SEKERIS Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Επειδή γράφονται διάφορες ανακρίβειες τα πράγματα είναι απλά και έχουν ως εξής : ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ταξί έχουν προβλήματα από Mercedes μέχρι Vectra, Peugeot, Passat & Octavia 5. Τα λιγότερα προβλήματα είχε το Octavia I tour. Και όσοι αλλάζουν βολάν στα 5άρια Octavia βάζουν από το tour. Τα αυτόματα γενικότερα δεν αντέχουν στην συνεχή χρήση των ταξί αλλά από την άλλη είναι λύση για πιο ξεκούραστη οδήγηση. Αυτά κυκλοφορούν στην πιάτσα. Όλα τα άλλα δηλ. να στοχοποιείται το dsg την στιγμή που έχουν όλα προβλήματα είναι αρλούμπες. Απολυτως σωστος!Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε που η Toyota (που για χρονια κυριαρχουσε στην αγορα των ταξι) ποτε δεν αποφασισε την εισαγωγη αυτοματων αυτοκινητων (ουτε καν με ειδικη παραγγελια) φοβουμενη πιθανα προβληματα αξιοπιστιας.Απλα το dsg οντας προηγμενο τεχνολογικα δεν εχει και πολλα περιθωρια επισκευης οπως τα κλασικα αυτοματα με αποτελεσμα σε περιπτωση "στραβης" το κοστος να ανεβαινει πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotakas21 Posted December 9, 2009 Author Report Share Posted December 9, 2009 (edited) Δεν νομίζω ότι περιμένει τέτοιου είδους βοήθεια. Είναι επαγγελματίας με ένα σχεδόν καινούριο αυτοκίνητο και συ τον συμβουλέυεις να το πουλήσει όσο όσο χάνοντας περίπου 10.000 ευρώ επειδή η VW δεν τηρεί τους όρους εγγύησης όπως οφείλει; Πάντως αυτό που γνωρίζω εγώ(όχι με απόλυτη βεβαιότητα όμως) είναι ότι αν το αυτοκίνητο παρουσιάζει συνεχώς την ίδια βλάβη η οποία αποκαθίσταται στα πλαίσια της εγγύησης αλλά εξακολουθεί να εμφανίζεται, μπορείς από απαιτήσεις την εξολοκλήρου αντικατάσταση ακόμη και του αυτοκινήτου, αφού η εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία δεν καταφέρνει να δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα.Γι' αυτό όμως πρέεπι να έχεις το πλήρες ιστορικό των βλαβών και αντίστοιχων επεμβάσεων και σίγουρα θα χρειαστείς και νομική υποστήριξη. Φίλε μου PERIS είσαι ο μόνος έχει καταλάβει το πρόβλημα και έχεις επίγνωση της κατάστασης. Επιτέλους γιατί μέχρι τώρα όλους τους άλλους νοιάζει όλα τα άλλα εκτός από το πρόβλημα. Δεν δέχονται το πρόβλημα μου λες και έχουν μετοχές στην εταιρία ή παίρνουν ποσοστά από τα πωλούμενα DSG . Το αμάξι μου κόστισε 30.000 ευρώ περίπου. Τώρα δεν το πουλάω ούτε 15.000 ευρώ άσε τη ζημία από τις 40 μέρες που έχει μείνει το αμάξι στο συνεργείο. Το σκέφτομαι και αυτό για την αντικατάσταση που λες αλλά δεν ξέρω εάν μπορεί να γίνει! Φυσικά το έχω ζητήσει από Παζαρόπουλο και το αρνούνται… Μου είπαν ότι αντικατάσταση έχει γίνει μόνο μια φορά στο παρελθόν … Το σκέφτομαι σοβαρά πλέον και για νομική υποστήριξη …. Edited December 9, 2009 by fotakas21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotakas21 Posted December 9, 2009 Author Report Share Posted December 9, 2009 διαβαστε το My link My link My link Ευχαριστώ joop. Αυτό όντος μπορεί να βοηθήσει. Θα το μελετήσω και ελπίζω να βρω καμία άκρη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotakas21 Posted December 9, 2009 Author Report Share Posted December 9, 2009 Ας μην ξεχναμε οτι το DSG ειναι βραβευμενο και προσωπικα το λατρευω(οποτε καβαλαω αμαξι με DSG την καταβρισκω).Τωρα αυτα που τραβηξες σιγουρα σ εχουν ταλαιπωρησει αλλα δεν ειναι και λογος να βγαινεις στα forum και να διατημπανιζεις ΜΗΝ ΠΕΡΝΕΤΕ DSG.Και γω αλλαξα εγκεφαλο κολωνας τιμονιου,τι επρεπε να κανω μετα;να γραφω εδω μην περνετε πασατ;;; Στην τέταρτη φορά που θα αλλάζεις εγκεφαλο κολωνας τιμονιου έλα να συζητήσουμε για το τι θα λες τότε ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotakas21 Posted December 9, 2009 Author Report Share Posted December 9, 2009 (edited) Το οτι το σασμαν κανει μια μερα να μπει το ξερουμε γιατι εχει τυχει να μας ενημερωσουν κι αλλοι που εχουν αλλαξει.Οπως επισης εχει τυχει να μας ενημερωσουν για το ποσο διαρκει η αναμονη ενος σασμαν.Το οτι παραγγελθηκαν και παρεληφθησαν δυο σασμαν μεσα σε εναμιση μηνα ειναι δυσκολο να το πιστεψω προσωπικα.Απο την αλλη αποδειξεις δε βλεπω.Μονο δυο χαρτια που δε μου λενε τιποτα ειδα.Κι επειδη καποιοι βγηκαν να πουν οτι του επιτιθομαστε κλπ να πω οτι ισως το βλεπουν ετσι διοτι δεν ηταν γραμμενοι στο φορουμ παλαιοτερα που ειχαμε μερικα περιστατικα με ψευτες που εμπαιναν για να κανουν προπαγανδα.Γιαυτο οπως ειπα επειδη ακουω για πολλα κερασια θα συνεχισω να κραταω πολυ μικρο καλαθι.Κι εφοσον ακομα και τωρα το μελος fotakas21 δεν εχει αναρτησει καποια σοβαρη αποδειξη περαν δυο χαρτιων που δε λενε τιποτα, εγω προσωπικα δεν αλλαζω γνωμη. Μπορούμε να πάμε μια μέρα μαζί σε όποιον διεύθυντη θες, στα κεντρικά της Κοsmocar ή όπου θες και να λυθεί το πρόβλημα σου. Αλλά και πάλι αυτό δεν οφελεί έμενα σε κάτι . Έχω αλλάξει 3 σασμάν σε 1.5 μήνα και στην τελική μην κολλάς στον 1.5 μήνα αλλά γιατί να τα αλλάξω . ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ... ΑΜΑ ΦΩΝΑΞΕΙΣ , ΤΡΕΞΕΙΣ, ΑΠΕΙΛΗΣΕΙΣ, ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ Edited December 9, 2009 by fotakas21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotakas21 Posted December 9, 2009 Author Report Share Posted December 9, 2009 Επειδή γράφονται διάφορες ανακρίβειες τα πράγματα είναι απλά και έχουν ως εξής : ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ταξί έχουν προβλήματα από Mercedes μέχρι Vectra, Peugeot, Passat & Octavia 5. Τα λιγότερα προβλήματα είχε το Octavia I tour. Και όσοι αλλάζουν βολάν στα 5άρια Octavia βάζουν από το tour. Τα αυτόματα γενικότερα δεν αντέχουν στην συνεχή χρήση των ταξί αλλά από την άλλη είναι λύση για πιο ξεκούραστη οδήγηση. Αυτά κυκλοφορούν στην πιάτσα. Όλα τα άλλα δηλ. να στοχοποιείται το dsg την στιγμή που έχουν όλα προβλήματα είναι αρλούμπες. Σωστά είναι αυτά που λες και μπορώ να καταλάβω από αυτά που λες ότι ξέρεις πράγματα. Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις διαβάσει αυτά που έχω γράψει όλες αυτές τις μέρες και βιάζεσαι πολύ να φτάσεις στο συμπέρασμα σου. Τα 3 πρώτα σασμάν μου, είχανε διαρροή λαδιού. οκ ? Δεν είχανε κανένα μηχανικό πρόβλημα. Λειτουργούσανε ρολόι. Οπότε δεν μπορεί να πεις ότι χαλάσανε από την σκληρή δουλειά. Αυτό που δεν μπορείτε να καταλάβετε και με τρελαίνει είναι ότι τα σασμάν ερχόντουσαν από ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΔΙΑΡΡΟΗ !!! Πως μπορεί ένα σασμάν ενός μήνα που έχει κάνει μόνο 5.000 χιλ. να έχει διαρροή λαδιού πάλι?? Μήπως σου Φταίει ότι είναι ταξί ?? Τέλος δεν μπορώ να δεχτώ ότι σασμάν μίας εβδομάδας και ενώ έχει κάνει 1.400 χιλ μόνο έχει μηχανικό πρόβλημα. Αυτό σημαίνει ότι ήρθε προβληματικό από ΓΕΡΜΑΝΙΑ. Δεν πήρα αυτόματο πιστεύοντας ότι θα κάνω 500.000χιλ χωρίς πρόβλημα , αλλά δεν πήρα και αυτόματο για να το αλλάζω κάθε εβδομάδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotakas21 Posted December 9, 2009 Author Report Share Posted December 9, 2009 (edited) Απολυτως σωστος!Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε που η Toyota (που για χρονια κυριαρχουσε στην αγορα των ταξι) ποτε δεν αποφασισε την εισαγωγη αυτοματων αυτοκινητων (ουτε καν με ειδικη παραγγελια) φοβουμενη πιθανα προβληματα αξιοπιστιας.Απλα το dsg οντας προηγμενο τεχνολογικα δεν εχει και πολλα περιθωρια επισκευης οπως τα κλασικα αυτοματα με αποτελεσμα σε περιπτωση "στραβης" το κοστος να ανεβαινει πολυ. Είμαι σίγουρος ότι και εσύ δεν έχεις διαβάσει αυτά που έχω γράψει όλες αυτές τις μέρες και βιάζεσαι πολύ να φτάσεις στο συμπέρασμα σου. Τα 3 πρώτα σασμάν μου, είχανε διαρροή λαδιού. οκ ? Δεν είχανε κανένα μηχανικό πρόβλημα. Λειτουργούσανε ρολόι. Οπότε δεν μπορεί να πεις ότι χαλάσανε από την σκληρή δουλειά. Αυτό που δεν μπορείτε να καταλάβετε και με τρελαίνει είναι ότι τα σασμάν ερχόντουσαν από ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΔΙΑΡΡΟΗ !!! Πως μπορεί ένα σασμάν ενός μήνα που έχει κάνει μόνο 5.000 χιλ. να έχει διαρροή λαδιού πάλι?? Μήπως σου Φταίει ότι είναι ταξί ?? Τέλος δεν μπορώ να δεχτώ ότι σασμάν μίας εβδομάδας και ενώ έχει κάνει 1.400 χιλ μόνο έχει μηχανικό πρόβλημα. Αυτό σημαίνει ότι ήρθε προβληματικό από ΓΕΡΜΑΝΙΑ. Δεν πήρα αυτόματο πιστεύοντας ότι θα κάνω 500.000χιλ χωρίς πρόβλημα , αλλά δεν πήρα και αυτόματο για να το αλλάζω κάθε εβδομάδα. Edited December 9, 2009 by fotakas21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THODORIS-GR Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Ακου να σου πω αδερφε το οτι εβγαλε εγκεφαλο κολωνας τιμονιου το χουν βγαλει αλλα 999 πασατ απο εδω μεσα και οχι μονο.Το οτι τραβιεσαι με 2 και 4 σασμαν το μηνα μονο εσενα βλεπουμε και κατι κολοχαρτα που χεις ανεβασει.Πρεπει να σαι μεγαλος καφρος ρε φιλε γι αυτο την ειρωνια σου κρατα τη γι αλλου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THODORIS-GR Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 (edited) Οι 3 πρώτες αλλαγές έγιναν επειδή υπήρχε διαρροή λαδιού από το σασμάν. Δεν χρειάζονταν χρόνος για διάγνωση κτλ γιατί η ποδιά που είναι από κάτω από την μηχανή ήταν γεμάτη λάδια. Οπότε γινόταν άμεση παραγγελία . Τώρα όσο αφορά την αλλαγή σασμάν το πας την μία μέρα και το παίρνεις την επόμενη( ξέρω καλύτερα από όλους σας πόσο θέλει η αλλαγή του). Πραγματικά δεν με νοιάζει να σας πείσω για κάτι γιατί αυτό δεν θα με βοηθήσει στα προβλήματα που έχω. Απευθύνομαι ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ Η ΘΕΛΟΥΝ ΒΟΗΒΕΙΑ (εάν μπόρω να βοηθήσω). Να γραφτει στο βιβλιο γκινες παρακαλω ως ο μοναδικος ανθρωπος που εχει αλλαξει σασμαν και αρα ξερει ποσο θελει η αλλαγη του.ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ειμαστε νεοι οδηγοι,τωρα πηραμε το πρωτο μας αυτοκινητο πριν 2 το βδομαδες βγαλαμε το "Ν" απο το πισω τζαμι!!!Ασε μας ρε φιλε εχουμε αλλαξει ποσα αυτοκινητα ο καθενας εδω μεσα,εχουμε αντιμετωπισει με το καθενα και διαφορετικα προβληματα,πες τα αλλου αυτα. Edited December 9, 2009 by passatoumpa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 (edited) Γιατί προσπαθείτε όλοι με τόσο πάθος να αποδείξετε ότι λεει ψέματα ? Κατακρίνει ή κατηγορεί κάποιον από εσάς προσωπικά ή τη δουλειά σας ? Αν καταφέρει να κάνει πιστευτά τα όσα λέει (σε περίπτωση που λέει ψέματα) τί θα κερδίσει ? Θα πληγώσει την αξιοπιστία του DSG 6 και της VW γενικότερα στα μάτια κυρίως ιδιοκτητών VW ? Και ? Θα μειωθούν οι πωλήσεις της VW ? Συνεργάζεται κάποιος από εσάς με τη VW ? Ή φοβάστε ότι θα θεωρηθείτε μαλάκες αν αποδειχθεί αναξιόπιστο κάτι που προτιμήσατε ? Δεν καταλαβαίνω την ενόχληση. Στην περίπτωση που όσα αναφέρει είναι ψευδή, λυπάμαι αλλά πέσατε στην παγίδα του. Αν το πρόβλημα είναι υπαρκτό, λυπάμαι αλλά είστε τουλάχιστον αγενείς. Οπως και να εχει λοιπόν χαμένοι είμαστε Edited December 9, 2009 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 (edited) Ρε, δεν χαλαρωνετε ολοι σας. Passatoumpa ξεκολα και εσυ. Edited December 9, 2009 by PAGOURISTAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Σωστά είναι αυτά που λες και μπορώ να καταλάβω από αυτά που λες ότι ξέρεις πράγματα. Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις διαβάσει αυτά που έχω γράψει όλες αυτές τις μέρες και βιάζεσαι πολύ να φτάσεις στο συμπέρασμα σου. Τα 3 πρώτα σασμάν μου, είχανε διαρροή λαδιού. οκ ? Δεν είχανε κανένα μηχανικό πρόβλημα. Λειτουργούσανε ρολόι. Οπότε δεν μπορεί να πεις ότι χαλάσανε από την σκληρή δουλειά. Αυτό που δεν μπορείτε να καταλάβετε και με τρελαίνει είναι ότι τα σασμάν ερχόντουσαν από ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΔΙΑΡΡΟΗ !!! Πως μπορεί ένα σασμάν ενός μήνα που έχει κάνει μόνο 5.000 χιλ. να έχει διαρροή λαδιού πάλι?? Μήπως σου Φταίει ότι είναι ταξί ?? Τέλος δεν μπορώ να δεχτώ ότι σασμάν μίας εβδομάδας και ενώ έχει κάνει 1.400 χιλ μόνο έχει μηχανικό πρόβλημα. Αυτό σημαίνει ότι ήρθε προβληματικό από ΓΕΡΜΑΝΙΑ. Δεν πήρα αυτόματο πιστεύοντας ότι θα κάνω 500.000χιλ χωρίς πρόβλημα , αλλά δεν πήρα και αυτόματο για να το αλλάζω κάθε εβδομάδα. Ξέρω κάποια πράγματα γιατί όπως σου είπα έχω 2 κολλητούς που είμασταν μαζί προχθές και εντελώς τυχαία η κουβέντα ήταν για καινούριο ταξί γιατί είναι και οι 2 στο ενοίκιο και σκέφτονται να αγοράσουν δικό τους. Και όταν σου έλεγα γιατί δεν πήρες το Passat με χειροκίνητο σασμάν ή ένα Avensis δεν σου έκανα πλάκα. Καταρχήν είσαι σίγουρος ότι σου έβαλαν καινούριο σασμάν στις αλλαγές? Μήπως σου έβαλαν ανακατασκευής? Αν έχεις αλλάξει τόσα πιθανότατα έχεις πέσει σε παθητική σειρά και θα πρέπει να περιμένεις να βγάλουν κάποιο νέο που να έχουν εξαλείψει τα προβλήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 (edited) Γιατί προσπαθείτε όλοι με τόσο πάθος να αποδείξετε ότι λεει ψέματα ? Κατακρίνει ή κατηγορεί κάποιον από εσάς προσωπικά ή τη δουλειά σας ? Αν καταφέρει να κάνει πιστευτά τα όσα λέει (σε περίπτωση που λέει ψέματα) τί θα κερδίσει ? Θα πληγώσει την αξιοπιστία του DSG 6 και της VW γενικότερα στα μάτια κυρίως ιδιοκτητών VW ? Και ? Θα μειωθούν οι πωλήσεις της VW ? Συνεργάζεται κάποιος από εσάς με τη VW ? Ή φοβάστε ότι θα θεωρηθείτε μαλάκες αν αποδειχθεί αναξιόπιστο κάτι που προτιμήσατε ? Δεν καταλαβαίνω την ενόχληση. Στην περίπτωση που όσα αναφέρει είναι ψευδή, λυπάμαι αλλά πέσατε στην παγίδα του. Αν το πρόβλημα είναι υπαρκτό, λυπάμαι αλλά είστε τουλάχιστον αγενείς. 1) Προσωπικη επιθεση δε δεχτηκα 2) Μετοχες στην Vw δεν εχω 3) Δεν φοβαμαι μην αποδειχθει οτι εκανα βλακεια που πηρα dsg (διοτι δεν εχω dsg) AΡΑ δε δικαιουμαι να κρινω και να αντιδρασω σε κατι που ακουσα.Σωστα; Ελα τωρα, μπηκε και ειπε κατι που δεν το ακους καθε μερα και ειναι ομολογουμενως δυσκολο να το πιστεψει κανεις.Δε θα απολογηθουμε κιολας που ενοχληθηκαμε.Μπορει κ το παληκαρι να λεει αληθεια.Εγω παντως οπως ειπα και πιο πανω δεν το πιστευω. Οσο για το σκεπτικο σου οτι δεν εχει κανενα συμφερον να πει κατι ψευδες για το dsg κι επειδη δεν εισαι νεο μελος να σου θυμισω και κατι αλλα καλα παιδακια που ειχαν μπει μερικες φορες παλαιοτερα κι ελεγαν αρλουμπες.Ουτε αυτοι ειχαν συμφερον αλλα οπως καταλαβαινεις εκτος απο το συμφερον, "παιζει" και η μ@@@@ που εχει κανεις στο κεφαλι του και κανει οτι του κ@@@. Edited December 9, 2009 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Είμαι σίγουρος ότι και εσύ δεν έχεις διαβάσει αυτά που έχω γράψει όλες αυτές τις μέρες και βιάζεσαι πολύ να φτάσεις στο συμπέρασμα σου. Τα 3 πρώτα σασμάν μου, είχανε διαρροή λαδιού. οκ ? Δεν είχανε κανένα μηχανικό πρόβλημα. Λειτουργούσανε ρολόι. Οπότε δεν μπορεί να πεις ότι χαλάσανε από την σκληρή δουλειά. Αυτό που δεν μπορείτε να καταλάβετε και με τρελαίνει είναι ότι τα σασμάν ερχόντουσαν από ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΔΙΑΡΡΟΗ !!! Πως μπορεί ένα σασμάν ενός μήνα που έχει κάνει μόνο 5.000 χιλ. να έχει διαρροή λαδιού πάλι?? Μήπως σου Φταίει ότι είναι ταξί ?? Τέλος δεν μπορώ να δεχτώ ότι σασμάν μίας εβδομάδας και ενώ έχει κάνει 1.400 χιλ μόνο έχει μηχανικό πρόβλημα. Αυτό σημαίνει ότι ήρθε προβληματικό από ΓΕΡΜΑΝΙΑ. Δεν πήρα αυτόματο πιστεύοντας ότι θα κάνω 500.000χιλ χωρίς πρόβλημα , αλλά δεν πήρα και αυτόματο για να το αλλάζω κάθε εβδομάδα. φιλε εχεις σκεφτει την εκδοχη να μην έγινε σωστη εγκατασταση του σασμαν και να φταίει το συνεργειο που πηγες το αμαξι σου? αλλο αν σου έβαλαν ελατωματικο καινουριο (η ανακατασκευασμένο) σασμαν... σε καμια απο τις 2 περιπτώσεις δεν φταιει το DSG.. στην πρωτη λογο κακου συνεργειο που δεν γνωριζει σωστα αυτο που κανει και στη δευτερη μπορει να φταιει ο τραμπακερης ο αποθηκαριος της VW που εστειλε 3 σασμαν με διαρροη μέχρι η νταλικα που εφερνε το σασμαν (αν το εφερε νταλικα) ενδεχομένως να επεσε σε καποια (η στην ιδια) λακουβα 3 φορες και να δημιουργήθηκε διαρροη και διαφορες αλλες εκδοχες.. λεω μια αποψη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotakas21 Posted December 10, 2009 Author Report Share Posted December 10, 2009 (edited) Γιατί προσπαθείτε όλοι με τόσο πάθος να αποδείξετε ότι λεει ψέματα ? Κατακρίνει ή κατηγορεί κάποιον από εσάς προσωπικά ή τη δουλειά σας ? Αν καταφέρει να κάνει πιστευτά τα όσα λέει (σε περίπτωση που λέει ψέματα) τί θα κερδίσει ? Θα πληγώσει την αξιοπιστία του DSG 6 και της VW γενικότερα στα μάτια κυρίως ιδιοκτητών VW ? Και ? Θα μειωθούν οι πωλήσεις της VW ? Συνεργάζεται κάποιος από εσάς με τη VW ? Ή φοβάστε ότι θα θεωρηθείτε μαλάκες αν αποδειχθεί αναξιόπιστο κάτι που προτιμήσατε ? Δεν καταλαβαίνω την ενόχληση. Στην περίπτωση που όσα αναφέρει είναι ψευδή, λυπάμαι αλλά πέσατε στην παγίδα του. Αν το πρόβλημα είναι υπαρκτό, λυπάμαι αλλά είστε τουλάχιστον αγενείς. Όλες αυτές τις απορίες έχω και εγώ και σε ευχαριστώ που της διατυπώνει και κάποιος άλλος. Δεν μπορώ να καταλάβω την επιθετικότητα τους , γιατί θέλουν να μειώσουν το πρόβλημα μου και το όφελος τους από όλο αυτό … Ξέρω κάποια πράγματα γιατί όπως σου είπα έχω 2 κολλητούς που είμασταν μαζί προχθές και εντελώς τυχαία η κουβέντα ήταν για καινούριο ταξί γιατί είναι και οι 2 στο ενοίκιο και σκέφτονται να αγοράσουν δικό τους. Και όταν σου έλεγα γιατί δεν πήρες το Passat με χειροκίνητο σασμάν ή ένα Avensis δεν σου έκανα πλάκα. Καταρχήν είσαι σίγουρος ότι σου έβαλαν καινούριο σασμάν στις αλλαγές? Μήπως σου έβαλαν ανακατασκευής? Αν έχεις αλλάξει τόσα πιθανότατα έχεις πέσει σε παθητική σειρά και θα πρέπει να περιμένεις να βγάλουν κάποιο νέο που να έχουν εξαλείψει τα προβλήματα. Το πήρα για δικία μου ευκολία , επειδή η χρήση θα γινόταν από μένα (άρα σωστή) και από όσο είχα ψάξει το ιντερνέτ και είχα ρωτήσει δεν είχα ακούσει προβλήματα. Δεν πίστευα ότι θα κάνω 500.000χιλ χωρίς πρόβλημα , αλλά δεν πίστευα ότι θα το αλλάζω κάθε εβδομάδα κιόλας. Από Παζαρόπουλο μέχρι και τις 22/5/2009 (4 σασμάν)μου έλεγαν ότι όλα τα σασμάν είναι καινούργια !!! Από κάποιον που μίλαγα τυχαία μου είπε ότι όλα τα σασμάν είναι ανακατασκευασμένα … Όταν τους το είπα φυσικά το παραδέχτηκαν … (ΜΟΥ ΕΛΕΓΑ ΨΕΜΑΤΑ) Επειδή λοιπόν όλα τα «καινούργια» σασμάν που μου έβαζαν είναι ανακατασκευασμένα πιστεύω ότι φταίει η VW . Και να αλλάξει η σειρά πάλι ανακατασκευασμένα θα μου βάλουν . φιλε εχεις σκεφτει την εκδοχη να μην έγινε σωστη εγκατασταση του σασμαν και να φταίει το συνεργειο που πηγες το αμαξι σου? αλλο αν σου έβαλαν ελατωματικο καινουριο (η ανακατασκευασμένο) σασμαν... σε καμια απο τις 2 περιπτώσεις δεν φταιει το DSG.. στην πρωτη λογο κακου συνεργειο που δεν γνωριζει σωστα αυτο που κανει και στη δευτερη μπορει να φταιει ο τραμπακερης ο αποθηκαριος της VW που εστειλε 3 σασμαν με διαρροη μέχρι η νταλικα που εφερνε το σασμαν (αν το εφερε νταλικα) ενδεχομένως να επεσε σε καποια (η στην ιδια) λακουβα 3 φορες και να δημιουργήθηκε διαρροη και διαφορες αλλες εκδοχες.. λεω μια αποψη.. Και φυσικά το έχω σκεφτεί αλλά δεν έχω τις γνώσεις για να το καταλάβω εάν έγινε σωστή εγκατάσταση. Γι ΅ αυτό το πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να γίνει σωστά ! Κατάλαβα πολύ καλά την άποψη σου και τι εννοείς με αυτή (με κοροϊδεύεις ). Εμένα με νοιάζει το ότι ποτέ το αμάξι μου δεν φτιάχτηκε… Τα άλλα είναι δουλεία της VW να τα βρει… ¶ς πάρει την άδεια του συνεργείου άμα δεν μπορεί να το φτιάξει και ας αλλάξει δρόμο άμα έχει λακκούβες. Edited December 10, 2009 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 δε το λεω για να σε κοροϊδεψω φιλε απλα κανω μπλακ χουμορ.. το οτι ειναι εξουσιοδοτημένο δε σημαινει πως η δουλεια που θα κανει θα ειναι 100% σωστη.. ολοκληρη αλλαγη σασμαν ειναι δεν ειναι αλλαγη φιλτρου λαδιου η αλλαγη ελαστικών... εγω δεν πιστεύω πως ολα τα εξουσιοδοτημένα γνωρίζουν τα παντα στα VW ειδικά τα καινούριας τεχνολογίας μερη οπως το DSG... τωρα το γιατι ερχονται με διαρροη τα σασμαν ενας βουδας το ξερει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Δεν νομίζω ότι περιμένει τέτοιου είδους βοήθεια. Είναι επαγγελματίας με ένα σχεδόν καινούριο αυτοκίνητο και συ τον συμβουλέυεις να το πουλήσει όσο όσο χάνοντας περίπου 10.000 ευρώ επειδή η VW δεν τηρεί τους όρους εγγύησης όπως οφείλει; Ολοι μας επαγγελματιες δεν ειμαστε? Εγω κανω τουλαχιστον 100 χλμ με το αυτοκινητο μου καθε μερα και χωρις να πληρωνομαι, απλα για να πηγαινοερχομαι στην δουλεια μου. Αν απηυδησω απο το αυτοκινητο μου δεν θα το στειλω? Ο φιλος απ'οτι φαινεται εχει φτασει στα ορια του. Το εχω κανει (με χασουρα φυσικα) και δεν ειναι οτι μου περισσευουν κιολας. Φαντασου να ημουν και στο αυτοκινητο ολη μερα και να λεω 'θα μ'αφησει, δεν θα μ'αφησει' λες και μαδαω την μαργαριτα. Ισα ισα ο επαγγελματιας αυτοκινιτιστης εχει μεγαλυτερο θεμα με αναξιοπιστο αυτοκινητο, γιατι δεν μπορει να κανει σωστα τη δουλεια του. Αν παλι το θεμα λυνεται μεσω αντιπροσωπειας, οπως μεχρι τωρα, γιατι να ειναι τοσο απελπισμενος και να ζηταει βοηθεια? Για αντικατασταση αυτοκινητου αποκλειεται, οποτε η θα πηγαινει συνεχως με αντικατασταση κιβωτιου οσο παει (και οσο χρειαστει), η εφοσον φοβαται οτι θα του βγει εκτος εγγυησης και το κοστος θα ειναι υψηλο ειδικα για ενα αυτοκινητο που τοτε θα εχει και τα χρονια του, καλυτερα να το πουλησει τωρα (αν μπορει) και να κοιταξει κατι αλλο. Που ειναι το παραλογο? Δυστυχως αν σου τυχει κατι στραβο δεν βρισκεις παντα το δικιο σου, ειδικα μετα απο τοσα χλμ και με επαγγελματικο αυτοκινητο. Καποτε ειχε αναρτηθει περιπετεια αλλου αυτοκινιτιστη (taxi) παλι με Passat που εφτασε μεχρι και να κανει διαμαρτυρια εξω απο τα κεντρικα γραφεια της VW στη Γερμανια, με μηδενικο αποτελεσμα. Τι σε κανει να πιστευεις οτι εδω το με διαβλητο Ελληνικο Δικαιο (προσοχη δεν μιλω για τους νομους γιατι αυτοι υπαρχουν, αλλα για την εφαρμογη τους που δεν υφισταται σχεδον εκτος και αν εισαι του συστηματος η πληρωσεις αυτους που δουλευουν για το συστημα...) θα βρει λυση, ειδικα αν εχει περασει τοσος καιρος? Αυτα γινονται στην αρχη δυστυχως, τοτε που μπορεις να τους πεις παρτε το και δωστε μου ενα καινουριο πισω η τα χρηματα μου. Μετα ειναι πλεον αργα και δυστυχως παλι επιφορτιζομαστε και την ταλαιπωρια και την χασουρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grnka Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 να ρωτήσω κάτι? είναι καψουλαρισμένο το εν λόγω σαζμαν ουτως ώστε να μην παίρνει επισκευή? απόσο κατάλαβα έχει πρόβλημα διαρροών και του αλλάζουν σαζμάν?!!??? σε γνωστό μου με αυτοκίνητο άλλης εταιρείας με αυτόματο την ίδια μέρα που πήρε το αμάξι το βράδι είδε να στάζει. την άλλη μέρα το πήγε, του άλλαξαν μια φλάτζα (φλάτζα τσιμούχα κάτι τέτοιο) και 2 χρόνια τώρα κανένα πρόβλημα..τα αυτόματα γενικά έχουν πρόβλημα αν μείνουν απο λάδι ή δεν αλλαχτεί το λάδι ανα 80-100.000 χλμ... ο πεθερός μου έχει ένα 525 του 1992 αυτόματο στα 632.000 χλμ πάλι φίλος μου με γκολφάκι 5 με dsg είχε στις αρχές πρόβλημα με το κιβώτιο το οποίο λύθηκε αμέσως και το εχει λιώσει στα χιλιόμετρα, να φανταστείτε πάει για πετρελεοκίνητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotakas21 Posted January 9, 2010 Author Report Share Posted January 9, 2010 να ρωτήσω κάτι? είναι καψουλαρισμένο το εν λόγω σαζμαν ουτως ώστε να μην παίρνει επισκευή? απόσο κατάλαβα έχει πρόβλημα διαρροών και του αλλάζουν σαζμάν?!!??? σε γνωστό μου με αυτοκίνητο άλλης εταιρείας με αυτόματο την ίδια μέρα που πήρε το αμάξι το βράδι είδε να στάζει. την άλλη μέρα το πήγε, του άλλαξαν μια φλάτζα (φλάτζα τσιμούχα κάτι τέτοιο) και 2 χρόνια τώρα κανένα πρόβλημα..τα αυτόματα γενικά έχουν πρόβλημα αν μείνουν απο λάδι ή δεν αλλαχτεί το λάδι ανα 80-100.000 χλμ... ο πεθερός μου έχει ένα 525 του 1992 αυτόματο στα 632.000 χλμ πάλι φίλος μου με γκολφάκι 5 με dsg είχε στις αρχές πρόβλημα με το κιβώτιο το οποίο λύθηκε αμέσως και το εχει λιώσει στα χιλιόμετρα, να φανταστείτε πάει για πετρελεοκίνητο το αμάξι ήταν στην εγγύηση και μου άλλαζαν όλο το σασμάν. Βέβαια τα <<καινούργια>> σασμάν είναι ανακατασκευασμένα ... τι προβλήματα είχε ο φίλος ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
likk Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 καλησπερα. ειμαι μεσα στους ταριφες, δουλευω αυτοματο σαζμαν και οποτε βλεπω dsg κατευθειαν ρωταω για τυχον προβληματα...δυστυχως ειναι πολλα... passat,jetta, skoda octavia 5 διλιτρο και 1900 μοιραζονται το ιδιο κιβωτιο...για βενζινοκινητα δεν ξερω αλλα τα diesel εχουν προβλημα με το συγκεκριμενο κιβωτιο και με το βολαν.Δυστυχως γιατι δεν κρυβω οτι ζαχαρωνα και γω dsg. Εχω το passat tdi 2004 με το tiptronic σαζμαν.Σε 540.000 χλμ ειμαι στο τριτο σασμαν..οχι και ασχημα για αυτοματο ταxi. το θεμα με τα dsg και τα βολαν που διαλυονται ειναι πασιγνωστο...καντε αναζητηση google για dsg problems η μπειτε στο tdi club και θα παρετε μια γευση φιλικα μπαμπης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...