Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
sot_ts

Αλλαγή Πίσω Τακάκια Σε Passat Tsi 1.4

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα καταρχάς,

μπορεί επιτέλους να μου πει κάποιος τι ακριβώς γίνετε με τα πίσω τακάκια σε passat tsi 1.4 '08. Η αλλαγή πρέπει να γίνει σε αντιπροσωπεία όπως μου είπαν ορισμένοι γιατί το αυτοκίνητο πρέπει να μπει στον εγκέφαλο επειδή το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό ή μπορει να γίνει οπουδήποτε; Επίσης επειδή θέλησα να αγοράσω εκτός VW τα τακάκια παίρνοντας είτε ate είτε texter για πιο οικονομικά μιας και μου ζητούσαν 82 ευρώ από την αντιπροσωπεία, ξέρει κάποιος να μου πει αν το πάχος στο τακάκι είναι 16,7 ή 17,2 χιλιοστά; Έχω βρεί πιο τακάκι παίρνει αλλά υπάρχει με αυτές τις 2 επιλογές στη διάσταση τπυ πέλματος.

Ευχαριστώ πολύ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικα θα πρεπει εκει που θα κανεις την αλλαγη,να εχει ο μαστορας το μηχανημα με το οποιο ουσιαστικα θα ξεμπλοκαρει το χειροφρενο για να στα αλλαξει,οποτε μπορεις να το κανεις εκτος αντιπροσωπειας αρκει να εχει το μηχανημα αυτο.

Σχετικα με το παχος,η διαφορα που εχουν ειναι παρα πολυ μικρη,οποτε αφου εχεις επαληθευσει οτι ειναι ακριβως τα ιδια τα παιρνεις και στην χειροτερη τα τρωνε λιγο αν δεν μπαινουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως λέει και ο Κωσταντίνος, αν το συνεργείο έχει κάποιου είδους διαγνωστικό εργαλείο, τότε σίγουρα έχει και την επιλογή να ανοίξει τις πίσω δαγκάνες για να αλλαχθούν τα τακάκια. Εγώ εδώ και 100.000χλμ σχεδόν, κάνω service εκτός αντιπροσωπείας και τις δαγκάνες μου τις ανοίγει με το διαγνωστικό του ο μηχανικός. Επίσης, μπορείς να ανοίξεις τις πίσω δαγκάνες αν έχεις VCDS (VagCom).

Όσο για το πάχος, μιλάς για 0,5mm διαφορά, που ούτε καν με το μάτι δεν θα μπορούσες εύκολα να την καταλάβεις. Πάρε τα χοντρά αν θελεις. Εξάλλου, όταν η δαγκάνα θα κλείσει, θα προσαρμοστεί μόνη της στο σωστό ύψος κλεισίματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως λέει και ο Κωσταντίνος, αν το συνεργείο έχει κάποιου είδους διαγνωστικό εργαλείο, τότε σίγουρα έχει και την επιλογή να ανοίξει τις πίσω δαγκάνες για να αλλαχθούν τα τακάκια. Εγώ εδώ και 100.000χλμ σχεδόν, κάνω service εκτός αντιπροσωπείας και τις δαγκάνες μου τις ανοίγει με το διαγνωστικό του ο μηχανικός. Επίσης, μπορείς να ανοίξεις τις πίσω δαγκάνες αν έχεις VCDS (VagCom).

Όσο για το πάχος, μιλάς για 0,5mm διαφορά, που ούτε καν με το μάτι δεν θα μπορούσες εύκολα να την καταλάβεις. Πάρε τα χοντρά αν θελεις. Εξάλλου, όταν η δαγκάνα θα κλείσει, θα προσαρμοστεί μόνη της στο σωστό ύψος κλεισίματος.

ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα δω τι θα κανω και θα σας ενημερώσβ

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικα βρηκα συνεργειο για την αλλαγη όλα καλα. Το πρόβλημα τωρα είναι ότι όπου και αν εψαξα δεν μπορεσα να βρω τακακια ate. Ξερετε κανενα μαγαζι που θα μπορουσα να βρω;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα αλλάξω και εγώ τακάκια στο αμάξι μου πίσω. Χρειάζεται συνεργείο με εγκέφαλο για το χειρόφρενο? Αφού σβηστώ άμα δεν έχεις ενεργοποιημένο το χειρόφρενο τσουλάει κανονικά... Τα βρήκα 40 ευρώ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θα αλλάξω και εγώ τακάκια στο αμάξι μου πίσω. Χρειάζεται συνεργείο με εγκέφαλο για το χειρόφρενο? Αφού σβηστώ άμα δεν έχεις ενεργοποιημένο το χειρόφρενο τσουλάει κανονικά... Τα βρήκα 40 ευρώ...

ναι αλλα ειναι 2 χιλ.πριν κλεισουν.εσυ θες να ανοιξει η δαγκανα τερμα.για αυτο θελει διαγνωστικο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TASOS HN

Αναζητήστε το κατωτέρω , λέει τα πάντα για το ηλ. χειρόφρενο.

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_346.pdf

μετά από ανάγνωση κατέληξα ότι το μοτέρ δέχεται τάση με αλλαγή πολικότητας για το αν θα ανοίξει ή θα κλείσει.

Εάν έχετε γνωστό φρένα που να γνωρίζει το συγκεκριμένο σύστημα ρωτήστε τον εάν τροφοδοτηθεί το μοτέρ με ρεύμα δεν θα ανοίξει τη δαγκάνα περσότερο, αυτό νομίζω είναι και το ζητούμενο, για να αλλαχθούν τα τακάκια.

Η όλη διαδικασία αφορά κάποιον , όπως εγώ, που δεν έχω ασχοληθει με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF................TRANSLATE......... Thanks φίλος Ωραίο και αναλυτικό το κείμενο αλλά Έπαθα εγκεφαλικό μόνο που το είδα :crazy:

Θα το πάω σε έναν μάστορα που το ξέρει να μου τα περάσει αυτός...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχετικά με την αντικατάσταση στα πίσω τακάκια σε πασσάτ με ηλεκτρικό χειρόφρενο, υπάρχει τρόπος να τραβηχθεί πίσω το πιστόνι, χωρίς τη βοήθεια ηλεκτρονικού οργάνου. Μπορείτε να το δείτε στο εξής βίντεο:

https://www.youtube.com/watch?v=qLVDG2JZRus

 

Την παραπάνω διαδικασία την έκανα μόλις πριν λίγες μέρες στο δικό μου πασσάτ και ήταν ακριβώς όπως τα λέει ο... αρχηγός στο βίντεο. Αφού αφαιρέσεις τον μηχανισμό του χειροφρένου από τη δαγκάνα, στρίβεις με το τορξ δεξιόστροφα μέχρι να τερματίσει και το πιστόνι μετά υποχωρεί στη φωλιά του, ώστε να δημιουργηθεί χώρος για τα παχύτερα καινούρια τακάκια ( εγώ άνοιξα λιγάκι και τον κάθε εξαερωτήρα ώστε να υποχωρήσει το πιστόνι σχεδόν με το χέρι). Υπ΄'όψη, δεν χρειάζεται να αποσυνδέσεις τίποτα άλλο ( ηλεκτρικές φίσες κλπ). Μόνο τις δύο βίδες της δαγκάνας και τις δύο βίδες του μηχανισμού του χειρόφρενου.

 

Από ότι διαπίστωσα, επειδή άλλαξα προηγουμένως και  τα εμπρός τακάκια, τα πίσω ήταν κάτω από το όριο φθοράς που δίνει η VW( 2χιλ) και παραλίγο να κάνω ζημιά στους δίσκους. Τα εμπρός είχαν περί τα 4 χιλιοστά ακόμη. Δυστυχώς όμως επειδή τα ενδεικτικά φθοράς (τα γνωστά καλωδιάκια) είναι τοποθετημένα μόνο στα εμπρός φρένα, δεν μου άναψε ποτέ καμμία ένδειξη στο καντράν. Υποψιάστηκα ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής από ορισμένους ανατριχιαστικούς ήχους που άρχισαν να ακούγονται και σκεπτόμενος ότι λογικά θα έχουν φθαρεί τα εμπρός περισσότερο, ξεκίνησα από αυτά...

Ήταν η πρώτη αλλαγή σε τακάκια, μετά από 80000κμ.

Edited by FonLibe

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28/3/2012 at 9:59 ΜΜ, Guest TASOS HN said:

Αναζητήστε το κατωτέρω , λέει τα πάντα για το ηλ. χειρόφρενο.

 

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_346.pdf

 

μετά από ανάγνωση κατέληξα ότι το μοτέρ δέχεται τάση με αλλαγή πολικότητας για το αν θα ανοίξει ή θα κλείσει.

Εάν έχετε γνωστό φρένα που να γνωρίζει το συγκεκριμένο σύστημα ρωτήστε τον εάν τροφοδοτηθεί το μοτέρ με ρεύμα δεν θα ανοίξει τη δαγκάνα περσότερο, αυτό νομίζω είναι και το ζητούμενο, για να αλλαχθούν τα τακάκια.

Η όλη διαδικασία αφορά κάποιον , όπως εγώ, που δεν έχω ασχοληθει με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.

Τα συγκεκριμένα μοτερακια στρίβουν αριστερά ή δεξιά με αναστροφή της πολικότητας από πχ μια μπαταρία. Για να γίνει αυτό, βγαίνει η φύσα και στην θέση των δύο πόλων από το μοτερακι μπαίνει το + και - της μπαταρίας. Απ' την μια θα στρίβει δεξιά και από την άλλη αριστερά. 

Για να χωρέσει μεγαλύτερα τακάκια με αναστροφή της πολικότητας στρίβει ανάποδα από την φορά κλεισίματος μέχρι να τερματίσει (ακούγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος ή ένα γκρρρ) τότε βγάζουμε την μπαταρία και πιέζουμε το πιστόνι μέσα, ξανασυνδεουμε την φύσα στο μοτερακι και πατάμε το κουμπί του χειρόφρενου για να τα κλειδώσει. Το σύστημα θα στρίψει το μοτερακι όσο πρέπει αυτόματα χωρίς να ανησυχούμε αν δεν έχει κλείσει σωστά το τακακι στον δίσκο.

Ελπίζω να βοήθησα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πληροφοριακά μιας και γίνεται αναφορά για τα ATE τακάκια.

 

Η vw πλέων δουλεύει με TRW  ως γνήσια τακάκια.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ισχύει ότι δίνει και trw άλλωστε έχει πολλά σετ φρένων της trw.

 

ΠΧ. Σε Gti Πίσω άλλαξα ΑΤΕ σε ΑΤΕ.

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 λεπτά πριν , nikdev said:

Ισχύει ότι δίνει και trw άλλωστε έχει πολλά σετ φρένων της trw.

 

ΠΧ. Σε Gti Πίσω άλλαξα ΑΤΕ σε ΑΤΕ.

Αν δεις στο θέμα των φρένων για το passat.

 

Στο θέμα του passat B7 που έκανα.

Τα έχω και φωτογραφία ακόμα και η δαγκάνες φρένων είναι με στάμπα TRW .

 

Αλλά έχει και διάφορα τμήματα στα αμάξια τα οποία είναι και αυτά της TRW .

 

Όπως ακρομπαρα ημιμπαρα κτλπ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το γνωριζω αυτο σου γραφω η trw δινει εδω και χρονια σετ φρενων στο γκρουπ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...