leoni107 Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 καλημερα φιλοι, Με λιγα και απλα λογια...TSI 1.4 140hp.του 2007. Βγαζει ενδειξη το παω σε εμπιστο(?) δικο μου μηχανικο το ψαχνει απο εδω και απο εκει και......1070 ευρω... Ανταλακτικα: Ρυθμιστης μεταβλητου χρονισμου 453.87 ευρω Καδενα 62.49 Τεντωτηρας αλυσιδας 41.33 οδηγος καδενας 13.11 γραναζι αλυσιδας 28.17 φλατζα καθρεπτου 18.45 και κατι αλλα πιο μικρα + καρτερ αρα + λαδια Συνολο 750 μονο αναταλακτικα + εργατικα(κατεβηκε το δεξιο μερος της μηχανης)320ευρω Και σκεφτομαι....μηπως εκανα βλακεια και δεν πηγα στην αντιπρωσοπεια να τους πω: Λεει πουθενα οτι 3μιση ετων αυτοκινητο και 90χλμ που εχει κανει,δικαιολογουν αυτη την ζημεια οπου καμια ευθυνη δεν φερνω???και ας ειναι εκτος εγγυησης....ειναι ελλατωματικο..εχω ακουσει οτι και αλλα TSI το ειχαν..ας τουσ καναν ανακληση να αλλαζαν οτι επρεπε...μην αρχισω μυνησεις στην VW, στην cosmocar sthn Auto Marin στον Θεο τον ιδιο.παντου .... Απογοητευση !!απλα τα πρωτα TSI τελικα εβγαλαν τα πιο πολλα προβληματα απο ολα της γενιας τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 (edited) δεν ξέρω αν στην δική σου περίπτωση είναι ακριβή για τις εργασίες που έγιναν, αλλά έπρεπε πρώτα να σου κάνει διάγνωση και μετά να κάνεις μια σύντομη έρευνα αγοράς. Πχ Σε μένα για μια εργασία στο προηγούμενο αμάξι, ένας γνωστός μου έκανε "φιλική" τιμή των 100 Ευρώ (για τα εργατικά), μετά όμως σκεφτικά να πάρω τηλ. αντιπροσωπία...90 Ευρώ και ένα εξουσιοδοτημένο 50 Ευρώ!!!! Edited July 29, 2010 by kio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 θα επρεπε τουλαχιστον να πας και σε αντιπροσωπεια να το δουν πριν προχωρησεις σε οτιδηποτε εφοσον πηγαινε τοσο η δουλεια.Εκτος και αν δεν σε ενημερωσε ο μηχανικος σου εκ των προτερων για το κοστος και απλα στο ειπε μετα οπου, κακως βεβαια, δεν μπορεις να κανεις κατι. Μην ξεχνας οτι οι περισσοτεροι οσο εμπιστοι και να ειναι (και οι αντιπροσωπειες ακομα) δεν παυουν να πηγαινουν ψαχνοντας και οτι βγει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 καλημερα φιλοι, Με λιγα και απλα λογια...TSI 1.4 140hp.του 2007. Βγαζει ενδειξη Τι ενδειξη βγαζει δεν μας ειπες!! Δεν νομίζω σε αυτα τα χλμ να προβλέπετε καδενα εκκεντροφόρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρινος-TSI Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Προσεχτε παντως γιατι μπαινουν πολλοι που δεν εχουν Golf και γραφουν ταχα για προβληματα.Παρα πολλα ειναι τα παραδειγματα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 μονο λαμπακι σου αναψε? αλλες επιπτωσεις δν ειχε?? κανεναν παραξενο ηχο πχ,η τπτ αλλο. κατι τελοσπαντων που να σου ειχε δωσει την απορια οτι κατι μπορει να εχει το αμαξι(πριν καν αναψει το λαμπακι,γενικα) γιατι μου φαινεται λιγο περιεργο΄. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leoni107 Posted July 29, 2010 Author Report Share Posted July 29, 2010 (edited) Φιλε Κιο: το προβλημα μου δεν ειναι μονο τα λεφτα αλλα κυριως γιατι εβγαλε αυτο το προβλημα το αυτοκινητο, εξαλλου γι το συκεγκριμενο προβλημα ηταν και πολυ οικονομικα,(αφου τα αναταλακτικα ειναι στανταρ κοστος παντου και τα εργατικα γι αυτην την δουλεια ηταν λογικα)και εννοειται ο αννθρωπος που εκανε πρωτα διαγνωση και μου ειπε το κοστος. Φιλε nikoskallithea : εννοειται εβγαλε ενδειξη μηχανης,(το κιτρινο σηματακι της μηχανης) εννοειται το εψαξε με τον υπολογιστη(δεν ξερω κωδικο προβληματος),εννοειται εψαξε ακομα και τις καλωδιωσεις μπας και....και μετα συνεχισε στην εγχειρηση αφου με ενημερωσε για το κοστος. Εχεις απολυτο δικαιο οτι δεν επρεπε να βγαλει σε αυτα τα χιλιομετρα αυτα τα προβληματα. Φιλε nick_1987: οχι αλλη ενδειξη δεν ειχε απο θορυβουσ κλπ.. Απλα να ξερετε οτι ο ανθρωπος μου εδειξε και μου εξηγησε (οτι καταλαβαινω) οτι η "γλιστρα "(πραγματι το ειδα με τα ματια μου) ειχε φαγωθει,οτι δοντακια σε ενα τροχο(?)-γραναζι(?) εβρισκε σε εναν μεγαλυτερο και οτι αργοτερα θα μαγκωνε και θα τα διαλουσε ολα.Συγνωμη για τις ερασιτεχνικες μου περιγραφες αλλα δεν τα ξερω και καλα. Ναι Φιλε ΚΙΡΡΑ εκανα μ_____α επρεπε να παω αντιπρωσοπεια οχι για το κοστος και οτι δεν εμπιστευομαι τον δικο μου αλλα γιατι δεν δικαιολογηται η φθορα σε γλιστρες,γραναζια εκκεντροφορους...αρα ηταν ελλατωματικα αρα αλλαξτε τα μονοι σας και ας μην εχω εγγυηση .(βεβαια μεταξυ μας δεν θα ειχα καμια ελπιδα-απλα για το γαμωτο). Και η μ______α η πιο μεγαλη μου ηταν οτι δεν πηρα τα παλια να τους τα δειξω οπως μου τα εδειξε ο δικος μου....εστω και μετα.... οσο για το σχολιο μου στην προηγουμενη μου αναρτιση σχετικα με τα προβληματα που εβγαλαν τα ΤΣΙ να θυμησω και να ενημερωσω 2-3 ενδεικτικα....σιχρονιζε, σκαστρες ακομα και ηλεκτρικα παραθυρα να μην κατεβαινουν κλπ κλπ... Τρελη απογοητευση τα ΤΣΙ και το ελεγα μην παιρνεις τεχνολογια που δεν εχει δουλευτει ακομα στο εμποριο πολυ....ασε να περασουν μερικα χρονακια ...ελπιζω τα καινουρια ΤΣΙ να εχουν λιγοτερα προβληματα.... Edited July 30, 2010 by Speedy Μη επιτρεπόμενη λέξη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Το μονο παραξενο για εμενα ειναι το οτι αναψε το check engine λαμπακι σε μηχανικη οπως λεγεται βλαβη. Δηλαδη δεν μπορω να συσχετισω φαγωμα γραναζιου καδενας με ενδειξη σε αυτο το λαμπακι. Απ'οτι ξερω δεν υπαρχει σε τετοια μηχανικα μεταλλικα μερη αισθητηρας επικειμενης βλαβης γιατι εδω μιλαμε καθαρα για καδενα/γραναζια. Το οτι μπορει να υπηρχε εκει προβλημα το καταλαβαινω, το οτι ομως αυτο το συγκεκριμενο προβλημα ανιχνευεται απο το check engine μου φαινεται λιγο απιθανο. Εδω αλλα βασικα (Ν75 κλπ) δεν ανιχνευονται ευκολα που περνανε και μεσα απο ηλεκτρονικη διαχειριση. Τελος παντων ισως και να κανω λαθος η παλι το προβλημα να το ειδε ο μηχανικος ψαχνοντας οπτικα μονο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Το ιδιο προβλημα... στο χρονισμο ειχε πολυ καλου φιλου tsi (140) κυριολεκτικα απο τα πολυ πρωτα που πατησαν ποδι...το εβγαλε στα 58χιλ ... και στα 70 βγηκε οφφ η αντλια κομπρεσσορα... οπου και τελικα πουληθηκε το αμαξι .Να πω την αληθεια η αντιπροσωπεια (καποια στην αθηνα ) ειχε αναγνωρισει ενα ποσοστο σαν εκπτωση απο την ολη τιμη ... Παντως ειναι ΛΙΓΑ τα tsi που εχουν ξεπερασει τα 90-100 χιλ χιλιομετρα οποτε δεν υπαρχει δειγμα για ασφαλες συμπερασματα ...Το οτι δεν ειναι και η απολυτη ταυτιση με την λεξη αξιοπιστια δεν ειναι κατι αγνωστο γενικα για τον ομιλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Ναι, αλλο ομως να καταγραφει καποια δυσλειτουργια (περιστασιακη η μη) σαν fault και να βγει στο σκαναρισμα με vag com και αλλο να αναψει για το ιδιο πραγμα προειδοποιητικη λυχνια. Λιγο πολυ τετοια faults βγαινουν περιστασιακα χωρις τις περισσοτερες φορες να επηρεαζουν την λειτουργια του αυτοκινητου. Απο την αλλη αν αναψει λαμπακι κατι πραγματικα δεν παει καλα. Οσο για τον αισθητηρα του μεταβλητου που λες ειναι μαλλον για τον ηλεκτρονικο ελεγχο του χρονισμου. Αν υπαρχει προβλημα και αρχιζει να τρωει κανενα γραναζι δεν πιστευω οτι θα υπαρχει ενδειξη και αν δεν μπορεσεις να το καταλαβεις μονος σου τοτε πας οχι για 1000 ευρω αλλα για αλλη μηχανη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 ρε παιδιά το πρόβλημα αυτό είναι γνωστό.. όλα τα fsi και ιδιαίτερος τα 1,6 έβγαζαν στα 60χ χλμ βλαβη στον τεντωτηρα τις καδένας κ ήθελε παρακολούθηση συνέχεια το θέμα αυτό...το ίδιο ισχύει και για τα αρχικά τσι 140 αρια ...μου το είχε πει φίλος μου που δουλεύει σε εξωτερικό συνεργείο που ειδικεύετε στα vag και είχε βαρεθεί να αλαζει καδένες κ τεντωτηρες!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Στη θεση σου πρωτα θα εξαντλουσα ολα τα μεσα ωστε να επισκευαστει εντος εγγυησης και μετα θα πηγαινα σε εξωτερικο συνεργειο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Στη θεση σου πρωτα θα εξαντλουσα ολα τα μεσα ωστε να επισκευαστει εντος εγγυησης και μετα θα πηγαινα σε εξωτερικο συνεργειο. +10000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_571 Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Golf 5 1.4 FSI αλλαγη καδενας (400euro) στα 70.000 χλμ περιπου στον Φιλοσιδη και τωρα αναβει το check που δειχνει βλαβη στον αισθητηρα Nox (480euro). Eννοειται οτι οι πολλαπλασιαστες εχουν αλλαχτει και οι 4 εντος εγγυησης...!!!!! Σιγουρα το επομενο αυτοκινητο θα ειναι Made in Japan...!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 γιατι το πηγες σε εξουσιοδοτημενο;σφαζουν,δεν το γνωριζες;το οτι σου εβγαλε 2 βλαβες δεν το κανει αναξιοπιστο αυτοκινητο.και τα made in Japan βγαζουν προβληματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 γιατι το πηγες σε εξουσιοδοτημενο;σφαζουν,δεν το γνωριζες;το οτι σου εβγαλε 2 βλαβες δεν το κανει αναξιοπιστο αυτοκινητο.και τα made in Japan βγαζουν προβληματα. @joop ενας φίλος μου εχει corola 160000Κm και δεν εχει παει ποτε συνεργείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 δεν διαφωνω Νικο.εχω και εγω ομως ενα φιλο με ενα κορολα του 2002 και παει μονο συνεργειο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 @joop ενας φίλος μου εχει corola 160000Κm και δεν εχει παει ποτε συνεργείο. - κυκλοφορει και Audi 100 με 1.200.000 χλμ στο κοντερ και ανεβαινει ,μιας και λεμε για χρονισμο τι να πουν και αυτοι με αλφα ρομεο (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 - κυκλοφορει και Audi 100 με 1.200.000 χλμ στο κοντερ και ανεβαινει ,μιας και λεμε για χρονισμο τι να πουν και αυτοι με αλφα ρομεο (!) Τα Alfa Romeo με twin spark κάθε 50-60.000χλμ ή 3-4 χρόνια θέλουν αλλαγή στους ιμάντες γιατί έχουν ιμάντα και όχι καδένα... ...κόστος 750 ευρώ που και να θες δεν τα γλυτώνεις μόνο και μόνο από τον φόβο να μην κοπεί κανένας ιμάντας και τα διαλύσει όλα (έχουν συμβεί περιστατικά). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 (edited) Τα Alfa Romeo με twin spark κάθε 50-60.000χλμ ή 3-4 χρόνια θέλουν αλλαγή στους ιμάντες γιατί έχουν ιμάντα και όχι καδένα... ...κόστος 750 ευρώ που και να θες δεν τα γλυτώνεις μόνο και μόνο από τον φόβο να μην κοπεί κανένας ιμάντας και τα διαλύσει όλα (έχουν συμβεί περιστατικά). Εγω παντως τους άλλαξα μονος μου και το κόστος δεν ειναι αυτό ακομα και σε εξουσιοδοτημένο. Στο κατω κατω μιλάς για προληπτική συντήρηση και οχι πρόβλημα οπως το συγκεκριμένο θέμα. Edited August 3, 2010 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Εγω παντως τους άλλαξα μονος μου και το κόστος δεν ειναι αυτό ακομα και σε εξουσιοδοτημένο. Στο κατω κατω μιλάς για προληπτική συντήρηση και οχι πρόβλημα οπως το συγκεκριμένο θέμα. Το κόστος είναι μαζί με σέρβις σε εξουσιοδοτημένο. Δεν το βλέπω σαν προληπτική συντήρηση, το βλέπω σαν αναγκαστική αφαίμαξη του χ,ψ καταναλωτή (που πιθανόν να μην γνωρίζει και τέτοιες λεπτομέρειες κατά την αγορά του αυτοκινήτου) επειδή οι Ιταλοί βαριούνται ή τσιγκουνεύονται να βάλουν καδένα αντί ιμάντα όπως έχουν τα VW ή τα Toyota. Η σχέση με το συγκεκριμένο θέμα είναι ότι υπάρχουν και χειρότερα, αν ο φίλος με το Golf είχε Alfa Romeo στα 100.000χλμ ή στα 6-8 χρόνια θα είχε δώσει 1.500 για τους ιμάντες και τα "μεγάλα" σέρβις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...