Jump to content
DubbeR_ChRoniS

Golf 5 Gt 1,4 170ps.

Recommended Posts

Από τη στιγμή που αφήνεις το 4άρι για το 5άρι εγώ προσωπικά σε χαρακτηρίζω ως άνθρωπο με καλό γούστο..  :D

με τρομερα καλο γουστο γιατι οχι απλα αφηνει 4ρι για 5ρι...

αφηνει BCB ΓΙΑ FSI αυτο ειναι το ζουμι!! tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

παντως τασο καλυτερα να κανες υπομονη για το gti και οχι το διλιτρο με τα 150..

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις πλάκα κανω :D

Πάντως αν αφηνα το 4αρι για 5αρι θα επαιρνα το GT 1.6. Αυτο είναι το ζουμι της σύγκρισης 2.0 FSI vs 1.4 GT. ΠΟΙΟΣ θα δώσει περισσότερα λεφτα για να παρει λιγότερα αλογα, να εχει περισσότερα τελη κυκλοφορίας και να πληρώνει μεγαλύτερα ασφάλιστρα? Ποιος?

Link to comment
Share on other sites

ναι, για να βαλεις "προγραμματακι" σε τετοιο μοτερ θα πρεπει να επιστρατευσεις την IBM, HP , APPLE, Sun, ABT, MTM VWMotrosport και παλι δυσκολο θα ειναι

Μπα δυνατες εταιριες ηδη ψαχνονται.......

Εχω 2 ερωτησεις:

1)Απο τη στιγμη που που θεωρουμε ως βαση εξελιξης τον 2.0TFSI,που θα προοριζεται για τα ισχυροτερα μοντελα του ομιλου-βλεπε S3-ποιος ο λογος υπαρξης 2.0TSI?

2)Η απεμπλοκη του κομπρεσσορα απο το μοτερ ειναι εφικτη?

Το 2.0 τfsi δεν εχει κομπρεσσορα.

Αν μιλας για το 1.4 ναι ο κομπρεσσορας απο καποιες στροφες και μετα θα αποδεσμευεται απο το παιχνιδι μιας και η πιεση θα ερχεται απο την τουρμπινα.

Επισης αυτο με την πιεση που επικαρατει μεσα στον κυλινδρο δηλ την ειδικη πιεση εμβολου ειναι ¨θεωρητικο΄ νουμερο που δεν μπορει να μετρηθει αμμεσα με καποιο οργανο αλλα με τυπους αν δεν κανω λαθος.

Edited by GOLF IVt
Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που αφήνεις το 4άρι για το 5άρι εγώ προσωπικά σε χαρακτηρίζω ως άνθρωπο με καλό γούστο..  :D

Aκου τι λενε οι ανθρωποι....... upyours.gif

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για το νεο.......

Για το διλιτρο ΑΥΤΟ που ειναι να βγει λεω ποιος ο λογος.

Οταν ρωτησα αν μπορει να απεμπλακει ο κομπρεσσορας εννοω να αφαιρεθει τελειως και να δουλευει μονο το turbo..οχι ποτε σταματαει και μπαινει η τουρμπινα.

Υ.Γ.Τα 2,5 bar που ανεφερα..manifold ubsolute pressure,δλδ απολυτη πιεση εισαγωγης....Η τουρμπινα φυσαει στο 1.5.ΙΔΟΥ

Έκανα κι εγώ μια αντίστοιχη ερώτηση λίγο πιο πάνω, οπότε όποιος έχει κάποια ιδέα, please please.. Δώστε μας τα φώτα σας...

Να και η ερώτησή μου..

Να κάνω μια ερώτηση στους έχοντες και κατέχοντες τη γνώση;;; :)

Υποθετική βέβαια γιατί ακόμα ούτε το 1.4TSI δεν είδαμε.

Ο 2.0TSI θα είναι ένας ενισχυμένος 2.0FSI με τουρμπίνα και κομπρέσορα και όχι ένας 2.0TFSI + κομπρέσορα; Ποια η διαφορά; Γιατί μια τέτοια επιλογή θα κρατήσει τις ιπποδυνάμεις χαμηλότερα από τον TFSI;

Αν βάλεις κομπρέσορα στον TFSI (που λέμε ότι θα επιδέχεται τόσες βελτιώσεις για να φτάσει τα 300φεύγα), ποια τα πιθανά οφέλη και ποιες οι δεσμεύσεις;

Κι αυτό γιατί στα 1.4 και τα 1.6 οκ δεν υπάρχει άλλος κινητήρας για βάση εκκίνησης. Στα δύο λίτρα όμως υπάρχει σαφώς μια πιο προχωρημένη βάση εκκίνησης στον TFSI.

Για πείτε τις ιδέες σας; Πραγματικά έχω μεγάλη απορία... :D

Link to comment
Share on other sites

1)Απο τη στιγμη που που θεωρουμε ως βαση εξελιξης τον 2.0TFSI,που θα προοριζεται για τα ισχυροτερα μοντελα του ομιλου-βλεπε S3-ποιος ο λογος υπαρξης 2.0TSI?

2)Η απεμπλοκη του κομπρεσσορα απο το μοτερ ειναι εφικτη?

Καταρχας εσυ θεωρεις ως βαση εξελιξης τον 2.0 TFSI.

Aν τον θεωρουσε και vw θα εξελισε αυτον και δεν θα παρουσιαζε (αν θα παρουσιασει τελικα ) νεο κινητηρα.

Αναφερεις και κωδικο δηλ 2.0 TSI.

Το εχεις δει καπου ;

Ευχαριστω για το νεο.......

Για το διλιτρο ΑΥΤΟ που ειναι να βγει λεω ποιος ο λογος.

Οταν ρωτησα αν μπορει να απεμπλακει ο κομπρεσσορας εννοω να αφαιρεθει τελειως και να δουλευει μονο το turbo..οχι ποτε σταματαει και μπαινει η τουρμπινα.

Υ.Γ.Τα 2,5 bar που ανεφερα..manifold ubsolute pressure,δλδ απολυτη πιεση εισαγωγης....Η τουρμπινα φυσαει στο 1.5.ΙΔΟΥ

Το αν μπορει να απεμπλακει - αφαιρεθει ο κομπρεσσορας δεν το γνωριζω αν και δεν καταλαβαινω τον λογο.

Δεν μιλησα για absolute manifold pressure αλλα για ειδικη πιεση εμβολου.

Ειναι αλλο πραγμα.

Καπου πιο πανω ο Quasar υποπτευθηκε (σωστα) οτι λεγοντας 21.7 πιεση μαλλον θα θεωρουν την ειδικη πιεση εμβολου.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση στους έχοντες και κατέχοντες τη γνώση;;; :angry:

Υποθετική βέβαια γιατί ακόμα ούτε το 1.4TSI δεν είδαμε.

Ο 2.0TSI θα είναι ένας ενισχυμένος 2.0FSI με τουρμπίνα και κομπρέσορα και όχι ένας 2.0TFSI + κομπρέσορα; Ποια η διαφορά; Γιατί μια τέτοια επιλογή θα κρατήσει τις ιπποδυνάμεις χαμηλότερα από τον TFSI;

Αν βάλεις κομπρέσορα στον TFSI (που λέμε ότι θα επιδέχεται τόσες βελτιώσεις για να φτάσει τα 300φεύγα), ποια τα πιθανά οφέλη και ποιες οι δεσμεύσεις;

Κι αυτό γιατί στα 1.4 και τα 1.6 οκ δεν υπάρχει άλλος κινητήρας για βάση εκκίνησης. Στα δύο λίτρα όμως υπάρχει σαφώς μια πιο προχωρημένη βάση εκκίνησης στον TFSI.

Για πείτε τις ιδέες σας; Πραγματικά έχω μεγάλη απορία... :angry2:

CLS fox δεν ξερω ακομα αν η βαση του νεου 2.0 θα ειναι ο TFSI η ο FSI η πιθανοτατα καποιος αλλος καινουριος κινητηρας.

Πιθανοτερο βλεπω την εξελιξη του tfsi.

Απο αυτα που λεγονται δεν θα κρατηθει η ιπποδυναμη χαμηλοτερα απο τον tfsi σε εργοστασιακη μορφη τουλαχιστον μιας και αναφερονται σε 240 αλογα εναντι 200.

Το να προσθεσεις κομπρεσσορα σε κινητηρα με τουρμπινα καυσεριων δεν ειναι ακατoρθωτο αλλα παρα πολυ δυσκολο.

Το μονο οφελος ειναι η εξαφανιση του lag σε χαμηλες στροφες.

Tετοιες εφαρμογες εχουν γινει σε 1.8 Τ 20 v με πολυ μεγαλες τουρμπινες.

Δες ενα παραδειγμα απο τον dahlback οπου χρησιμοποιει g ladder με μεγαλη τουρμπινα

post-1249-1128122719_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και η ερώτηση είναι....

Γιατί μιά εταιρία να ξοδέψει εκατομύρια για την εξέλιξη ενός "νέου" και πολύπλοκου 2 λιτρου κινητήρα για να φτάσει τα 240 άλογα, τηνστιγμή που με τον ήδη υπάρχον και με ΠΟΛΥ ΗΠΙΕΣ βελτιώσεις (βλέπε 1.8Τ 150->180) μπορεί να τα φτάσει ΧΑΛΑΡΑ;;;

Ιστορίες επιστημονικής φαντασίας δηλαδή........

Link to comment
Share on other sites

Και η ερώτηση είναι....

Γιατί μιά εταιρία να ξοδέψει εκατομύρια για την εξέλιξη ενός "νέου" και πολύπλοκου 2 λιτρου κινητήρα για να φτάσει τα 240 άλογα, τηνστιγμή που με τον ήδη υπάρχον και με ΠΟΛΥ ΗΠΙΕΣ βελτιώσεις (βλέπε 1.8Τ 150->180) μπορεί να τα φτάσει ΧΑΛΑΡΑ;;;

Ιστορίες επιστημονικής φαντασίας δηλαδή........

Eγω προειπα οτι το θεωρω κινηση εντυπωσιασμου σε μεγαλο βαθμο κατι που δεν ειναι και απαραιτητα κακο σημερα.

Link to comment
Share on other sites

o 20vt δεν ήταν και κάνα τεχνολογικό θαύμα για να λέμε τα σύκα-σύκα.

Ο fsi όμως έφερε σε ευρεία παραγωγή νέα τεχνολογία για βενζινοκινητήρες. Βάσει συγκριτικών: κατανομή της ροπής σε ευρύτερο φάσμα που σε συνδιασμό με την υψηλή συμπίεση (σε μαμά καταστάση) δίνει και καλύτερες επιδόσεις. Γραμμικότητα παρόλο το turbo, καλύτερη κατανάλωση και λιγότεροι ρύποι. Εδώ σε ροπές χαμηλά μπορεί να συγκριθεί άνετα ακόμα και με τον 12v vr6.

Link to comment
Share on other sites

Guest CLSFox
CLS fox δεν ξερω ακομα αν η βαση του νεου 2.0 θα ειναι ο TFSI η ο FSI η πιθανοτατα καποιος αλλος καινουριος κινητηρας.

Πιθανοτερο βλεπω την εξελιξη του tfsi.

Απο αυτα που λεγονται δεν θα κρατηθει η ιπποδυναμη χαμηλοτερα απο τον tfsi σε εργοστασιακη μορφη τουλαχιστον μιας και αναφερονται σε 240 αλογα εναντι 200.

Το να προσθεσεις κομπρεσσορα σε κινητηρα με τουρμπινα καυσεριων δεν ειναι ακατoρθωτο αλλα παρα πολυ δυσκολο.

Το μονο οφελος ειναι η εξαφανιση του lag σε χαμηλες στροφες.

Tετοιες εφαρμογες εχουν γινει σε 1.8 Τ 20 v με πολυ μεγαλες τουρμπινες.

Δες ενα παραδειγμα απο τον dahlback οπου χρησιμοποιει g ladder με μεγαλη τουρμπινα

Ευχαριστώ για την απάντηση! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω ;

Πραγματικα ειναι περιεργο να παρουσιασει ειδικα σε αυτην την κατηγορια (αλλα και στις αλλες) αυτη την τεχνολογια.

Το σιγουρο ειναι οτι θα μπερδεψει πολυ τους καταναλωτες.

Anyway εγω θα προτιμουσα να παρουσιαζε στα 1.6 ενα δυνατο ατμοσφαιρικο μοτερακι με 150 αλογα περιπου κατι που θα το ειχε στην συνεχεια και για το polo.

Aντε να ¨καπελωνε¨ τον 2.0 fsi αλλα μεχρι εκει.

Link to comment
Share on other sites

Αν εφτιαχνε το 1.6 FSI με 150 αλογα τοτε ποιος ο λογος να πουλα το 2.0 FSI επισης με 150 αλογα? Ο λογος ειναι να καλυψει τα ενδιαμεσα κενα γιαυτο ηρθε το 1.4 TSI για να γεφυρωσει το χασμα αναμεσα στο 1.6 FSI και στο 2.0 FSI , Κατα σειρα υποδυναμης - τιμης πανε ως εξης οι κινητηρες της VW : 1.4 < 1.4 FSI < 1.6 FSI <1.4 TSI < 2.0 FSI <2.0 TFSI οποτε αν αλλαζε την υποδυναμη ενος (πχ 1.6 FSI) θα επρεπε να αλλαξει και τις υποδυναμεις ολων των αλλων μοντελων ωστε η ιεραρχια να ειναι η ιδια!

Link to comment
Share on other sites

Κατα σειρα υποδυναμης - τιμης πανε ως εξης οι κινητηρες της VW : 1.4 < 1.4 FSI < 1.6 FSI <1.4 TSI < 2.0 FSI <2.0 TFSI

Το 1.4 TSI με τα 170 αλογα ειναι δυνατοτερο απο 2.0 FSI κατα 20 αλογα.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά αναμεσα σε 2.0 FSI και 2.0 TFSI αφού εκει αναμεσα βρισκεται :)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω γύρω στα 20.000 με 22.000 θα έχει! Δε την συμφέρει την VW πάνω από 25 να το βάλει! Γιατί πια η διαφορά με το GTi μετά?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.