Katana Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Τι σκέφτεσαι να κάνεις ρε? Δώσε καμία ιδέα και από δω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 το 10 ειναι ουσιαστικα το φιλτροκουτι (δεν εχει φιλτρο) με τους πνιχτες που οδηγει στον κομπρεσορα. Οι πνίχτες ειναι οι "ανεπιθύμητοι". Βεβαια ειναι και το κομμάτι που ενώνεται με τον κομπρέσορα. Αν δειτε εχει και το πλακάκι που κουμπώνει στον κομπρέσορα. το 11 ειναι φλατζούλα. Το δύσκολο της υπόθεσης ειναι να φτιάξεις πλακάκι για να κουμπώσει στον κομπρέσορα. Αγοράζοντας βεβαια το 10 ξεμπερδευεις πιο ευκολα. ειδωμεν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 (edited) εισαι Θεος στελιο. Σε ευχαριστώ ΠΑΡΑ πολύ. Δυστυχώς ειναι πανάκριβα, οποτε θα γίνει custom σωλήνας... Δεν κάνει τίποτα. Υ.Γ. Να σου πω, την μόνωση με αριθμο 20 την έχεις βγάλει εσυ ? Edited October 3, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 18-19-20-21 εχουν ξηλωθεί. Πολύς κοπος για το τίποτα. Σε περίπτωση που θες να τα βγαλεις σώα, ωστε να μπορεις να τα ξαναβάλεις, θελει αναβατόριο, και αν εχεις αφτερμαρκετ εξάτμιση, μπορει να ενοχλει και να χρειαστεί να ξεκουμπωθεί σε καποιο σημείο. Και όλα αυτά για μια ιδεα παραπάνω ήχο του κομπρέσορα απο 1500-2500σαλ. Αν ηξερα τι θα τραβούσα για αυτο το αποτέλεσμα δε θα το εκανα. Επίσης, εχω την εντύπωση οτι έπεσε λίγο η κατανάλωση, αλλα δημιουργήθηκε παραπάνω λαγκ. Καποια στιγμή θέλω να βγάλω τους πνίχντες, αλλα το θέμα εχει ατονίσει γιατι φοβάμαι το αποτέλεσμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted October 3, 2011 Author Report Share Posted October 3, 2011 18-19-20-21 εχουν ξηλωθεί. Πολύς κοπος για το τίποτα. Σε περίπτωση που θες να τα βγαλεις σώα, ωστε να μπορεις να τα ξαναβάλεις, θελει αναβατόριο, και αν εχεις αφτερμαρκετ εξάτμιση, μπορει να ενοχλει και να χρειαστεί να ξεκουμπωθεί σε καποιο σημείο. Και όλα αυτά για μια ιδεα παραπάνω ήχο του κομπρέσορα απο 1500-2500σαλ. Αν ηξερα τι θα τραβούσα για αυτο το αποτέλεσμα δε θα το εκανα. Επίσης, εχω την εντύπωση οτι έπεσε λίγο η κατανάλωση, αλλα δημιουργήθηκε παραπάνω λαγκ. Καποια στιγμή θέλω να βγάλω τους πνίχντες, αλλα το θέμα εχει ατονίσει γιατι φοβάμαι το αποτέλεσμα. Ο ποιο κύριος λόγος που μπαίνουμε σε τόσο κόπο είναι να μειώσουμε θερμοκρασία παρά για τον ήχο! Μείωση θερμοκρασίας εξαρτήματος (όπως ο κομπρέσσορας) = καλύτερη απόδοση + μεγαλύτερη διάρκεια ζωής εξαρτήματος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 18-19-20-21 εχουν ξηλωθεί. Πολύς κοπος για το τίποτα. Σε περίπτωση που θες να τα βγαλεις σώα, ωστε να μπορεις να τα ξαναβάλεις, θελει αναβατόριο, και αν εχεις αφτερμαρκετ εξάτμιση, μπορει να ενοχλει και να χρειαστεί να ξεκουμπωθεί σε καποιο σημείο. Και όλα αυτά για μια ιδεα παραπάνω ήχο του κομπρέσορα απο 1500-2500σαλ. Αν ηξερα τι θα τραβούσα για αυτο το αποτέλεσμα δε θα το εκανα. Επίσης, εχω την εντύπωση οτι έπεσε λίγο η κατανάλωση, αλλα δημιουργήθηκε παραπάνω λαγκ. Καποια στιγμή θέλω να βγάλω τους πνίχντες, αλλα το θέμα εχει ατονίσει γιατι φοβάμαι το αποτέλεσμα. Παραπάνω lag γιατί δημιουργήθηκε όμως ? Δεν φαίνεται λογικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Στέλιο ,δεν ξέρω πάντως εγινε. τουλάχιστον αυτο επεσε στην αντίληψή μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Στέλιο ,δεν ξέρω πάντως εγινε. τουλάχιστον αυτο επεσε στην αντίληψή μου. Σκέφτομαι να το δοκιμάσω και εγώ, θα δω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Στέλιο piece of cake προχώρα το :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Στέλιο piece of cake προχώρα το :D δλδ το έχετε επιχειρήσει αρκετοί απο οτι κατάλαβα?! και ακριβώς το κέρδος ποιο είναι επειδή διάβασα διάφορα και εχω μπερδευτεί λίγο???!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Μία που το προσπάθησα και βλαστημίσα και μία που το παράτησα αμέσως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted October 4, 2011 Author Report Share Posted October 4, 2011 (edited) δλδ το έχετε επιχειρήσει αρκετοί απο οτι κατάλαβα?! και ακριβώς το κέρδος ποιο είναι επειδή διάβασα διάφορα και εχω μπερδευτεί λίγο???!!! Στο post#55 είναι η απάντησή σου φίλε μου! Καλύτερη ψύξη -> μεγαλύτερη διάρκεια ζωής -> καλύτερη απόδοση ΔΕΝ το κάνουμε για καλύτερο ήχο!!! ΔΕΝ είναι αυτός ο λόγος!!! Edited October 4, 2011 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Καλύτερη ψύξη -> μεγαλύτερη διάρκεια ζωής -> καλύτερη απόδοση ΔΕΝ το κάνουμε για καλύτερο ήχο!!! ΔΕΝ είναι αυτός ο λόγος!!! χμμμμμμ ενδιαφερον μου φαινεται αλλα αν ειναι τοσο δυσκολο οσο λετε μετα με βλεπω για Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Στο post#55 είναι η απάντησή σου φίλε μου! Καλύτερη ψύξη -> μεγαλύτερη διάρκεια ζωής -> καλύτερη απόδοση ΔΕΝ το κάνουμε για καλύτερο ήχο!!! ΔΕΝ είναι αυτός ο λόγος!!! τα εχω δει ολα τα ποστ...κ στην θεωρια ολα καλα...στην πραξη... ->καλύτερη απόδοση: πόσο καλυτερη απόδοση εδω γραφουν για λαγκάρισμα!!! ->μεγαλύετρη διάρκεια ζωης,είναι σχετικο,γιατι κάτι που το ανοιγεις κ το πειράζεις,γνωμη μου είναι οτι θα εχει και τις φθορές του! μη φανώ αρνητικος απλά ρωτάω αν αξίζει η όλη ταλαιπορία!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 ρε παδια τι ειναι το λαγκάρισμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hommer Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 τα εχω δει ολα τα ποστ...κ στην θεωρια ολα καλα...στην πραξη... ->καλύτερη απόδοση: πόσο καλυτερη απόδοση εδω γραφουν για λαγκάρισμα!!! ->μεγαλύετρη διάρκεια ζωης,είναι σχετικο,γιατι κάτι που το ανοιγεις κ το πειράζεις,γνωμη μου είναι οτι θα εχει και τις φθορές του! μη φανώ αρνητικος απλά ρωτάω αν αξίζει η όλη ταλαιπορία!!! και εγώ σε καμία περίπτωση δεν θέλω να φανώ αρνητικός, απλά κουβέντα να γίνεται...αλλά αφού το βάζει ο κατασκευαστής...κάποιο λόγω δεν θα έχει?... πχ μήπως αν το βγάλεις γίνεται πιο ευάλωτο στην υγρασία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Στάνταρ κάτι ξέρει παραπάνω ο κατασκευαστής από εμάς παιδιά.. Αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω και τα θετικά που αναφέρουν όσοι την αφαίρεσαν. Βέβαια είναι βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα και χρήζει αναμονής για τα μακρυπρόθεσμα αποτελέσματα είτε θετικά είτε αρνητικά (τυχόν φθορές κτλ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Στάνταρ κάτι ξέρει παραπάνω ο κατασκευαστής από εμάς παιδιά.. Αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω και τα θετικά που αναφέρουν όσοι την αφαίρεσαν. Βέβαια είναι βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα και χρήζει αναμονής για τα μακρυπρόθεσμα αποτελέσματα είτε θετικά είτε αρνητικά (τυχόν φθορές κτλ). ρε παδια τι ειναι το λαγκάρισμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Και εγώ έχω την απορία πως προκύπτει lag από αυτή την "πατέντα".. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Και εγώ έχω την απορία πως προκύπτει lag από αυτή την "πατέντα".. τι ειναι ρε φιλε το λαγκάρισμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted October 5, 2011 Author Report Share Posted October 5, 2011 (edited) Lag είναι αδύνατο να οφείλεται στην πτώση θερμοκρασίας που προκαλεί η αφαίρεση μόνωσης κομπρέσσορα! Είναι αδύνατο να έχουμε lag στον κομπρέσσορα! Lag έχουμε στην ανταπόκριση του turbo μόνο! Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να προκαλέσουν μια τέτοια αίσθηση! Όπως ο καιρός, η βενζίνη, το πόδι μας... Lag είναι με πολύ απλά λόγια η καθυστέρηση ενεργοποίησης του turbo! Ο κομπρέσσορας είναι συνδεδεμένος (δηλαδή παίρνει κίνηση) με ιμάντα και με μαγνητικό συμπλέκτη και όταν πρέπει θα λειτουργήσει ο κόσμος να χαλάσει! Edited October 5, 2011 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Lag είναι αδύνατο να οφείλεται στην πτώση θερμοκρασίας που προκαλεί η αφαίρεση μόνωσης κομπρέσσορα! Είναι αδύνατο να έχουμε lag στον κομπρέσσορα! Lag έχουμε στην ανταπόκριση του turbo μόνο! Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να προκαλέσουν μια τέτοια αίσθηση! Όπως ο καιρός, η βενζίνη, το πόδι μας... Lag είναι με πολύ απλά λόγια η καθυστέρηση ενεργοποίησης του turbo! Ο κομπρέσσορας είναι συνδεδεμένος (δηλαδή παίρνει κίνηση) με ιμάντα και με μαγνητικό συμπλέκτη και όταν πρέπει θα λειτουργήσει ο κόσμος να χαλάσει! ευχαριστω φιλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 ας το κανει καποιος, και να πεί τι πραγματικά θα δει. Διοτι η θεωρία απο την πράξη διαφέρει. Επίσης θελω να ακούσω ενα σοβαρό λόγο, γιατι η κατανάλωση μειώνεται. και αυτο δε το αναφέρω εγώ αλλα και παιδια απο φορουμ του εξωτερικού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...