midkin Posted May 21, 2011 Report Share Posted May 21, 2011 Για εμένα από κονσέρβα πας ή σε Revo (πολύ δύναμη) ή σε SKN (καλή ροπή και πολύ καλοσχεδιασμένο). Από custom τώρα θα πρότεινα Etuners όχι γιατί φοράω εγώ, αλλά γιατί είναι παιδιά με ήθος και όρεξη για δουλειά. Και με αρκετά καλή aftersale εξυπηρέτηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted May 21, 2011 Report Share Posted May 21, 2011 (edited) Για εμένα από κονσέρβα πας ή σε Revo (πολύ δύναμη) ή σε SKN (καλή ροπή και πολύ καλοσχεδιασμένο). Από custom τώρα θα πρότεινα Etuners όχι γιατί φοράω εγώ, αλλά γιατί είναι παιδιά με ήθος και όρεξη για δουλειά. Και με αρκετά καλή aftersale εξυπηρέτηση! Οταν λες custom εννοεις προγραμμα σχεδιασμενο για τα δεδομενα του αυτοκινητου μου?και οχι ετοιμο?και επισης μιας και το φορας εσυ,αν μπορεις να μου πεις λιγο μερικες πληροφοριες οπως η τιμη ισχυει οπως γραφει και στην πρωτη σελιδα 5 κατομπαλα?απο ροπη ιπποδυναμη τι αυξηση ειδες?πριν το πας 260 εννοειται.μιλαω για πρωτο σταδιο.και επισης το χεις καιρο?εισαι ευχαριστημενος?σορρυ που πρηζω αλλα θελω να το ψαξω πολυ πριν το βαλω Edited May 21, 2011 by giorgos1234 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted May 21, 2011 Report Share Posted May 21, 2011 (edited) Οταν λες custom εννοεις προγραμμα σχεδιασμενο για τα δεδομενα του αυτοκινητου μου?και οχι ετοιμο?και επισης μιας και το φορας εσυ,αν μπορεις να μου πεις λιγο μερικες πληροφοριες οπως η τιμη ισχυει οπως γραφει και στην πρωτη σελιδα 5 κατομπαλα?απο ροπη ιπποδυναμη τι αυξηση ειδες?πριν το πας 260 εννοειται.μιλαω για πρωτο σταδιο.και επισης το χεις καιρο?εισαι ευχαριστημενος?σορρυ που πρηζω αλλα θελω να το ψαξω πολυ πριν το βαλω Custom είναι αυτό ακριβώς που λες. Εγώ σαν πρώτο στάδιο είχα revo. Ήμουν μπροστά από ότι κι αν είχα βάλει σε 1ο στάδιο. Τώρα αν κρίνω από αμάξια πρώτου σταδίου των etuners φαίνεται να είναι καλά σε δύναμη. Το αν είναι μπροστά ή πίσω από Revo δεν το ξέρω. Μένει να βάλει ο Σαράντης (panaua) ένα i/c στο αμάξι του ώστε να σταματήσει να το "ψήνει". Εγώ φοράω το πρόγραμμα κοντά στον ένα μήνα και δουλεύει όπως πρέπει. Μάλιστα σε σύγκριση με το Revo σηκώνω λιγότερη θερμοκρασία λαδιού (αν μετράει αυτό). Δεν με πρήζεις! Φυσικά και να το ψάξεις. Όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο! Edited May 21, 2011 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Custom είναι αυτό ακριβώς που λες. Εγώ σαν πρώτο στάδιο είχα revo. Ήμουν μπροστά από ότι κι αν είχα βάλει σε 1ο στάδιο. Τώρα αν κρίνω από αμάξια πρώτου σταδίου των etuners φαίνεται να είναι καλά σε δύναμη. Το αν είναι μπροστά ή πίσω από Revo δεν το ξέρω. Μένει να βάλει ο Σαράντης (panaua) ένα i/c στο αμάξι του ώστε να σταματήσει να το "ψήνει". Εγώ φοράω το πρόγραμμα κοντά στον ένα μήνα και δουλεύει όπως πρέπει. Μάλιστα σε σύγκριση με το Revo σηκώνω λιγότερη θερμοκρασία λαδιού (αν μετράει αυτό). Δεν με πρήζεις! Φυσικά και να το ψάξεις. Όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο! Τοτε γιατι εβγαλες το revo?Δηλαδη εχει golfaki με προγραμμα και του βαραει κοκκινα?γιατι αν οντως χρειαζομαστε i/c πρεπει να υπολογιζω και ενα 700 παραπανω δεν ειναι αστεια..Δηλαδη τι θερμοκρασιες χτυπαγες?ισχυει για καθε προγραμματισμενο αμαξι αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Τοτε γιατι εβγαλες το revo?Δηλαδη εχει golfaki με προγραμμα και του βαραει κοκκινα?γιατι αν οντως χρειαζομαστε i/c πρεπει να υπολογιζω και ενα 700 παραπανω δεν ειναι αστεια..Δηλαδη τι θερμοκρασιες χτυπαγες?ισχυει για καθε προγραμματισμενο αμαξι αυτο? Γιατι οπως σου ειπε το Revo εχει καποιους στανταρ χαρτες για ολα τα αμαξια και ο Νικος εβαλε στο αμαξι του φτεροτη (κομματι της τουρμπινας) απο μεγαλυτερη τουρμπινα (K04 αυτη φορανε τα s3 - leon cupra κλπ) και εχει αυτη τη στιγμη αρκετα αλογα (270~) πραγμμα που με το Revo δεν θα ειχε καταφερει αφου οι χαρτες του Revo ειναι φτιαγμενοι για εργοστασιακα τουρμπο στον 1.4 Tsi και ετσι η παραπανω παροχη απο την Υβριδικη τουρμπινα του θα ηταν αχριστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Γιατι οπως σου ειπε το Revo εχει καποιους στανταρ χαρτες για ολα τα αμαξια και ο Νικος εβαλε στο αμαξι του φτεροτη (κομματι της τουρμπινας) απο μεγαλυτερη τουρμπινα (K04 αυτη φορανε τα s3 - leon cupra κλπ) και εχει αυτη τη στιγμη αρκετα αλογα (270~) πραγμμα που με το Revo δεν θα ειχε καταφερει αφου οι χαρτες του Revo ειναι φτιαγμενοι για εργοστασιακα τουρμπο στον 1.4 Tsi και ετσι η παραπανω παροχη απο την Υβριδικη τουρμπινα του θα ηταν αχριστη. Μαλιστα καταλαβα ακριβως τι μου λες οσον αφορα τη revo και το custom.Αυτο που με τρομαξε ειναι για τις θερμοκρασιες που μου ειπε ο midkin οτι ανεβαζει ο panaua.Και επισης μιας και εγω δεν υπαρχει περιπτωση τουλαχιστον για τωρα να πειραξω την υπαρχουσα τουρμπινα η καλυτερη επιλογη που μπορω να κανω ειναι revo?γιατι εγω ψηνομουν πιο πολυ για overload ή e-tuners.(ειδικα λογω τιμης..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Ρε παιδια να σας κανω μια ερωτηση.εχω βαλει την εξατμιση και το γα****νο εχει κρεμασει, λογικο ειναι αλλωστε.Οποτε ψαχνω αμεσα να βαλω ενα προγραμματακι ωστενα παρει τα πανω.Λογω χρηματων κυριως τεινω προς e-tunners και overload μπορειτε να μου πειτε λιγο αποψεις?ασχετα με τις τιμες του καθενος.Ειναι αξιοπιστοι,αποδοτικοι,εξυπηρετικοι?Με λιγα λογια τι θα προτιμουσατε αν επιτρεπεται? Αν σε μαμα αμαξι αλλαξεις εξατμιση μονο 'cat back' με 63,5 δεν κερδιζεις τίποτα άλλα δεν χανεις κιολας,αν εσυ προχωρησες σε αλλαγη ολοκληρης της εξατμισης ή και καταλυτη σίγουρα το αμαξι κρεμαει,αλλα με το προγραμμα θα φτιαξουν ολα! Για το i/c αν το βαλεις ενω εισαι μαμα πάλι θα λαγκαρει ελαχιστα,αλλα και αυτο με το προγραμμα θα φτιαχτει!Η πτωση της αποδοσης το καλοκαιρι ειναι παραπανω απο αισθητη και η αληθεια ειναι πως ενα i/c χρειαζεται ακομα κ σε light a'σταδιο! Για το προγραμμα θα ακουσεις απο τον καθενα τη δικη του αποψη,εγω θα σου πω να σκεφτεις πρωτα ,που θελεις να φτασεις το αμαξι σου κ μετα να αποφασισεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Αν σε μαμα αμαξι αλλαξεις εξατμιση μονο 'cat back' με 63,5 δεν κερδιζεις τίποτα άλλα δεν χανεις κιολας,αν εσυ προχωρησες σε αλλαγη ολοκληρης της εξατμισης ή και καταλυτη σίγουρα το αμαξι κρεμαει,αλλα με το προγραμμα θα φτιαξουν ολα! Για το i/c αν το βαλεις ενω εισαι μαμα πάλι θα λαγκαρει ελαχιστα,αλλα και αυτο με το προγραμμα θα φτιαχτει!Η πτωση της αποδοσης το καλοκαιρι ειναι παραπανω απο αισθητη και η αληθεια ειναι πως ενα i/c χρειαζεται ακομα κ σε light a'σταδιο! Για το προγραμμα θα ακουσεις απο τον καθενα τη δικη του αποψη,εγω θα σου πω να σκεφτεις πρωτα ,που θελεις να φτασεις το αμαξι σου κ μετα να αποφασισεις! Κοιταξε αν catback ειναι απο καταλυτη και πισω αυτο εχω αλλαξει αν και νομιζω catback ειναι τελικο καζανακι και αποληξη.Εγω εχω αλλαξει απο καταλυτη ολα πισω.Κοιταξε ναι εχω αποφασισει οτι το αμαξι μου θελω απλα να το παω πρωτο σταδιο.Δηλαδη φιλτρο προγραμμα εξατμιση 200-215 ποσα βγαζει και απο κει και περα περιφερειακα.Και οσον αφορα το I/c πιστευω πως για πρωτο σταδιο οταν μιλαμε για ποσα των 600-700 ευρω ισως δεν χρειαζεται και τοσο.Αλλωστε εχουμε και παπι για το καλοκαιριιι .Οσον αφορα τωρα την αποφαση που λες ειμαι αναμεσα σε revo-tuners-overload αλλα δεν ξερω τι να αποφασισω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Κοιταξε αν catback ειναι απο καταλυτη και πισω αυτο εχω αλλαξει αν και νομιζω catback ειναι τελικο καζανακι και αποληξη.Εγω εχω αλλαξει απο καταλυτη ολα πισω.Κοιταξε ναι εχω αποφασισει οτι το αμαξι μου θελω απλα να το παω πρωτο σταδιο.Δηλαδη φιλτρο προγραμμα εξατμιση 200-215 ποσα βγαζει και απο κει και περα περιφερειακα.Και οσον αφορα το I/c πιστευω πως για πρωτο σταδιο οταν μιλαμε για ποσα των 600-700 ευρω ισως δεν χρειαζεται και τοσο.Αλλωστε εχουμε και παπι για το καλοκαιριιι .Οσον αφορα τωρα την αποφαση που λες ειμαι αναμεσα σε revo-tuners-overload αλλα δεν ξερω τι να αποφασισω! Οποτε λογικο είναι να εχασες απο την εξατμιση! Τωρα οι τιμες που λες για i/c δεν ειναι ακριβως ετσι, απο s3 θα σου παει πολυ λιγοτερο απο οσο αναφερεις,αν παλι θες παραλληλο τυπου forge αρκετα περισσοτερο!!! Θες απο το προγραμμα να παει τερμα με 100αρα βενζινη,με διαθεση να ανεβεις και αλλο (εκει δες τι θα σου υποσχεθει ο καθενας κ μετα απο συζητηση και αρκετη σκεψη αποφασισε!!!) ή θες ενα ασφαλες κ δομιμασμενο σταδιο με 95αρα βενζινη??? (εκει δες πιο ειναι πιο αξιοπιστο,βαλε σε δευτερη μοιρα το απολυτο νουμερο ιπποδυναμης κ κοιτα κ την τιμη!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Οποτε λογικο είναι να εχασες απο την εξατμιση! Τωρα οι τιμες που λες για i/c δεν ειναι ακριβως ετσι, απο s3 θα σου παει πολυ λιγοτερο απο οσο αναφερεις,αν παλι θες παραλληλο τυπου forge αρκετα περισσοτερο!!! Θες απο το προγραμμα να παει τερμα με 100αρα βενζινη,με διαθεση να ανεβεις και αλλο (εκει δες τι θα σου υποσχεθει ο καθενας κ μετα απο συζητηση και αρκετη σκεψη αποφασισε!!!) ή θες ενα ασφαλες κ δομιμασμενο σταδιο με 95αρα βενζινη??? (εκει δες πιο ειναι πιο αξιοπιστο,βαλε σε δευτερη μοιρα το απολυτο νουμερο ιπποδυναμης κ κοιτα κ την τιμη!!!) ναι εννοειται!το ξερω για αυτο βιαζομαι να βαλω προγραμμα για να παρει τα πανω του παλι!εχεις δικιο οσον αφορα το προγραμμα ετσι θα το κανω αφου αποφασισω αν θελω 100 ή 95 θα ρωτησω και οτι με ικανοποιει.Τωρα οσον αφορα το i/c μπηκα στο car και υπαρχουν τιμες 150-200 ευρω π.χ. intercooler απο s3 1.8T 20v το θεμα ειναι ποια ι/c ταιριαζουν σε μας?και επισης αξιζει απο s3?ή τσαμπα θα το βαλω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Θες i/c από το τωρινό S3, γύρω στα 300-400 ευρώ παίζει η τιμή του. Εγώ πάντως από S3 φοράω, και το πρόγραμμα το έβαλα τελευταίο, αφού δηλαδή είχα βάλει εισαγωγή, ολόσωμη εξάτμιση, i/c. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Θες i/c από το τωρινό S3, γύρω στα 300-400 ευρώ παίζει η τιμή του. Εγώ πάντως από S3 φοράω, και το πρόγραμμα το έβαλα τελευταίο, αφού δηλαδή είχα βάλει εισαγωγή, ολόσωμη εξάτμιση, i/c. Αληθεια?για πες μου λιγο εντυπωσεις.Γιατι και γω ακριβως αυτο σκοπευω να κανω.Να πεταξω ολα τα νεα δεδομενα και μετα να πεταξω custom προγραμμα.Ειχε κρεμασει το εργαλειο πριν το προγραμμα και μετα πεταγε?και επισης αν επιτρεπεται τι προγραμμα εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Οσο είχα μόνο εισαγωγή, όλα ήταν καλά. Μόλις όμως έβαλα την εξάτμιση, πήρε ψηλά, αλλά χαμηλά έχασε. Με το i/c δεν είδα απώλειες. Φοράω SKN, κυρίως γιατί ήθελα αξιόπιστη απόδοση και εγγύηση. Στο δυναμόμετρο, είδα 218 άλογα και 34,5 κιλά ροπής. Μόλις φόρεσα πρόγραμμα, ξετρελάθηκα, άλλο αμάξι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 (edited) Οσο είχα μόνο εισαγωγή, όλα ήταν καλά. Μόλις όμως έβαλα την εξάτμιση, πήρε ψηλά, αλλά χαμηλά έχασε. Με το i/c δεν είδα απώλειες. Φοράω SKN, κυρίως γιατί ήθελα αξιόπιστη απόδοση και εγγύηση. Στο δυναμόμετρο, είδα 218 άλογα και 34,5 κιλά ροπής. Μόλις φόρεσα πρόγραμμα, ξετρελάθηκα, άλλο αμάξι! Μαλιστα.SkN ε?εχω και ενα φιλαρακι που φοραει skn, Γκικας λεγεται αν θυμαμαι καλα ο προγραμματιστης.Το θεμα ειναι οτι ρε φιλε ειμαι φοιτητης και δεν εχω να διαθεσω 1000 για προγραμμα αλλα απο την αλλη ουτενα περιμενω!! για αυτο ειμαι αναμεσα σε overload και e-tuners.τι αποψη εχεις για αυτους αν επιτρεπεται?(ωραιες αποδοσεις παντως ειδικα 345 nm νομιζω απλα πεταει).Παρεπιπτοντως τι εισαγωγη εχεις?ψαχνω απεγνωσμενα μεταχειρισμενη apr και δεν βρισκω πουθενα(καινουρια 350 γιουρια!καννννννννννννννννννννννννν ) Edited May 22, 2011 by giorgos1234 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Γιατί δεν κάνεις υπομονή να μαζέψεις λίγο χαρτί ; Μην κάνεις τσιγκουνιές και βιαστικές κινήσεις σε θέματα αυτοκινήτου γιατί μετά πάντα το μετανιώνουμε, βάλτα όλα κάτω τι πραγματικά θέλεις κάνε την απαραίτητη οικονομία και μετά κάνε τις επεμβάσεις σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Γιατί δεν κάνεις υπομονή να μαζέψεις λίγο χαρτί ; Μην κάνεις τσιγκουνιές και βιαστικές κινήσεις σε θέματα αυτοκινήτου γιατί μετά πάντα το μετανιώνουμε, βάλτα όλα κάτω τι πραγματικά θέλεις κάνε την απαραίτητη οικονομία και μετά κάνε τις επεμβάσεις σου. Συμφωνω απολυτα με αυτην την λογικη αλλα ρε γαμωτο ειμαι ανυπομονος..Αλλωστε δεν νομιζω πως και οι αλλες επιλογες ειναι για πεταμα, δηλαδη οτι ειναι μια βιαστικη κ απερισκεπτη ενεργεια.Ειδικα για τις δυο προαναφερθησες εταιρειες μονο καλα λογια ακουω...και τις προτιμαει πολυς κοσμος για αυτο και ψηνομαι να βαλω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Μαλιστα.SkN ε?εχω και ενα φιλαρακι που φοραει skn, Γκικας λεγεται αν θυμαμαι καλα ο προγραμματιστης.Το θεμα ειναι οτι ρε φιλε ειμαι φοιτητης και δεν εχω να διαθεσω 1000 για προγραμμα αλλα απο την αλλη ουτενα περιμενω!! για αυτο ειμαι αναμεσα σε overload και e-tuners.τι αποψη εχεις για αυτους αν επιτρεπεται?(ωραιες αποδοσεις παντως ειδικα 345 nm νομιζω απλα πεταει).Παρεπιπτοντως τι εισαγωγη εχεις?ψαχνω απεγνωσμενα μεταχειρισμενη apr και δεν βρισκω πουθενα(καινουρια 350 γιουρια!καννννννννννννννννννννννννν ) Θεωρητικά όλοι καλοί είναι. Το ζήτημα είναι να ξέρεις εσύ τι ζητάς από το αμάξι σου. Αν θες να το τσιτώσεις τέρμα, 240+++ άλογα, ίσως θα πρέπει να είσαι έτοιμος και για τις συνέπειες. APR εισαγωγή έχω. Όλα μαζί δεν γίνονται, θέλει υπομονή. Εγώ όταν ήμουν φοιτητής, ένα Yaris με 86 ψωροάλογα είχα, αλλά και πάλι καλά λέω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Οσο είχα μόνο εισαγωγή, όλα ήταν καλά. Μόλις όμως έβαλα την εξάτμιση, πήρε ψηλά, αλλά χαμηλά έχασε. Με το i/c δεν είδα απώλειες. Φοράω SKN, κυρίως γιατί ήθελα αξιόπιστη απόδοση και εγγύηση. Στο δυναμόμετρο, είδα 218 άλογα και 34,5 κιλά ροπής. Μόλις φόρεσα πρόγραμμα, ξετρελάθηκα, άλλο αμάξι! φιλε katana γεια χαρα και εγω skn φοραω με φιλτροχωανη και εξατμιση απο downpipe μεχρι πισω σε golf gt 170 μεχρι 210hp εχω δει στο dyno και 27kg ροπη.intercooler δεν φοραω.μηπωσ οταν βαλω δω και εγω 218? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Θεωρητικά όλοι καλοί είναι. Το ζήτημα είναι να ξέρεις εσύ τι ζητάς από το αμάξι σου. Αν θες να το τσιτώσεις τέρμα, 240+++ άλογα, ίσως θα πρέπει να είσαι έτοιμος και για τις συνέπειες. APR εισαγωγή έχω. Όλα μαζί δεν γίνονται, θέλει υπομονή. Εγώ όταν ήμουν φοιτητής, ένα Yaris με 86 ψωροάλογα είχα, αλλά και πάλι καλά λέω! Οχι οχι ουτε σκοπευα ουτε σκοπευω να το τσιτωσω.Safe 1 σταδιο και αραχτος και ησυχος(οσο ησυχος μπορεις να εισαι) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 φιλε katana γεια χαρα και εγω skn φοραω με φιλτροχωανη και εξατμιση απο downpipe μεχρι πισω σε golf gt 170 μεχρι 210hp εχω δει στο dyno και 27kg ροπη.intercooler δεν φοραω.μηπωσ οταν βαλω δω και εγω 218? Eγώ έχω 70άρι dp, δεν ξέρω τι έχεις εσύ. Σε τι dyno μετρήθηκες? Πάντως στο maha που πήγα εγώ, θεωρείται αυστηρό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Eγώ έχω 70άρι dp, δεν ξέρω τι έχεις εσύ. Σε τι dyno μετρήθηκες? Πάντως στο maha που πήγα εγώ, θεωρείται αυστηρό. 63.5 ολοσωμη στο maha στα σπατα εβγαλα τοσα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 (edited) Οσο είχα μόνο εισαγωγή, όλα ήταν καλά. Μόλις όμως έβαλα την εξάτμιση, πήρε ψηλά, αλλά χαμηλά έχασε. Με το i/c δεν είδα απώλειες. Φοράω SKN, κυρίως γιατί ήθελα αξιόπιστη απόδοση και εγγύηση. Στο δυναμόμετρο, είδα 218 άλογα και 34,5 κιλά ροπής. Μόλις φόρεσα πρόγραμμα, ξετρελάθηκα, άλλο αμάξι! αξιόπιστη απόδοση (δλδ ηπιες ρυθμισεις) και 34,5κιλα ροπης σε α'σταδιο και σε maha? Edited May 23, 2011 by FANIS-TSI- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 αξιόπιστη απόδοση (δλδ ηπιες ρυθμισεις) και 34,5κιλα ροπης σε α'σταδιο και σε maha? ειναι golf 6 οχι 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 αξιόπιστη απόδοση (δλδ ηπιες ρυθμισεις) και 34,5κιλα ροπης σε α'σταδιο και σε maha? Nαι, ναι, κάπου έχω ανεβάσει και δυναμομέτρηση. Το αμάξι είναι χαλαρά ρυθμισμένο, άλλωστε σε πατήματα, είμαι 2-3 αμάξια πίσω από τα πιο δυνατά 14άρια του club, με 1ο στάδιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Nαι, ναι, κάπου έχω ανεβάσει και δυναμομέτρηση. Το αμάξι είναι χαλαρά ρυθμισμένο, άλλωστε σε πατήματα, είμαι 2-3 αμάξια πίσω από τα πιο δυνατά 14άρια του club, με 1ο στάδιο. δλδ αν σου στειλουνε 'αγρια' ρυθμιση τι ροπή θα βγαλει? γιατι εμενα μου ελεγε αλλα ο Γκικας 195 (σε golf 5 tsi) 210 το πολυ (σε golf 5 gt) ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΥΡΑΚΙΑ Nαι, ναι, κάπου έχω ανεβάσει και δυναμομέτρηση. Το αμάξι είναι χαλαρά ρυθμισμένο, άλλωστε σε πατήματα, είμαι 2-3 αμάξια πίσω από τα πιο δυνατά 14άρια του club, με 1ο στάδιο. δλδ αν σου στειλουνε 'αγρια' ρυθμιση τι ροπή θα βγαλει? γιατι εμενα μου ελεγε αλλα ο Γκικας 195 (σε golf 5 tsi) 210 το πολυ (σε golf 5 gt) 'ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΥΡΑΚΙΑ'... και γω διαφωνω με αυτες τις δηλωσεις απλα μεταφερω τι μου ελεγε...'και μην βαλετε tsi σε πιστα γιατι οι θερμοκρασιες κτλ κτλ' και ηθελε να με πεισει να βγαλω το δικο μου το προγραμμα με τα 200αλογα (με πραγματικα ηπιες ρυθμισεις και με 95αρα) για να μου βαλει το δικο του με 195 και κοστος...! Μακαρι να εχουν αλλαξει τα δεδομενα (και οι χαρτες των εταιριων) τους τελευταιους μηνες και το 6αρι να ειναι τόσο διαφορετικο!!! Απλα εντυπωσιαστικα!!! Καλοταξιδο να ειναι φιλε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...