Jump to content
freak107

Προβλημα Με Kompressor?

Recommended Posts

Παιδια καλησπερα

Εχω ενα golf v με custom προγραμμα, 200dp,forge intake,s3 intercooler,forge diversion valve (την κλειστου τυπου)

και τωρα τελευταια απο 1800-2400 το αμαξι μου κανει κατι σαν κοψιμο

Δηλαδη αν το πατησεις χαλαρα το καταλαβαινεις γιατι σαν να σου κοβει το αμαξι και ακουεις και ενα περιεργο σφυριγμα σαν και υπαρχει καπου διαρροη και χανεις αερα

Απο πιεσεις και με vag-com αλλα και απο το μπαρομετρο ολα κομπλε

Κανενα σφαλμα στο vag com

Το αμαξι εχει το προγραμμα αυτο εδω και σχεδον 6 μηνες

Το αμαξι εχει περασει και απο revo αλλα και απο αλλο custom προγραμμα

τωρα ειναι στα 51000km και προγμαμμα εχει (ολα τα διαφορετικα) απο τις 25000km

Τι μου λετε να κοιταξω ρε παιδια? Οπτικα και ακουστικα περι μηχανης τιποτα δεν διακρινεται

Αλλα σας λεω. Το δισταγμα στο ευρος αυτο των στροφων ειναι αρκετα αισθητο

Οτι ξερετε θα με βοηθουσε παρα πολυ

Ευχαριστω

Κωστας

Link to comment
Share on other sites

Ξεχασα να αναφερω πως ειχα αλλαξει ν75 και ν249 (σχαστρα) ουτε 10000km προηγουμενως. Μπορει και λιγοτερο

Απλα πριν ενα μηνα αλλαξα τη σχαστρα και εβαλα του κλειστου τυπου της forge

Λετε να ειναι ν75 παλι???

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και παλι παιδια

Το αμαξι αποψε κομπιαζε απο τις 1500 στροφες. Ισχυει ακομα το σεναριο ν75?

ευχαριστω

ν75 τοσο χαμηλα οχι μαλλον ετοιμαζει καποιον πολλαπλασιαστη αν δεν αναψει το check το διαγνωστικο δεν δειχνη τιποτα
Link to comment
Share on other sites

Πολλαπλασιαστη?

Το θεμα ειναι πως καποτε κομπιαζει στις 1500 καποτε στις 2000 ...

Και οταν κομπιασει το καταλαβαινεις πως δεν δινει το φουλ (συνεχιζει να δινει ομως) και επισης ακουγεται αυτος ο ηχος-θορυβος σαν να ξεφυσαει απο καπου

Επισης οταν παρουσιαστει το προβλημα το αμαξι οπως ειχα παρατηρησει ψες, μενει κατω απο το 0 (μπαρομετρο). Παει στις κανονικες πιεσεις μονο αν δωσεις φουλ γκαζια...

Link to comment
Share on other sites

κοιταξε το σολινακι που ειναι διπλα στην σκαστρα αν ειναι τρυπιο..........αυτο που κουμπωνη στην πλαστικη την σολινα που παει στην τουρμπινα.αν δεν ειναι αυτο κοιταξε ολο το κυκλομα του αερα απο καποιο κολαρο χανης πιεση.

Link to comment
Share on other sites

τα εχω ηδη κοιταξει αυτα φιλε.δεν ειναι αυτο το προβλημα

Ενας δευτερος ελεγχος ομως θα γινει το Σαβ/κο μηπως και βρισκεται εκει το προβλημα

Το θεμα ειναι πως δεν το κανει παντοτε.Δηλαδη 100% σε καθε πατημα

Το κανει τις πλειστες φορες που ανοιγεις χαλαρα και προοδευτικα το γκαζι σε 1η, 2η και 3η σχεση

Link to comment
Share on other sites

τα εχω ηδη κοιταξει αυτα φιλε.δεν ειναι αυτο το προβλημα

Ενας δευτερος ελεγχος ομως θα γινει το Σαβ/κο μηπως και βρισκεται εκει το προβλημα

Το θεμα ειναι πως δεν το κανει παντοτε.Δηλαδη 100% σε καθε πατημα

Το κανει τις πλειστες φορες που ανοιγεις χαλαρα και προοδευτικα το γκαζι σε 1η, 2η και 3η σχεση

μαθε ρε φιλε και πες να ξερουμε καλη τυχη.αλλα μαλλον πολαπλασιαστης η ν75 ειναι!

μπορει να φταει η σκαστρα?

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Πολλαπλασιαστη?

Το θεμα ειναι πως καποτε κομπιαζει στις 1500 καποτε στις 2000 ...

Και οταν κομπιασει το καταλαβαινεις πως δεν δινει το φουλ (συνεχιζει να δινει ομως) και επισης ακουγεται αυτος ο ηχος-θορυβος σαν να ξεφυσαει απο καπου

Επισης οταν παρουσιαστει το προβλημα το αμαξι οπως ειχα παρατηρησει ψες, μενει κατω απο το 0 (μπαρομετρο). Παει στις κανονικες πιεσεις μονο αν δωσεις φουλ γκαζια...

αμα μενει το μπαρομετρο κατω απο το 0 οπωσ λεσ πολυ πιθανον να θελει βαλβιδα υποπιεσησ
Link to comment
Share on other sites

Μπορει να τα εχει παιξει ή να ειναι στα τελευταια της η αντλια νερου(η οποια εχει διπλη λειτουργια), κατι που το ενισχυει και τα χιλιομετρα που εισαι...

Συνηθως βγαζει εντονο θορυβο αλλα εχει εμφανισει και κοψιματα στο φασμα λειτουργιας του κομπρεσορα.

Κοιταξε την παντως...

Κομπλαρει ο κομπρεσορας κανονικα? Ακουγεται το κλακ κλακ?

Edited by ilias1.4tsi
Link to comment
Share on other sites

Κλακ κλακ δεν ακουσα μεχρι τωρα

Αυτο που ακουω μονο ειναι το φσσσσ οπως εξηγησα παραπανω

Αν πατησεις γκαζι στο αμαξι δεν το πολυ καταλαβαινεις

Αν ομως πας χαλαρα και οδηγας ηρεμα τοτε ειναι εντονο

Για παραδειγμα μετα απο ανεβοκατεβασμα σε σαμαρακι με 2η σχεση, οταν φευγω απο τις 1500 στροφες χαλαρα μεχρι τις 3000 για να παω σε 3η σχεση, το φσσσ ειναι εντονο, το αμαξι δενει αλλα καταλαβαινεις πως καποιος σε κραταει και δεν δινει το φουλ

Link to comment
Share on other sites

φιλε σηγουρα χανεις απο καπου πιεση.........αν δεν ειναι αυτο που σου ειπα τοτε κοιταξε αν εχεις ραγισμενη τουρμπινα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπέρες

επανερχομαι χωρίς να εχω βρει το πρόβλημα

Μια ερωτηση... Στο φάσμα που δουλευει ο κομπρέσορας, 1500-2000 ποια βαλβιδα κραταει πίεση?

Παρεπιπτόντως το αμαξι ειχε παει στην αντιπροσωπεια για 3 μερες παρακαλώ και η απαντηση ηταν

'' Το αμαξι δεν εχει κάτι και ουτε μας εκανε κατι παρόμοιο μ αυτο που μας ανεφερες...''

Ειμαι απεγνωσμένος...

Η βαλβιδα υποπιεσης ποια είναι? (κωδικό εχει κανεις?)

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Και κατι αλλο παιδια...

Οταν το αμαξι κανει cold start ποια βαλβιδα κραταει σταθερη υποπίεση?

Γιατι σε εμενα παει λιγο παρακατω απο το 0 και μετα ξεφυσαει περιεργα.

Σταθερη δεν πρεπει να ειναι η υποπιεση στο cold start?

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις vag com υπαρχει ενα καναλι που δειχνει ποσο της % δινει εντολη η ν75.ριξε μια ματια αφου εχεις προγραμμα πρεπει να δινει πανω απο 90% με τερμα γκαζι!επειτα και αυτο με την αντλια το εχω ακουσει να συμβαινει!ελπιζω να μν ειναι τιποτα σοβαρο...

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.