css03038 Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Καλησπέρα. Είχα ένα θεματάκι με τα πίσω φρένα μου.Κολούσαν γενικά οι δαγκάνες και το αμάξι φρέναρε. Πήγα σε ένα συνεργείο και τις βγάλαμε.Τις ελέγξαμε αλλά ήταν όλα καλά.Τελικά βρήκαμε πως ήταν το χειρόφρενο το οποίο λειτουργεί με ντίζα και απλά δεν επαναφέρει τέρμα όταν το χρησιμοποιώ. Μου είπαν ότι μάλλον θέλω καινολυριες δαγκάνες αλλά εγώ απλά γράσαρα λίγο το σιδερο που δεν έκανε την επαναφορά και όλα Ο.Κ. Το πρόβλημα τώρα....Αφού μου τοποθέτησαν τις δαγκάνες πάλι έπρεπε να μου κάνουν εξαέρωση και να συμπληρώσουν υγρά. Μου κάναν εξαέρωση αλλά πλέον το πενταλ του φρένου βυθίζεται τραγικά.Δηλαδη έχει πάρει σίγουρα 10 πόντους. Έχει γίνει σαν τον συμπλέκτη. Το αμάξι φρενάρει απίστευτα καλά και το μετρήσαμε και έβγαλε πολύ καλή μέτρηση. Αλλά για να φρενάρει θέλει να το πατήσω πολύ βαθιά.Φτάνει σχεδόν στο πάτωμα. Υ.Γ. Το γρασάρισμα εγώ το έκανα μετά το πρόβλημα με το πενταλ του φρένου,οπότε δεν έκανα εγώ καμια ζημιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Καλησπέρα. Είχα ένα θεματάκι με τα πίσω φρένα μου.Κολούσαν γενικά οι δαγκάνες και το αμάξι φρέναρε. Πήγα σε ένα συνεργείο και τις βγάλαμε.Τις ελέγξαμε αλλά ήταν όλα καλά.Τελικά βρήκαμε πως ήταν το χειρόφρενο το οποίο λειτουργεί με ντίζα και απλά δεν επαναφέρει τέρμα όταν το χρησιμοποιώ. Μου είπαν ότι μάλλον θέλω καινολυριες δαγκάνες αλλά εγώ απλά γράσαρα λίγο το σιδερο που δεν έκανε την επαναφορά και όλα Ο.Κ. Το πρόβλημα τώρα....Αφού μου τοποθέτησαν τις δαγκάνες πάλι έπρεπε να μου κάνουν εξαέρωση και να συμπληρώσουν υγρά. Μου κάναν εξαέρωση αλλά πλέον το πενταλ του φρένου βυθίζεται τραγικά.Δηλαδη έχει πάρει σίγουρα 10 πόντους. Έχει γίνει σαν τον συμπλέκτη. Το αμάξι φρενάρει απίστευτα καλά και το μετρήσαμε και έβγαλε πολύ καλή μέτρηση. Αλλά για να φρενάρει θέλει να το πατήσω πολύ βαθιά.Φτάνει σχεδόν στο πάτωμα. Υ.Γ. Το γρασάρισμα εγώ το έκανα μετά το πρόβλημα με το πενταλ του φρένου,οπότε δεν έκανα εγώ καμια ζημιά. Υγρα συμπληρωσαν η οχι ? Καλυτερα αλαξε εντελως τα υγρα σου πιστευω να γινει πιο σωστη δουλεια.Παντως δεν πιστευω να εχει καμια σχεση το γρασσο που εβαλες με το πενταλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Α! Ξεχασα! Μηπως ειχες κομενο σωληνακι στο σεβρο και ειχες πιο σκληρη αισθηση στο πενταλ και δεν μπορεις να το συνηθησεις? Το εχω παθει αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted March 20, 2010 Author Report Share Posted March 20, 2010 Ναι σίγουρα δεν έχει σχέση γιαυτό λέω.Υγρά μου άλλαξαν με καινούρια και τα υγρά είναι Ο.Κ. Απλά σκέφτομαι μήπως έχει κρατήσει ακόμη αέρα και θέλει πάλι εξαέρωση.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Υπαρχει περιπτωση να ισχυει δευτερη που αναφερω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted March 20, 2010 Author Report Share Posted March 20, 2010 Δεν έχω σκληρή αίσθηση.Έχω πολύ μαλακή.Τερματίζει το φρένο.Για να σου δώσω να καταλάβεις ακριβώς, εκεί που το φρένο βυθιζόταν 10 πόντους ας πούμε, και δεν πήγαινε πιο βαθιά, τώρα βυθίζεται 20 πόντους από τους οποίους τους 10 πρώτους πιάνει πολύ λίγο και τους υπόλοιπους 10 πόντους είναι όπως ήταν παλιά. Δηλαδή σωστό. Αλλα το πρόβλημα είναι πως στους 10 πρώτους πόντους του πατήματος είναι σαν να μην έχω καθόλου φρένο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Eπειδη τα τεσαρια εχουν θεμα με τα σωληνακια των φρενων ειδικα τω πισω τσεκαρε μηπως καπου εχεις καποια διαροη των υγρων. Δεν μπορω να φανταστω κατι αλλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted March 20, 2010 Author Report Share Posted March 20, 2010 Και εγώ για διαροή σκεφτόμουν αλλά 3 μέρες τώρα δεν έχεουν πέσει καθόλου τα υγρά...οπότε σκέφτομαι μήπως θέλει και άλλη εξαέρωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Το επομενο που μπορω να σκεφτω ειναι το σεβρο αλλα καλυτερα να πας στον μηχανικο σου να το δει. Εγω το μονο προβλημα με τα φρενα μου ηταν οταν σκιστικε ρο σωληνακι του σεβρο και ηθελε δυο ποδια για να φρεναρω.Αυτο ομως εγινε προοδευτικα και οχι απο την μια στιγμη στην αλλη γιαυτο σου αναφερα πριν για την αισθηση στο πενταλ.Οταν το εφτιαξα ηθελε γυναικειο ποδι στο φρενο. Κανα δυο φορες θα εβγαινα απο το παρμπριζ.Παντως πες τι θα σου πει ο μαστορης για να εχω κι εγω τον νου μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted March 20, 2010 Author Report Share Posted March 20, 2010 Δεν είναι σίγουρα το σεβρό γιατί δεν πείραξαν τίποτα μέσα στον χώρο της μηχανής παρά μόνο βάλαν υγρά φρένων. Και ελπίζω να μην έχει πρόβλημα το σεβρό...τόσο σύμπτωση;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted March 21, 2010 Author Report Share Posted March 21, 2010 Αυτό που λες με τα πίσω φρένα το έχω κάνει και όλα καλά.Το θέμα είναι πως πλέον δεν έχω αμεσότητα στο φρενάρισμα και σε απότομα αναγκαία φρεναρίσματα οι +10 πόντοι μπορεί να είναι μοιραίοι μέχρι να ξεκινήσει το αμάξι να φρενάρει.Το πενταλ πιάνει σχεδόν πάτωμα.Θα πάω αύριο για ακόμη μία εξαέρωση και αν υπάρχουν νέα θα ενημερώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted March 22, 2010 Author Report Share Posted March 22, 2010 Πήγα το πρωι για εξαέρωση και είναι καλύτερα τα πράμματα.Μου είπαν σε 4-5 μέρες να ξαναπάω για άλλη μία.Το πρόβλημα μάλλον ήταν αυτό και από ότι φάνηκε οι 2 πρώτες εξαερώσεις δεν έφτασαν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 Αν κρατουσες και τον αερα θα φουσκωνες και τα λαστιχα!!! Τοσος αερας πια πια? Αnyway.Τελος καλο ολα καλα λοιπον.Kαλες βολτες και απροβληματιστες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 Πήγα το πρωι για εξαέρωση και είναι καλύτερα τα πράμματα.Μου είπαν σε 4-5 μέρες να ξαναπάω για άλλη μία.Το πρόβλημα μάλλον ήταν αυτό και από ότι φάνηκε οι 2 πρώτες εξαερώσεις δεν έφτασαν... Εγω αυτο παλι δεν το καταλαβαινω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 Εγω αυτο παλι δεν το καταλαβαινω.... +1000 Μήπως πάει ο φίλος σε λάθος συνεργείο? 4 επισκέψεις για να φτιάξουν τα φρένα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted March 22, 2010 Author Report Share Posted March 22, 2010 Και σε μένα φαίνεται περίεργο.Αλλά δεν πειράχτηκε τίποτα από το αμάξι.Μόνο βγάλανε τις δαγκάνες και την επόμενη μέρα τις ξαναβάλανε.Επίσης κανείς τους δεν μου πήρε λεφτά.Δηλαδή θέλω να πω δεν φάνηκε να είχαν όφελος σε κάτι για να κάνουν καμια στραβή. Το μόνο που με απασχόλησε είναι αν ήταν δυνατόν να τύχει να χαλάσει κάτι άλλο απλά συμπτωματικά.Αλλά δεν έχω κανέναν άλλο πρόβλημα σε ότι αφορά τα φρένα.Αντιθέτως τα μετρήσαμε και έδωσαν πολύ καλές τιμές.Τα μπροστά δώσαν 3% την 1η και 4% την 2η και τα πίσω δώσαν 0% την 1η και 3% την 2η.Και παρόλου που το πενταλ βυθιζόταν.Τώρα πάντως ανέβηκε αρκετά.Όπως πριν δεν έχει γίνει αλλά μου είπε με την επόμενη φορά θα είναι οκ.Την εξαέρωση που αναφέρω παραπάνω(δηλαδή την τελευταία) την έκανα σε άλλο συνεργείο σε άλλη πόλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Αυτο με την επαναληψη της εξαερωσης εχει βαση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Τι βαση εχει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Nα εγινε η εξαερωση στο "ποδι"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted March 23, 2010 Author Report Share Posted March 23, 2010 Βασικά στο πρώτο συνεργείο που μου βγάλαν και τις δαγκάνες έγιναν 2 εξαερώσεις.Μία κάναν μόνοι τους και μιά μέσω υπολογιστή. Η τρίτη εξαέρωση έγινε σε άλλο συνεργείο στο οποίο θα γίνει μάλλον και η 4η.Όσο για το αν έχει λογική, ξέρω πως αν μείνει έστω και μία φυσαλίδα αέρα το πεντάλ βυθίζεται αρκετά αφού ο αέρας μπορεί και συμπιέζεται σε αντίθεση με τα υγρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 (edited) Nα εγινε η εξαερωση στο "ποδι"? Μα δυο φορες στο ποδι και παμε για τριτη; Edited March 23, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Βασικά στο πρώτο συνεργείο που μου βγάλαν και τις δαγκάνες έγιναν 2 εξαερώσεις.Μία κάναν μόνοι τους και μιά μέσω υπολογιστή. Η τρίτη εξαέρωση έγινε σε άλλο συνεργείο στο οποίο θα γίνει μάλλον και η 4η.Όσο για το αν έχει λογική, ξέρω πως αν μείνει έστω και μία φυσαλίδα αέρα το πεντάλ βυθίζεται αρκετά αφού ο αέρας μπορεί και συμπιέζεται σε αντίθεση με τα υγρά. Εχεις και ABS;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted March 23, 2010 Author Report Share Posted March 23, 2010 Εχεις και ABS;; Ναι.Και ABS και ESP.Υπενθιμίζω πάντως πως το πεντάλ βελτιώθηκε κατά πολύ.Ελπίζω μα την 4η να μην έχω καθόλου πρόβλημα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Ναι.Και ABS και ESP.Υπενθιμίζω πάντως πως το πεντάλ βελτιώθηκε κατά πολύ.Ελπίζω μα την 4η να μην έχω καθόλου πρόβλημα.... H διαδικασια μεσω του υπολογιστη εγινε για την "εξαερωση" του ABS παντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...