Jump to content
vg1912

K03 Στο 1.8 Tsi

Recommended Posts

Αγαπητοι φιλοι εχω μια ερωτηση για οσους εχουν το ΕΤΚΑ.

Ποιο ειναι το part number της Κ03 που εχει το 1.8 TSi;

Μιλαω για το μοντελο 2008 (κατασκευη αυτοκινητου το Νοεμβριο 2008).

Μηπως ειναι το 5303 988 0119 (το νουμερο του κατασκευαστη θα ειναι κατι σαν 06J 145 701J - αυτο ειναι απο αλλη τουρμπινα K03).

Ευχαριστω εκ των προτερων για τη βοηθεια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!!

Αν έχεις ΒΖΒ ή CGYA κωδικό μοτέρ είναι 06J 145 702 C

ενώ αν έχεις CDAA ή CDAB είναι 06J 145 701 R

!!

Ευχαριστω πολυ! :thumbsup:

Ψαχνω να βρω καποια στοιχεια για τη συγκεκριμενη τουρμπινα (κωδικο Borg Warner, χαρακτηριστικα, χαρτη λειτουργιας) για να ξερουμε που βρισκομαστε και μεχρι που μπορουμε να φτασουμε με ασφαλεια.

Δυστυχως μεχρι στιγμης και αφου μου εδωσες τον κωδικο δεν βρηκα κατι.

Αν ξερει καποιος περισσοτερα ας μας πει.

Link to comment
Share on other sites

Βρηκα αυτο το site που εχει καποιους χαρτες λειτουργιας για αρκετες τουρμπινες αλλα δυστυχως οχι για ολες: http://www.squirrelpf.com/turbocalc/

Μπορει καποιος να αλλαξει διαφορες παραμετρους λειτουργιας του μοτερ και της τουρμπινας και να δει αν παιζει μεσα στα ορια του χαρτη λειτουργιας της.

Εχει την Κ03 2075 αλλα δεν ξερω αν εχουμε αυτη ή την 2080 (που δεν την εχει...).

Οσο για τις παραμετρους, θεωρω πως για το BSFC παιζουμε στο 0,5 και για target A/F (λογος αερα προς καυσιμο) βαζω γυρω στο 11,5 με 12 για γκαζι πατημενο τερμα. Οσο για το Volumetric Efficiency βαζω γυρω στο 70% στο redline, 80% στο peak, 99% στο max boost (=μεγιστη ροπη) και 80% στο min boost (εκει που αρχιζει να τραβαει η τουρμπινα).

Με αυτα τα νουμερα ως εισοδους βγαινει σχεδον ακριβως η πιεση και το air flow.

Μπορειτε να "παιξετε" με τα νουμερα εισοδου και να δειτε τι σας βγαζει καθε φορα στο χαρτη λειτουργιας της τουρμπινας. Παντως μεχρι 250 αλογα παιζει οριακα η Κ03 2075...

Αν ξερετε περισσοτερα για τα BSFC, target A/F & Volumetric Efficiency πειτε μου να τα δοκιμασω κι εγω.

:roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως δεν αξίζει να σκας και πολύ. Πίεσε την τουρμπίνα σου όσο θέλεις και όσο παίρνει, άλλωστε έχουν δώσει δείγματα πολύ μεγάλης αξιοπιστίας αυτές οι τουρμπίνες.

Όταν και αν μετά από 100.000-150.000 χλμ αρχίσει να δείχνει σημάδια φθοράς, παίρνεις μία ελαφρώς μεταχειρισμένη απο ebay.de με 300 ευρώ και την αλλάζεις ή με ελάχιστα παραπάνω βάζεις μία μεγαλύτερη από δίλιτρο για να πάρεις και το κατιτις παραπανω σε ισχυ. :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως δεν αξίζει να σκας και πολύ. Πίεσε την τουρμπίνα σου όσο θέλεις και όσο παίρνει, άλλωστε έχουν δώσει δείγματα πολύ μεγάλης αξιοπιστίας αυτές οι τουρμπίνες.

Όταν και αν μετά από 100.000-150.000 χλμ αρχίσει να δείχνει σημάδια φθοράς, παίρνεις μία ελαφρώς μεταχειρισμένη απο ebay.de με 300 ευρώ και την αλλάζεις ή με ελάχιστα παραπάνω βάζεις μία μεγαλύτερη από δίλιτρο για να πάρεις και το κατιτις παραπανω σε ισχυ. :roadrage:

Το "οσο παιρνει" ποσο ειναι σε αλογα και πιεση;

Απ'οτι ειδα στην Borg Warner υπαρχει μια τουρμπινα αντικαταστασης (Κ03 2080) για το Α3 1,8 TFSi (160Hp) που λεει οτι παει στα 255 αλογα. Αρα να υποθεσω οτι η μανισια παει στα 220 (Κ03 2075);

Link to comment
Share on other sites

Το "οσο παιρνει" ποσο ειναι σε αλογα και πιεση;

Απ'οτι ειδα στην Borg Warner υπαρχει μια τουρμπινα αντικαταστασης (Κ03 2080) για το Α3 1,8 TFSi (160Hp) που λεει οτι παει στα 255 αλογα. Αρα να υποθεσω οτι η μανισια παει στα 220 (Κ03 2075);

Δοκιμάζεις και βλέπεις πόσο παει. :roadrage:

Πάντως αρκετά πάνω απο 220 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμάζεις και βλέπεις πόσο παει. :D

Πάντως αρκετά πάνω απο 220 άλογα.

Δεν εχω βλεψεις για πανω απο 250 αλλα αναρωτιεμαι μηπως ειμαστε εκτος οριων (δηλ. εκτος της περιοχης λειτουργιας που δινει ο χαρτης της) και την παρουμε στο χερι αρκετα πριν τις 100 χιλιαδες χλμ.

Παντως δεν νομιζω να εχω το ιδιο αμαξι για 100 χιλιαδες χλμ...

10 με 12 χιλιαδες κανω το χρονο οποτε σιγουρα δεν θα φτασει τις 100 χιλιαδες στα χερια μου. :roadrage:

Οχι πως το ζοριζω συχνα ωστε να το φοβαμαι μηπως σπασει αλλα λεμε τωρα...

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, αντικειμενικά μιλώντας, πριν την τουρμπίνα θα πρέπει να σε προβληματίζει το θέμα "μετάδοση"... :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, αντικειμενικά μιλώντας, πριν την τουρμπίνα θα πρέπει να σε προβληματίζει το θέμα "μετάδοση"... :roadrage:

Ναι εχεις δικιο μια και ακομη και με τον ενισχυμενο συμπλεκτη σου κανει χαζα!

Παντως εγω δεν εχω ακομη θεμα λογω τροπου οδηγησης ισως (βια να εχω κανει μεχρι τωρα γυρω στις 10 αποτομες εκκινησεις και αλλα τοσα πατηματα με 5η για λογκαρισμα με VAG COM!) αλλα και διαδρομων (99% εκτος πολης).

Βεβαια δεν ειχα ποτε μου 430 NM οπως εσυ...

Αντε να ειμαι στα 370 με το ζορι τωρα και πριν ημουν στα 310 οποτε δεν εφαγε πολυ ζορι ο συμπλεκτης.

Σου ευχομαι να στρωσει απο μονο του ή να μην χειροτερεψει τουλαχιστον. :D

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

Πλέον του έκοψα το ρόπιασμα Βασίλη, οπότε δεν νομίζω να έχουμε περαιτέρω χαζά! Πάντως, το αμάξι ΔΕΝ έχει φάει άσχημα ζόρια, ούτε έχει φάει "κόντρες" ούτε τίποτα! Το έχω τονίσει και σε άλλη ενότητα πως η οδήγηση μου είναι πλέον πολύ συντηρητική (αλλιώς πέφτει παντόφλα).

Όπως και να έχει, θέλει δεν θέλει θα αντέξει μέχρι να το δώσω πόδι το αυτοκίνητο :roadrage::D

Link to comment
Share on other sites

Πλέον του έκοψα το ρόπιασμα Βασίλη, οπότε δεν νομίζω να έχουμε περαιτέρω χαζά! Πάντως, το αμάξι ΔΕΝ έχει φάει άσχημα ζόρια, ούτε έχει φάει "κόντρες" ούτε τίποτα! Το έχω τονίσει και σε άλλη ενότητα πως η οδήγηση μου είναι πλέον πολύ συντηρητική (αλλιώς πέφτει παντόφλα).

.......μπααα ειναι που χουμε καιρο να βγουμε μονοι!!!!! :whistling: ......αμα με βλεπεις αφηνιαζεις!!!!! :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Και μόνο στην ιδέα να δω τον Σίμο γαμπρό και τον Αντωνάκη να αλλάζει

τα στέφανα πάνω σε σκαμνάκι πεθαίνω λέμε :tongue::roadrage::whistling::laugh:

Edited by aris_cc
Link to comment
Share on other sites

τετοια να ακουω!!

.....κ που σαι ακομα μακη!!!!!!! :whistling:

Και μόνο στην ιδέα να δω τον Σίμο γαμπρό και τον Αντωνάκη να αλλάζει

τα στέφανα πάνω σε σκαμνάκι πεθαίνω λέμε ;):startle::growl::growl:

......κρυβε λογια!!!!!!!!! :whistling:

:laugh::rolleyes::startle::lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Και μόνο στην ιδέα να δω τον Σίμο γαμπρό και τον Αντωνάκη να αλλάζει

τα στέφανα πάνω σε σκαμνάκι πεθαίνω λέμε :):thumbsup::laugh::laugh:

Αναβατόρι θα του παρω... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.