Nicky Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Στο εξωτερικο πολλοι φορανε τα αλουμινενια κατω ψαλιδια του ΤΤ στο GTI. Υποστηριζουν οτι εκτος απο πιο ελαφρια,ειναι και ρυθμιζομενα(με οβαλ τρυπα στο σημειο στηριξης με το ακρο)με δυνατοτητα να προσθεσουν ως και μια μοιρα παραπανω αρνητικο καμπερ στο GTI. Εχει κανεις ιδία πείρα?Γκικα τα φωτα σου Eπισης ολοι εκθειαζουν το antilift-kit της Whiteline το οποιο ζωντανευει πολυ το μπροστινο συστημα με 0,5 μοιρες extra caster και ενισχυμενα σινεμπλοκ. http://www.jkm.org.uk/performance/Misc/Misc_Performance_pictures/TFSI-images/Overviewpage/Misc/walkBIG.jpg Νικο ακομη να απαντησεις??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitsirikas Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Eπισης ολοι εκθειαζουν το antilift-kit της Whiteline το οποιο ζωντανευει πολυ το μπροστινο συστημα με 0,5 μοιρες extra caster και ενισχυμενα σινεμπλοκ. Nicky γι'αυτό θα μπορώ να σου απαντήσω εγώ σε λίγες μέρες. Έχουν ήδη έρθει και περιμένω να μπούν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Καμια απαντηση ειχαμε? ταιριαζουν ή οχι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Nicky γι'αυτό θα μπορώ να σου απαντήσω εγώ σε λίγες μέρες. Έχουν ήδη έρθει και περιμένω να μπούν. Κανενα νεο απο το anti-lift? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 Κανενα νεο απο το anti-lift? Τίποτα ακόμη?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicky Posted April 13, 2010 Author Report Share Posted April 13, 2010 Τίποτα ακόμη?? Stεf εχω διαβασει απειρα feedback για το WALK και ολοι ειναι εντυπωσιασμενοι με το αποτελεσμα.Λιγοτερο σπιναρισμα,καλυτερη αισθηση στο τιμονι,περισσοτερο traction στις στροφες αφου το καμπερ παραμενει σταθερο. Μονο μειονεκτημα το λιγο βαρυτερο τιμονι στους επιτοπιους ελιγμους. Τα αλουμινενια ψαλλιδια του ΤΤ θα τοποθετηθουν σε περιπου ενα μηνα,οποτε θα εχω νεα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 Τα αλουμινένια ψαλίδια το tt δε με απασχολούν γιατί τα έχω!(έχω tt 1.8 tfsi ) Το anti lift φαινεται ενδιαφέρον αν και με προβληματίζουν λίγο τα silent blocks πολυουρεθάνης. Επίσης, έχω ψηθεί τρελά και για μπλοκέ γιατί είναι πολύ το σπινάρισμα και σε στροφές και σε ευθείες αν και δεν ξέρω αν υπάρχει για το αυτοκίνητο μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Τα ψαλίδια του leon 2 cupra και του s3 είναι επίσης αλουμινένια κι εικάζω πως θα είναι τα ίδια με του tt, το χει ψάξει κανείς με κωδικούς; Σίγουρα ρυθμίζεις το κάμπερ σε αυτά; Επίσης pitsirika, έβαλες τελικά το antilift; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 (edited) Τα ψαλίδια του leon 2 cupra και του s3 είναι επίσης αλουμινένια κι εικάζω πως θα είναι τα ίδια με του tt, το χει ψάξει κανείς με κωδικούς; Σίγουρα ρυθμίζεις το κάμπερ σε αυτά; Επίσης pitsirika, έβαλες τελικά το antilift; Στα ψαλίδια του tt σίγουρα ρυθμίζεις κάμπερ και μπορείς να δώσεις λίγο αρνητικό αλλά νομίζω μέχρι - 0,5 μοίρες. Περιμένω το μπλοκέ που έχω παραγγείλει και θα παίξω και με το κάμπερ λίγο μετα. Edited May 26, 2010 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 Μισή αρνητική μοίρα, πάντως, μπορεί να έχει και οποιοδήποτε μαμά golf v, μπροστά. Και συνήθως αν το χαμηλώσεις μπροστά θα πάρεις λίγο ακόμα, αλλά μένει ως έχει, δεν το ρυθμίζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 Εννοώ μισή αρνητική μοίρα επιπλέον. Δεν ξέρω πόσο έχει εργοστασιακά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 παιδιά μπορεί κάποιος να μου δώσει λίγες παραπάνω πληροφορίες σχετικά με την χρήση και την αποτελεσματικότητα του anti-lift? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Με μια μικρή πατέντα έβαλα στο gt170 μου, μόνο τα μπαλάκια από τα ψαλίδια του tts. Από τις 3 τρύπες του ψαλιδιου του gt ταιριάζουν οι 2. Η τρίτη ανοίχτηκε με τρυπάνι. Η λιγότερη camber που μπορείς να έχεις με τα μπαλάκια του tts και τα ψαλίδια του gt είναι -2.3 μοίρες και η περισσότερη -3 μοίρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 Με μια μικρή πατέντα έβαλα στο gt170 μου, μόνο τα μπαλάκια από τα ψαλίδια του tts. Από τις 3 τρύπες του ψαλιδιου του gt ταιριάζουν οι 2. Η τρίτη ανοίχτηκε με τρυπάνι. Η λιγότερη camber που μπορείς να έχεις με τα μπαλάκια του tts και τα ψαλίδια του gt είναι -2.3 μοίρες και η περισσότερη -3 μοίρες. Νομίζω πως είναι υπερβολικές τιμές για χρήση δρόμου. Ποιες ειναι οι εντυπωσεις σου στην πραξη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 Νομίζω πως είναι υπερβολικές τιμές για χρήση δρόμου. Ποιες ειναι οι εντυπωσεις σου στην πραξη? Πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα!!! Το τιμόνι έγινε πολύ πιο άμεσο και το μπροστά μέρος πατάει εντυπωσιακά σε κάθε αλλαγή πορείας! Τα μειονεκτήματα είναι η πρόωρη φθορά των ελαστικών στο μέσα μέρος και ότι "ακολουθεί" τις ανωμαλίες του δρόμου....... .......λεπτομέρειες μπροστά στο αποτέλεσμα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 Θα σου προτεινα να το ριξεις στο -1,5 μοιρα γιατι ετσι οπως το χεις τωρα χανεις πολυ σε φρενάρισμα και σταθεροτητα. Εκτος και να το βαζεις σε πιστα συνεχεια οποτε οι προτεραιοτητες ειναι αλλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 (edited) Δεν υπαρχει σωστο και λαθος. Απο εκει ρυθμιζεις καμπερ και η ρυθμιση πρεπει να γινει πανω σε μηχανημα ευθυγραμισης για να βλεπεις ποσο την μεταβαλεις. Edited June 9, 2010 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 13, 2010 Report Share Posted June 13, 2010 Πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα!!! Το τιμόνι έγινε πολύ πιο άμεσο και το μπροστά μέρος πατάει εντυπωσιακά σε κάθε αλλαγή πορείας! Τα μειονεκτήματα είναι η πρόωρη φθορά των ελαστικών στο μέσα μέρος και ότι "ακολουθεί" τις ανωμαλίες του δρόμου....... .......λεπτομέρειες μπροστά στο αποτέλεσμα!!!! Επειδη σκεφτομαι να πειραματιστω λιγο με την ευθυγραμιση, ηθελα να σε ρωτησω αν εχει επηρεαστει η ελκτικη σου προσφυση. Δηλαδη σε επιταχυνση σε ευθεια με 1η και 2α λογικα θα πρεπει το αμαξι να μην παταει το ιδιο καλα. Ετσι ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Επειδη σκεφτομαι να πειραματιστω λιγο με την ευθυγραμιση, ηθελα να σε ρωτησω αν εχει επηρεαστει η ελκτικη σου προσφυση. Δηλαδη σε επιταχυνση σε ευθεια με 1η και 2α λογικα θα πρεπει το αμαξι να μην παταει το ιδιο καλα. Ετσι ειναι? Οι διαφορές φίλε μου είναι αμελητέες μπροστα σε αυτά που κερδίζεις....! Δεν είδα διαφορά στην ελκτική πρόσφυση γιατι φοράω μπλοκέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 παιδία εγώ τώρα είδα αυτό το topic , εγώ έχω φτιάξει παράκεντρο πιατέλο με αεροπορικού τύπου αλουμίνιο για να πέσω στο 2,3 χωρίς ψαλιδιά από tts ,, τα φοβάμαι τα αλουμινένια με το κούφιο στην μέση όλο το κόλπο είναι η ευθυγράμμιση .. στο video που το εχετε δει οι περισσότεροι είμαι με καθίσματα με ξεβιδοτη ανάρτηση , και τελειωμένα semi και γυρνάω στο 1,10 ,75 .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 (edited) μην τα φοβάσαι τα ψαλίδια Νίκο, δεν μπορεί να τα βάζουν χωρις μελέτη, άσε που δεν έχω διαβάσει κανένα κρούσμα. Το 2,3 δεν είναι πολυ άκραίο για χρήση δρόμου, όσο στροφάκιας και αν είσαι? Για να μην πω ότι είναι ακραίο και για πίστα... Edited June 28, 2010 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 για δρόμο το 2,3 εάν έχεις μαλακό λάστιχο ειδικά στον σκελετό , continental , Michelin , στα 20,000 χιλιόμετρα δεν έμεινε τίποτα , για πίστα 3,5 με Han kook slick hard και ευθυγράμμιση πίσω για να μην βγάζει μούτρα στην έξοδο , για τα ψαλιδιά δεν έχω ασχοληθεί να τα βάλω πάνω , δεν θέλω και να φαρδύνω τουλάχιστον μπροστά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 (edited) μην τα φοβάσαι τα ψαλίδια Νίκο, δεν μπορεί να τα βάζουν χωρις μελέτη, άσε που δεν έχω διαβάσει κανένα κρούσμα. Το 2,3 δεν είναι πολυ άκραίο για χρήση δρόμου, όσο στροφάκιας και αν είσαι? Για να μην πω ότι είναι ακραίο και για πίστα... Σε διαβεβαιώνω πως το 2.3 για το δικό μου οδηγικό στυλ είναι ότι πρέπει για το δρόμο. Χρησιμοποιώ τα Bridgestone r070 και μετά από μια γρήγορη διαδρομή (στριφτερή), βλέπω πως πατάει ολόκληρο το πέλμα του ελαστικού. Όσον αφορά την πίστα, με σλικ λάστιχα το 2.3 είναι πολύ λίγο. Το 3.5 που λέει ο φίλος Nick2009 είναι πολύ καλή τιμή σε περιβάλλον πίστας. Όλα αυτά που σου λέω δεν είναι θεωρία, αλλά τα έχω δοκιμάσει πολλάκις και στο δρόμο και στην πίστα. Edited July 2, 2010 by tounasL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...