Jump to content
alexisgolfgti

Garrett

Recommended Posts

γεια σας παιδια ,,μετα απο πολλουσ κοπους ηρ8ε η ωρα να κανω σφυριλατο το γκολ μου 4 gti edition 25.// εχω ολα τα πραγματα σε λιγες μερες μπαινει συνεργειο.. η τουρμπινα προκειται για garrett gt35 με 63 κολο.. ξερετε στις ποσες στροφες 8α τουρμπιζει??

για προγραμμα εχω σκεφτει unitronic.. τι λετε?> ειναι αξιοπιστο?

ευχαριστω πολυ,,αναμενω απαντησεις σας

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια ,,μετα απο πολλουσ κοπους ηρ8ε η ωρα να κανω σφυριλατο το γκολ μου 4 gti edition 25.// εχω ολα τα πραγματα σε λιγες μερες μπαινει συνεργειο.. η τουρμπινα προκειται για garrett gt35 με 63 κολο.. ξερετε στις ποσες στροφες 8α τουρμπιζει??

για προγραμμα εχω σκεφτει unitronic.. τι λετε?> ειναι αξιοπιστο?

ευχαριστω πολυ,,αναμενω απαντησεις σας

Καλησπέρα ,

Με το καλό να μπει και με το καλό να τελειώσει το project σου !! Για τη τουρμπίνα δεν έχω απάντηση , ας απαντήσει όποιος γνωρίζει , έχω όμως για το πρόγραμμα που λες . Εάν θέλεις να έχεις το αμάξι σου φτιαγμένο (όχι τσίτα) και το κεφάλι σου ήσυχο τότε πιστεύω πως είσαι στον σωστό δρόμο .

Link to comment
Share on other sites

GT35 σε 1.8 απαιτεί πολύ ροικό μοτέρ. Καλύτερα να πήγαινες σε 3076.

Link to comment
Share on other sites

3076 Πολυ καλυτερη....η GT35 ειναι αρκετα μεγαλη...

Τι στοχο εχεις απο αυτο το μοτερ?

Απο κεφαλη τι εχεις κανει?

Αν δεν στροφαρεισ 8000+ η gt35 δεν ειναι οτι καλυτερο!

Μην κοιτας να βαλεις μεγαλη τουρμπινα με σκοπο να εχεις ps....κοιτα να βαλεις καλυτερα μια μικροτερη με πολυ μεγαλυτερο φασμα δυναμης-ροπης!

Δεν εχει ουσια να εκμεταλευεσαι ενα big turbo σε μολις 2000 στροφες (φασμα)...απ οτι να εκμεταλευτεις ενα small turbo σε φασμμα 3500+ στροφων!

Οσο για το προγραμμα...πολυ καλη ειναι η εταιρεια αυτη....εχω παραδειγμα ενα δυνατο S3 που φτιαχνεται εκει!

Link to comment
Share on other sites

απο μοτερ θα βαλω πιστονια -μπιλες κ εναν εκεντροφορο απο 1.8 20v ατμοσφαιρα.,μπεκ κτλ.. καπακι δεν πειραζω κα8ολου. θελω αν βγαλω 400 αλογα τροχο.. τι πιστευετε θα γινει κατι?

Link to comment
Share on other sites

απο μοτερ θα βαλω πιστονια -μπιλες κ εναν εκεντροφορο απο 1.8 20v ατμοσφαιρα.,μπεκ κτλ.. καπακι δεν πειραζω κα8ολου. θελω αν βγαλω 400 αλογα τροχο.. τι πιστευετε θα γινει κατι?

Aλεξη με μπιελες πιστονια και εκκεντρο απο ατμο 20vt απλα δεν κανεις και κατι το τρελο....

απο μπλοκ εισαι πολυ καλα...+βιδες arp

Νομιζω ομως οτι απο αυτα που εχω δειμεχρι τωρα η διαφορα σε ενα μοτερ απο ενα αλλο ειναι ακριβως στην κεφαλη...

Εχεις σκοπο να δωσεις χρηματα αν καταλαβα...

Οποτε απο πανω μπορεις να τοποθετησεις ενα σωστο valvetrain by supertech....

με αυτο 8α εχεις και πολυ καλο στροφαρισμα (καπου 8500 αφοβα) και αξιοπιστια!

Το θεμα ειναι μετα να εχεις και ελαφρυα πιστονια για τετοιο στροφαρισμα....!

Και οπως σου ειπα...μην κοιτας να εχεις δυναμη με απο μικρη τουρμπινα ωστε να την γεμιζεις παντου...

Ενδεικτικα να σου αναφερω οτι BMW 318is turbo....με 28RS....εβγαλε με μαμα εκκεντρα αλλα σωστα ρυθμιζμενα...εβγαλε κοντα στα 350 ροδα στο δυναμομετρο του fredy...

Νομιζω πολυ καλο!

Θελω να σου πω οτι ειδες απο small turbo....εβγαλε αλογα και εχει δυναμη....μεχρι 7000rpm...

Ενα αλλο παραδειγμα corsa opc με μονο μπιελες πιστονια απο μοτερ....και 2871r εβγαλε maha 378ps...

Apo 1600cc....

Ειδες λοιπον οτι απο 1600cc με μια σχετικα μικρη τουρμπινα αν γινει σωστη δουλεια ποσο καλα αποτελεσματα μπορουμε να παρουμε..!!!

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι πως εχω παρει τα πραγματα ολα αυτα γτ τα βρηκα μεταχειρο σε καλη τιμη,,. απο δω κ περα τι αλλο πρεπει να κανω για να δουλεψει σωστα την gt35??

τι αλλο να κανω στο καπακι μ?? δωστε μου τα φωτα σας please

Link to comment
Share on other sites

αφου μιλαμε για βελτιωση mkiv ας τα λεμε εδω να ειναι ολα συγκεντρωμενα

ενα νεο τοπικ 1 καταλανωνει τσαμπα πορους 2 θα χαθει με τον καιρο ενω το λινκ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35431&st=80

ειναι "pinned" και δεν προκειται να "χαθει"

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια,, εχω ενα golf iv gti edition 25 κ πηρα την αποφαση να το κανω σφυριλατο..βρηκα μεταχειρο κ αγορασα τα εξης πραγματα.. εξατμιση κ χταποδι pmc,τουρμπινα garrett gt35 intercooler σωληνωσεις,σκαστρα tial k εχτερναλ κ ολα τα σκετικα,κ το προγραμμα που δουλευε αυτα τα πραγματα (unitronic), εχω παρει σφυριλατα πιστονια cp kμπιελες scat, k εναν εκεντροφορο εισαγωγης απο 1.8 20v ατμοσφαιρα.. θελω να βγαλω 400 αλογα τροχο,, τι αλλο χρειαζεται το μοτερ κ το καπακι μου για να φτασω σε αυτα τα αλογα,, δωστε τα φωτα σας,,σας παρακαλω γιατι δεν κατεχω κ πολλα με την βελτιωση.. ευχαριστω κ αναμενω

Link to comment
Share on other sites

GT35 σε 1.8 απαιτεί πολύ ροικό μοτέρ. Καλύτερα να πήγαινες σε 3076.

H γνώμη μου είναι να πουλήσεις την 35 και να ψάξεις να βρεις 3076.

Φαντάζομαι έχεις απλό 1,8Τ με 19άρι πείρο

Σαν πρώτη ιδέα μπορείς να ακολουθήσεις τις συμβουλές για valvetrain + ότι ανέφερες ότι θα κάνεις.

-Πιστονια : WISECO (9,3:1)

-Μπιελες :SCAT

-Τουρμπινα: GT3071R A/R 64

-Πολλαπλη εξαγωγης: ATP μαντεμενια με υποδοχη για external wastegate

-External wastegate : Tial 38mm με 1bar ελατηριο

-Ψυγειο λαδιου : 19row με ανταπτορα απο RS4

-Εξατμιση : Full 76mm

αντλια βενζινης : APR in-line (δοκιμασμένη λύση)

-3bar frp

-Boost controller: Greddy profec B (επιλογή πιέσεων να μην το ζορίζεις κάθε μέρα)

Πεταλούδα μπορείς να βάλεις και μεγαλύτερη - Ροική Καπάκι - Πιστόνια (μέτρηση κυλίνδρων πρώτα και μετά τοποθέτηση, αν όχι και ρεκτιφιε)- Μπιέλες(scat (steel 4340,Η-beam)Pauter είναι πιο ακριβές - Βίδες arp- ελαφρομένο στρόφαλο - βολάν - σετ συμπλέκτη Δισκος clutchnet 6φτερος , βολαν και πλατο SPEC stage 3+- ι/c από Evo 9 μπαίνει αρκετά καλά - μπεκ μπορείς να πας στα γνωστά των Deka 630c -

ΥΓ. Μπορεί να βάλεις 35άρα αλλά μην ξαφνιαστείς αν ένα 2871 ή 3071/76 σε περάσει

αν δεν εξελίξεις ροικά το μοτέρ. Μην κοιτάς το απόλυτο Peak σε δύναμη , όπως σωστά σου ανέφεραν τα παιδιά.

@poen είναι μια καλή λύση αλλά αν κατάλαβα καλά έχει βάλει στόχο παραπάνω άλογα από αυτά της 2871 (420-440max δηλαδή με πολύ καλά περιφερειακά). Πολύ καλό τούρμπο (με 0,86 μαντέμι) πάντως και κρατά ένα βολτίσιο χαρακτήρα το αμάξι. Από 3071 και πάνω είναι καθαρά κοντράδικό, αυτή είναι η γνώμη μου.

Στα 2bar η 2871 0,86 χωρίς εξέλιξη στο καπάκι θα πάει 400-415άλογα στρόφαλο με το ζόρι.

Καλές αγορές - μετατροπές....... Και εδώ είμαστε πάλι

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

H γνώμη μου είναι να πουλήσεις την 35 και να ψάξεις να βρεις 3076.

Φαντάζομαι έχεις απλό 1,8Τ με 19άρι πείρο

Σαν πρώτη ιδέα μπορείς να ακολουθήσεις τις συμβουλές για valvetrain + ότι ανέφερες ότι θα κάνεις.

-Πιστονια : WISECO (9,3:1)

-Μπιελες :SCAT

-Τουρμπινα: GT3071R A/R 64

-Πολλαπλη εξαγωγης: ATP μαντεμενια με υποδοχη για external wastegate

-External wastegate : Tial 38mm με 1bar ελατηριο

-Ψυγειο λαδιου : 19row με ανταπτορα απο RS4

-Εξατμιση : Full 76mm

αντλια βενζινης : APR in-line (δοκιμασμένη λύση)

-3bar frp

-Boost controller: Greddy profec B (επιλογή πιέσεων να μην το ζορίζεις κάθε μέρα)

Πεταλούδα μπορείς να βάλεις και μεγαλύτερη - Ροική Καπάκι - Πιστόνια (μέτρηση κυλίνδρων πρώτα και μετά τοποθέτηση, αν όχι και ρεκτιφιε)- Μπιέλες(scat (steel 4340,Η-beam)Pauter είναι πιο ακριβές - Βίδες arp- ελαφρομένο στρόφαλο - βολάν - σετ συμπλέκτη Δισκος clutchnet 6φτερος , βολαν και πλατο SPEC stage 3+- ι/c από Evo 9 μπαίνει αρκετά καλά - μπεκ μπορείς να πας στα γνωστά των Deka 630c -

ΥΓ. Μπορεί να βάλεις 35άρα αλλά μην ξαφνιαστείς αν ένα 2871 ή 3071/76 σε περάσει

αν δεν εξελίξεις ροικά το μοτέρ. Μην κοιτάς το απόλυτο Peak σε δύναμη , όπως σωστά σου ανέφεραν τα παιδιά.

@poen είναι μια καλή λύση αλλά αν κατάλαβα καλά έχει βάλει στόχο παραπάνω άλογα από αυτά της 2871 (420-440max δηλαδή με πολύ καλά περιφερειακά). Πολύ καλό τούρμπο (με 0,86 μαντέμι) πάντως και κρατά ένα βολτίσιο χαρακτήρα το αμάξι. Από 3071 και πάνω είναι καθαρά κοντράδικό, αυτή είναι η γνώμη μου.

Στα 2bar η 2871 0,86 χωρίς εξέλιξη στο καπάκι θα πάει 400-415άλογα στρόφαλο με το ζόρι.

Καλές αγορές - μετατροπές....... Και εδώ είμαστε πάλι

Συμφωνω απολυτα σε ολα!!!

3071 ειναι πιο extreme...

Και αν θελει να διατηρησει τον πιο βολτισιο χαρακτηρα μπορει να βαλει internal...

Νομιζω δεν εχει τρελη διαφορα στην 2871...

(ξεχναμε βεβαια τον τρελο ηχο του external..)

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια ,,μετα απο πολλουσ κοπους ηρ8ε η ωρα να κανω σφυριλατο το γκολ μου 4 gti edition 25.// εχω ολα τα πραγματα σε λιγες μερες μπαινει συνεργειο.. η τουρμπινα προκειται για garrett gt35 με 63 κολο.. ξερετε στις ποσες στροφες 8α τουρμπιζει??

για προγραμμα εχω σκεφτει unitronic.. τι λετε?> ειναι αξιοπιστο?

ευχαριστω πολυ,,αναμενω απαντησεις σας

H GT3582R/0.63 στον 1.8 20vt με εκκεντροφορους ατμοσφαιρικους , σωληνωτη πολλαπλη , πολλαπλη AGU , ροϊκη στο καπακι και σχετικα καλο F.M. intercooler εχει full boost στις 4800σαλ με 4η - 5η - 6η , ενω με 2α μετα τις 5200-5300σαλ νιωθεις την μεγιστη ωθηση . Με τετοιο τουρμπο ειδαμε 515ΗΡ - 54kgrm ροπη (στο POWER Techniques) @ 2+bar και καυσιμο πρατηριου 100oct.

Αν θες μεγιστη δυναμη , μπρεις να χρησιμοποιησεις το turbo αυτο , ωστοσο το αυτοκινητο θα εχει drag χαρακτηρα . Για να βγαλεις τοση δυναμη με μικροτερο τουρμπο , χρειαζεσαι και πολυ καλυτερο μοτερ ( πχ 2λιτρο , με πολυ καλο καπακι , εκκεντροφορους - ελατηρια - retainers κλπ , πολαπλη εισαγωγης κλπ ) , που σημαινει πολυ μεγαλυτερο κοστολογιο , αλλα και μεγαλυτερο φασμα δυναμης .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.