skouath Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 καλησπέρα.Εδω κ λίγο καιρό παρατηρώ οτι τα φρένα εχουν ενα περίεργο "σκαλοπάτι" (στην πιεση του πεντάλ)οταν πατάω το πεντάλ. δέν υπάρχει παντα αλλα όταν εμφανιζεται τα φρενα πιεζουν αποτομα.Οχι σε σημειο να επεμβαινει το ABS αλλα εκνευριστικό και ανομοιόμορφο φρεναρισμα.Το αυτοκινητο αν δεν ξεπεράσω αυτο το "σκαλοπατι" δεν φρεναρει.Κοίταξα τα τακακια αλλα εχουν αρκετη παστα ακομα.Γνωρίζει κανεις να μου πει που μπορει να οφειλεται.Υπάρχει περίπτωση να φταινε τα υγρα φρένων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 καλησπέρα.Εδω κ λίγο καιρό παρατηρώ οτι τα φρένα εχουν ενα περίεργο "σκαλοπάτι" (στην πιεση του πεντάλ)οταν πατάω το πεντάλ. δέν υπάρχει παντα αλλα όταν εμφανιζεται τα φρενα πιεζουν αποτομα.Οχι σε σημειο να επεμβαινει το ABS αλλα εκνευριστικό και ανομοιόμορφο φρεναρισμα.Το αυτοκινητο αν δεν ξεπεράσω αυτο το "σκαλοπατι" δεν φρεναρει.Κοίταξα τα τακακια αλλα εχουν αρκετη παστα ακομα.Γνωρίζει κανεις να μου πει που μπορει να οφειλεται.Υπάρχει περίπτωση να φταινε τα υγρα φρένων? Το ποιο πιθανόν ειναι να εχεις πρόβλημα στην αντλία του πενταλ του φρένου η κατι μηχανικό στο πεντάλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skouath Posted March 7, 2010 Author Report Share Posted March 7, 2010 ευχαριστω θα το ελεγξω κ αυτό. μηπως γνωριζει κανεισ τα υγρα φρενων αν χρειαζονται αλλαγή και αν ναι καθε ποτε ? πριν απο λιγο καιρο πηγα στην αντιπροσωπια για το μεγαλο service στα 110000κμ αλλα δεν μου κοιταξαν τα φρενα.πηγα παλι για να τσεκαρουμε το προβλημα και αφου το πηγαμε μια βολτα και το ειδαμε στο διαγνωστικο μου ειπε οτι δεν εχει προβλημα1 παρ ολα αυτα τα φρενα δεν ειναι τα ιδια σε αισθηση και δεν ξερω τι να κανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Καθε δυο χρονια αλλαζονται τα υγρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 Καθε δυο χρονια αλλαζονται τα υγρα 2 χρονια?? εγω δεν αλλαξα στα δυο χρονια. Νομιζω εχει σχεση και με τα χιλιομετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 2 χρονια?? εγω δεν αλλαξα στα δυο χρονια. Νομιζω εχει σχεση και με τα χιλιομετρα. Μπορει και να κανω λαθος αλλα δε θυμαμαι να αναφερει το manual για χλμ.Παντως τα δυο χρονια ειναι στανταρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 Ρε παιδια και εγω χθες γυρνουσα απο θεσσαλονικι και οταν πηγαινα στην εθνικι χωρις να πατησω καθολου φρενο για κανενα 10λεπτο...οταν τα πιεζα μετα το πενταλ αρχικα ηταν αρκετα σκληρο σαν να ειχε προβλημα η αντλια του... η αληθεια ειναι οτι πρεπει να αλλαξω 2 μπροστινα μαρκουτσια...και υγρα... να σημειωθει οτι μ το χει ξανακανει 2-3 φορες παντα με βροχη και πολυ κρυο δηλ κοντα στο 0. Μηπως λεω εγω τωρα...υγροποιηθηκαν τα υγρα και παιζει να παγωνουν??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 Πιθανό είναι να πιάνουν η δίσκοι σκουριά ή πάγο μετά από ακινησία ή παρατεταμένη μη χρρήση, οπότε στο πάτημα του φρένου αντιδρούν απότομα. Αυτό βέβαια στα πρώτα πατήματα μετά πρέπει να στρώνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 Ρε παιδια και εγω χθες γυρνουσα απο θεσσαλονικι και οταν πηγαινα στην εθνικι χωρις να πατησω καθολου φρενο για κανενα 10λεπτο...οταν τα πιεζα μετα το πενταλ αρχικα ηταν αρκετα σκληρο σαν να ειχε προβλημα η αντλια του... η αληθεια ειναι οτι πρεπει να αλλαξω 2 μπροστινα μαρκουτσια...και υγρα... να σημειωθει οτι μ το χει ξανακανει 2-3 φορες παντα με βροχη και πολυ κρυο δηλ κοντα στο 0. Μηπως λεω εγω τωρα...υγροποιηθηκαν τα υγρα και παιζει να παγωνουν??? Το παθαινω και εγω αυτο συνηθως εθνικη με το που πατησω φρενο μετα απο ωρα ειναι σκληρο, αλλα επανερχετε μετα το πρωτο πατημα αμεσως. Υγρα φρενων δεν ειναι γιατι τα αλαξα προσφατα και παρατηρησα οτι το ξαναεκανε. Και συνηθεστερα το κανει μετα απο πλακωμα. Εγω υποψιαζομαι 2 βαλβιδες αντιεπιστροφης, που εχει πανω στα σωληνακια της υποπιεσης μηπως καμια δεν σφραγιζει καλα...αλλα δεν το εψαξα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 Το παθαινω και εγω αυτο συνηθως εθνικη με το που πατησω φρενο μετα απο ωρα ειναι σκληρο, αλλα επανερχετε μετα το πρωτο πατημα αμεσως. Υγρα φρενων δεν ειναι γιατι τα αλαξα προσφατα και παρατηρησα οτι το ξαναεκανε. Και συνηθεστερα το κανει μετα απο πλακωμα. Εγω υποψιαζομαι 2 βαλβιδες αντιεπιστροφης, που εχει πανω στα σωληνακια της υποπιεσης μηπως καμια δεν σφραγιζει καλα...αλλα δεν το εψαξα. Μπραβο ακριβως αυτο μου κανει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlboro_636 Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Μηπως λεω εγω τωρα...υγροποιηθηκαν τα υγρα και παιζει να παγωνουν??? Τι εννοείς φίλε? Πώς γίνεται να υγροποιηθεί κάτι που ήδη είναι υγρό? Για να παγώσουν τα υγρά φρένων, μάλλον θέλει να πάμε στο Βόρειο Πόλο. Τα υγρά αλλάζονται κάθε 2 χρόνια, για όριο χλμ δεν έχω ακούσει ποτέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Τι εννοείς φίλε? Πώς γίνεται να υγροποιηθεί κάτι που ήδη είναι υγρό? Για να παγώσουν τα υγρά φρένων, μάλλον θέλει να πάμε στο Βόρειο Πόλο. Τα υγρά αλλάζονται κάθε 2 χρόνια, για όριο χλμ δεν έχω ακούσει ποτέ. Εδω και 2 χρονια δεν τα εχω αλλαξει!¨Λαθος το εθεσα...εννοω οτι μηπως εχουν χασει την πυκνοτητα-ιξωδες τους,να το πω πιο απλα μηπως εχουν "νεροσει" με τον χρονο απο υγρασια π.χ. και παιζει αυτο καποιο πολο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlboro_636 Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 (edited) Εδω και 2 χρονια δεν τα εχω αλλαξει!¨Λαθος το εθεσα...εννοω οτι μηπως εχουν χασει την πυκνοτητα-ιξωδες τους,να το πω πιο απλα μηπως εχουν "νεροσει" με τον χρονο απο υγρασια π.χ. και παιζει αυτο καποιο πολο! Νομίζω πως αυτό που λες για νέρωμα παίζει, αν έχει υπάρξει πρόβλημα στεγανότητας του κυκλώματος. Τεσπα, αφού πέρασες τη διετία, πήγαινε καλού κακού να τα αλλάξεις, οπότε υποθέτω κατά τη διαδικασία εξαέρωσης θα σιγουρευτείς 101% ότι το κύκλωμά σου είναι στεγανό. Αν και εφόσον είχες διαρροή προφανώς θα το έβλεπες/καταλάβαινες και μόνος σου. Edited March 15, 2010 by giannisGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 οσο καλα και αν ειναι κλεισμενο το καπακι των υγρων αυτα τραβανε υγρασια οποτε σωστα χρειαζονται αλλαγη καθε 2 χρονια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 (edited) Όπως λέει πολύ σωστά και ο φίλος μας ο joop. η υγρασία είναι ο χειρότερος εχθρός του συστήματος πέδησης! Αλλιώς θα παίρνουμε αγκαζέ τις αντλίες φρένων και θα τις περιφέρουμε παρέα στο δρόμο Γι' αυτό και η VW στο βιβλίο σέρβις λέει να τα αλλάζουμε κάθε 2 χρόνια με όριο τα 30,000χλμ. Προσοχή θέλει όμως και η διαδικασία αλλαγής των υγρών φρένων, και ο τύπος τους! Να μην γίνεται δηλαδή "άρπα κόλα" όπως το κάνουν τα περισσότερα συνεργεία (δεν χωρεί καμία αμφιβολία περί τούτου) που απλά "ρουφάνε" τα υγρά από το δοχείο και το ξαναγεμίζουν με καινούρια Η σωστή διαδικασία μου φαίνεται είναι γνωστή περισσότερο στα μέλη του vw club παρά στα "αστέρια" των συνεργείων! Edited March 16, 2010 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...