Jump to content
xplicit

Aγορα Golf Vi 1.4 80Ps... Plz Help!

Recommended Posts

Γεια σας παίδες. Ξέρει κανείς τις πραγματικές επιδόσεις του golf 1.4 80ps??? Μου φαίνονται πολύ λίγα τα άλογα. Ξέρω ότι ο tsi 1.4 122ps βγάζει περίπου 135+ ps. Ισχύει κάτι αντίστοιχο και εδώ, λόγω φορολογίσιμων ίππων στην Γερμανία? Ήθελα να αγοράσω το tsi 122 ps ( όσο και να 'χει turbo είναι και καίει περισσότερο από ένα ατμοσφαιρικό ) αλλά με όλα αυτά τα οικονομικά μέτρα και την τιμή της βενζίνης σκέφτομαι για το ίδιο αυτοκίνητο αλλά σε πιο αδύναμο κινητήρα. Για 1.2 tsi 105 ps δεν το αναφέρω γιατί απλά το θεωρώ κοροϊδία σε σχέση με την τιμή του. Έχει κανείς golf με τον κινητήρα 1.4 80Ps να με βοηθήσει λίγο? Κάθε απάντηση ευσπρόδεκτοι μιας και απ' οτι διαβάζω από άλλα topic ξέρετε πάρα πολλά πράγματα! Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.. :o

Edited by xplicit
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παίδες. Ξέρει κανείς τις πραγματικές επιδόσεις του golf 1.4 80ps??? Μου φαίνονται πολύ λίγα τα άλογα. Ξέρω ότι ο tsi 1.4 122ps βγάζει περίπου 135+ ps. Ισχύει κάτι αντίστοιχο και εδώ, λόγω φορολογίσιμων ίππων στην Γερμανία? Ήθελα να αγοράσω το tsi 122 ps ( όσο και να 'χει turbo είναι και καίει περισσότερο από ένα ατμοσφαιρικό ) αλλά με όλα αυτά τα οικονομικά μέτρα και την τιμή της βενζίνης σκέφτομαι για το ίδιο αυτοκίνητο αλλά σε πιο αδύναμο κινητήρα. Για 1.2 tsi 105 ps δεν το αναφέρω γιατί απλά το θεωρώ κοροϊδία σε σχέση με την τιμή του. Έχει κανείς golf με τον κινητήρα 1.4 80Ps να με βοηθήσει λίγο? Κάθε απάντηση ευσπρόδεκτοι μιας και απ' οτι διαβάζω από άλλα topic ξέρετε πάρα πολλά πράγματα! Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.. :o

Καλησπέρα φίλε!

Η γνώμη μου είναι ότι 80 hp είναι λίγοι για ένα αμάξωμα σαν του Golf.

Από την εμπειρία μου σε Golf V 1.4 FSI (νομίζω έχει 90 hp) έχω να σου πω ότι είναι πολύ αδύναμο. Δηλαδή όταν έχεις ανοιχτό το A/C ή έχεις μέσα κόσμο το αυτοκίνητο δεν τραβάει.

Αυτό σημαίνει ότι για να κάνεις μια προσπέραση ή θα αρχίσεις κατεβάσματα για επιτάχυνση ή απλά δεν θα την κάνεις. Αποτέλεσμα είναι να οδηγείς σε υψηλές στροφές, αρα με υψηλή κατανάλωση.

Μήπως λοιπόν να το σκεφτείς καλύτερα για κάποιο TSI μοτέρ?? Το οποίο ναι μεν καίει σε υψηλές στροφές αλλά σε νορμάλ οδήγηση είναι αρκετά καλή η κατανάλωσή του. Το θέμα όμως είναι μην δώσεις 15,000+ ¤ και αγανακτείς στο τιμόνι.

Εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα το Golf με τόσα άλογα. To Polo ίσως.

:lol: :lol: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παίδες. Ξέρει κανείς τις πραγματικές επιδόσεις του golf 1.4 80ps??? Μου φαίνονται πολύ λίγα τα άλογα. Ξέρω ότι ο tsi 1.4 122ps βγάζει περίπου 135+ ps. Ισχύει κάτι αντίστοιχο και εδώ, λόγω φορολογίσιμων ίππων στην Γερμανία? Ήθελα να αγοράσω το tsi 122 ps ( όσο και να 'χει turbo είναι και καίει περισσότερο από ένα ατμοσφαιρικό ) αλλά με όλα αυτά τα οικονομικά μέτρα και την τιμή της βενζίνης σκέφτομαι για το ίδιο αυτοκίνητο αλλά σε πιο αδύναμο κινητήρα. Για 1.2 tsi 105 ps δεν το αναφέρω γιατί απλά το θεωρώ κοροϊδία σε σχέση με την τιμή του. Έχει κανείς golf με τον κινητήρα 1.4 80Ps να με βοηθήσει λίγο? Κάθε απάντηση ευσπρόδεκτοι μιας και απ' οτι διαβάζω από άλλα topic ξέρετε πάρα πολλά πράγματα! Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.. :o

Καλησπέρα και καλώς μας ήρθες !

Θα σου πρότεινα να πάρεις tsi και όχι ατμοσφαιρικό γιατί έχει διαφορά στην οδήγηση καθώς επίσης και στις επιδόσεις. Αξίζει γι αυτόν τον κινητήρα να καις λίγο παραπάνω βενζίνη απ' ότι για το ατμοσφαιρικό .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς μας ήρθες !

Θα σου πρότεινα να πάρεις tsi και όχι ατμοσφαιρικό γιατί έχει διαφορά στην οδήγηση καθώς επίσης και στις επιδόσεις. Αξίζει γι αυτόν τον κινητήρα να καις λίγο παραπάνω βενζίνη απ' ότι για το ατμοσφαιρικό .

+1

το 1.2 τι διαφορα τιμής έχει???

εγώ έχω αυτόν τον κινητήρα σε πολο 9ν3...

βέβαια καμία σχέση το ένα αμάξωμα με το άλλο...

από κατανάλωση...πιστεύω πως θα καις περισσότερο με τον 1.4 από ότι με τον 1.2τσι

στο δικό μου τουλάχιστον είμαι στο 7-7.5 και κινούμε κατά βάση σε περιφερειακούς δρόμους και λιγότερο μέσα στην πόλη, όπου τα 10αρια είναι συνηθισμένο φαινόμενο στην κίνηση. Στο ταξίδι είναι κοντα στο 6-6.5.

από πλευράς επιδόσεων... στο πόλο τουλάχιστον κάτι κάνει, πάει ικανοποιητικά χωρίς να κουράζει ιδιαίτερα,το χειμώνα τουλάχιστον, γιατί το καλοκαίρι με τον κλιματισμό έχουμε ένα θεματάκι...

στο γκολφ αν υπολογίσουμε τα παραπάνω κιλά και τον όγκο του αυτοκινήτου...νομίζω πως θα είναι πολύ ποιο δύσκολα τα πράγματα...

το μόνο καλό που έχει ο κινητήρας είναι ότι έχει σχετικά καλή ροπή για 1.4 ατμοσφαιρικό (138) και την βγάζει χαμηλά, κοντά στις 3500, βοηθάει και λίγο το κοντό κιβώτιο και σώζεται η κατάσταση κάπως

γενικά προβλήματα δεν έχει βγάλει στα 52000χλμ που το έχω...

Επίσης νομίζω πως το μοντέλο από τη μέρα που βάλαν τον 1.2 σε γκολφ σταμάτησε να βγαίνει με τον ατμοσφαιρικό 1.4, οπότε ίσως τους έχουν μείνει αυτοκίνητα και κοιτάνε να τα σπρώξουνε...

Link to comment
Share on other sites

φίλε μην το σκέφτεσαι καν -πήγαινε κατευθείαν για το 122 και θα είσαι πολύ ευχαριστημένος-

αυτό με τα 80 πιστέυω θα καίει παραπάνω από το 122 ,μην ξεχνας ότι το golf είναι 1250 κιλα+

αξίζει την διαφόρα στα χρήματα και με το παραπάνω και μη ν ξεχνας ότι και τα 2 ειναι 1,4 που σημαινει ίδια ασφάλεια

,ίδια σήματα κλπ

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Δεν θα αγόραζα golf, απλά. Υπάρχουν πολύ πιο σβέλτα αυτοκίνητα σε αυτήν την τιμή ,ίσως λιγότερο ποιοτικά, ίσως λίγο πιο μικρά αλλά δεν υπάρχει λόγος να κολλήσεις με το Golf. Κι αυτό στο λέω γιατί απ'ότι βλέπω έχεις πρόβλημα να δώσεις +1700¤ περίπου για το TSi αλλά παράλληλα φοβάσαι ότι δεν θα τραβάει.

Εγώ δεν θα φοβόμουν τα 80ps. Περί ασφάλειας θέμα, δεν υπάρχει. Γίναμε όλοι γρήγοροι(και φραγκάτοι) τώρα και θεωρούμε ανασφαλές ένα αμάξι 80 ίππων. Συμμαζευτείτε. Οδηγούσα χρόνια πολύ πιο αργό αμάξι και δεν έπαθα τίποτα, ούτε εγώ, ούτε αυτό. Και εκδρομές και δουλειές και φόρτωμα και γκάζια(όσο μπορούσα) και όλα.

¶σε τελικά που μπορεί να σου βγει και πιο σκυλί από το TSi.

Link to comment
Share on other sites

Οπως λενε και οι περισσοτεροι το να παρεις το Golf με τα 80 αλογα ειναι το μεγαλυτερο λαθος που μπορεις να κανεις. Αμα οικονομικα δεν σε παιρνει δες το Leon που ειναι στα περισσοτερα τμηματα ιδιο με το Golf ή το Polo που ειναι και ποιο φθηνο. Οι 1.2 &1.4 ειναι μονοδρομος σε αυτα τα αυτοκινητα αφου η διαφορα τιμης τους υπερκαλυπτεται απο τα πολλα πλεονεκτηματα που προσφερουν.

Link to comment
Share on other sites

@xplicit: Ούτε να το σκέφτεσαι να πάρεις το golf με 80 αλογάκια, μιλάμε για 1400 κιλά βαρίδι :)

Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι με φυσιολογική οδήγηση ένα 1.2tsi (αλλά ακόμα και 1.4tsi) θα καίει λιγότερο, άσε που θα έχεις και μερικά αλογάκια στο στάβλο παραπάνω για να κάνεις καμια προσπέραση σαν άνθρωπος.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν θα φοβόμουν τα 80ps. Περί ασφάλειας θέμα, δεν υπάρχει. Γίναμε όλοι γρήγοροι(και φραγκάτοι) τώρα και θεωρούμε ανασφαλές ένα αμάξι 80 ίππων. Συμμαζευτείτε. Οδηγούσα χρόνια πολύ πιο αργό αμάξι και δεν έπαθα τίποτα, ούτε εγώ, ούτε αυτό. Και εκδρομές και δουλειές και φόρτωμα και γκάζια(όσο μπορούσα) και όλα.

¶σε τελικά που μπορεί να σου βγει και πιο σκυλί από το TSi.

-η ενεργητική ασφάλεια είναι μεγάλη υπόθεση ,φορτωμένος με καρότσα 1300 κιλα και 80 άλογα θες πολύ χρόνο

για να κάνεις μια προσπέραση σε ένα φορτηγό πχ

-δεν νομίζω να έγινε κανεις γρήγορος ή φραγκατος ,δεν του ειπαμε να πάρει το golf το r

-συμμαζεψου εσύ ,και εμένα ο παππους μου πριν 40 χρόνια οδήγαγε κουρσα 86 αλόγων

αλλάξαν τα πραγματα φίλε

σε λίγο θα του προτείνεις να πάρει και το niva -και αυτο σκυλί είναι ,καπου εκει έιναι στα άλογα και θα πηγαίνει στην εθνικη μαζί με τα τρακτέρ

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι έχω καταλάβει 1.4 80ps και 1.4 tsi έχουν σχεδόν την ίδια κατανάλωση απλά με τα λεγόμενα σας με το turbo κάνεις πιο εύκολα προσπεράσεις και γενικά έχεις καλύτερο τράβηγμα. Παιδιά αυτό που με καίει πιο πολύ είνα η κατανάλωση. Ξέρω ότι όταν ανοίγει το turbo ρουφάει. Με ενδιαφέρει και η αξιοπιστία του turbo, αν και κακά τα ψέμματα αυτή η τεχνολογία υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια και τα turbo-diesel ταξί βγάζουν εκατομμύρια χλμ απροβλημάτιστα. Ας μου πει κάποιος σας παρακαλώ τις μέσες τιμές που βλέπετε στα tsi 122ps σας, γιατί σε διάφορα άρθρα που διαβάζω δεν είναι οι ίδιες με τις εργαστασιάκες που δίνουν. Οι περισσότεροι λένε για 8,5-9. Για 1.2 tsi δεν το σκέφτομαι γιατί είναι κοροϊδία η διαφορά των 1000 περίπου ευρώ μεταξύ αυτού και του 1.4 tsi στην έκδοση generation που ενδιαφέρομαι.

Link to comment
Share on other sites

Η ονομαστική ισχύς σχεδόν πάντα, κυρίως στα Γερμανικά αυτοκίνητα, είναι μικρότερη της πραγματικής.

Επίσης, όπως ειπώθηκε, ένα αυτοκίνητο με λιγότερα άλογα δεν είναι απαραίτητα πιο οικονομικό από ένα με μεγαλύτερη ιπποδύναμη (ο Clarkson τα έχει πει). Πιο πιθανό είναι να συμβαίνει το αντίθετο και στη θεωρία και στην πράξη.

Ειδικά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που αναφέρεις, ο κινητήρας που θεωρείς πιο βενζινοβόρο είναι στην πράξη πιο οικονομικός.

http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/golf/golf/media.Par.0020.File.pdf/td_golf.pdf

captureeo.jpg

Κυρίως όμως πρέπει να σκεφτείς την ενεργητική ασφάλεια.

Θα γλιτώσεις κάποια χρήματα κατά την αγορά, αλλά θα έχεις ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερη κατανάλωση και μικρότερη ασφάλεια.

φίλε dis τον ξέρω τον κατάλογο, τον εχω κατεβασμένο και γω. απλά έλεγα μήπως βγάζει πιο πολλά άλογα και οι Γερμανοί λόγο φορολογίας, γράφουν λιγότερα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν ημαστε μεσα στην τσεπη σου...ενταξει το μυαλο σου λογικο ειναι να γυρναει γυρω απο καποια μοντελα αυτοκινητων. Το Golf ειτε παρεις το trendline 80hp ειτε το higline 160hp το 20ρικο θα το δωσεις οπως και να εχει τελικη τιμη με το κλειδι.Οσο για τις καταναλωσεις βενζινης που λες ..λογικο το βρισκω παραπανω ιπποδυναμη παραπανω γκαζι ---->παραπανω καταναλωση..γιατι πατα πατα ..παιξε παιξε με το turbo αυτα θα εχεις. Αν θες οικονομικο αμαξι τι να σου πω...ειναι στην αποψη του καθενος τι θελει να παρει ..1.4 με τετοιο ογκο και βαρος κανενα δεν μπορει να ανταπεξελθει βασικα..κοιτα σε 1600cc ατμοσφαιρας ισως σε μεταχειρισμενο βαβαρικο που ειναι αρκετα αξοιοπιστα η σε Japan μερια. Αλλα επειδη ζητας την αποψη μας πανω στο θεμα του 1.4 80hp....ενταξει...lite πραγματα οχι παπαδες..ιδιο σκαφος ..βαλε επανω οτι αξεσουαρ θες και παρτο τα λαδια του τα ξυδια του επανω ουτε να το προσεχεις 2' προθερμανση..ουτε πριν φτασεις ..οχι το ενα ετσι το αλλο αλλιως. Αν η ΤΣΕΠΗ σου ΔΕΝ αντεχει και το ταβανι σου ειναι εκει ..τσιμπα το.

Edited by Panos140
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

-η ενεργητική ασφάλεια είναι μεγάλη υπόθεση ,φορτωμένος με καρότσα 1300 κιλα και 80 άλογα θες πολύ χρόνο

για να κάνεις μια προσπέραση σε ένα φορτηγό πχ

-δεν νομίζω να έγινε κανεις γρήγορος ή φραγκατος ,δεν του ειπαμε να πάρει το golf το r

-συμμαζεψου εσύ ,και εμένα ο παππους μου πριν 40 χρόνια οδήγαγε κουρσα 86 αλόγων

αλλάξαν τα πραγματα φίλε

σε λίγο θα του προτείνεις να πάρει και το niva -και αυτο σκυλί είναι ,καπου εκει έιναι στα άλογα και θα πηγαίνει στην εθνικη μαζί με τα τρακτέρ

Για το γρήγορος ή για το φραγκάτος θίχτηκες; Ξεκαβάλα και προσγειώσου. Τα πράγματα μπορεί να άλλαξαν για την δική σου τσέπη, όχι για όλων των υπολοίπων. Δεν έχουν όλοι τα λεφτά για γρήγορο και καλό αμάξι. Και αν η τσέπη του για niva μόνο άντεχε και μου έλεγε ότι πάει βόλτες στα βουνά, θα του το πρότεινα ναι. Σε λίγο θα ακούσω και ότι όποιος δεν έχει πάνω από 100 άλογα ή ότι έχει αμάξι 10ετίας είναι επικίνδυνος και δεν πρέπει να κυκλοφορεί. Μείνε εσύ στην πλάνη σου και άσε με εμένα στην πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν ημαστε μεσα στην τσεπη σου...ενταξει το μυαλο σου λογικο ειναι να γυρναει γυρω απο καποια μοντελα αυτοκινητων. Το Golf ειτε παρεις το trendline 80hp ειτε το higline 160hp το 20ρικο θα το δωσεις οπως και να εχει τελικη τιμη με το κλειδι.Οσο για τις καταναλωσεις βενζινης που λες ..λογικο το βρισκω παραπανω ιπποδυναμη παραπανω γκαζι ---->παραπανω καταναλωση..γιατι πατα πατα ..παιξε παιξε με το turbo αυτα θα εχεις. Αν θες οικονομικο αμαξι τι να σου πω...ειναι στην αποψη του καθενος τι θελει να παρει ..1.4 με τετοιο ογκο και βαρος κανενα δεν μπορει να ανταπεξελθει βασικα..κοιτα σε 1600cc ατμοσφαιρας ισως σε μεταχειρισμενο βαβαρικο που ειναι αρκετα αξοιοπιστα η σε Japan μερια. Αλλα επειδη ζητας την αποψη μας πανω στο θεμα του 1.4 80hp....ενταξει...lite πραγματα οχι παπαδες..ιδιο σκαφος ..βαλε επανω οτι αξεσουαρ θες και παρτο τα λαδια του τα ξυδια του επανω ουτε να το προσεχεις 2' προθερμανση..ουτε πριν φτασεις ..οχι το ενα ετσι το αλλο αλλιως. Αν σου ειπα η ΤΣΕΠΗ σου ΔΕΝ αντεχει και το ταβανι σου ειναι εκει ..τσιμπα το.

Μέχρι 20.000 + κάτι ψιλά μπορώ να παίξω άνετα, μπορώ να πάω και σε tsi 160ps, αλλά βλέπεις η βενζίνη πως πάει. Προτιμώ να έχω ένα φράγκο παραπάνω για να πιω και ένα δεύτερο ποτό παρά να σκέφτομαι πως θα πληρώσω τη βενζίνη. Μου αρέσει το σκαρί του golf. Ήμουν ένα χρόνο κάτω Πελοπόννησο και το έχει ένας συνάδελφος σε tsi 122. Ένα χρόνο το αυτοκίνητο το έζησα πραγματικά και δεν μπορώ πλέον να κοιτάξω αλλού, δεν θέλω. Αλλά οικονομική κρίση σου λένε

Link to comment
Share on other sites

Με το 122 στην εθνικη με 130 θα καις 7-7.3λιτρα/100. Στη πολη (αναλογα τη πολη) 8-10 λιτρα/100. Στους επαρχιακους με 100-110 θα βλεπεις και κατω απο 7λιτρα/100 λογω υπαρξης της 6ης ταχυτητας.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι 20.000 + κάτι ψιλά μπορώ να παίξω άνετα, μπορώ να πάω και σε tsi 160ps, αλλά βλέπεις η βενζίνη πως πάει. Προτιμώ να έχω ένα φράγκο παραπάνω για να πιω και ένα δεύτερο ποτό παρά να σκέφτομαι πως θα πληρώσω τη βενζίνη. Μου αρέσει το σκαρί του golf. Ήμουν ένα χρόνο κάτω Πελοπόννησο και το έχει ένας συνάδελφος σε tsi 122. Ένα χρόνο το αυτοκίνητο το έζησα πραγματικά και δεν μπορώ πλέον να κοιτάξω αλλού, δεν θέλω. Αλλά οικονομική κρίση σου λένε

Επειδη βλεπω σκεφτεσαι καπως ποιο μακρια περαν απο την αγορα του αυτοκινητου...και σε προβληματιζει τοσο πολυ το ολο σκηνικο ομως ερχεται σε συγκρουση στο οτι δεν απελευθερωνεις το μυαλο σου και σε καποια αλλη μαρκα αυτοκινητου.Γιατι τα 20κ ειναι αρκετα σεβαστο ποσο στην εποχη μας..επειδη 2 αμαξια αλλαξα και τα 2 ηταν VW πιστεψε με μην κολλας με ενα αμαξι υπαρχουν και αλλα εξισου ομορφα και ποιοτικα που σε φλερταρουν στο θεμα "ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ"

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους πολύ που βοηθάτε. Απλά όπως καταλαβαίνετε το golf είναι κόλημμα. Είναι αμάξι με @@. Αν και βγαίνω λίγο off topic, έχετε να προτείνετε κάτι εναλακτικό αλλά σε 3-θυρο αμάξωμα?

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους πολύ που βοηθάτε. Απλά όπως καταλαβαίνετε το golf είναι κόλημμα. Είναι αμάξι με @@. Αν και βγαίνω λίγο off topic, έχετε να προτείνετε κάτι εναλακτικό αλλά σε 3-θυρο αμάξωμα?

Αν οπως λες εχεις κολλησει ...δυσκολα τα πραγματα πανε και παρτο γιατι δεν σε βλεπω να κοιμασαι καλα τα βραδια...

Link to comment
Share on other sites

Αν οπως λες εχεις κολλησει ...δυσκολα τα πραγματα πανε και παρτο γιατι δεν σε βλεπω να κοιμασαι καλα τα βραδια...

Χαχα, όντως! Και στον ύπνο μου το βλέπω που λέει ο λόγος. :p

Link to comment
Share on other sites

Για το γρήγορος ή για το φραγκάτος θίχτηκες; Ξεκαβάλα και προσγειώσου. Τα πράγματα μπορεί να άλλαξαν για την δική σου τσέπη, όχι για όλων των υπολοίπων. Δεν έχουν όλοι τα λεφτά για γρήγορο και καλό αμάξι. Και αν η τσέπη του για niva μόνο άντεχε και μου έλεγε ότι πάει βόλτες στα βουνά, θα του το πρότεινα ναι. Σε λίγο θα ακούσω και ότι όποιος δεν έχει πάνω από 100 άλογα ή ότι έχει αμάξι 10ετίας είναι επικίνδυνος και δεν πρέπει να κυκλοφορεί. Μείνε εσύ στην πλάνη σου και άσε με εμένα στην πραγματικότητα.

καβάλα εσυ το ποδηλατακι σου και το ποιος είναι στην πραγματικότητα μάλλον αναρρωτήσου εσύ-

ο φίλος ρωτάει συγκεκριμένα πράγματα εάν το golf το 80αρι θα είναι αρκετό-δηλαδή

για τιμή 17340 στην έκδοση generation όπου με 19500 παίρνει το 122 στην ίδια έκδοση -

δεν του προτείναμε να παρει ούτε το gti με 32κ ουτε το r με τα 50κ-

τα πράγματα άλλαξαν για ολων τις τσέπες ,απότην στιγμή όμως που έχει αποφασίσει για

αγορά ,τα 2 χιλιάρικα δεν είναι τόσο τραγικό ποσό στο σύνολο των 17 ή των 19 και για κάτι που για εμένα θα μετανιώσει πικρά (εάν πάρει το 80αρι)

τα 100 άλογα δεν είναι λίγα για πολλά αυτοκίνητα ,ούτε τα 80 ,αλλά για το golf είναι-

Link to comment
Share on other sites

καβάλα εσυ το ποδηλατακι σου και το ποιος είναι στην πραγματικότητα μάλλον αναρρωτήσου εσύ-

ο φίλος ρωτάει συγκεκριμένα πράγματα εάν το golf το 80αρι θα είναι αρκετό-δηλαδή

για τιμή 17340 στην έκδοση generation όπου με 19500 παίρνει το 122 στην ίδια έκδοση -

δεν του προτείναμε να παρει ούτε το gti με 32κ ουτε το r με τα 50κ-

τα πράγματα άλλαξαν για ολων τις τσέπες ,απότην στιγμή όμως που έχει αποφασίσει για

αγορά ,τα 2 χιλιάρικα δεν είναι τόσο τραγικό ποσό στο σύνολο των 17 ή των 19 και για κάτι που για εμένα θα μετανιώσει πικρά (εάν πάρει το 80αρι)

τα 100 άλογα δεν είναι λίγα για πολλά αυτοκίνητα ,ούτε τα 80 ,αλλά για το golf είναι-

:p πολύ σωστή άποψη!

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχεις ακόμα ενδοιασμούς για την κατανάλωση.

Γράφουν λιγότερα, αλλά το κάνουν σε όλους τους κινητήρες. Γιατί να κάνουν διακρίσεις ?

Δεν ξέρω τι να σου πω... Ακολουθούν μάλλον κάποια συγκεκριμένη πολιτική. thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι να σου πω... Ακολουθούν μάλλον κάποια συγκεκριμένη πολιτική. thumbsdown.gif

ρίξε μια ματία σε αυτά που έγραψα παραπάνω για την κατανάλωση του ίδιου κινητήρα που φορούσε το προηγούμενο πολο...και σκέψου και την διαφορά που έχουν σε βάρος

δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικός για να μην πω πως καίει όσο και το 1.4 τσι, ίσως και λίγο περισσότερο κυρίως στα ταξίδια λόγο 5ταχ κιβωτίου

αν σε ενδιαφέρει αποκλειστικά το θέμα κατανάλωσης νομίζω πρέπει να πας σε 1.2τσι...

αν πάλι το θεωρείς κοροιδία κοίτα τα 122 πς...

οικονομικό δεν το λες πάντως...αυτό με τα 80 πς

και το λεν και τα νούμερα και οι κάτοχοι

Link to comment
Share on other sites

ρίξε μια ματία σε αυτά που έγραψα παραπάνω για την κατανάλωση του ίδιου κινητήρα που φορούσε το προηγούμενο πολο...και σκέψου και την διαφορά που έχουν σε βάρος

δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικός για να μην πω πως καίει όσο και το 1.4 τσι, ίσως και λίγο περισσότερο κυρίως στα ταξίδια λόγο 5ταχ κιβωτίου

αν σε ενδιαφέρει αποκλειστικά το θέμα κατανάλωσης νομίζω πρέπει να πας σε 1.2τσι...

αν πάλι το θεωρείς κοροιδία κοίτα τα 122 πς...

οικονομικό δεν το λες πάντως...αυτό με τα 80 πς

και το λεν και τα νούμερα και οι κάτοχοι

άνθρωπε μου παρε το 122 αρι να το ευχαριστηθείς το αμάξι! με καταναλωσεις εγω θα σου πω που με 17αρες ζαντες κ ως φοιτητής(δεν μου τρεχουν αλλα τα εξοδα κίνησης τα βγάζω ανετα!

) το ενα ντεπόζιτο μου βγαζει 600χλμ εντος πολης! στο χωριο μου που ειναι 380χλμ πηγενω και εχω μια μπαρα απο τον δεικτη πανω απο το μισο!πιστευω δλδ εκτος πόλης έχει αυτονομία τις τάξεως των 750χλμ!..δεν λες οτι δεν ειναι οικονομικο!οταν πηγενεις με με 130σταθερα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.