peolinio Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 για να μην εχουν κυρωσεις και ντραβαλα ειναι υποχρεωμενοι να λενε δειλα δειλα πως δεν το εγκρινει ο κατασκευαστης και το βαζεις με δικη σου ευθηνη κτλ . αλλιως να μας πουν στα ισια γιατι δεν κανει για καθημερινη χρηση οεο . μηπως επειδη θελει να το καθαριζεις τακτικα πικνα ? Αλλες εταιρειες πχ ΚΝ λενε τα ιδια ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Η Forge λέει για το δικό μου καθάρισμα κάθε 10,000 με 15,000 χλμ! Εγώ όμως το καθαρίζω συχνότερα. Το φιλτροπάνελ που είχα πριν της pipercross μου ζήταγε κάθε 2 βδομάδες να το καθαρίζω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Η Forge λέει για το δικό μου καθάρισμα κάθε 10,000 με 15,000 χλμ! Εγώ όμως το καθαρίζω συχνότερα. Το φιλτροπάνελ που είχα πριν της pipercross μου ζήταγε κάθε 2 βδομάδες να το καθαρίζω! Τι εννοείς ? Ότι ήθελε καθάρισμα κάθε 2 βδομάδες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Τι εννοείς ? Ότι ήθελε καθάρισμα κάθε 2 βδομάδες ? Έτσι έγγραφε στο κουτί της Pipercross και έτσι μου είχαν πει γιατί είναι πολύ λεπτότερα τα φιλτροπάνελς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 ο κάθε ένας έχει την γνώμη του και γράφει με αυτά που έχει βιώσει ,, εγώ παντός σε μαμά tsi ,, me 138 hp έβαλα μόνο ένα βαρέλι bmc και το αυτοκίνητο χαμηλά έχασε και όταν λεω χαμηλά 2400-4500 και μετά είχε 1,3 κιλά διάφορα μέχρι τον κόφτη και η δύναμη του 144 hp.. αυτά έγιναν την ίδια ημέρα στο ίδιο αυτοκίνητο και θερμοκρασία 28 βαθμούς εξωτερική το πρόβλημα δεν είναι η χοάνη αλλά από που φέρνεις τον αέρα ,, εάν φέρνεις από τον θόλο χαμηλά ,,μπορεί να πάρει νερά να κάνει υδραυλική πίεση και να στραβώσει και καμία μπιέλα ,, ένα το βάλεις ψιλά στον προφυλακτήρα δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα ,, όταν βρέχει απλά μπροστά ένα κομμάτι ερταλον με 8αρες τρύπες ,,, και τέλος ,, ααα τον πνίχτη τον βγάζετε ,, γιατί η δυναμομετριση ήταν με τον πνίχτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 ο κάθε ένας έχει την γνώμη του και γράφει με αυτά που έχει βιώσει ,, εγώ παντός σε μαμά tsi ,, me 138 hp έβαλα μόνο ένα βαρέλι bmc και το αυτοκίνητο χαμηλά έχασε και όταν λεω χαμηλά 2400-4500 και μετά είχε 1,3 κιλά διάφορα μέχρι τον κόφτη και η δύναμη του 144 hp.. αυτά έγιναν την ίδια ημέρα στο ίδιο αυτοκίνητο και θερμοκρασία 28 βαθμούς εξωτερική το πρόβλημα δεν είναι η χοάνη αλλά από που φέρνεις τον αέρα ,, εάν φέρνεις από τον θόλο χαμηλά ,,μπορεί να πάρει νερά να κάνει υδραυλική πίεση και να στραβώσει και καμία μπιέλα ,, ένα το βάλεις ψιλά στον προφυλακτήρα δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα ,, όταν βρέχει απλά μπροστά ένα κομμάτι ερταλον με 8αρες τρύπες ,,, και τέλος ,, ααα τον πνίχτη τον βγάζετε ,, γιατί η δυναμομετριση ήταν με τον πνίχτη Το θέμα με το "που παίρνεις αέρα" το έχω θίξει κι εγώ Νίκο. Το σωστό είναι όπως το λες εσύ! Από πάνω, και μάλιστα από το σημείο που τραβάει αέρα το εργοστασιακό φιλτροκούτι, στην μετόπη ψηλά. Με φράγμα για το νερό. Εγώ χρησιμοποιώ την εργοστασιακή είσοδο αέρα (χωνί) από την μετόπη και την έχω προσαρμόσει στον σωλήνα του κιτ εισαγωγής. Αυτό έχει ένα φράγμα και οδηγεί το αέρα κάτω και μέσα στον χώρο του κινητήρα και αμέσως από επάνω και πίσω από φράγμα τραβάει αέρα στο φίλτρο, ο εισερχόμενος αέρας κάνει δηλαδή μια ροή σε σχήμα S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 (edited) Έτσι έγγραφε στο κουτί της Pipercross και έτσι μου είχαν πει γιατί είναι πολύ λεπτότερα τα φιλτροπάνελς... ;) :p :p :ninja: :ninja: Είναι δυνατόν να θέλει καθάρισμα κάθε 2 βδομάδες ? Μήπως είδες ή κατάλαβες λάθος ? Άμα είναι έτσι είναι κατωτάτης ποιότητας. Edited September 23, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Παντως το οτι οι ιδιοι λενε οτι δεν πρεπει να χρησιμοποιειται για καθημερινη χρηση, ακομα και το γεγονος οτι τα σπορ πανελ ειναι εμποτισμενα με λαδι (γι'αυτο χρειαζονται περιοδικα την συντηρηση τους και εμποτισμο με λαδι παλι) πολυ απλα σημαινει οτι περνανε μεσα πραγματα που δεν πρεπει να περνανε και στην μεν πρωτη περιπτωση με τυπου χοανης ο καταςσκευαστης νιπτει τας χειρας του αν το χρησιμοποιεις καθημερινα (οι δρομοι που οδηγουμε καθημερινα ειναι ασυζητιτι ΠΟΛΥ χειροτεροι απο πιστα, μαλλον δεν υπαρχει καν συγκριση γαιτι στην πιστα ολα σχεδον ειναι ελεγχομενα, δηλ δεν θα βρεις νερολακουβες, λασπουρια, χωμα, καυσαεριο κλπ κλπ) στην δε δευτερη σου λεει οτι πρεπει να το καθαριζεις και να το λαδωνεις περιοδικα διαφορετικα και θα μπουκωνει και δεν θα φιλτραρει κανονικα. Ασ σκεφτουμε κατι πιο λογικο για να καταλαβουμε. Νομιζετε οτι οι κατασκευαστριες εταιριες δεν μπορουσαν απο μονες τους να βαζουν τετοια φιλτρα η τουλαχιστον κατι με καλυτερη αποδοση, ειδικα σε τουρμπο κινητηρες? Προς οφελος τους θα ηταν αφου η μηχανη θα ανεπνεε καλυτερα. Πιστευω ομως οτι πολυ απλα χρησιμοποιουν τα κλασσικα γιατι φιλτραρουν πιο αποτελεσματικα τον αερα και ετσι ελαχιστοποιουν τυχον παρενεργειες οπως εχουν αναφερθει παραπανω. Απο κει και περα ο καθενας μπορει να βαλει οτι θελει αλλα θελει πλεον προσοχη αν κυκλοφορουμε το αυτοκινητο μας σε ακαταλληλους δρομους και συνθηκες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 ;) :p :p :ninja: :ninja: Είναι δυνατόν να θέλει καθάρισμα κάθε 2 βδομάδες ? Μήπως είδες ή κατάλαβες λάθος ? ¶μα είναι έτσι είναι κατωτάτης ποιότητας. τι αλλο θα ακουσω....σιγα ρε παιδια μην χρειαζεται καθαρισμα καθε 10 μερες,στα χωραφια οδηγαμε?? πουθενα δεν αναφερεται κατι τετοιο, η pipercross συγκεκριμενα λεει: When dirty, the filter can then be simply cleaned and refitted without the mess of other reusable air filters. http://www.pipercross.net/panelfilters/product.asp?m1=47&m2=614&app=2905 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 υπαρχει και ο γνωστος μηχανοκινητος αθλητισμος ονοματι WRC ring a bell ? Δεν θα ελεγα οτι ειναι και τοσο ιδανικες οι συνθηκες διοτι απο την μια μπορεις να βρεθεις σε κανα γκρεμο η σε καμια λιμνη μεσα , να πατησεις κανενα ελαφι - photoman κτλ που κ που υπαρχει και κανας χωματοδρομος αχαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 (edited) υπαρχει και ο γνωστος μηχανοκινητος αθλητισμος ονοματι WRC ring a bell ? Δεν θα ελεγα οτι ειναι και τοσο ιδανικες οι συνθηκες διοτι απο την μια μπορεις να βρεθεις σε κανα γκρεμο η σε καμια λιμνη μεσα , να πατησεις κανενα ελαφι - photoman κτλ που κ που υπαρχει και κανας χωματοδρομος αχαχαχαχα Εδώ τώρα δεν έχεις δίκιο γιατί οι ομάδες του WRC δεν την βγάζουν με ένα κινητήρα ανά αγώνα! Κάθε διοργάνωση αγώνα και άλλος κινητήρας ιδίως από τις μεγάλες-εργοστασιακές ομάδες του WRC. Οπότε τι ζημιά προλαβαίνει να πάθει ο κινητήρας τους? Όσον αφορά το φιλτροπάνελ, Νίκο έτσι μου έγραφε το κουτί της Pipercross δεν λέω ότι θέλω, αλλά μιλάμε για 3 χρόνια πίσω! Edited September 23, 2010 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Eκτος αυτου δεν πιστευω να νομιζουμε οτι χρησιμοποιουν εισαγωγες των 100-200-300 ευρω οπως αυτες για τα δικα μας!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted September 23, 2010 Author Report Share Posted September 23, 2010 Από τους Ελληνικούς αγώνες που έχω φίλο πάντως που τρέχει χρόνια και οι ίδιοι δεν τις πολυγουστάρουν τις χοάνες. Θα τις βάλουν π.χ. στην ανάβαση και μετά θα την βγάλουν για να προφυλάξουν το μοτέρ. Συγκεκριμένα μου είχε πει "βάλε ένα ΚΝ πάνελ να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 κανένα αυτοκίνητο δρόμου δεν έχει εγκάρσια εισαγωγή ,, επειδή η εισαγωγή του αέρα μετριέται με air flow – maf ,, και αποφυγή κατανάλωσης καύσιμου επίσης δεν χρειάζεται μεγάλη εισαγωγή όταν δεν έχεις συμπίεση της τάξεως 13,-1 σε ατμοσφαιρικό κίνητρα και 9.5-1 σε turbo .. σε μια τετραπεταλουδη εισαγωγή που σου δίνει την δυνατότητα να φτιάξεις μέσο άγραφου εγκεφάλου ποσότητα αέρος , ποσότητα καύσιμου σε και avans ,, καθως ρθμιζεις τις πεταλουδες σε ότι γωνία θες εσύ , οι εισαγωγές σε αγωνιστικά αυτοκίνητα που έχουν FIA PROVIDED ξεκινούν από 300 μέχρι 2500 εύρο ενα ατμοσφαιρικό μοτέρ πολύ κοντό κιβώτιο ,, οποίος θέλει να δει κάτι σε αγωνιστικό αυτοκίνητο και να μιλήσουμε αναλυτικά ας περάσει απο το motor show στο περίπτερο της bilstein μετά της 19:00 θα είμαι εκεί εχω ενα golf 4 kit car που θα γίνει κλήρωση για συνοδιγησης σε track day Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andag Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 βαρελάκι bmc και kn απο ebay... τι λέτε για τιμές και απόδοση του καθενός?? http://viewitem.eim.ebay.gr/KN_57i_INDUCTION_KIT_VW_GOLF_Mk5_14_140160170bhp/180522003882/item 100E http://viewitem.eim.ebay.gr/BMC_CDA_Kit_for_VW_Golf_Mk5_14_TSI_GT_SPORT_170HP/170415304471/item 227E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 Aυτα οπως εχει ειπωθει παιρνουν αερα απο το μερος του κινητηρα που ειναι ζεστος και οχι με τοσο καλη παροχη. Αν θες θα πρεπει να βρεις ενα κιτ τυπου carbonio της apr που παιρνει αερα απο ψηλα μπροστα στις γρυλιες η να κανεις πατεντα να προσαρμοσεις αναλογα αυτα που δειχνεις. Το ζητουμενο ειναι να εχεις οσο το δυνατον ψυχροτερη εισαγωγη και οσο το δυνατον πιο προστατευομενη σωληνωση (παιζει ρολο φυσικα και το υλικο) ωστε να ζεσταινεται το δυνατον λιγωτερο απο τον χωρο της μηχανης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Παιδια καλημερες μια ερωτησουλα.Εχει βαλει κανεις το κιτ εισαγωγης της forge αλλα για το scirocco σε golf mk5? Ή υπαρχει καμια ευκολη μετατροπη να τροποποιησουμε το κιτ εισαγωγης της forge για golf mk5 για να παιρνει αερα απο ψηλα?Από μαμα περιοχή? Εχει κανει κανεις κατι παρομοιο? Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Παιδια καλημερες μια ερωτησουλα.Εχει βαλει κανεις το κιτ εισαγωγης της forge αλλα για το scirocco σε golf mk5? Ή υπαρχει καμια ευκολη μετατροπη να τροποποιησουμε το κιτ εισαγωγης της forge για golf mk5 για να παιρνει αερα απο ψηλα?Από μαμα περιοχή? Εχει κανει κανεις κατι παρομοιο? Ευχαριστω Αυτό που έχω κάνει εγώ στο κιτ της Forge για Golf 5 TSI είναι να προσαρμόσω την "σκούπα" από Golf 5 FSI στην είσοδο της εισαγωγής κάνοντας τον εύκαμπτο σωλήνα κοντύτερο! Έτσι παίρνω αέρα από την γρίλια της μετόπης που είναι ψηλά. Η "σκούπα" αυτή έχει ένα φράκτη έτσι ώστε να μη μπαίνουν νερά στην εισαγωγή -> κινητήρα = μπαμ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Φιλε ta6ape, αν μπορεις και σου ειναι ευκολο να εβγαζες μια-δυο φωτογραφιες για να παρουμε και εμεις οι ταπεινοι καμια ιδεα? θα σου ειμασταν υποχρεοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pants_ Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 ξερει κανενας που μπορο να βρω την apr στην θεσσαλονικη. να κανει και τοποθετηση σωστα χωρις πατεντες. για golf 1.4 140hp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 ξερει κανενας που μπορο να βρω την apr στην θεσσαλονικη. να κανει και τοποθετηση σωστα χωρις πατεντες. για golf 1.4 140hp Υπάρχει αντιπρόσωπος. Πάρε τηλέφωνο Αθήνα να σε ενημερώσουνε http://www.facebook.com/group.php?gid=19445844413 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasillakis Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 http://sparcoclub.com.gr/products.php?p=133&l=1 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ?ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΕ TSI KAI AYTOS 140 ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΑΣ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 1 μην γραφεις με κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις 2 το συγκεκριμενο δε το εχουν βαλει πολλοι οποτε δυσκολο να βρεις καποιον απο οσο θυμαμαι μονο ενας το ειχε βαλει που δε γραφει αλλο κ ηταν ευχαριστημενος βεβαια δεν εχω δει κανεναν να λεει τπτ ασχημο για αυτο που αγορασε εκτος απο μενα που λεει ξεκαθαρα μακρυα απο piper... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasillakis Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 1 μην γραφεις με κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις 2 το συγκεκριμενο δε το εχουν βαλει πολλοι οποτε δυσκολο να βρεις καποιον απο οσο θυμαμαι μονο ενας το ειχε βαλει που δε γραφει αλλο κ ηταν ευχαριστημενος βεβαια δεν εχω δει κανεναν να λεει τπτ ασχημο για αυτο που αγορασε εκτος απο μενα που λεει ξεκαθαρα μακρυα απο piper... Σ ευχαριστω πολυ για την απαντηση,απλα ρωτισα μιπως εχει κανενας καμια εμπειρια η μιπωσ το φοραει κανενας.και σορρυ για τα κεφαλαια!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 δε παιζει τπτ Νo worries mate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...