player78 Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 service golf VI 60.000 km Για σας εφτασε η δυστηχως η ωρα που θα παω για (ξυρισμα ) το μεγαλο σερβις εκτος τα γνοστα φιλτρα λαδια τι αλλο... ποσα €υρουλακια πρεπη να σκασω..? ενοιτε σε αντιπροσοπια ,,!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Στο V GT μου που τα έκανα εκτός έδωσα: 364€ για τα υλικά (φίλτρα, μπουζί, βαλβολίνες dsg κτλ) ενώ χρειάστηκα έξτρα: φλας καθρέπτη οδηγού, τα 2 σινεμπλόκ μπροστά (έβαλα aftermarket μασίφ) και μια φούσκα, ευθυγράμμιση. Τα παραπάνω μαζί με τα εργατικά πήγαν 215€ με αποδείξεις κανονικά. Οπότε έχουμε ένα σύνολο 579€. Αν δεν έχεις dsg είσαι κάπου 120- Αν δε θέλει σινεμπλόκ ή φούσκα είσαι 50- και 25- από την ευθυγράμμιση. Άρα στην καλύτερη είσαι: 384€. Δεδομένου ότι θα τα κάνεις στην αντιπροσωπεία όμως λογικά θα είσαι πάνω από 400€. .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player78 Posted March 19, 2012 Author Report Share Posted March 19, 2012 posaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Βέβαια τα άλλαξα όλα εκτός από υγρά φρένων & τακάκια. Μπορεί να μη χρειάζεται να τα αλλάξεις όλα εσύ. Εγώ το έκανα και για ψυχολογικούς λόγους μιας και το πήρα μτχ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Το εκανα την Πεμπτη εκτος αντιπροσωπιας: Για τα στανταρ θεματα στα 60Κ χμλ : Εργατικα,μπουζι,φιλτρο βενζινης/αερα: 150e Στην περιπτωση μου ηθελα και τακακια μπρος πισω : 130e Υγρα φρενων δεν εχο κλεισει 3ετια, κ ηταν κ μια χαρα, dsg δεν εχω, σφαλματα το μηχανιμα δεν μου εβγαλε ολα καλα. Ειχα παρει και δικα μου λαδια-φιλτρο λαδιου περιπου 61e. Αμα ημουν και πιο σχολαστικος και ειχα παρει και τα μπουζι ισως γλιτωνα και κατι απο εκει. Φιλτρο καμπινας ηταν πολυ καθαρο και δεν μου το αλλαξε (το ειχα αλλαξει τον Σεπτ.) - και το σημαντικοτερο ειμαι ευχαριστημενος απο την αντιμετωπιση που ειχα. Οποτε αν δεν εχεις καποιο σοβαρο λογο να πας σε αντιπροσωπια, θα σου προτεινα να το πας καπου εξω. Οπως βλεπεις οι εργασιες δεν ειναι κατι το τρομερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Το εκανα την Πεμπτη εκτος αντιπροσωπιας: Για τα στανταρ θεματα στα 60Κ χμλ : Εργατικα,μπουζι,φιλτρο βενζινης/αερα: 150e Στην περιπτωση μου ηθελα και τακακια μπρος πισω : 130e Υγρα φρενων δεν εχο κλεισει 3ετια, κ ηταν κ μια χαρα, dsg δεν εχω, σφαλματα το μηχανιμα δεν μου εβγαλε ολα καλα. Ειχα παρει και δικα μου λαδια-φιλτρο λαδιου περιπου 61e. Αμα ημουν και πιο σχολαστικος και ειχα παρει και τα μπουζι ισως γλιτωνα και κατι απο εκει. Φιλτρο καμπινας ηταν πολυ καθαρο και δεν μου το αλλαξε (το ειχα αλλαξει τον Σεπτ.) - και το σημαντικοτερο ειμαι ευχαριστημενος απο την αντιμετωπιση που ειχα. Οποτε αν δεν εχεις καποιο σοβαρο λογο να πας σε αντιπροσωπια, θα σου προτεινα να το πας καπου εξω. Οπως βλεπεις οι εργασιες δεν ειναι κατι το τρομερο. Μπουζί τι σου βάλανε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Στην περιπτωση μου ηθελα και τακακια μπρος πισω : 130e με τα εργατικά ; όπως και να εχει 130 μπρος πίσω είναι καλη τιμη όταν η αντιπροσωπεία ζητάει 250- εάν θες πες μας που το πήγες ή αν δεν θες να το αναφερεις δημόσια παρακαλώ στείλε μου πμ ευχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player78 Posted March 20, 2012 Author Report Share Posted March 20, 2012 δύστυχος η ευτυχώς έχω την επέκταση εγγύησης και δεν ξέρω αν θα άξιζε να πάω έξω. έχω μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και πιστεύω οτι το γκολαφακι μου το προσέχω ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 (edited) Μπουζί τι σου βάλανε; Τα παλια. NGK PZFR6R αν δεν κανω λαθος.Απ οτι καταλαβα δεν υπαρχουν εξω τα καινουργια (ακομα). με τα εργατικά ; όπως και να εχει 130 μπρος πίσω είναι καλη τιμη όταν η αντιπροσωπεία ζητάει 250- εάν θες πες μας που το πήγες ή αν δεν θες να το αναφερεις δημόσια παρακαλώ στείλε μου πμ ευχ Ναι με 130 ειναι περασμενα (70μπροστα-60πισω αν θυμαμε καλα μου ειπε). Δεν εχω προβλημα να το πω δημοσια.Πηγα στον Ηλια Τσακουλιερη στο Αιγαλεω που πανε πολλα παιδια απο εδω περα. Edited March 21, 2012 by granset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player78 Posted March 28, 2012 Author Report Share Posted March 28, 2012 τελικά πήγα σε αντιπροσωπία με τα δικά μου λαδάκια 15€ το κιλό άρα 60€ για 4 κιλα στην πρώτη αντιπροσωπία που ρώτησα μου είπε απο τηλ 250€ δεν τσίμπησα και πήρα την 2 σε κοντινή πόλη έχουμε και λέμε πολύ καλή εξυπηρέτηση αλλαγή στα υγρα φρένων( σε 2 μίνες κλίνω 3 χρονάκια) με καρτα καυσαερίων μπουζί ,φίλτρο καμπίνας, φίλτρο λαδιού πόσο λέτε?? Τα παλια. NGK PZFR6R αν δεν κανω λαθος.Απ οτι καταλαβα δεν υπαρχουν εξω τα καινουργια (ακομα). Ναι με 130 ειναι περασμενα (70μπροστα-60πισω αν θυμαμε καλα μου ειπε). Δεν εχω προβλημα να το πω δημοσια.Πηγα στον Ηλια Τσακουλιερη στο Αιγαλεω που πανε πολλα παιδια απο εδω περα. για τα μπουζί ήθελα να ρωτήσω τι διάφορα έχουν τα παλιά απο τα καινούρια και αν τα φοράνε όλα τα golf VI επίσης μήπως γνωρίζεις το συριακό νούμερο απο τα καινουρια ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player78 Posted March 28, 2012 Author Report Share Posted March 28, 2012 τελικά πήγα σε αντιπροσωπία με τα δικά μου λαδάκια 15€ το κιλό άρα 60€ για 4 κιλα στην πρώτη αντιπροσωπία που ρώτησα μου είπε απο τηλ 250€ δεν τσίμπησα και πήρα την 2 σε κοντινή πόλη έχουμε και λέμε πολύ καλή εξυπηρέτηση αλλαγή στα υγρα φρένων( σε 2 μίνες κλίνω 3 χρονάκια) με καρτα καυσαερίων μπουζί ,φίλτρο καμπίνας, φίλτρο λαδιού πόσο λέτε?? συνολικά μου πήρε 185€ +60€ τα λαδάκια μου 245€ αν και κάτι μου είπε για την βαταρια το άφησα προς το παρόν μου έβγαλε 55 % δύναμη ?? έχει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Για μπουζι δες εδω: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=49079. Οταν τα αλλαξα εγω δεν υπηρχαν εκτος αντιπροσωπιας τα καινουργια, αλλα και αυτα που ειχα ηταν σε παρα πολυ καλη κατασταση, οποτε δεν με πειραζει που δεν εβαλα τα καινουργια. Τα λαδια σου μου φαινονται λιγο ακριβα. Χωρις να ξερω τι πηρες , απο ιντερνετ θα πηγαινε 12.5 ε το λιτρο αν μιλαμε για Castrol/Mobil. H μπαταρια καλα ειναι συνηθως σε max 4 χρονια παει για αλλαγη. Ειναι και θεμα τυχης ετσι? Εγω εχω την εργοστασιακη ακομη (απο 2009) κ ειναι στο 90%. Σε αλλους κραταει 2 - 3χρονια. Οτι κατσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player78 Posted March 29, 2012 Author Report Share Posted March 29, 2012 από χτες φοράω και εγώ τα ολοκαίνουρια μπουζί NGK PZFR6R8EG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Στα 60Κ δεν αλλάζεις και φίλτρο βενζίνης..; Φίλτρο αέρα δεν άλλαξες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player78 Posted March 29, 2012 Author Report Share Posted March 29, 2012 οχ ναι ρε φίλε ξέχασα να το αναφέρω το φίλτρο βενζίνης το φίλτρο αέρα ηταν καθαρό δεν χρειάστηκε αλλαγή ..! εχει κάποιος ανάλογη εμπειρία ποσο πήγε η λυπητερή ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 30, 2012 Report Share Posted March 30, 2012 τελικά πήγα σε αντιπροσωπία με τα δικά μου λαδάκια 15€ το κιλό άρα 60€ για 4 κιλα στην πρώτη αντιπροσωπία που ρώτησα μου είπε απο τηλ 250€ δεν τσίμπησα και πήρα την 2 σε κοντινή πόλη έχουμε και λέμε πολύ καλή εξυπηρέτηση αλλαγή στα υγρα φρένων( σε 2 μίνες κλίνω 3 χρονάκια) με καρτα καυσαερίων μπουζί ,φίλτρο καμπίνας, φίλτρο λαδιού πόσο λέτε?? Καρτα καυσαεριων γιατι?? 3 χρονια δν το εχει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player78 Posted April 1, 2012 Author Report Share Posted April 1, 2012 Ti esy den exeis bgalei Karta kaysaerion ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 Γειά σας μετά απο πολύ καιρό! Έρχεται ο 4ος χρόνος και η λήξη της εγγύησης οπότε πάω για service/check. Είμαι στα 40.000 και το τελευταίο το έκανα στα 26.000 το 2ο χρόνο. Άρα πρέπει να κάνω ένα μεγάλο μαζί με το τσεκ του 3ου χρόνου. Καθυστέρησα γιατί το κούνησα ελάχιστα. Έχει κανείς ιδέα τί χρειάζεται άλλαγμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 5, 2013 Report Share Posted July 5, 2013 τα γνωστά ,μπουζί (αν δεν έχεις αλλάξει ) φίλτρα ,λα΄δια ,υγρά φρένων και να τσεκάρουν και το παραφλου μήπως θέλει άλλαγμα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Για όλα τα φίλτρα, λάδια και νομίζω υγρά φρένων μου είπαν απο Καρέντα 270 εργασία και υλικά. Αν χρειαστώ και μπουζί πάει περίπου 14.5 το ένα και δε έχουν έξτρα εργατικά. Νομίζω καλούτσικα είναι. Ευτυχώς έχω λάδια και φίλτρο λαδιού που είχα πάρει δικά μου οπότε θα πέσει λίγο το κόστος. Θα το περάσουν και απο ΚΤΕΟ +40 ευρώ και θα πάρω αμάξι αντικατάστασης Α1 1.6 diesel να το κάνω και test drive Πώς σας φαίνεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Φίλε είναι ακριβά ,ψάξου και αλλού ,δεν είναι ανάγκη να πας σε εξουσιοδοτημένο,εγώ πρόσφατα σε συνεργείο που ασχολείτε μόνο με vw group πλήρωσα για (εργασία κ υλικα) : λάδια castrol φιλτρο λαδιου φιλτρο βενζίνης ταπα καρτερ υγρο πλυστικου 112€ και για αλλαγή υγρων φρενων (υλικα κ εργασία ) 35€ το κτεο το περνας και μονος ,δεν είναι τίποτα 15λεπτα δουλεια και τα ιδιωτικά δουλευουν απο πρωι ως βράδυ- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Το πρόβλημά μου είναι ότι είμαι ακόμα εντός εγγύησης (τελευταίο μήνα) οπότε θέλω να κάνουν έναν καλό έλεγχο και δεν έχω καθόλου χρόνο για να ψάχνομαι. Φοβόμουν για πολύ παραπάνω να πώ την αλήθεια. 112+35+φίλτρο αέρα καμπίνας+φίλτρο αέρα κινητήρα να πάει 150-170? Άρα περίπου 100 ευρώ παραπάνω. Ελπίζω να γλιτώσω και κάτι με τα δικά μου λάδια+φίλτρο λαδιών. Όχι ότι μου περισσεύουν αλλά τελευταίο service εντός εγγύησης ήθελα να το δούν αυτοί με αυτό το έξτρα κόστος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 10, 2013 Report Share Posted July 10, 2013 φίλε απλά είσαι σίγουρος ότι θα κάνουν αυτα που πρέπει; προσωπικά δεν έχω πάει ποτέ σε εξουσιοδοτημένο ,παρα μόνο σε εξιδικευμενα συνεργεία όπου είμαι πάντα παρών στις εργασίες που γίνονται 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted July 10, 2013 Report Share Posted July 10, 2013 πηγενε το . το μονο που εχεις να χασεις ειναι 100 ευρω που σαφος και σου περισευουν αφου θες να το πας εκει!... +ουτε σωστη δουλεια κανουν. τα σερβις αυτα που δεν ειναι να πειραχτει κατι απο το εσωτερικο της μηχανης τα κανουν οι χαμαλιδες του συνεργειου, ο αρχιμηχανικος καθετε και πινει φραπεδια! φιλτρα(ολα)+λαδια +ξυδια 170 περσι σε εξουσιοδοτημενο και πουλημα να ριξεις στο αμαξι ειναι τοσο βαλτομενη η αγορα που κοψοχρονιά θα στο παρουν οποτε κοιτα την τσεπη σου τωρα γιατι οι πιο πολλοι σκεφτεστε μηπος και αν χρειαστει να το πουλησω να εχω την σφραγιδα της καρεντα στα σερβις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted July 10, 2013 Report Share Posted July 10, 2013 Συγνώμη ρε παιδιά. Βγάζετε άχρηστη την αντιπροσωπεία που δε γνωρίζετε καν για ποιά μιλάω και μου προτείνετε το τελευταίο service εντός εγγύησης να το πάω σε εξουσιοδοτημένο το οποίο θεωρείται ότι είναι καλύτερο και φθηνότερο? Όλα (3) τα έχω κάνει εκεί οπότε ξέρω τί δουλειά κάνουν και πόσο προσέχουν. Και ναί, κόβουν και αποδείξεις και δεν πηγαινοέρχεσαι γιατί κάτι έκαναν λάθος/ξέχασαν όπως ακούω για διάφορα συνεργεία της περιοχής μου. Και αν θέλεις μπορείς να βλέπεις τί κάνουν. Δηλαδή εμένα δε μου έχουν πεί κάτι. Αγόρασα και τα υπόλοιπα υλικά οπότε θα σας πώ πόσο θα μου βγεί τελικά. Και όχι δε μου περισσεύουν 100 ευρώ όπως και δε μου περισσεύει χρόνος για να τρέχω με τυχόν προβλήματα. Το αμάξι αντικατάστασης και το ΚΤΕΟ που θα περάσουν αυτοί μου γλυτώνει 4 ώρες απο τη ζωή μου παραγωγικής ώρας. Ειδάλλως θα άλλαζα μόνος τα λάδια και τα φίλτρα. Έχω και το καλώδιο για να τσεκάρω προβλήματα εγκεφάλου. Παρόλη την καλή διάθεση που ήρθα να ζητήσω βοήθεια, νιώθω ότι έχετε είτε μίσος με την Καρέντα είτε άλλα συμφέροντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...