Tolis-edition30 Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 καλησπερα παιδια.ηθελα κ εγω την γνωμη σας μιας κ σκεφτομαι να αλλαξω φρενα στο edition 30 που εχω.βρηκα στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* 6πιστονα porsche αλλα το σκεφτομαι παρα πολυ για να τα παρω μην μπλεξω.εχει βαλει κανενας τετοιου ειδους σετ? μπλεξιμο? να το ξεχασω κ να ψαξω καλυτερα για σετακι απο S3 κ να εχω το κεφαλι μου ησυχο? κ κυριως να μην ξεφυγω στα λεφτα.το αυτοκινητο φοραει 18αρες BBS co ET51 κ δεν θελω να τις αλλαξω.τα φωτα σας παρακαλω!!ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 τις δαγκανες θες μονο??καλα σε ετ51 δεν βαζεις τπτ απο τετοια..μονο αν βαλεις αποστατες η αλλαξεις ζαντες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 με 360 δισκο θα τις βαλεις(διαιρουμενες καμπανες).τα 18αρια και με αυτο το ΕΤ ειναι...μικρα.θα χρειαστεις οπωσδηποτε αποστατες.υπολογισε το μεγαλο κοστος των δισκων(δεν γνωριζω ποσο ακριβως) και των τακακιων(αυτο το γνωριζω.260 ευρω.αουτς..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Γιατί δεν βάζεις από cupra σε μια seat και να καθαρίσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolis-edition30 Posted July 4, 2010 Author Report Share Posted July 4, 2010 ξερεις περιπου τιμη?επισης εχω ακουσει οτι ειναι πολυ βαρια,αληθεια?κ τι προβλημα θα εχω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Γιατί θέλεις να αλλάξεις φρένα ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted July 10, 2010 Report Share Posted July 10, 2010 ξερεις περιπου τιμη?επισης εχω ακουσει οτι ειναι πολυ βαρια,αληθεια?κ τι προβλημα θα εχω? Προσθέτεις κιλά στην μη αναρτούμενη μάζα. 1) Θα δυσχεραίνουν οι επιδόσεις (επιταχύνσεις). 2) Θα αλλάξει η συμπεριφορά γιατί αλλάζει το ζύγισμα σε μπροστινό - πίσω άξονα (βάζεις αρκετό βάρος στον ήδη επιβαρυμένο μπροστινό άξονα). Αν κάνω λάθος διορθώνει κάποιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolis-edition30 Posted July 18, 2010 Author Report Share Posted July 18, 2010 τελικα τι φρενα να βαλω για να εχω ησυχο το κεφαλι μου?(δεν παω πιστα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 (edited) τελικα τι φρενα να βαλω για να εχω ησυχο το κεφαλι μου?(δεν παω πιστα) Εγώ προτείνω Willwood. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτά και έχουν πολύ καλή τιμή. Edited July 18, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 TA φρένα του s-3 είναι 7.5 κιλά με τα σωληνάκια χωρίς δισκοπλακα μόνο δαγκάνες Είναι ίδια με cupra , Επισείεις το βάρος το όπιο έχουν είναι κεντραρισμένο με το μουαγιε ,, δεν θα τρέμουν με τίποτα ,σε συνθήκες πίεσης, Την Παρασκευή το πρωί δοκίμασα ένα σετ alcon galfer σε s-3 με 6 pot σε εργοστασιακή δισκοπλακα Σου μεταδίδει Τρελή διάφορα σε αίσθηση στο τιμόνι με την alcon 2,7 είναι το βάρος της κάθε δαγκάνας , επίσης δεν τρέμουν λόγο ότι έχει της εργοστασιακές δισκοπλακες ,,, ( σήμερα θα δοκιμάσω πλευστές δισκοπλακες ??? 365 με ap – racing , οτι καλύτερο υπάρχει σε φρένο με σωλήνες ψύξεις ,,, ο φίλος που θα έρθει για την τοποθέτηση έχει ένα vw golf 2 με abf - 4 throttle ,,, ohlins socks , και 02Α κιβώτιο ,, ) Παντός εάν είσαι οδηγός που δεν ασχολείσαι με στροφές και χρονόμετρα , και θες ένα καλύτερο φρενάρισμα στα πολλά χιλιόμετρα με περισσότερη διάρκεια βαλε s-3 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...