Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
golf_v

Golf 5 Fsi - Αισθητηρας Nox, Λαμπακι Epc [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Φίλοι γεία σας μου μου άναψε το πορτοκαλί λαμπάκι με το σχέδιο της μηχανής όταν έβαλα εμπρός την μηχανή και παρέμεινε αναμένο. Το πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο μή εξουσιοδοτημένο γιατί ήταν κλειστά η vw το έβαλε στο διαγνωστικό και το έσβησε μου είπε ότι ήταν ένας αισθητήρας της εξάτμισης. Τώρα βέβαια δεν ξαναάναψε τι γίνεται υπάρχει πρόβλημα έχει τύχη σε κάποιον άλλο. το αυτοκίνητο είναι golf 1.6 fsi. Βενζίνη βάζω μόνο 100 οκτάνια. Να φταίει η ποιότητα βενζίνης?

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φίλοι γεία σας μου μου άναψε το πορτοκαλί λαμπάκι με το σχέδιο της μηχανής όταν έβαλα εμπρός την μηχανή και παρέμεινε αναμένο. Το πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο μή εξουσιοδοτημένο γιατί ήταν κλειστά η vw το έβαλε στο διαγνωστικό και το έσβησε μου είπε ότι ήταν ένας αισθητήρας της εξάτμισης. Τώρα βέβαια δεν ξαναάναψε τι γίνεται υπάρχει πρόβλημα έχει τύχη σε κάποιον άλλο. το αυτοκίνητο είναι golf 1.6 fsi. Βενζίνη βάζω μόνο 100 οκτάνια. Να φταίει η ποιότητα βενζίνης?

File kalispera,

Sto Golf4 pou eixa moy eixe anapsei kai emena. to esbhsan 3 me 4 fores alla ksananabe.

Os pou sto telos mou allaksen ton ais8hthra ths eksatmhshs.

An sou anapsei pali pigene se ena service na sou to allaksoun giati an to sbisoun 8a ksananapsei pali. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο λαμδα σου ειναι λογικα..

αν σου το ξαναβγαλει παντως πηγαινε στην αντιπροσωπεια οσο εισαι στην εγγυηση γιατι ειναι πολυ ακριβος,δε θελεις να σαι εκτος οταν στο κανει πιστεψε με..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο πεντάρι του πατέρα μου σε ίδια περίπτωση,ήταν και οι δύο αισθητήρες(λάμδα και μονοξιδίου αν δεν κάνω λάθος). Σύνολο ζημιάς 700 ευρώ. Από κακή βενζίνη είπαν,αλλά δεν το πιστεύω. thumbsdown.gif

Ευτυχώς το αμάξι ήταν στην εγγύηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα πάλι ότι ανεβάσω στροφές πάνω από 6.000 με 3η ή 4η (5η είναι σχεδόν αδύνατο να φτάσω τόσο ψηλά εκτός αν βρω άδεια εθνική και κατηφόρα που δεν είναι εύκολο, 6η δεν το συζητώ) "πνίγεται" ο κινητήρας και αναβοσβήνει το Check Engine. Μόλις βάλω την επόμενη ταχύτητα "καθαρίζει" και σβήνει το Check Engine (δηλ. μόλις πέσουν οι στροφές).

Καμιά φορά το κάνει και στην 2α. Άλλες πάλι φορές δεν το κάνει στην 3η.

100αρα βενζίνη πάντα (φυσικά αν είναι νοθευμένη με απλή δεν μπορώ να το ξέρω).

Έχει συμβεί σε κανένα αυτό? Μου είπαν για βενζίνη αλλά δεν το πολυπιστεύω.

Edited by Menios

Share this post


Link to post
Share on other sites

πρωτη φορα ακουω για τετοιο προβλημα..

δε το πηγες στην αντιπροσωπεια να το κοιταξουν?

προφανως κοφτη στις 6500 εχεις ετσι?16ρι εχεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι 1.6 FSI. Ο κόφτης είναι παραπάνω (6.700 περίπου).

Σε τηλεφωνική επικοινωνία 2 εξουσιοδοτημένα μου είπαν να το πάω.

Ένας συνάδελφος που ρώτησε φίλο του μηχανικό του είπε για κακή βενζίνη και ο πωλητής (τον πέτυχα τυχαία στον δρόμο) που μου το πούλησε μου είπε κι αυτός το ίδιο.

Εμένα το μυαλό μου πάει σε διάφορα.

Προσφέρθηκε ο Τσακουλιέρης όταν μου το κάνει, να πάω αμέσως να το βάλει στο vagcom να δούμε τι θα βγάλει, ώστε να μην μου πουν καμία π@π@ριά σε εξουσιοδοτημένο (είναι μέσα στην εγγύηση)

Edited by Menios

Share this post


Link to post
Share on other sites

η βενζινη δε νομιζω να φταιει τουλαχιστον οταν εφταιγε σε μενα το κουμπι ηταν μονιμως αναμενο ασχετως στροφων..

δε νομιζω να εχει σχεση οτι σε κεινο το φασμα στροφων καταναλωνει περισσοτερη γι αυτο κ αναβει το λαμπακι.

ουτε ο αισθητηρας nox ειναι γιατι εφοσον ειχε η βενζινη σου υψηλη περιεκτοκοτητα σε θειο θα ηταν συνεχεια αναμμενο.

οποτε κανε μια βολτα απο την αντιπροσωπεια(εφοσον εισαι σε εγγυηση) η σε συνεργειο tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

OUNKA το έκανα edit, την ώρα που έγραφες.

Συμφωνώ μαζί σου. Γενικά κάτι δεν πάει καλά στα πολλά χλμ.

Μπορεί να είναι και κάτι απλό, π.χ. αλλαγή φίλτρου αέρα (να έχει μπουκώσει) ή φίλτρου βεζίνης.

Δυστυχώς δεν ξέρω πως βγαίνει το φίλτρο αέρα στο Golf V να του έριχνα μια ματιά.

Το κακό με τα εξουσιοδοτημένα είναι ότι δεν είναι ανοικτά Σάββατα οπότε θα πρέπει να πάρω άδεια από την δουλειά αλλά κι αυτό δεν είναι τόσο εύκολο.

Edited by Menios

Share this post


Link to post
Share on other sites

ανοιξτε το βιβλιο του κατασκευαστη και δειτε...νομιζω οταν αναβοσβηνει ειναι διαφορετικη βλαβη...φιλε μου αν σου αναβει στις πολλες στροφες μπορει να ναι και πολλαπλασιαστης...

εκτος απο το λαμπακι στο board computer τι γραφει?...π.χ. εμενα εγραφε emissions workshop που σημαινει οτι ηταν απο τις εκπομπες ρυπων που συναιπαγεται κακη διαγνωση του αισθητηρα λ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν αναβοσβήνει είναι σύμφωνα με το βιβλίο κακή ποιότητα καυσαερίων ή μέχρι και καταστροφή του καταλύτη.

Το μυαλό μου έχει πάει και σε πολλαπλασιαστή (γιατί όμως δεν το κάνει στην 1η ή 2α αλλά καμιά φορά στην 3η και συνήθως στην 4η?).

Επίσης το περίεργο είναι ότι στο board δεν εμφανίζεται τίποτα! Την πρώτη φορά το κατάλαβα από το "πνίξιμο" και μετά είδα να αναβοσβήνει το Check Engine.

Στο board computer όλα ΟΚ.

Γενικά πάντως το αμάξι μου δίνει την αίσθηση ότι δεν πάει. Δεν έχω οδηγήσει άλλο 1.6 FSI αλλά σε σχέση με την 156 1.6 που είχα το Golf μου φαίνεται αισθητά πιο αργό.

Είναι πολύ νωχελικό... Ηλεκτρονικό γκάζι είχε και η Alfa, ηλεκτρονικό έχει και το Polo 6n2 75hp της γυναίκας μου. Το Golfάκι καθυστερεί απελπιστικά... :baby:

Τέτοιο lag "τουβλώνοντας" το γκάζι στις ρεπρίζ ουτε Τ63 τουρμπίνα από Scania να φόραγα!!!

Edited by Menios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι Alfa γενικα ομως ειναι και πιο γκαζιαρικα αυτοκινητα.Υπολογισε κιολας οτι τα γερμανικα ειναι και πιο βαρια αυτοκινητα και δεν σου δινουν την αισθηση της ταχυτητας.Αν δεν τα βαλεις διπλα διπλα δεν μπορεις να βαλεις ετσι συμπερασμα.Νομιζω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το καλύτερο είναι για μένα είναι μια φιλική κοντρίτσα με ένα νορμάλ 1.6 FSI και είναι δυνατόν κοντά στα χλμ που έχω (17.300) για να μου φύγει η ιδέα ότι δεν πάει...

Edited by Menios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μπορουσα να σε εξυπηρετησω.Μιλαμε με πμ αν θελεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην το συγκρινεις με την αλφα γιατι εχει γενικα πολυ πιο σπορ ρυθμιση στην αποδοση της.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φίλοι γεία σας μου μου άναψε το πορτοκαλί λαμπάκι με το σχέδιο της μηχανής όταν έβαλα εμπρός την μηχανή και παρέμεινε αναμένο. Το πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο μή εξουσιοδοτημένο γιατί ήταν κλειστά η vw το έβαλε στο διαγνωστικό και το έσβησε μου είπε ότι ήταν ένας αισθητήρας της εξάτμισης. Τώρα βέβαια δεν ξαναάναψε τι γίνεται υπάρχει πρόβλημα έχει τύχη σε κάποιον άλλο. το αυτοκίνητο είναι golf 1.6 fsi. Βενζίνη βάζω μόνο 100 οκτάνια. Να φταίει η ποιότητα βενζίνης?

ναι φιλε μου φταει η βενζινη δυστυχως,να βαζεις μονο 100 οκτανια κ μαλλον εχει προβλημα ο αισθητηρας ΝΟΧ ,θελει αλλαγη,πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Creat0r

Εγώ να ρωτήσω κάτι αφελές, γιατί μου άναψε και στον πατέρα μου μια από αυτές τις μέρες και του είπα να πάει απλά να το σβήσει...

Ο οποισδήποτε αισθητήρας υποτίθεται ότι κάνει διάγνωση ότι κάτι δεν πάει καλά...

κοινός μετράει κάτι παραπάνω από τα όρια τα οποια του έχουν πει ότι πρέπει να ανέχεται...(είτε αυτό είναι κιλά, θερμοκρασία,πεπόνια,καυσαέρια,οξυγόνο κτλ.)

και όταν γίνεται αυτό μας το λέει.

Όλα καλά μέχρι εδώ...

Μετά εμείς γιατί πρέπει να αλλάξουμε τον αισθητήρα??????

δηλαδή εγω πάρω την πίεση σε έναν ασθενή και βρω ότι έχει 16 αντί για 12 πρέπει να πετάξω το πιεσόμετρο μετά????

Sorry αν ακούγεται γελοία η ερώτηση αλλα πραγματικά θα ήθελα μια τεκμηριωμένη απάντηση για να καταλάβω κι εγώ τι παίζει....

Edited by Creat0r

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εγώ να ρωτήσω κάτι αφελές, γιατί μου άναψε και στον πατέρα μου μια από αυτές τις μέρες και του είπα να πάει απλά να το σβήσει...

Ο οποισδήποτε αισθητήρας υποτίθεται ότι κάνει διάγνωση ότι κάτι δεν πάει καλά...

κοινός μετράει κάτι παραπάνω από τα όρια τα οποια του έχουν πει ότι πρέπει να ανέχεται...(είτε αυτό είναι κιλά, θερμοκρασία,πεπόνια,καυσαέρια,οξυγόνο κτλ.)

και όταν γίνεται αυτό μας το λέει.

Όλα καλά μέχρι εδώ...

Μετά εμείς γιατί πρέπει να αλλάξουμε τον αισθητήρα??????

δηλαδή εγω πάρω την πίεση σε έναν ασθενή και βρω ότι έχει 16 αντί για 12 πρέπει να πετάξω το πιεσόμετρο μετά????

Sorry αν ακούγεται γελοία η ερώτηση αλλα πραγματικά θα ήθελα μια τεκμηριωμένη απάντηση για να καταλάβω κι εγώ τι παίζει....

Δεδιάβασες καλά. Του φίλου του έχει ανάψει το έσβησε και ανάβει ξανά, προφανώς κάποια βλάβη έχει λόγω κακής βενζίνης...

Share this post


Link to post
Share on other sites

υποψην αν εχει νερο μεσα το ρεζερβουαρ δε φευγει!!!

θελει διαλυτικο προσθετικο βενζινης που το διαλυει...στα Shell θα το βρειτε...δεν ειναι ενισχυτικο βενζινης!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνεχίζοντας το ότι η Golfάρα δεν τράβαγε και μου φαινόταν ψόφια.

Καλύτερα που δεν πήγα καμιά φιλική γιατί θα έτρωγα το ξύλο της αρκούδας.

Η κατάσταση επιδεινώθηκε και τελικά κατέληξα στο Παζαρό. Το πήρα μετά από 2 εβδομάδες όπου αλλάχθηκαν:

- Εγκέφαλος

- Αντλία βενζίνης

- 2 πολλαπλασιαστές

- Οι δύο προκαταλύτες

- Καταλύτης

- Φίλτρο βενζίνης

Αν δεν ήταν η εγγύηση με κανένα 2.000ρο θα καθάριζα (αν μου άλλαζαν βέβαια όλα αυτά)

Τώρα το αμάξι είναι μέρα με την νύχτα και το πρόβλημα πρέπει να ήταν εδώ και αρκετό καιρό, απλά έπεφτε η απόδοση σιγά- σιγά.

Edited by Menios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραια λοιπον!Τελος καλο ολα καλα!!

Σου εδωσαν καποια εξηγηση για το που οφειλοταν η βλαβη?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Συνεχίζοντας το ότι η Golfάρα δεν τράβαγε και μου φαινόταν ψόφια.

Καλύτερα που δεν πήγα καμιά φιλική γιατί θα έτρωγα το ξύλο της αρκούδας.

Η κατάσταση επιδεινώθηκε και τελικά κατέληξα στο Παζαρό. Το πήρα μετά από 2 εβδομάδες όπου αλλάχθηκαν:

- Εγκέφαλος

- Αντλία βενζίνης

- 2 πολλαπλασιαστές

- Οι δύο προκαταλύτες

- Καταλύτης

- Φίλτρο βενζίνης

Αν δεν ήταν η εγγύηση με κανένα 2.000ρο θα καθάριζα (αν μου άλλαζαν βέβαια όλα αυτά)

Τώρα το αμάξι είναι μέρα με την νύχτα και το πρόβλημα πρέπει να ήταν εδώ και αρκετό καιρό, απλά έπεφτε η απόδοση σιγά- σιγά.

Τι βενζινη χρησιμοποιουσες??

95αρα ή 100αρα??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κωνσταντίνε η απάντηση ήταν ότι γι' αυτό υπάρχουν οι εγγυήσεις... κι όταν τους είπα ότι καλά άλλα ν' αλλάξουν το μισό αμάξι(???) μου είπαν ούτε λίγο ούτε πολύ ότι το έψαχναν. Δηλ. αλλάζω αυτό - τίποτα, αλλάζω εκείνo τίποτα κλπ.

Στην ουσία μάλλον αυτό που άλλαξαν τελευταίο ήταν ή λέω (και χρεώνω το εργοστάσιο) ότι αλλάζω 10 πράγματα ενώ έχω αλλάξει 2.

Karlos βενζίνη ΜΟΝΟ 100 και μάλιστα σε βενζινάδικο που ξέρω. Τις περισσότερες φορές Ultimate και τις υπόλοιπες σε μια ΕΤΕΚΑ που είναι εγγυημένα ανόθευτη (τον ξέρω και είναι τίμιος).

Edited by Menios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...