midkin Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Μιας και δεν πιστεύω να έχουμε κάνει σχετική αναφορά, θα ήθελα να διαβάσετε τα ακόλουθα στο λινκ και να πείτε τη γνώμη σας; http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?t=18241 Δηλαδή να φτιάξω και τρίτη φορά dp;;; Εγώ, αν έχω καταλάβει καλά, έχω αυτό που "είναι λάθος" στο λινκ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 το DP της μιλτεκ πως ειναι?γιατι αλλο τι λεει ο καθε βελτιωτης κ αλλο τι λεει μια εταιρια που ειδικευεται σε εναν τομεα κ μονο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 απο την μυγα ξιγκι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 δυστηχώς η καλύτερη φωτό από της miltek που είχα ήταν η παρκάτω από την οποία δεν μπορύμε να καταλάβουμε και πολλά : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Mε βάση το λινκ, όλα τα δικά μας είναι λάθως φτιαγμένα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 Mε βάση το λινκ, όλα τα δικά μας είναι λάθως φτιαγμένα! Αμάν ρε γμτ!!! Αμάν!!! Με βάση τη φωτό της Milltek βλέπω κοινή έξοδο για wg και καυσαέριο. Είναι δηλαδή σαν το μαύρο dp του λινκ! Πάντως το δικό μας είναι το χειρότερο απλά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 (edited) Eλληνική μαστοράντζα. Σιγά μην κάτσει να σου κάνει τόσο ειδική δουλειά. Νίκο, τι διαφορά έχει της Μιλλτεκ από το δικό μας, που είναι το πιο απλό? Είναι πιο φαρδύ στο άνοιγμα, μετά την τουρμπίνα? Edited November 28, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 (edited) Της Milltek είναι κάπως έτσι: Ενώ το δικό μας έτσι!) Όπως καταλαβαίνεις, μέρος των καυσαερίων μας βρίσκει τοίχο ή τέλος πάντων περιορίζεται η ροή του... Edited November 28, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 νομίζω ότι και στην δική μου την φωτο μπορουμε να διακρίνουμε τουλάχιστον εξωτερικά ότι όπως ξεκινάει το ανοιγμα συνεχίζεται και στον σωλήνα μέχρι να φτάσει καταλύτη: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 (edited) @DIMIV το δικό σου είναι το 2ο καλύτερο που προτίνει το λινκ. Το δικό μου που το τσέκαρα είναι έτσι: ίσως δλδ το χειρότερο που μπορούσα να έχω!!! @Katana Στο σχήμα που ακολουθεί εμείς έχουμε την περίπτωση στο κάτω αριστερά σχέδιο ενώ το προτεινόμενο είναι το κάτω δεξιά! Edited November 28, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Νικο πιστευω οτι απο θεμα χωροταξιας δεν μπορουσε να ειναι divorced στα tsi. το Bellmouth με τον προθαλαμο οπως λεει ο Κυριλλος πιστευω οτι ειναι αρκετα ροϊκό!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Νίκο, θα τσεκάρω και το δικό μου, να δω πως είναι. Αν και δεν ελπίζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 (edited) Τελικά η δικιά μου δεν είναι και τόσο λάθος. Έχει το τοιχάκι από την άλλη πλευρά (πλευρά της wg) ενώ του phoinix(λάθος σχέδιο) την είχε από την έξοδο της τουρμπίνας! Υ.Γ. Μετά από συζήτηση με τον panaua κατάλαβα πολλά!!! Εδώ υπάρχει φωτό της τουρμπίνας μας! Όπως βλέπεται δεν έχει ξεχωριστή έξοδο για wg και τουρμπίνα! Οπότε το σχέδιο αυτό απορρίπτεται μιας και δεν έχει νόημα!!! Και πάμε σε κάτι τέτοιο! Όπως δλδ και της Milltek! Ελπίζω να σας διαφώτισα! Edited November 28, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 για ποιο τοιχακι μιλας μπερδευτηκα στα 122 παιζει καιτ αντιστοιχο π θελει προσοχη ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 (edited) για ποιο τοιχακι μιλας μπερδευτηκα Σε αυτή τη φωτό το τοιχάκι που βρίσκεται κάτω από την πάνω τρύπα, έπρεπε να βρίσκεται στην κάτω πλευρά(τη στενή πλευρά του πλακακίου) και η πάνω να είναι ελεύθερη. Από εκεί που βρίσκεται το τοιχάκι βγαίνει από την τουρμπίνα ο κύριος όγκος του καυσαερίου και αντί να είναι ελεύθερη η έξοδος σκάει πάνω στο εν λόγω τειχάκι! Μπορείς να το συγκρίνεις με το δικό μου dp που το τοιχάκι βρίσκεται στη στενή πλευρά του πλακακίου, δες: στα 122 παιζει καιτ αντιστοιχο π θελει προσοχη ? Δεν έχω ιδέα! Edited November 28, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 (edited) ρε παιδια,εγω να σας ρωτησω κατι αλλο? απο την στιγμη που φτιαχνετε ολοσωμη εξατμιση,τον καταλυτη γιατι δεν τον κατεβαζετε κατω? ξερετε ποσο καλυτερα θα ειναι? 1ον. για θερμοκρασιες,2ον. παραπανω δυναμη απ' οτι μπροστα(στην υπαρχον θεση του μαμα),και 3ον να αδειασει ο χωρος απο κει μπροστα που ειναι αχταρμας!(που λεει ο λογος) ! Edited November 28, 2010 by nick_1987 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 υπαρχουν πολυ πιο σημαντικα λα8οι στις εξατμισεις που δν ξερουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 απο την στιγμη που φτιαχνετε ολοσωμη εξατμιση,τον καταλυτη γιατι δεν τον κατεβαζετε κατω? Εγώ το κατέβασα πολύ κάτω! Τον έχω στην αποθήκη τώρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Εγώ το κατέβασα πολύ κάτω! Τον έχω στην αποθήκη τώρα Χαχα εβαλες 70αρι? κρατησες το ιδιο dp? ειδες διαφορα? με το check τι εκανες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 ρε παιδια,εγω να σας ρωτησω κατι αλλο? απο την στιγμη που φτιαχνετε ολοσωμη εξατμιση,τον καταλυτη γιατι δεν τον κατεβαζετε κατω? ξερετε ποσο καλυτερα θα ειναι? 1ον. για θερμοκρασιες,2ον. παραπανω δυναμη απ' οτι μπροστα(στην υπαρχον θεση του μαμα),και 3ον να αδειασει ο χωρος απο κει μπροστα που ειναι αχταρμας!(που λεει ο λογος) ! Eγώ για λόγους εγγύησης. Δείχνει και καλά ''μαμά''. Και γλυτώνω κινδύνους check light από λ, αν και παίζει να λύνεται το πρόβλημα με ανταπτοράκια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Εγώ το κατέβασα πολύ κάτω! Τον έχω στην αποθήκη τώρα θα σου ελεγα να μου το δανεισεις γιατι εχω catback,αλλα αστο θα τον βγαλω κατω οταν το ολοκληρωσω το εξατμισονι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 (edited) Χαχα εβαλες 70αρι? κρατησες το ιδιο dp? ειδες διαφορα? με το check τι εκανες? Έχω ολόσωμη 63,5. Είμαι κατά του να έχεις διαφορετική διάμετρο σε dp και εξάτμιση. Check; Δεν έχει ανάψει και δεν νομίζω πως θα ανάψει. Φοράω Revo stg2(που μάλλον είναι και για decat)! Υ.Γ. Το μόνο που φοβάμαι τώρα είναι πως μάλλον θα έχω χάσει σε πιέσεις αφού το καυσαέριο δεν ζορίζεται πουθενά πλέον...! Αύριο θα παραγγείλω μπαρόμετρο και όταν μπει θα παίξω λίγο με τη wg μπας και το πάω 1.6-1.1 Edited November 28, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Έχω ολόσωμη 63,5. Είμαι κατά του να έχεις διαφορετική διάμετρο σε dp και εξάτμιση. Ποιος θα μας απαντήσει μετά βεβαιότητος σε αυτό? Για την ιστορία, εγώ είμαι full 63.5, αλλά με 70άρι DP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Έχω ολόσωμη 63,5. Είμαι κατά του να έχεις διαφορετική διάμετρο σε dp και εξάτμιση. Check; Δεν έχει ανάψει και δεν νομίζω πως θα ανάψει. Φοράω Revo stg2(που μάλλον είναι και για decat)! Υ.Γ. Το μόνο που φοβάμαι τώρα είναι πως μάλλον θα έχω χάσει σε πιέσεις αφού το καυσαέριο δεν ζορίζεται πουθενά πλέον...! Αύριο θα παραγγείλω μπαρόμετρο και όταν μπει θα παίξω λίγο με τη wg μπας και το πάω 1.6-1.1 1ον)ποιο μπαρομετρο 2ον)βαλε για καλο και για κακο κ ενα πυρομετρο 3ον)κακες παρεες φερνουν παιχνιδια με wg 4ον)παμε group buy big turbo γτ ολα τα αλλα μου φαινονται ημιμετρια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 1ον)ποιο μπαρομετρο 2ον)βαλε για καλο και για κακο κ ενα πυρομετρο 3ον)κακες παρεες φερνουν παιχνιδια με wg 4ον)παμε group buy big turbo γτ ολα τα αλλα μου φαινονται ημιμετρια! 1) Βάση αυτή , μπαρόμετρο: αυτό. 2) Μπα... αν σηκώσει και το δικό μου θερμοκρασία με decat εξάτμιση τι να πω... 3) ¶σε... άσε... Πάντως πιστεύω πως θα σας βοηθήσω πολύ σε αυτό το θέμα... 4) Μπα... εγώ θα αγοράσω 2-3 μοτέρ να παίζω με τη μαμά τουρμπίνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...