Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

την γωνια την ειχα φ70

80€ η χοανη και 35€ η "καποτα" =115€

με τα παζαρια 100€ συνολο

η "καποτα" βγενει και πλενετε και το φιλτρο μενει παντα σαν καινουριο :nuke:

ENERGIE JAPAN PARTS

Καπεταν Βερα 24, Ιλιον

Αθηνα

τηλ. 2117257357

ωραιος

Link to comment
Share on other sites

Εγω το πιστευω γιαυτο την αλλαξα...

Πολυ καλη η aem αλλα επρεπε να την βαλεις χαμηλα προς το προβολακι , οπως την εχει προορισει ο κατασκευαστης, ωστε να εχει λογο υπαρξης το hydroshield.

Το πιο καλη ειναι σχετικο, παντα(εμφανιση,αποδοση κοστος,λειτουργικοτητα,εργονομια)

Σε μια μετρηση σε αμαξι με maf για μετρουμενη ποσοτητα γραμμαριων οι μεγαλες pipercross σε μεγαλα turbo δινουν περισσοτερα, εστω και ελαχιστα

Υγ.

Μην ξεχναμε οτι στα tfsi η σωληνα που αντικαθιστα την εργοστασιακη αυξανει συνολικα τον ογκο απο την εισαγωγη μεχρι την εισοδο στο τουρμπο. Στα 1.4 tsi δεν υφισταται κατι τετοιο. Αρα οι εισαγωγες κιτ χανουν ενα μικρο ποσοστο της αποτελεσματικοτητασ που εχουν στα 2.0 και η χοανη καλειται να παιξει πιο σημαντικο ρολο.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

αυτό τελικά ρε παιδιά με την μόνωση της εισαγωγής αξίζει ή κάνει ζημιά τελικά? πολλοί το κάνουν άλλοι λένε ότι δεν προσφέρει τίποτε και άλλοι ότι δεν ενδείκνυται. τι λέτε ?

Link to comment
Share on other sites

Καλά μην λέω και μαλακιες αλλά νομίζω πως κάπου εδώ μέσα είχα διαβάσει σχετικά με αυτά που σου λέω ποιο πάνω για την μόνωση! Αν το βρω θα στο ποσταρω! Κατα τα αλλά πολύ ωραίο αποτέλεσμα! Ωραίος φίλε !!

Link to comment
Share on other sites

Κουβεντα γινετε δεν υπαρχει προβλημα

το εργοστασιακο φιλτροκουτι εχει πολυ καλυτερη θερμοκρασια αερα απ την ελευθερη χοανη γιατι τραβαει κατευθειαν απ εξω...

οποτε προσπαθουμε να μειωσουμε οσο μπορουμε την θερμοκρασια σε αυτην την περιπτωση

carbon η ιμαντας τιτανιου ειναι οι καλυτερες μονωσεις

Αυτο ακριβώς λεω και εγω , οποτε ποιος ο λογος για αλλαγη εισαγωγης? Το μονο θεμα που εχει η εργοστασιακη εισαγωγή ειναι

a)οτι ο εισερχομενος αερας δεν παει 100% στην εισαγωγη ενα μερος φευγει στο μηχανοστασιο και το υπολοιπο παει στην εισαγωγη, με λιγο τροποποιηση πιστευω το κανεις να παει 100% μεσα στο κουτι .

β) το αισχρό φιλτρο το οποιο μπορεις να το αλλάξεις με κάποιο πιο ελευθερο

Link to comment
Share on other sites

μαλλον δεν το εθεσα σωστα ωστε να το καταλαβεις .

Εννοω οτι εφοσον και εσυ υποστηριζεις οτι μαμα εισαγωγη ρουφαει αερα απο το περιβαλλονποιος ο λογος για μια εισαγωγη τυπου σωληνα + χοανη που θα ρουφαει ζεστο αερα μηχανοστασιου.

Το μονο θεμα που εχει η εργοστασιακη εισαγωγή ειναι

a)οτι ο εισερχομενος αερας δεν παει 100% στην εισαγωγη ενα μερος φευγει στο μηχανοστασιο και το υπολοιπο παει στην εισαγωγη, με λιγο τροποποιηση πιστευω το κανεις να παει 100% μεσα στο κουτι .(αν κοιταξεις απο την μετωπη θα δεις οτι ο αερας δεν οδηγειται ολος στο φιλτροκουτι)

β) το αισχρό φιλτρο το οποιο μπορεις να το αλλάξεις με κάποιο πιο ελευθερο.

Link to comment
Share on other sites

Καλά μην λέω και μαλακιες αλλά νομίζω πως κάπου εδώ μέσα είχα διαβάσει σχετικά με αυτά που σου λέω ποιο πάνω για την μόνωση! Αν το βρω θα στο ποσταρω! Κατα τα αλλά πολύ ωραίο αποτέλεσμα! Ωραίος φίλε !!

Αυτό το έλεγαν για heatshield επειδή δεν αερίζεται ο κινητήρας από εκείνη τη μεριά

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το έλεγαν για heatshield επειδή δεν αερίζεται ο κινητήρας από εκείνη τη μεριά

Σωστός όντως thx για την υπενθύμιση !!

Link to comment
Share on other sites

Το αλουμινιο απαγει γρηγορα θερμοτητα με το titanium εμποδιζεις τη γρηγορη απαγωγη. Το υλικο αυτο ειναι για τυλιγμα χταποδιου η πολλαπλης ωστε να εμποδισεις τη θερμοτητα να διαφυγει η να μεινει πχ στο downpipe για να μην μειωθει η ταχυτητα των καυσαεριων.

Ειναι λαθος η εφαρμογη του σε αλουμινιο.

Ειχα καποτε και στη δικη μου εισαγωγη τυλιγμενο μονωτικο ειδικα για αλουμινιο και με ασημι ανακλαστικο απεξω αλλα ουσιαστικη διαφορα δεν υπαρχει. Καλυτερα ελευθερος σωληνας αλουμινιου οχι inox και ενα καλο i/c.

Στα tsi καλο ειναι να μονωθει το κομματι του dp που περνα διπλα απο το σωληνα του i/c μπροστα στο μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Nikdev εισαι σωστός αλλα και λάθος!!

Οπως ειπες με την ταινια τιτανιου το μονο που κανεις ειναι να κρατας την θερμότητα και να μην φευγει οπως στις πολλαπλές ! ΣΩΣΤΟΣ μονο που στην εισαγωγη ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΡΥΟΣ ΑΕΡΑΣ . Ενω στην πολλαπλή περναει καυτα καυσαερια και θες να κρατησεις την θερμοτητα σου.

Στον σωληνα εισαγωγης θες να μην περναει θερμοτητα στο εσωτερικο της για να μην ζεσταινει τον εισερχομενο αερα . Οποτε και τον μονώνεις γιια να κρατήσεις την θερμοκρασια χαμηλα και να μην ζεσταθει ο σωληνας απο τον καυτο αερα του μηχανοστασιου.

Αλλα ολα αυτα ειναι ΑΤΟΠΑ απο την στιγμή που η χοανη ρουφαει αερα μηχανοστασιου 70+ κελσιου

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό βάζεις APR! Carbon για τρελή μόνωση θερμότητας και παίρνει και από έξω αέρα!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.