Jump to content
lazarosleon16v

4πίστονα Ap-racing-galfer

Recommended Posts

Πριν τρεις εβδομάδα ακριβώς, 2 πολύ καλοί μου φίλοι, ένας με Seat Leon Turbo και ο άλλος με Golf 4 GTI, πήγαν και βάλανε ο μεν ένας στην Χαλκίδα, ο δε άλλος στον Βόλο(αντίστοιχα εκεί που μένανε έκαστος) τα 4πίστονα AP - Racing Galfer με διαιρούμενη τρυπητή δισκόπλακα, 330χ30 διάμετρος.

Το δε κόστος τους : 1.900 Ευρώ

Λες και ήταν μοιραίο να συμβεί το εξής :

Α) Και τα 2 αυτοκίνητα, όταν πατάνε φρένο από τα 120χλμ και πάνω, το τιμόνι κάνει ViBration και ταρακουνιέται όλο το αμάξι.

Β) Και τα 2 αυτοκίνητα, όταν κινούνται μέσα στην πόλη, σε ταχύτητες μικρότερες των 50χλμ, όταν κάνει κύκλο η ρόδα ακριβώς, στο ίδιο σημείο κάνει ένα πράγμα σαν να πιάνει στιγμιαία το φρένο και να αφήνει και αυτο το κάνανε αφού βάλανε ενα σημείο στην ζάντα που να ξεχωρίζει και στην συνέχεια ο συνοδηγός να τραβάει με κάμερα τον τροχό.

Και έχουμε και λέμε :

--Το φαινόμενο φαίνεται από τα πρώτα 2 χλμ μέχρι τα 3.900 και 2.100 αντίστοιχα που γίναν ως τώρα

--Κανένα σημείο φθορας δεν υπάρχει πουθενά στα τακάκια-δισκόπλακα

--Χρησιμοποιήθηκαν τα παρεχόμενα απο την εταιρεία μαρκούσια-υγρά φρένων-αντάπτορες κλπ

--Εγινε εξαέρωση σωστή.

Τα αμάξια είναι μηνών, αγρατζούνιστα,ατρακάριστα,και φέρουν ελαστικά 225/45/17 και τα 2, όπως επίσης και τα άκρα τους είναι τα προβλεπόμενα

--Αλλάχτηκαν επίσης προληπτικά 6σετ διαφόρων αποστατών, ακόμα και απο τόρνο

--Συνολικά ζυγοσταθμίστηκαν σε κάθε αμάξι 3 διαφορετικά σετ ζαντολάστιχα ιδίων διαστάσεων, ακόμα 2 των 225/45/18

--Εγιναν εξαερώσεις και στα 2 αμάξια 2 φορές επιπλέον

--Δεν σφυρίζουν

--Στο ένα αμάξι έγινε ολόκληρο σετ αλλαγή με νέο και ξανά τα ίδια

--Ακόμα και σε πίστα με τρελλά φρεναρίσματα συμβαίνει το ίδιο, παρά τις τρελλές θερμοκρασίες που πιάσανε μήπως και θέλανε άναμα.

--Δεν υπάρχει σε κανένα απο τα 2 αμάξια,πρόβλημα σε μπροστινό σύστημα,ανάρτηση,μουαγιέ κλπ

--Στο βίντεο δεν φαίνεται παρά ένα στιγμιαίο μάγκωμα στο σημείο που έχουμε μαρκάρει χωρίς παραπάνω εμφανες σημείο σε δισκόπλακα

--Τα τακάκια φαίνεται να δουλεύουν σωστά

Και λέμε τώρα, πέρα από ψυχική οδίνη, τι μπορούμε να κάνουμε??

--Στείλανε email στο εξωτερικό και η απάντηση είναι γυρίστε τα πίσω

--Εχουνε ξοδέψει πάνω από 1.000Ε σε επισκέψεις ανάλογες φρενάδες-λαστιχάδες κλπ και έχουν τρελλαθεί τα παιδιά.

Βοηθήστε παιδιά όπως μπορείτε, ακούω γνώμες και προτάσεις.

Ιδια ακριβώς με αυτά που φόραγα και εγώ και τα γύρισα πίσω για τους ίδιους ανεξήγητους λόγους. Ιδού :

AP%20RACING.jpg

Edited by lazarosleon16v
Link to comment
Share on other sites

Στο περιοδικό evo που βάλανε παρόμοια σε citroen C2 έλεγαν πως τορίρανε τις δισκόπλακες, γιατί σύμφωνα με οδηγία του εργοστασίου πρέπει να παρθεί ένα πάσο.

Πες τους να πάνε σε φρενά και να μετρήσουνε το πετσικάρισμα, καθώς και να ρωτήσουν το εργοστάσιο για τα όρια που δίνει.

Ακριβής μέτρηση ΜΟΝΟ σε φρενότορνο γιατί τις αποκλίσεις (της τάξης 0.002 έως 0,05) το ρολόι του απλού τορναδόρου δεν τις πιάνει με ακρίβεια.

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε...

Επίσης τα παιδιά έχουν ένα χρόνο εγγύηση τοποθέτησης.

Αυτό ισχύει και για τον μπαρμπα-μήτσο της γειτονιάς.

Πες τους να το εκμεταλλευτούν και να τα περάσουν κολλάρο στον εγκαταστάτη.

Link to comment
Share on other sites

Τέλος, δεν γινότανε αλλιώς. Ηρθε γενικός επιθεωρητής απο την αντιπροσωπεία, μας έδωσε τα χρήματα πίσω σε επιταγή και στην συνέχεια πηρε τα φρένα του από όλους μας. Τι θα τα κάνει δεν ξέρουμε. Πάντως βάλαμε Brembo Gran Tourismo Kit 325χ25 και ησυχάσαμε.......

Link to comment
Share on other sites

Σωστοί!

Πάντως εγώ θα έβαζα κιτ της AP RACING!

Το ξέρω πως είναι η μητρική της Galfer αλλά μάλλον έχει διαφορετικά ποιοτικά στάνταρ!

Βάλτε καμιά φωτογραφία να χαζέψουμε και πες και τιμή!

Link to comment
Share on other sites

Σωστοί!

Πάντως εγώ θα έβαζα κιτ της AP RACING!

Το ξέρω πως είναι η μητρική της Galfer αλλά μάλλον έχει διαφορετικά ποιοτικά στάνταρ!

Βάλτε καμιά φωτογραφία να χαζέψουμε και πες και τιμή!

kai ego tha simfoniso , i AP RACING einai poli anoteri apo thn BREMBO, oxi oti den einai kali i ΒΡΕΜΒΟ :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα ένας φίλος μου έβαλε τα Galfer Evo. Του είπαν να μην βάλει τα απλά (σε citroen ZX με μοτερ 306 race). Άυτός το μόνο προβλημα που είχε ήταν ότι το ξέβαψε η δαγκάνα και τους τα φόρεσε κολάρο! rocket.gif

Απ' ότι καταλαβαίνω η Galfer είναι μακράν χειρότερη ποιοτικά από τα θεϊκα AP της μητρικής της.

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

:huh: - εχει βαλει κανεις Τετραπιστονη δαγκανα σε μαμισια διασταση δισκο ?

Δεν νομιζω να φτανει να καλυψη το δισκο...μαλλον θα εχεις περισεμα

Εκτος αν εχεισ κανενα δισκο απο Α8 μαμισιο

Edited by meltemie
Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν brembo και brembo και οι galfer με τις ap απλα δεν εχουν σχεση.εξαλλου η galfer mono οτι εχει να κανει η δαγκανα εχει σχεση με την ap.φτιαχνω ενα προτζεκτ εκτος vag group με 8πιστονα d2 custom (που υποτειθεται τα φτιαxνει οσο αναφορα τις δαγκανες η Ap) και απλα δεν συγκρινονται(τα αp ειναι ισως τα καλυτερα με καποια μεμονομενα κοματια της alcon)οπως επεισης δεν συγκρινονται και οι τιμες τους

Edited by viaGRa
Link to comment
Share on other sites

Πριν τρεις εβδομάδα ακριβώς, 2 πολύ καλοί μου φίλοι, ένας με Seat Leon Turbo και ο άλλος με Golf 4 GTI, πήγαν και βάλανε ο μεν ένας στην Χαλκίδα, ο δε άλλος στον Βόλο(αντίστοιχα εκεί που μένανε έκαστος) τα 4πίστονα AP - Racing Galfer με διαιρούμενη τρυπητή δισκόπλακα, 330χ30 διάμετρος.

Το δε κόστος τους : 1.900 Ευρώ

Λες και ήταν μοιραίο να συμβεί το εξής :

Α) Και τα 2 αυτοκίνητα, όταν πατάνε φρένο από τα 120χλμ και πάνω, το τιμόνι κάνει ViBration και ταρακουνιέται όλο το αμάξι.

Β) Και τα 2 αυτοκίνητα, όταν κινούνται μέσα στην πόλη, σε ταχύτητες μικρότερες των 50χλμ, όταν κάνει κύκλο η ρόδα ακριβώς, στο ίδιο σημείο κάνει ένα πράγμα σαν να πιάνει στιγμιαία το φρένο και να αφήνει και αυτο το κάνανε αφού βάλανε ενα σημείο στην ζάντα που να ξεχωρίζει και στην συνέχεια ο συνοδηγός να τραβάει με κάμερα τον τροχό.

Και έχουμε και λέμε :

--Το φαινόμενο φαίνεται από τα πρώτα 2 χλμ μέχρι τα 3.900 και 2.100 αντίστοιχα που γίναν ως τώρα

--Κανένα σημείο φθορας δεν υπάρχει πουθενά στα τακάκια-δισκόπλακα

--Χρησιμοποιήθηκαν τα παρεχόμενα απο την εταιρεία μαρκούσια-υγρά φρένων-αντάπτορες κλπ

--Εγινε εξαέρωση σωστή.

Τα αμάξια είναι μηνών, αγρατζούνιστα,ατρακάριστα,και φέρουν ελαστικά 225/45/17 και τα 2, όπως επίσης και τα άκρα τους είναι τα προβλεπόμενα

--Αλλάχτηκαν επίσης προληπτικά 6σετ διαφόρων αποστατών, ακόμα και απο τόρνο

--Συνολικά ζυγοσταθμίστηκαν σε κάθε αμάξι 3 διαφορετικά σετ ζαντολάστιχα ιδίων διαστάσεων, ακόμα 2 των 225/45/18

--Εγιναν εξαερώσεις και στα 2 αμάξια 2 φορές επιπλέον

--Δεν σφυρίζουν

--Στο ένα αμάξι έγινε ολόκληρο σετ αλλαγή με νέο και ξανά τα ίδια

--Ακόμα και σε πίστα με τρελλά φρεναρίσματα συμβαίνει το ίδιο, παρά τις τρελλές θερμοκρασίες που πιάσανε μήπως και θέλανε άναμα.

--Δεν υπάρχει σε κανένα απο τα 2 αμάξια,πρόβλημα σε μπροστινό σύστημα,ανάρτηση,μουαγιέ κλπ

--Στο βίντεο δεν φαίνεται παρά ένα στιγμιαίο μάγκωμα στο σημείο που έχουμε μαρκάρει χωρίς παραπάνω εμφανες σημείο σε δισκόπλακα

--Τα τακάκια φαίνεται να δουλεύουν σωστά

Και λέμε τώρα, πέρα από ψυχική οδίνη, τι μπορούμε να κάνουμε??

--Στείλανε email στο εξωτερικό και η απάντηση είναι γυρίστε τα πίσω

--Εχουνε ξοδέψει πάνω από 1.000Ε σε επισκέψεις ανάλογες φρενάδες-λαστιχάδες κλπ και έχουν τρελλαθεί τα παιδιά.

Βοηθήστε παιδιά όπως μπορείτε, ακούω γνώμες και προτάσεις.

Ιδια ακριβώς με αυτά που φόραγα και εγώ και τα γύρισα πίσω για τους ίδιους ανεξήγητους λόγους. Ιδού :

AP%20RACING.jpg

ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΩΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ? (ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ)? ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΤΣΙΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.... ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ..... ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΥΓΡΟ ΦΡΕΝΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ? ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΒΡΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΠΟΙΚΙΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΙΣΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ......ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΞΕΤΕ ΑΝ ΕΓΙΝΕ ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.....
Link to comment
Share on other sites

Τo θέμα ήταν αλλού κι όχι σ'αυτά που αναφέρεις bold.

Δεν έχει καμιά σημασία πλέον έιναι πολύ παλιό τόπικ.

Το θέμα είχε προκύψει πάντως και σε αυτοκίνητα του Seatclub εκείνη την περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.