Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
tasossline

Εξατμηση Για 1,8-2,0 Tsi

Recommended Posts

παιδια οι εξατμησεις που κυκλοφορουν για τα μοντελα μας ειναι απο τις εξης εταιριες

borla exhaust http://www.borla.com/media/installations/140335.pdf

fox exhaust http://www.fox-sportauspuff-shop.de/index.php?cName=sportschalldaempfer-vw-passat-3c-c-1_474_505_1949

miltek exhaust http://www.dtm.gr/index.php/511-0-tuning-VW/1248-MILLTEK-PASSAT-vw-PASSAT-3C-/-CC-/-1.8-TSI-/-2.0-TSI/tpflypage.tpl.html

apr exhsust http://www.goapr.com/products/apr_exhaust_20tfsi.html

απο επωνυμες βρηκα αυτες παιδια απο custom μπορει να σας δωσει πληροφοριες ο σιμος απο το δικο του που ειναι ακι ολοσωμη γιατι οι εταιριες fox,borla ειναι catback ενω miltek,apr ολοσωμες :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μερικές σημειώσεις Τάσο,

1. Borla, δεν πληρεί προδιαγραφές Ε.Ε. ως προς τους ρύπους από ότι είχα διαβάσει. Αν μπορεί κάποιος να το τσεκάρει και να το διαβεβαιώσει

2. Fox, δεν το έχω ψάξει, και στα Γερμανικά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς έχουν για το CC

3. Η MILLTEK ΔΕΝ έχει επίσημα προιόν για το CC! Η εν λόγω εξάτμιση υποθέτω ότι είναι η εξάτμιση της Octavia VRS (2λιτρος TFSi και όχι TSi), που κουτσά στραβά κάθεται κάπως επάνω στο CC (στο καζανάκι πίσω πετάγεται κάπως λοξά και προς τα έξω, από φωτό που είχα δει από παλικάρι που την φόρεσε). Επειδή είχαμε θέμα με την Cargate, και επειδή είχα δει ανηρτημένη την εν λόγω πρόταση είχα ρωτήσει επίσημα με τα Links και τις φωτό την Milltek λαμβάνοντας την παρακάτω απάντηση ΓΡΑΠΤΑ ώστε να δω αν μου έλεγαν μπούρδες από Revo μεριά ότι "δεν υπάρχει για το CC"

Sorry for the delayed response.

As per my email (09/10), Milltek Sport do not offer a performance exhaust solution for your application.

Some importers will install components on vehicles and carry out their own testing. I assume this is what Milltek Sport Hellas have done in this instance.

Nevertheless, we cannot confirm the quality of sound, performance or fitment if a vehicle has not been into the Milltek Sport development centre.

I hope that clarifies our position and provides you with the assistance you require.

Kind regards

4. APR. Ακόμα και ο Κώστας Γιαννόπουλος (αντιπρόσωπος APR), δεν ήταν σίγουρος αν ταιριάζει στο CC το πακέτο της APR καθότι παίζει να έχει διαφορές μικρές μεταξύ μπερλίνας και του δικού μας. Μας είχε δώσει επιλογή να παρουμε μια στη Θεσσαλονίκη να την δοκιμάσουμε (ωωω ναι το έκανε το επικό!), αλλά λόγω πολύ υψηλού κόστους το απέκλεισα, και δεν μας λύθηκε η απορία! Σαν κατασκευή όμως ΑΠΛΑ ΚΟΣΜΗΜΑ η ρημάδα. :whistling:

5. Φτιαχτή, βρίσκεις καλό μάστορα, επιλέγεις τι υλικά θέλεις... και ανάλογα των ικανοτήτων του αλλά και του εξοπλισμού του σου κάνει το ανάλογο προιόν... Τα specs, αλλά και το αποτέλεσμα της δικής μου, τα εχω ήδη αναρτήσει στην παρουσίαση του κουβά μου. :blink:

Να προσθέσω και το 6. όπου η Blueflame ΔΕΝ έχει, αλλά μας είχε δοθεί επιλογή να φτιάξουν εξάτμιση αλλα με minimum παραγγελία 4-5 σετάκια.

Τέλος, και η supersprint που είχα ενοχλήσει μου είχε ξεκόψει το όλο θέμα με το καλημέρα, ξεκαθαρίζοντας ότι και δεν έχουν, αλλά και δεν σκοπεύουν στο προσεχές μέλλον να βγάλουν κάτι!

Edited by yositosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

η apr αμερικης (arin) ειχε ζητησει την αποψη (ψηφιζαμε) κατοχων cc αν θελουν να βγαλει (η apr) full εξατμηση για τα 2λιτρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και όσον αφορά τη MILLTEK, να αναφέρουμε οτι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ μοντέλο με μοτέρ 1.8TSi που μελέτησε και για το οποίο εξέλιξε προιόν είναι το Audi Α3!

Και μιας και αναφερθήκαμε στις διατομές, κατά την MILLTEK, η επιλεγμένη τους διατομή ήταν downpipe 76χιλ, και catback σωλήνας 70χιλ.

Ορίστε και η σχετική σελίδα...

Milltek 1.8TSi

Αυτά! :bow:

Edited by yositosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μιας και έγινε αναφορά στις φτιαχτές, όπου είναι σχεδόν μονόδρομος εφόσον θέλουμε να πάμε σε λύση Turbo-back, τι πρέπει να προσέξουμε:

1. Κοιτάζουμε ο μάστορας στον οποίο θα πάμε να έχει σύγχρονα μηχανήματα, και κατά προτίμηση ηλεκτρονικό κουρμπαδόρο! Οι γωνίες είναι ζωτικής σημασίας, και πρακτικά είναι το σημείο που ξεχωρίζει μια επώνυμη από μια "κακή φτιαχτή" εξάτμιση! Τι σημαίνει τώρα αυτό... Οσο πιο ομαλή είναι η γωνία, τόσο πιο καλή η ροη των καυσαερίων και άρα πιο καλή η λειτουργία του όλου συστήματος. Αντιθέτως, γωνίες με κολλήσεις μικρών εξαρτημάτων, ή γωνίες από κακό κουρμπαδόρο (όπου το μέταλλο εμφανίζει κυματάκια σαν πατατάκι ruffles) είναι επίφοβα! Είτε στις κολλήσεις έχουμε ευαίσθητα σημεία για σπάσιμο, είτε έχουμε κομμάτια από την πόντα να πετάνε χειλάκι προς τα μέσα, και πάντα δεν έχουμε ιδανική ροή!

2. Κοιτάζουμε ο σωλήνας που θα χρησιμοποιηθεί να μην είναι φλούδα, και σίγουρα να είναι ανοξείδωτος! Φλούδα σωλήνας, αργά η γρήγορα θα τρυπήσει, και ΣΙΓΟΥΡΑ στις γωνίες όσο καλός και να είναι ο κουρμπαδόρος θα κάνει τα παραπανω αναφερθέντα κυματάκια

dsc00183curb1.jpg

dsc00184curb2.jpg

3. Καταλύτης. Κάπου έιχα διαβάσει (και από εταιρεία), ότι στην πιάτσα ΔΕΝ κυκλοφορούν γνήσιοι επώνυμοι καταλύτες! ΜΠΟΥΡΔΕΣ!!! Κυκλοφορούν κανονικότατα, απλα παίζουν και πολλές μαιμούδες οπότε θέλει λίγο προσοχή! Σαν επιλογές έχουμε ουσιαστικά τρείς. 1. De-cat για εντελώς ελεύθερη ροή, όπου μολύνουμε το περιβάλλον, και φυσικά χωρίς λογισμικό Stage2 έχουμε το check engine αναμένο, 2. 100cpi καταλύτη αγωνιστικό που είναι πολύ ελευθέρας ροής και όπου αν είναι πολύ επώνυμος δεν θα μας ανάψει λαμπάκι αν δεν φοράμε Stage2 λογισμικό, 3. 200cpi καταλύτης ελευθέρας αγωνιστικός που πρακτικά όλοι οι επώνυμοι (και γνήσιοι φυσικά) ακόμα και με stage1 ΔΕΝ ανάβουν λαμπάκι.

4. Μαιμούδες καταλύτες. Ρεαλιστικά μιλώντας, αν η μαιμού είναι καλή, δύσκολο να το εντοπίσεις! Επισκεπτόμαστε την σελίδα του κατασκευαστή και βλέπουμε ποιός είναι ο αντιπρόσωπος/οι Ελλάδα, και προτιμούμε να αγοράσουμε απο εκεί απευθείας, ή να βεβαιωθούμε ότι ο εξατμισάς έχει αγοράσει από εκεί. Παράλληλα, ελέγχουμε όλες τι σημάνσεις! Συνήθως οι μαιμούδες δεν έχουν τα σειριακά και όλους τους τύπους σκαλιγμένα πάνω τους! Τέλος, μια "κακή μαιμού" με Stage1 κώδικα θα ανάψει απευθείας check engine λαμπάκι! Επί της ουσίας, οι πιο διαδεδομένες μάρκες είναι οι HJS και Αμερικατ. Το κόστος ενός γνήσιου καταλύτη κυμαίνεται περί τα 400-450 ευρώ (200Cpi), οπότε αν ακούσουμε κανένα 200άρι... καλό είναι να το ψάξουμε λίγο παραπάνω!

4α. Το βάζω σαν υποκατηγορία, γιατί πολύ απλα μπορούμε να τα αποφύγουμε όλα αυτά αγοράζοντας μόνο το downpipe από την APR, και κάνοντας μια φτιαχτή από εκεί και πίσω! Με αυτόν τον τρόπο, και με ελαφρά υψηλότερο κόστος έχουμε μια καλή λύση! (το d/p της APR βγαίνει περί τα 800ευρώ)

dsc00187downpipeandcat.jpg

dsc00188fronttorearlong.jpg

5. Κολλήσεις. Οσο λιγότερες, τόσο καλύτερα! Πρώτο θέμα με τις κολλήσεις είναι ότι αποτελούν "νεύρο" όπου μπορεί να κοπεί η εξάτμιση. Δεύτερο, ότι όπως και να έχει χαλάει η ροικότητα της εξάτμισης. Επομένως μια ΣΩΣΤΗ εξάτμιση έχει κολλήσεις μόνο στο σπιράλ, στις ενώσεις των καζανιών, και του καταλύτη. Στα σημεία όπου κολλάνε τα διαφορετικα΄κομμάτια της καλό είναι να τα έχει κουμπωτά/σφινωτά, και να κρατιούνται μαζί με σφιχτήρες

dsc00182midpipe.jpg

5. Διατομές. Η APR πουλάει full 76άρα εξάτμιση. Βέβαια αυτή είναι εξάτμιση για 2λιτρο TSi, με Κ03 ΙΗΙ, και με γνώμονα μια υλοποίηση Big Turbo! Εγώ προτίμησα (με βάση την milltek και το πακέτο της για το Α3 αλλα΄και λόγω επιθετικού ως προς τις πιέσεις προγράμματος) 76άρι downpipe με 70άρι cat-back. Πρακτικά όμως και υλοποιήσεις φουλ 70 δουλεύουν μια χαρά. Οι διαφορές επί της ουσίας. Ο ΤSi μπορεί να σηκώσει πολύ υψηλές αβάνς (έναντι του παλαιότερου TFSi) δίνοντας χώρο στον προγραμματιστή να "παίξει" πολύ επιθετικά. Επομένως, ένα d/p μεγαλύτερης διατομής επιτρέπει την φούλ επίθεση καθότι επιτρέπει στην τουρμπίνα να ανασάνει ευκολότερα, και επομένως να δουλεύει ψυχρότερα. Αυτό μάλιστα φαίνεται και σαν πλεονέκτημα στα υψηλά όπου και εμφανίζεται περισσότερη δύναμη. Από την άλλη, μια 70άρα λύση θα κρατήσει ελαφρώς καλύτερη ροπη στα χαμηλά. Οπως και να έχει, θεωρώ ότι η τελική επιλογή ίσως να εξαρτάται και από τον προσανατολισμό/προσέγγιση που έχει το λογισμικό το οποίο θα φορέσουμε.

6. Καζάνια! Καλό είναι να είμαστε μπροστά όταν μπαίνουν! Ενδέχεται π.χ. εμείς να πουμε ότι θέλουμε 76άρα διατομή, αλλά ο εξατμισάς να έχει στοκ 70άρια καζάνια! Η κόλληση και ο σωλήνας θα φαίνονται από έξω καλά, αλλά από μέσα, η είσοδος και η έξοδος του καζανιού θα έιναι 70άρας διατομής! Αυτό δημιουργεί στροβιλισμούς, κακή ροή καυσαερίων, και φυσικά μειωμένη απόδοση!

7. Θόρυβος! Αν θέλουμε "αλητεία" τότε η εξάτμιση μπαίνει Non-resonated. Πρακτικά, εκεί που το αμάξι είχε το μεσαίο του καζανάκι, εμείς βάζουμε καθαρό σωλήνα! Ο θόρυβος αυξάνεται και γίνεται μπασος, ΑΛΛΑ παράλληλα έχουμε και droning! To droning, πρακτικά είναι το "κουδούνισμα", σε εμάς περί τις 2800-3500 στροφές όπου και βαράμε over υψηλή. Σε περίπτωση που δεν θέλουμε μεγάλη βαβούρα τότε βάζουμε ξανά μεσαίο καζανάκι, το οποίο όμως είναι ελευθέρας ροής. Οσο μεγαλύτερο το καζανάκι, τόσο μικρότερος ο θόρυβος (εφόσον φυσικά η υπόλοιπη εξάτμιση είναι κατασκευαστικά καλή). Σημείωση: ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟΔΟΣΗ! Στις ανοιχτού τύπου εξατμίσεις τα καζάνια/σιλανσιέ είναι ελευθέρας ροής και όχι με διάφορα διαμερίσματα στο εσωτερικό τους όπως στην εργοστασιακή ώστε να πνίγεται το αμάξι!

8. Θερμοκρασίες. Μια εξάτμιση ελευθέρας ροής, δουλεύει ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΡΥΑ από ότι μια εργοστασιακή! Το πνίξιμο μικρότερο, και άρα η ταχύτητα διελευσης του καυσαερίου πολύ γρηγορότερη, χωρίς να κάθεται μέσα για ώρα και να πυρακτώνει τα μέταλλα! ΦΥΣΙΚΑ, στην περιοχή του downpipe, εφόσον έχουμε πολύ επιθετικές ρυθμίσεις επικρατεί μια κόλαση, αλλά αυτό συμβαίνει διότι η τουρμπίνα πλεον δουλεύει σε πολύ υψηλότερες πιέσεις από ότι σε ένα 100% εργοστασιακό αυτοκίνητο! Παρόλα αυτά, αναλογικά ισχύει αυτό που προανέφερα.

9. Εγγυήσεις. Μια επώνυμη εξάτμιση δίνει πολλά χρόνια (ή και εφ'όρου ζωής) εγγύηση. Παρόλα αυτά, η εγγύηση συνήθως ισχύει για τις σωληνώσεις και όχι για τα καζάνια, ενώ σε κάποιες εταιρείες υπαρχουν και μικρά γράμματα. Εφόσον η εξάτμιση που θα φτιάξουμε είναι πραγματικά ανοξείδωτη, και χωρίς ένα σκασμό κολλήσεις, τότε δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε. Παράλληλα, να έχουμε κατά νου πως πολλοί "παλιοί επαγγελματίες" με όνομα στην πιατσα δίνουν ουσιαστικη εγγύηση για τα προιόντα τους, οπότε καλό είναι να το ρωτάμε και αυτό (σε εμένα π.χ ο Γιαλαντζής δίνει 5 χρόνια εγγύηση με βάση την ημερομηνία κατασκευής που έχουν χτυηπμένη/χαραγμένη επάνω στην εξάτμιση)

10. Κούμπωμα lambda sensor! ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ να διατηρηθούν τα ΠΑΝΤΑ που έχουν να κάνουν με αισθητήρες στο σημείο που ήταν και στην εργοστασιακή! Ο Γερμανός δεν είναι χαζός, και για κάποιο λόγο τα βάζει όλα όπου τα βάζει! Αν επομένως μεταφέρουμε τον αισθητήρα λάμδα σε άλλο σημείο, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ θα διαβάζει άλλα καυσαέρια, και επομένως ΣΙΓΟΥΡΑ το αμάξι δεν θα λειτουργεί σωστά.

11. Διπλοκάζανο. Το είχα μεράκι και το έκανα. Η διαφορά σε σχέση με το R36 είναι αισθητή... Πρώτον και βασικότερο, στο R36 λόγω τετρακίνησης το ρεζερβουάρ πρακτικά κάνει κοιλιά στη μέση και απλώνεται αριστερά και δεξιά καθότι περνάει από το κέντρο του το διαφορικό του πίσω άξονα. Παράλληλα η θήκη της ρεζέρβας του είναι μικρότερη από ότι στα 1.8/2.0 TSi και έχει μια καμπύλη παραπάνω που εμείς δεν εχουμε. Κατά τα άλλα όμως, όλα τα κουμπώματα για το δεύτερο καζάνι ΗΔΗ υπάρχουν στο αμάξωμα από κάτω όταν αφαιρέσουμε την ποδιά που υπάρχει σε εκείνο το σημείο. Ουσιαστικά η διαδρομή που ακολουθείται είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια με της εργοστασιακής και με το που περνάμε το ρεζερβουάρ, αντί να ανέβει επάνω ο σωλήνας και να περάσει από την κούρμπα που κάνει η κεντρική στήριξη των ψαλιδιών! Με αυτό τον τρόπο η εξάτμιση σε ΟΛΑ της τα σημεία παραμένει ψηλά και όχι να κρέμεται ρισκάροντας να την χτυηπάμε σε οποιοδήποτε εμπόδιο, ενώ παράλληλα δεν έρχεται και σε επαφή με κανένα πλαστικό. Μοναδικό "χάλασμα" αλλά αναγκαίο λόγω έλλειψης χώρου, το δίχαλο που σπαει στα 2 καζάνια! Αν είχαμε 10 πόντους παραπάνω μάκρος, θα το δούλευε αισθητικά πιο όμορφα. Λειτουργικά ούτως ή άλλως σωστά είμαστε, αλλά θα φαινόταν ομορφότερο και απ'έξω (από κάτω βασικά όταν σηκώνεται το αμάξι μιας και το δίχαλο δεν φαίνεται από πουθενά αλλού)

dsc00195yv.jpg

Φυσικά, ΟΛΑ τα παραπάνω με βάση το ψάξιμο που έριξα, και με γνώμονα ότι το αποτέλεσμα δούλεψε καλά τόσο ηχητικά, όσο και από πλευράς απόδοσης! Σε περίπτωση που είτε ξέχασα κάτι, είτε κάπου σφάλω, ευπρόσδεκτη η όποια διόρθωση. :startle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωριζει κανεις τιμες (στο περιπου)για downpipe+καταλητη για 1.8 tsi?

βαλεις κατι επωνυμο υπολογισε στα 700 -800 σιγουρα εαν βαλεις κατι σε χειροποιητο υπολογισε 400-500 ευρω :growl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωριζει κανεις τιμες (στο περιπου)για downpipe+καταλητη για 1.8 tsi?

Οι επιλογές δυστυχώς δεν είναι αμέτρητες...

1. Αν πας για επώνυμο APR τότε έχεις διατομή 76" (είναι για το δίλιτρο), οπότε θέλεις επιθετικό πρόγραμμα για να "γεμίζει". Το κόστος ήταν μέχρι πριν μερικούς μήνες στα 800ευρώ.

2. Αν πας για επώνυμο d/p milltek δεν έχω ιδέα πόσο. Εκεί κοιτάς τις λύσεις για Α3 όπου έχουν (και εκεί παίζει το Large bore 76") http://www.millteksport.com/exhaust.products.cfm?variantid=301

3. Δεν ξέρω αν έχουν τίποτα και άλλοι που να ταιριάζει (ο Τάσος είχε της Fox).

Τέλος αν πας για φτιαχτό όλα εξαρτώνται τόσο από τον μάστορα όσο και από τον καταλύτη που θα βάλεις! Υπάρχουν καταλύτες με 200ευρώ της σειράς, υπάρχουν και ακριβοί καταλύτες όπως της HJS όπου μιλάμε για 400-450ευρώ! Ανάλογα θα ανέβει και το τελικό σου κόστος αγοράς.

Σε όλες τις περιπτώσεις, θεωρείται αυτονόητο πως θα πρέπει να τοποθετήσεις και πρόγραμμα στο αυτοκίνητο σου :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολα καλα βρε παιδια (!!!) αλλα με το θορυβο τι γινεται;

Απ'οσο ακουσα ζωντανα απο του Σιμου και του Γιωργου ο θορυβος ειναι αυξημενος αρκετα!

Το θεμα ειναι οτι βαζω και την οικογενεια μεσα και δεν θελω (ουτε εγω) αυξημενο θορυβο τοσο που να ενοχλει.

Η λυση που προτεινε ο Παντελης (και ισως και ο Τασος - δεν θυμαμαι σιγουρα) ειναι να αλλαχτει DP και καταλυτης και μετα με 70αρα μεχρι το μαμα μεσαιο και μαμα τελικο. Ισως λυση συμβιβασμου επειδη παλι υπαρχει στενωση αλλα πιο πισω και οχι κοντα στην τουρμπινα αλλα δεν βλεπω να παιζει κατι αλλο.

Οι φτιαχτες εχουν ελευθερο μεν μεσαιο και τελικο αλλα κανουν και αρκετο παραπανω θορυβο, οποτε τι κανουμε; :sorcerer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασίλη μου, "performance exhaust" και μούγκα πολύ απλα δεν παίζει! Απλοί κανόνες της φυσικής εκτός και αν το χτίσεις το αμάξι με ηχομονωτικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιμο εχω ακουσει καποιες εξατμισεις (περισσοτερο σε Alemra αν θυμαμαι καλα) που δεν βγαζουν μπασσο αλλα κατι σαν φυσιμα και πολυ λιγο βουητο κατα την επιταχυνση.

Μηπως ξερεις κατι;

Edited by vg1912

Share this post


Link to post
Share on other sites

........η λυση που βλεπω εγω κ που θα καταληξω , οταν , ειναι να βαλω μονο downpipe......συμφωνω με το σιμο.τωρα για το almera ποσα κυβικα ηταν?μηπως ηταν 14αρι?παιζει ρολο αυτο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

........η λυση που βλεπω εγω κ που θα καταληξω , οταν , ειναι να βαλω μονο downpipe......συμφωνω με το σιμο.τωρα για το almera ποσα κυβικα ηταν?μηπως ηταν 14αρι?παιζει ρολο αυτο?

Αντωνη, μονο DP ή DP + καταλυτη;

Νομιζω οτι το Almera ηταν διλιτρο μετατροπη σε turbo.

Ομως εχω ξανακουσει τον ηχο αυτο και σε αλλο αμαξι νομιζω S3...

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος ολα τα DP εχουν καταλυτη (αν κανω λαθος σορρυ).εγω παντως θα βαλω αυτο My link που εχει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος ολα τα DP εχουν καταλυτη (αν κανω λαθος σορρυ).εγω παντως θα βαλω αυτο My link που εχει.

Εντάξει, παίζουν και τα de-cat που είναι καρφί σωλήνας χωρίς καταλύτη πουθενά ;)

Βασίλη, μια εντελως συμβιβαστική λύση είναι να ξηλώσεις απλα τον προ-καταλύτη (που σε κόβει παρα πολύ), να αντικαταστήσεις και τον καταλύτη με έναν ελευθέρης ροής... και ότι τσιμπήσεις από αυτά!

Όπως και να έχει όμως δεν θα μπορέσεις να εκμεταλλευτείς τον κώδικα 2 ρεαλιστικά, καθότι θα είναι και παλι πνιγμένο το αμάξι.

Τώρα για τα καζάνια, τον θόρυβο και όλα τα συναφή... Υπάρχουν οι εξής δύο τύποι από σιλανσιέ:

1. Τα ελευθέρας ροής όπου πρακτικά ο σωλήνας μπαίνει και βγαίνει καρφί. Υπάρχουν τρυπίτσες, ο ήχος αντανακλάται επάνω σε ηχο-απορροφητικό υλικό και έχουμε μείωση του θορύβου!

muffler-glasspack.jpg

Αυτές μας βάζουν στις "ανοιχτές" ώστε να μην μειώνεται η ροή και να μην υπάρχουν φραγμοί. Χαμηλές θερμοκρασίες, αυξημένη ροή, αλλά και αυξημένος θόρυβος...

2. Τα καζάνια ξεχωριστών διαμερισμάτων. Ο αέρας πρακτικά εισέρχεται στο καζάνι από έναν σωλήνα και αφού κόψει βόλτες σε διάφορα διαμερίσματα του καζανιού καταλήγει να εξέρχεται από άλλο σωλήνα!

SP_exhaust_1.jpg

7004283-0-large.jpg

Ετσι είναι τα εργοστασιακά. Χαμηλή στάθμη θορύβου, όγκος όμως, πνίξιμο, και υψηλές θερμοκρασίες καθότι το καυσαέριο μένει εγκλωβισμένο για πολύ μέσα στο κύκλωμα της εξάτμισης

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsu::thumbsu::thumbsu:

καλα αντωνη εαν βαλεις αυτη(apr) ειναι ολα τα λεφτα φιλε αντε με το καλο :whistling: φιλε βασιλη εγω στοι ειχα κανει θεμα και σε ειχα βρει κιολας dp+cat της miltek και σε ειχα πει οτι ετσι καναμε και του παντελη με 76αρι dp+fox 100 cpsi fox που παει εως το προτελευταιο με 70 φ καντο και δεν θα χασεις φιλε ουτε θορυβο ουτε τιποτα :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε βασιλη εγω στοι ειχα κανει θεμα και σε ειχα βρει κιολας dp+cat της miltek και σε ειχα πει οτι ετσι καναμε και του παντελη με 76αρι dp+fox 100 cpsi fox που παει εως το προτελευταιο με 70 φ καντο και δεν θα χασεις φιλε ουτε θορυβο ουτε τιποτα :good:

Τασο, δεν απεκλεισα τη λυση που προτεινεις και το dp+cat της miltek του φιλου σου, απλα τωρα δεν μπορω να το παρω επειδη πηρα τα λαστιχα που ηταν πιο απαραιτητα.

Αν τα εχει λιγο αργοτερα θα τα παρω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τασο, δεν απεκλεισα τη λυση που προτεινεις και το dp+cat της miltek του φιλου σου, απλα τωρα δεν μπορω να το παρω επειδη πηρα τα λαστιχα που ηταν πιο απαραιτητα.

Αν τα εχει λιγο αργοτερα θα τα παρω.

φιλε βασιλη δεν στο λεω με αυτο το τροπο που το λες εσυ και ουτε σου ειπα ναι και καλα θα τα παρεις ενοειται πως τα λαστιχα ειναι πολυ πιο σημαντικα απο μια εξατμηση μην τρελενεσαι ειναι δικαιομα σου το τι θα παρεις η το τι θα βαλεις στο αμαξι σου αρα ουτε γατα ουτε ζημια απλως σου ειπα πως τα πουλαει τιποτα παραπανω δεν παρεξηγηθηκα επειδη ειπες οχι τωρα :clapping::good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε βασιλη δεν στο λεω με αυτο το τροπο που το λες εσυ και ουτε σου ειπα ναι και καλα θα τα παρεις ενοειται πως τα λαστιχα ειναι πολυ πιο σημαντικα απο μια εξατμηση μην τρελενεσαι ειναι δικαιομα σου το τι θα παρεις η το τι θα βαλεις στο αμαξι σου αρα ουτε γατα ουτε ζημια απλως σου ειπα πως τα πουλαει τιποτα παραπανω δεν παρεξηγηθηκα επειδη ειπες οχι τωρα :clapping::good:

Τασο μη στεναχωριεσαι, δεν εννοουσα οτι θα τα παρω με το ζορι, ουτε παρεξηγουμαι ουτε θελω να παρεξηγηθεις εσυ.

Απλα αν τα παρω θελω να βρω τι θα βαλω πιο πισω για να μην εχω θορυβο. Πολυ πιθανο να κανω αυτο που λες και να κρατησω απο το μεσαιο και πισω τα μαμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τασο μη στεναχωριεσαι, δεν εννοουσα οτι θα τα παρω με το ζορι, ουτε παρεξηγουμαι ουτε θελω να παρεξηγηθεις εσυ.

Απλα αν τα παρω θελω να βρω τι θα βαλω πιο πισω για να μην εχω θορυβο. Πολυ πιθανο να κανω αυτο που λες και να κρατησω απο το μεσαιο και πισω τα μαμα.

οκ ρε φιλε απλως ο τροπος που το ειπες αισθανθηκα καπως πιστευω να καταλαβαινεις ,τοτε με το καλο να βαλεις ενα dp+cat και ενα σταδιο 2 ρεβο και μετα τελος :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

οκ ρε φιλε απλως ο τροπος που το ειπες αισθανθηκα καπως πιστευω να καταλαβαινεις ,τοτε με το καλο να βαλεις ενα dp+cat και ενα σταδιο 2 ρεβο και μετα τελος :thumbsup:

Απ'οτι ακουσα και διαβασα η Revo για να βαλει σταδιο 2 θελει ολοσωμη ελευθερη εξατμιση. Δεν ξερω αν το δινει σε μιση ελευθερη (με μαμα μεσαιο και τελικο).

Παντως για να πω τη σκεψη μου η Milltek με την εκδοση της για Octavia 5 εχει το προβαδισμα στην εκτιμηση μου ακομη κι αν οι μπουκες βγαινουν λιγο στραβα...

Με το 70αρι dp + cat που λεμε παραπανω + τα υπολοιπα καινουργια απο Milltek θα ειναι ολα καλα για εμενα.

Το μονο που λειπει ειναι το χρημα οποτε θα παω σιγα σιγα κι ενα βημα τη φορα...

Πρωτο βημα η αντικατασταση του DP + cat και 70αρα μεχρι το μαμα μεσαιο και αργοτερα τα υπολοιπα απο Milltek + Revo 2.

Εναρξη εργου: ΑΓΝΩΣΤΟ μεχρι στιγμης! :bling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ'οτι ακουσα και διαβασα η Revo για να βαλει σταδιο 2 θελει ολοσωμη ελευθερη εξατμιση. Δεν ξερω αν το δινει σε μιση ελευθερη (με μαμα μεσαιο και τελικο).

Παντως για να πω τη σκεψη μου η Milltek με την εκδοση της για Octavia 5 εχει το προβαδισμα στην εκτιμηση μου ακομη κι αν οι μπουκες βγαινουν λιγο στραβα...

Με το 70αρι dp + cat που λεμε παραπανω + τα υπολοιπα καινουργια απο Milltek θα ειναι ολα καλα για εμενα.

Το μονο που λειπει ειναι το χρημα οποτε θα παω σιγα σιγα κι ενα βημα τη φορα...

Πρωτο βημα η αντικατασταση του DP + cat και 70αρα μεχρι το μαμα μεσαιο και αργοτερα τα υπολοιπα απο Milltek + Revo 2.

Εναρξη εργου: ΑΓΝΩΣΤΟ μεχρι στιγμης! :clapping:

φιλε βασιλη πιστευω πως θα δουλεψει και με dp+cat γιατι ολο το σφυξιμο απο εκει το τρωει και οχι απο το ππροτελευταιο και το τελευταιο :bling: αρα βαζεις το dp + cat περνας το ρεβο το 2 και εαν δεις οτι κανει κουχ μουχ πας στον προγραμματιστη μας το σιμο με το sps στο κατεβαζει λιγο το performance αναλογως που δουλευει καλα και μετα μολις μαζεψεις το χρημα περνας και το cat back και το βαζεις στο 3 performance και εισαι αρχηγος η εστω στο 2 αυτη ειναι η γνωμη μου φιλε :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φοβάμαι μην πετάξει κανένα EPC με Torque Limiter αν είναι πολύ σφιγμένο. Δικλείδα που ΔΕΝ έχει ξηλωμένη ο κώδικας δύο Τάσο! Λογικά βέβαια με "πνίξιμο" στις ρυθμίσεις δεν θα έχει θέματα, αλλά κρίνοντας εκ του αποτελέσματος θεωρώ πως αν έχεις τη δυναμική για το κάτι παραπάνω δύσκολα μετά ηρεμείς και αποδέχεσαι να το έχεις κομμένο :clapping:

Share this post


Link to post
Share on other sites

βαλεις κατι επωνυμο υπολογισε στα 700 -800 σιγουρα εαν βαλεις κατι σε χειροποιητο υπολογισε 400-500 ευρω :yahoo:

Μαλλον για χειροποιητο με βλεπω (η διαφορα τιμης ειναι αρκετα μεγαλη και απο αποδοση δεν νομιζω να δω κατι διαφορετικο με κατι επωνυμο)

Οι επιλογές δυστυχώς δεν είναι αμέτρητες...

1. Αν πας για επώνυμο APR τότε έχεις διατομή 76" (είναι για το δίλιτρο), οπότε θέλεις επιθετικό πρόγραμμα για να "γεμίζει". Το κόστος ήταν μέχρι πριν μερικούς μήνες στα 800ευρώ.

2. Αν πας για επώνυμο d/p milltek δεν έχω ιδέα πόσο. Εκεί κοιτάς τις λύσεις για Α3 όπου έχουν (και εκεί παίζει το Large bore 76") http://www.millteksport.com/exhaust.products.cfm?variantid=301

3. Δεν ξέρω αν έχουν τίποτα και άλλοι που να ταιριάζει (ο Τάσος είχε της Fox).

Τέλος αν πας για φτιαχτό όλα εξαρτώνται τόσο από τον μάστορα όσο και από τον καταλύτη που θα βάλεις! Υπάρχουν καταλύτες με 200ευρώ της σειράς, υπάρχουν και ακριβοί καταλύτες όπως της HJS όπου μιλάμε για 400-450ευρώ! Ανάλογα θα ανέβει και το τελικό σου κόστος αγοράς.

Σε όλες τις περιπτώσεις, θεωρείται αυτονόητο πως θα πρέπει να τοποθετήσεις και πρόγραμμα στο αυτοκίνητο σου :laugh:

Η τιμες παιζουν με μικρες διαφορες οταν μιλαμε για επωνυμα, η μεγαλη διαφορα τιμης ειναι μεταξυ επωνυμου και"φτιαχτου". προγραμμα θα πρεπει να βαλω stage 2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...