Guest methana Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 για δωσε ινφο για την ΑΕΜ κοστος αγορα?η γωνεια ειναι custom η ηρθε μαζι με την χωανη σαν bolt on kit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 japanila, methana, βλεπω... Μεχρι κ το προστατευτικο της μπαταριας εβγαλες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 την γωνια την ειχα φ70 80€ η χοανη και 35€ η "καποτα" =115€ με τα παζαρια 100€ συνολο η "καποτα" βγενει και πλενετε και το φιλτρο μενει παντα σαν καινουριο ENERGIE JAPAN PARTS Καπεταν Βερα 24, Ιλιον Αθηνα τηλ. 2117257357 ωραιος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasillakis Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 πιστεύετε ότι αυτή της ΑΕΜ είναι καλύτερη από την pipercross; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 (edited) Εγω το πιστευω γιαυτο την αλλαξα... Πολυ καλη η aem αλλα επρεπε να την βαλεις χαμηλα προς το προβολακι , οπως την εχει προορισει ο κατασκευαστης, ωστε να εχει λογο υπαρξης το hydroshield. Το πιο καλη ειναι σχετικο, παντα(εμφανιση,αποδοση κοστος,λειτουργικοτητα,εργονομια) Σε μια μετρηση σε αμαξι με maf για μετρουμενη ποσοτητα γραμμαριων οι μεγαλες pipercross σε μεγαλα turbo δινουν περισσοτερα, εστω και ελαχιστα Υγ. Μην ξεχναμε οτι στα tfsi η σωληνα που αντικαθιστα την εργοστασιακη αυξανει συνολικα τον ογκο απο την εισαγωγη μεχρι την εισοδο στο τουρμπο. Στα 1.4 tsi δεν υφισταται κατι τετοιο. Αρα οι εισαγωγες κιτ χανουν ενα μικρο ποσοστο της αποτελεσματικοτητασ που εχουν στα 2.0 και η χοανη καλειται να παιξει πιο σημαντικο ρολο. Edited October 11, 2012 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 αυτό τελικά ρε παιδιά με την μόνωση της εισαγωγής αξίζει ή κάνει ζημιά τελικά? πολλοί το κάνουν άλλοι λένε ότι δεν προσφέρει τίποτε και άλλοι ότι δεν ενδείκνυται. τι λέτε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 Καλά μην λέω και μαλακιες αλλά νομίζω πως κάπου εδώ μέσα είχα διαβάσει σχετικά με αυτά που σου λέω ποιο πάνω για την μόνωση! Αν το βρω θα στο ποσταρω! Κατα τα αλλά πολύ ωραίο αποτέλεσμα! Ωραίος φίλε !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 Κουβεντα γινετε δεν υπαρχει προβλημα το εργοστασιακο φιλτροκουτι εχει πολυ καλυτερη θερμοκρασια αερα απ την ελευθερη χοανη γιατι τραβαει κατευθειαν απ εξω... οποτε προσπαθουμε να μειωσουμε οσο μπορουμε την θερμοκρασια σε αυτην την περιπτωση carbon η ιμαντας τιτανιου ειναι οι καλυτερες μονωσεις Αυτο ακριβώς λεω και εγω , οποτε ποιος ο λογος για αλλαγη εισαγωγης? Το μονο θεμα που εχει η εργοστασιακη εισαγωγή ειναι a)οτι ο εισερχομενος αερας δεν παει 100% στην εισαγωγη ενα μερος φευγει στο μηχανοστασιο και το υπολοιπο παει στην εισαγωγη, με λιγο τροποποιηση πιστευω το κανεις να παει 100% μεσα στο κουτι . β) το αισχρό φιλτρο το οποιο μπορεις να το αλλάξεις με κάποιο πιο ελευθερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 μαλλον δεν το εθεσα σωστα ωστε να το καταλαβεις . Εννοω οτι εφοσον και εσυ υποστηριζεις οτι μαμα εισαγωγη ρουφαει αερα απο το περιβαλλονποιος ο λογος για μια εισαγωγη τυπου σωληνα + χοανη που θα ρουφαει ζεστο αερα μηχανοστασιου. Το μονο θεμα που εχει η εργοστασιακη εισαγωγή ειναι a)οτι ο εισερχομενος αερας δεν παει 100% στην εισαγωγη ενα μερος φευγει στο μηχανοστασιο και το υπολοιπο παει στην εισαγωγη, με λιγο τροποποιηση πιστευω το κανεις να παει 100% μεσα στο κουτι .(αν κοιταξεις απο την μετωπη θα δεις οτι ο αερας δεν οδηγειται ολος στο φιλτροκουτι) β) το αισχρό φιλτρο το οποιο μπορεις να το αλλάξεις με κάποιο πιο ελευθερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 Καλά μην λέω και μαλακιες αλλά νομίζω πως κάπου εδώ μέσα είχα διαβάσει σχετικά με αυτά που σου λέω ποιο πάνω για την μόνωση! Αν το βρω θα στο ποσταρω! Κατα τα αλλά πολύ ωραίο αποτέλεσμα! Ωραίος φίλε !! Αυτό το έλεγαν για heatshield επειδή δεν αερίζεται ο κινητήρας από εκείνη τη μεριά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 Αυτό το έλεγαν για heatshield επειδή δεν αερίζεται ο κινητήρας από εκείνη τη μεριά Σωστός όντως thx για την υπενθύμιση !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Το αλουμινιο απαγει γρηγορα θερμοτητα με το titanium εμποδιζεις τη γρηγορη απαγωγη. Το υλικο αυτο ειναι για τυλιγμα χταποδιου η πολλαπλης ωστε να εμποδισεις τη θερμοτητα να διαφυγει η να μεινει πχ στο downpipe για να μην μειωθει η ταχυτητα των καυσαεριων. Ειναι λαθος η εφαρμογη του σε αλουμινιο. Ειχα καποτε και στη δικη μου εισαγωγη τυλιγμενο μονωτικο ειδικα για αλουμινιο και με ασημι ανακλαστικο απεξω αλλα ουσιαστικη διαφορα δεν υπαρχει. Καλυτερα ελευθερος σωληνας αλουμινιου οχι inox και ενα καλο i/c. Στα tsi καλο ειναι να μονωθει το κομματι του dp που περνα διπλα απο το σωληνα του i/c μπροστα στο μοτερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Nikdev εισαι σωστός αλλα και λάθος!! Οπως ειπες με την ταινια τιτανιου το μονο που κανεις ειναι να κρατας την θερμότητα και να μην φευγει οπως στις πολλαπλές ! ΣΩΣΤΟΣ μονο που στην εισαγωγη ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΡΥΟΣ ΑΕΡΑΣ . Ενω στην πολλαπλή περναει καυτα καυσαερια και θες να κρατησεις την θερμοτητα σου. Στον σωληνα εισαγωγης θες να μην περναει θερμοτητα στο εσωτερικο της για να μην ζεσταινει τον εισερχομενο αερα . Οποτε και τον μονώνεις γιια να κρατήσεις την θερμοκρασια χαμηλα και να μην ζεσταθει ο σωληνας απο τον καυτο αερα του μηχανοστασιου. Αλλα ολα αυτα ειναι ΑΤΟΠΑ απο την στιγμή που η χοανη ρουφαει αερα μηχανοστασιου 70+ κελσιου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Για αυτό βάζεις APR! Carbon για τρελή μόνωση θερμότητας και παίρνει και από έξω αέρα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Για αυτό βάζεις APR! Carbon για τρελή μόνωση θερμότητας και παίρνει και από έξω αέρα!!! +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...