yositosi Posted May 12, 2011 Author Report Share Posted May 12, 2011 Μακάρι να στρώσει ρε συ Δημήτρη, μακάρι ρε φίλε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 (edited) Δεν είναι στο χέρι του ....... το ζήτημα είναι να μην με παιδέψει πολύ.........θέλει δεν θέλει θα γίνει αυτό που θέλει ο τσομπάνης...έεεε συγνώμη ο οδηγός θέλω να πώ.. Edited May 12, 2011 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Μακάρι η πηγη του σφυρίγματος να ήταν τόσο "έξω" και τοσο εύκολο να εντοπιστει επακριβώς. Δε νομίζω ότι αξιζει να παιδευτεις με αυτη την ασυνεχεια ομως αν σκοπος σου ειναι να εξαλειψεις τελειως το σφυριγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 (edited) Στεφ... αυτό που με προβληματίζει είναι μήπως φτιάχνοντας την βάση να έχω πάλι στροβιλισμό εκεί μπροστά....Τώρα που είμαι χωρίς το κολάρο μπροστα και ρουφάει και από μέσα....έχει σχεδόν εξαφανιστεί το σφύριγμα από 5000+ μόνο για λίγο ελάχιστα το κάνει κοντά στις 5800....Άρα όπως είπε και ο Σίμος κάτι δεν τοποθετήθηκε σωστά εξ αρχής... Ε! δεν θα πεθάνουμε κιόλας αλλά αφού το ξεκίνησα έχω την περιέργεια να δώ από που προέρχεται αυτό. Στα χαμηλομεσαία πλέον είμαι όπως με ΟΕΜ εισαγωγή σε επίπεδα σφυρίγματος... Αλλά είμαι πολύ off topic και πάλι οπότε εάν κρίνουν οι mods μεταφορά στα της εισαγωγής. Edited May 13, 2011 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Στεφ... αυτό που με προβληματίζει είναι μήπως φτιάχνοντας την βάση να έχω πάλι στροβιλισμό εκεί μπροστά....Τώρα που είμαι χωρίς το κολάρο μπροστα και ρουφάει και από μέσα....έχει σχεδόν εξαφανιστεί το σφύριγμα από 5000+ μόνο για λίγο ελάχιστα το κάνει κοντά στις 5800....Άρα όπως είπε και ο Σίμος κάτι δεν τοποθετήθηκε σωστά εξ αρχής... Ε! δεν θα πεθάνουμε κιόλας αλλά αφού το ξεκίνησα έχω την περιέργεια να δώ από που προέρχεται αυτό. Στα χαμηλομεσαία πλέον είμαι όπως με ΟΕΜ εισαγωγή σε επίπεδα σφυρίγματος... Αλλά είμαι πολύ off topic και πάλι οπότε εάν κρίνουν οι mods μεταφορά στα της εισαγωγής. επειδη φιλε δικονου αλλαξα τρεις εισαγωγες να ξες οτι παιζει να ειναι απο εισαγωγη καποιο κολαρο και τα σχετικα μην σκας και τοσο πολυ πανε βαλε το relocation και με αυτο πιστευω να σταματησει .ειναι λιγο περιεργη η κατασταση ακρη ευκολα δεν βγαινει απλα βαλε το relocation και τελειωσε η υποθεση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 13, 2011 Author Report Share Posted May 13, 2011 επειδη φιλε δικονου αλλαξα τρεις εισαγωγες να ξες οτι παιζει να ειναι απο εισαγωγη καποιο κολαρο και τα σχετικα μην σκας και τοσο πολυ πανε βαλε το relocation και με αυτο πιστευω να σταματησει .ειναι λιγο περιεργη η κατασταση ακρη ευκολα δεν βγαινει απλα βαλε το relocation και τελειωσε η υποθεση Τασούλη, καμία από τις εισαγωγές σου δεν ήταν απευθείας Ram-air, οπότε συγκρίνεις μη συγκρίσιμα πράγματα (εννοώ ram-air από μετώπη ως τουρμπίνα "κλειστό κύκλωμα"). Αντε και το έκανε το relocation! Αν ο θόρυβος του είναι στροβιλισμός από μπροστά λόγω "μη τέλειας εφαρμογής" στην μετώπη, θα έχει κάνει μια τρύπα στο νερό και φυσικά θα έχει σκάσει ένα σωρό φράγκα για το ΤΙΠΟΤΑ! Για να σου δώσω να καταλάβεις, καθότι έχουμε ίδιο μοτέρ εμείς... το σφύριγμα της BSH ίσως να ήταν και 5-6 φορές εντονότερο από το σφύριγμα της ITG! Κοινώς η ITG θεωρείται αθόρυβη... και επιβεβαίωνεται αυτό και από το ότι ο Δημήτρης πλεον δεν έχει αισθητό θόρυβο στις μεσαίες (όπου και περιμένει κανείς το σφύριγμα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Τασούλη, καμία από τις εισαγωγές σου δεν ήταν απευθείας Ram-air, οπότε συγκρίνεις μη συγκρίσιμα πράγματα (εννοώ ram-air από μετώπη ως τουρμπίνα "κλειστό κύκλωμα"). Αντε και το έκανε το relocation! Αν ο θόρυβος του είναι στροβιλισμός από μπροστά λόγω "μη τέλειας εφαρμογής" στην μετώπη, θα έχει κάνει μια τρύπα στο νερό και φυσικά θα έχει σκάσει ένα σωρό φράγκα για το ΤΙΠΟΤΑ! Για να σου δώσω να καταλάβεις, καθότι έχουμε ίδιο μοτέρ εμείς... το σφύριγμα της BSH ίσως να ήταν και 5-6 φορές εντονότερο από το σφύριγμα της ITG! Κοινώς η ITG θεωρείται αθόρυβη... και επιβεβαίωνεται αυτό και από το ότι ο Δημήτρης πλεον δεν έχει αισθητό θόρυβο στις μεσαίες (όπου και περιμένει κανείς το σφύριγμα). συμφωνω μαζι σου φιλε απλως σου λεω οτι κατι να εσφυγκα κατι να γυριζα σταματουσε εντελως ο θορυβος και μου εκανε πολυ εντυπωση εμενα με την bsh παντως ουτε για πλακα δεν εκανε σφυριγμα πουθενα ομως τωρα στου παντελη κανει αλλα κανει απο τοτε που βαλαμε την σκαστρα forge με την σ3 δεν σφυριζχε παλι γιαυτο σου λεω ειναι λιγο περιεργη η κατασταση παντως οσα παιδια εβαλαν relocation το 95% λενε οτι σταματαει το σφυριγμα και οτι αυτο προερχεται μαλον απο την σκαστρα αλλοι λενε απο εισαγωγη εδω να φανταστεις ο αλλος ανεβασε λιγο το κολαρο απο ιντερκουλερ προς πολλαπλη εισαγωη λιγο πιο πανω και το εσφυξε λεει και σταματησε τι να πω παντως το προβλημα βρισκεται ανεμεσα εισαγωγη και σκαστρας αυτο ειναι το μονο σιγουρο φιλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Συνεχίζω να γράφω σε αυτό το θέμα, για να μην χαθεί η συνέχεια.......αλλά εάν κριθεί ότι πρέπει να πάει σε θέμα ''εισαγωγής'' ελεύθερα: Το πρώτο λαμάκι από ITG το οποίο πετσοκόπηκε είναι πλέον σε αυτήν την κατάσταση: Uploaded with ImageShack.us Έπειτα αρχικά με χαρτί, μετά με αλουνίνιο πάχους 1mm, και τελικά με λαμαρίνα 3mm έγινε ο παρακάτω αντάπτορας για το κολάρο..τελευταίος! Uploaded with ImageShack.us Τοποθετημένο το κολάρο χωρίς να μένουν κενά ανάμεσα στο κολάρο και την βάση: Uploaded with ImageShack.us Και εδώ η μεταξύ τους διαφορά: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 Είσαι αρτίστας τελικά εσύ!!! Το αποτέλεσμα τελικά? P.S. κόλλησε τα μεταξύ τους με σιλικόνη γιατί το πλαστικό ζεσταίνεται κατά τη λειτουργία και "λαστιχώνει" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 (edited) Βενζινόκολλα μπήκε.....τώρα πάμε για relocation σιγά σιγά.....μαζεύω πράματα.... Αποτέλεσμα από 4800+ δεν σφυρίζει σχεδόν ποτέ... μόνο χαμηλά πλέον....αλλά για εκεί μάλλον ξέρουμε την λύση. Edited May 18, 2011 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 Αρα η τοποθέτηση έφταιγε δηλαδή για το σφύριγμα που είχες υψηλά εε? Για το relocation, θα το προχωρήσεις τελικά? Αξίζει τα φράγκα το όλο σκηνικό Δημήτρη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Αξίζει δεν αξίζει δεν το μπορώ το σφύριγμα......είναι ψυχολογικό το θέμα πλέον..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 Εσύ ξέρεις καλύτερα Δημήτρη μου! Αν τελικά χρειάζεσαι τον σωλήνα μου, σφύρα "κλέφτικα" να σου τον πασάρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Εσύ ξέρεις καλύτερα Δημήτρη μου! Αν τελικά χρειάζεσαι τον σωλήνα μου, σφύρα "κλέφτικα" να σου τον πασάρω δημητρη ερωτηση ρε φιλε τι σκαστρα φορας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Υποθέτω λόγω CDAA την αλλαγμένη με κωδικό D.... θα δώ σήμερα και θα σου πώ.... εάν κάνω και αυτό που είπαμε θα ενημερώσω πάραυτα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Υποθέτω λόγω CDAA την αλλαγμένη με κωδικό D.... θα δώ σήμερα και θα σου πώ.... εάν κάνω και αυτό που είπαμε θα ενημερώσω πάραυτα..... παιζει φιλε να φορας και την c η g και του αδερφου μου cda ειναι αλλα φορουσε την g τεσπα οτι και να φορας κανε αυτο που σου ειπα φιλε να δουμε τι παιζει παντως εαν φορας την g η c καλα ειναι να πας να βαλεις την d γιατι δεν θα αντεξει και πολυ με ρεβο 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 19, 2011 Author Report Share Posted May 19, 2011 Διαβάστε λίγο και το παρακάτω άκρως ενδιαφέρον κειμενάκι... http://www.frozenboost.com/stpg.php?page_id=bov Μου λύθηκε η απορία γιατί οι Αγγλάρες επέμεναν "forge με ΜΑΛΑΚΟ ελατήριο" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Το σήκωσα σήμερα και τι έκπληξη....... G ο κωδικός της σκαστρας..... Παρήγγειλα την D και από Δευτέρα αλλαγή.... Και μετά ξαναβλέπουμε...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Διαβάστε λίγο και το παρακάτω άκρως ενδιαφέρον κειμενάκι... http://www.frozenboost.com/stpg.php?page_id=bov Μου λύθηκε η απορία γιατί οι Αγγλάρες επέμεναν "forge με ΜΑΛΑΚΟ ελατήριο" για εξηγησε μας ρε σιμο λιγο τι λεει γιατι δεν γνωριζω και καλα αγγλικα εαν σου ειναι ευκολο φυσικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 για εξηγησε μας ρε σιμο λιγο τι λεει γιατι δεν γνωριζω και καλα αγγλικα εαν σου ειναι ευκολο φυσικα Λέει πώς χρειάζεται μαλακό ελατήριο και οχι σκληρό, ώστε να εκτονώνει πιο εύκολα την πίεση αφήνοντας το γκάζι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Λέει πώς χρειάζεται μαλακό ελατήριο και οχι σκληρό, ώστε να εκτονώνει πιο εύκολα την πίεση αφήνοντας το γκάζι! λεει το λογο μηπως ?η και καλα για να εχει πιο πολυ καιρο η τουρμπινα ζωη ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Πιο μαλακό ελατήριο - πιο εύκολα εκτονώνεται ο αέρας στο περιβάλλον.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 19, 2011 Author Report Share Posted May 19, 2011 (edited) Η σκάστρα πρακτικά έχει μια πολύ απλή δουλειά να κάνει, όταν αφήνουμε το πεντάλ γκαζιού (και κλείνει η πεταλούδα) να επιτρέπει στον αέρα που "συμπιέζεται/παγιδεύεται" στην τουρμπίνα, να διαφύγει ώστε να αποφευχθεί το surging που α) σακατεύει το ρουλεμάν της τουρμπίνας, β) προκαλεί έντονο λαγκάρισμα Το όλο κύκλωμα με το πόδι πατημένο στο πάτωμα (υψηλές πιέσεις) είναι το παρακάτω: Το όλο κύκλωμα όταν αφήνουμε το πεντάλ και προκαλείται η εκτόνωση είναι το παρακάτω: Τα σχόλια λοιπόν και οι παρατηρήσεις: 1. Σε πληρες πάτημα γκαζιού (πχ σε εμάς 1.55+ bar), το εμβολάκι πιέζεται όχι μόνο από την πλευρά της τουρμπίνας αλλά και από την πλευρά της εισαγωγής! Κοινώς το έμβολο μένει ΚΛΕΙΣΤΟ με ισορροπημένη κατανομή πιεσης και από τις 2 πλευρές του και συμπερασματικά δεν στηρίζεσαι αποκλειστικά στην "ισχύ" του ελατηρίου αλλά ουσιαστικά σε απλούς νόμους της φυσικής. Εδώ υπάγεται και το θέμα της "μεμβράνης" η οποία σε μια απλή σκάστρα μπορεί να σχιστεί και να έχεις διαρροή. 2. Σε περίπτωση που αφήνεις το γκάζι όμως, αυτό που σε ενδιαφέρει είναι το ελατήριο ΟΧΙ να είναι σκληρό, αλλά ουσιαστικά "γρήγορο" σε αντίδραση! Δηλαδή ακαριαία να εκτονώσει και να επανέλθει ώστε και να αποφύγεις το surging, αλλά και να μειώσεις το lag. Τονίζω ότι όταν μιλάμε για ελατήρια η ταχύτητα συμπίεσης και επαναφοράς δεν έχουν να κάνουν με τη σκληρότητα υποχρεωτικά. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ οι νόμοι της φυσικής παλι λένε ότι αν βάλουμε ένα "κούτσουρο" (ή αυτό που λέτε με τα διπλα ελατήρια που πουθενά δεν το βρήκα έξω να γίνεται, εκτός και αν το ψάχνω λάθος οπότε δώσε μου κανένα link ώστε να το μελετήσω) τότε πολύ απλα στο άφημα του γκαζιού είτε αργεί να "ανοίξει η βαλβίδα" είτε "ανοίγει λίγο" με αποτέλεσμα να ωθούμε surging και λαγκάρισμα Μέσες άκρες αυτά, και τουλάχιστον από μηχανικής πλευράς αλλά και επεξήγησης φαίνονται 100% λογικά. Σημείωση: Στα δικά μας που είναι ΚΛΕΙΣΤΟΥ τύπου η σκάστρα, έχουμε το μεγάλο πλεονέκτημα ότι ακόμα και κατά την εκτόνωση δεν έχουμε ουσιαστικά μεγάλη απώλεια καθότι ο αέρας επαναδιοχεύεται εντός του κυκλώματος και δεν παει χαμένος Οπουδήποτε δεν έπιασα κάτι σωστά, διορθώστε με, αλλά δώστε μου και κανένα link προς μελέτη (κοινώς μην πέσουμε στο τρυπάκι του "το έκανα και το είδα με το vag-com να σαρώνει, ή ακόμα χειρότερα "το διάβασα στα φορουμς"). Αυτό το λέω μιας και μιλάμε εδώ πέρα για κάτι αυστηρά μηχανικό και απλό ως προς τη λειτουργία. Πιο μαλακό ελατήριο - πιο εύκολα εκτονώνεται ο αέρας στο περιβάλλον.. Κλειστού τύπου είμαστε Δημήτρη, οπότε το ξαναρίχνει στο κύκλωμα μέσα ότι εκτονώνει Edited May 19, 2011 by yositosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Ναι για πιο εύκολη εκτόνωση γενικά εννούσα... κεκτημένη ταχύτητα....Υπάρχει η περίπτωση έχοντας μαλακό ελατήριο ( ουσιαστικά για πιέσεις 0,7 over και όχι 0,6 που πιάνουμε κόφτη πλέον ) να μην μπορεί να κρατήσει κλειστή την τάπα της η σκάστρα και να έχουμε απώλεια - συντονισμό αέρα από υπερβολική πίεση στο κύκλωμα εισαγωγής; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Ναι για πιο εύκολη εκτόνωση γενικά εννούσα... κεκτημένη ταχύτητα....Υπάρχει η περίπτωση έχοντας μαλακό ελατήριο ( ουσιαστικά για πιέσεις 0,7 over και όχι 0,6 που πιάνουμε κόφτη πλέον ) να μην μπορεί να κρατήσει κλειστή την τάπα της η σκάστρα και να έχουμε απώλεια - συντονισμό αέρα από υπερβολική πίεση στο κύκλωμα εισαγωγής; κοιτα φιλε να ξες το ελατηριο που εχει η μαμα σκαστρα ειναι υπερβολικα μαλακο γιαυτο ανοιγει με το παραμικρο γιαυτο και ολοι λενε καλυτερα να βαλεις forge ωστε να κραταει καλυτερη πιεση γιατι εχεις την δυνατοτητα να αλλαξεις ελατηρια ,αυτο το ελατηριο που εχει η μαμα σκαστρα ειναι για μαμα πιεσεις και οχι για 1,55 και για 0,75 στις 6000 οτι και να κανεις θα ανοιγει και θα χανεις αερα γιαυτο βαζεις κατι πιο σκληρο ωστε να ερθει στα ισα του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...