lazarosleon16v Posted September 24, 2005 Report Share Posted September 24, 2005 (edited) Πριν τρεις εβδομάδα ακριβώς, 2 πολύ καλοί μου φίλοι, ένας με Seat Leon Turbo και ο άλλος με Golf 4 GTI, πήγαν και βάλανε ο μεν ένας στην Χαλκίδα, ο δε άλλος στον Βόλο(αντίστοιχα εκεί που μένανε έκαστος) τα 4πίστονα AP - Racing Galfer με διαιρούμενη τρυπητή δισκόπλακα, 330χ30 διάμετρος. Το δε κόστος τους : 1.900 Ευρώ Λες και ήταν μοιραίο να συμβεί το εξής : Α) Και τα 2 αυτοκίνητα, όταν πατάνε φρένο από τα 120χλμ και πάνω, το τιμόνι κάνει ViBration και ταρακουνιέται όλο το αμάξι. Β) Και τα 2 αυτοκίνητα, όταν κινούνται μέσα στην πόλη, σε ταχύτητες μικρότερες των 50χλμ, όταν κάνει κύκλο η ρόδα ακριβώς, στο ίδιο σημείο κάνει ένα πράγμα σαν να πιάνει στιγμιαία το φρένο και να αφήνει και αυτο το κάνανε αφού βάλανε ενα σημείο στην ζάντα που να ξεχωρίζει και στην συνέχεια ο συνοδηγός να τραβάει με κάμερα τον τροχό. Και έχουμε και λέμε : --Το φαινόμενο φαίνεται από τα πρώτα 2 χλμ μέχρι τα 3.900 και 2.100 αντίστοιχα που γίναν ως τώρα --Κανένα σημείο φθορας δεν υπάρχει πουθενά στα τακάκια-δισκόπλακα --Χρησιμοποιήθηκαν τα παρεχόμενα απο την εταιρεία μαρκούσια-υγρά φρένων-αντάπτορες κλπ --Εγινε εξαέρωση σωστή. Τα αμάξια είναι μηνών, αγρατζούνιστα,ατρακάριστα,και φέρουν ελαστικά 225/45/17 και τα 2, όπως επίσης και τα άκρα τους είναι τα προβλεπόμενα --Αλλάχτηκαν επίσης προληπτικά 6σετ διαφόρων αποστατών, ακόμα και απο τόρνο --Συνολικά ζυγοσταθμίστηκαν σε κάθε αμάξι 3 διαφορετικά σετ ζαντολάστιχα ιδίων διαστάσεων, ακόμα 2 των 225/45/18 --Εγιναν εξαερώσεις και στα 2 αμάξια 2 φορές επιπλέον --Δεν σφυρίζουν --Στο ένα αμάξι έγινε ολόκληρο σετ αλλαγή με νέο και ξανά τα ίδια --Ακόμα και σε πίστα με τρελλά φρεναρίσματα συμβαίνει το ίδιο, παρά τις τρελλές θερμοκρασίες που πιάσανε μήπως και θέλανε άναμα. --Δεν υπάρχει σε κανένα απο τα 2 αμάξια,πρόβλημα σε μπροστινό σύστημα,ανάρτηση,μουαγιέ κλπ --Στο βίντεο δεν φαίνεται παρά ένα στιγμιαίο μάγκωμα στο σημείο που έχουμε μαρκάρει χωρίς παραπάνω εμφανες σημείο σε δισκόπλακα --Τα τακάκια φαίνεται να δουλεύουν σωστά Και λέμε τώρα, πέρα από ψυχική οδίνη, τι μπορούμε να κάνουμε?? --Στείλανε email στο εξωτερικό και η απάντηση είναι γυρίστε τα πίσω --Εχουνε ξοδέψει πάνω από 1.000Ε σε επισκέψεις ανάλογες φρενάδες-λαστιχάδες κλπ και έχουν τρελλαθεί τα παιδιά. Βοηθήστε παιδιά όπως μπορείτε, ακούω γνώμες και προτάσεις. Ιδια ακριβώς με αυτά που φόραγα και εγώ και τα γύρισα πίσω για τους ίδιους ανεξήγητους λόγους. Ιδού : Edited September 24, 2005 by lazarosleon16v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos8V Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Στο περιοδικό evo που βάλανε παρόμοια σε citroen C2 έλεγαν πως τορίρανε τις δισκόπλακες, γιατί σύμφωνα με οδηγία του εργοστασίου πρέπει να παρθεί ένα πάσο. Πες τους να πάνε σε φρενά και να μετρήσουνε το πετσικάρισμα, καθώς και να ρωτήσουν το εργοστάσιο για τα όρια που δίνει. Ακριβής μέτρηση ΜΟΝΟ σε φρενότορνο γιατί τις αποκλίσεις (της τάξης 0.002 έως 0,05) το ρολόι του απλού τορναδόρου δεν τις πιάνει με ακρίβεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos8V Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Ρε φίλε... Επίσης τα παιδιά έχουν ένα χρόνο εγγύηση τοποθέτησης. Αυτό ισχύει και για τον μπαρμπα-μήτσο της γειτονιάς. Πες τους να το εκμεταλλευτούν και να τα περάσουν κολλάρο στον εγκαταστάτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lazarosleon16v Posted October 23, 2005 Author Report Share Posted October 23, 2005 Τέλος, δεν γινότανε αλλιώς. Ηρθε γενικός επιθεωρητής απο την αντιπροσωπεία, μας έδωσε τα χρήματα πίσω σε επιταγή και στην συνέχεια πηρε τα φρένα του από όλους μας. Τι θα τα κάνει δεν ξέρουμε. Πάντως βάλαμε Brembo Gran Tourismo Kit 325χ25 και ησυχάσαμε....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos8V Posted October 27, 2005 Report Share Posted October 27, 2005 Σωστοί! Πάντως εγώ θα έβαζα κιτ της AP RACING! Το ξέρω πως είναι η μητρική της Galfer αλλά μάλλον έχει διαφορετικά ποιοτικά στάνταρ! Βάλτε καμιά φωτογραφία να χαζέψουμε και πες και τιμή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted November 20, 2005 Report Share Posted November 20, 2005 Σωστοί!Πάντως εγώ θα έβαζα κιτ της AP RACING! Το ξέρω πως είναι η μητρική της Galfer αλλά μάλλον έχει διαφορετικά ποιοτικά στάνταρ! Βάλτε καμιά φωτογραφία να χαζέψουμε και πες και τιμή! kai ego tha simfoniso , i AP RACING einai poli anoteri apo thn BREMBO, oxi oti den einai kali i ΒΡΕΜΒΟ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 (edited) Εμένα ένας φίλος μου έβαλε τα Galfer Evo. Του είπαν να μην βάλει τα απλά (σε citroen ZX με μοτερ 306 race). Άυτός το μόνο προβλημα που είχε ήταν ότι το ξέβαψε η δαγκάνα και τους τα φόρεσε κολάρο! Απ' ότι καταλαβαίνω η Galfer είναι μακράν χειρότερη ποιοτικά από τα θεϊκα AP της μητρικής της. Edited May 2, 2006 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 Τόσα προβλήματα ρε παιδιά ? Καλα που έμαθα γιατι είχα μια σκέψη για τα συγκεκριμένα, και οχι τπτ άλλο είναι και 2.500 ευρώ αυτά ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 Arxaiologoi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 Παλαιοντολόγοι θα έλεγα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 - εχει βαλει κανεις Τετραπιστονη δαγκανα σε μαμισια διασταση δισκο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 (edited) - εχει βαλει κανεις Τετραπιστονη δαγκανα σε μαμισια διασταση δισκο ? Δεν νομιζω να φτανει να καλυψη το δισκο...μαλλον θα εχεις περισεμα Εκτος αν εχεισ κανενα δισκο απο Α8 μαμισιο Edited March 30, 2007 by meltemie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viaGRa Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 (edited) υπαρχουν brembo και brembo και οι galfer με τις ap απλα δεν εχουν σχεση.εξαλλου η galfer mono οτι εχει να κανει η δαγκανα εχει σχεση με την ap.φτιαχνω ενα προτζεκτ εκτος vag group με 8πιστονα d2 custom (που υποτειθεται τα φτιαxνει οσο αναφορα τις δαγκανες η Ap) και απλα δεν συγκρινονται(τα αp ειναι ισως τα καλυτερα με καποια μεμονομενα κοματια της alcon)οπως επεισης δεν συγκρινονται και οι τιμες τους Edited May 24, 2007 by viaGRa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassiliskoz Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 (edited) .... ΤΑ GALFER ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΒΟΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ.... BREMBO ΚΑΙ ΠΑΛΙ BREMBO ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.... Edited March 21, 2012 by vassiliskoz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassiliskoz Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Πριν τρεις εβδομάδα ακριβώς, 2 πολύ καλοί μου φίλοι, ένας με Seat Leon Turbo και ο άλλος με Golf 4 GTI, πήγαν και βάλανε ο μεν ένας στην Χαλκίδα, ο δε άλλος στον Βόλο(αντίστοιχα εκεί που μένανε έκαστος) τα 4πίστονα AP - Racing Galfer με διαιρούμενη τρυπητή δισκόπλακα, 330χ30 διάμετρος. Το δε κόστος τους : 1.900 Ευρώ Λες και ήταν μοιραίο να συμβεί το εξής : Α) Και τα 2 αυτοκίνητα, όταν πατάνε φρένο από τα 120χλμ και πάνω, το τιμόνι κάνει ViBration και ταρακουνιέται όλο το αμάξι. Β) Και τα 2 αυτοκίνητα, όταν κινούνται μέσα στην πόλη, σε ταχύτητες μικρότερες των 50χλμ, όταν κάνει κύκλο η ρόδα ακριβώς, στο ίδιο σημείο κάνει ένα πράγμα σαν να πιάνει στιγμιαία το φρένο και να αφήνει και αυτο το κάνανε αφού βάλανε ενα σημείο στην ζάντα που να ξεχωρίζει και στην συνέχεια ο συνοδηγός να τραβάει με κάμερα τον τροχό. Και έχουμε και λέμε : --Το φαινόμενο φαίνεται από τα πρώτα 2 χλμ μέχρι τα 3.900 και 2.100 αντίστοιχα που γίναν ως τώρα --Κανένα σημείο φθορας δεν υπάρχει πουθενά στα τακάκια-δισκόπλακα --Χρησιμοποιήθηκαν τα παρεχόμενα απο την εταιρεία μαρκούσια-υγρά φρένων-αντάπτορες κλπ --Εγινε εξαέρωση σωστή. Τα αμάξια είναι μηνών, αγρατζούνιστα,ατρακάριστα,και φέρουν ελαστικά 225/45/17 και τα 2, όπως επίσης και τα άκρα τους είναι τα προβλεπόμενα --Αλλάχτηκαν επίσης προληπτικά 6σετ διαφόρων αποστατών, ακόμα και απο τόρνο --Συνολικά ζυγοσταθμίστηκαν σε κάθε αμάξι 3 διαφορετικά σετ ζαντολάστιχα ιδίων διαστάσεων, ακόμα 2 των 225/45/18 --Εγιναν εξαερώσεις και στα 2 αμάξια 2 φορές επιπλέον --Δεν σφυρίζουν --Στο ένα αμάξι έγινε ολόκληρο σετ αλλαγή με νέο και ξανά τα ίδια --Ακόμα και σε πίστα με τρελλά φρεναρίσματα συμβαίνει το ίδιο, παρά τις τρελλές θερμοκρασίες που πιάσανε μήπως και θέλανε άναμα. --Δεν υπάρχει σε κανένα απο τα 2 αμάξια,πρόβλημα σε μπροστινό σύστημα,ανάρτηση,μουαγιέ κλπ --Στο βίντεο δεν φαίνεται παρά ένα στιγμιαίο μάγκωμα στο σημείο που έχουμε μαρκάρει χωρίς παραπάνω εμφανες σημείο σε δισκόπλακα --Τα τακάκια φαίνεται να δουλεύουν σωστά Και λέμε τώρα, πέρα από ψυχική οδίνη, τι μπορούμε να κάνουμε?? --Στείλανε email στο εξωτερικό και η απάντηση είναι γυρίστε τα πίσω --Εχουνε ξοδέψει πάνω από 1.000Ε σε επισκέψεις ανάλογες φρενάδες-λαστιχάδες κλπ και έχουν τρελλαθεί τα παιδιά. Βοηθήστε παιδιά όπως μπορείτε, ακούω γνώμες και προτάσεις. Ιδια ακριβώς με αυτά που φόραγα και εγώ και τα γύρισα πίσω για τους ίδιους ανεξήγητους λόγους. Ιδού : ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΩΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ? (ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ)? ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΤΣΙΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.... ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ..... ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΥΓΡΟ ΦΡΕΝΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ? ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΒΡΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΠΟΙΚΙΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΙΣΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ......ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΞΕΤΕ ΑΝ ΕΓΙΝΕ ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Τo θέμα ήταν αλλού κι όχι σ'αυτά που αναφέρεις bold. Δεν έχει καμιά σημασία πλέον έιναι πολύ παλιό τόπικ. Το θέμα είχε προκύψει πάντως και σε αυτοκίνητα του Seatclub εκείνη την περίοδο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...