Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
golf-agu

Scirocco Tsi 160Hp Stg3 By E-Tuners !

Recommended Posts

Kαλημερα ! Εχθες τελειωσαμε την βελτιωση 3ου σταδιου στον κινητηρα CAVD , που βρισκουμε στα Scirocco και Golf VI .

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=199

Καθε κριτικη ευπροσδεκτη .

Share this post


Link to post
Share on other sites

συγχαρητηρια γαι το προτζεκτ πραγματικα η ροπη ειναι φανταστικη αλλα τα αλογα μου φαινονται πολυ λιγα σε σχεση με τις μετατροπες θα περιμενα 250+ .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει δοκιμαστεί σε αυτοκίνητα με dsg6 ή 7? Ο όρος "υβριδική" για τη μοντα στο τούρμπο ακούγεται κάπως αδόκιμος. Τα νούμερα είναι όντως πολύ καλά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει δοκιμαστεί σε αυτοκίνητα με dsg6 ή 7? Ο όρος "υβριδική" για τη μοντα στο τούρμπο ακούγεται κάπως αδόκιμος. Τα νούμερα είναι όντως πολύ καλά.

τα καλα νουμερα που ακριβως τα βλεπεις ? εκτος της ροπης εγω βλεπω 1 αμαξι να δουλευει στα κοκκινα και με τροποποιημενη τουρμπινα και παρ'ολα αυτα αποδιδει οπως 1 δυνατο 5αρι tsi - gt . Πιστευω πως μπορει να παει κ αλλο αυτο μονο ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα καλα νουμερα που ακριβως τα βλεπεις ? εκτος της ροπης εγω βλεπω 1 αμαξι να δουλευει στα κοκκινα και με τροποποιημενη τουρμπινα και παρ'ολα αυτα αποδιδει οπως 1 δυνατο 5αρι tsi - gt . Πιστευω πως μπορει να παει κ αλλο αυτο μονο ....

38 χιλιογραμμόμετρα δεν έχω ξαναδεί ή ακούσει. Δεν είναι ένα εξαιρετικό νούμερο?

Επίσης η καμπύλη είναι θαυμάσια από 3800στρ/λεπτό και πάνω (στο δικό μου μάτι)

Edited by jsmirlis

Share this post


Link to post
Share on other sites

243 actual σημαίνει τροχό ή στρόφαλο?

Γιατι αν είναι τροχο, μιλάμε για 270-290 στρόφαλο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν με αφαίρεση πνίχτη και πρόγραμμα revo έχεις 220 πιστεύω και γω πως 240 άλογα δεν είναι τίποτα σπουδαίο. Δεν ξέρω πόσο κοστίζει το stage3 αλλά συμφωνώ με τον peolinio πως θα ήθελα τουλάχιστον 250+ μην πω και 270+ στρόφαλο. Πιστεύω πως για 20 άλογα το κόστος μάλλον είναι δραματικά υψηλό.

Όσο για τη ροπή respect!

Μπορώ να μάθω το κόστος για το stage3 παρακαλώ;

Edited by midkin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν με αφαίρεση πνίχτη και πρόγραμμα revo έχεις 220 πιστεύω και γω πως 240 άλογα δεν είναι τίποτα σπουδαίο. Δεν ξέρω πόσο κοστίζει το stage3 αλλά συμφωνώ με τον peolinio πως θα ήθελα τουλάχιστον 250+ μην πω και 270+ στρόφαλο. Πιστεύω πως για 20 άλογα το κόστος μάλλον είναι δραματικά υψηλό.

Όσο για τη ροπή respect!

Μπορώ να μάθω το κόστος για το stage3 παρακαλώ;

Νικο , επειδη με τα δυναμομετρα γινεται "πανηγυρι" με τις διορθωσεις , σε ΜΑΗΑ δυναμομετρο η πραγματικη στα ραουλα μετρημενη ισχυς ειναι δυσκολο να ειναι 220ΗΡ με το οποιο προγραμμα , οσο επιθετικα και να ρυθμιστει . Τουλαχιστον κατι τετοιο δεν εχω δει . Ωστοσο εχω δει 250+ΗΡ στην δυναμομετρηση του Αποστολη , αλλα ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΗ και οχι πραγματικη , λογω χαμηλου βαρομετρικου . Η πραγματικη ισχυς παλι ηταν κατω απο 250ΗΡ . Μολις βρω το χαρτι θα το σηκωσω , αν θυμαμαι καλα ειχε 247 μετρημενη - 256 διορθωμενη (θεωρητικη) .

Σε CAVD χωρις περιφερειακα , με τοσο αβανς ωστε να διορθωνει με 100αρα βενζινη και χαμηλα 11:1 στις υψηλες σαλ και 99% Ν75 , η πραγματικη ισχυς ειναι 205-210 max ΗΡ στα ραουλα . Με πιο επιθετικη ρυθμιση , η ισχυς μπορει να ανεβει λιγο ακομα . Δεν εχω δει ωστοσο ποτε 220 ΗΡ μετρημενα σε ΜΑΗΑ LPS 3000 , μιας και αυτο ειναι το μετρο συγκρισης μας . Σε αλλα δυναμομετρα σιγουρα μπορει να γραψει μεγαλυτερο νουμερο . Οποιος εχει dyno-plot απο LPS 3000 με προγραμμα μονο , μπορει να το σηκωσει να δουμε την actual ισχυ , απλα αναφερω τι εχω δει ως τωρα .

Οσον αφορα στη μετατροπη , η τουρμπινα εχει μεγαλυτερη φτερωτη εισαγωγης (+2mm) , και ιδιο αξονα . Ο τουρμπινας χρεωνει την ολη δουλεια 380 Ευρω (φτερωτη εισαγωγης , reprofiling αλουμινιου , σετ επισκευης - thrust bearing , flinger , κλπ - ζυγοσταθμιση...) .

Το κιτ εισαγωγης και μια catback εξατμιση 2.5" κοστιζουν περιπου 600-650 Ευρω , το intercooler 350 Ευρω , οποτε για εναν που θα ασχοληθει προσωπικα , μαζι με εργασιες που χρειαζονται απο μηχανικο (τοποθετηση IC - turbo ) το κοστος ειναι περιπου 2000 Ευρω , για ανταλλακτικα - εργασιες - προγραμμα .

Share this post


Link to post
Share on other sites

το +20 αλογα ειναι μετα το φπε και τα 2000ευρω ειναι απο μαμα κατασταση, αρα δν ειναι 2000ευρω τα 20 αλογα.. επιπλεον ενα 14αρι αυτοκινητο να φτασει τα 250 αλογα και τα 38 κιλα ροπης ειναι θαυμα με κλειστο μοτερ!! το αν αξιζει για τον καθενα μας η οχι ειναι ασχετο για τον αναγνωστη, ο κριτονας παρουσιαζει τη δουλεια του και εμεις πρεπει να σχολιασουμε αυτη καθ αυτη και οχι αν θα το καναμε η οχι!! μπραβο στα παιδια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα καλα νουμερα που ακριβως τα βλεπεις ? εκτος της ροπης εγω βλεπω 1 αμαξι να δουλευει στα κοκκινα και με τροποποιημενη τουρμπινα και παρ'ολα αυτα αποδιδει οπως 1 δυνατο 5αρι tsi - gt . Πιστευω πως μπορει να παει κ αλλο αυτο μονο ....

Για να παει παραπανω σε ισχυ , θελει εκτενεστερη αναβαθμιση στον υπερσυμπιεστη (μαλλον διαφορετικο , αφου ειναι μαντεμοπολλαπλη και δεν μπορει να γινει ευκολα reprofilling για να μπει μεγαλυτερος αξονας) καθως ο αξονας ειναι μικρος . Αυτο σημαινει οτι οση πιεση και να σηκωσουμε , δεν θα προκυψει διαφορετικη ροη αερα ( = ισχυς ) . Φαντασου οτι με τον ιδιο απειραχτο αξονα , η διαφορα απο 1,1bar σε 1,45bar @ 6500rpm , προκυπτει μονο 15ΗΡ διαφορα , γιατι δεν βγαινει ευκολα το καυσαεριο ( = κακο volumetric efficieny ψηλα ) . Η ροπη ειναι αλλο θεμα και εχει αμεση σχεση με την πιεση στις μεσαιες σαλ , που μπορουμε ανετα να εχουμε με την μεγαλυτερη φτερωτη , αλλ ακαι με την ΟΕΜ φτερωτη ! Απλα με την μεγαλυτερη ειμαστε περισσοτερο "εντος χαρτη" , που ειναι κερδος για αξιοπιστια και βαθμο αποδοσης συμπιεστη .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Οσον αφορα στη μετατροπη , η τουρμπινα εχει μεγαλυτερη φτερωτη εισαγωγης (+2mm) , και ιδιο αξονα . Ο τουρμπινας χρεωνει την ολη δουλεια 380 Ευρω (φτερωτη εισαγωγης , reprofiling αλουμινιου , σετ επισκευης - thrust bearing , flinger , κλπ - ζυγοσταθμιση...) .

Το κιτ εισαγωγης και μια catback εξατμιση 2.5" κοστιζουν περιπου 600-650 Ευρω , το intercooler 350 Ευρω , οποτε για εναν που θα ασχοληθει προσωπικα , μαζι με εργασιες που χρειαζονται απο μηχανικο (τοποθετηση IC - turbo ) το κοστος ειναι περιπου 2000 Ευρω , για ανταλλακτικα - εργασιες - προγραμμα .

Κρίτωνα, αν το κόστος είναι περί τα 2.000¤ τότε πιστεύω πως αξίζει η μετατροπή. Σας συγχαίρω για τα εγχειρήματα σας γιατί πάντα ανεβάζετε τον πήχη!

Έχετε δουλέψει καθόλου με άλλη τουρμπίνα σε golf; Π.χ. με τουρμπίνα από S3;

Share this post


Link to post
Share on other sites

το +20 αλογα ειναι μετα το φπε και τα 2000ευρω ειναι απο μαμα κατασταση, αρα δν ειναι 2000ευρω τα 20 αλογα.. επιπλεον ενα 14αρι αυτοκινητο να φτασει τα 250 αλογα και τα 38 κιλα ροπης ειναι θαυμα με κλειστο μοτερ!! το αν αξιζει για τον καθενα μας η οχι ειναι ασχετο για τον αναγνωστη, ο κριτονας παρουσιαζει τη δουλεια του και εμεις πρεπει να σχολιασουμε αυτη καθ αυτη και οχι αν θα το καναμε η οχι!! μπραβο στα παιδια.

+1 . 2000 Euro εννοουμε οτι θα κοστισει σε καποιον αν ξεκινησει απο stock CAVD 160HP .

Πολλοι δινουν περισσοτερα για προγραμμα , full εξατμιση , πανελ φιλτρο και σιγουρα δεν εχουν 240+ actual HP σε LPS 3000 .

Σε αλλα δυναμομετρα μπορει να βγαζει και 260+ΗΡ , αλλα δεν αποτελει μετρο συγκρισης .

Το αν αξιζουν οι μετατροπες γενικα , ειναι καθαρα θεμα του καθε κατοχου . Φυσικα το πιο οικονομικο εναι καποιος να βαλει ενα προγραμμα που κερδιζει 45ΗΡ με 450 Ευρω , αλλα οσο ανεβαινουν τα σταδια ειναι δυσμενεσερος ο λογος κερδους/κοστους. Δεν σημαινει δηλαδη οτι με 900 Ευρω κερδιζει καποιος 90ΗΡ ή με 1500 Ευρω 150ΗΡ. Επισης , το αν θελει καποιος να παρει πχ μια supersprint που ειναι κορυφαια , me 2500 Eυρω ειναι δικαιωμα του .

Edited by golf-agu

Share this post


Link to post
Share on other sites

συγχαρητηρια γαι το προτζεκτ πραγματικα η ροπη ειναι φανταστικη αλλα τα αλογα μου φαινονται πολυ λιγα σε σχεση με τις μετατροπες θα περιμενα 250+ .

Off Topic

Αν έβαζες ολόσωμη εξάτμιση,i/c από S3 και ότι άλλο μπορεί να σε ανεβάσει από τα άλογα που έισαι τώρα πόσο θα πήγαινες????Το έχω απορία!!!Θέλεις να μου την λύσεις κάποια στιγμή επιτέλους???? :)

Όσο για το project καλούτσικα νούμερα αλλά και εγώ περίμενα πιο πολύ!!!!Παρόλα αυτά μπράβο για την προσπάθεια!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κρίτωνα, αν το κόστος είναι περί τα 2.000¤ τότε πιστεύω πως αξίζει η μετατροπή. Σας συγχαίρω για τα εγχειρήματα σας γιατί πάντα ανεβάζετε τον πήχη!

Έχετε δουλέψει καθόλου με άλλη τουρμπίνα σε golf; Π.χ. με τουρμπίνα από S3;

Δυστυχως , το επομενο βημα ανεβαινει ψηλα , περιλαμβανοντας πολλαπλη εξαγωγης - στροβιλοσυμπιεστη - ρακορ νερου/λαδιου - downpipe/cat - σωληνωσεις αερα . Το κοστος μπορει να φτασει και στα 2000+ Ευρω μονο για το turbo kit , συν το γεγονος οτι δεν γνωριζουμε αν η τροφοδοσια επιπλεον θα επαρκει (300ΗΡ) ουτε αν τα εργοστασιακα εντοστια ειναι ΟΚ σε τετοιο επιπεδο ισχυος (200+ΗΡ/lt) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

η ροπη ειναι απιστευτη, η τουρμπινα ειναι οπως του αποστολη? με ολοσωμη εξατμιση και intercooler s3 θα παρει λγκ!!

Η τουρμπινα ηταν μονοδρομος να γινει οπως του Αποστολη , αφου ειναι δοκιμασμενη λυση (απο 12/2008 και για 20000+χλμ) .

Το μονο που μπορουσε ακομα να γινει ηταν "ξυραφιασμα" του αξονα , αλλα θελαμε κατι που εχει ξαναγινει , για το συγκεκριμενο αυτοκινητο .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off Topic

Αν έβαζες ολόσωμη εξάτμιση,i/c από S3 και ότι άλλο μπορεί να σε ανεβάσει από τα άλογα που έισαι τώρα πόσο θα πήγαινες????Το έχω απορία!!!Θέλεις να μου την λύσεις κάποια στιγμή επιτέλους???? :p

Όσο για το project καλούτσικα νούμερα αλλά και εγώ περίμενα πιο πολύ!!!!Παρόλα αυτά μπράβο για την προσπάθεια!!!!

δεν θα μαθουμε ποτε ,!!!γιατι δεν θα μπει κατι αλλο δεν αξιζει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν θα μαθουμε ποτε ,!!!γιατι δεν θα μπει κατι αλλο δεν αξιζει.

Ποτέ μη λες ποτέ. Το αυτοκίνητο μου έχει μπει σε ένα πρόγραμμα και κάποια στιγμή (σε 2-3 χρόνια) θα γίνει και έτσι! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν θα μαθουμε ποτε ,!!!γιατι δεν θα μπει κατι αλλο δεν αξιζει.

Off Topic

Καλάάάάάάάάά!!!!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kalhspera se olous tous filous ths autokinhshs kai tou vw group. eimai o katoxos tou scirocco 3 stage kai tha hthela na pw kai egw 2 logakia mias kai oloi sas eipate thn gnwmh sas swsth h lathos den exei shmasia alloste. loipon to kostos tou 3 stage tou scirocco einai 350eur. anavathmhsh tourbinas 300eur intercooler s3 400 eur. eksatmhsh xeiropoihth 150 eur. eisagwgh kai to programma twn paidiwn konta sta 1800 euro me tas vias omws.. to autokinhto edeikse pragmatika thn dunamh tou ston dromo kai oxi sto dunamometro kai auto epeidh eimai pleon polu duspistos sto thema veltiwshs mias kai paliotera eixa golf 4 gti kai eixa plhrwsei kai gw se diaforous veltiotes mia gkarsoniera xwris na eimai ikanopoihmenos pote kai telika to autokinhto efuge aklafto.. to autokinhto loipon edeikse ti pragmatika einai sto dromo giati apla roufaei oti kinhtai se 1.4 tsi gt kai oxi mono!!! apo polous kai diaforous programatistes veltiotes kai den simazevaitai.. eimai yper ikanopoihmenos apo auth thn sunergaseia me ta paidia den emeina oute mia stigmh ksekremastos par olo pou egw eimai larisa kai ta paidia athina. to xairomai to spaw olh mera xwris anxos.. kai kserw oti tha to xairomai gia polu kairo akomh.. twra oso gia thn dunamh pou evgale to autokinhto se sxesh me allwn etairiwn prokalo anoixta opoion thelei kai mporei na doume poso aksizei ta lefta pou edwsa. den eimai oute ipostirhxths tou krutwna oute pairnw kamia miza.. apla ta pragmata einai ksekathara.. auth thn stigmh den mporei kaneis na kanei kati kalhtero kai poio dunato. einai to mono sigouro gi auto paidia afhste thn theoria kai ta logia kai elate na perasoume sthn praksh.. arketa poia me tous dithen.. an ena golf gt h oti dipote allo tsi dunato apo apoia etairia nomizei oti mporei na mas plhsiasei estw kai 3 autokinhta pisw mas as erthei na ton paradextw ki olas kai na ksna vgw sto foroum kai na pw mpravo sto tade.., egw petaksa ta lefta mou.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου με το να γράφεσαι σε ένα forum και από το πρώτο σου ποστ να προκαλείς τους πάντες και τα πάντα με τόσο απόλυτο τρόπο, χάνεις οποιο δίκιο μπορεί να έχεις.

Καλώς ή κακώς εδώ είναι forum ανταλλαγής απόψεων στη θεωρία και όχι τόπος να δίνεις ραντεβού για κόντρες στην πράξη όπως λες...

Και κάτι άλλο για το οποίο είμαι σίγουρος είναι ότι τα παιδιά που επιμελήθηκαν την βελτίωσή σου δε θα ενθουσιαστούν βλέποντας το ποστ σου γιατι παρόλο που δεν ευθυνονται για το ύφος σου, με τον πληθυντικο που χρησιμοποιείς τους παίρνει η μπάλα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου με το να γράφεσαι σε ένα forum και από το πρώτο σου ποστ να προκαλείς τους πάντες και τα πάντα με τόσο απόλυτο τρόπο, χάνεις οποιο δίκιο μπορεί να έχεις.

Καλώς ή κακώς εδώ είναι forum ανταλλαγής απόψεων στη θεωρία και όχι τόπος να δίνεις ραντεβού για κόντρες στην πράξη όπως λες...

Και κάτι άλλο για το οποίο είμαι σίγουρος είναι ότι τα παιδιά που επιμελήθηκαν την βελτίωσή σου δε θα ενθουσιαστούν βλέποντας το ποστ σου γιατι παρόλο που δεν ευθυνονται για το ύφος σου, με τον πληθυντικο που χρησιμοποιείς τους παίρνει η μπάλα.

+1000

@scirocco_3stage έχει ένα πολύ καλό αμάξι αλλά έναν πολύ κακό χαρακτήρα.

Ηρέμησε, απόλαυσε το αμάξι σου και άσε εμάς να απολαμβάνουμε το έργο των etuners...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...