Jump to content
fotakas21

4 Αλλαγές Σασμάν Dsg 6 Σε 2 Χρόνια !

Recommended Posts

Αγοράσαμε το Volkswagen Passat στις 25/05/2007. Το όχημα διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων “ DSG 6 “.

Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων “DSG 6 “ παρουσίασε για πρώτη φόρα διαρροή λαδιών και επισκευάστηκε στις 23/04/2008 όταν το όχημα είχε διανύσει 60.329 χιλιόμετρα ( ανταλλακτικά επισκευής : 02Ε 301205C και 02E301859A ) . Για δεύτερη φορά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων “DSG 6 “ παρουσίασε διαρροή λαδιών στο ίδιο σημείο και αντικαταστάθηκε στις 08/04/2009 όταν το όχημα είχε διανύσει 119.745 χιλιόμετρα ( ανταλλακτικό αντικατάστασης : 02E 300 043 MX0 0D). Για τρίτη φορά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων “DSG 6 “ παρουσίασε διαρροή λαδιών στο ίδιο σημείο και αντικαταστάθηκε στις 14/05/2009 όταν το όχημα είχε διανύσει 125.061 χιλιόμετρα (ανταλλακτικό επισκευής : 02E 300 043 MX0 0D) . Τέλος για τέταρτη φορά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων “DSG 6 “ παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα στις 22/05/2009 και αντικαταστάθηκε όταν το όχημα είχε διανύσει 126.504 χιλιόμετρα (ανταλλακτικό επισκευής : 02E 300 043 MX0 0D). Έγινε τρεις φορές αλλαγή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων “DSG 6 “ μέσα σε ενάμιση μήνα .

Το όχημα μας παρουσίασε από την πρώτη ημέρα αγοράς του προβλήματα (με το σασμάν ), τα οποία δεν σταμάτησαν ποτέ. Το πρώτο πρόβλημα άργησε να γίνει αντιληπτό λόγω του ότι επρόκειτο για μικρή διαρροή. Τα προβλήματα προήλθαν από καθαρά κατασκευαστικά λάθη και δεν έχουν να κάνουν ούτε με το ότι επρόκειτο για ταξί ούτε με τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το όχημα. Προς απόδειξη του παραπάνω το σασμάν («καινούργιο» όπως μας έλεγαν ) που αλλάχτηκε στις 14/05/2009 παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα μέσα σε μια εβδομάδα από την τοποθέτηση του !!! Με το μηχανικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε υπήρξε πρόβλημα για την ασφάλεια του οχήματος και των επιβατών γι’ αυτό και κράτησαν το όχημα στον συνεργείο μέχρι την αντικατάσταση του σασμάν. «Υπήρχε πιθανότητα να κολλήσει το σασμάν ενώ το όχημα βρισκόταν εν κινήσει» μας είπαν. Πράγματα απαράδεκτα για καινούργια, αυθεντικά ανταλλακτικά μιας τόσο μεγάλης εταιρίας.

Το πρόβλημα πιστεύουμε θα είχε λυθεί εάν τα σασμάν που μας έβαζαν σαν «καινούργια», ήταν όντος καινούργια. Όμως παρά τα συνεχόμενα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε συνέχιζαν να μας τοποθετούν ανακατασκευασμένα σασμάν πράγμα το οποίο μας απέκρυψαν.

Κατά την διάρκεια της εγγύησης το συνεργείο δεν κατάφερε να επισκευάσει οριστικά τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων “DSG 6 “, μας ταλαιπώρησε, έβαλε σε κίνδυνο εμάς και του επιβάτες του ταξί μας και μας υποχρέωσε να απέχουμε από την εργασία μας για 30 ημέρες περίπου χωρίς καμία αποζημίωση. Ακόμα αρνιόταν να μας δώσει εγγύηση επιπλέον από τα 2 χρόνια της αρχικής. Μας έλεγαν ότι μετά από τις 25/05/2009 η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για πιθανή βλάβη του ανακατασκευασμένου σασμάν (παρότι το τελευταίο πρόβλημα παρουσιάστηκε 3 μέρες πριν λήξη η εγγύηση!) και θα έπρεπε εμείς να αποκομισθούμε το κόστος της επισκευής. Τέλος μετά από πολύ τρέξιμο, φωνές και ταλαιπωρία καταφέραμε να πάρουμε εγγύηση 2 επιπλέον χρόνια (για το ανακατασκευασμένο σασμάν).

1. Μην πάρετε DSG για το καλο σας, για τα νεύρα σας και για την τσέπη σας (κόστος αλλαγής 4500- 5000 ευρώ)

2. άλλαξα 3 DSG σε 1,5 μηνα !!!!

3. μάθετε ότι τα σασμάν που μου άλλαξαν είναι ανακατασκευασμένα και όχι καινούργια(μου έλεγαν ότι είναι καινούργια)

Edited by fotakas21
Link to comment
Share on other sites

den xero ean exete na mou peite kati pantos ego exo.... exo allaxei 4 sasman DSG 6 mesa se 2 xronia. ta 3 me diarroh ladiou kai 1 me mixaniko problima.

1. min paretai DSG gia to kalo sas

2. allaxa 3 DSG se 1,5 mina !!!!

3. mathete oti ta sasman pou mou allaxan einai anakataskeuasmena kai oxi kainourgia(mou elegan oti einai kainourgia)

4. den mou edinan epipleon egguhsh paroti to teleutaio sasman to allaxa 3 meres prin lixei h egguhsh (meta apo pieseis , fones , treximo mou edosan!)

exo perasei ta panta !! opoios 8eleis sumboules h na rotiseis kati as to kanei...

Φιλαρακι σου ξεφυγαν τα Σιροκο, Εος και Πολο.Ανοιξε κι εκει αλλα δυο θεματα οπως εκανες με το Golf.Εχεις 7 στο ενεργητικο σου και τα 4 ειναι αναρτημενα με διαφορα μερικων λεπτων εδω και στο Golf για δυο προβληματα σου.Κι επειδη το εργο το εχουμε ξαναδει...να σε ενημερωσω οτι εκανες μια τρυπα στο νερο.Δεν τρωμε κουτοχορτο.Ακου 3 σασμαν σε εναμιση μηνα.Εδω ενα σασμαν να θελει να αλλαξει καποιος το παλευει μηνες.

Link to comment
Share on other sites

Εσείς οι κάτοχοι DSG να παρακαλάτε να μη διαβάσει το συγκεκριμένο topic ο χρήστης Playmaker. Την κάτσατε!!! :whistling:

Φτου, φτου, φτου και παλι φτου. χχχχχχχχχχχχχχ

Αν και κατι μου λεει οτι ο playmaker πρεπει να ειναι γνωστης του θεματος απο πρωτο χερι.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα σας. Με βοήθησαν να καταλάβω για την κουτοπονηριά του Έλληνα. Σας δικαιολογώ όμως γιατί κυκλοφορεί πολύ ψέμα στο διαδίκτυο. Όσοι γέλασαν ας ρίξουν μια ματιά στα αρχεία που έχω ανεβάσει και εάν θέλουν κάτι σοβαρό να πουν ή να βοηθήσουν εδώ είμαι. WV έχω και εγώ όπως όλοι μας στο site. Α, και συγνώμη για τα αγγλικά μου(πέσατε όλοι να με φάτε!!) δεν ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα. Τέλος όσο αφορά το post μου στα «προβλήματα του Golf» δεν το έκανα να δημιουργήσω πανικό ή μπέρδεμα , απλά νομίζω ότι τα σασμάν του Passat είναι ίδια με αυτά του Golf και πίστευα ότι θα βοηθούσα και θα βοηθιόμουν. Δυστυχώς δεν έχω έγγραφα για τα προβλήματα στον εγκέφαλου. Πιστέυω οτι για το σασμάν αρκούν όμως.

Ένα κάποιος δει τα έγγραφα ας προσέξει και τις ημερομηνίες να δει τις 3 αλλαγές σε 1,5 μήνα !!! ευχαριστώ

ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ

σάρωση0002.bmp

σάρωση0001.bmp

Edited by fotakas21
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει φιλε μου,

παρ'ολα αυτα δεν φαινεται να εχουν γινει σε 1.5 μηνα τρεις αλλαγες.

Εγινε επισκευη τον Απριλιο 2008, αντικατασταση τον Απριλιο 2009 και δευτερη αντικατασταση τον Μαιο 2009.

Δεν εχω λογο να αμφισβητησω το εγγραφο αν και δεν βλεπω απο ποια αντιπροσωπεια προερχεται η αν ειναι απο Κοσμοκαρ.

Μιλαμε παντως για δυο αντικαταστασεις, οχι τρεις, μεταξυ Απριλιου/Μαιου 2009, εκτος και αν λειπει καποιο χαρτι που δειχνει και αλλη αντικατασταση μετα τις 14/5/2009.

Γκαντεμια παντως γιατι δεν ξερω τι πιθανοτητες υπηρχαν για να συμβει αυτο, δηλ να ειναι ελαττωματικο και το πρωτο ανταλλακτικο σασμαν, αν και απο την αλλη εισαι και τυχερος που αντικατασταθηκε μεσα σε 40 μερες.

Η αληθεια ειναι οτι δεν ηταν υποχρεωμενοι να σου δωσουν περαιτερω εγγυηση.Οτι αλαζεται μεσω εγγυησης εχει εγγυηση μεχρι την ληξη της επισημης εγγυησης. Τρελο αλλα αυτο ισχυει. Γι'αυτο και υπαρχει και η επεκταση εγγυησης και θα επρεπε τουλαχιστον σε αυτοκινητα με dsg να αγοραζεται.

Παλι καλα που σου εδωσαν.

Απο τον Μαιο μεχρι τωρα ομως πως ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Έγινε αντικατάσταση 8 Απριλίου του 2009, 14 Μάιου του 2009 και μέσα σε μια εβδομάδα παρουσιάστηκε μηχανικό πρόβλημα στις 22 Μάιου 2009 και έγινε πάλι αντικατάσταση ! Το πρώτο έγγραφο δεν το γράφει για τις 22/05/2009 και γι αυτό έβαλα το δεύτερο που έχει ημερομηνία πάνω πάνω δεξιά και στην μέση τις σελίδας λέει το πρόβλημα(ΕΛ ΣΑΣΜΑΝ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ & ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΘΟΡΥΒΟΣ). Μας κράτησαν το αμάξι στο συνεργείο(22/5/2009) και μας είπαν «Υπάρχει πιθανότητα να κολλήσει το σασμάν ενώ το όχημα βρισκόταν εν κινήσει». Πράγματα απαράδεκτα για καινούργια, αυθεντικά ανταλλακτικά μιας τόσο μεγάλης εταιρίας. Φαντάσου τώρα ότι το σασμάν αυτό η μια εβδομάδας (άρα ήρθε προβληματικό από Γερμανία )!!!! Τα έγγραφα είναι από Παζαρόπουλο , την αντιπροσωπία που αγόρασα το αμάξι και εκεί που έγιναν και όλες οι επισκευές-αντικαταστάσεις.

Το ξέρω(το έμαθα μάλλον) ότι ότι αλλάξει μέσα στην εγγύηση δεν έχει επιπλέον εγγύηση όμως πήγα στα κεντρικά τις KOSMOCAR στην Βουλιαγμένης φώναξα, έτρεξα και τελικά μου έδωσαν.

Μέχρι και τις 22/5/2009 μου έλεγαν από τον Παζαρόπουλο ότι όλα τα σασμάν είναι καινούργια !!! Από κάποιον που μίλαγα τυχαία μου είπε ότι όλα τα σασμάν είναι ανακατασκευασμένα …

Τέλος όσο αφορά το σασμάν από αρχές Ιούνιο που μπήκε το τελευταίο, πέρα από κάτι κλοτσήματα που μου κάνει είναι κομπλέ. Είναι μόνο 6 μηνών βέβαια (δηλ. καινούργιο ακόμα). Το μέλλον θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα σας. Με βοήθησαν να καταλάβω για την κουτοπονηριά του Έλληνα. Σας δικαιολογώ όμως γιατί κυκλοφορεί πολύ ψέμα στο διαδίκτυο. Όσοι γέλασαν ας ρίξουν μια ματιά στα αρχεία που έχω ανεβάσει και εάν θέλουν κάτι σοβαρό να πουν ή να βοηθήσουν εδώ είμαι. WV έχω και εγώ όπως όλοι μας στο site. Α, και συγνώμη για τα αγγλικά μου(πέσατε όλοι να με φάτε!!) δεν ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα. Τέλος όσο αφορά το post μου στα «προβλήματα του Golf» δεν το έκανα να δημιουργήσω πανικό ή μπέρδεμα , απλά νομίζω ότι τα σασμάν του Passat είναι ίδια με αυτά του Golf και πίστευα ότι θα βοηθούσα και θα βοηθιόμουν. Δυστυχώς δεν έχω έγγραφα για τα προβλήματα στον εγκέφαλου. Πιστέυω οτι για το σασμάν αρκούν όμως.

Ένα κάποιος δει τα έγγραφα ας προσέξει και τις ημερομηνίες να δει τις 3 αλλαγές σε 1,5 μήνα !!! ευχαριστώ

ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ

σάρωση0002.bmp

σάρωση0001.bmp

Για σενα μπορει να ειναι κουτοπονηρια για μενα ειναι αυτο που λεμε "οπου ακουω πολλα κερασια κραταω μικρο καλαθι".Εσυ μπορει να πιστευεις ετσι αβιαστα οτι σου πασαρουν εγω λυπαμαι αλλα δεν το κανω.Κι ευχαριστω που ανεβασες τα δυο αρχεια και με κανεις ακομα πιο καχυποπτο.Στο δια ταυτα λοιπον.Το πρωτο αρχειο "σαρωση0001.bmp" ειναι ενα λευκο χαρτι που αναφερει οτι εγιναν δυο αλλαγες σασμαν με διαφορα ενος μηνα και απο κατω δυο υπογραφες.Δεν ειναι επισημο εγγραφο Vw.Τετοιο λευκο χαρτι σου φτιαχνω κι εγω με 200 αλλαγες σασμαν.Μαλιστα ολως τυχαιως ο αριθμος πλαισιου σου δεν σαρωθηκε.To δευτερο αρχειο "σαρωση0002.bmp" ειναι ενα χαρτι Vw στο οποιο αναφερεται η διαγνωση, οτι δηλαδη ελαττωματικο σασμαν και ακουγεται θορυβος και απο κατω υπογραφες.Καπου εχουν τικαρει οτι πληρωθηκαν μετρητα, μονο που το κουτακι "Συνολο" ειναι λευκο.Τι πληρωσες σε μετρητα;Αερα κοπανιστο;Επισης υπαρχουν στηλες οπου αναφερονται παρατηρησεις, εργασιες κλπ.Αυτα που ειναι;Πληρωσες μηπως εργασιες που δεν εγιναν;Στο επανω μερος εκτος απο την ημερομηνια παραλαβης και την ημερομηνια πρωτης αδειας, ολα τα υπολλοιπα δεν αναφερονται.Τα στοιχεια του αυτοκινητου σου δηλαδη λειπουν.Ετσι οπως το βλεπω εγω ενα συμπερασμα βγαζω.Πληρωσες ενα τιποτα σε μετρητα για εργασιες που δεν εγιναν, σε αυτοκινητο που δεν υπαρχει.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εμένα με 126.000 χλμ σε 2 χρόνια μου μυρίζει ταξί με DSG και δεν ξέρω εάν η χρήση του ήταν όπως προβλέπεται ή ο οδηγός που το οδηγούσε του άλλαζε τα φώτα...

και το "ΕΛ ΣΑΣΜΑΝ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ & ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΘΟΡΥΒΟΣ " μου κάνει για ΕΛΕΓΧΟ ΣΑΣΜΑΝ...και είναι το χαρτί που σου δίνουν όταν το αφήνεις για έλεγχο...

Edited by JKalimer
Link to comment
Share on other sites

Σου είπα ότι υπάρχουν πολλά ψέματα το διαδίκτυο και το δικαιολογώ. Το ξέρω ότι δεν είναι επίσημο έγγραφο αλλά έχει υπογραφές από 3 άτομα μέσα από Παζαρόπουλο. Έχει και σφραγίδες οι οποίες δεν φαίνονται από το σκανάρισμα. Τον ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ μου τον έσβησα εγώ όπως και τον αριθμό της πινακίδα μου γιατί δεν ήθελα να φαίνεται ! Τα άλλα στοιχεία είναι προσωπικά και θα τα βγάλω δημόσια όταν και άμα θέλω εγώ(ΙΣΧΎΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΑΡΤΙ). Όσο αφορά το δεύτερο χαρτί , έχω σβήσει τα στοιχεία μου και έχω αφήσει μόνο αυτά που έχουν σημασία για τα λεγόμενα μου. Αυτό το χαρτί που λες δεν είναιαπόδειξη πληρωμής είναι το χαρτί που σου δίνουν όταν πας το αμάξι σου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και το αφήνεις εκεί. Σίγουρα θα έχεις και εσύ κάτι αντίστοιχο. Στο δίνουν επίσης όταν αφήνεις το αμάξι για σέρβις και φεύγεις.

Όλα αυτά που λες για χαρτιά , υπογραφές κτλ. Μπορείς να τα κανείς και εσύ δεν αντιλέγω. Αλλά έχω σοβαρότερα θέμα να ασχοληθώ από το να το έχω κάνει όλο αυτό το φανταστικό πράγμα που λες. Άλλωστε ποιος ο λόγος να το κάνω όλο αυτό ? Σκοπός μου είναι να βοηθήσω και να βοηθηθώ από κάποιον που μπορεί. ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΕΣΕΝΑ.

Edited by fotakas21
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πόσο κακή χρήση να γίνει σε ένα σασμάν 1 εβδομάδας και να χαλάσει !!! Και γενικά δεν ξέρω όχι ταξί διαστημόπλοιο να είναι εάν δικαιολογούνται οι 3 αλλαγές σε ένα μήνα. Δηλαδή εσένα σε πειράζει εάν είναι ταξί ή έαν παρείς ένα αμάξι σου χαλάσει και πλήρωσεις 4.500 χιλιάρικα (γιατί τόσο έχει περίπου η αλλαγή ). Βέβαια δεν ξέρω εάν εισαι τόσο πλούσιος και αλλάζεις αμάξια συχνά (πριν τα 130.000 χλμ).¶μα παίρνεις αμάξι για να κάνεις 60.000 χλμ ή 2-3 χρόνια τότε μπορεί να μην σε νοιάζει όντως.

Η χρήση έγινε από μένα, άρα ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πόσο κακή χρήση να γίνει σε ένα σασμάν 1 εβδομάδας και να χαλάσει !!! Και γενικά δεν ξέρω όχι ταξί διαστημόπλοιο να είναι εάν δικαιολογούνται οι 3 αλλαγές σε ένα μήνα. Δηλαδή εσένα σε πειράζει εάν είναι ταξί ή έαν παρείς ένα αμάξι σου χαλάσει και πλήρωσεις 4.500 χιλιάρικα (γιατί τόσο έχει περίπου η αλλαγή ). Βέβαια δεν ξέρω εάν εισαι τόσο πλούσιος και αλλάζεις αμάξια συχνά (πριν τα 130.000 χλμ).¶μα παίρνεις αμάξι για να κάνεις 60.000 χλμ ή 2-3 χρόνια τότε μπορεί να μην σε νοιάζει όντως.

Η χρήση έγινε από μένα, άρα ξέρω...

Εγώ θα σου πω κάτι άλλο...

Μίλαγα τυχαία με έναν ταξιτζή την Παρασκευή στην Θεσσαλονίκη και μου είπε ότι στο Merc που έχει στα 30000 χλμ άλλαξε αυτόματο σασμάν επειδή στο εξουσιοδοτημένο που είχε πάει δεν του έβαλαν τα προβλεπόμενα λάδια στο κιβώτιο με αποτέλεσμα να του μείνει στα χέρια.. (έτσι μου είπε)... έκανε φασαρία γιατί δεν το αναγνώριζαν και πήγε στην Merc στο αεροδρόμιο και τους είπε "το και το" το σασμάν μου έμεινε στα χέρια, και του είπαν χρειάζεται αλλαγή και του το άλλαξαν...

Αυτό τι πάει να πει ? ότι όλα τα Merc στα 30000 χλμ αλλάζουν αυτόματο κιβώτιο ?

Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια. Αλλά ξέρω ότι αλλαγεί βαλβολινών κάνουμε στα 60.000 χλμ. Τέλος πάντων κοίτα, την πρώτη φορά μπορεί να έτυχε , την δεύτερη το ίδιο, αλλά 4 φορές είναι πολλές! πόσο μάλλον εάν την τέταρτη σου λένε ότι υπάρχει θέμα για την ασφάλεια σου και σου κρατάνε το αμάξι στο συνέργειο για 10 μέρες μέχρι να έρθει απο Γερμανία και να το φτίαξουν...

Εξάλλου το κάνω όλο αυτό μπας και μου πει κανείς τίποτα και με βοηθήσει. Μέχρι και χαρτία έβαλα! δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο....

Edited by fotakas21
Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια. Αλλά ξέρω ότι αλλαγεί βαλβολινών κάνουμε στα 60.000 χλμ. Τέλος πάντων κοίτα, την πρώτη φορά μπορεί να έτυχε , την δεύτερη το ίδιο, αλλά 4 φορές είναι πολλές! πόσο μάλλον εάν την τέταρτη σου λένε ότι υπάρχει θέμα για την ασφάλεια σου και σου κρατάνε το αμάξι στο συνέργειο για 10 μέρες μέχρι να έρθει απο Γερμανία και να το φτίαξουν...

Για να μη χαλιέσαι, μπορείς να το πουλήσεις τώρα που είναι ΟΚ (εύχομαι να είναι δλδ)

και να πάρεις ενα yaris manual που "δε σπάει δε χαλάει"!! Θα σου μείνουν και ρέστα για βενζίνες!!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ειρωνεία. Κοίτα φίλε έχω μάθει να λύνω τα προβλήματα μου μόνος και να μην τα ρίχνω σε άλλους. Τώρα βέβαια για σένα μπορώ να κάνω μια εξαίρεση…

Εφόσον δεν με πιστεύεις , μπορώ να το πουλήσω σε σένα ή σε κάποιον γνωστό σου σε πάρα πάρα πολύ τιμή. Για να δούμε ποιος θα γελάει μετά με τις ειρωνείες που θα σου κάνω εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Σου είπα ότι υπάρχουν πολλά ψέματα το διαδίκτυο και το δικαιολογώ. Το ξέρω ότι δεν είναι επίσημο έγγραφο αλλά έχει υπογραφές από 3 άτομα μέσα από Παζαρόπουλο. Έχει και σφραγίδες οι οποίες δεν φαίνονται από το σκανάρισμα. Τον ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ μου τον έσβησα εγώ όπως και τον αριθμό της πινακίδα μου γιατί δεν ήθελα να φαίνεται ! Τα άλλα στοιχεία είναι προσωπικά και θα τα βγάλω δημόσια όταν και άμα θέλω εγώ(ΙΣΧΎΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΑΡΤΙ). Όσο αφορά το δεύτερο χαρτί , έχω σβήσει τα στοιχεία μου και έχω αφήσει μόνο αυτά που έχουν σημασία για τα λεγόμενα μου. Αυτό το χαρτί που λες δεν είναιαπόδειξη πληρωμής είναι το χαρτί που σου δίνουν όταν πας το αμάξι σου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και το αφήνεις εκεί. Σίγουρα θα έχεις και εσύ κάτι αντίστοιχο. Στο δίνουν επίσης όταν αφήνεις το αμάξι για σέρβις και φεύγεις.

Όλα αυτά που λες για χαρτιά , υπογραφές κτλ. Μπορείς να τα κανείς και εσύ δεν αντιλέγω. Αλλά έχω σοβαρότερα θέμα να ασχοληθώ από το να το έχω κάνει όλο αυτό το φανταστικό πράγμα που λες. ¶λλωστε ποιος ο λόγος να το κάνω όλο αυτό ? Σκοπός μου είναι να βοηθήσω και να βοηθηθώ από κάποιον που μπορεί. ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΕΣΕΝΑ.

Ωραια δεχομαι οτι εσβησες τα στοιχεια σου για ευνοητους λογους.Ομως στο χαρτι αυτο οπου λεει οτι πληρωσες μετρητα, δεν εχει νοημα να σβησεις το ποσο που πληρωσες ουτε τις εργασιες που εγιναν.Ακομα κι αυτα ειναι σβησμενα ομως.Με λιγα λογια το χαρτι που εχεις ανεβασει δεν αποδεικνυει κατι.Εγω περιμενα να δω οχι ενα αλλα 3-4 επισημα εγγραφα που να δειχνουν ολη τη διαδικασια παραγγελιας 3 σασμαν και τοποθετησης τους καθως και τις 3 διαγνωσεις διαρροης αλλα αντι αυτου βλεπω ενα επισημο φαινομενικα εγγραφο το οποιο ειναι σχεδον κενο και αλλο ενα το οποιο δεν ειναι καν επισημο.Και σου ξαναλεω οτι ο 1,5 μηνας μου φαινεται πολυ μικρο διαστημα.Μου κανει εντυπωση που σε εναμιση μηνα προλαβες να κανεις τα εξης:α)Παραγγελια πρωτου σασμαν και αναμονη μεχρι να ερθει 2)Χρονος τοποθετησης (που συνηθως δεν το κανουν σε μια μερα) 3)Ευλογο χρονικο διαστημα μεχρι να παρατηρησεις το νεο σασμαν και να αντιληφθεις οτι παλι χανει 4) Εκ νεου ελεγχος απο την αντιπροσωπεια 5)Αποφαση να αλλαχτει και παλι το σασμαν και εκ νεου παραγγελια δευτερου σασμαν κ.ο.κ.

Link to comment
Share on other sites

Προσφατα αλλαξα τον διακοπτη των παραθυρων στην πορτα του οδηγου,μεσω εγγυησης,και περιμενα 20 μερες να ερθει οχι 4 σασμαν σε 40 μερες!!!!! και δες ακουσε δοκιμασε διαγνωσε παραγγειλε παρελαβε λυσε δεσε παρεδωσε ολα αυτα επι 4!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η επίθεση στον άνθρωπο είναι κατά την άποψή μου αδικαιολόγητη. Δεν ζητάει από κανέναν μας να τον πιστέψει παρά μόνο αν μπορεί με κάποιο τρόπο να τον βοηθήσει. Αν όσα λέει είναι αλήθεια (και έτσι πρέπει να τον αντιμετωπίσουμε εκτός και αν κάποιος έχει αποδείξεις για το αντίθετο) το πρόβλημά του είναι μεγάλο και πιθανόν να μην οφείλεται στο ίδιο το σασμάν αλλά στο πως δένει και λειτουργεί σε συνδυασμό με τον κινητήρα. Βέβαια αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν το/τα σαζμάν προκαλούσαν και ακινησία του αυτοκινήτου, οπότε σε συνδυασμό με την ιδιότητα του επαγγελματία δικαιολογείται και η άμεση αντικατάσταση δύο σαζμάν σε έναμισυ μόλις μήνα.

Υ.Γ Με τα στοιχεία που παρατέθηκαν και αν υπάρχει θέμα δυσπιστίας μπορεί κάποιος moderator να επικοινωνήσει με ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ και να ζητήσει επιβεβαίωση ή διάψευση.

Link to comment
Share on other sites

Δημόσιες συζητήσεις (Forum)

Ο «δικτυακός κόμβος» παρέχει, μεταξύ άλλων, στους επισκέπτες/χρήστες/μέλη την δυνατότητα να λάβουν μέρος σε ένα σύνολο δημόσιων συζητήσεων (στο εξής Φόρουμ ή Forum). Με την συμμετοχή τους στο Φόρουμ οι επισκέπτες ή τα μέλη μπορούν να διατυπώσουν τις προσωπικές απόψεις τους μέσω γραπτών μηνυμάτων, για τις οποίες διατηρούν την πνευματική ιδιοκτησία, εφόσον δεν αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία τρίτων. Οι απόψεις θα πρέπει να διατυπώνονται με ευπρέπεια, ευγένεια και διακριτικότητα και να μην προσβάλουν ή θίγουν με οποιονδήποτε τρόπο πρόσωπα και καταστάσεις. Το περιεχόμενο των μηνυμάτων δεν εκφράζει ούτε υιοθετείται από τον διαχειριστή ή τους εκπροσώπους του «δικτυακού τόπου».

Η συμμετοχή σε αυτές τις συζητήσεις προϋποθέτει την τήρηση ορισμένων κανόνων, προκειμένου να διασφαλιστεί το επίπεδο των συζητήσεων, όσο και την αποφυγή παρεξηγήσεων μεταξύ των μελών. Για την ομαλή διεξαγωγή των συζητήσεων έχουν οριστεί, εκτός του διαχειριστή, συντονιστές με τοπικό ή γενικό επίπεδο πρόσβασης. Αυτοί, εκτός των τυχόν άλλων υποχρεώσεων τους, είναι αρμόδιοι για την διατήρηση του περιεχομένου των συζητήσεων καθαρού από μεμπτό περιεχόμενο, στο μέτρο του δυνατού. Δεν υποχρεούνται στην αξιολόγηση όλων των μηνυμάτων που αναρτώνται. Διατηρούν το δικαίωμα της επέμβασης, επεξεργασίας, συμπλήρωσης και διαγραφής των μηνυμάτων που δημοσιεύονται στο Φόρουμ καθώς και της προσωρινής ή μόνιμης απομάκρυνσης επισκεπτών/μελών από μερικές ή όλες τις κατηγορίες των συζητήσεων.

Κάθε δημοσίευση απαγορεύεται να περιέχει κείμενο υβριστικό, άσεμνο, πρόστυχο, χυδαίο, συκοφαντικό, απεχθές, απειλητικό, πορνογραφικό, ειρωνικό, ιδιαίτερα έντονο προσανατολισμό (π.χ. θρησκευτικό, πολιτικό, αθλητικό κλπ), «δεσμούς» προς άλλους δικτυακούς τόπους που περιέχουν τέτοια μέρη ή παράνομο περιεχόμενο. Επίσης κάθε δημοσίευση απαγορεύεται να διαθέτει αρχεία συνημμένα που να περιέχουν παράνομο λογισμικό, ιούς ή άλλο λογισμικό που μπορεί να προκαλέσει ζημιά στα συστήματα των υπολοίπων μελών. Γενικά τα μηνύματα απαγορεύεται να περιέχουν σημεία που μπορούν να εκθέσουν τον «δικτυακό τόπο» και τα μέλη αυτού καθώς επίσης και να οδηγούν σε πράξεις αξιόποινες ή αντίθετες προς την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία και των διεθνών συμβάσεων.

Όπως όλοι γνωρίζουμε , στην Ελλάδα έχουμε Δημοκρατικό Πολίτευμα ...

Βασικές αρχές του δημοκρατικού πολιτεύματος της αρχαίας Ελλάδας ήταν η ισονομία, η αξιοκρατία, η ελευθερία λόγου. Και πάνω από όλα σε εκείνο το δημοκρατικό πολίτευμα έμπαινε το κοινό καλό. Γνήσιο δημοκρατικό πολίτευμα είναι εκείνο που βάζει πάνω από το ατομικό το κοινό καλό και συγχρόνως δίνει τη δυνατότητα στο άτομο να αναπτυχθεί και να ευημερήσει.

Όλοι οι πολίτες ήταν ίσοι απέναντι στους νόμους. Όλοι είχαν τα ίδια δικαιώματα, αλλά και όλοι είχαν την ύψιστη υποχρέωση να τιμούν και να σέβονται τους νόμους. Γιατί μέλημα του νόμου είναι η διασφάλιση του κοινού συμφέροντος. Οι νόμοι είναι δίκαιοι και για αυτό οι πολίτες τηρούν αυτούς τους νόμους, όχι από το φόβο της ποινής, αλλά από σεβασμό και απέναντι σε αυτούς που κάθε φορά βρίσκονται στην εξουσία και απέναντι στους νόμους, τόσο τους γραπτούς όσο και τους άγραφους, και κυρίως, όπως λέει ο Θουκυδίδης, απέναντι σε εκείνους τους νόμους που έχουν θεσπιστεί για την προστασία των αδικημένων.

Οπότε δεν βρίσκω κάποιον λόγο να "επιτίθεστε" , να ειρωνεύεστε και να προσβάλετε τον χρήστη fotakas21 . Θα ήταν προσβλητικό ως προς τους εαυτούς σας να συνεχίσετε την διένεξη . Προτιμότερο θα ήταν να χαμηλώσετε τους τόνους και συζητήσετε σε Πολιτισμένο επίπεδο .

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Οι 3 πρώτες αλλαγές έγιναν επειδή υπήρχε διαρροή λαδιού από το σασμάν. Δεν χρειάζονταν χρόνος για διάγνωση κτλ γιατί η ποδιά που είναι από κάτω από την μηχανή ήταν γεμάτη λάδια. Οπότε γινόταν άμεση παραγγελία . Τώρα όσο αφορά την αλλαγή σασμάν το πας την μία μέρα και το παίρνεις την επόμενη( ξέρω καλύτερα από όλους σας πόσο θέλει η αλλαγή του).

Πραγματικά δεν με νοιάζει να σας πείσω για κάτι γιατί αυτό δεν θα με βοηθήσει στα προβλήματα που έχω. Απευθύνομαι ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ Η ΘΕΛΟΥΝ ΒΟΗΒΕΙΑ (εάν μπόρω να βοηθήσω).

Link to comment
Share on other sites

Οι 3 πρώτες αλλαγές έγιναν επειδή υπήρχε διαρροή λαδιού από το σασμάν. Δεν χρειάζονταν χρόνος για διάγνωση κτλ γιατί η ποδιά που είναι από κάτω από την μηχανή ήταν γεμάτη λάδια. Οπότε γινόταν άμεση παραγγελία . Τώρα όσο αφορά την αλλαγή σασμάν το πας την μία μέρα και το παίρνεις την επόμενη( ξέρω καλύτερα από όλους σας πόσο θέλει η αλλαγή του).

Πραγματικά δεν με νοιάζει να σας πείσω για κάτι γιατί αυτό δεν θα με βοηθήσει στα προβλήματα που έχω. Απευθύνομαι ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ Η ΘΕΛΟΥΝ ΒΟΗΒΕΙΑ (εάν μπόρω να βοηθήσω).

Η μόνη απορία βρε φίλε, γιατί και εγώ έχω φίλους επαγγελματίες στο ταξί όπως και οι περισσότεροι, είναι δεν πήρες που δεν πήρες Avensis, ούτε και Octavia (πιο οικονομικό) γιατί επέλεξες Passat με DSG για επαγγελματική χρήση?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.