regaltipboy Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Έχουμε κάτι καινούργιο σχετικά με την λύση που θα έβρισκε η VW? Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα εδώ και ένα χρόνο και ποτέ δεν μου το λύσανε. Μόνο αλλαγή εγκεφάλου κάνανε και μετά από λίγο ξαναεμφανίστηκε. Θα το πάω αντιπροσωπεία αύριο και εγώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 ωχ και αλλος με το ιδιο πρόβλημα...Με φοβιζει πολύ....μηπως δεν επρεπε να το παρω με DSG7? φίλε μου μηπως ξερεις βδομαδα παραγωγης του αυτοκινητου σου?ποσα χμ εχεις? και κωδικό σασμαν?(τον βρισκεις βάζοντας τον αριθμο πλαισιου σου στο http://www.vagauto.com/paysocial.php) πέρνα και μια βολτα απο το scirocco club πολλοι εχουν αυτο το θεμα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 ωχ και αλλος με το ιδιο πρόβλημα...Με φοβιζει πολύ....μηπως δεν επρεπε να το παρω με DSG7? φίλε μου μηπως ξερεις βδομαδα παραγωγης του αυτοκινητου σου?ποσα χμ εχεις? και κωδικό σασμαν?(τον βρισκεις βάζοντας τον αριθμο πλαισιου σου στο http://www.vagauto.com/paysocial.php) πέρνα και μια βολτα απο το scirocco club πολλοι εχουν αυτο το θεμα.... Γιατί ανησυχείς? Αφού εσύ λες σε όλους ότι δεν είναι πρόβλημα!!! και σε αυτό το forum αλλά και στο άλλο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antartis Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Ιδιο προβλημα και σε μενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted December 22, 2011 Author Report Share Posted December 22, 2011 Έχω προγραμματίσει ραντεβού για να αλλάξω τακάκια και λάδια την Παρασκευή 23/12. Εννοείται ότι θα ξαναρωτήσω τι γίνεται με το θέμα και θα ενημερώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted December 24, 2011 Author Report Share Posted December 24, 2011 Λοιπόν, από ό,τι μου είπαν, βγήκε ένας νέος πολύδισκος συμπλέκτης, ο οποίος αναμένεται στην Ελλάδα από τέλος Ιανουαρίου. Όσοι έχουν το πρόβλημα, θα πρέπει να κλείσουν ένα ραντεβού για κάποιες μετρήσεις λέει που θα δείξουν αν όντως προέρχεται από αυτό (τρέχα γύρευε τι σημαίνει τώρα αυτό) και αν διαπιστωθεί θα προβαίνουν σε αντικατάσταση με την προϋπόθεση ότι το αυτοκίνητό τους είναι ακόμα στην εγγύηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 26, 2011 Report Share Posted December 26, 2011 Το ιδιο πραγμα ειχαν πει και σε αλλο μελος εδω μεσα(το εχει γραψει στο θεμα με το DSG στην ενότητα των Golf) οτι Ιανουαριο θα ερθει νεος πολύδισκος,το μελος ειναι απο Κορινθο ,Αρα για να το επιβεβεώνεις και εσυ μαλλον ισχύει!!! .Ελπίζω εμενα να φοράει τον νεο πολύδισκο(μοντελο 2012) Εντυπωση ομως μου κανει οπου ενα μελος στο sciroccoclub ειχε το ιδιο θεμα και προσφατα του εκαναν αλλαγη πολυδισκου με βελτιωμενο απο οτι του ειπαν.... Μήπως οντως κυκλοφορεί ο βελτιωμενος απλα δεν τον εχουν ολες οι αντιπροσωπειες?γιατι πρωτα ειχαν οδηγιες ΝΑ ΜΗΝ αλλαζουν πολυδισκο μεχρι να βγει κατι που να λυνει το προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted July 18, 2012 Author Report Share Posted July 18, 2012 Update μετά από αρκετό καιρό. Πήγα τελικά μετά από ραντεβού και άλλαξα τον πολύδισκο συμπλέκτη με το νέο βελτιωμένο (ελπίζω) ανταλλακτικό. Για όποιον ενδιαφέρεται, τουλάχιστον στην Καρέντα Αμαρουσίου που πήγα εγώ, άφησα το αμάξι με ραντεβού Δευτέρα πρωί και το πήρα σήμερα Τετάρτη μεσημέρι. Η καθυστέρηση είναι γιατί το παίρνουν πρώτα για μια βόλτα όπου διαπιστώνουν το πρόβλημα και παίρνουν κάτι μετρήσεις και τις στέλνουν στα κεντρικά για έγκριση επισκευής εγγύησης (η έγκριση μπορεί να πάρει 2-3 ώρες). Η ίδια η διαδικασία της επισκευής παίρνει μερικές ωρίτσες γιατί πρέπει να κατέβει όλο το κιβώτιο. Μετά ξαναβγάζουν το αμάξι βόλτα να ξαναπάρουν μετρήσεις για να κλείσει ο φάκελος. Πρώτες εντυπώσεις θετικές, εννοείται ότι δεν κάνει πλέον το σκορτσάρισμα και το θόρυβο, αλλά κρατάω μια επιφύλαξη γιατί οδήγησα μόνο 4-5 χιλιόμετρα. Σημειωτέον ότι έκανα την αλλαγή στα πλαίσια της επέκτασης εγγύησης χωρίς να πληρώσω ούτε ένα ευρώ από τα περίπου 1.500 που θα μου στοίχιζε αν το έκανα εκτός εγγύησης. Όσοι πιστοί λοιπόν, προσέλθετε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Κίνα έκαναν ανάκληση τα DSG7... Ψάξτε το λιγάκι καθότι αποτελεί σοβαρό λόγο για ΑΠΑΙΤΗΣΗ εμπορικής εγγύησης ακόμα και εκτός των πλαισίων της 2ετους! Πάντως 1500ευρώ για δίσκους, μονο η αντιπροσωπεία θα μπορουσε να ζητήσει!! Το πραγματικό κόστος αντικατάστασης είναι κάπου στα 1000ευρώ με τιμες αγοράς (ισως και παρακάτω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted July 18, 2012 Author Report Share Posted July 18, 2012 Σίμο, η ανάκληση στην Κίνα αν δεν κάνω λάθος ήταν μόνο για αναβάθμιση λογισμικού. Στην ουσία βέβαια έχεις δίκιο, δεν το συζητάμε ότι πρόκειται για κατασκευαστική ατέλεια και ότι θα έπρεπε να είχε γίνει ανάκληση. Και επειδή δεν είναι θέμα ασφαλείας ή μεγάλης βλάβης, θα μπορούσαν να το είχαν προγραμματίσει σταδιακά. Αλλά μιλάμε βέβαια για τεράστιο κόστος για τη VW, αν σκεφτείς πόσα αμάξια έχουν πουλήσει με DSG7 και δεν αναφέρομαι μόνο στα Passat CC που είναι σταγόνα στον ωκεανό συγκρινόμενα με τις πωλήσεις άλλων μοντέλων. Και στο Ελλάντα δεν είμαστε ΗΠΑ να επιβάλλουμε ανάκληση σε μια αυτοκινητοβιομηχανία. Βασιζόμαστε στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες να μας συμπαρασύρουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Στην Κίνα εγώ ξερω πως έγινε ΓΕΝΙΚΑ ανάκληση και όχι το ημιμετρο της αναβάθμισης που έχουν υιοθετήσει στην Ευρωπαική αγορά (ίσως γιατί η Κίνα έχει γίνει η ανερχόμενη δύναμη που τους κρατάει ζωντανούς εν μεσω της γενικότερης ύφεσης στις δυτικες αγορές) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostastroxokinisi Posted July 22, 2012 Report Share Posted July 22, 2012 Στην Κίνα εγώ ξερω πως έγινε ΓΕΝΙΚΑ ανάκληση και όχι το ημιμετρο της αναβάθμισης που έχουν υιοθετήσει στην Ευρωπαική αγορά (ίσως γιατί η Κίνα έχει γίνει η ανερχόμενη δύναμη που τους κρατάει ζωντανούς εν μεσω της γενικότερης ύφεσης στις δυτικες αγορές) ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ VW ΑΜΕΡΙΚΗΣ Δεκέμβριος 2009 Αριθμός πλαισίου Θέμα: προσεχές πρόγραμμα ικανοποίησης πελατών –μονάδα μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων Αγαπητέ ιδιοκτήτη Volkswagen, Κάποιοι πελάτες έχουν αναφέρει προβλήματα με την απόδοση του κιβωτίου ταχυτήτων κάτω από ορισμένες συνθήκες οδήγησης. Αυτό οφείλεται σε ένα πιθανόν ελαττωματικό εξάρτημα μέσα στη μονάδα μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων του κιβωτίου ταχυτήτων και επηρεάζει ένα περιορισμένο αριθμό οχημάτων Volkswagen, μοντέλα των ετών 2007-2009, εξοπλισμένα με DSG κιβώτιο ταχυτήτων. Ποιο είναι το πρόβλημα και τι μπορεί να συμβεί; Σε μερικά οχήματα είναι πιθανόν ένας αντιτριβικός δακτύλιος μέσα στη μονάδα μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων να έχει τη δυνατότητα φθείρεται πρόωρα με αποτέλεσμα οι συμπλέκτες μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων να λειτουργούν λιγότερο ομαλά από ότι πριν. Καθώς συμβαίνει αυτή η φθορά, ο οδηγός θα αρχίσει να παρατηρεί αλλαγές στον τρόπο που νιώθει το όχημα καθώς αλλάζει ταχύτητες (απότομο, σπασμωδικό τράβηγμα). Ενώ αυτή η αλλαγή μπορεί να γίνει πολύ έντονη και ευδιάκριτη, το όχημα παραμένει ασφαλές στην οδήγηση καθώς αυτό το πρόβλημα δεν επηρεάζει την έμπροσθεν ή όπισθεν κίνηση του οχήματος ούτε μπορεί να οδηγήσει το όχημα να κινείται από μόνο του. Είναι κατανοητό πως οι πελάτες έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους σε εμάς σχετικά με αυτό το θέμα και επειδή η ικανοποίηση του πελάτη είναι η κυρίαρχη προτεραιότητα μας, θα το απευθύνουμε σε εσάς ως εξής: · Εκστρατεία ικανοποίησης πελατών – Άνοιξη 2010 Αναπτύσσουμε επί του παρόντος ένα διαγνωστικό εργαλείο που θα καταστήσει ικανούς τους εμπόρους και αντιπροσώπους να αναγνωρίζουν ένα όχημα με φθορά του αντιτριβικού δακτυλίου μέσα στη μονάδα μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Προσδοκούμε πως στο τέλος της άνοιξης του 2010 θα έχουμε επαρκή και διαθέσιμο εφοδιασμό ανταλλακτικών για να ξεκινήσουμε μία εκστρατεία ικανοποίησης πελατών και να αντικαταστήσουμε όλες τις μονάδες μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων που αναγνωρίζονται ως ελαττωματικές από το διαγνωστικό εργαλείο. Όταν το εργαλείο και τα ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα, θα σας ειδοποιήσουμε μέσω ταχυδρομείου αμεσότατα και τότε μπορείτε να προγραμματίσετε ένα ραντεβού με ένα εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο ή έμποροVolkswagen γι’ αυτή την υπηρεσία. Θα παρέχουμε εφεδρικά οχήματα χωρίς χρέωση. · Επέκταση εγγύησης για ένα DSG κιβώτιο ταχυτήτων. Η Volkswagen επεκτείνει την εγγύηση στο DSG κιβώτιο ταχυτήτων στο όχημα σας όπως περιγράφεται στο δεύτερο εσώκλειστο γράμμα. Παρακαλώ διαβάστε αυτές τις πληροφορίες προσεκτικά καθώς παρέχουν λεπτομέρειες για το πώς και πότε το όχημα σας θα καλύπτεται κάτω από την εκτεταμένη εγγύηση. Αν έχετε πρόσφατα πληρώσει για επισκευή / αντικατάσταση της μονάδας μηχανικών και ηλεκτρονικών στοιχείων, η εσώκλειστη φόρμα εξηγεί πώς να ζητήσετε αποζημίωση. Θα χαρούμε να εξετάσουμε την αίτηση αποζημίωσης. Το όχημα σας θα εξακολουθεί να είναι εκλέξιμο για επιθεώρηση / αντικατάσταση (αν χρειαστεί) ακόμα και αν λάβετε αποζημίωση για προηγούμενα έξοδα επισκευής. Αν έχετε αλλάξει τη διεύθυνση σας ή έχετε πουλήσει το όχημα, παρακαλώ συμπληρώστε την εσώκλειστη προπληρωμένη κάρτα απάντησης του ιδιοκτήτη και στείλτε την σε εμάς έτσι ώστε να μπορέσουμε να ενημερώσουμε τα αρχεία μας. Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση που αφορά τα προγράμματα ικανοποίησης πελατών που περιγράφονται σε αυτό το γράμμα, παρακαλώ επικοινωνήστε με τη φροντίδα πελατών Volkswagen(Volkswagen customer care) μέσω τηλεφώνου ή ταχυδρομείου στο: Volkswagen of America, Inc. Attn: customer care centre – Hills East (Mechatronic Unit) 3499 West Hamlin Road, Rochester Hills, MI 48309 1-800-893-5298 Αναγνωρίζουμε την ευκαιρία να αναβαθμίσουμε το όχημα σας έτσι ώστε να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες σας. Σας ευχαριστούμε που οδηγείται ένα Volkswagen. Με εκτίμηση, εξυπηρέτηση και ποιότητα Volkswagen Δεκέμβριος 2009 Αριθμός πλαισίου Θέμα: επέκταση εγγύησης για συγκεκριμένα οχήματα Volkswagen, μοντέλα των ετών 2007-2010, εξοπλισμένα με DSG κιβώτιο ταχυτήτων Αγαπητέ ιδιοκτήτη Volkswagen, Ως μέρος της συνεχούς δέσμευσης μας στην ικανοποίηση του πελάτη, χαιρόμαστε να σας πληροφορήσουμε για την απόφαση μας να επεκτείνουμε την εγγύηση που καλύπτει το DSG κιβώτιο ταχυτήτων στο όχημα σας για 10 χρόνια ή 100.000 μίλια, οτιδήποτε συμβεί πρώτο, από την αρχική ημερομηνία ελέγχου του οχήματος. Η αρχική ημερομηνία ελέγχου του οχήματος καθορίζεται ως η ημερομηνία που το όχημα μεταφέρθηκε είτε στον αρχικό αγοραστή είτε στον αρχικό μισθωτή ή αν το όχημα δόθηκε πρώτη φορά για έλεγχο ως αυτοκίνητο επίδειξης ή εταιρικό αυτοκίνητο, η ημερομηνία που ένα τέτοιο όχημα δόθηκε πρώτη φορά για έλεγχο. Αν έχετε ποτέ θέμα με ένα DSG κιβώτιο ταχυτήτων στο όχημα σας, ο εξουσιοδοτημένος έμπορος ή αντιπρόσωπος Volkswagen θα το διαγνώσει και θα το επισκευάσει για εσάς χωρίς κόστος, εφόσον το όχημα σας είναι εντός ορίου χρόνου ή μιλίων αυτής της εκτεταμένης εγγύησης. Παρακαλώ κρατήστε αυτό το γράμμα με το φυλλάδιο της εγγύησης σας και στείλτε το σε οποιοδήποτε νέο ιδιοκτήτη μαζί με το εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη. Αυτή η επέκταση εγγύησης καλύπτει μόνο τη διάγνωση και επισκευή του DSG κιβώτιου ταχυτήτων Αυτή η επέκταση εγγύησης δε θα καλύψει οποιαδήποτε ζημιά ή δυσλειτουργίες που προκλήθηκαν από εξωτερικές επιρροές, όπως ζημιά που προκλήθηκε από ατύχημα, κακή χρήση ή αμέλεια οχήματος ή ζημιά από καταιγίδα. Αυτές οι περιπτώσεις ίσως απαιτούν επισκευές που χρειάζονται κατάλληλη διάγνωση της υποβόσκουσας κατάστασης. Οποιεσδήποτε επισκευές που (1) είναι αναγκαίες για την κατάλληλη διάγνωση αυτών των άλλων περιπτώσεων ή (2) απαιτούνται για να φέρουν το όχημα στις εργοστασιακές προδιαγραφές δεν καλύπτονται από αυτή την επέκταση εγγύησης. Επιπλέον, το DSGκιβώτιο ταχυτήτων στο όχημα σας πρέπει να έχει συντηρηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις συντήρησης που βρίσκονται στο εγχειρίδιο ιδιοκτήτη του οχήματος. Για επαλήθευση σιγουρευτείτε πως κρατάτε απόδειξη για κάθε συντήρηση άπαξ και ολοκληρωθεί. Οποιεσδήποτε δυσλειτουργίες ηλεκτρικών και μηχανικών εξαρτημάτων που δεν είναι του κιβωτίου ταχυτήτων καλύπτονται από τους κανονικούς όρους της περιορισμένης εγγύησης νέου οχήματος. Επιπλέον, αν ποτέ πουλήσετε το όχημα, αυτή η εγγύηση μεταφέρεται πλήρως στους επόμενους ιδιοκτήτες. Μισθωμένα οχήματα Αν είστε ο μισθωτής και καταχωρημένος ιδιοκτήτης του οχήματος που αναγνωρίζεται σε αυτή την πράξη, παρακαλώ προωθήστε αυτές τις πληροφορίες αμέσως στον μισθωτή μέσω ταχυδρομείου άμεσα μέσα σε 10 μέρες μετά τη λήψη αυτής της ειδοποίησης. Έχετε αλλάξει τη διεύθυνση σας ή έχετε πουλήσει το όχημα; Αν έχετε, παρακαλώ συμπληρώστε την εσώκλειστη προπληρωμένη κάρτα απάντησης του ιδιοκτήτη και ταχυδρομείστε την σε εμάς έτσι ώστε να μπορέσουμε να ενημερώσουμε τα αρχεία μας. Αποζημίωση εξόδων Αν έχετε πρόσφατα πληρώσει για επισκευή ή αντικατάσταση του DSG κιβώτιου ταχυτήτων, η εσώκλειστη φόρμα εξηγεί πώς να απαιτήσετε αποζημίωση. Θα χαρούμε να εξετάσουμε την αίτηση αποζημίωσης σας. Η ασφάλεια, η ικανοποίηση του πελάτη, η ποιότητα και η μακρόχρονη αξιοπιστία του οχήματος είναι οι κορυφαίες προτεραιότητες στη Volkswagen και χαιρόμαστε να προσφέρουμε αυτή την εκτεταμένη εγγύηση. Σας ευχαριστούμε που οδηγείτε ένα Volkswagen. Με εκτίμηση, Volkswagen Αμερικής, ΑΕ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted July 22, 2012 Report Share Posted July 22, 2012 Αααχχχχ Ελλάδα .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted July 25, 2012 Author Report Share Posted July 25, 2012 Τώρα που διάβασα και τα παραπάνω, να προσθέσω ότι δεν μου προσφέρθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης, κάτι που θα περίμενε κανείς για εργασία αντικατάστασης ελαττωματικού εργοστασιακού ανταλλακτικού εντός εγγύησης που με άφησε χωρίς αμάξι σχεδόν 3 μέρες. Μάλιστα αυτό ήταν και το μοναδικό παράπονο που είπα και στην καθιερωμένη έρευνα ικανοποίησης πελατών που κάνουν από τα κεντρικά μετά από κάθε επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο. Όλα τα άλλα ήταν άψογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 Update: Μετά από 7 μήνες και περίπου 12.000χλμ από την αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη, το πρόβλημα δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί ούτε στο ελάχιστο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelis287 Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 λοιπόν εγώ είμαι εκτός εγγύηση τώρα και ούτε σερβις το έκανα στην vw εχω τώρα 44000χιλ. είχα όμως παραπονεθεί για το σκορτσαρισμα στην δευτέρα πριν κανα χρόνο που είχα εγγύηση και μου έκαναν την αναβάθμιση... το πρόβλημα φυσικά δεν λύθηκε και έμαθα να ζω με αυτό το κουσούρι βάζοντας πρώτη.. τώρα τελευταία άρχισε να το κανει και στην πρώτη. ξαφνικά με πήραν τηλ. προχθές και με ρώτησαν πως πάει το αμάξι και πως μπορούν να μου το αλλάξουν με 570ευρώ. 30% για το ανταλλακτικό 50% την εργασία και την αλλαγή λαδιών υποχρεωτικά που δεν τα άλλαξα εκεί.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...