Jump to content
punky

Αξιζει Μεταχειρισμενο Turbo Αυτοκινητο?

Recommended Posts

Καλησπερα Κ παλι στο φορουμ!ειχα ξαναγραψει στην ενοτητα για το polo GTI αλλα δυστυχως λογω της Κρισης ειπα να προσγειωθω λιγο σε μια πιο φθηνη λυση.ενδιαφερομαι για μεταχειρισμενο Golf με το μοτερ 1.400 cc/170 hp μοντελο απο 2005 Κ υστερα εως 80000 χλμ. Κ χρειαζομαι τη γνωμη σας για αυτο που αναφερει ο τιτλος..αξιζει να ασχοληθω με αυτου του ειδους μεταχειρισμενο?το λεω απο πλευρας αντοχης μοτερ αφου λογιΚο ειναι οι προΚατοχοι του να του'χουν βγαλει.....λιγο το λαδι!!!Που μπορω να ψαξω?ιδιωτης ή μαντρα?τι πρεπει να προσεξω?ειναι πολυ δυσΚολη αγορα,θελει τρελο ψαξιμο Κ ζητω τη γνωμη Καποιων Κατοχων με πολλα χιλιομετρα να μου πουν τι προβληματα βγαζει Κ γενιΚα αν αντεχει το διαολαΚι!!το προοριζω για βασιΚο αυτοΚινητο σε οριζοντα 7-8ετιας,εχοντας στο μυαλο μετα απο αυτο Καποιο οιΚογενειαΚο λογω ηλιΚιας.

Link to comment
Share on other sites

με 19.000 παιρνεις το polo gti που ηθελες.για μενα αξιζει να δωσεις παραπανω μιας και θα ειναι καινουριο.στο μεταχειρισμενο δεν ξερεις τι εχει κανει ο αλλος...

Link to comment
Share on other sites

Δε θελω με τπτ Δοσεις.λογω των Δυσκολων καιρων τις αποφευγω οπως ο Διαολος το λιβανι :D :D !!!Να τα Δωσω να ξεμπερΔευω.κ για αλλους πολλους λογους το'χω αποκλεισει το polaκι!!για να βλεπω κ αλλες γνωμες,πειτε ρε παιΔια ελευθερα.... :good:

Link to comment
Share on other sites

Να παρεις ενα καινουριο με 14.000! ασε τα μεταχειρα ηδικα το συγκεκριμενο που θες που ειναι και το "δυνατοτερο" των 1400 και κατα 90% ο κατοχος του το ηξερε οταν το αγοραζε και δν ηταν ο λογος για να κανει πιο ευκολες προσπερασης...

Link to comment
Share on other sites

Fiat 500! Στυλάτο, με γκαζάκι χωρίς τέλη κυκλοφορίας και χαμηλή κατανάλωΣη!! Μετά polo diesel. εγώ αν είχα χρήματα αυτά θα έπερνα Σήμερα που όπως λες τα χρήματα είναι περιοριΣμένα. ΒέΒαια εΣύ θέλεις μάλλον καλό γκάζι, αλλά να ξέρεις αυτό θα το πληρώνεις. Νομίζω καλύτερα να Βγαίνεις να κάνεις τις Βόλτες όποτε θέλεις έΣτω και χωρίς τρελά γκάζια παρά να κάθεΣαι Σπίτι για οικονομία.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα Κ παλι στο φορουμ!ειχα ξαναγραψει στην ενοτητα για το polo GTI αλλα δυστυχως λογω της Κρισης ειπα να προσγειωθω λιγο σε μια πιο φθηνη λυση.ενδιαφερομαι για μεταχειρισμενο Golf με το μοτερ 1.400 cc/170 hp μοντελο απο 2005 Κ υστερα εως 80000 χλμ. Κ χρειαζομαι τη γνωμη σας για αυτο που αναφερει ο τιτλος..αξιζει να ασχοληθω με αυτου του ειδους μεταχειρισμενο?το λεω απο πλευρας αντοχης μοτερ αφου λογιΚο ειναι οι προΚατοχοι του να του'χουν βγαλει.....λιγο το λαδι!!!Που μπορω να ψαξω?ιδιωτης ή μαντρα?τι πρεπει να προσεξω?ειναι πολυ δυσΚολη αγορα,θελει τρελο ψαξιμο Κ ζητω τη γνωμη Καποιων Κατοχων με πολλα χιλιομετρα να μου πουν τι προβληματα βγαζει Κ γενιΚα αν αντεχει το διαολαΚι!!το προοριζω για βασιΚο αυτοΚινητο σε οριζοντα 7-8ετιας,εχοντας στο μυαλο μετα απο αυτο Καποιο οιΚογενειαΚο λογω ηλιΚιας.

Πάρτο με χίλια, η Καλύτερη έΚδοση είναι από τις γενιές 5 & 6. τα έχει όλα είναι αρΚετά γρήγορο Και οιΚονομιΚό. ενός φίλου έχει πια 115.000χλμ χωρίς να Κάνει Κιχ..! ψάξε για β΄εξάμηνο 2006 Και μετά.

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=&make=251&model=828&variant=GT&price-from=&price-to=&so=dm∨=d&registration-from=%3E2006&registration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=%3C80000&engine_power-from=%3E170&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=

Link to comment
Share on other sites

14 χιλιαρικα το πολυ,αλλα κασερι....

Tόσα που θες να δώσεις είναι πολλά για μεταχειρισμένο (και δη turbo!) και πραγματικά δεν αξίζει να ρισκάρεις για βλάβες και φθορές που κατά κανόνα θα υπάρχουν σε μικρό ή και μεγαλύτερο βαθμό στα αμάξια αυτού του είδους! Πιστεύω ότι καλύτερα είναι να ψάξεις να βρεις ένα 4ετίας που θα είναι σίγουρα με τέτοια κρίση κοντά στο 11.000άρι € και Να το ελεγΞεισ εΞοΝυχιστικα με ένα μηχανικό. κυρίως δες για διαρροές από τις αρμογές μοτέρ στα διάφορα μέρη του, αν υπάρχει βιβλίο service, επίσης μια ματιά με ένα φακό στο πάνω μέρος του εσωτερικού της κυλινδροκεφαλής διαμέσω του ανοίγματος της τάπας λαδιού (αν βλέπεις "μούργα" από λάδια που να κάνει τους εκκεντροφόρους "αόρατους" και να μη γυαλίζει τίποτα -που σημαίνει ότι τα άλλαζε όταν "άδειαζε" :crazy: το κάρτερ ή μόνο συμπλήρωνε! :blink: -> Μακριά!), έλεγχο για τζόγους από "κάτω" (τροχούς κ.λπ) και κυρίως σε βόλτα για να δεις και να ακούσεις περίεργους θορύβους από σανζμάν και τροχαλίες κομπρέσσορα, βαλβίδων κ.λπ . Νομίζω ένας έμπειρος στα V.A.G θα καταλάβει! επίσης σημαντικό είναι να δεις αν γενικά έχει φθαρμένα μέρη σαλονιού: λιωμένα τιμόνια, μοκέττες, πεντάλ, ενώ από την άλλη είναι "καλογυαλισμένο" με cockppit spray και πολύ wet/shiny look :hyper: αλλά τα "στεφάνια" των ζαντών "τίγκα" στις χαρακιές!!! γενικά "υπερστολισμένα" :cheer: και καθαρισμένα με πολλή επιτήδευση μοντέλα κατά 80% είναι "ξεσκισμένα" αλλά τα "μακιγιάρουν" για να μη φαίνονται...

Tα χιλιόμετρα δεΝ έχουν πολλή μεγάλη σημασία αλλα καθεαυτη η κατασταση!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Ας μην ειμΑστε Απολυτοι.Φιλε μου πιστευω οτι Αν το ψΑξεις μπορεις νΑ βρεις Αυτοκινητο σε πολυ κΑλη κΑτΑστΑση χωρις ο Αλλος νΑ του εχει βγΑλει το λΑδι.Μπορεις νΑ κΑτΑλΑβεις Αν το Αυτοκινητο το ειχε κΑΦτης κΑι Απο την ιλικιΑ του ιδιοκτητη,το Φύλο,Απο το πως θΑ τον "κοψεις" συνολικΑ, Απο την συνολικη κΑτΑστΑση του Αυτοκινητου, Απο την κΑνονικη συχνοτητΑ των σερβις κλπ.δεν εινΑι ολοι κΑΦτες, υπΑρχουν κι Ανθρωποι που το προσεχουν ευλΑβικΑ το Αυτοκινητο.Αν εχεις την υπομονη νΑ το ψΑξεις θΑ τον βρεις, Αυτο εινΑι σιγουρο.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Ας μην ειμΑστε Απολυτοι.Φιλε μου πιστευω οτι Αν το ψΑξεις μπορεις νΑ βρεις Αυτοκινητο σε πολυ κΑλη κΑτΑστΑση χωρις ο Αλλος νΑ του εχει βγΑλει το λΑδι.Μπορεις νΑ κΑτΑλΑβεις Αν το Αυτοκινητο το ειχε κΑΦτης κΑι Απο την ιλικιΑ του ιδιοκτητη,το Φύλο,Απο το πως θΑ τον "κοψεις" συνολικΑ, Απο την συνολικη κΑτΑστΑση του Αυτοκινητου, Απο την κΑνονικη συχνοτητΑ των σερβις κλπ.δεν εινΑι ολοι κΑΦτες, υπΑρχουν κι Ανθρωποι που το προσεχουν ευλΑβικΑ το Αυτοκινητο.Αν εχεις την υπομονη νΑ το ψΑξεις θΑ τον βρεις, Αυτο εινΑι σιγουρο.

:thumbsup::yes:

Link to comment
Share on other sites

Tόσα που θες να δώσεις είναι πολλά για μεταχειρισμένο (και δη turbo!) και πραγματικά δεν αξίζει να ρισκάρεις για βλάβες και φθορές που κατά κανόνα θα υπάρχουν σε μικρό ή και μεγαλύτερο βαθμό στα αμάξια αυτού του είδους! Πιστεύω ότι καλύτερα είναι να ψάξεις να βρεις ένα 4ετίας που θα είναι σίγουρα με τέτοια κρίση κοντά στο 11.000άρι € και Να το ελεγΞεισ εΞοΝυχιστικα με ένα μηχανικό. κυρίως δες για διαρροές από τις αρμογές μοτέρ στα διάφορα μέρη του, αν υπάρχει βιβλίο service, επίσης μια ματιά με ένα φακό στο πάνω μέρος του εσωτερικού της κυλινδροκεφαλής διαμέσω του ανοίγματος της τάπας λαδιού (αν βλέπεις "μούργα" από λάδια που να κάνει τους εκκεντροφόρους "αόρατους" και να μη γυαλίζει τίποτα -που σημαίνει ότι τα άλλαζε όταν "άδειαζε" :crazy: το κάρτερ ή μόνο συμπλήρωνε! :blink: -> Μακριά!), έλεγχο για τζόγους από "κάτω" (τροχούς κ.λπ) και κυρίως σε βόλτα για να δεις και να ακούσεις περίεργους θορύβους από σανζμάν και τροχαλίες κομπρέσσορα, βαλβίδων κ.λπ . Νομίζω ένας έμπειρος στα V.A.G θα καταλάβει! επίσης σημαντικό είναι να δεις αν γενικά έχει φθαρμένα μέρη σαλονιού: λιωμένα τιμόνια, μοκέττες, πεντάλ, ενώ από την άλλη είναι "καλογυαλισμένο" με cockppit spray και πολύ wet/shiny look :hyper: αλλά τα "στεφάνια" των ζαντών "τίγκα" στις χαρακιές!!! γενικά "υπερστολισμένα" :cheer: και καθαρισμένα με πολλή επιτήδευση μοντέλα κατά 80% είναι "ξεσκισμένα" αλλά τα "μακιγιάρουν" για να μη φαίνονται...

Tα χιλιόμετρα δεΝ έχουν πολλή μεγάλη σημασία αλλα καθεαυτη η κατασταση!

χαχαχα!!!Πιο κατατοπιστικος κ λεπτομερης δεν θα μπορουσες να'σουν φιλε μου :thumbsup2: επειδη ειμαι σκραπας λιγο στη μηχανικη θα τυπωσω το σχολιο σου να το δωσω στα καταλληλα χερια!!!

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/cl...s/view/1734574/

τσεκαρε αυτο...με λιγα χιλιομετρα...αν εχεις και κανα φιλο μηζανικο να το δει

το'χω ηδη κοιταξει φιλε μου!!!αλλα με προβληματιζουν τα πολυ λιγα χλμ του!!Μου χουν πει να προσεχω τις μαντρες γιατι τα πειραζουν πολυ..οποτε κοιταω περισσοτερο ιδιωτες!!καλα δε κανω?

Link to comment
Share on other sites

φιλε να στο παλιο αλλιως αυτη τη στιγμη με τη καταστασησ που υπαρχει αξιζει μεταχειρισμενο αμαξι οσο ποτε!μη παρεις καινουργιο για κανενα λογο!υπαρουν πολλοι που τα ξεπουλανε πραγματικα απο αναγκη!μη παρεις καινουργιο φιλε δεν αξιζει με τιποτα ομως.απλα ψαξε καλα!

Link to comment
Share on other sites

ΑρχικΑ θΑ σ προτεινΑ κ εγω με τη σειρΑ μου νΑ πΑρεις ενΑ μετΑχειρισμενο,ΑλλΑ με την προυποθεση οτι θΑ το ερευνησεις πολυ.υπΑρχουν πολλες ευκΑιριες μετΑχειρισμενων κΑι εινΑι κριμΑ νΑ δωσεις χρημΑτΑ γιΑ κΑινουριο.ο λογος εινΑι επειδη πολλοι ιδιωτες ψΑχνουν ρευστο.στην περιπτωση του μετΑχειρισμενου,Απεφυγε τις μΑντρες γιΑ τον κυριο λογο των χιλιομετρων.σχεδον ολοι οι μΑντρΑδες βΑζουν χερι σε ολΑ τΑ οχημΑτΑ (σε οποιοδηποτε τμημΑ του Αυτοκινητου) γιΑ νΑ φΑινετΑι κΑλυτερο στον ΑγορΑστη.οσον ΑφορΑ την ηλικιΑ του Αυτοκινητου,Απο την στιγμη που υπολογιζεις νΑ κρΑτησεις το Αυτοκινητο που θΑ πΑρεις σχεδον 7-8 χρονιΑ,θΑ ελεγΑ νΑ μην εινΑι πιο πΑλιο Απο το 2008.

δλδ θΑ σου προτεινΑ κΑτι τετοιο --> http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/1841688/ εμφΑνισημο,κΑλΑ χλμ,3 ετων κΑι με κΑλο εξοπλισμο.Απο εκει κΑι περΑ το βλεπεις κΑι εσυ ΑκομΑ πιο βΑθιΑ το θεμΑ (μηχΑνικΑ κτλ)

Edited by kOrMi-6
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστοί οι Playmaker και kOrMi-6!!! :clapping: Έχει τόση κρίση (για να μη πω απελπισία στον κόσμο που έχει ι.χ.ε) που τα δίνει όσο-όσο για να βρει κάποια μετρητά! Όχι από μάντρα, με "δικό σου" άνθρωπο -εφόσον λες ότι δε κατέχεις και πολλά- και θα βρεισ σιγουρα κάτι πολύ καλό και στα μέτρα σου. αυτό το μαύρο V GT 170 εμένα από "διαίσθηση" και με βάση τις φωτό "μου ψιλοάρεσε" -αν και οριακό από ηλικία (4ετίας)- αλλά με ένα 9.800άρι άντε 10.000αρο € το "τσίμπησες"! δες το αλλά τσέκαρε πέρα από μηχανική κατάσταση πόσο "δεμένο" είναι! το μόνο που με "πονηρεύει" είναι οι 18''άρες από GTI (μήπως είχε πρόγραμμα, το οποίο τώρα που το πουλάει το 'χει "βγάλει"). Με μια προσεκτική βόλτα, παρατήρηση για "περίεργους" ήχους σε σανζμάν (κυρίως συχρονιζέ :shifty: ) και ήχους κινητήρα, με λίγη εμπειρία και έλεγχο εγκεφάλου με Vag-com αντιπροσωπείας για "ίχνος reflash", καταλαβαίνεις αν έχει "υποφέρει" ή απλά το είχε μερακλής.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστοί οι Playmaker και kOrMi-6!!! :clapping: Έχει τόση κρίση (για να μη πω απελπισία στον κόσμο που έχει ι.χ.ε) που τα δίνει όσο-όσο για να βρει κάποια μετρητά! Όχι από μάντρα, με "δικό σου" άνθρωπο -εφόσον λες ότι δε κατέχεις και πολλά- και θα βρεισ σιγουρα κάτι πολύ καλό και στα μέτρα σου. αυτό το μαύρο V GT 170 εμένα από "διαίσθηση" και με βάση τις φωτό "μου ψιλοάρεσε" -αν και οριακό από ηλικία (4ετίας)- αλλά με ένα 9.800άρι άντε 10.000αρο € το "τσίμπησες"! δες το αλλά τσέκαρε πέρα από μηχανική κατάσταση πόσο "δεμένο" είναι! το μόνο που με "πονηρεύει" είναι οι 18''άρες από GTI (μήπως είχε πρόγραμμα, το οποίο τώρα που το πουλάει το 'χει "βγάλει"). Με μια προσεκτική βόλτα, παρατήρηση για "περίεργους" ήχους σε σανζμάν (κυρίως συχρονιζέ :shifty: ) και ήχους κινητήρα, με λίγη εμπειρία και έλεγχο εγκεφάλου με Vag-com αντιπροσωπείας για "ίχνος reflash", καταλαβαίνεις αν έχει "υποφέρει" ή απλά το είχε μερακλής.

και να συμπληρωσω και κανενα προβληματακι να του βγαλει δυσκολα θα φτασει τα 20+ χιλιαρικα του καινουργιου :p
Link to comment
Share on other sites

χαχαχα!!!Πιο κατατοπιστικος κ λεπτομερης δεν θα μπορουσες να'σουν φιλε μου :thumbsup2: επειδη ειμαι σκραπας λιγο στη μηχανικη θα τυπωσω το σχολιο σου να το δωσω στα καταλληλα χερια!!!

το'χω ηδη κοιταξει φιλε μου!!!αλλα με προβληματιζουν τα πολυ λιγα χλμ του!!Μου χουν πει να προσεχω τις μαντρες γιατι τα πειραζουν πολυ..οποτε κοιταω περισσοτερο ιδιωτες!!καλα δε κανω?

Tα χλμ πλεον τα πειραζουν και οι ιδιωτες, λιγο να ψαχτει κανεις θα βρει την ακρη να το κανει.ο καλυτερος τροπος ειναι να υπαρχει βιβλιο σερβις απο αντιπροσωπεια.Μονο εκει μπορεις να εισαι 100% σιγουρος οτι δεν εχουν πειραχτει.

Link to comment
Share on other sites

Υπομονη και Υπομονη φιλε μοΥ σοΥ εΥχομαι γιατι χρειαζεται για να βρεις καλο μεταχειρισμενο αΥτοκινητο!βασικο να εχει βιβλιο service απο την αντιπροσωπεια αλλιως ΜηΝ το παιρνεις οτι και να ειναι!επισης περα απο τα μηχανικα ποΥ πρεπει να κοιταξεις εξοχΥνιστικα, αναγκαιο να το δει φανοποιος γαι τΥχον τρακαρισμα!

Link to comment
Share on other sites

Επειδη προσφατα πηρα μεταχειρισμενο 5 αρι στα 122 αλογα εχω να σου πω τα εξης: αν ειναι να παρεις μεταχειρισμενο παρτο απο γνωστο, αν γινεται. Αν οχι, ειναι ρισκο. Οι μαντρες ( οι πιο πολλες) γυρνουν τα χιλιομετρα. Μονο με το βιβλιο σερβις στο χερι και γυρνωντας τα συνεργεια που εγινε το σερβις μπορεις να σιγουρευτεις για τα χιλιομετρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.