diMake Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Λοιπον μετα απο μια συζητηση που ειχαμε χθες για ενα ιμπιζα κουπρα το οποιο δεν εχει LC.. Μου ειπε πως το κραταει στο "Ν" και ανεβαζει στροφες π.χ 3000! Με το που "κατεβουν τα χερια" καρφωνει τον λεβιε στο "S" ενω ΗΔΗ ειχε 3000σαλ.. Τωρα αυτο Υσχυει? ή αν το εκανε οντως, θα επερνε το σαζμαν στην πλατη? Παντως ηταν πολυ επιμονος οτι το εκανε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 απο νεκρα να βαλει ταχυτητα χωρις να παταει φρενο αποκλειεται γιατι δεν του το επιτρεπει το σασμαν απο την αλλη αν το καταφερε πες του οτι αν το κανει κανα 2-3 φορες ακομα θα παρει το ακριβοτερο εξαρτημα του αυτοκινητου του στα χερια!!!εγω προσωπικα δεν το εχω επιχειρησει στο δικο μου και ουτε προκειται φυσικα!!!εχει lc αλλα ζητημα ειναι να το εχω βαλει 10 φορες στα 2 χρονια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vtxracer Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 (edited) Θέλει φρένο για να πάει απο το N στο D ή στο S. Σίγουρα όμως και να κατάφερε να το κάνει, το κιβώτιο καταπονήτε υπερβολικά, καλό είναι να το αποφευγει. Edited March 21, 2010 by vtxracer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 Σωστος ο Raven!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patotis Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Οπως εκανε και ενας πιτσιρικάς ανηψιός μου στο Texas..(16 χρονών οτι εχει πάρει δίπλωμα) - Ειμαι στο N μου λέει στο φανάρι, και χωρίς πολλά πολλα, πατάω γκάζι και κουμπώνω την Racing για να φυγω γρήγορα!!!! ( R- reverse) - αφησε κατω κιβώτιο, και τη μουρη του πίσω του Δεν ειναι για καταπονέσεις αυτο το σασμάν βρε παιδια. Εδω απο μόνο του ειναι υπερ ευαισθητο ( αλλη κεφάλαιο αυτο), αν ειναι να κάνουμε και το DSG γουδοχερι, καήκαμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 Οπως εκανε και ενας πιτσιρικάς ανηψιός μου στο Texas..(16 χρονών οτι εχει πάρει δίπλωμα) - Ειμαι στο N μου λέει στο φανάρι, και χωρίς πολλά πολλα, πατάω γκάζι και κουμπώνω την Racing για να φυγω γρήγορα!!!! ( R- reverse) - αφησε κατω κιβώτιο, και τη μουρη του πίσω του Δεν ειναι για καταπονέσεις αυτο το σασμάν βρε παιδια. Εδω απο μόνο του ειναι υπερ ευαισθητο ( αλλη κεφάλαιο αυτο), αν ειναι να κάνουμε και το DSG γουδοχερι, καήκαμε. Χαχαχχαχαχα!!!Έπρεπε να το έχει στο P(parking) και μετά να το πάει στο R(racing-reverse ) και μετά να παίζει και το λεβγέ με το N(NITRO-neutral)!!!ΧΑχχαχαχαχαχχαχχαχχαχααχχ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agelosa4 Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 να ρωτησω εχουν LC τα new ibiza cupra?? και αν ναι πως ενεργοποιητε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 Πάντως, το αντίθετο γίνεται.. Εννοώ από D/S να βάλεις Ν καταλάθος. Το είχα στο S και πήγαινα να βάλω D εν κινήσει, και πήγε στο N. Κανονικά, ανέβαζε στροφές που πάταγα γιατί νόμιζα ότι είχα βάλει D, αλλά τίποτα. να ρωτησω εχουν LC τα new ibiza cupra?? και αν ναι πως ενεργοποιητε? Δεν έχουν ,όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfius Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 (edited) να ρωτησω εχουν LC τα new ibiza cupra?? και αν ναι πως ενεργοποιητε? Απλα δεν ειναι ενεργοποιημενο. Ενεργοποιηται κατα βουληση με ενα VAGCOM Στο δικο μου παντως δεν νομιζω οτι θα το ηθελα ενεργοποιημενο, ειναι αρκουντος γρηγορο οπως ειναι (ρωτα κανα Golf V GTi xixixi) Edited April 21, 2010 by Ulfius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfius Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 Λοιπον μετα απο μια συζητηση που ειχαμε χθες για ενα ιμπιζα κουπρα το οποιο δεν εχει LC.. Μου ειπε πως το κραταει στο "Ν" και ανεβαζει στροφες π.χ 3000! Με το που "κατεβουν τα χερια" καρφωνει τον λεβιε στο "S" ενω ΗΔΗ ειχε 3000σαλ.. Τωρα αυτο Υσχυει? ή αν το εκανε οντως, θα επερνε το σαζμαν στην πλατη? Παντως ηταν πολυ επιμονος οτι το εκανε.. Δεν γινεται. Αυτο που καλλιστα μπορεις να κανεις ειναι να αφησεις το αμαξι σε S και να σηκωσεις το χειροφρενο αφηνωντας ελαφρα να δαγκωσει το κιβωτιο. Απλα πατας μισο γκαζι στην εκκινηση και μολις παει 4500σαλ το σβερκωνεις και αφηνεις το DSG να κανει τα υπολοιπα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...