Jump to content
Igiovani

Jetta Δεν Πάιρνει Μπρος. Καδένα;

Recommended Posts

Μετά από ένα παρκάρισμα, βγήκα από το αμάξι, ψώνισα σε ένα κατάστημα και μετά 20 λεπτά περίπου, επιστρέφοντας να το πάρω, δεν έπαιρνε μπρος.

Το κουβάλησα με οδική βοήθεια στο συνεργείο και μετά από δύο μέρες παραμονή ακόμη δεν μου έχουν πει κάτι με σιγουριά για το πρόβλημα.

Μετά από πίεση δικιά μου ο υπεύθυνος είπε: "μάλλον πάμε για καδένα. Το αμάξι δεν έχει συμπίεση. Αλλά θα σου πώ αύριο με σιγουριά όταν θα το ανοίξουμε."

Προς το παρόν επιφυλάσσομαι να πώ ποια αντιπροσωπεία είναι αλλά η αίσθησή μου είναι ότι συσκέπτονται για το ποια βλάβη, ανύπαρκτη, θα με χρεώσουν...

Θα επιστρέψω με την εξέλιξη της ιστορίας.

Edited by igiovani
Link to comment
Share on other sites

Ποιο jetta είναι καποια λεπτομέρεια ισως?

Jetta 1.4 TSI, πρώτη κυκλοφορία (από εμένα, εννοείται) 4/1/2008, έχω κάνει 37.000 χλμ.

Edited by igiovani
Link to comment
Share on other sites

κατηγορηματικα.αποκλειεται.

αν μεινεις απο καδενα σβηστος πραγμα σπανιο"μην πω αδυνατο,οταν πας να βαλεις μπροστα ο κινητηρας θα φρεναρει και η μιζα δεν θα εχει δυναμη να τον γυρισει ωστε να στραβωσει βαλβιδες.

Αν σου εμεινε πριν σταμαρησεις.πιστευω θα το ειχες καταλαβει.

Link to comment
Share on other sites

κατηγορηματικα.αποκλειεται.

αν μεινεις απο καδενα σβηστος πραγμα σπανιο"μην πω αδυνατο,οταν πας να βαλεις μπροστα ο κινητηρας θα φρεναρει και η μιζα δεν θα εχει δυναμη να τον γυρισει ωστε να στραβωσει βαλβιδες.

Αν σου εμεινε πριν σταμαρησεις.πιστευω θα το ειχες καταλαβει.

Οπότε τι κάνω τώρα; Πως μπορώ να ελέγξω αν λένε αλήθεια ή όχι; Αυτό δεν είναι πάντα το θέμα όταν δίνεις το αυτοκίνητό σου κάπου και στο κλείνουν στο μάυρο κουτί που λέγεται συνεργείο και δε βλέπεις τίποτα;

Η πιθανολογούμενη βλάβη, και λέω πιθανολογούμενη γιατί δεν το έχουν ανοίξει ακόμη το αμάξι, είναι καδένα εκκεντροφόρου γιατί δεν έχει συμπίεση λέει. Γυρνάει η μίζα "κούφια" όπως μου είπε. Είπαν ότι θα το ανοίξουν αύριο για να δούν την έκταση της ζημιάς. Πάντως αν είναι νορμαλ πρόβλημα καδένας, μου είπε ότι θα πάει γύρω στα 1.200 αν δεν έχει πειραχτεί το γρανάζι εκκεντροφόρου (νέες βαλβίδες, γλυσιέρες, κλπ) και γύρω στα 1.500 αν έχει πειραχτεί και το αλλάξουν (που είναι το πιο πιθανό, λέει).

Αυτό που με κάνει καχύποπτο είναι ότι δυό μέρες κάνανε για να βγάλουν την ετυμηγορία ότι πρέπει να το ανοίξουνε για να δούν τι έχει; Δυό μέρες τι ψάχνανε σε κλειστό αμάξι; Ολα τα διαγνωστικά να κάνανε (εγκέφαλο, χρονισμό, κλπ) θα κάνανε μια ώρα, αντε δύο. Αλλά έτσι κάνουν, σε αφήνουν δύο μέρες να βράσεις στο ζουμί σου για να στο ξεφουρνίσουν μετά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή την ώρα ανοίγουν το κεφαλάρι. Σε λίγες ώρες θα ξέρω ακριβώς τι γίνεται ή ... τουλάχιστον θα ξέρω αυτό που θα μου πουν αυτοί.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή την ώρα ανοίγουν το κεφαλάρι. Σε λίγες ώρες θα ξέρω ακριβώς τι γίνεται ή ... τουλάχιστον θα ξέρω αυτό που θα μου πουν αυτοί.

Σε ποιον από τους 2 πήγες ?

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιον από τους 2 πήγες ?

Επειδή είναι σε εξέλιξη ακόμη το πράμα δε θα 'θελα να πω... Είναι κάποιος από τους δύο που δε θα 'πρεπε να πάω;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είναι σε εξέλιξη ακόμη το πράμα δε θα 'θελα να πω... Είναι κάποιος από τους δύο που δε θα 'πρεπε να πάω;

Παντως μου κανει εντύπωση το οτι δεν μπορείς να καταλάβεις αν το αυοκινητο δεν παιρνει μπροστα απο καδενα ή απο κατι αλλο πιο απλο.

Καδενα σημαίνει και διάλυση του κινητηρα, ειναι δυνατών να μην κατάλαβες τίποτα?

Link to comment
Share on other sites

Παντως μου κανει εντύπωση το οτι δεν μπορείς να καταλάβεις αν το αυοκινητο δεν παιρνει μπροστα απο καδενα ή απο κατι αλλο πιο απλο.

Καδενα σημαίνει και διάλυση του κινητηρα, ειναι δυνατών να μην κατάλαβες τίποτα?

Νίκο, δεν υπάρχει κάτι να καταλάβεις. Αν δεν είχα κάποια εμπειρία στο παρελθόν από φίλο ή από άλλο αυτοκίνητο δικό μου πως να το καταλάβω; Ένας φίλος που με πήγε το πρωί (1η μέρα) στο αυτοκίνητο για να το φορτώσει ο γερανός για το συνεργείο, ακούγοντας το όταν έκανα μια τελευταία προσπάθεια να το βάλω μπρος είπε "δε θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά δεν ακούω τη μηχανή καθόλου να σκάει και αυτό δεν είναι καλό, μάλλον είναι καδένα". Αυτός όμως πριν ένα μήνα άλλαξε καδένα στο δικό του η οποία του έσπασε εν κινήσει και ήξερε τι σημαίνει πρόβλημα καδένας. Βέβαια η διαφορά μας ήταν ότι αυτός είχε 110.000 χλμ στο αυτοκίνητό του ενώ το δικό μου είχε μόλις 37.000 όταν το έπαθε...

Τέλος πάντων. Στις 16:00 σήμερα πήγα από το συνεργείο και μου έδειξαν τη μηχανή που την άνοιξαν. Μου έδειξαν την καδένα η οποία δεν ήταν σπασμένη αλλά ολόκληρη και ο μηχανικός είπε ότι ήταν "λασκαριμένη" και γι' αυτό το λόγο έχασε το χρονισμό του ο εκκεντροφόρος και χτύπησαν οι βαλβίδες στα πιστόνια (μου έδειξε τα σημάδια πάνω στα πιστόνια τα οποία είχαν κάνει οι βαλβίδες και ήταν από τη μία πλευρά σημαδεμένα. Δύο σημάδια σε κάθε πιστόνι από τη μία πλευρά η οποία μου είπε ότι ήταν η πλευρά των βαλβίδων εισαγωγής.) Το κεφαλάρι με τις 16 βαλβίδες έλειπε και δεν μου το έδειξαν. Το πήγαν λέει για (δε θυμάμαι πως λέγεται τώρα, που το στέλνουν για λείανση) και εκεί θα βγάλουν και τις βαλβίδες και θα φανεί ακριβώς ποιες είναι στραβωμένες.

Το μεταβλητό γρανάζι εκκεντροφόρου δεν πειράχτηκε οπότε δεν θα το αλλάξουν και απ' ότι μου είπαν έκανε 350€. Αυριο θα μου πεί το αποτέλεσμα από τις βαλβίδες και θα μου πει τον οριστικό λογαριασμό.

Συνεχίζεται...

Edited by igiovani
Link to comment
Share on other sites

Λογικα επαθε ζημια το καπακι και το εστειλαν για ρεκτιφιε.η τιμη αυτη που σου ειπαν ειναι η κλασικη τιμη για ρεκτιφιε κεφαλης.

θελω να πιστευω οτι η ζημια σταματησε εκει και δεν συνεχιστηκε προς τα κατω,σε πιστονια μπιελες.

Βεβαια,θα πρεπει να ζητησεις και την αιτια που προκληθηκε αυτο γιατι τα χιλιομετρα ειναι λιγα που εχει το αμαξι για να παθει τετοιου ειδους ζημια.

Link to comment
Share on other sites

...και τι δεν εχω διαβασει με αυτα τα VW, τωρα το ειδα και αυτο 37.000 λάσκαρε η καδένα :thumbsu: !!!!

Παντως να ξερεις ολες οι βαλβιδες που ακουμπισαν στα μπιστονια θελουν αντικατασταση, επίσης πρεπει να δει οδηγούς βαλβίδων, την κατασταση των μπιστονιων, ελατήρια, πιρακι κλπ,

Τι να πω δεν ξερω εχω χάσει τα λογια μου, καλα ξεμπερδέματα!!

Εισαι σε εγγυηση?

Link to comment
Share on other sites

Εισαι σε εγγυηση?

Δυστυχώς όχι! Είμαι στα 3 χρόνια και 3 μήνες και η εγγύηση έληξε στα 2 χρόνια. Όσοι δεν έχετε κάνει επέκταση εγγύησης τρέξτε να κάνετε για να' χετε το κεφάλι σας ήσυχο...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η ιστορία έληξε. Πλήρωσα 1.250 € και τέλος. Το θέμα παραμένει ότι στα 37.000 χλμ είχε βλάβη η καδένα εκκεντροφόρου και ότι ούτε η αντιπροσωπεία ούτε το εργοστάσιο (κατά τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας) αναγνώσρισε κάποιο ελαφρυντικό για τη χρέωση γιατί λεει έληξε η εγγύηση.

Φυσικά ο μάγκας στην αντιπροσωπεία ούτε καν μπήκε στον κόπο να μου δείξει την αλληλογραφία με το εργοστάσιο. Απλώς μου ανακοίνωσε ότι μετά από επικοινωνία δεν δέχθηκε καμμιά ευθύνη το εργοστάσιο για την βλάβη...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η ιστορία έληξε. Πλήρωσα 1.250 € και τέλος. Το θέμα παραμένει ότι στα 37.000 χλμ είχε βλάβη η καδένα εκκεντροφόρου και ότι ούτε η αντιπροσωπεία ούτε το εργοστάσιο (κατά τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας) αναγνώσρισε κάποιο ελαφρυντικό για τη χρέωση γιατί λεει έληξε η εγγύηση.

Φυσικά ο μάγκας στην αντιπροσωπεία ούτε καν μπήκε στον κόπο να μου δείξει την αλληλογραφία με το εργοστάσιο. Απλώς μου ανακοίνωσε ότι μετά από επικοινωνία δεν δέχθηκε καμμιά ευθύνη το εργοστάσιο για την βλάβη...

Πέραν του ότι έμεινα άφωνος με το ποσό , To έψαξες πριν πας και πληρώσεις ? Πήρες τηλέφωνο κάποιον δικηγόρο να επικοινωνήσει μαζί τους, με τη Kosmocar επικοινώνησες ?

Και δέχθηκες να πληρώσεις 1250 για μια καδένα μόνο ?

Link to comment
Share on other sites

Πέραν του ότι έμεινα άφωνος με το ποσό , To έψαξες πριν πας και πληρώσεις ? Πήρες τηλέφωνο κάποιον δικηγόρο να επικοινωνήσει μαζί τους, με τη Kosmocar επικοινώνησες ?

Και δέχθηκες να πληρώσεις 1250 για μια καδένα μόνο ?

Ti να κανει ο ανθρωπος? να μείνει χωρις αυτοκινητο, ειναι να μην πλέξεις.

Link to comment
Share on other sites

Πέραν του ότι έμεινα άφωνος με το ποσό , To έψαξες πριν πας και πληρώσεις ? Πήρες τηλέφωνο κάποιον δικηγόρο να επικοινωνήσει μαζί τους, με τη Kosmocar επικοινώνησες ?

Και δέχθηκες να πληρώσεις 1250 για μια καδένα μόνο ?

Η Κοσμοκάρ τι να μου κάνει; Θα καλύψει το συνεργάτη της ακόμα και αν ανακαλύψει ότι έκανε ματσακωνιά...

Με το εργοστάσιο πως μπορεί να επικοινωνήσει ένας ιδιώτης; Μπορεί ή μόνο μέσω αντιπροσωπείας γίνεται; Τώρα με το email ίσως είναι πιο εύκολο.

Link to comment
Share on other sites

Ti να κανει ο ανθρωπος? να μείνει χωρις αυτοκινητο, ειναι να μην πλέξεις.

Είναι να μην μπλέξεις ... όπως το είπες !

Όπως είδαμε τα παιδιά στην αντιπροσωπεία ξεκίνησαν να ψάχνουν 2 μέρες γενικά σε κλειστό αμάξι διάφορα πράγματα ... και από την καδένα καταλήξανε στις βαλβίδες.. και δεν ξέρω , θα ήθελα όμως να μάθω, εάν είχαν τελικά κάτι οι βαλβίδες ...

Η Κοσμοκάρ τι να μου κάνει; Θα καλύψει το συνεργάτη της ακόμα και αν ανακαλύψει ότι έκανε ματσακωνιά...

Με το εργοστάσιο πως μπορεί να επικοινωνήσει ένας ιδιώτης; Μπορεί ή μόνο μέσω αντιπροσωπείας γίνεται; Τώρα με το email ίσως είναι πιο εύκολο.

Στην Κοσμοκαρ για εμένα θα έπρεπε να μιλήσετε πριν πάτε στην αντιπροσωπεία ή μόλις φεύγατε από την αντιπροσωπεία και έχοντας αφήσει το αμάξι εκεί. Σίγουρα ξέρατε τι έπρεπε να πείτε στην Κοσμοκαρ. Με το εργοστάσιο τηλεφωνικά στο Volkswagen Customer Care Center(+49 1802 8655792436) και με mail dialogservice@volkswagen.de, KUNDENBETREUUNG@volkswagen.de, martin.winterkorn@audi.de, bernd.pischetsrieder@volkswagen.de .....εφόσον όμως η ζημιά πληρώθηκε μειώνονται οι πιθανότητες να σας απαντήσουν θετικά ...

Should VWSA not respond in a fitting manner, contact VW AG in Germany. They will place pressure on VWSA to resolve your complaint

Contact Martin Winterkorn, CEO of Volkswagen Amalgamated per e-mail at: martin.winterkorn@audi.de

Martin Winterkorn is also the CEO of Audi AG.

Or contact Dr Bernd Pischetsrieder, former CEO of VW AG - he has been placed in charge of "special assignments" at: bernd.pischetsrieder@volkswagen.de

Use "VWSA: Unresolved complaint" or "VWSA: Quality lacking" or "VWSA: Car faulty at 2 000km" for a subject heading in your e-mail or any other subject heading that states that you are from South Africa.

State the facts shortly and respectfully request assistance.

Παραπάνω οπου SA=South Africa ... εσεις απλά αντικαταστηστε το με GR ...

ακόμη και λάθος να είναι κάποιο από τα παραπάνω mail σίγουρα θα σας δώσουν τη σωστή διεύθυνση mail που θα πρέπει να προωθήσετε το κείμενο σας.

Ελπίζω να βοήθησα ...

Κρατήστε μας ενήμερους...

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Είναι να μην μπλέξεις ... όπως το είπες !

... θα ήθελα όμως να μάθω, εάν είχαν τελικά κάτι οι βαλβίδες ...

Αλλάχτηκαν οι 8 βαλβίδες εισαγωγής. Φυσικά δεν μου τις έδειξαν ποτέ. Απλώς μου ανακοίνωσαν ότι χρειάζονται αλλαγή γιατί στράβωσαν. Και εγένετο.

Κρατήστε μας ενήμερους...

Πήρα τηλέφωνο τελικά την Πέμπτη στην Κοσμοκάρ, στο νούμερο totalcustomercare, από περιέργεια για να δω πως θα το χειριστούν. Ευγενικότατη η κοπέλλα στο τηλέφωνο, κατέγραψε τα δεδομένα του παραπόνου μου το οποίο συνοπτικά ήταν "Τι κάνει η αντιπροσωπέια όταν συμβαίνει μια τέτοια ζημιά στα 37.000 χλμ; Τίποτα;", με ρώτησε πόσα πλήρωσα, πήρε τα στοιχεία μου και άντε να δώ πότε θα απαντήσουν. Βασικά πιστέυω ότι έχουν ένα πρωτόκολλο για κάτι τέτοια το οποίο έρχεται και επιβάλλεται από τη Γερμανική μαμά εταιρεία και από το ISO της Κοσμοκάρ καθώς και από το φόβο των Ιουδαίων να μήν προχωρήσει ο πελάτης σε τίποτα απονενοημένα διαβήματα στην μαμά εταιρεία, στον τύπο κλπ. Για να δούμε τι θα μου πούνε και πότε...

ΥΓ. Γιατί μου μιλας στον πληθυντικό;

Edited by igiovani
Link to comment
Share on other sites

Αλλάχτηκαν οι 8 βαλβίδες εισαγωγής. Φυσικά δεν μου τις έδειξαν ποτέ. Απλώς μου ανακοίνωσαν ότι χρειάζονται αλλαγή γιατί στράβωσαν. Και εγένετο.

Πήρα τηλέφωνο τελικά την Πέμπτη στην Κοσμοκάρ, στο νούμερο totalcustomercare, από περιέργεια για να δω πως θα το χειριστούν. Ευγενικότατη η κοπέλλα στο τηλέφωνο, κατέγραψε τα δεδομένα του παραπόνου μου το οποίο συνοπτικά ήταν "Τι κάνει η αντιπροσωπέια όταν συμβαίνει μια τέτοια ζημιά στα 37.000 χλμ; Τίποτα;", με ρώτησε πόσα πλήρωσα, πήρε τα στοιχεία μου και άντε να δώ πότε θα απαντήσουν. Βασικά πιστέυω ότι έχουν ένα πρωτόκολλο για κάτι τέτοια το οποίο έρχεται και επιβάλλεται από τη Γερμανική μαμά εταιρεία και από το ISO της Κοσμοκάρ καθώς και από το φόβο των Ιουδαίων να μήν προχωρήσει ο πελάτης σε τίποτα απονενοημένα διαβήματα στην μαμά εταιρεία, στον τύπο κλπ. Για να δούμε τι θα μου πούνε και πότε...

ΥΓ. Γιατί μου μιλας στον πληθυντικό;

ISO 9002 για customer service σημαίνει ότι η βλάβη ή/και το αυτοκίνητο έγιναν στατιστική ή το πολύ πολύ ένα γράμμα που ξεκινάει με τη λέξη 'Λυπούμαστε...'

Προσωπικά δεν έχω καταλάβει την αιτία της βλάβης, γιατί δηλ. λασκάρισε (έλεος...) η καδένα. Τα λουριά λασκάρουν και κόβονται, οι καδένες?

Αν το αυτοκίνητο πιεστεί, υπάρχει κίνδυνος να 'ξαναλασκάρει'?

Link to comment
Share on other sites

ISO 9002 για customer service σημαίνει ότι η βλάβη ή/και το αυτοκίνητο έγιναν στατιστική ή το πολύ πολύ ένα γράμμα που ξεκινάει με τη λέξη 'Λυπούμαστε...'

Προσωπικά δεν έχω καταλάβει την αιτία της βλάβης, γιατί δηλ. λασκάρισε (έλεος...) η καδένα. Τα λουριά λασκάρουν και κόβονται, οι καδένες?

Αν το αυτοκίνητο πιεστεί, υπάρχει κίνδυνος να 'ξαναλασκάρει'?

Ελα ντε πως γινονται αυτα τα τρελα?

και αν λασκαρε πρεπει να "πήδηξε" και δοντι πως αλλιως αποσυγχρονίστηκε ο κινητήρας?

Ουτε σε αυτοκίνητα του 1910 δεν γινόντουσαν κατι τετοια :blush:

Link to comment
Share on other sites

Το πιθανότερο είναι να χαλάρωσε ή να έσπασε ο τεντωτήρας. Πάντως όπως και να έχει η βλάβη ήρθε πολύ νωρίς και αφορά σίγουρα κατασκευαστική αστοχία υλικού ή κακή συναρμολόγηση.

Είμαι περίεργος τι θα σου απαντήσουν. Πάντως θα έπρεπε αν όχι να σου το καλύψουν το κόστος της ζημιάς να σου κάνουν μια γενναία έκπτωση. Και μιλάμε για βλάβη που να προκύψει όταν πας με 150 χλμ/ώρα π.χ μένεις από υποβοήθηση τιμονιού και φρένων.

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Το πιθανότερο είναι να χαλάρωσε ή να έσπασε ο τεντωτήρας. Πάντως όπως και να έχει η βλάβη ήρθε πολύ νωρίς και αφορά σίγουρα κατασκευαστική αστοχία υλικού ή κακή συναρμολόγηση.

Είμαι περίεργος τι θα σου απαντήσουν. Πάντως θα έπρεπε αν όχι να σου το καλύψουν το κόστος της ζημιάς να σου κάνουν μια γενναία έκπτωση. Και μιλάμε για βλάβη που να προκύψει όταν πας με 150 χλμ/ώρα π.χ μένεις από υποβοήθηση τιμονιού και φρένων.

Πολλες ομως!! Εγω θα την ελεγα "κατασκευαστική μαλ@κια"

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει εξέλιξη στο θέμα. Μόλις βρω λίγο χρόνο (σύντομα) θα σας τη γράψω, για την ιστορία...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει εξέλιξη στο θέμα. Μόλις βρω λίγο χρόνο (σύντομα) θα σας τη γράψω, για την ιστορία...

Στις 10 Μαρτίου, Πέμπτη, αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο στη "μαμά" ΚΟΣΜΟΚΑΡ από περιέργεια να δω τι θα μου πουν. Κάνω το τηλεφώνημα, το σηκώνει μία νεαρά και της εξιστορώ τα γεγονότα, με ρωτάει πόσα πλήρωσα και κλείνουμε το τηλέφωνο λέγοντάς μου ότι θα με πάρει πίσω να μου απαντήσει.

Παιρνάει το Σ/Κ και την Τρίτη χτυπάει το τήλεφωνό μου και ο κ. Α. αφού εκφράζει τη λύπη του και σχολιάζει ότι όντως ήταν μια ζημιά που "δε θα' πρεπε" να είχε συμβεί υπό νορμάλ συνθήκες μου προτείνει το επόμενο σερβις το οποίο είναι το "Μεγάλο", να μου το κάνουν δωρεάν (περίπου τέλος του έτους). Οκ, σκέφτομαι, κάτι είναι κι'αυτό και δέχομαι. Έτσι κι αλλιώς εγώ πήρα το αρχικό τηλεφώνημα εντελώς χαλαρά, χωρίς φωνές χωρίς ένταση και έτσι ήθελα να προχωρήσω.

Αφού περνάν δύο μέρες σκέφτομαι: "Τι σέρβις και παπαριές, μετά από 9 μήνες ποιος ζέι ποιος πεθαίνει", περνάει άλλη μια βδομάδα σκεφτόμενος τις λεπτομέρειες της αντιπρότασης και χτυπάω τηλέφωνο στον κ. Α. και ζητάω να κλείσουμε το θέμα εδώ και τώρα δίνοντάς μου ένα αξεσουάρ που θα διάλεγα, παρόμοιας αξίας με το σέρβις και το θέμα να κλείσει και για τους δυό μας αντί να το έχουμε σε εκκρεμότητα. Του λέω το αξεσουάρ, συμφωνεί, συνεννοείται με την αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη, με παίρνει πίσω και μου λέει οκ, για εμάς είναι το ίδιο, έτσι κι αλλιώς είχαμε εγκρίνει ένα ποσό για σένα, είτε το πάρεις σε σέρβις είτε σε πατάκια το ίδιο μας κάνει, μου λέει ότι θα το παραγγείλουν και μόλις έρθει θα με ειδοποιήσουν να το παραλάβω.

[Συνεχίζεται.......]

Edited by igiovani
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.