yositosi Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Εχει κανείς κάποια άποψη για το παρακάτω λιπαντικό κινητήρα; Pentosin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Εχει κανείς κάποια άποψη για το παρακάτω λιπαντικό κινητήρα; Pentosin οτι ειναι γερμανικα και βγαζουν για vw-audi-seat-skoda και βγαζουν κιολας για ολους τους τυπους κινητηρων vag .ειναι πολυ καλα και δεν τα καιει καθολου ευκολα το μοτερ μας(1,8tsi).επισης και ενας φιλος που τα εβαλε σε σ3 επισης ειναι πολυ ευχαριστημενος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 20, 2011 Author Report Share Posted February 20, 2011 (edited) Καλησπέρα Τασούλη. Ναι φίλε μου, το είδα ότι κάνουν ΟΕΜ οι τύποι πολλά λιπαντικά για τον όμιλο VAG (ειδικά για τα σαζμάν δικά τους προιόντα φοράει η VW). Τα σύγκρινα λίγο με τα ARAL, πάντα με βάση αυτά που λένε επίσημα σαν εταιρείες, και είναι οριακά καλύτερα αυτά ως προς το flash point (κατάρρευση λιπαντικού), αλλα και στις ρευστότητες στις θερμοκρασίες όπου πρακτικά δουλεύει το αμάξι. Από την άλλη, ρωτάω για καμία άποψη... καθότι και κοστολογικά είναι αρκετά πιο πάνω (από τα παιδιά που ρώτησα). Η ARAL παίζει πολύ επίθεση, και όπως και να το κάνουμε, άλλο 50ευρώ... και άλλο 75! Edited February 20, 2011 by yositosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Καλησπέρα Τασούλη. Ναι φίλε μου, το είδα ότι κάνουν ΟΕΜ οι τύποι πολλά λιπαντικά για τον όμιλο VAG (ειδικά για τα σαζμάν δικά τους προιόντα φοράει η VW). Τα σύγκρινα λίγο με τα ARAL, πάντα με βάση αυτά που λένε επίσημα σαν εταιρείες, και είναι οριακά καλύτερα αυτά ως προς το flash point (κατάρρευση λιπαντικού), αλλα και στις ρευστότητες στις θερμοκρασίες όπου πρακτικά δουλεύει το αμάξι. Από την άλλη, ρωτάω για καμία άποψη... καθότι και κοστολογικά είναι αρκετά πιο πάνω (από τα παιδιά που ρώτησα). Η ARAL παίζει πολύ επίθεση, και όπως και να το κάνουμε, άλλο 50ευρώ... και άλλο 75! εσυ ξες σιμακο απλως καλο ειναι να κοιταμε και την ποιοητητα και το τι θα κανει καλο στο αμαξι μας μην κοιταμε μονο τα 25 ευρω παραπανω γιατι οπως ξες απο την στιγμη που το βαζουμε χερι το αμαξι θελει και πιο πολυ φροντιδα πιστευω απο οτι πριν γιατι τραβαει αλλα ζορια αλλες θερμοκρασιες γιαυτο στο λεω οτι τα 25 ευρω δεν θα τα λυπομουν εγω εφοσον ξερω οτι θα βαλω κατι καλυτερο γνωμη μου αυτη σεβαστη και η δικια σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 20, 2011 Author Report Share Posted February 20, 2011 Τάσο, δεν το είπα υπό μορφή "τσιγγουνιάς". Απλα δεν μπορώ να καταλάβω αν όντως είναι καλύτερο από το Aral π.χ. ή αν θα καταλήξω να παίρνω κάτι εφάμιλλο δίνοντας περισσότερα λεφτά! Εννοείται πως όταν μιλάμε για το μοτέρ μας, και εφόσον έχουμε δώσει και καποια φράγκα παραπάνω, σε θέματα λαδιού/μπουζί/φίλτρων/φρένων κτλ κτλ θα πρέπει να βάζουμε μόνο τα καλύτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Τάσο, δεν το είπα υπό μορφή "τσιγγουνιάς". Απλα δεν μπορώ να καταλάβω αν όντως είναι καλύτερο από το Aral π.χ. ή αν θα καταλήξω να παίρνω κάτι εφάμιλλο δίνοντας περισσότερα λεφτά! Εννοείται πως όταν μιλάμε για το μοτέρ μας, και εφόσον έχουμε δώσει και καποια φράγκα παραπάνω, σε θέματα λαδιού/μπουζί/φίλτρων/φρένων κτλ κτλ θα πρέπει να βάζουμε μόνο τα καλύτερα! μα και εγω δεν στο ειπα για τσιγγουνια το ειπα επειδη σε ειδα πολυ σκεφτομενο ενω λες οτι ειναι ενα κλικ καλυτερα απο τα αραλ αρα αξιζουν την διαφορα τους με βαση συγκρισης που εκανες ετσι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Πάντως παιδιά αν θεωρήσουμε ότι επιλέγεις το καλύτερο για το αυτοκίνητό σου, τότε μήπως είναι καλύτερο να αλλάζεις ποιο συχνά λάδια από το να βάζεις κάποια έστω και ελαφρά καλύτερα με +50% στην τιμή; Μήπως είναι δηλαδή πολύ καλύτερο να βάζεις π.χ τα ARAL με αλλαγές ανά 10.000 χλμ. αντί των RENTOSIN με αλλαγές ανά 15.000 χλμ.; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 Πάντως παιδιά αν θεωρήσουμε ότι επιλέγεις το καλύτερο για το αυτοκίνητό σου, τότε μήπως είναι καλύτερο να αλλάζεις ποιο συχνά λάδια από το να βάζεις κάποια έστω και ελαφρά καλύτερα με +50% στην τιμή; Μήπως είναι δηλαδή πολύ καλύτερο να βάζεις π.χ τα ARAL με αλλαγές ανά 10.000 χλμ. αντί των RENTOSIN με αλλαγές ανά 15.000 χλμ.; Εννοείται Και καλό, και συχνές αλλαγές, ειδικά σε "Βελτιωμένα" μοτέρ τα οποία στρεσάρονται παραπάνω από ότι εργοστασιακά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Πάντως παιδιά αν θεωρήσουμε ότι επιλέγεις το καλύτερο για το αυτοκίνητό σου, τότε μήπως είναι καλύτερο να αλλάζεις ποιο συχνά λάδια από το να βάζεις κάποια έστω και ελαφρά καλύτερα με +50% στην τιμή; Μήπως είναι δηλαδή πολύ καλύτερο να βάζεις π.χ τα ARAL με αλλαγές ανά 10.000 χλμ. αντί των RENTOSIN με αλλαγές ανά 15.000 χλμ.; εγω καθε 7000 (υπερβολη?μπορει.) λαδια φιλτρο..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Ετσι ειναι. Εκτος απο το οικονομικο θεμα,ποτε κανενα μοτερ δεν επαθε κατι επειδη αλλαζε λαδια συχνοτερα απο το θεωρητικα φυσιολογικο. Σε ενα νορμαλ αυτοκινητο πιστευω καθε 10.000χλμ αναλογως και της χρησης βεβαια,ειναι καλο να αλλαζουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 10, 2011 Author Report Share Posted May 10, 2011 Γνωρίζει κανείς αν αυτό κάνει για εμάς? http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1150.html?Opendocument&land=DE http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1150%20Synthoil%20Longtime%20Plus%20SAE%200W-30_EN.pdf/$file/1150%20Synthoil%20Longtime%20Plus%20SAE%200W-30_EN.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgethess Posted May 10, 2011 Report Share Posted May 10, 2011 Το ιδανικο για τους δικους μας κινητηρες ειναι 5W30 εγω προσωπικα βαζω castrol edge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 10, 2011 Author Report Share Posted May 10, 2011 Ρώτησα Γιώργο γιατί το 0-30 θεωρητικά το υπερκαλύπτει... και είναι και πιο ψιλό για τις κρύες εκκινήσεις όπου το μοτέρ τρώει και το μεγαλύτερο ζόρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Ρώτησα Γιώργο γιατί το 0-30 θεωρητικά το υπερκαλύπτει... και είναι και πιο ψιλό για τις κρύες εκκινήσεις όπου το μοτέρ τρώει και το μεγαλύτερο ζόρι Προσωπικά δε θα το έβαζα. Πιστεύω ότι θα το κάψει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 13, 2011 Author Report Share Posted May 13, 2011 Προσωπικά δε θα το έβαζα. Πιστεύω ότι θα το κάψει. Εσύ Θανασάκη μόνο με αγνό παρθένο ελαιόλαδο το έχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Εσύ Θανασάκη μόνο με αγνό παρθένο ελαιόλαδο το έχεις? για ποιο λογο να βαλουμε πιο λεπτο λαδι βρε σιμον μου?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 13, 2011 Author Report Share Posted May 13, 2011 Στο προηγούμενο μου πολυαγαπημένε μου Αντώνιε, έβαζα τις "σαβούρες" τα Divinol που έλεγε η αντιπροσωπεία. Βάλε λίγο τα "φοβερής ποιότητας" ελατήρια πιστονιών, βάλε λίγο και το ελεεινό λάδι... το αμάξι στα 35000 έκαιγε 1 λίτρο περίπου στα 1000χλμ! Το πρόβλημα ήταν βέβαια και "αστοχία υλικού" οπότε δεν ήταν καθαρή η εικόνα! Αφού λοιπόν, αρκετοί τα είχαμε τότε επιδιορθώσει... εγώ κατευθείαν το είχα γυρίσει σε 0-40 (αντί για 10-40 που έλεγε τότε ο όμιλος για εκείνα τα μοτέρ). Εμένα δεν μου έκαψε ΠΟΤΕ ξανά... ενώ στα παιδιά που έπαιζαν με το Divinol ΞΑΝΑ, μετά από 30-40 χιλιάδες χλμ είχαν αρκετοί ξανά θέματα! Αυτό φυσικά, δεν πάει να πει κάτι συγκεκριμένο, αλλά υποδηλώνει πως αν ένα λιπαντικό είναι σωστό, τότε δεν είναι και δεδομένο ότι το μοτέρ θα το "τσιμπήσει" (εφόσον το μοτέρ φυσικά δεν έχει θέματα). Τώρα για τον λόγο που κοιτάω πιο "ψιλό λάδι". Φίλε μου, τον χειμώνα, στις κρύες εκκινήσεις απλά η διαφορά είναι ΧΑΩΔΗΣ! Το μοτέρ το καταλαβαίνεις ότι δουλεύει διαφορετικά από το μιζάρισμα και μόνο όπου το βλέπεις να γυρνάει πολύ πιο "ήρεμα". Το βλέπεις σε χαμηλότερη κατανάλωση, το βλέπεις στα πάντα! Στον αντίποδα φυσικά, ένα τέτοιο λιπαντικό δημιουργεί "φιλμ" που δεν είναι τοσο "ανθεκτικό" όσο αυτό του 5-30... και για αυτό το λόγο έκανα την ερώτηση καθότι δεν το πολυ-κατέχω το σπορ ως προς το τι παίζει με τον TSi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Στο προηγούμενο μου πολυαγαπημένε μου Αντώνιε, έβαζα τις "σαβούρες" τα Divinol που έλεγε η αντιπροσωπεία. Βάλε λίγο τα "φοβερής ποιότητας" ελατήρια πιστονιών, βάλε λίγο και το ελεεινό λάδι... το αμάξι στα 35000 έκαιγε 1 λίτρο περίπου στα 1000χλμ! Το πρόβλημα ήταν βέβαια και "αστοχία υλικού" οπότε δεν ήταν καθαρή η εικόνα! Αφού λοιπόν, αρκετοί τα είχαμε τότε επιδιορθώσει... εγώ κατευθείαν το είχα γυρίσει σε 0-40 (αντί για 10-40 που έλεγε τότε ο όμιλος για εκείνα τα μοτέρ). Εμένα δεν μου έκαψε ΠΟΤΕ ξανά... ενώ στα παιδιά που έπαιζαν με το Divinol ΞΑΝΑ, μετά από 30-40 χιλιάδες χλμ είχαν αρκετοί ξανά θέματα! Αυτό φυσικά, δεν πάει να πει κάτι συγκεκριμένο, αλλά υποδηλώνει πως αν ένα λιπαντικό είναι σωστό, τότε δεν είναι και δεδομένο ότι το μοτέρ θα το "τσιμπήσει" (εφόσον το μοτέρ φυσικά δεν έχει θέματα). Τώρα για τον λόγο που κοιτάω πιο "ψιλό λάδι". Φίλε μου, τον χειμώνα, στις κρύες εκκινήσεις απλά η διαφορά είναι ΧΑΩΔΗΣ! Το μοτέρ το καταλαβαίνεις ότι δουλεύει διαφορετικά από το μιζάρισμα και μόνο όπου το βλέπεις να γυρνάει πολύ πιο "ήρεμα". Το βλέπεις σε χαμηλότερη κατανάλωση, το βλέπεις στα πάντα! Στον αντίποδα φυσικά, ένα τέτοιο λιπαντικό δημιουργεί "φιλμ" που δεν είναι τοσο "ανθεκτικό" όσο αυτό του 5-30... και για αυτό το λόγο έκανα την ερώτηση καθότι δεν το πολυ-κατέχω το σπορ ως προς το τι παίζει με τον TSi .....το για ποιο λογο να βαλουμε ποιο "λεπτο-ρευστο" λαδι εχει να κανει με το αν ειχες θεμα ως τωρα με τα 5-30 aral που βελαμε....?.....αν μπαινουν δεν το συζηταω οτι θα ναι καλυτερα!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Αφού λοιπόν, αρκετοί τα είχαμε τότε επιδιορθώσει... εγώ κατευθείαν το είχα γυρίσει σε 0-40 (αντί για 10-40 που έλεγε τότε ο όμιλος για εκείνα τα μοτέρ). Εμένα δεν μου έκαψε ΠΟΤΕ ξανά... ενώ στα παιδιά που έπαιζαν με το Divinol ΞΑΝΑ, μετά από 30-40 χιλιάδες χλμ είχαν αρκετοί ξανά θέματα! Στον αντίποδα φυσικά, ένα τέτοιο λιπαντικό δημιουργεί "φιλμ" που δεν είναι τοσο "ανθεκτικό" όσο αυτό του 5-30... και για αυτό το λόγο έκανα την ερώτηση καθότι δεν το πολυ-κατέχω το σπορ ως προς το τι παίζει με τον TSi Αν κάνεις μικρές χειμωνιάτικες διαδρομές και μόνο, τότε ίσως να σου φανεί χρήσιμο! Αν κάνεις όμως ταξίδι το καλοκαίρι με αυτό το λάδι με τον δικό σου συγκεκριμένα κινητήρα, τότε μήπως πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο να αλλάζεις σε πιο παχύρευστο από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο; Φοβάμαι ότι τα εντόσθιά σου το καλοκαίρι θα "κόψουν" το "φιλμ" που λες παραπάνω. Ετσι και αλλιώς, εσείς τα αλλάζετε κάθε εξάμηνο αν θυμάμαι καλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 13, 2011 Author Report Share Posted May 13, 2011 Mπα... Στον χρόνο τα αλλάζω αφού δεν κάνω χιλιόμετρα! Ακόμα στο στρώσιμο το έχω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Mπα... Στον χρόνο τα αλλάζω αφού δεν κάνω χιλιόμετρα! Ακόμα στο στρώσιμο το έχω http://www.c-service.gr/el/eshop-antalaktika-aftokiniton.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1356 σιμο για μενα αυτα και εισαι μια χαρα τελος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Αν κάνεις μικρές χειμωνιάτικες διαδρομές και μόνο, τότε ίσως να σου φανεί χρήσιμο! Αν κάνεις όμως ταξίδι το καλοκαίρι με αυτό το λάδι με τον δικό σου συγκεκριμένα κινητήρα, τότε μήπως πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο να αλλάζεις σε πιο παχύρευστο από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο; Φοβάμαι ότι τα εντόσθιά σου το καλοκαίρι θα "κόψουν" το "φιλμ" που λες παραπάνω. Ετσι και αλλιώς, εσείς τα αλλάζετε κάθε εξάμηνο αν θυμάμαι καλά... Mπα... Στον χρόνο τα αλλάζω αφού δεν κάνω χιλιόμετρα! Ακόμα στο στρώσιμο το έχω :thumbsup: ......τα χει αλλαξει τα πρωτα του στρωσιματος??! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
savas7 Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Καλημερα. Εχω αποκτησει προσφατα ενα CC μοντελο 2009, και θελω να του αλλαξω λαδια φιλτρο. Τελικα ενω διαβασα ολο το Θεμα, εχω μπερδευτει και δεν εχω καταλαβει ποια ειναι τα ιδανικοτερα λαδια για το κινητηρα μας (1,8 tsi). Θα εκτιμουσα να με βοηθουσατε ειδικα αν καποιος εδω μεσα εχει καταλαβει διαφορα απο εργοστασιακα λαδια σε αλλα, και ειδε οτι ενω τσιμπαγε λαδακι, πλεον δεν εχει τετοιο θεμα. Ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Εγώ από τότε που το αγόρασα (Οκτώβριος του 2009) χρησιμοποιώ αποκλειστικά δικά μου λάδια Cyclon F1V 5W30 και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Εγώ είμαι ικανοποιημένος από τα Castrol Edge. Όχι ότι δεν υπάρχουν και άλλες καλές εταιρίες... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...