Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
fotis T5

Τ5 Tdi

Recommended Posts

γεια χαρα σε ολους!!!!!

δουλευω ενα transporter t5 2.5tdi 4motion 174hp!!!!

ξερει κανεις καποιον τροπο με λιγα χρηματα για αυξηση της υποδυναμης χωρις να με αποσχολει η καταναλωση!!!

επισης αν καποιος κατοχος ιδιου οχηματος ειχε καποιο προβλημα!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

γεια χαρα σε ολους!!!!!

δουλευω ενα transporter t5 2.5tdi 4motion 174hp!!!!

ξερει κανεις καποιον τροπο με λιγα χρηματα για αυξηση της υποδυναμης χωρις να με αποσχολει η καταναλωση!!!

επισης αν καποιος κατοχος ιδιου οχηματος ειχε καποιο προβλημα!!!

Με πρόγραμμα (γύρω στα 1000¤) ή με tuning box (γύρω στα 500¤) θα πας κάπου στα 205 άλογα.

Για τον συγκεκριμένο όμως κινητήρα δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα.

Θα σου πρότεινα να αποφύγεις την αύξηση της ιπποδύναμής του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ευαριστω φιλε!!αρκετα για μονο τοσα αλογα σε 2.5tdi μοτερ!!!

οταν λες δεν εχεις ακουσει τα καλυτερα???

αν ειναι να βγαλει καποιο προβλημα παντος πιστευω θα το βγαλει συντομα,αν κ εχει μονο 20.000χλμ κ ειναι ενος ετους,γιατι αλλαζει 10χερια και δουλευει συνηθως πατημενο στο λαιμο ακομη κ κρυο!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό το μοτέρ δεν έχουν τα Passat Taxi και έχουν γίνει οι καλύτεροι φίλοι με τα συνεργεία?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό το μοτέρ δεν έχουν τα Passat Taxi και έχουν γίνει οι καλύτεροι φίλοι με τα συνεργεία?

δεν νομιζω φιλε να εχουν αυτο πρεπει να εχουν V6,osa ταξι φοραν μεγαλυτερο απο το το 2.0tdi,και πρεπει να ειναι ελαχιστα πανω απο 2λιτρα!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ευαριστω φιλε!!αρκετα για μονο τοσα αλογα σε 2.5tdi μοτερ!!!

οταν λες δεν εχεις ακουσει τα καλυτερα???

αν ειναι να βγαλει καποιο προβλημα παντος πιστευω θα το βγαλει συντομα,αν κ εχει μονο 20.000χλμ κ ειναι ενος ετους,γιατι αλλαζει 10χερια και δουλευει συνηθως πατημενο στο λαιμο ακομη κ κρυο!!

Περισσότερα από +35-40ps δύσκολα θα πάρεις. Υπάρχουν στην αγορά και tuning box με 50-100 ευρώ, αλλά είναι ψιλοαπάτη. thumbsdown.gif

Ο κινητήρας 2.5TDI με τα 174ps είναι ο ισχυρότερος από τους άλλους κινητήρες του VW Τ5, αλλά με περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας.

Αξιόπιστος είναι ο 1.9 αλλά "ψόφιος". Φέτος στο VW Τ5 φόρεσε και 2.0 TDI BITURBO!! ;) Έχει 180ps.

Επίσης εφόσον δεν σ απασχολεί το κόστος, βάζε Shell V-Power Diesel

Έρχεται απ ευθείας από το εξωτερικό σε "fix" τιμή και τώρα που ανέβηκαν οι τιμές των καυσίμων στην Ελλάδα, ίσως αξίζει.

Αυτό το μοτέρ δεν έχουν τα Passat Taxi και έχουν γίνει οι καλύτεροι φίλοι με τα συνεργεία?

Για τον 2.5 V6 TDI δεν γνωρίζω, αλλά ο 2.0 με τα 140ps, έκανε σίγουρα τους ταξιτζήδες με Passat, Octavia κλπ, φίλους με τα συνεργεία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τον 2.5 V6 TDI δεν γνωρίζω, αλλά ο 2.0 με τα 140ps, έκανε σίγουρα τους ταξιτζήδες με Passat, Octavia κλπ, φίλους με τα συνεργεία.

φιλε κ εγω δεν γνωριζω τον 2.5tdi αλλα ο 2.0tdi me ta 140 sta taxi βγαζει οτι προβληματα και τα αλλα δλδ

τουρμπινα πριν τις 100,000χλμ που αν βαλεις αφτερ μαρκετ παει περισοτερο διαστημα και βολαν οπως βγαζουν κ ολα τα diesel!!!

aaa και κανα σασμαν που ειναι λιγο μουφα τελευταια τα σασμαν του vw group!!!!

επισης θελω να ρωτησω,το 4motion δινει μονιμα 100%στους δυο κινηση κ οταν χανουν προσφηση δινει κ στους αλλους??

Edited by fotis t5

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε κ εγω δεν γνωριζω τον 2.5tdi αλλα ο 2.0tdi me ta 140 sta taxi βγαζει οτι προβληματα και τα αλλα δλδ

τουρμπινα πριν τις 100,000χλμ που αν βαλεις αφτερ μαρκετ παει περισοτερο διαστημα και βολαν οπως βγαζουν κ ολα τα diesel!!!

aaa και κανα σασμαν που ειναι λιγο μουφα τελευταια τα σασμαν του vw group!!!!

επισης θελω να ρωτησω,το 4motion δινει μονιμα 100%στους δυο κινηση κ οταν χανουν προσφηση δινει κ στους αλλους??

Μέσες άκρες αυτά τα προβλήματα βγάζει ο δίλιτρος. Συν κάτι προβλήματα σε κολάρα.

Απ όσο γνωρίζω, το 4motion υπό νορμάλ συνθήκες δίνει σχεδόν 100% εμπρός (νομίζω είναι 97,5% μπροστά και 2.5% πίσω) και όταν χάσουν πρόσφυση οι μπροστινοί τροχοί, μπορεί να δώσει στους πίσω τροχούς εώς 100%.

Edited by Christos4mot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέσες άκρες αυτά τα προβλήματα βγάζει ο δίλιτρος. Συν κάτι προβλήματα σε κολάρα.

Απ όσο γνωρίζω, το 4motion υπό νορμάλ συνθήκες δίνει σχεδόν 100% εμπρός (νομίζω είναι 97,5% μπροστά και 2.5% πίσω) και όταν χάσουν πρόσφυση οι μπροστινοί τροχοί, μπορεί να δώσει στους πίσω τροχούς εώς 100%.

αρα καλα εχω καταλαβει οτι με το esp ενεργοποιημενο ειναι σαν να μην υπαρχει γιατι μολις παει να χασει προσφυση μπαινει το esp και δεν προλαβαινει να δωσει στους 4 ή στους πισω!!!

με το esp απενεργοποιημενο κραταει καλα οταν παει να χασει αλλα πρεπει να εισαι με το γκαζι τερμα!!!

αρα υπο νορμαλ συνθηκες ή σε ανηφορες κ.λ δεν λεει τιποτα και που υπαρχει!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

αρα καλα εχω καταλαβει οτι με το esp ενεργοποιημενο ειναι σαν να μην υπαρχει γιατι μολις παει να χασει προσφυση μπαινει το esp και δεν προλαβαινει να δωσει στους 4 ή στους πισω!!!

με το esp απενεργοποιημενο κραταει καλα οταν παει να χασει αλλα πρεπει να εισαι με το γκαζι τερμα!!!

αρα υπο νορμαλ συνθηκες ή σε ανηφορες κ.λ δεν λεει τιποτα και που υπαρχει!!!

Λέει...οικονομία! :yahoo: Το δικό μου αν και τετρακίνητο έχει μέσο όρο κατανάλωσης 5.8 λίτρα/100χλμ. Φαντάζομαι ότι αν είχα μόνιμα τετρακίνηση π.χ. 50-50, θα έκαιγα περισσότερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λέει...οικονομία! :yahoo: Το δικό μου αν και τετρακίνητο έχει μέσο όρο κατανάλωσης 5.8 λίτρα/100χλμ. Φαντάζομαι ότι αν είχα μόνιμα τετρακίνηση π.χ. 50-50, θα έκαιγα περισσότερο.

nai αλλα δεν εχεις 4κινηση κ το 4μοτιον ειναι κατι που στοιχιζει αρκετα!!!

δεν λεω οτι με χαλαει που υπαρχει αλλα δεν θα το πληρωνα για να μην μου ειναι χρησιμο!!

γιατι με το esp off μπαινεις σε αλλους κινδυνους σε ανοιχτο δρομο!!!

εμενα φιλε με βολευει γιατι το στριβω και το παω στα ορια του λογο του οτι δεν ειναι Ι.Χ αλλα για τον μεσο οδηγο ετσι που το εχουν φτιαξει ειναι σαν να μην υπαρχει!!

απο τα 10ατομα που δουλευουμε το συγκεκριμενο εγω κ αλος ενας εχει νιωσει την κινηση και στους αλλους τροχους και εχει δουλεψει το 4μοτιον!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nai αλλα δεν εχεις 4κινηση κ το 4μοτιον ειναι κατι που στοιχιζει αρκετα!!!

δεν λεω οτι με χαλαει που υπαρχει αλλα δεν θα το πληρωνα για να μην μου ειναι χρησιμο!!

γιατι με το esp off μπαινεις σε αλλους κινδυνους σε ανοιχτο δρομο!!!

εμενα φιλε με βολευει γιατι το στριβω και το παω στα ορια του λογο του οτι δεν ειναι Ι.Χ αλλα για τον μεσο οδηγο ετσι που το εχουν φτιαξει ειναι σαν να μην υπαρχει!!

απο τα 10ατομα που δουλευουμε το συγκεκριμενο εγω κ αλος ενας εχει νιωσει την κινηση και στους αλλους τροχους και εχει δουλεψει το 4μοτιον!!!

Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ καλά στημένο το VW T5! :good:

Κοίτα...δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται αντιληπτή η τετρακίνηση από τον οδηγό αν σκεφτούμε πως λειτουργεί ο Haldex.

Προσωπικά πάντως τα καλοκαίρια λέω ότι "τζάμπα το πήρα τετρακίνητο" και τους χειμώνες λέω "δόξα τω Θεω"!

Ειδικά τον φετινό χειμώνα με έβγαλε ασπροπρόσωπο ουκ ολίγες φορές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ καλά στημένο το VW T5! 8)

Κοίτα...δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται αντιληπτή η τετρακίνηση από τον οδηγό αν σκεφτούμε πως λειτουργεί ο Haldex.

Προσωπικά πάντως τα καλοκαίρια λέω ότι "τζάμπα το πήρα τετρακίνητο" και τους χειμώνες λέω "δόξα τω Θεω"!

Ειδικά τον φετινό χειμώνα με έβγαλε ασπροπρόσωπο ουκ ολίγες φορές.

στριβει πολυ καλυτερα απο αλλα τις κατηγοριας του παρολο το βαρος που εχει :rolleyes: εχω περασει περιπολικο σιτροεν ξαρα πανο σε στροφη κ ενω αυτος ψιλογλυστραγε γιατι τον πιεζα απο πισω!!!!

μιλαω για ασθενοφορο ομως και για κατασταση αναγκης,για να μην με παρεξηγησουν καποιοι!!!

σωστο αυτο που λες αλλα φανταζει οτι θα εχεις πιο πολλα απο το 4μοτιον,μιας κ ειναι 4κινηση!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

το τ5 ειναι συνεργειο για αλλαγη τοπ μαουντ (βασης των αμορτισερ που κανουν θορυβο)ειναι γνωστο στις αντιπροσωποιες οτι βγαζουν αυτο το προβλημα!!!

επισης αλλαγη μπιλιοφορου μπροστα που διαπιστωσαν οτι εχει προβλημα!!

τα παραπανω στις 23.000 χλμ!!!

Edited by fotis t5

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε μου μην το πειραζεις γιατι θα τραβας τα μαλλακια σου... στην δουλεια μου (ΕΚΑΒ) απο οσα ξερω T5 2.5 tdi εχουν ολα προβληματα!!! σασμαν ... καπακια , χανουν νερα και η αντιπροσωπεια δεν στο διαγνωσκη νωρις ..στο φερνει γυρω γυρω ... φερνουν καυσαερια μεσα στην καμπινα οταν δουλευουν στο ρελαντι , σπανε κολαρα του τουρμπο και ετσι η μαμα vw εδωσε οδηγια προγραμμα αλλο και σου ριχνει την πιεση του τουρμπο !!! και αν τους πεις τιποτα σου λενε οτι για την αξιοπιστια του μοτερ και το πειραξεις δηλ να το πας στο αρχικο προγραμμα δεν καλυπτεσαι απο εγγυηση!!!!!αγοραζεις 174 αλογα και μετα σου λενε αξιοπιστια μοτερ ... το ιδιο νομιζω κανανε και στο golf gt με τα 170 ... παλι ακουσα οτι οσοι αγορασανε το μοντελο αυτο την πατησανε γιατι οι γνωστες πλεον κινουνται στο 1.9 tdi ... αν θες ρωτα σε καθε ΕΚΑΒ της καθε περιοχης να σου πουν τι εχουν αντιμετωπιση .αυτα τα ολιγα ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά.Εχω ακουσει πολλα ''κρουσματα'' σε τ5.Λενε οτι βαρανε καπακια και κορμους μηχανης.

Πριν 2 μηνες περιπου ειχαμε και εμεις ενα προβλημα.Εχανε νερα και τα πεταγε μεσα στα λαδια.Ο μαστορας εσπασε το κεφαλι του να δει τι εχει εφοσον ειδε οτι το καπακι ηταν οκ.Ρωτησε και αλλους μαστορους που ειχαν το ιδιο προβλημα και του ελεγε οτι πανε ολα για μηχανη.Τελικα η ζημια ηταν η αντλια οπου αυτη εχει ενα σωληνακι να πεταει τα νερα εξω,επειδη βρισκεται μεσα στον κορμο της μηχανης αλλα το σωληνακι ειχε βουλωσει και νομιζαμε οτι ο κορμος της μηχανης ειχε ρωγμη.Οποιος εχει το ιδιο προβλημα να το αναφερει στον μαστορα αν δεν βρισκει την ζημια γιατι ειναι κριμα να αλλαζεις μηχανη ενω ειναι οκ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΑΣΧΕΤΟ ,ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ BULL BARS ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΓΙΑ Τ5 ΤΟΥ 2005?ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΚΑΜΙΑ 400 ΕΥΡΩ ...ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΑΣΧΕΤΟ ,ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ BULL BARS ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΓΙΑ Τ5 ΤΟΥ 2005?ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΚΑΜΙΑ 400 ΕΥΡΩ ...ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΑΣΧΕΤΟ ,ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ BULL BARS ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΓΙΑ Τ5 ΤΟΥ 2005?ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΚΑΜΙΑ 400 ΕΥΡΩ ...ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 

Λοιπόν παιδιά.Εχω ακουσει πολλα ''κρουσματα'' σε τ5.Λενε οτι βαρανε καπακια και κορμους μηχανης.

Πριν 2 μηνες περιπου ειχαμε και εμεις ενα προβλημα.Εχανε νερα και τα πεταγε μεσα στα λαδια.Ο μαστορας εσπασε το κεφαλι του να δει τι εχει εφοσον ειδε οτι το καπακι ηταν οκ.Ρωτησε και αλλους μαστορους που ειχαν το ιδιο προβλημα και του ελεγε οτι πανε ολα για μηχανη.Τελικα η ζημια ηταν η αντλια οπου αυτη εχει ενα σωληνακι να πεταει τα νερα εξω,επειδη βρισκεται μεσα στον κορμο της μηχανης αλλα το σωληνακι ειχε βουλωσει και νομιζαμε οτι ο κορμος της μηχανης ειχε ρωγμη.Οποιος εχει το ιδιο προβλημα να το αναφερει στον μαστορα αν δεν βρισκει την ζημια γιατι ειναι κριμα να αλλαζεις μηχανη ενω ειναι οκ...

 

Λοιπόν παιδιά.Εχω ακουσει πολλα ''κρουσματα'' σε τ5.Λενε οτι βαρανε καπακια και κορμους μηχανης.

Πριν 2 μηνες περιπου ειχαμε και εμεις ενα προβλημα.Εχανε νερα και τα πεταγε μεσα στα λαδια.Ο μαστορας εσπασε το κεφαλι του να δει τι εχει εφοσον ειδε οτι το καπακι ηταν οκ.Ρωτησε και αλλους μαστορους που ειχαν το ιδιο προβλημα και του ελεγε οτι πανε ολα για μηχανη.Τελικα η ζημια ηταν η αντλια οπου αυτη εχει ενα σωληνακι να πεταει τα νερα εξω,επειδη βρισκεται μεσα στον κορμο της μηχανης αλλα το σωληνακι ειχε βουλωσει και νομιζαμε οτι ο κορμος της μηχανης ειχε ρωγμη.Οποιος εχει το ιδιο προβλημα να το αναφερει στον μαστορα αν δεν βρισκει την ζημια γιατι ειναι κριμα να αλλαζεις μηχανη ενω ειναι οκ...

Αυτά τα προβλήματα (ή δεν ξέρω κι εγώ ποια άλλα) που λέτε  τα εμφανίζουν όλα τα Τ5 TDi; και τα 2500 κυβικά με 130 άλογα ή 100 άλογα; και αυτά με biturbo 2000 κ.ε; Αυτά με 4motion ή και τα απλά; Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι μια σοβαρή εταιρεία όπως η VW έχει βγάλει τέτοια πατάτα. Επίσης θα ήθελα να γράψουν τα παιδιά που ξέρουν και χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα φορτηγάκια τι κατανάλωση έχουν. Εννοείται να μας πουν σε τι μοντέλο και σε τι χρήση. Είμαι καινούργιος στο φόρουμ και μπήκα για να ενημερωθώ προκειμένου να αγοράσω ένα Τ5 ή Τ4 ντήζελ 4Χ4, αλλά με αυτά που διάβασα ειδικά για τα Τ5 μου κόψατε τα φτερά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Λοιπόν παιδιά.Εχω ακουσει πολλα ''κρουσματα'' σε τ5.Λενε οτι βαρανε καπακια και κορμους μηχανης.

Πριν 2 μηνες περιπου ειχαμε και εμεις ενα προβλημα.Εχανε νερα και τα πεταγε μεσα στα λαδια.Ο μαστορας εσπασε το κεφαλι του να δει τι εχει εφοσον ειδε οτι το καπακι ηταν οκ.Ρωτησε και αλλους μαστορους που ειχαν το ιδιο προβλημα και του ελεγε οτι πανε ολα για μηχανη.Τελικα η ζημια ηταν η αντλια οπου αυτη εχει ενα σωληνακι να πεταει τα νερα εξω,επειδη βρισκεται μεσα στον κορμο της μηχανης αλλα το σωληνακι ειχε βουλωσει και νομιζαμε οτι ο κορμος της μηχανης ειχε ρωγμη.Οποιος εχει το ιδιο προβλημα να το αναφερει στον μαστορα αν δεν βρισκει την ζημια γιατι ειναι κριμα να αλλαζεις μηχανη ενω ειναι οκ...

 

Λοιπόν παιδιά.Εχω ακουσει πολλα ''κρουσματα'' σε τ5.Λενε οτι βαρανε καπακια και κορμους μηχανης.

Πριν 2 μηνες περιπου ειχαμε και εμεις ενα προβλημα.Εχανε νερα και τα πεταγε μεσα στα λαδια.Ο μαστορας εσπασε το κεφαλι του να δει τι εχει εφοσον ειδε οτι το καπακι ηταν οκ.Ρωτησε και αλλους μαστορους που ειχαν το ιδιο προβλημα και του ελεγε οτι πανε ολα για μηχανη.Τελικα η ζημια ηταν η αντλια οπου αυτη εχει ενα σωληνακι να πεταει τα νερα εξω,επειδη βρισκεται μεσα στον κορμο της μηχανης αλλα το σωληνακι ειχε βουλωσει και νομιζαμε οτι ο κορμος της μηχανης ειχε ρωγμη.Οποιος εχει το ιδιο προβλημα να το αναφερει στον μαστορα αν δεν βρισκει την ζημια γιατι ειναι κριμα να αλλαζεις μηχανη ενω ειναι οκ...

Αυτά τα προβλήματα (ή δεν ξέρω κι εγώ ποια άλλα) που λέτε  τα εμφανίζουν όλα τα Τ5 TDi; και τα 2500 κυβικά με 130 άλογα ή 100 άλογα; και αυτά με biturbo 2000 κ.ε; Αυτά με 4motion ή και τα απλά; Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι μια σοβαρή εταιρεία όπως η VW έχει βγάλει τέτοια πατάτα. Επίσης θα ήθελα να γράψουν τα παιδιά που ξέρουν και χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα φορτηγάκια τι κατανάλωση έχουν. Εννοείται να μας πουν σε τι μοντέλο και σε τι χρήση. Είμαι καινούργιος στο φόρουμ και μπήκα για να ενημερωθώ προκειμένου να αγοράσω ένα Τ5 ή Τ4 ντήζελ 4Χ4, αλλά με αυτά που διάβασα ειδικά για τα Τ5 μου κόψατε τα φτερά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτά τα προβλήματα (ή δεν ξέρω κι εγώ ποια άλλα) που λέτε  τα εμφανίζουν όλα τα Τ5 TDi; και τα 2500 κυβικά με 130 άλογα ή 100 άλογα; και αυτά με biturbo 2000 κ.ε; Αυτά με 4motion ή και τα απλά; Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι μια σοβαρή εταιρεία όπως η VW έχει βγάλει τέτοια πατάτα. Επίσης θα ήθελα να γράψουν τα παιδιά που ξέρουν και χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα φορτηγάκια τι κατανάλωση έχουν. Εννοείται να μας πουν σε τι μοντέλο και σε τι χρήση. Είμαι καινούργιος στο φόρουμ και μπήκα για να ενημερωθώ προκειμένου να αγοράσω ένα Τ5 ή Τ4 ντήζελ 4Χ4, αλλά με αυτά που διάβασα ειδικά για τα Τ5 μου κόψατε τα φτερά.

Καλησπέρα..

Αυτη η βλαβη συμβαινει μονο στους κινητηρες 2.500 και στα tuareg 2.500 και ευθύνεται η εξέλιξη του κινητήρα...

Σε καμμια περιπτωση δεν είναι πατάτα της VW !!!! 

Απλα οι κινητήρες αλλάξανε σχεδιασμο και ετσι οι βλάβες αλλάξανε μορφη!!

Οι παλιοι μαστορες ειναι λογικο να μην καταλαβαινουν ευκολα τα νεα προβλήματα των εξελιγμένων κινητήρων,

αφου οπως ειναι φυσικο δεν εχουν αντιμετωπισει παρόμοια τεχνικα προβλήματα σε παλιάς μορφής κινητήρες.

Οσο για την αγορα που σκέφτεσαι να κανεις να θυμάσαι πως τα Τ4 , Τ5 ( οπως κ Τ1,Τ2,Τ3)

 ηταν, ειναι κ θα ειναι τα καλύτερα  βαν που έχουν βγει ποτέ στην αγορά!!

Ασυγκριτο με αλλα βαν διαφορων εταιριων ειδικα στην αναρτηση και στη διευθυνση....

Το μεγαλο του πλεονεκτημα βεβαια ειναι η διαχρονικη αξια που εχει αφου στην μεταπουληση

η τιμη του  διαφοροποιειται ελαχιστα...

Ανατρεξτε λοιπον στο παρελθον και αναφερεται μου

εστω ενα βαν αλλης εταιριας  που να ειναι πιο αξιολογο

και να εχει μεινει ακομα σε κυκλοφορια ??? ?????

Edited by stella

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon

Καλησπέρα..

Αυτη η βλαβη συμβαινει μονο στους κινητηρες 2.500 και στα tuareg 2.500 και ευθύνεται η εξέλιξη του κινητήρα...

Σε καμμια περιπτωση δεν είναι πατάτα της VW !!!! 

Απλα οι κινητήρες αλλάξανε σχεδιασμο και ετσι οι βλάβες αλλάξανε μορφη!!

Οι παλιοι μαστορες ειναι λογικο να μην καταλαβαινουν ευκολα τα νεα προβλήματα των εξελιγμένων κινητήρων,

αφου οπως ειναι φυσικο δεν εχουν αντιμετωπισει παρόμοια τεχνικα προβλήματα σε παλιάς μορφής κινητήρες.

Οσο για την αγορα που σκέφτεσαι να κανεις να θυμάσαι πως τα Τ4 , Τ5 ( οπως κ Τ1,Τ2,Τ3)

 ηταν, ειναι κ θα ειναι τα καλύτερα  βαν που έχουν βγει ποτέ στην αγορά!!

Ασυγκριτο με αλλα βαν διαφορων εταιριων ειδικα στην αναρτηση και στη διευθυνση....

Το μεγαλο του πλεονεκτημα βεβαια ειναι η διαχρονικη αξια που εχει αφου στην μεταπουληση

η τιμη του  διαφοροποιειται ελαχιστα...

Ανατρεξτε λοιπον στο παρελθον και αναφερεται μου

εστω ενα βαν αλλης εταιριας  που να ειναι πιο αξιολογο

και να εχει μεινει ακομα σε κυκλοφορια ??? ?????

 

:clapping:

 

 

Από αριστερά προς τα δεξιά: oι εξοχότητες: T4, T5, T3.

image-19-fotoshowImageNew-c5a07c01-32383

 

 

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=49098

 

Bέβαια τα μετά Τ3, (Τ4, Τ5), προσπαθούν να  μοιάσουν στο Τ3, φέρνοντας πάλι "την μηχανή εκεί που πρέπει να βρίσκεται, δηλαδή πίσω", όπως έλεγε ένα παλιό μότο της VW:

 

Τ4 (όπως Τ3)

vw-transporter-5.jpg

 

Τ5 (όπως Τ3)

vw-transporter-4.jpg

 

Αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία...

Edited by hellenic vanagon

Share this post


Link to post
Share on other sites

:clapping:

 

 

Από αριστερά προς τα δεξιά: oι εξοχότητες: T4, T5, T3.

image-19-fotoshowImageNew-c5a07c01-32383

 

 

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=49098

 

Bέβαια τα μετά Τ3, (Τ4, Τ5), προσπαθούν να  μοιάσουν στο Τ3, φέρνοντας πάλι "την μηχανή εκεί που πρέπει να βρίσκεται, δηλαδή πίσω", όπως έλεγε ένα παλιό μότο της VW:

 

Τ4 (όπως Τ3)

vw-transporter-5.jpg

 

Τ5 (όπως Τ3)

vw-transporter-4.jpg

 

Αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία...

καλημερα!!

αυτο ακριβως!!!

με επαυξανεις  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon

καλημερα!!

αυτο ακριβως!!!

με επαυξανεις  :rolleyes:

Θα σε...επαυξήσω περαιτέρω δίνοντας εδώ μία ανακάλυψη που προέκυψε από την ενασχόληση με το Τ3 επί δεκαετίες;

 

το αυτοκίνητο αυτό διαθέτει μία αόρατη αεροτομή, εμβαδού, περίπου, 1,60m2, που επενεργεί στον μπροστινό άξονα, προσθέτοντας πολλά κιλά αρνητικής άντωσης, ιδίως σε ταχύτητες πάνω από 150 χλμ/ω, όπου γίνεται αισθητό ένα ελαφρύ χαμήλωμα του εμπρός μέρους!

 

Η VW δεν αναφέρει τίποτα σχετικό, η PORSCHE όμως έβγαλε το Β32, παραδεχόμενη ίσως ότι το Τ3 κρίθηκε σαν σταθερότερο από την 911 της εποχής!

 

Ιδού:

 

H, καθόλου συμπτωματική, ενιαία επιφάνεια ανεμοθώρακα/μετάλλου 1,60m2

66c9c048.jpg

 

 

H δημιουργία μοχλικών δυνάμεων, προκύπτει από την απόσταση μεταξύ σημείου εφαρμογής της άντωσης και άξονα των εμπρός τροχών!

KappaAlphaThetaEpsilonTauEpsilonSigmaDel

 

 

 

Εξ΄όσων γνωρίζω τουλάχιστον, δεν υπάρχει κάτι ανάλογο σε άλλο αυτοκίνητο κάποιου κατασκευαστή, σύγχρονου η παλαιότερου!

Edited by hellenic vanagon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα σε...επαυξήσω περαιτέρω δίνοντας εδώ μία ανακάλυψη που προέκυψε από την ενασχόληση με το Τ3 επί δεκαετίες;

 

το αυτοκίνητο αυτό διαθέτει μία αόρατη αεροτομή, εμβαδού, περίπου, 1,60m2, που επενεργεί στον μπροστινό άξονα, προσθέτοντας πολλά κιλά αρνητικής άντωσης, ιδίως σε ταχύτητες πάνω από 150 χλμ/ω, όπου γίνεται αισθητό ένα ελαφρύ χαμήλωμα του εμπρός μέρους!

 

Η VW δεν αναφέρει τίποτα σχετικό, η PORSCHE όμως έβγαλε το Β32, παραδεχόμενη ίσως ότι το Τ3 κρίθηκε σαν σταθερότερο από την 911 της εποχής!

 

Ιδού:

 

H, καθόλου συμπτωματική, ενιαία επιφάνεια ανεμοθώρακα/μετάλλου 1,60m2

66c9c048.jpg

 

 

H δημιουργία μοχλικών δυνάμεων, προκύπτει από την απόσταση μεταξύ σημείου εφαρμογής της άντωσης και άξονα των εμπρός τροχών!

KappaAlphaThetaEpsilonTauEpsilonSigmaDel

 

 

 

Εξ΄όσων γνωρίζω τουλάχιστον, δεν υπάρχει κάτι ανάλογο σε άλλο αυτοκίνητο κάποιου κατασκευαστή, σύγχρονου η παλαιότερου!

Πααααρα πολυ ενδιαφερον... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πααααρα πολυ ενδιαφερον... :)

EXΩ ΕΝΑ Τ5 ΤDI  131 CV ME KINHTHΡA  ΑΧD,3.5 XRONIA TO ΠΗΡΑ ΜΕ 100.000ΚΜ.ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟ.ΜΟΤΕΡ ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΕΣ.ΙΜΑΝΤΕΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΞΕΙΔΕΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΓΙΑ TRANSPORTER.ME OTI AFORA BLABES GIA TA PARAPANV POY DIABAZV

AFORA KINHTHRES APO T4 ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΗ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΗ ΕΞΑΡΗ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΠΑΗ ΣΑΝ ΚΟΥΡΣΑ.ΤΥΦΛΑ ΕΝΑ PASSAT ΠΟΥ ΕΧΩ.

 

ΜΕ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

 

ΓΕΡΟΝΤΑΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...