Jump to content
nikoskallithea

Κατανάλωση Τριπ Κομπιούτερ

Recommended Posts

Μια διευκρίνηση!

θέλω να δω τι λενε και τα δικα σου τριπ κομπιούτερ κατα την εκκίνηση και για τα πρωτα 4-5 χμ.

Μιλάω για την ημερήσια ένδειξη "1" αυτή που οταν ξεκινάμε το πρωι έχει παύλες, ποια ειναι λοιπόν σε σας η πρώτη πρώτη ένδειξη που σας γράφει και ποια μετά απο 4-5 χμ

Εγω εχω αρχική περίπου 28-30λ/100χμ και πέφτει στα ~12-12,5 στα επόμενα 4-5χμ.

Αναφέρομαι σε κινητήρες 1,4 τσι με τούρμπο-κομπρέσορα

Αυτη η φώτο είναι απο τα πρώτα ~2χμ

tn_gallery_8372_1023_13990.jpg

Αν είναι δυνατών με φώτο, Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Νίκο,

Οι ενδήξεις στην διάρκεια της προθέρμανσης του κινητήρα είναι υπερβολικές εως και πλασματικές.

Ο κινητήρας είναι εκτός "μετρήσιμης" περιοχής αφού δεν έχει ζεσταθεί ο καταλύτης, δεν γίνεται ομαλή τροφοδοσία ( πχ. λόγω τσόκ ) και η μέση κατανάλωση προκύπτει από έναν παρονομαστή που είναι πάρα πολύ μικρός (διανυθέντα χιλιόμετρα).

Πολλές φορές μπορείς να πάρεις και τρελά νούμερα στα πρώτα αυτά χιλιόμετρα. Αλλος ξεκινάει και κατεβαίνει ένα βουνό για 10-20 χιλιόμετρα με 4η ή 5η ταχύτητα και το trip δίνει μέση 0 lit/100 και άλλος ξεκινάει να ανέβει με 1η ή 2α και γράφει > 30 lit/100.

Πιστεύω ότι θα είχε αξία να γίνει μια συλλογή αποτελεσμάτων ΧΩΡΙΣ τέτοιες παραμέτρους. Πχ. trip meterings after 500 Kms vs GPS meterings.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Αυτο θελω να δω τι γραφει και ας ειναι τρελο.

Εγω ποτε δεν ειχα εκει τρελα νουμερα ξεκίναγα με 12 και επεφτα στα 9, στις 31/12 αλλαξα πολλαπλασιαστή στον 1ο κιλυνδρο και απο τοτε μου δειχνει αυτα που λες.

Ενα αλλο γκολφακι του 2008' που εκανα βολτα σήμερα έγραφε και αυτο τρελα νουμερα.

Τι να υποθέσω τωρα οτι 4 χρονια το δικο μου έγραφε βλακείες και μετα τις 31 ηρθε στα ισα του.

Εν τω μεταξύ πλεον μέσα στην πόλη εχει μόνιμα 11-12λ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο θελω να δω τι γραφει και ας ειναι τρελο.

Εγω ποτε δεν ειχα εκει τρελα νουμερα ξεκίναγα με 12 και επεφτα στα 9, στις 31/12 αλλαξα πολλαπλασιαστή στον 1ο κιλυνδρο και απο τοτε μου δειχνει αυτα που λες.

Ενα αλλο γκολφακι του 2008' που εκανα βολτα σήμερα έγραφε και αυτο τρελα νουμερα.

Τι να υποθέσω τωρα οτι 4 χρονια το δικο μου έγραφε βλακείες και μετα τις 31 ηρθε στα ισα του.

Εν τω μεταξύ πλεον μέσα στην πόλη εχει μόνιμα 11-12λ.

Εμενα εκει ακριβως ειναι η καταναλωση. Εχω ομως dsg, Revo, φουλ εξοπλισμενο (ηλιοροφη, ηχοσυστημα, 18αρες ζαντες, 5πορτο, κλπ). 2008 και εμενα.

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν : 300 μέτρα από το σπίτι μου :

IMAG0084a.jpg:D

λίγα μέτρα πιο κάτω :

IMAG0084b.jpg

1 χλμ πιο κάτω

IMAG0084c.jpg

λίγο παρακάτω :

IMAG0084d.jpg

στάση στο βενζινάδικο ,φουλάρισμα,έλεγχος ελαστκών με αναμένη μηχανη και μετά 3,2 χλμ

IMAG0084e.jpg

και τέλος 10 χλμ μετά το βενζινάδικο

IMAG0084f.jpg

αυτά

Link to comment
Share on other sites

@DIMIV Δημήτρη :D εισαι ωραίος ευχαριστώ, αυτο το 7,5 πως το κατάφερες? ειναι σε ανοιχτό δρομο?

Στα πρωτα συμφωνούμε στα δυο τελευταία μου το χαλασες, αλλά θα το ξανα δω γιατί εγω δεν τις είχα αυτες τις ενδείξεις ΠΟΤΕ 4 χρόνια τώρα, Θαυμα Θαυμα.

Link to comment
Share on other sites

φίλε Νίκο εκεί πάντως πάιζω 7,5-8 με νορμαλ οδηγηση-

η τελευταία φωτο είναι αφού έχω κατέβει την Λ Βουλιαγμενης προς Βαρη με σχετικά λίγο κίνηση

και λίγα φανάρια με max 90 χλμ με 5η-6η

πάντως με eco driving δηλα΄δη αλλαγές μέχρι 2500 έχω δει και κάτω από 6 λιτρα ..

μήπως το πατάς συνέχεια :hyper:

γιατί και εγω εάν αλλάζω στις 5000 στροφες + είμαι 10+ και όσο φτάνει :hyper:-

Link to comment
Share on other sites

Και εγω σε νορμαλ οδηγηση(2000-2500rpm σταθερα)απο 7 μεχρι 8 και κατι ψιλα.Πολλες φορες με ανοιχτο δρομο πεφτω και κατω απο 7,βεβαια σε κινηση φτανω 9-10.Στην εκκινηση δειχνει και εμενα μεγαλα νουμερα αλλα υστερα απο λιγα μετρα πεφτει στα ''λογικα'' του.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παλι συμβαινει κατι διαφορετικο.Οταν ειμαι σταματημενος σε φαναρι με το ποδι στο φρενο η εχω τραβηξει χειροφρενο η καταναλωση αντι να πεφτει ανεβαινει.Για παραδειγμα μπορει να ειμαι στο 9 και μετα απο κανα 2λεπτο να εχει παει 9,5.Το υπολογιζω περιπου οτι ανεβαινει 0,1 ανα 20 sec.το κανει σε κανενα αλλο?

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παλι συμβαινει κατι διαφορετικο.Οταν ειμαι σταματημενος σε φαναρι με το ποδι στο φρενο η εχω τραβηξει χειροφρενο η καταναλωση αντι να πεφτει ανεβαινει.Για παραδειγμα μπορει να ειμαι στο 9 και μετα απο κανα 2λεπτο να εχει παει 9,5.Το υπολογιζω περιπου οτι ανεβαινει 0,1 ανα 20 sec.το κανει σε κανενα αλλο?

φίλε που το βλέπεις το περιεργο ,αυτό είναι το φυσιολογικό -

άλλα αυτοκινητα έχουν το συστημα start and stop οπου μετά από κάποια δλ η μηχανή σβήνει (πχ όταν είσαι σε φανάρι ) και με το που πατήσεις το γκάζι ξαναξεκινάει...

καιει πολύ στο ρελάντί και εάν προσέξεις η μέτρηση γυρνάει από lt/100 σε l/η -

σε όλους έτσι είναι do not worry

Link to comment
Share on other sites

θα βαλω και εγω..αν και νομιζω ειναι γυω στο 40?

επισης νικο το 7.5 ειναι μια χρα εγω εχω κατεφερει αθηνα με κινηση μεγαλη αποσταση περασμα και απο κεντρο να κανω 7 μεση!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, με ενδιαφερει και μενα πολυ το θεμα της καταναλωσης και για να μην ανοιγω νεο θεμα ηθελα να σας ρωτησω....

Εχω το MK4 GTI του 1999 και δεν εχω ενδειξη στο καντραν για την καταναλωση.

Εντωμεταξυ ακομα και scooterακια εχουν αυτη την ενδειξη .....

Ψαχνω ενα οργανο κατα προτιμηση ηλεκτρονικη ενδειξη να βλεπω που βρισκομαι κι εγω αλλα δεν βρισκω απολυτος τιποτα.

Εχετε να μου προτεινετε κατι σε αυτο?

Εχετε βρει καποιο οργανο που υπαρχει σε ενα σωρο ιχ και μοτο?

Σας ευχαριστω πολυ και συγγνωμη αν μπορει να ειναι λιγο off topic η επισημανση μου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, με ενδιαφερει και μενα πολυ το θεμα της καταναλωσης και για να μην ανοιγω νεο θεμα ηθελα να σας ρωτησω....

Εχω το MK4 GTI του 1999 και δεν εχω ενδειξη στο καντραν για την καταναλωση.

Εντωμεταξυ ακομα και scooterακια εχουν αυτη την ενδειξη .....

Ψαχνω ενα οργανο κατα προτιμηση ηλεκτρονικη ενδειξη να βλεπω που βρισκομαι κι εγω αλλα δεν βρισκω απολυτος τιποτα.

Εχετε να μου προτεινετε κατι σε αυτο?

Εχετε βρει καποιο οργανο που υπαρχει σε ενα σωρο ιχ και μοτο?

Σας ευχαριστω πολυ και συγγνωμη αν μπορει να ειναι λιγο off topic η επισημανση μου.

Xωρις να ξερω θα σου απαντησω ΟΧΙ δεν υπαρχει τετοιο οργανο, ο λογος ειναι απλος, για να υπολογιστεί η καταναλωση λαμβάνονται απο τον υπολογιστή του αυτοκινήτου άπειρα στοιχεια, πραγμα που δεν μπορει να κανει κάποιο "εξωτερικό" όργανο.

Link to comment
Share on other sites

Xωρις να ξερω θα σου απαντησω ΟΧΙ δεν υπαρχει τετοιο οργανο, ο λογος ειναι απλος, για να υπολογιστεί η καταναλωση λαμβάνονται απο τον υπολογιστή του αυτοκινήτου άπειρα στοιχεια, πραγμα που δεν μπορει να κανει κάποιο "εξωτερικό" όργανο.

Καταλαβα , σε ευχαριστω, μαλλον δεν θα μαθω τι καταναλωση εχω πραγματικα...

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβα , σε ευχαριστω, μαλλον δεν θα μαθω τι καταναλωση εχω πραγματικα...

Μπορείς να υπολογίσεις απλά γεμίζοντας 2 φορές απο το ίδιο πρατήριο (ώστε να μηδενιστεί οσο γίνεται το ενδεχόμενο να κλέβει κάποια μάνικα ή αλλο πρατήριο παραπάνω ή λιγότερο) και μηδενίζοντας τον μερικό χιλιομετρητή σου. Αν κάνεις κάποιες αντιπροσωπευτικές διαδρομές μέχρι να ξαναφτάσει ο δείκτης εκεί που ήταν πριν γεμίσεις θα βγάλεις προσεγγιστικά μια μεση/100km με απλή μεθοδο των τριών (κλασσικά πολλαπλασιάζεις τα λίτρα που έβαλεςχ100 και διαιρείς με τα χιλιόμετρα που έβγαλες με αυτά τα λίτρα)

Φυσικά πάντα το αποτέλεσμα είναι προσεγγιστικό και δεν θα είναι ίδιο με το να είχες trip computer αλλά είναι μια ένδειξη για το που κινείσαι χοντρικά...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Πάντως παιδιά εγω εχω δει μέχρι και 5,9 με ταχυτητες μέχρι 90 km/h χωρις a/c πέρυσι το καλοκαίρι με την απεργια των βυτιοφορων...

Και μάλιστα με τα 19αρια ζαντολάστιχα που μόλις είχα βάλει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.