Jump to content
yositosi

Ηλεκτρομηχανικό Χειρόφρενο - Πως Δουλεύει

Recommended Posts

Posted

Μερικές φορές είναι πολύ χρήσιμο να διαβάζεις τέτοια manuals. Για παράδειγμα, εγώ προσωπικά δεν ήξερα ότι το ηλεκτρικό χειρόφρενο μπορεί να λειτουργήσει και για φρενάρισμα πανικού (όπως και ο μηχανικός προκάτοχός του) σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο το πεντάλ του κανονικού φρένου σε προδώσει:

Dynamic emergency stop

If the brake pedal loses its function or becomes blocked, the vehicle can be braked heavily by means of the

dynamic emergency stop function.

The emergency stop function is also available when the ignition is switched off.

By pressing and holding the electromechanical parking brake button, braking of the moving vehicle is carried out at a deceleration rate of approx. 6m/s2. An acoustic warning signal is triggered and the brake

lights are activated. The dynamic emergency stop function is carried out via hydraulic brake pressure generation at all 4 wheels if the vehicle speed is greater than 7km/h . The braking manoeuvre is controlled depending on the driving situation by the ABS/ESP function. In this way, stability of the vehicle is assured during braking. If the electromechanical parking brake button is pressed when the vehicle is travelling at less than 7km/h, the parking brake is applied electromechanically (see parking brake function).

Πιθανότατα αυτό θα αναφέρεται και κάπου μέσα στο απλό manual του αυτοκινήτου, αλλά προσωπικά δεν το θυμάμαι παρόλο που είμαι από αυτούς που διαβάζουν τα manuals.

Posted

Μερικές φορές είναι πολύ χρήσιμο να διαβάζεις τέτοια manuals. Για παράδειγμα, εγώ προσωπικά δεν ήξερα ότι το ηλεκτρικό χειρόφρενο μπορεί να λειτουργήσει και για φρενάρισμα πανικού (όπως και ο μηχανικός προκάτοχός του) σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο το πεντάλ του κανονικού φρένου σε προδώσει:

Dynamic emergency stop

If the brake pedal loses its function or becomes blocked, the vehicle can be braked heavily by means of the

dynamic emergency stop function.

The emergency stop function is also available when the ignition is switched off.

By pressing and holding the electromechanical parking brake button, braking of the moving vehicle is carried out at a deceleration rate of approx. 6m/s2. An acoustic warning signal is triggered and the brake

lights are activated. The dynamic emergency stop function is carried out via hydraulic brake pressure generation at all 4 wheels if the vehicle speed is greater than 7km/h . The braking manoeuvre is controlled depending on the driving situation by the ABS/ESP function. In this way, stability of the vehicle is assured during braking. If the electromechanical parking brake button is pressed when the vehicle is travelling at less than 7km/h, the parking brake is applied electromechanically (see parking brake function).

Πιθανότατα αυτό θα αναφέρεται και κάπου μέσα στο απλό manual του αυτοκινήτου, αλλά προσωπικά δεν το θυμάμαι παρόλο που είμαι από αυτούς που διαβάζουν τα manuals.

πολυ καλο αυτο! :) .....αλλα μπορει να γινει σε κατασταση πανικου?!

Posted

δλδ αν καταλαβα καλα: αν μεινουμε απο φρενα ή απο κινητηρα και το αμαξι κινειται με περισσοτερα απο 7χλμ/ω τοτε με παρατεταμένο πάτημα του κουμπιου του χειροφρενου μπορουμε να σταματησουμε το οχημα?? καλο μου ακουγεται! ποιος θα το δοκιμασει? :)

Posted

Μου το δοκίμασε κάποιος χωρίς τη θέληση μου σε φανάρια με 15χαω.

Ναι δουλεύει.

Posted

Μπράβο!! Χρήσιμο αυτό .. Πάντως σε άσφαλτο για δοκιμή με 15-20 κλμ το πάτησα όχι όμως παρατεταμένα και πήγε να φρενάρει αλλά ενεργοποιήθηκε το ABS και ξανά ελευθερώθηκαν οι τροχοί (αυτή η ενέργεια ούτε δευτερόλεπτο δεν κράτησε) Το ίδιο το έκανα σε πάγο αλλά έμειναν φρεναρισμένοι.... Ίσως επειδή δεν βρήκαν πολύ αντίσταση .

Posted

Αυτό που δεν ξέρετε όμως είναι οτι με αυτόν τον τρόπο σταματάτε διανύοντας μικρότερη απόσταση απ'ότι με τα φρένα !!!!

Αυτό που λέω είναι διαπιστωμένο από μετρήσεις .

Posted

Αυτό που δεν ξέρετε όμως είναι οτι με αυτόν τον τρόπο σταματάτε διανύοντας μικρότερη απόσταση απ'ότι με τα φρένα !!!!

Αυτό που λέω είναι διαπιστωμένο από μετρήσεις .

Βρήκες πουθενά τίποτα Αρη επ'αυτού του θέματος?

Posted

Μου το είχε πει ο -EVIL- οτι το είχαν τσεκάρει σε μια Octavia αν δεν κάνω λάθος ...

Τώρα βέβαια σε κατάσταση πανικού πιο γρήγορα πάει το πόδι στο φρένο παρά το χερι στο χειρόφρενο

οπότε αυτή η διαφορά στην αντίδραση αρκεί πιστεύω για να μην σταματήσεις πιο γρήγορα με το χειρόφρενο.

Σε απόλυτες μετρήσεις όμως το χειρόφρενο ξέρω οτι σταματάει ταχύτερα !

Guest tanasi
Posted

καλο αλλα δε τα "σκιζεις" λιγακι ετσι?!

και όχι μόνο, φίλτατε Αντώνη μας.

Εμένα αυτό που με ανησυχεί βαθιά είναι άλλο :

Πες ότι συνηθίζεις σε αυτό τον τρόπο φρεναρίσματος πανικού...

Μετά πχ από κάποια χρόνια αλλάζεις το αμάξι και παίρνεις ένα άλλο, που στην θέση του χειροφρένου του CC, έχει πχ το διακόπτη για τα προβολάκια. Και έρχεται εκείνη η ώρα που θα πρέπει να πατήσεις ακαριαία το κουμπί που ξέρεις ενστικτωδώς.

Προφανώς το πάτησες και δε σταμάτησες ηλίθιε-όχι εσύ Αντώνη μου-.

Τι θα πουν αυτοί που έρχονται να δουν τι έγινε;;;;

"ρε τον μπαγλαman, πήγε να κάνει και σινιάλο με τα μικρά...."

Posted

και όχι μόνο, φίλτατε Αντώνη μας.

Εμένα αυτό που με ανησυχεί βαθιά είναι άλλο :

Πες ότι συνηθίζεις σε αυτό τον τρόπο φρεναρίσματος πανικού...

Μετά πχ από κάποια χρόνια αλλάζεις το αμάξι και παίρνεις ένα άλλο, που στην θέση του χειροφρένου του CC, έχει πχ το διακόπτη για τα προβολάκια. Και έρχεται εκείνη η ώρα που θα πρέπει να πατήσεις ακαριαία το κουμπί που ξέρεις ενστικτωδώς.

Προφανώς το πάτησες και δε σταμάτησες ηλίθιε-όχι εσύ Αντώνη μου-.

Τι θα πουν αυτοί που έρχονται να δουν τι έγινε;;;;

"ρε τον μπαγλαman, πήγε να κάνει και σινιάλο με τα μικρά...."

:lol:

Posted

το εγκατέλειψαν τελικά το ηλεκτρομηχανικό... Αυτό σημαίνει "κάναμε λάθος" ή όχι;

http://www.youtube.c...h?v=hTLSqOavO7o

Στην Αμερική ναι.:roadrage:

Στην Ευρώπη όμως συνεχίζει να υφίσταται.....:wacko:

Posted

Το Αμερικάνικο Passat πλεον κατασκευάζεται εκεί, και πολύ απλά δεν έχει ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με το Ευρωπαικό! Βλεποντας αυτό το βίντεο ήταν ένα πολύ όμορφο "blast from the past" από τα παλιά "μικρά" του ομίλου (πατώματα 2002). Διακοπτάκι καθρεφτών από Polo/Ibiza επάνω στην πόρτα... αεραγωγοί επάνω στο ταμπλώ από Ibiza 6L, ντουλαπάκι με διαχωριστή και όχι κρυφή θήκη του book...

Πολύ δεύτερο μου φαίνεται εσωτερικά, και πολύ έντονη η εικόνα των περικοπών! :roadrage:

Posted

Το Αμερικάνικο Passat πλεον κατασκευάζεται εκεί, και πολύ απλά δεν έχει ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με το Ευρωπαικό! Βλεποντας αυτό το βίντεο ήταν ένα πολύ όμορφο "blast from the past" από τα παλιά "μικρά" του ομίλου (πατώματα 2002). Διακοπτάκι καθρεφτών από Polo/Ibiza επάνω στην πόρτα... αεραγωγοί επάνω στο ταμπλώ από Ibiza 6L, ντουλαπάκι με διαχωριστή και όχι κρυφή θήκη του book...

Πολύ δεύτερο μου φαίνεται εσωτερικά, και πολύ έντονη η εικόνα των περικοπών! :p

παλια αμερικανια!!!!!! :p

Guest tanasi
Posted

Το auto bild αναφέρει ότι το συγκεκριμένο αμερικάνικο θα εισαχθεί Ελλάδα από τέλη του 2012 ως long version της μπερλίνας. :hyper:

Posted

Είναι "long-vehicle" έκδοση?? Πάτωμα Phaeton έβαλαν?? :hyper:

Guest tanasi
Posted

Είναι "long-vehicle" έκδοση?? Πάτωμα Phaeton έβαλαν?? :drinks:

Δε νομίζω, μάλλον είναι το καινούριο το πάτωμα.

Εσύ θα μας πεις....αλλά εδώ είμαστε λίγο off....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.