Jump to content
ta6ape

Αφαίρεση Μόνωσης Κομπρέσορα 1.4 Tsi

Recommended Posts

το 10 ειναι ουσιαστικα το φιλτροκουτι (δεν εχει φιλτρο) με τους πνιχτες που οδηγει στον κομπρεσορα. Οι πνίχτες ειναι οι "ανεπιθύμητοι".

Βεβαια ειναι και το κομμάτι που ενώνεται με τον κομπρέσορα.

Αν δειτε εχει και το πλακάκι που κουμπώνει στον κομπρέσορα.

το 11 ειναι φλατζούλα.

Το δύσκολο της υπόθεσης ειναι να φτιάξεις πλακάκι για να κουμπώσει στον κομπρέσορα.

Αγοράζοντας βεβαια το 10 ξεμπερδευεις πιο ευκολα.

ειδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

εισαι Θεος στελιο. Σε ευχαριστώ ΠΑΡΑ πολύ.

Δυστυχώς ειναι πανάκριβα, οποτε θα γίνει custom σωλήνας...

Δεν κάνει τίποτα. :frantics:

Υ.Γ. Να σου πω, την μόνωση με αριθμο 20 την έχεις βγάλει εσυ ?

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

18-19-20-21 εχουν ξηλωθεί.

Πολύς κοπος για το τίποτα.

Σε περίπτωση που θες να τα βγαλεις σώα, ωστε να μπορεις να τα ξαναβάλεις, θελει αναβατόριο, και αν εχεις αφτερμαρκετ εξάτμιση, μπορει να ενοχλει και να χρειαστεί να ξεκουμπωθεί σε καποιο σημείο.

Και όλα αυτά για μια ιδεα παραπάνω ήχο του κομπρέσορα απο 1500-2500σαλ.

Αν ηξερα τι θα τραβούσα για αυτο το αποτέλεσμα δε θα το εκανα.

Επίσης, εχω την εντύπωση οτι έπεσε λίγο η κατανάλωση, αλλα δημιουργήθηκε παραπάνω λαγκ.

Καποια στιγμή θέλω να βγάλω τους πνίχντες, αλλα το θέμα εχει ατονίσει γιατι φοβάμαι το αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

18-19-20-21 εχουν ξηλωθεί.

Πολύς κοπος για το τίποτα.

Σε περίπτωση που θες να τα βγαλεις σώα, ωστε να μπορεις να τα ξαναβάλεις, θελει αναβατόριο, και αν εχεις αφτερμαρκετ εξάτμιση, μπορει να ενοχλει και να χρειαστεί να ξεκουμπωθεί σε καποιο σημείο.

Και όλα αυτά για μια ιδεα παραπάνω ήχο του κομπρέσορα απο 1500-2500σαλ.

Αν ηξερα τι θα τραβούσα για αυτο το αποτέλεσμα δε θα το εκανα.

Επίσης, εχω την εντύπωση οτι έπεσε λίγο η κατανάλωση, αλλα δημιουργήθηκε παραπάνω λαγκ.

Καποια στιγμή θέλω να βγάλω τους πνίχντες, αλλα το θέμα εχει ατονίσει γιατι φοβάμαι το αποτέλεσμα.

Ο ποιο κύριος λόγος που μπαίνουμε σε τόσο κόπο είναι να μειώσουμε θερμοκρασία παρά για τον ήχο!

Μείωση θερμοκρασίας εξαρτήματος (όπως ο κομπρέσσορας) = καλύτερη απόδοση + μεγαλύτερη διάρκεια ζωής εξαρτήματος...

Link to comment
Share on other sites

18-19-20-21 εχουν ξηλωθεί.

Πολύς κοπος για το τίποτα.

Σε περίπτωση που θες να τα βγαλεις σώα, ωστε να μπορεις να τα ξαναβάλεις, θελει αναβατόριο, και αν εχεις αφτερμαρκετ εξάτμιση, μπορει να ενοχλει και να χρειαστεί να ξεκουμπωθεί σε καποιο σημείο.

Και όλα αυτά για μια ιδεα παραπάνω ήχο του κομπρέσορα απο 1500-2500σαλ.

Αν ηξερα τι θα τραβούσα για αυτο το αποτέλεσμα δε θα το εκανα.

Επίσης, εχω την εντύπωση οτι έπεσε λίγο η κατανάλωση, αλλα δημιουργήθηκε παραπάνω λαγκ.

Καποια στιγμή θέλω να βγάλω τους πνίχντες, αλλα το θέμα εχει ατονίσει γιατι φοβάμαι το αποτέλεσμα.

Παραπάνω lag γιατί δημιουργήθηκε όμως ? Δεν φαίνεται λογικό.

Link to comment
Share on other sites

Στέλιο piece of cake προχώρα το ;):D :D

δλδ το έχετε επιχειρήσει αρκετοί απο οτι κατάλαβα?!

και ακριβώς το κέρδος ποιο είναι επειδή διάβασα διάφορα και εχω μπερδευτεί λίγο???!!!

Link to comment
Share on other sites

δλδ το έχετε επιχειρήσει αρκετοί απο οτι κατάλαβα?!

και ακριβώς το κέρδος ποιο είναι επειδή διάβασα διάφορα και εχω μπερδευτεί λίγο???!!!

Στο post#55 είναι η απάντησή σου φίλε μου!

Καλύτερη ψύξη -> μεγαλύτερη διάρκεια ζωής -> καλύτερη απόδοση

ΔΕΝ το κάνουμε για καλύτερο ήχο!!! ΔΕΝ είναι αυτός ο λόγος!!!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Καλύτερη ψύξη -> μεγαλύτερη διάρκεια ζωής -> καλύτερη απόδοση

ΔΕΝ το κάνουμε για καλύτερο ήχο!!! ΔΕΝ είναι αυτός ο λόγος!!!

χμμμμμμ ενδιαφερον μου φαινεται :thumbsup::roadrage: αλλα αν ειναι τοσο δυσκολο οσο λετε μετα με βλεπω για :whistling::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Στο post#55 είναι η απάντησή σου φίλε μου!

Καλύτερη ψύξη -> μεγαλύτερη διάρκεια ζωής -> καλύτερη απόδοση

ΔΕΝ το κάνουμε για καλύτερο ήχο!!! ΔΕΝ είναι αυτός ο λόγος!!!

τα εχω δει ολα τα ποστ...κ στην θεωρια ολα καλα...στην πραξη...

->καλύτερη απόδοση: πόσο καλυτερη απόδοση :fear: εδω γραφουν για λαγκάρισμα!!!

->μεγαλύετρη διάρκεια ζωης,είναι σχετικο,γιατι κάτι που το ανοιγεις κ το πειράζεις,γνωμη μου είναι οτι θα εχει και τις φθορές του!

μη φανώ αρνητικος απλά ρωτάω αν αξίζει η όλη ταλαιπορία!!!

Link to comment
Share on other sites

τα εχω δει ολα τα ποστ...κ στην θεωρια ολα καλα...στην πραξη...

->καλύτερη απόδοση: πόσο καλυτερη απόδοση :laugh: εδω γραφουν για λαγκάρισμα!!!

->μεγαλύετρη διάρκεια ζωης,είναι σχετικο,γιατι κάτι που το ανοιγεις κ το πειράζεις,γνωμη μου είναι οτι θα εχει και τις φθορές του!

μη φανώ αρνητικος απλά ρωτάω αν αξίζει η όλη ταλαιπορία!!!

και εγώ σε καμία περίπτωση δεν θέλω να φανώ αρνητικός, απλά κουβέντα να γίνεται...αλλά αφού το βάζει ο κατασκευαστής...κάποιο λόγω δεν θα έχει?... πχ μήπως αν το βγάλεις γίνεται πιο ευάλωτο στην υγρασία?

Link to comment
Share on other sites

Στάνταρ κάτι ξέρει παραπάνω ο κατασκευαστής από εμάς παιδιά..

Αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω και τα θετικά που αναφέρουν όσοι την αφαίρεσαν.

Βέβαια είναι βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα και χρήζει αναμονής για τα

μακρυπρόθεσμα αποτελέσματα είτε θετικά είτε αρνητικά (τυχόν φθορές κτλ).

Link to comment
Share on other sites

Στάνταρ κάτι ξέρει παραπάνω ο κατασκευαστής από εμάς παιδιά..

Αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω και τα θετικά που αναφέρουν όσοι την αφαίρεσαν.

Βέβαια είναι βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα και χρήζει αναμονής για τα

μακρυπρόθεσμα αποτελέσματα είτε θετικά είτε αρνητικά (τυχόν φθορές κτλ).

ρε παδια τι ειναι το λαγκάρισμα?

Link to comment
Share on other sites

Lag είναι αδύνατο να οφείλεται στην πτώση θερμοκρασίας που προκαλεί η αφαίρεση μόνωσης κομπρέσσορα! Είναι αδύνατο να έχουμε lag στον κομπρέσσορα! Lag έχουμε στην ανταπόκριση του turbo μόνο!

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να προκαλέσουν μια τέτοια αίσθηση! Όπως ο καιρός, η βενζίνη, το πόδι μας...

Lag είναι με πολύ απλά λόγια η καθυστέρηση ενεργοποίησης του turbo! Ο κομπρέσσορας είναι συνδεδεμένος (δηλαδή παίρνει κίνηση) με ιμάντα και με μαγνητικό συμπλέκτη και όταν πρέπει θα λειτουργήσει ο κόσμος να χαλάσει!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Lag είναι αδύνατο να οφείλεται στην πτώση θερμοκρασίας που προκαλεί η αφαίρεση μόνωσης κομπρέσσορα! Είναι αδύνατο να έχουμε lag στον κομπρέσσορα! Lag έχουμε στην ανταπόκριση του turbo μόνο!

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να προκαλέσουν μια τέτοια αίσθηση! Όπως ο καιρός, η βενζίνη, το πόδι μας...

Lag είναι με πολύ απλά λόγια η καθυστέρηση ενεργοποίησης του turbo! Ο κομπρέσσορας είναι συνδεδεμένος (δηλαδή παίρνει κίνηση) με ιμάντα και με μαγνητικό συμπλέκτη και όταν πρέπει θα λειτουργήσει ο κόσμος να χαλάσει!

ευχαριστω φιλε

Link to comment
Share on other sites

ας το κανει καποιος, και να πεί τι πραγματικά θα δει.

Διοτι η θεωρία απο την πράξη διαφέρει.

Επίσης θελω να ακούσω ενα σοβαρό λόγο, γιατι η κατανάλωση μειώνεται.

και αυτο δε το αναφέρω εγώ αλλα και παιδια απο φορουμ του εξωτερικού.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.