Cosworth Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 Δε καταλαβες 47,50¤ μονο για την εργασια.... τι να πω!!! μουειπε να καθαρισουμε και την πεταλουδα τι να ελεγα??? Καταλαβαίνω την δύσκολη θέση σου άλλα όταν είσαι στην αντιπροσωπεία δεν χωράνε ντροπές..... Το γράφει στο βιβλίο του service????? Δεν νομίζω......¶ρα εσύ αποφασίζεις αν θα το κάνεις ή όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 Παντως χθες που το ελεγα και στον Geopan και στον Zaxos μου ειπαν και οι δυο οτι θελει καθαρισμο η πεταλουδα... οσο για τα υγρα φρενων που μου ειπες θα τα αλλαξω μαζι με τα τακακια σε 3000 - 4000 κλμ.. οντως μου το ειπε και αυτος καθε 2 χρονια αλλαγη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 Εμένα σε αντίστοιχη εντολή μου για έλεγχο πεταλούδας καθαρισμό μου είπαν ότι είδαν τις μοίρες μόνο γιατί το καθάρισμα είναι πολύ δύσκολο. Δεν ξέρω πια τι να πιστέψω...... Στο δε αντίστοιχο σερβις των 30000 σε άλλη αντιπροσωπεία δεν θυμάμαι να κάνανε κανένα έλεγχο ή καθαρισμό.... Αυτό έχω την εντύπωση οτι φαίνεται από το διαγνωστικό. Δεν πιστεύω να σε χρεώσανε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 Παντως χθες που το ελεγα και στον Geopan και στον Zaxosμου ειπαν και οι δυο οτι θελει καθαρισμο η πεταλουδα... οσο για τα υγρα φρενων που μου ειπες θα τα αλλαξω μαζι με τα τακακια σε 3000 - 4000 κλμ.. οντως μου το ειπε και αυτος καθε 2 χρονια αλλαγη Ναι χρειάζεται αλλά όχι στην αντιπροσωπεία που σε χρέωσαν με βάση την εργατο-ώρα :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 Καταλαβαίνω την δύσκολη θέση σου άλλα όταν είσαι στην αντιπροσωπεία δεν χωράνε ντροπές.....Το γράφει στο βιβλίο του service????? Δεν νομίζω......¶ρα εσύ αποφασίζεις αν θα το κάνεις ή όχι. Οχι φιλε μου δεν ειμαι απο τους ανθρωπους που ντρεπονται αλλα οταν σου λεει ο τεχνικος οτι θελει καθαρισμο τι να του πεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted June 13, 2007 Report Share Posted June 13, 2007 Καλησπέρα και από εμένα στον μπουρμα έχει πάει κάνεις από εδώ να μας πει εντυπώσεις και κόστη… για τα 15000 η 30000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted June 13, 2007 Report Share Posted June 13, 2007 Καβάλα Σχεδον τσαμπα σου πηγε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stroke Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 Για το service των 30000khm δεν πηγα σε αντιπροσωπεια,αλλα σε γνωστο μου μηχανικο,οπου πήγαινα και το παλιο μου αμαξι. λοιπον μπουζια φιλτρο λαδιου φιλτρο βενζινης υγρο τζαμιων καθαριμα πεταλουδας λαδια elf 10-40(4 λιτ) τσεκάρισμα ολου του αμαξιου (και απαντηση σε κάθε ηλιθια ερώτηση μου). εργασια 200 ευρω γιατι να to τρεχω στην αντιπροσωπεια?για να το κουμπωσουν στο pc? Η να περιμένω σαν λαλακας στην "αιθουσα αναμονης",ενω ο"εμπειρος μηχανικος" θα βάζει χερι στο αμάξι μου? γιατι? οεω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest The Wolf Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 (edited) παντως οι "μαστορες" δεν τα ξερουν παντοτε ολα.. τα αυτοκινητα εχουν γινει αρκετα πολυπλοκα και πολλες φορες μονο η αντιπροσωπεια εχει την απαραιτητη τεχνογνωσια. πχ: μερικοι μολις στρωσει η μηχανη στα 2000 χλμ περιπου αλλαζετε λαδια για να "φυγουν τα γρεζια", ετσι? τα πρωτα λαδια του γκολφ ομως εχουν μεσα και αντιοξειδωτικα προσθετα, τα οποια πρεπει να μεινουν μεσα για τα πρωτα 15000 χλμ. ετσι οσοι αλλαζετε λαδια πριν τα 15000, το πιο πιθανο ειναι οτι εχετε κανει σοβαρη μακροπροθεσμη ζημια στον κινητηρα.. που να το ξερουν αυτο οι "μαστορες".. εδω ουτε μερικες αντιπροσωπειες τις επαρχιας δεν το ξερουν.. για αυτο λοιπον, καλο ειναι να πηγαινετε στην αντιπροσωπεια παντα. τα λεφτα σας να τα σκεφτεστε στην παραγγελια του αυτοκινητου και οχι στα σερβις.. αν δεν μπορεις να συντηρησεις σωστα το αυτοκινητο, αγορασε κατι φτηνοτερο.. Edited June 16, 2007 by The Wolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 πχ: μερικοι μολις στρωσει η μηχανη στα 2000 χλμ περιπου αλλαζετε λαδια για να "φυγουν τα γρεζια", ετσι?τα πρωτα λαδια του γκολφ ομως εχουν μεσα και αντιοξειδωτικα προσθετα, τα οποια πρεπει να μεινουν μεσα για τα πρωτα 15000 χλμ. ετσι οσοι αλλαζετε λαδια πριν τα 15000, το πιο πιθανο ειναι οτι εχετε κανει σοβαρη μακροπροθεσμη ζημια στον κινητηρα.. που να το ξερουν αυτο οι "μαστορες".. εδω ουτε μερικες αντιπροσωπειες τις επαρχιας δεν το ξερουν.. Αν δεν είσαι σίγουρος για αυτό που γράφεις μην το γράφεις καθόλου..... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 (edited) Αν δεν είσαι σίγουρος για αυτό που γράφεις μην το γράφεις καθόλου..... <_< <_< :lol: edit: stroke, αντιλαμβάνεσε ότι μόλις έχασες την εργοστασιακή εγγύηση; εκτός και αν έχεις κάποιον γνωστό στην αντιπροσωπεία... Υ.Γ. αν δεν έχεις γνωστό, και είσαι ακόμα κοντά στα 30.000 κάνε άλλο ένα service σε ένα εξουσιοδοτημένο αυτή τη φορά συνεργείο VW. Α, και καλύτερα μην αναφέρεις τπτ για το "άλλο" service. Edited June 18, 2007 by Chris01 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest The Wolf Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Αν δεν είσαι σίγουρος για αυτό που γράφεις μην το γράφεις καθόλου..... :D :lol: Εγω ειμαι σιγουρος γιατι μου το ειπε τεχνικος συμβουλος επισημης αντιπροσωπειας και προφανως δεν ειχε συμφερον, αφου θα τον συνεφερε το αντιθετο, να φερνω δλδ το αμαξι καθε τοσο για αλλαγη λαδιων.. Τελοσπαντων.. εσυ που κατεχεις καλυτερα το αντικειμενο απο εμενα τον "πελατη" αλλαξε λαδια στα 2.000 χλμ να φυγουν τα γρεζια.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 (edited) Εγω ειμαι σιγουρος γιατι μου το ειπε τεχνικος συμβουλος επισημης αντιπροσωπειας και προφανως δεν ειχε συμφερον, αφου θα τον συνεφερε το αντιθετο, να φερνω δλδ το αμαξι καθε τοσο για αλλαγη λαδιων..Τελοσπαντων.. εσυ που κατεχεις καλυτερα το αντικειμενο απο εμενα τον "πελατη" αλλαξε λαδια στα 2.000 χλμ να φυγουν τα γρεζια.... Θα χρειαζόταν να γράφω αρκετά για να σου εξηγήσω...Αντί αυτού σου συστήνω να διαβάσεις το topic για τα λάδια και εδώ αλλά και στο forum των 4T (O Miltellas έχει κάνει καλή δουλειά) ps1 Ποιός σου είπε οτι δεν συμφέρει τις αντιπροσωπείες να σου λένε service κάθε 15000χλμ....???? Κοίτα λίγο τον ανταγωνισμό.... By the way τα λάδια τα άλλαξα στα 4000 χλμ και σου συνιστώ και σένα να τα αλλάζεις τουλάχιστο κάθε 7500χλμ ή κάθε 6μηνο..... ps2. "αντιοξειδωτικά πρόσθετα". Για ρώτα τον τεχνικό σύμβουλο ξέρει καθόλου για Viscosity Index, Flash Point, Pour Point, HTHS (Θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμα) του λαδιού που συνιστά???? Edited June 19, 2007 by Black V GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Kαι επειδή νευρίασα (όχι με εσένα αλλά με τον τεχνικό σου σύμβουλο) ρώτα τον αν εγώ είχα διαρροή λαδιών από το κάρτερ πριν τα 15000χλμ και έχανα αυτά τα μαγικά λάδια, τι θα έκανε? Θα μου άλλαζε μοτέρ??? ή θα μου ξαναέβαζε από αυτό το καλό λάδι με τα "αντιοξειδωτικά πρόσθετα"? :D Φιλικά πάντα για να σε βάζω σε σκέψεις, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stroke Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 :D edit: stroke, αντιλαμβάνεσε ότι μόλις έχασες την εργοστασιακή εγγύηση; εκτός και αν έχεις κάποιον γνωστό στην αντιπροσωπεία... Υ.Γ. αν δεν έχεις γνωστό, και είσαι ακόμα κοντά στα 30.000 κάνε άλλο ένα service σε ένα εξουσιοδοτημένο αυτή τη φορά συνεργείο VW. Α, και καλύτερα μην αναφέρεις τπτ για το "άλλο" service. και που εχασα την εργοστασιακη εγγυηση,τι εγινε? νομιζεις οτι δεν την εχω παθει με τις επισημες αντιπροσωπειες? αν εσυ θελεις να πληρωνεις ¨"δηθεν" μηχανικους και ομορφες γραματεις ειναι δικο σου θέμα. τα λέω αυτα παντα φιλικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 και που εχασα την εργοστασιακη εγγυηση,τι εγινε?νομιζεις οτι δεν την εχω παθει με τις επισημες αντιπροσωπειες? αν εσυ θελεις να πληρωνεις ¨"δηθεν" μηχανικους και ομορφες γραματεις ειναι δικο σου θέμα. τα λέω αυτα παντα φιλικα. Αν κατάλαβα καλά ενοείς να πληρώνω συνολικά περισσότερα απ'ότι θα πληρώσεις εσύ στον "δικό" σου μηχανικό. Σεβαστή η άποψή σου και κατανοητή. Πιθανότατα θα πληρώνω περισσότερα για ένα service, όσον αφορά την εργασία (τα αναλώσιμα μπορείς να τα αγοράσεις από μέρος της αρεσκείας σου). Από εκεί και πέρα, ΔΕΝ θα πληρώσω: α) την εργασία και β) το ανταλλακτικό σε περίπτωση βλάβης (που συμβαίνει εντός εγγύησης πάντα). Δεν είναι λίγες, ούτε φθηνές κρίνωντας από την εμπειρία μου στο θέμα, αλλά μπορεί να είναι ελάχιστες και μικρού κόστους, πιθανότητες είναι αυτά. Αν εκτιμάς οτί το κόστος των βλαβών (ανταλλακτικά + εργασία) που θα αντιμετωπίσεις θα είναι μικρότερο από τη χρηματική διαφορά της εργασίας που χρεώνει η αντιπροσωπεία έναντι αυτής του συνεργείου σου, που σημαίνει ότι συνολικά θα γλιτώνεις έξοδα, κανένα πρόβλημα. Γιατί να το ρισκάρεις όμως, όταν η 2ετής εγγύηση υπάρχει ήδη, και συμπεριλαμβάνεται μάλιστα στην τιμή του αυτοκινήτου σου; Δική σου η απόφαση, φυσικά. Απλά (στο προηγούμενο post) προσπάθησα να σε ενημερώσω, σε περίπτωση που δεν γνώριζες ότι είχες βγει εκτός εγγύησης. Α, και "σιδερένιο"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 παντως οι "μαστορες" δεν τα ξερουν παντοτε ολα..τα αυτοκινητα εχουν γινει αρκετα πολυπλοκα και πολλες φορες μονο η αντιπροσωπεια εχει την απαραιτητη τεχνογνωσια. πχ: μερικοι μολις στρωσει η μηχανη στα 2000 χλμ περιπου αλλαζετε λαδια για να "φυγουν τα γρεζια", ετσι? τα πρωτα λαδια του γκολφ ομως εχουν μεσα και αντιοξειδωτικα προσθετα, τα οποια πρεπει να μεινουν μεσα για τα πρωτα 15000 χλμ. ετσι οσοι αλλαζετε λαδια πριν τα 15000, το πιο πιθανο ειναι οτι εχετε κανει σοβαρη μακροπροθεσμη ζημια στον κινητηρα.. που να το ξερουν αυτο οι "μαστορες".. εδω ουτε μερικες αντιπροσωπειες τις επαρχιας δεν το ξερουν.. Πώώώώ ρε μ@λ@κίες !!!! Πώς μου ξέφυγε αυτό.... Εμένα φίλε έχουν και Βιταμίνη Ε μέσα, που κάνει και καλή....επιδερμίδα.... Τί να πείς.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 λολ και πάλι.. πολύ γέλιο σήμερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 Αυτο μετα λαδια δεν το καταλαβα ουτε και εγω φιλε stroke ok καποιος στο εχει πει αλλα ποιος? Δε πιστευω οτι ισχυει ...τωρα οσο για την εγγυηση ποτε μη ξαναπεις οτι δε σε νοιαζει γιατι αν αρχισω και σου λεω το τι εχω αλλαξει εντος εγγυησης θα παθεις πλακα......... πολλα ευρω παντος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stroke Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Αυτο μετα λαδια δεν το καταλαβα ουτε και εγω φιλε strokeok καποιος στο εχει πει αλλα ποιος? Δε πιστευω οτι ισχυει ...τωρα οσο για την εγγυηση ποτε μη ξαναπεις οτι δε σε νοιαζει γιατι αν αρχισω και σου λεω το τι εχω αλλαξει εντος εγγυησης θα παθεις πλακα......... πολλα ευρω παντος... για τα λάδια δεν εχω αναφέρει κατι σχετικο,μαλον θα αναφερεσαι σε αλλον φιλο. οσο για το τι έχεις αλλαξει...ναι σε πίστευω,Ανησυχω και έγω μηπως και μου συμβει κατι παρόμιο,αλλα με συγχωρείτε αδέλφια,αλλα κοροϊδίστικα λευτα στις αντιπροσωπειες δεν δέχομαι να δώσω. σε δήθεν σχετικους μηχανικους που τους κάνει 2,3 σεμινάρια η κοσμοκαρ και μετα παρουσιαζονται μηχανικοι επιπεδου f1. αυτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 για τα λάδια δεν εχω αναφέρει κατι σχετικο,μαλον θα αναφερεσαι σε αλλον φιλο.οσο για το τι έχεις αλλαξει...ναι σε πίστευω,Ανησυχω και έγω μηπως και μου συμβει κατι παρόμιο,αλλα με συγχωρείτε αδέλφια,αλλα κοροϊδίστικα λευτα στις αντιπροσωπειες δεν δέχομαι να δώσω. σε δήθεν σχετικους μηχανικους που τους κάνει 2,3 σεμινάρια η κοσμοκαρ και μετα παρουσιαζονται μηχανικοι επιπεδου f1. αυτα Εχεις δικιο sorry για τον The Wolf ηθελα να πω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilian Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 (edited) σήμερα εκανα το πρωτο σερβις του golf στον παζαρόπουλο. το μαλλι πηγε στα 160 ευρώ αν και μου ειχαν πει 195. ας ειναι καλα ο φιλος που δουλευει εκει. ομως ρε παιδια πολλες ωρες αναμονης. το πηγα στις 8 το πρωι και ενώ μου ειπαν να παω να το παρω στις 1 τελικα το πηρα στις 5 φανταζομαι στα 30000 τι θα γινει Edited July 11, 2007 by lilian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remalius Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Εμένα πάντως, το μικρό service μου το χρεώσε ο Φιλοσίδης 120¤+20¤ για να μου αλλάξει το φλας στον καθρέφτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilian Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Εμένα πάντως, το μικρό service μου το χρεώσε ο Φιλοσίδης 120¤+20¤ για να μου αλλάξει το φλας στον καθρέφτη. ποιο εχεις? fsi ? tsi? gt? γιατι για το fsi ειναι αλλη η τιμη του service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Kαταρχήν, όσοι νομίζουν ότι αν κάνεις σέρβις εκτός τις αντιπροσωπίας χάνεις την εγγύηση κάνουν λάθος. Έχει ψηφιστεί νόμος που λέει ότι η εγγύηση δεν χάνεται αν χρησιμοποιηθούν ανταλλακτικά με έγκριση της κατασκευάστριας εταιρίας. Και όχι μόνο αυτό, μπορεί να σφραγιστεί και το βιβλίο των σέρβις και με βάση αυτόν τον νόμο έχει την ίδια ισχύ με την σφραγίδα της αντιπροσωπίας. Το αναφέρω γιατί κάπου πήρε το μάτι μου τον εν λόγω νόμο και μου έκανε τρομερή εντύπωση. Η εγγύηση δεν είναι κάτι που χάνεται έτσι εύκολα με γνώμονα την άποψη του κάθε περίεργου μηχανικού στις ελληνικές αντιπροσωπίες. Η μόνη περίπτωση περίπτωση που μπορεί να άρει την εγγύηση είναι να την ακυρώσουν από την Γερμανία, από τα Κεντρικά. Αν ήταν να βγάζουμε τα αυτοκίνητα εκτός εγγύησης εμείς στο Ελλαδιστάν, ποιος ο λόγος όταν παθαίναμε κάτι να χρειαζόταν να φωτογραφήσουν το αυτοκίνητο και μαζί με μια αναφορά να το στείλουν στα κεντρικά στη Γερμανία; Μην πιστεύετε όσα σας λένε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...