Z3R@tuL Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Τίποτε άλλο, I rest my case για όσους Ιαπωνοlovers υπάρχουν εκεί έξω... http://www.autoblog.gr/2010/06/24/engine-of-the-year-award-2010/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Καλα ποσες χρονιες εχει βγει αυτος ο κινητηρας;Δεν ειναι η πρωτη φορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρινος-TSI Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Μοτεραρα!Αναγκασε και τις αλλες εταιριες να ψαχτουν!Η τεχνολογια του ειναι 20 χρονια μπροστα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Ας μην ξεχνάμε βάβαια ότι οι Γερμανοί είναι και στην προπαγάνδα κορυφαίοι. Χωρίς αυτό να μειώνει σε τίποτα την τεχνολογία του κινητήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Ας μην ξεχνάμε βάβαια ότι οι Γερμανοί είναι και στην προπαγάνδα κορυφαίοι. Χωρίς αυτό να μειώνει σε τίποτα την τεχνολογία του κινητήρα. Σίγουρα έχουν το πάνω χέρι σ'αυτό τον τομέα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Έτσι είναι όταν ψάχνεσαι και διαθέτεις χρόνο και χρήμα στην έρευνα. Κάποιοι άλλοι προτιμούν να ακολουθούν τις εξελίξεις αντιγράφοντας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 Και εκτός από την έρευνα διαθέτουν μπόλικο χρήμα και στον ειδικό τύπο, τους δημοσιογράφους, την διαφήμιση κ.λ.π. Και η Siemens μια χαρά προιόντα κατασκευάζει, αλλά με τις μίζες "κέρδιζε" στην παγκόσμια και Ελληνική αγορά. Έτσι για να είμαστε υποψιασμένοι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...