kifinas Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Παλικαρια εχω προβλημα εδω και περιπου δυο χρονια απο τοτε δηλαδη που περασα, τα 40000χλμ. Εχω το passat 2.0 tsi turbo βενζινη 200hp αγορασμενο το Ιουνιο του 2007, και μεχρι στιγμης εχει 130.000χλμ (κανω πολλα για την δουλεια μου). Το παραξενο ειναι οτι το αυτοκινητο δεν κανει πολλα χιλιομετρα στην πολη τακιδευω πολυ μεσω αττικης οδου, και καθε 3000χλμ θελει λαδι (βγαζει ενδειξη ελειψης λαδιου). Βαζω λαδι 5/30 που κανει 20€ το κιλο και καθε περιπου 3 γεμισματα θελει και ενα κιλο λαδι. Στην αντιπροσωπια λενε οτι ειναι φυσιολογικο και μου διαβασανε οτι το ενγχυριδιο γραφει οτι ειναι ελλατωματικος ο κινητηρας μονο αν καει λαδι 1 κιλο τα 1000χλμ!!!. Μου φενονται αστεια πραγματα, αυτοκινητο 35000€ γερμανικο και να κανει τετοιες μα..... Εχω εγγυηση ακομα 6 μηνες και ειναι καιρος να το ψαξω λιγο παραπανω. Το αμαξι δεν εχει χιλιομετρα στην πολη δεν ζωριζεται (δεν τρεχω πανω απο 150χλμ) και δεν το πλακωνω σχεδον ποτε ειμαιηρεμος οδηγος. Δεν χανει λαδια αλλα τα καιει. Το εχουνε ψαξει μηπως φταιει η τουρμπινα αλλα λενε οτι ειναι ολα οκ. Παρακαλω θελω την βοηθεια σας ενω το αμαξι ειναι οτι καλυτερο εχω καβαλησει τετοιο προβλημα απο γερμανικο αυτοκινητο δεν το περιμενα. Φιλικα περιμενω τις εμπειριες σας και τις συμβουλες σας. Χρήστος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) εχεις το 2.0 fsi turbo λογικα... το ιδιο με το δικο μου μοτερ... και εμενα τοσο λαδι καιει.... βεβαια εγω κανω αστικες μετακινησεις πολλες.. κοιτα τα 5w-30 ειναι τα σωστα λαδια και δε θα εχεις κανενα προβλημα αν θυμασαι σε τακτα διαστηματα να το γεμιζεις.. ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΛΑΜΠΑΚΙ!!! ανα 1000 χιλιομετρα βαζε του 300-400 ml.. αν παλι σε τρωει και δε θες να βαζεις λαδια πας σε 10w-40... εσυ διαλεγεις.. ta 10w-40 δε θα δημιουργησουν προβλημα απλα θα αυξηθει ισως η καταναλωση βενζινης... παντος τα σωστα λαδια ειναι τα 5w-30 γενικα αυτο το μοτερ καιει λαδια μετα τα 40000-50000 χιλιομετρα.. Edited January 3, 2011 by Detuner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 εχεις το 2.0 fsi turbo λογικα... το ιδιο με το δικο μου μοτερ... και εμενα τοσο λαδι καιει.... βεβαια εγω κανω αστικες μετακινησεις πολλες.. κοιτα τα 5w-30 ειναι τα σωστα λαδια και δε θα εχεις κανενα προβλημα αν θυμασαι σε τακτα διαστηματα να το γεμιζεις.. ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΛΑΜΠΑΚΙ!!! ανα 1000 χιλιομετρα βαζε του 300-400 ml.. αν παλι σε τρωει και δε θες να βαζεις λαδια πας σε 10w-40... εσυ διαλεγεις.. ta 10w-40 δε θα δημιουργησουν προβλημα απλα θα αυξηθει ισως η καταναλωση βενζινης... παντος τα σωστα λαδια ειναι τα 5w-30 γενικα αυτο το μοτερ καιει λαδια μετα τα 40000-50000 χιλιομετρα.. +1 δοκίμασε άμεσα τα 10-40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agelosa4 Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 +1 δοκίμασε άμεσα τα 10-40 ε! κατασκευαστικα λαθη τα πληρωνουμε καλα!! λογικο δεν ειναι να καιει τοσο αλλα ο 2.0tfsi ουκ ολιγα ακομη και σε μαμα μορφη καινε παρα πολυ!! συνηθως οσα ανοιγουν τα αλλαζουν μεταλλα και ελατηρια και βελτιωνεται λιγο (αν και μερικα εστω και με λιγες χιλιαδες χλμ ειναι οβαλ οι κυλινδροι. (μην αγχωνεστε δεν φταιτε εσεις η μαμα vw φροντισε να ειναι ετσι) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 (edited) Επισης δοκιμασε να τα αγοραζεις απο trade-wind.gr ή g-market.gr ωστε να τα αγοραζεις αρκετα πιο φθηνα. Edited January 4, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kifinas Posted January 5, 2011 Author Report Share Posted January 5, 2011 Επισης δοκιμασε να τα αγοραζεις απο trade-wind.gr ή g-market.gr ωστε να τα αγοραζεις αρκετα πιο φθηνα. Σας ευχαριστω ολους σας για τις απαντησεις σας. Τωρα να πω οτι ειμαι ανακουφισμενος? Απο την μια γιατι δεν εχει προβλημα το αμαξι μου αλλα απο την αλλη λυπαμε για ενα τοσο καλο αυτοκινητο. Τοσα χρονια συμπληρωνω ας το παρω αποφαση οτι δεν θα αλλαξει κατι. Ισως σκευτω να βαλω και 10-40 αν και το θεμα με την βενζινη με καιει λιγο μιας και κανω 150χλμ καθημερινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 Να κάνω κι εγώ μία ερώτηση; Επειδή το θέμα το έχω παρακολουθήσει κα σε άλλο forum, στατιστικά παρατήρησα ότι όσοι τα πηγαίνουν ήρεμα έχουν τέτοιο θέμα. Παρατήρησα και διαπίστωσα δε ότι αν πηγαίνεις για παράδειγμα με 6η, 2000rpm και 100km σε ανηφόρα το αυτοκίνητο τρώει αρκετά περισσότερο ζόρι, άρα και η τουρμπίνα σου δουλεύει υπερωρίες, άρα θα κάψεις λαδάκι... Αν δοκίμαζες να το δουλεύεις λίγο πιο "ανάλαφρα" πιστεύω ότι θα βελτιωνόταν η κατάσταση. Προς Θεού δεν εννοώ να το σπας όλη μέρα, απλά να του δώσεις τον αέρα του Βέβαια η απλούστερη λύση είναι η μετάβαση σε 10-40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Σιγουρα η τουρμπινα σε χαμηλες στροφες για να διατηρησεις τα χιλιομετρα της δινεις περισσοτερο φορτιο οποτε δουλευει περισσοτερο και ειναι λογικο να καιει λιγο περισσοτερο λαδι,ειδικα αν εχει αρκετα χιλιομετρα πανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Καλησπέρα και από εμένα έχω το ίδιο αυτοκίνητο μοντέλο 2006 μου έκαψε λάδι και εμένα αλλά εώς τα 50000-55000 μετά από εκείνο το longlife service περιορίστηκε η κατανάλωση λαδιού σε ασήμαντα επίπεδα τώρα έχω 97000 χλμ και απο τα 80000 που έκανα service συμπλήρωσα ελάχιστο 100γρ ίσως και να μήν χρειαζότανε.παρ'ολα αυτά θεωρώ ότι το 10w-40 πρέπει να το ξανασκεφτείς.Οι απόψεις περί τρόπου οδήγησης είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα πιστεύω ,εγώ τα έκανα όλα τα χιλιόμετρα σε εθνική οδό και ιδιαίτερα εξωτερικό με 300 και 400 χιλιόμετρα αδιάκοπης οδήγησης ίσως να παίζει το ρόλο του αυτό εγώ έβαζα aral και τώρα castrol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anas@S Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 (edited) Το ιδιο προβλημα και εγω με ενα golf mk5 gti, το πηρα μεταχειρισμενο με 32000χλμ και τωρα εχει 70000χλμ, απο την πρωτη μερα που το πηρα καιει 1-1,5 λιτρο ανα 3000Km και μενα. Το κοιταξαμε παντου δν χανει απο πουθενα, δν φαινεται να εχει προβλημα πουθενα. Μετα απο την συμβουλη του μηχανικου να βαλω 10-40 το δοκιμασα αλλα καμια βελτιωση, ακριβως το ιδιο ισως και χειροτερα. Δν ξερω τι να κανω. Edited April 1, 2011 by Anas@S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 (edited) Είναι ΜΕΓΑ λάθος να βάλεις 10W40 λάδι σε κινητήρα τούρμπο!!! Μη ξαναδιαβάσω τέτοιο λάθος!!! Με το που θα το κάνεις αυτό το μόνο που θα καταφέρεις είναι να μεγαλώσεις και άλλο τις ανοχές στα κενά (πιστόνι-ελατήριο-...) και να πάρεις τον κινητήρα στο χέρι!!! Μια πιο σωστή λύση είναι να βάλεις (Mobil) 0W40 ή 5W40 και πάλι με επιφύλαξη! Η καλύτερη λύση είναι να βάλεις Motorkote στο λάδι κινητήρα και θα δεις γιατριά!!! Κρατάει για 80,000χλμ και βοηθάει στη μείωση τριβών και μείωση κατανάλωσης. Μάλιστα η SuperDynamic (την οποία δεν πολυ-συστήνω...) έχει βγάλει πρόσθετο λαδιού για αυτόν τον λόγο: για κινητήρες με αυξημένη κατανάλωση λαδιού. Η τελική λύση βέβαια είναι αλλαγή ελατηρίων κυλίνδρου... Edited April 1, 2011 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...