mike21 Posted November 17, 2011 Report Posted November 17, 2011 Έριξα ένα καθαριστικό κινητήρα σε γεμάτο ρεζερβουάρ και μετά από κάποια Km είχα κοψίματα τρελά.. Μου έβγαλε 2 φορές Ν276 αντλία υψηλής στο διαγνωστικό. Μετά από ψάξιμο λίγο στο Internet διάβασα ότι με τέτοια προϊόντα καλό θα ήταν νωρίτερα να αλλάζεται το φίλτρο βενζίνης για να μην πάνε σκουπιδάκια στο μοτέρ.. Θέλω να ρωτήσω αν είχε κανείς τίποτα παρόμοιο και βασικά αν ΠΑΙΖΕΙ η αντλία μου να έχει πάθει ζημιά από κάτι τέτοιο Τα φώτα σας... Quote
nikoskallithea Posted November 17, 2011 Report Posted November 17, 2011 Τι ηθελες να καθαρισεις? Quote
Billgr4 Posted November 17, 2011 Report Posted November 17, 2011 To αυτοκινητο γενικως.. χαχαχα Γεια σου ρε Μαικ με τα πειραματα σου..... Αληθεια, ποιο προϊον χρησιμοποιησες; Quote
georgek7 Posted November 17, 2011 Report Posted November 17, 2011 πιστευω οτι το καθαριστικο ηταν τυχαιο γεγονοσ...χρισιμοποιω καθε 2 μηνες ενα μπουκαλι και κανενα προβλημα.οσο για το φιλτρο ισα ισα πρεπει να το αλλαξεισ μετα την χρισιμοπποιηση του προιοντως και οχι πριν. διοτι ετσι θα ηθελε και παλι αλλαγη το καιουριο για τυχον υπολοιπα λογω του προιοντος!!!! Quote
Stoilas Posted November 18, 2011 Report Posted November 18, 2011 Τι ηθελες να καθαρισεις? Τις ζάντες Quote
muscarius Posted November 18, 2011 Report Posted November 18, 2011 Ναι ρε φιλε οντως δεν χρειαζεται να βαζουμε τετοια πραγματα στο μοτερ, εκτος απο λιγα καλα "ψαγμενα" προιοντα... Quote
Stoilas Posted November 18, 2011 Report Posted November 18, 2011 Φίλε Νίκο από την Καλλιθέα, γιατί αρπάζεσαι, ποιός σε έβρισε βραδιάτικο?! Quote
alekos-tsi Posted November 21, 2011 Report Posted November 21, 2011 γενικα ειναι καλο να χρησιμοποιουμε τετοια καθαριστικα? κανουν δουλεια? μια φορα εχω βαλει εγω προσωπικα και δεν ειδα μια διαφορα...βεβαια μπορει οντως να καθαρισε 'κατι'. αυτο που χα παρει εγω ηταν της STP νομιζω και ελεγε καθαριμος μπεκ,βαλβιδες κτλ... Quote
Symearg Posted November 21, 2011 Report Posted November 21, 2011 (edited) Καλησπέρα σε όλους! Θυμάμαι το '95 πήρα το Polo 1.4 (MPI) - το πρώτο μου καινούριο αυτοκίνητο. Μετά τις 20.000 χλμ άρχισα να χρησιμοποιώ τέτοια καθαριστικά/συντηρητικά του συστήματος τροφοδοσίας. Ένα μπουκάλι σε γεμάτο ρεζερβουάρ μια φορά κάθε 10.000 χλμ (συνήθως STP) χωρίς ενδιάμεσο γέμισμα για να μην χαλάσει η αναλογία. Στο service των 60.000 θυμάμαι που με πήραν τηλέφωνο (μαμά vw) να μου πουν οτι έπρεπε να γίνει μια έξτρα εργασία (να καθαρίσουν την πεταλούδα του γκαζιού) πράγμα που έγινε. Μου είχαν δείξει και τα υπολείματα που έβγαλαν λέγοντας μου οτι ήταν περισσότερα από το μέσο όρο που έβλεπαν συνήθως... Επιπλέον, λόγω κακής ποιότητας βενζίνης μου είπαν οτι σύντομα θα χρειαζόμουν συντήρηση ή αντικατάσταση στα μπεκ, κάτι που έγινε 15.000 χλμ. αργότερα. Άρα? Το αστείο της υπόθεσης: ακόμα μέχρι σήμερα βάζω κανένα που και που στο Caddy ! Edited November 21, 2011 by symearg caddy Quote
playmaker Posted November 22, 2011 Report Posted November 22, 2011 Παντως εκανες οικονομια στο καυσιμο με αυτο το σκευασμα γιατι μετα το προβλημα κουνας λιγοτερο το αμαξι ;D Quote
mike21 Posted November 28, 2011 Author Report Posted November 28, 2011 Παιδιά άλλαξα φίλτρο βενζίνης και έστρωσε όλα εντάξει είναι και από σφάλματα και στο δρόμο ( έτσι δείχνουν τουλάχιστον ) Quote
DIMIV Posted November 28, 2011 Report Posted November 28, 2011 είχες καιρό να το αλλάξεις ,εννοώ πόσα χλμ ; Quote
mike21 Posted November 28, 2011 Author Report Posted November 28, 2011 είχα γύρω στα 15.000 να το αλλάξω. Συνήθως στα 20 το άλλαζα αλλά ποτέ πρώτη φορά μου συνέβη τέτοιο θέμα με το φίλτρο. Ίσως να'ναι και το καθαριστικό μου είπαν που καθάρισε και σταμάτησαν τα σκουπιδάκια και οι βρωμιές εκεί. Quote
svouras Posted November 28, 2011 Report Posted November 28, 2011 μιας και ειμαι πολυ ψειρας με το αμαξι και λιιιιιιγο δυσπιστος πηρα την αποφαση να βαλω και εγω καθαριστικο. (ενισχυτικο βενζινης- καθαριστικο για μπεκ κλπ) στο ρεζερβουαρ το εχω εδω και μια εβδομαδα και δεν εγραψα τοσες μερες επιτηδες για να δω τι αντιδρασεις θα ειχα στο μοτερ........ λοιπον εχουμε και λεμε, - καλυτερη αποκριση στο γκαζι, μην φανταστειτε τρεληηηη διαφορα, αλλα αισθητη παντως ειναι (φοραω και μεγαλο μεγεθος παππουτσιου βλεπετε ), - ο κινητηρας <<τραβαει καλυτερα>> - παρατηρησα μια ελαχιστη προς το καλυτερο καταναλωση καυσιμου δεν ειναι απο τα γνωστα που κυκλοφορουν στα πρατηρια βενζινης, το αγορασα απο το συνεργειο που παω το αμαξι για να κανω τα service του, δυστυχως ονομα δεν θυμαμαι (ειχα το μυαλο μου αλλου :whistling: ) και παντοτε με γεματο το ρεζερβουαρ...μην εχουμε και τπτ :bye: μοτερακι!!!! Quote