Jump to content
BoGos

Aπενεργοποίηση Esp Golf Gti Mk Vi

Recommended Posts

Αγαπητοί VW Clubbers, ονομάζομαι Αλέξανδρος Βουής και είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum, παρόλο που έχω ενα GTI του 2006 εδώ και σχεδόν 2.5 χρόνια. Βέβαια κατά καιρούς επισκέπτομαι και παίρνω συμβουλές από τα θέματα που ανοίγετε στο forum, που είναι ιδιαίτερα χρήσιμα και κατατοπιστικά.

Αυτά τα δυόμιση χρόνια που οδηγώ το Mk V σε εντελώς εργοστασιακή μορφή εχω μείνει απολύτως ικανοποιημένος από τις πολαπλές αρετές του. Εδώ και λίγο όμως καιρό έχω αποφασίσει να το πουλήσω, αλλά το θέμα ειναι πως έμεινα τόσο ικανοποιημένος από το Mk V, που σκέφτομαι μήπως πάρω το Mk VI, που –κακά τα ψέματα- είναι στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο, βελτιωμένο όμως στα σημεία, ή το 2000cc Scirocco. Το πρόβλημά μου είναι πως και στα δύο έχει επικρατήσει η καινούρια μόδα που δεν απενεργοποιείται το ESP παρά μόνο το ASR. Και ως πιστός οπαδός του παιχνιδιού (και όχι του χρονόμετρου) σε στροφές, αυτό αποτελεί από μόνο του λόγο για να τα αποκλείσω και τα δύο. Πριν όμως μερικές μέρες σκέφτηκα το εξής: φαντάζομαι πως το Mk V και το Mk VI έχουν το ίδιο hardware για το ESP με μοναδική διαφορά στον προγραμματισμό του, για να συνεργάζεται καλύτερα με το καινούριο setup του αυτοκινήτου (και αντίστοιχα και για το Scirocco). Δε θα μπορούσε λοιπόν κάποιος προγραμματιστής να κανει copy το software που αφορά το ESP από τον εγκέφαλο του Mk V και να το κανει paste -και κατΆεπέκταση overwrite- σε αυτό του Mk VI, ώστε να απενεργοποιείται έστω και σχεδόν πλήρως? Εάν γίνεται αυτό, τότε όλες οι εργοστασιακές λειτουργίες θα μείνουν ανεπιρέαστες και απλά το κουμπί του ESP όταν ειναι στο off, αντί να αναβοσβήνει η αντίστοιχη λυχνία στο καντράν θα είναι μόνμα αναμένη, όπως συμβαίνει στο δικό μου.

΅Εχει μήπως κανείς ψάξει το συγκεκριμένο θέμα? Any ideas?? Ανυπομονώ να δω τι θα γίνει, γιατί αυτή η ιστορία με τα ESP θα μας τρελάνει....

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί VW Clubbers, ονομάζομαι Αλέξανδρος Βουής και είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum, παρόλο που έχω ενα GTI του 2006 εδώ και σχεδόν 2.5 χρόνια. Βέβαια κατά καιρούς επισκέπτομαι και παίρνω συμβουλές από τα θέματα που ανοίγετε στο forum, που είναι ιδιαίτερα χρήσιμα και κατατοπιστικά.

Αυτά τα δυόμιση χρόνια που οδηγώ το Mk V σε εντελώς εργοστασιακή μορφή εχω μείνει απολύτως ικανοποιημένος από τις πολαπλές αρετές του. Εδώ και λίγο όμως καιρό έχω αποφασίσει να το πουλήσω, αλλά το θέμα ειναι πως έμεινα τόσο ικανοποιημένος από το Mk V, που σκέφτομαι μήπως πάρω το Mk VI, που –κακά τα ψέματα- είναι στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο, βελτιωμένο όμως στα σημεία, ή το 2000cc Scirocco. Το πρόβλημά μου είναι πως και στα δύο έχει επικρατήσει η καινούρια μόδα που δεν απενεργοποιείται το ESP παρά μόνο το ASR. Και ως πιστός οπαδός του παιχνιδιού (και όχι του χρονόμετρου) σε στροφές, αυτό αποτελεί από μόνο του λόγο για να τα αποκλείσω και τα δύο. Πριν όμως μερικές μέρες σκέφτηκα το εξής: φαντάζομαι πως το Mk V και το Mk VI έχουν το ίδιο hardware για το ESP με μοναδική διαφορά στον προγραμματισμό του, για να συνεργάζεται καλύτερα με το καινούριο setup του αυτοκινήτου (και αντίστοιχα και για το Scirocco). Δε θα μπορούσε λοιπόν κάποιος προγραμματιστής να κανει copy το software που αφορά το ESP από τον εγκέφαλο του Mk V και να το κανει paste -και κατΆεπέκταση overwrite- σε αυτό του Mk VI, ώστε να απενεργοποιείται έστω και σχεδόν πλήρως? Εάν γίνεται αυτό, τότε όλες οι εργοστασιακές λειτουργίες θα μείνουν ανεπιρέαστες και απλά το κουμπί του ESP όταν ειναι στο off, αντί να αναβοσβήνει η αντίστοιχη λυχνία στο καντράν θα είναι μόνμα αναμένη, όπως συμβαίνει στο δικό μου.

΅Εχει μήπως κανείς ψάξει το συγκεκριμένο θέμα? Any ideas?? Ανυπομονώ να δω τι θα γίνει, γιατί αυτή η ιστορία με τα ESP θα μας τρελάνει....

Σε ίδιο αυτοκίνητο φοράω d2 8 πίστωνες .. και έχω βγάλει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα .. βγάλε τον αισθητήρα του abs .. 2 λαμπάκια όμως θα τα έχεις μόνιμα on
Link to comment
Share on other sites

το esp απενεργοποιειται στο golf vi, υπαρχει κουμπι που σου δινει την δυνατοτητα αυτη...εχω το golf vi με το esp στο στανταρ εξοπλισμο...

Link to comment
Share on other sites

παιδια ειναι γνωστο οτι δν απενεργοποιηται πληρως στο v, στο vi δν γνωριζω... στο tsi μου μοντ 2009 με extra esp οταν το απενεργοποιω αναβοσβινει αντι να ναι μονιμα ανοιχτο στο καντραν, γτ?? σε αλλα ειναι μονιμα ανοικτο απ οτι εχω δει!!!

Edited by panos18
Link to comment
Share on other sites

Αναφέρεται στο πρώτο post. Στο V το ESP απενεργοποιείται μερικώς και το αντίστοιχο λαμπάκι μένει μόνιμα αναμμένο, ενώ στο VI το ESP δεν απενεργοποιείται και το μόνο που απενεργοποείται είναι το ASR και τότε το αντίστοιχο λαμπάκι αναβοσβήνει.

Από τη δική μου εμπειρία στο V το ESP είναι πρακτικά απενεργοποιημένο και επεμβαίνει μόνο όταν υπάρχει σπάσιμο της πρόσφυσης και ο οδηγός πατήσει φρένο.

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρεται στο πρώτο post. Στο V το ESP απενεργοποιείται μερικώς και το αντίστοιχο λαμπάκι μένει μόνιμα αναμμένο, ενώ στο VI το ESP δεν απενεργοποιείται και το μόνο που απενεργοποείται είναι το ASR και τότε το αντίστοιχο λαμπάκι αναβοσβήνει.

Από τη δική μου εμπειρία στο V το ESP είναι πρακτικά απενεργοποιημένο και επεμβαίνει μόνο όταν υπάρχει σπάσιμο της πρόσφυσης και ο οδηγός πατήσει φρένο.

@PERIS Τι θα πει "είναι απενεργοποιημένο" δεν είναι απενεργοποιημένο απλώς παρακολουθεί όλες τις παραμέτρους κίνησης του αυτοκίνητου και περιμένει πότε θα κάνεις την μακακια για να σε σώσει ;)

Link to comment
Share on other sites

@PERIS Τι θα πει "είναι απενεργοποιημένο" δεν είναι απενεργοποιημένο απλώς παρακολουθεί όλες τις παραμέτρους κίνησης του αυτοκίνητου και περιμένει πότε θα κάνεις την μακακια για να σε σώσει ;)

Μα ετσι κι αλλιως και ενεργοποιημενο οταν ειναι, τη βλακεια σου περιμενει για να επεμβει.Πριν δεν εχει νοημα.

Link to comment
Share on other sites

το εχεις απενεργοποιημενο λογικα και στο διχνει στο καντραν να αναβοσβινει παντως ρε παιδια το off στο esp δεν ειναι για να το κλεινουμε για να μπαινουμε καλυτερα στις στροφες (με το λογικη αλλωστε ?? ) το off στο esp ειναι οταν εχει παγους και χιονια τοτε το κλεινουμε απο οσο γνωριζω.

Edited by apostolos D
Link to comment
Share on other sites

ναι προφανως και το χω απενεργοποιημενο, αλλο ρωτησα γτ αναβωσβηνει και δν ειναι μονιμα αναμενο οπως και στ αλλα 5αρια...

Καπου ειχα διαβάσει οτι σε αλλα αυτοκίνητα ανάβει μονιμα και σε κάποια αναβοσβήνει. Το ιδιο ειναι και τα δυο.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω και γω..

Οταν το κλεινω (οφφ) λεει ECP off αυτο θα επρεπε να δειχνει λογικα ετσι..

Επεισης το ESP οκ ξερω τι κανει, to ASR τι ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω και γω..

Οταν το κλεινω (οφφ) λεει ECP off αυτο θα επρεπε να δειχνει λογικα ετσι..

Επεισης το ESP οκ ξερω τι κανει, to ASR τι ειναι?

ειναι το αντισπιν που λεμε...

Link to comment
Share on other sites

[όνομα quote = 'ημερομηνία NASOS_ea' = '04 Φεβρουάριος, 2010 - timestamp μετά 20:03:03 '= '1265306583' = '365189 ']

Μα ετσι κι αλλιως και ενεργοποιημενο οταν ειναι, τη βλακεια σου περιμενει για να επεμβει.Πριν δεν εχει νοημα.

[/ Quote]

Όσες φορές είχα το ESP OFF το αμάξι συμπεριφέρεται χωρίς να επεμβαίνει το ESP (σαν πλήρως απενεργοποιημένο) μέχρι τη στιγμή που θα πατήσεις φρένο, οπότε μπαίνει στι παιγνίδι και το ESP, σαν να είναι το φρένο ο διακόπτης που το ενεργοποιεί. Παράδειγμα: μπαίνεις σε στροφή και 2α, πατάς τέρμα γκάζι και το αυτοκίνητο αρχίζει να υποστρέφει έντονα, όσο δεν πατάς φρένο το Esp δεν επεμβαίνει, αν τσιμπήσεις το φρένο μπαίνει και το ESP κ.ο.κ. Έχω κάνει ανάβαση σε δρόμο με αρκετή κλίση και μεγάλο πλάτος με το ESP OFF. Το αυτοκίνητο άλλοτε υπέστρεφε, άλλοτε υπόστρεφε και άλοτε έφευγε με τα τέσσερα και το ESP αδιάφορο. Μόλις τα παραπάνω συνδυάζονταν και με φρένο τότε έμπαινε στιγμιαία και το ESP.Στη συνέχεια πάλι ανοικτά μέχρι η απώλεια πρόσφυσης να συνδυαστεί με φρένο.

Τώρα βέβαια σε ακόμα ποιο ακραίες καταστάσεις μπορεί ακόμα και αν το έχεις στο off να επεμβαίνει και χωρίς το πάτημα του φρένου, αλλά εγώ δεν το είδα. Σ' αυτή την περίπτωση όμως μάλλον έχεις κάνει τέτοια υπερβολή που και να επέμβει το ESP δεν ξέρω αν θα βοηθήσει.

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Well done, επιτέλους στα τόσα posts που έχω δει κατά καιρούς για το ESP, είναι από τα ελάχιστα που έχουν σωστό συμπέρασμα για το ESP του Mk V GTI . Να προσθέσω λοιπόν πως ναι, κανονικά δεν είναι 100% απενεργοποιούμενο, όμως μπορείς να κάνεις ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ θελήσεις, να παρεις οποιεσδήποτε γωνίες και να μην εμπλακεί αρκεί την ώρα που γλιστράς να μην πατάς δυνατούτσικα το φρένο. Αν δηλαδή είσαι με τέρμα ανάποδο σε μά στροφή και απλά συνεχίζεις να πατάς το φρένο ελαφρά, τότε το ESP δε θα επέμβει και έτσι αν το συνηθίσεις μπορείς να ΅το προλαβαίνειςΆ και να κάνεις ό,τι θες. Και αν –χτύπα ξύλο- πλησιάζει η στραβή, τότε έχεις την ΅πολυτέλειαΆ να μπει το ESP κατά το δυνατό φρενάρισμα. Γι αυτό και πιστεύω πως είναι ωραίο να μπορούσε να περαστεί στο Scirocco ή στο Mk VI GTI και κυριώς επειδη δε φαίνεται πουθενά και άρα δε ρισκάρεις στα θέματα της εγγύησης. Επίσης, δε μπλέκεις με custom προγραμματισμούς απΆτον οποιοδήποτε ή aftermarket συστήματα ασφαλείας.

Με το πρόβλημά μου δε βλέπω φως, φοβάμαι..... Πάντως θεωρητικά πρέπει να είναι απλό να γίνει.. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ!

Link to comment
Share on other sites

Σε ίδιο αυτοκίνητο φοράω d2 8 πίστωνες .. και έχω βγάλει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα .. βγάλε τον αισθητήρα του abs .. 2 λαμπάκια όμως θα τα έχεις μόνιμα on

B) Ναι, κατά καιρούς έχω βγάλει την ασφάλεια του ABS, που έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα! Αλλά αυτό δεν είναι για κάθε μέρα, αν και το Golfaki μεταμορφώνεται σε παιχνίδι! Δε μπορώ κάθε λίγο και λιγάκι να βγάζω την ασφάλεια και μετά αν θέλω να είμαι χαλαρός να την ξαναβάζω. Και αν την έχω πάνω και δω μία 'προκλητική' στροφή? Σταματάω, ανοίγω το καπό, αναστροφή και πίσω? :good:

Δεν ξέρω ρε Nick... Νιώθω σα να είναι αμαρτία αυτά τα συστήματα να τα βγάλω από ένα καινούριο αυτοκινητο. Γιατί τα km/h που μαζεύονται είναι 150+ με το καλημέρα σε οποιαδήποτε διαδρομη, και οι δρόμοι του Ελλαδιστάν σαπούνι, με ένα σωρό παγίδες και τελικά πιστεύω πως ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί το ESP.

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: Ναι, κατά καιρούς έχω βγάλει την ασφάλεια του ABS, που έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα! Αλλά αυτό δεν είναι για κάθε μέρα, αν και το Golfaki μεταμορφώνεται σε παιχνίδι! Δε μπορώ κάθε λίγο και λιγάκι να βγάζω την ασφάλεια και μετά αν θέλω να είμαι χαλαρός να την ξαναβάζω. Και αν την έχω πάνω και δω μία 'προκλητική' στροφή? Σταματάω, ανοίγω το καπό, αναστροφή και πίσω? :wacko:

Δεν ξέρω ρε Nick... Νιώθω σα να είναι αμαρτία αυτά τα συστήματα να τα βγάλω από ένα καινούριο αυτοκινητο. Γιατί τα km/h που μαζεύονται είναι 150+ με το καλημέρα σε οποιαδήποτε διαδρομη, και οι δρόμοι του Ελλαδιστάν σαπούνι, με ένα σωρό παγίδες και τελικά πιστεύω πως ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί το ESP.

Ακριβως αυτο εχω καταλαβει και εγω.

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: Ναι, κατά καιρούς έχω βγάλει την ασφάλεια του ABS, που έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα! Αλλά αυτό δεν είναι για κάθε μέρα, αν και το Golfaki μεταμορφώνεται σε παιχνίδι! Δε μπορώ κάθε λίγο και λιγάκι να βγάζω την ασφάλεια και μετά αν θέλω να είμαι χαλαρός να την ξαναβάζω. Και αν την έχω πάνω και δω μία 'προκλητική' στροφή? Σταματάω, ανοίγω το καπό, αναστροφή και πίσω? :wacko:

Δεν ξέρω ρε Nick... Νιώθω σα να είναι αμαρτία αυτά τα συστήματα να τα βγάλω από ένα καινούριο αυτοκινητο. Γιατί τα km/h που μαζεύονται είναι 150+ με το καλημέρα σε οποιαδήποτε διαδρομη, και οι δρόμοι του Ελλαδιστάν σαπούνι, με ένα σωρό παγίδες και τελικά πιστεύω πως ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί το ESP.

Αντι για ασφάλεια βαλε ενα διακόπτη on-off :wacko::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

1 ερωτηση που μπορει να φανει αστεια, οταν 8ελουμε το 100% του αυτοκινητου μας σε μια ευθεια πρεπει να απενεργοποιουμε και το esp και το asr η μονο το asr??

Λοιπόν, το ASR, ή TCS, ή TRACS, ή Anti-Spin (αναλόγως την εταιρεία) είναι για να κόβει το σπινάρισμα όταν εσύ είτε δώσεις πολύ γκάζι ξεκινώντας, είτε γλιστράει πολύ η επιφάνεια που κινείται το αυτοκίνητο. Το esp είναι υπεύθυνο για να σου 'μαζέψει' το αυτοκίνητο οταν αποσταθεροποιείται ή πιο απλά, οταν φεύγει απο την πορεία που θα έπρεπε/ήθελες να πάει. Όπως είναι λογικό, το esp συνεργάζεται με το ASR όποτε χρειαστεί, προκειμένου (π.χ. σε μια στροφή που θα υπερβάλεις με το γκάζι) να σταματήσει το σπινάρισμα και να μπορέσει να σου μαζέψει το αυτοκίνητο. Κατ'ουσίαν τα αυτοκίνητα που έχουν esp, εχουν αναγκαστικά και ASR, χωρίς καν να χρειαστεί να το αναφέρουν. Το esp δηλαδή τα έχει όλα μέσα και γι αυτό οσα VW έχουν esp, έχουν και κουμπί που γράφει πάνω 'esp off' (και όχι 'asr off'), για να μπορείς να το βγάλεις εκτός. ¶ρα αναγκαστικά πρέπει να πατήσεις 'esp off'. Αλλά αν υπήρχε κουμπί και για τα 2 χωριστά, θα χρειαζόταν να πατήσεις μόνο asr off, αφού για την ευθεία το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι το σπιναρίσμα των κινητήριων τροχων.

Τώρα στην ερώτησή σου δεν έχει σωστό ή λα8ος. Οι περισσότεροι θα πουν πως είναι απαραίτητο να βγαλεις το ESP/ASR σε μια ευθεία για τον καλύτερο χρονο. Το να πετύχεις το 100% βέβαια είναι θέμα οδηγού. Αν μπορείς να το ξεκινήσεις σχετικά σωστά, χωρίς να σπινάρεις ακατάσχετα στην εκκίνηση, τότε ανεπιφύλακτα το σύστημα να το έχεις εκτός. Αν όμως παρασυρθείς και ξεκινήσεις με π.χ. 5000-6000 στροφές και τέρμα γκάζι σε όλη τη διάρκεια της πρώτης, μάλλον συμφέρει να το έχεις on, αφού με τόσο σπινάρισμα θα μείνεις στο ίδιο σημείο. Βέβαια, ειδικά σε κακή άσφαλτο με το esp on, ενώ θα επιταχύνεις καλύτερα, με το να σου κόβει το υπερβολικό σπινάρισμα, είναι σίγουρο πως θα νιώθεις πως ξεκινάς πολύ χειρότερα, πράγμα που όμως συνήθως δεν ισχύει.

Link to comment
Share on other sites

1 ερωτηση που μπορει να φανει αστεια, οταν 8ελουμε το 100% του αυτοκινητου μας σε μια ευθεια πρεπει να απενεργοποιουμε και το esp και το asr η μονο το asr??

Σε αυτοκινητο που διαθετει ESP, δεν εχει και ξεχωριστο κουμπι για το ASR :wacko:

Link to comment
Share on other sites

ναι το γνωριζω αυτο, απλα ειχα την απορια τι γντ στα 6αρια οταν απενεργοποιεις το esp και στην ουσια δν απενεργοποιηται οπως λενε ατομα με 6αρια... τι απενεργοποιηται εκει??

Link to comment
Share on other sites

αρα στο 6αρι τι απενεργοποιηται οταν πατας το esp off αφου asr-esp πρεπει να συνεργαζονται για να δουλευουν σωστα και το esp δν απενεργοποιηται??

Δεν ξερω τι λετε!! Αλλα αυτα που διαβάζω ειναι αντιφατικά, δεν μπορεί να απενεργοποιήσεις το esp και αυτό οταν γινει η στραβή να σε επαναφέρει απο το πουθενά, την στιγμη μάλιστα που ολοι συμφωνούμε οτι το asr τελικά απενεργοποιείται πατώντας το κουμπι του esp. Αρα πως γίνεται esp χωρίς asr?

Εγω ήξερα οτι απενεργοποιείται esp & asr και μένει μόνο το abs το οποίο δεν απενεργοποιείται με τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

ναι το γνωριζω αυτο, απλα ειχα την απορια τι γντ στα 6αρια οταν απενεργοποιεις το esp και στην ουσια δν απενεργοποιηται οπως λενε ατομα με 6αρια... τι απενεργοποιηται εκει??

Εκεί είναι το αρχικό μου πρόβλημα και ο λογος που άνοιξα το topic. Ο προγραμματισμός του esp του GTI MK VI είναι -για τα οδηγικά μου γούστα- μάπα.Ενώ έχει ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο κουμπι με το Mk V που γράφει ESP OFF, και που αν το πατήσεις το OFF θα κιτρινίσει (πανω στο κουμπί), το ESP δεν βγαίνει. Πατώντας το λοιπόν, η οθόνη του πίνακα οργάνων θα γράψει ASR OFF. Έτσι το έχει προγραμματίσει η VW, δηλαδή να μη βγαίνει το esp, παρά μόνο το asr, θες-δε θες. Το αποτέλεσμα είναι πως μπορείς πατώντας το να σπινάρεις όσο και όποτε θες και να παίξεις και λίγο παραπάνω στις στροφές σπινάροντας και 'δαμάζοντας' την υποστροφή ισχύος, αλλά αν ζητήσεις το κάτι παραπάνω, τόσο σε εκτεταμένη υποστροφή, όσο και -κυρίως- σε υπερστροφή, το esp του Mk VI θα το πνίξει.

Και εδώ είναι το πρόβλημά μου, οτι με το καινούριο GTI και με το Scirocco, σε κάνει να γίνεσαι ευθειάκιας, αφού μόνο στην ευθεία και για την ακρίβεια στις εκκινήσεις θα μπορείς να ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ, και να πεις "ναι, το ξεκινησα τέλεια" χωρίς να κάνουν αυτό που θέλουν τα ηλεκτρονικά συστήματα. Και γι αυτό θέλω να βρω μια άκρη με το θέμα, γιατί είναι κρίμα να αποκλείω 2 πολύ καλά αυτοκίνητα λόγω τις καινούριας μόδας που έχει αρχίσει να επικρατεί τα τελευταία χρόνια στα ευρωπα'ι'κά αυτοκίνητα........... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.