freak107 Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Παιδια καλησπερα Εχω ενα golf v με custom προγραμμα, 200dp,forge intake,s3 intercooler,forge diversion valve (την κλειστου τυπου) και τωρα τελευταια απο 1800-2400 το αμαξι μου κανει κατι σαν κοψιμο Δηλαδη αν το πατησεις χαλαρα το καταλαβαινεις γιατι σαν να σου κοβει το αμαξι και ακουεις και ενα περιεργο σφυριγμα σαν και υπαρχει καπου διαρροη και χανεις αερα Απο πιεσεις και με vag-com αλλα και απο το μπαρομετρο ολα κομπλε Κανενα σφαλμα στο vag com Το αμαξι εχει το προγραμμα αυτο εδω και σχεδον 6 μηνες Το αμαξι εχει περασει και απο revo αλλα και απο αλλο custom προγραμμα τωρα ειναι στα 51000km και προγμαμμα εχει (ολα τα διαφορετικα) απο τις 25000km Τι μου λετε να κοιταξω ρε παιδια? Οπτικα και ακουστικα περι μηχανης τιποτα δεν διακρινεται Αλλα σας λεω. Το δισταγμα στο ευρος αυτο των στροφων ειναι αρκετα αισθητο Οτι ξερετε θα με βοηθουσε παρα πολυ Ευχαριστω Κωστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 μήπως Ν75? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted November 16, 2011 Author Report Share Posted November 16, 2011 Ξεχασα να αναφερω πως ειχα αλλαξει ν75 και ν249 (σχαστρα) ουτε 10000km προηγουμενως. Μπορει και λιγοτερο Απλα πριν ενα μηνα αλλαξα τη σχαστρα και εβαλα του κλειστου τυπου της forge Λετε να ειναι ν75 παλι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 μπορεί εάν σου είχαν βάλει την παλιά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted November 16, 2011 Author Report Share Posted November 16, 2011 Καλησπερα και παλι παιδια Το αμαξι αποψε κομπιαζε απο τις 1500 στροφες. Ισχυει ακομα το σεναριο ν75? ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 Καλησπερα και παλι παιδια Το αμαξι αποψε κομπιαζε απο τις 1500 στροφες. Ισχυει ακομα το σεναριο ν75? ευχαριστω ν75 τοσο χαμηλα οχι μαλλον ετοιμαζει καποιον πολλαπλασιαστη αν δεν αναψει το check το διαγνωστικο δεν δειχνη τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted November 17, 2011 Author Report Share Posted November 17, 2011 Πολλαπλασιαστη? Το θεμα ειναι πως καποτε κομπιαζει στις 1500 καποτε στις 2000 ... Και οταν κομπιασει το καταλαβαινεις πως δεν δινει το φουλ (συνεχιζει να δινει ομως) και επισης ακουγεται αυτος ο ηχος-θορυβος σαν να ξεφυσαει απο καπου Επισης οταν παρουσιαστει το προβλημα το αμαξι οπως ειχα παρατηρησει ψες, μενει κατω απο το 0 (μπαρομετρο). Παει στις κανονικες πιεσεις μονο αν δωσεις φουλ γκαζια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 κοιταξε το σολινακι που ειναι διπλα στην σκαστρα αν ειναι τρυπιο..........αυτο που κουμπωνη στην πλαστικη την σολινα που παει στην τουρμπινα.αν δεν ειναι αυτο κοιταξε ολο το κυκλομα του αερα απο καποιο κολαρο χανης πιεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted November 17, 2011 Author Report Share Posted November 17, 2011 τα εχω ηδη κοιταξει αυτα φιλε.δεν ειναι αυτο το προβλημα Ενας δευτερος ελεγχος ομως θα γινει το Σαβ/κο μηπως και βρισκεται εκει το προβλημα Το θεμα ειναι πως δεν το κανει παντοτε.Δηλαδη 100% σε καθε πατημα Το κανει τις πλειστες φορες που ανοιγεις χαλαρα και προοδευτικα το γκαζι σε 1η, 2η και 3η σχεση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 (edited) τα εχω ηδη κοιταξει αυτα φιλε.δεν ειναι αυτο το προβλημα Ενας δευτερος ελεγχος ομως θα γινει το Σαβ/κο μηπως και βρισκεται εκει το προβλημα Το θεμα ειναι πως δεν το κανει παντοτε.Δηλαδη 100% σε καθε πατημα Το κανει τις πλειστες φορες που ανοιγεις χαλαρα και προοδευτικα το γκαζι σε 1η, 2η και 3η σχεση μαθε ρε φιλε και πες να ξερουμε καλη τυχη.αλλα μαλλον πολαπλασιαστης η ν75 ειναι!μπορει να φταει η σκαστρα? Edited November 17, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 Πολλαπλασιαστη? Το θεμα ειναι πως καποτε κομπιαζει στις 1500 καποτε στις 2000 ... Και οταν κομπιασει το καταλαβαινεις πως δεν δινει το φουλ (συνεχιζει να δινει ομως) και επισης ακουγεται αυτος ο ηχος-θορυβος σαν να ξεφυσαει απο καπου Επισης οταν παρουσιαστει το προβλημα το αμαξι οπως ειχα παρατηρησει ψες, μενει κατω απο το 0 (μπαρομετρο). Παει στις κανονικες πιεσεις μονο αν δωσεις φουλ γκαζια... αμα μενει το μπαρομετρο κατω απο το 0 οπωσ λεσ πολυ πιθανον να θελει βαλβιδα υποπιεσησ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias1.4tsi Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 (edited) Μπορει να τα εχει παιξει ή να ειναι στα τελευταια της η αντλια νερου(η οποια εχει διπλη λειτουργια), κατι που το ενισχυει και τα χιλιομετρα που εισαι... Συνηθως βγαζει εντονο θορυβο αλλα εχει εμφανισει και κοψιματα στο φασμα λειτουργιας του κομπρεσορα. Κοιταξε την παντως... Κομπλαρει ο κομπρεσορας κανονικα? Ακουγεται το κλακ κλακ? Edited November 17, 2011 by ilias1.4tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted November 18, 2011 Author Report Share Posted November 18, 2011 Κλακ κλακ δεν ακουσα μεχρι τωρα Αυτο που ακουω μονο ειναι το φσσσσ οπως εξηγησα παραπανω Αν πατησεις γκαζι στο αμαξι δεν το πολυ καταλαβαινεις Αν ομως πας χαλαρα και οδηγας ηρεμα τοτε ειναι εντονο Για παραδειγμα μετα απο ανεβοκατεβασμα σε σαμαρακι με 2η σχεση, οταν φευγω απο τις 1500 στροφες χαλαρα μεχρι τις 3000 για να παω σε 3η σχεση, το φσσσ ειναι εντονο, το αμαξι δενει αλλα καταλαβαινεις πως καποιος σε κραταει και δεν δινει το φουλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 φιλε σηγουρα χανεις απο καπου πιεση.........αν δεν ειναι αυτο που σου ειπα τοτε κοιταξε αν εχεις ραγισμενη τουρμπινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted December 21, 2011 Author Report Share Posted December 21, 2011 παιδια καλησπέρες επανερχομαι χωρίς να εχω βρει το πρόβλημα Μια ερωτηση... Στο φάσμα που δουλευει ο κομπρέσορας, 1500-2000 ποια βαλβιδα κραταει πίεση? Παρεπιπτόντως το αμαξι ειχε παει στην αντιπροσωπεια για 3 μερες παρακαλώ και η απαντηση ηταν '' Το αμαξι δεν εχει κάτι και ουτε μας εκανε κατι παρόμοιο μ αυτο που μας ανεφερες...'' Ειμαι απεγνωσμένος... Η βαλβιδα υποπιεσης ποια είναι? (κωδικό εχει κανεις?) ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted December 28, 2011 Author Report Share Posted December 28, 2011 Και κατι αλλο παιδια... Οταν το αμαξι κανει cold start ποια βαλβιδα κραταει σταθερη υποπίεση? Γιατι σε εμενα παει λιγο παρακατω απο το 0 και μετα ξεφυσαει περιεργα. Σταθερη δεν πρεπει να ειναι η υποπιεση στο cold start? Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted December 28, 2011 Report Share Posted December 28, 2011 (edited) αν εχεις vag com υπαρχει ενα καναλι που δειχνει ποσο της % δινει εντολη η ν75.ριξε μια ματια αφου εχεις προγραμμα πρεπει να δινει πανω απο 90% με τερμα γκαζι!επειτα και αυτο με την αντλια το εχω ακουσει να συμβαινει!ελπιζω να μν ειναι τιποτα σοβαρο... Edited December 28, 2011 by themisSs13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...