Jump to content
muscarius

Aναψε Το Λαμπακι Κινητηρα

Recommended Posts

Καλησπερα θα ηθελα τα φωτα σας,στο γκολφακι μου(5αρι TSI 140HP ΣΤΑ 200 ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ) αρχικα αναψε το λαμπακι του κινητηρα οχι το "EPC" το αλλο οταν πρωτοαναψε το αυτοκινητο λειτπυργουσε κανονικοτατα χωρις προβλημα παρα μονο ηταν το λαμπακι ανοιχτο δν εδωσα τοσο σημασια σκεφτηκα οτι θα ειναι βενζινη "μουφα" το εκανα χιλιομετρα και μετα απο 3-4 μερες το λαμπακι εσβησε κ σκεφτηκα οτι ολα καλα...

Πριν απο 3 μερες με 4 περιπου το λαμπακι αναψε και παλι και πλεον αρχιζω να διαπιστωνω οτι το αυτοκινητο δεν λειτουργει σωστα δλδ με σταθερο γκαζι κάνει καποιες μικροδιακοπες η οποιες με περισσοτερο γκαζι ή δεν υπαρχουν ή δεν γινονται αισθητες, παντως με πολυ γκαζι δεν νιωθω να κανει αυτες τις διακοπες παραλληλα το ρελαντι ειναι σταθερο και γενικοτερα ανοιγει σχεδον κανονικα με πληρες φορτίο, εχω αλλαξει Ν75, Ν249 , ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ τα μπουζι δεν συμπληρωσαν τα χιλιομετρα τους, ουτε το φιλτρο βενζινης...

ειμαι χαλ/κη και θα ηθελα παρα πολυ αν ξερει καποιος να μου πει τι μπορει να ειναι, γιατι δεν θέλω να δωσω ενα σορο λεφτα στον μαστορα του χωριου που μου ελεγε να βγαλει τον εγκεφαλο να τον στειλει θεσ/νικη κ κατι τρελλα, εγω βεβαια θα προσπαθησω οταν βρω χρονο να παω στην αντιπρωσοπεια αλλα μεχρι τοτε???

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι βρείς ένα διαγνωστικό (είτε από συνεργείο είτε με VAGCOM/VCDS) και να δεις τα σφάλματα.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι βρείς ένα διαγνωστικό (είτε από συνεργείο είτε με VAGCOM/VCDS) και να δεις τα σφάλματα.

Κώστας

Ναι ρε κωστα αλλα το πηγα σε εναν "εγκεφαλο που εχει ενας φιλος με συνεργείο το είδε και οτι καταλαβα εγψ απο τα νουμερα αριθμο βλαβης δλδ κτλ καταλαβε και αυτος δλδ τιποτα οποτε μεχρι να παει στην αντιπροσωπεια θα ηθελα να μαθω τι μπορει να ειναι...μηπως πολλαπλασιαστης ?δεν θα επρεπε σε αυτη την περιπτωση να "παιζει" το ρελαντι?το αμαξι εχει 107χιλ ενημερωτικα...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σε καταλαβαίνω ότι έχεις αγωνία για το εαν είναι σοβαρό ή όχι το πρόβλημα, αλλά όπως και να το κάνεις πρέπει βρείς τον λόγο. Δεν είναι απαραίτητο να είναι πολλαπλασιαστής/τές .. μπορεί να αφορά πολλές πιθανές βλάβες. Εμένα όταν μου έκανε τα ίδια συμπτώματα και άναψε το λαμπάκι ENGINE είδα αμέσως με VAGCOM το σφάλμα και ενώ δεν ήταν πρόβλημα για άμεση ακινητοποίηση (όπως λέει το manual), έκανα αρκετά χιλιόμετρα και μέρες μέχρι να πάω για επισκευή.

Καλύτερα να ξαναπάς στον μάστορα που βρήκες και να ζητήσεις μια καταγραφή σφαλμάτων. Ανέβασέ τη στο forum ή καλύτερα στείλε τη με ένα mail στην αντιπροσωπεία και θα βοηθηθείς σίγουρα.

Κώστας

Edited by COSTAS_
Link to comment
Share on other sites

Δες εδώ φίλε μου είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=47601 . Είμαι με πρόγραμμα και εγώ. Να ξέρεις το εξής. Όταν είπες οτι τα μπουζι δεν εχουν συμπληρωσει τα χιλιομετρα τι εννοεις? Τα αλλαζεις καθε οποτε λεει η vw δηαλδη καθε 60.000 ή τα αλλαζεις συχνοτερα?

Link to comment
Share on other sites

Nαι το διαβασα το θεμα σου φιλε μιχαλη πριν γραψω και για αυτο περισσοτερο το μυαλο μου πηγε σε πολλαπλασιαστη...Αν ειναι αυτο ξερεις αν πρεπει να φτιαχτει αμμεσα?Τα μπουζι απο λαθος την πρωτη φορα τα αλλαξα πολυ αργα στα 90.000 περιπου(νομιζα οτι τα ειχα αλλαξει) αλλα αυτη τη φορα θα τα αλλαξω ποιο γρηγορα...

Edited by muscaria
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έκανα το εξής για να βγει σφάλμα στους πολλαπλασιαστές. Πίεσα κάμποσο το αμάξι είδικά στις ψηλές στροφές και ε΄τσι έγραψε σφάλμα και πήγα και μου το άλλαξαν. Επειδή είμαι σε εγγύηση καταλαβαίνεις ότι χωρίς σφάλμα δεν μου τους άλλαζαν. Κοίτα αν είναι πολαπλασιαστής θα παρατηρήσεις τα εξής.

1) διάφορα κοψίματα

2) άυξηση κατανάλωσης

3) δεν πηγάινει το αμάξι όπως πριν. Ίσως αυτο να μην το καταλάβεις εύκολα γιατί γίνεται λίγο σταδιακά. τουλάχιστον σε έμενα.

Εκτος από αυτά νομίζω ότι όταν το αμάξι δεν δουλέυει σωστά λόγω πολαπλασιαστή ζορίζεται παραπάνω για να δώσει και αυτό που πρέπει.Έτσι και η μεγάλη κατανάλωση.Άρα νομίζω ότι πρέπει να κάνεις κάτι άμεσα.

(Μηχανικός δεν είμαι απλά επειδή έχω δει κάποια πράγματα στην πράξη έχω μια μικρή άποψη)

Ελπίζω κάποιος με περισσότερες γνώσεις να σου πει και κάτι παραπάνω.!

Link to comment
Share on other sites

Να μην εισαι καθολου σιγουρος οτι αν ησουν μηχανικος σιγουρα θα ηξερες :tongue: καταλαβα τι εννοεις, η αληθεια ειναι οτι γενικα το αυτοκινητο δεν δουλευει και σωστοτατα αφου κανει αυτες τις μικροδιακοπες, αλλα αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι περισσοτερο αισθητο ειναι με σταθερο γκαζι...Ελπιζω να μην ειναι καποιο εξοδο μεγαλο γιατι θα παρω μηχανακι :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Αρζουμανιδης ειναι και κοντα....

Τι εννοεις κοντα που ειναι δλδ ?παιρνουν χρηματα για ελεγχο να σου πουν τι εχει δλδ?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σου αρχισε τραγοθδια η πεταλουδα εισαγωγής, μην επιχειρησεις να την καθαρίσεις μονος σου πηγενε καλητερα σε αντιπροσωπια, αλλα ολα τα ρεταρισματα ποθ σοθ κανει ειναι απο την πεταλουδα

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μην ακους κανενα.Ειχα και γω ακριβως το ιδιο προβλημα.Εχει προβλημα η βαλβιδα των υποπιεσεων που ειναι στην εισαγωγη, πανω πανω στο κολλαρο που παει στην τουρμινα.δεν θυμαμαι τι κωδικο εχει. κανει 45 ευρο μονο η βαλβιδα συν τα εργατικα.εγω ειχα εγγυηση και μου την αλλαξανε τσαμπα.δεν μπορει να μετρηση σωστη ποσοτητα αερα και ανοιγει την πεταλουδα οπυ να'ναι

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μην ακους κανενα.Ειχα και γω ακριβως το ιδιο προβλημα.Εχει προβλημα η βαλβιδα των υποπιεσεων που ειναι στην εισαγωγη, πανω πανω στο κολλαρο που παει στην τουρμινα.δεν θυμαμαι τι κωδικο εχει. κανει 45 ευρο μονο η βαλβιδα συν τα εργατικα.εγω ειχα εγγυηση και μου την αλλαξανε τσαμπα.δεν μπορει να μετρηση σωστη ποσοτητα αερα και ανοιγει την πεταλουδα οπυ να'ναι

Σίγουρα αναφέρεσαι στο ποτενσιόμετρο κλαπέτου εισαγωγής πρόβλημα που έχει βγάλει και στο δικό μου αλλά αυτό βγάζει το εξής σφάλμα στο vag com:

1 Fault Found

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

P2015 - 000 - - - Intermittent

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα αναφέρεσαι στο ποτενσιόμετρο κλαπέτου εισαγωγής πρόβλημα που έχει βγάλει και στο δικό μου αλλά αυτό βγάζει το εξής σφάλμα στο vag com:

1 Fault Found

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

P2015 - 000 - - - Intermittent

Δεσ εδω

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40926

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ειναι το ποτενσιομετρο φανταζομαι μια πιθανη αιτια...Παω και εγω λοιπον στην ΕΤΕΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ και μου λεν κατι κουλα, οτι θα δουν αυτοι το προβλημα το οτι θα κανουν λεει μια ωρα (59 ε) κ αν δεν το βρουν θα με παρουν τηλ ή να το παρω ή να συνεχισουν με χρεωση αλλα 59ε μεχρι να το βρουν δλδ αν δεν το βρουν σε μια ωρα θα τους πληρωσω 118ε χωρις ουσιαστικα να κανουν τιποτα, μονο γ την διαγνωση.Οι τυποι ειναι εντελος τρελλοι.Οταν τους ειπα να κοιταξουν αυτο το ποτενσιομετρο κ αν δν ειναι αυτο να συνεχισουν οπως νομιζουν μου ειπαν οτι αυτοι ξερουν καλυτερα κ οτι η διαδικασια ειναι στανταρ κ κατι τετοια, φυσικα νευριασα κ εφυγα τι να τους κανω αν ειναι δυνατον.Υπαρχει κανενα σοβαρο συνεργειο θεσ/νικη που να μπορουν να μου το κοιταξουν αυτο χωρις τετοιες ακυρες υπερβολες;;;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ειναι το ποτενσιομετρο φανταζομαι μια πιθανη αιτια...Παω και εγω λοιπον στην ΕΤΕΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ και μου λεν κατι κουλα, οτι θα δουν αυτοι το προβλημα το οτι θα κανουν λεει μια ωρα (59 ε) κ αν δεν το βρουν θα με παρουν τηλ ή να το παρω ή να συνεχισουν με χρεωση αλλα 59ε μεχρι να το βρουν δλδ αν δεν το βρουν σε μια ωρα θα τους πληρωσω 118ε χωρις ουσιαστικα να κανουν τιποτα, μονο γ την διαγνωση.Οι τυποι ειναι εντελος τρελλοι.Οταν τους ειπα να κοιταξουν αυτο το ποτενσιομετρο κ αν δν ειναι αυτο να συνεχισουν οπως νομιζουν μου ειπαν οτι αυτοι ξερουν καλυτερα κ οτι η διαδικασια ειναι στανταρ κ κατι τετοια, φυσικα νευριασα κ εφυγα τι να τους κανω αν ειναι δυνατον.Υπαρχει κανενα σοβαρο συνεργειο θεσ/νικη που να μπορουν να μου το κοιταξουν αυτο χωρις τετοιες ακυρες υπερβολες;;;

Κοιταξεσ τουσ πολαπλασιαστεσ μηπωσ πηγαινει λαδι?Εγω ειχα κοψιματα και δεν εδειχνε τιποτα το διαγνωστικο μετα απο 3 μηνεσ αναψε λαμπακι και βρηκαμε τι φταιει

Link to comment
Share on other sites

Έλα αν θες θεσσαλονίκη να το σκανάρουμε.

Περισσότερα με πμ.

Link to comment
Share on other sites

Νικ συνονοματε σου εστειλα π.μ. Εν το μεταξυ παρατειρησα κ κατι αλλο πολυ ακυρο,επεσαν τα λαδια κατω απο το μισο ενω εγω ποτε σχεδον δεν εχω συμπληρωσει λαδι,να ειναι τυχαιο τι να πω μπορει...Καθως και πολλες εμφανεις αναθυμιασεις μαλλον λαδιου γυρω απο το πανω πλαστικο καπακι του κινητηρα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.