GolfRS Posted December 31, 2004 Report Share Posted December 31, 2004 Σπυρο στα 1.4 τα 100 αλογα που σηλωνουν ειναι κατα 90% στον τροχο.PoloRS η βελτιωσιμοτητα ενος κινητηρα εξαρταται απο το ποσο πουσαρισμενος ειναι εργοστασιακα ο καθε κινητηρας και οχι απο τα κυβικα. (παντα σε ατμοσφαιρικα μιλαμε) πχ saxo vts και honda vtec. Για τα 148 αλογα μαλλον ειναι στο στροφαλο (θεωροντας οτι εχουν αλλαχτει εξατμιση φιλτρο και προγραμμα) και ειναι λογικα απο 125 να παει 140. ← Ξαναδίαβασε τι έγραψες... Αν τα 148 άλογα όπως λές είναι στο στρόφαλο (δέν αμφιβάλω)....και τα 125 στο στρόφαλο είναι .ΠΑΝΤΑ οι εταιρίες ανακοινώνουν ιπποδύναμη στο στρόφαλο. Τι εννοείς λοιπόν απο 125 να πάει 140;; Μάλλον μπερδεύτηκες.... Όσον αφορά την βελτιωσιμότητα ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. Κοίτα λοιπόν τον κινητήρα του 1400 και πές μου τί βελτιωσιμότητα έχει ένας κινητήρας που σχεδιάστηκε για 75 ΑΛΟΓΑ και έχει ΠΟΥΣΑΡΙΣΤΕΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ στα 100 Σκεφτείτε μόνο πως τα turbo kit για τον συγκεκριμένο κινητήρα δηλώνουν ιπποδύναμη 145-150 άλογα...Τώρα πώς εσείς με 1ο στάδιο ατμοσφαιρικό παιρνετε 122 άλογα....Τι να πώ...Θαύματα μηχανικής.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted December 31, 2004 Report Share Posted December 31, 2004 Οι ιπποδυνάμεις που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές είναι ΠΑΝΤΑ στον στρόφαλο και τα 120 για το Πολο είναι και αυτά εννοείται στρόφαλο...Και τώρα θα μου πέιτε γιατί το Golf 1400 'εβγαζε 80+ στρόφαλο.όντως επειδή στη Γερμανία η φορολογία είναι με τους ίππους τα 75 άλογα είναι σκαλοπάτι και η Vw έκανε αυτό το τρικ δηλώνοντας μερικά αλογάκια λιγότερα αλλά πάντα στο στρόφαλο!Διαβάστε αφιερώματα σε δυναμομετρήσεις και θα καταλάβετε οτι ακόμα και αν έχεις διαφορετική πίεση στα λάστιχα η ιπποδύναμη στον τροχό αλλάζει στον στρόφαλο όμως ποτε... Δλδ σε κινητήρα 120 ίππων με α στάδιο δλδ εισαγωγή εξάτμιση και πρόγραμμα δε βγαίνουν 15 άλογα? τότε στον 75άρι όποιος βάζει μόνο φίλτρο-ούτε καν χοάνη η σκούπα-, που το κάνουν πολλοί εδω μέσα συμφωνα με τα λεγόμενά σου είναι βλάκας γιατι κυνηγάει 0,3-0,5 άλογα... Η Σεατ λέει 15 άλογα απο τα 100 με φίλτρο και Bmc μόνο...8α μου πεις τα βγάζει΄? μάλλον όχι αλλα και 113 έχει δείξει σε ΑΣΤΡΩΤΑ αυτοκίνητα οπότε με εξάτμιση... να τα τα 15... το fabia με αντίστοιχες βελτιώσεις έδωσε 117 άλογα και απο εξάτμιση μονο τελικό και επώνυμο δλδ πιο φιμωμένο... Γιατί σου φαίνεται περίεργο με β στάδιο να πάρεις και 30 άλογα? με βάση τα 100 μιλάω πάντα... με Τούρμπο θα έβλεπες 50+. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted December 31, 2004 Report Share Posted December 31, 2004 (edited) ...Τώρα πώς εσείς με 1ο στάδιο ατμοσφαιρικό παιρνετε 122 άλογα....Τι να πώ...Θαύματα μηχανικής.... ← Αν λάβουμε υπόψην μας την δυναμομέτρηση του Auto motor Sport (έγκυρο περιοδικό νομίζω) ξεκινάμε από 108 άλογα στον στρόφαλο και με βελτιώσεις 1ου σταδίου φτάνουμε στα 122 (δηλαδή +14 άλογα). Αν αυτό θεωρείται μηχανικό θαύμα τοτέ ή έχω πολύ καλό μηχανικό ή απλά με κοροϊδευεί οπότε το 1ο στάδιο δεν δίνει τίποτα... και είναι πεταμένα λεφτά Edited December 31, 2004 by Peryrho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord_Rutherford Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Ο 1,4 75hp βγάζει 75 άλογα, ο 100hp 100. Το ibiza club πήγε και έκανε δυναμομέτρηση και τα top gun τους βγάλανε 109 και 107 άλογα και πέσαν από τα σύνεφα. Ενώ το POWER που τους είχε κάνει δυναμομέτρηση τους είχε βγάλει 118 και 117 άλογα. Ο καθένας λέει ότι θέλει και το AMS υποστηρίζει τα γερμανικά επειδή είναι γερμανικό περιοδικό. Παιδί από το forum μας δεν έκανε δυναμομέτρηση σε golf 1,4 και έβγαλε 74 άλογα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Αν λάβουμε υπόψην μας την δυναμομέτρηση του Auto motor Sport (έγκυρο περιοδικό νομίζω) ξεκινάμε από 108 άλογα στον στρόφαλο και με βελτιώσεις 1ου σταδίου φτάνουμε στα 122 (δηλαδή +14 άλογα). Αν αυτό θεωρείται μηχανικό θαύμα τοτέ ή έχω πολύ καλό μηχανικό ή απλά με κοροϊδευεί οπότε το 1ο στάδιο δεν δίνει τίποτα... και είναι πεταμένα λεφτά ← Απο ότι φαίνεται ΠΑΛΙ δεν κατάλαβες αυτά που σου έγραψα.. Οπότε με τα λεγόμενά σου... ο 1400αρης με τεχνολογία 1995 και χώρις μεταβλητό βγάζει 108 άλογα...και ο 1600ρης με τεχνολογία 2000, 53αρα πεταλούδα,μεταβλητό εισαγωγής, χταπόδι, 11.5 συμπίεση ΒΓΑΖΕΙ 10 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;; Θα τρελαθούμε στο τέλος!!!!! Όσο για το φίλο που λέει ότι ατμοσφαιρικά παίρνεις 30 άλογα...Να σου πώ φίλε μου...¶ν (όπως λέτε όλοι για τα 100ρια..) το Gti βγάζει 140 άλογα, αυτό συμαίνει ότι εγώ με 2ο στάδιο θα πάω στα....170!!!! Γουστάρωωωωω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nt7561 Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Όταν πας να αγοράσεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο και σου λένε οτι είναι 1.390 cc και βγάζει 101hp που εννοούνε οτιτα βγάζει στον στρόφαλο ή στον τροχό? ← Σπύρο μου, εννοούν στον τροχό!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Δεν είναι στον τροχό... οι εταιρειές δηλώνουν αποδόσεις στον στρόφαλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Σπύρο μου, εννοούν στον τροχό!! ← ΟΚ ευχαριστώ. Είχα χρόνια αυτην την απορία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 ΟΚ ευχαριστώ. Είχα χρόνια αυτην την απορία ← Και όπως φαίνεται θα συνεχίσεις να την έχεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord_Rutherford Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Στο στρόφαλο. Όλοι για να χαρούμε λέμε οτι το 75ps βγάζει 84 άλογα και οτι το 100ps 110. Τότε τα punto sporting, τα clio και τα 206 με τα 90 άλογα γιατί δεν τα περνάμε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Δεν το λέμε για να χαρούμε.... πραγματικά βγάζουν κάτι παραπάνω από τα δηλώμενα (λόγο της γερμανικής φορολόγησης που λέγαμε... τα 75 και τα 101 άλογα είναι όρια κατηγοριών και για αυτό δηλώνουν λίγο πιο κάτω οι εταίριες για να είναι ανταγωνίσιμα στην άγορα) Τώρα το πόσο τελικά βγάζουν, είναι τελείως υποκειμένικο και δεν μπορούμε να περίμενουμε επίσημη απάντηση γιατί θα ήταν σαν να διαψευδάν τους εαύτους τους...οπότε καταλήγουμε στον κρίτη του φαναριού! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 (edited) Ρε παιδιά τι σας νοιάζει η ιπποδύναμη στην ρόδα?? Αυτή είναι χρήσιμη μόνο στους dragsterάδες που θέλουν να ξέρουν με πόσσες στροφές να κάνουν την εκκίνηση ώστε να έχουν τις μικρότερες δυνατές απώλειες. Η δύναμη στην ρόδα αλλάζει. Εξαρτάται από την διάμετρο της ζάντας, από την πίεση στα ελαστικά, από τον βαθμό φθοράς των ελαστικών και πολλά άλλα. ¶ρα όπως έχει πει και το power (που αρκετοί επικαλούμαστε) σημασία έχει η δύναμη στον στρόφαλο και όχι στην ρόδα. Από κει και πέρα το μοτερ του 9Ν (1.4) έχει αλλαγές σε σχέση με αυτόν του 6Ν/6Ν2. Μπορεί να μην είναι τεράστιες αλλά είναι υπαρκτές. Έχω διαβάσει και σχετικό άρθρο στο AMS το οποίο και θα προσπαθήσω να βρω. ¶ρα μην λέτε ότι το μοτερ είναι 5 ή 10 χρονών. Πως άλλωστε μπορεί να είναι?? Σκεφθείτε ότι τα τελευταία χρόνια οι περιορισμοί ρύπων στην Ε.Ε. είναι πολύ πιο αυστηροί και το polo είναι συννομο με αυτούς του περιορισμούς και όμως η ιπποδύναμη του μοτερ ΔΕΝ έχει μειωθεί καθόλου, το αντίθετο μάλιστα θα έλεγα! Τέλος δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης στις δυναμομετρήσεις εκτός και αυτές γίνουν από το ίδιο δυναμόμετρο. Μπορεί να πας το αμάξι σου σε ένα δυναμόμετρο και να σου βγάλει 105 και το άλλο να σου βγάλει 95. Μην νομίζετε ότι όλα τα δυναμόμετρα είναι 100% αξιόπιστα. Ο καλύτερος κριτής για μια βελτίωση είναι η εντύπωση που αφήνει στον οδηγό του οχήματος. Αν δεν κάνω λάθος το παιδι με το golf που έβγαλε από 1ο στάδια 7 άλογα είπε ότι το αμάξι του άλλαξε πολύ προς το καλύτερο. Τώρα τι μας νοιάζει αν πήρε 7, 8 ή 10 άλογα.Μην γίνουμε αριθμο-λάγνοι... ΥΓ) Δεν νομίζω ότι στο polo 1.4 16V τα φράζει το clio ή το punto. Στην κόντρα μεγάλη σημασία παίζει και ο οδηγός. Αν ο οδηγός είναι πιλοτάκι μπορεί να κάνει και autobianci να τα φράξει σε polo... Edited January 1, 2005 by bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 (edited) Συμφωνώ απόλυτα με αυτα που είπε ο bear. Edited January 1, 2005 by Σπύρος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Συμφωνώ απόλυτα με αυτα που είπε ο bear. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 Σπύρο το post σου εμφανίζεται 2 φορές. Σβήσε το ένα αν θες Στο θέμα μας τώρα. Πιστεύω ότι με σκούπα/πρόγραμμα/χταπόδι-μεσαίο-τελικό μπορείς να χτυπήσεις 15 άλογα στο 100ps και μάλιστα με γεμάτες καμπύλες ιπποδύναμης ροπής, χωρίς ξεσπάσματα ή βυθίσματα. Το κόστος για όλα αυτά αν τα κάνεις σε ένα βελτιωτικό οίκο είναι περίπου 900 ευρώ και με ένα σετάκι sport αμορτισέρ/ελατήρια το πολάκι θα γίνει πυραυλάκι σε στροφές/ευθείες/ανηφόρες/κατηφόρες. Μετά κάνεις μια ροική, αλλάζεις εκκεντροφόρους με κόστος 1100 + ευρώ, επαναπρογραμματισμό και έχεις άλλα 15 + αλογάκια. Έτσι θα έχεις πάρει σύνολο 30 άλογα με κόστος 2200 - 2500 ευρώ. Με αρκετή αξιοπιστία θα μπορούσα να πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 φιλε σαν λιγα δεν ειναι τα 900 ευρω για αυτα που λες?συμφωνω με τα ανωτερα κ να προσθεσω οτι ειμαστε κ κατα πολλα κιλα παραπανω απο τα αυτοκινητα του στυλ πουντο κ λοιπα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 Και εμένα πολύ λίγα μου φαίνονται τα 900...ισά ισά το πρόγραμμα έρχεται κάπου 700 - 900. Θές και καμιά 500αρα μινιμούμ για τα υπόλοιπα... Προσώπικα τα κόστη μου ήταν 900 το πρόγραμμα, 450 εξάτμιση μεσαίο/χταπόδι/τελικό, 200 η σκούπα και 250 ο αγωνιστικός καταλύτης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest simis Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 Και εμένα πολύ λίγα μου φαίνονται τα 900...ισά ισά το πρόγραμμα έρχεται κάπου 700 - 900. Θές και καμιά 500αρα μινιμούμ για τα υπόλοιπα... Προσώπικα τα κόστη μου ήταν 900 το πρόγραμμα, 450 εξάτμιση μεσαίο/χταπόδι/τελικό, 200 η σκούπα και 250 ο αγωνιστικός καταλύτης. ← Λετε πολλα λεφτα παιδια. Δεν χρειαζεται να πηγαινεται στους γνωστους απατεωνες που βαρανε. Ρωτατε οποιοδηποτε συνεργειο βλεπετε στο δρομο. Για εξατμιση ας πουμε δεν χρειαζεσαι 450 χρειαζεσαι γυρω στα 300. Ο καταλυτης (αποψη μου) δεν χρειαζεται αλλαγμα. Σκουπα αγορασε μια και τοποθετησε τη με ενα φιλο σου που ξερει να δεις ποσο θα σου παει. Μη σου πω και πιο κατω απο τα μισα. Οσο για το προγραμμα ειχε το club μια προσφορα για 350 η 320 (δεν θυμαμαι καλα)αλλα οι τιμες γενικα πεζουνε στα 450. Παραδειγμα για εξατμιση πηγα σε εναν πασιγνωστο (no names) και μου εδωσε τιμη 350 περσι για χταποδι,μεσαιο,τελικο. Παω και σε εναν παππου που βρηκα και μου ειπε οτι (εχω 8v) το χταποδι δεν χρειαζεται και οτι μονο τελικο και μεσαιο θα αποδωσει. Το χταποδι μονο αν αλλαχτουν εκκεντροφοροι. Ο παππους μετα εμαθα οτι εφτιαχνε εξατμισεις για τα αγωνιστικα corola πριν μερικα χρονια (ειχε εμπειρια δηλαδη). Μου αφησε μεσαιο και τελικο 150 με την δουλεια του μεσα....Τα σχολια δικα σας Μην κανετε το οτιδηποτε χωρις να το ψαξετε πρωτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 900 ευρώ για πρόγραμμα??? Εκτός και αν ξόδεψες ώρες και ώρες στο δυναμομετρο είναι πάρα πολλά. Μια μέση τιμή για πρόγραμμα είναι 400 ευρώ. Όσον αφορά τις διαφορές στις τιμές είναι γνωστές και υπαρκτές. Κατά την άποψή μου οι περισσότεροι βελτιωτές στην Ελλάδα είναι πολύ υπερτιμημένοι και δεν προσφέρουν εγγύηση για ευνόητους λόγους. Όσον αφορά την εξάτμιση, φτιάχνεις χταπόδι στου Καράμπελα με κόστος 250 ευρώ (νομίζω) είτε παίρνεις supersprint με 600+ ευρώ. Είναι δική σου επιλογή, αλλά πχ. ο καταλύτης δεν χρειάζεται αλλαγή για 1ο στάδιο. Κάποια παιδιά με ibiza έχουν αλλάξει και έχουν βάλει americat ή sebring και δεν είδαν και μεγάλη διαφορά. Πάντως στην εξάτμιση πρέπει να προσέχουμε την διάμετρο σωλήνας ώστε να μην χάσουμε back pressure και ροπή. Όποιος βγάλει μεσαίο καλό είναι να βάλει group N τελικό ώστε να κρατήσει συμπίεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted January 3, 2005 Report Share Posted January 3, 2005 ← Δεν καταλαβαινω τι λαθος εγραψα. Λοιπον ανακεφαλαιωση. Οι κινητηρες με τα 100 αλογα ειναι 100 αλογα στον τροχο. Οι κινητηρες με τα 75 αλογα ειναι 75 αλογα στον τροχο. Οι κινητηρες με τα 125 αλογα ειναι 117 περιπου αλογα στον τροχο και 125 στροφαλο. Αυτος ο κινητηρας ειναι κατα γενικη ομολογια δηλωμενος στο στροφαλο απο την εταιρια (για λογους ανταγωνισμου) και οχι στον τροχο οπως οι υπολοιποι. Τωρα το να παει αυτος απο 125 στον στροφαλο στα 140+ παλι στον στροφαλο το θεωρεις απιθανο? Οσον αφορα για το αν ο 100αρης ειναι η πουσαρισμενη εκδοση του 75αρη πρεπει να εχεις λαθος γιατι πρωτα βγηκε ο 100αρης και μετα ο 75αρης (σε 16 βαλβιδες). Αν δεν κανω λαθος τοτε που το πηρα ο 1.4 ηταν και 8βαλβιδος. Τωρα για το αν τα Γαλλοιταλικα κουβαδακια περνανε τα Polo δεν νομιζω να ειναι διαφορες ιπποδυναμεων αλλα διαφορες ασφαλειας, ποιοτητας και στρατηγικης της Vw. Αν το Polo εχει μια απο τις βαρυτερες πορτες που κυκλοφορουν για λογους ασφαλειας και ανεβαζει ετσι το βαρος του δεν μπορει να παει κοντρα με τα τσιγαροχαρτα που ριχνουν το βαρος τους και πανε ελαχιστα πιο γρηγορα. Ετσι για να δεις ακριβως τι γινεται πρεπει να παρεις 2 αυτοκινητα με ιδιο ακριβως βαρος και με ιδιες σχεσεις μεταδοσης. Μονο τοτε μπορεις να πεις οτι καποιο ειναι πιο γρηγορο απο ενα αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest simis Posted January 3, 2005 Report Share Posted January 3, 2005 Σε αυτο που λεει ο drago δεν εχει καθολου αδικο. Απο την πορτα και μονο καταλαβαινεις την διαφορα της λαμαρινας. Το polo που ειναι το μικρο της οικογενειας ειναι 1020 κιλα. Τι λεμε τωρα? Θα βγαλω τα πισω καθισματα και τη ρεζερβα να δεις πως θα πεταει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 3, 2005 Report Share Posted January 3, 2005 Δεν καταλαβαινω τι λαθος εγραψα. Λοιπον ανακεφαλαιωση.Οι κινητηρες με τα 100 αλογα ειναι 100 αλογα στον τροχο. Οι κινητηρες με τα 75 αλογα ειναι 75 αλογα στον τροχο. Οι κινητηρες με τα 125 αλογα ειναι 117 περιπου αλογα στον τροχο και 125 στροφαλο. Αυτος ο κινητηρας ειναι κατα γενικη ομολογια δηλωμενος στο στροφαλο απο την εταιρια (για λογους ανταγωνισμου) και οχι στον τροχο οπως οι υπολοιποι. Τωρα το να παει αυτος απο 125 στον στροφαλο στα 140+ παλι στον στροφαλο το θεωρεις απιθανο? Οσον αφορα για το αν ο 100αρης ειναι η πουσαρισμενη εκδοση του 75αρη πρεπει να εχεις λαθος γιατι πρωτα βγηκε ο 100αρης και μετα ο 75αρης (σε 16 βαλβιδες). Αν δεν κανω λαθος τοτε που το πηρα ο 1.4 ηταν και 8βαλβιδος. Τωρα για το αν τα Γαλλοιταλικα κουβαδακια περνανε τα Polo δεν νομιζω να ειναι διαφορες ιπποδυναμεων αλλα διαφορες ασφαλειας, ποιοτητας και στρατηγικης της Vw. Αν το Polo εχει μια απο τις βαρυτερες πορτες που κυκλοφορουν για λογους ασφαλειας και ανεβαζει ετσι το βαρος του δεν μπορει να παει κοντρα με τα τσιγαροχαρτα που ριχνουν το βαρος τους και πανε ελαχιστα πιο γρηγορα. Ετσι για να δεις ακριβως τι γινεται πρεπει να παρεις 2 αυτοκινητα με ιδιο ακριβως βαρος και με ιδιες σχεσεις μεταδοσης. Μονο τοτε μπορεις να πεις οτι καποιο ειναι πιο γρηγορο απο ενα αλλο. ← Μάλλον δέν έχεις καταλάβει μου φαίνεται αυτό που ειπώθηκε προηγουμένως γι'αυτό και το επαναλαμβάνεις ΛΑΘΟΣ. ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ Αυτά περι "άλλα είναι στο στρόφαλο και άλλα στο τροχό" ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ και καλό θα ήταν να σταματήσεις να το λές. Δηλαδή πές μου τί χρειάζεται για να πειστείς... Όσον αφορά τα 100 άλογα που λές......ΟΛΑ τα 1400ρια αυτοκίνητα της αγοράς είναι ΚΑΤΩ απο 100 άλογα, και όμως με ένα μαγικό τρόπο εσύ έχεις ανεβάσει την ιπποδύναμη του δικού σου στα 108 (100 τροχό όπως λές +~8 άλογα απώλεις).... Για να καταλάβεις ο ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ κινητήρας του Peugeot Group βγάζει 115 άλογα απο 1600 κυβικά...και όχι στα 1400 ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ Το Gti όπως λές είναι 125 στρόφαλο και 118 τροχό (ΕΔΩ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ). Τέλος, υπάρχει 75αρι 8V (παλιός κινητήρας) και 16V (πιο καινούργιος κινητήρας) τα οποία έχουν πολλές διαφορές (μεταξύ αυτών άλλα πιστόνια,εκκεντροφόρους,management κ.α.).¶ν θέλεις όμως, επειδή έχω πρόσβαση στα ανταλακτικά της VW μπορώ να σου δώσω ΟΛΗ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ με τις διαφορές. Και κάτι τελευταίο...¶ν θέλεις μπορείς να μιλήσεις με το παιδί απο το gtc (μπορεί να είναι και μέλος του vwclub) που έχει κάνει ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ με το 100ρακι του (Schrick εκκ., ροική εξέλιξη,αυξηση συμπίεσης κλπ) και είναι 124 άλογα (δηλαδή πήρε μόνο 124-108=16 άλογα, ενώ με πρόγραμμα μόνο παίρνει κανείς τουλάχιστον . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 3, 2005 Report Share Posted January 3, 2005 Σπύρο το post σου εμφανίζεται 2 φορές. Σβήσε το ένα αν θες Στο θέμα μας τώρα. Πιστεύω ότι με σκούπα/πρόγραμμα/χταπόδι-μεσαίο-τελικό μπορείς να χτυπήσεις 15 άλογα στο 100ps και μάλιστα με γεμάτες καμπύλες ιπποδύναμης ροπής, χωρίς ξεσπάσματα ή βυθίσματα. Το κόστος για όλα αυτά αν τα κάνεις σε ένα βελτιωτικό οίκο είναι περίπου 900 ευρώ και με ένα σετάκι sport αμορτισέρ/ελατήρια το πολάκι θα γίνει πυραυλάκι σε στροφές/ευθείες/ανηφόρες/κατηφόρες. Μετά κάνεις μια ροική, αλλάζεις εκκεντροφόρους με κόστος 1100 + ευρώ, επαναπρογραμματισμό και έχεις άλλα 15 + αλογάκια. Έτσι θα έχεις πάρει σύνολο 30 άλογα με κόστος 2200 - 2500 ευρώ. Με αρκετή αξιοπιστία θα μπορούσα να πω. ← Το ξέρω φίλε bear το έχω προσέξει οτι το post μου εμφανίζεται 2 φορες αλλά δεν ξέρω πως μπορώ να το σβήσω. Ξερει κανείς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted January 3, 2005 Report Share Posted January 3, 2005 Μάλλον δέν έχεις καταλάβει μου φαίνεται αυτό που ειπώθηκε προηγουμένως γι'αυτό και το επαναλαμβάνεις ΛΑΘΟΣ.ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ Αυτά περι "άλλα είναι στο στρόφαλο και άλλα στο τροχό" ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ και καλό θα ήταν να σταματήσεις να το λές. Δηλαδή πές μου τί χρειάζεται για να πειστείς... Όσον αφορά τα 100 άλογα που λές......ΟΛΑ τα 1400ρια αυτοκίνητα της αγοράς είναι ΚΑΤΩ απο 100 άλογα, και όμως με ένα μαγικό τρόπο εσύ έχεις ανεβάσει την ιπποδύναμη του δικού σου στα 108 (100 τροχό όπως λές +~8 άλογα απώλεις).... Για να καταλάβεις ο ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ κινητήρας του Peugeot Group βγάζει 115 άλογα απο 1600 κυβικά...και όχι στα 1400 ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ Το Gti όπως λές είναι 125 στρόφαλο και 118 τροχό (ΕΔΩ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ). Τέλος, υπάρχει 75αρι 8V (παλιός κινητήρας) και 16V (πιο καινούργιος κινητήρας) τα οποία έχουν πολλές διαφορές (μεταξύ αυτών άλλα πιστόνια,εκκεντροφόρους,management κ.α.).¶ν θέλεις όμως, επειδή έχω πρόσβαση στα ανταλακτικά της VW μπορώ να σου δώσω ΟΛΗ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ με τις διαφορές. Και κάτι τελευταίο...¶ν θέλεις μπορείς να μιλήσεις με το παιδί απο το gtc (μπορεί να είναι και μέλος του vwclub) που έχει κάνει ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ με το 100ρακι του (Schrick εκκ., ροική εξέλιξη,αυξηση συμπίεσης κλπ) και είναι 124 άλογα (δηλαδή πήρε μόνο 124-108=16 άλογα, ενώ με πρόγραμμα μόνο παίρνει κανείς τουλάχιστον . ← γιατι ειναι λαθος?αφου οντως υπαρχει η δυναμομετρηση στο τροχο κ στο στροφαλο και αυτα τα αυτοκινητα εχουν παραπανω ιπποδυναμη λογω φορολογισης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted January 3, 2005 Report Share Posted January 3, 2005 Όσον αφορά τα προγράμματα 700 ευρώ περίπου έρχεται της REVO που είναι κορυφαίο. Στη περίπτωση μου στα 900 περιλαμβάνεται και το hardware του ECMS + 2 προγράμματα. Το χταπόδι πάντα βοηθά στην αναπνοή του αυτοκινήτου, αν πειράξεις εκκεντροφόρους είναι must ένα ποιοτικό χταπόδι. Τώρα το οτι κάποιος έφτιαχνε εξατμίσεις για αγωνιστικά corolla πριν μερικά χρόνια δεν το θεωρώ απαραίτητα ως εμπείρια για ενα συγχρονο VAG. Για παράδειγμα στο μεγαλύτερο ποσοστό των Ιαπώνικων αν αφαιρεθεί τελιώς το μεσαίο καζάνι είναι θετικότατο...αν αυτό γίνει στο νέο Polo το αμάξι κρεμάει. Ο αγωνιστικός καταλύτης όντως δεν δίνει πολλά πράγματα αλλά ήταν καλή η τιμη, επίσης όσοι έχουν δει το μεσαίο του Polo (τουλάχιστον στο 16V) θα ξέρουν οτι είναι αρκετά ελευθέρο. Τέλος όπως έχει ειπωθεί τα άλογα στον τροχό επηρεάζονται ακόμα και απο την πιέση των ελαστικών...οι εταιρείες ανακοινώνουν στον στρόφαλο αυτή είναι άλλωστε και η κύρια δυναμομέτρηση, αλλά και η γερμανική νομοθεσία φορολογεί με βάση το μεγιστό αριθμό ίππων που αποδίδει η μηχανή δηλαδή στον ΣΤΡΟΦΑΛΟ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...