giorgos.golf Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Γειά σας παιδιά, έχω το golf 4 το gti, και εδώ και δύο μέρες η πίεση της τουρμπίνας πηγαίνει μέχρι 0,7 bar... το αυτοκίνητο φοράει πρόγραμμα revo και δούλευε σε πίεση 1,3,-1,4 bar... στην αντιπροσωπεία δεν μπόρεσαν να "διαβάσουν" τον εγκέφαλο γιατί η διαδικασία ανάγνωσης σταματάει κάπου στο μέσον και δεν μπορούν λένε να δουν τι συμβαίνει λάθος... μ είπαν μήπως το πρόγραμμα δεν είναι revo, αλλά το αυτοκίνητο έχει revo πρόγραμμα σίγουρα... αντιμετώπισε κάποιος κάτι παρόμοιο?? από αύριο θα αρχίσω να ψάχνω για να δω τι συμβαίνει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 22, 2012 Report Share Posted July 22, 2012 Δες αν κουμπώνει σωστά ο μαφ, Πρέσσαρε όλο το σύστημα πάνω και κάτω για διαρροές υποπίεσης/πίεσης και τσέκαρε την βαλβίδα αναθυμιάσεων άνθρακα είναι μερικές φορές αιτία για περίεργα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted July 22, 2012 Report Share Posted July 22, 2012 και δες μηπως τα εχει παιξει η σκαστρα και χανεις απο εκει χαλουσανε ευκολα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos.golf Posted August 20, 2012 Author Report Share Posted August 20, 2012 telika itan ap tin skastra ontos!!!! euxaristo..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Έβαλες 710Ν ή την ίδια ξανα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos.golf Posted August 24, 2012 Author Report Share Posted August 24, 2012 Πήρα μία μεταχειρισμένη HKS διπλού εμβόλου από έναν φίλο γιατί την πλαστική που φορούσε την άλλαξα πάλι πριν τρεις μήνες και γι' αυτό δεν είχα υποψιαστεί ότι μπορεί να είναι από εκεί... Τώρα από αυτό το θέμα είναι εντάξει. Εδώ και μερικές μέρες όμως έχω άλλο θέμα... Έβαλα υγραέριο και στην αρχή όλα εντάξει, αλλά μερικές φορές η πίεση πηγαίνει μέχρι 0,4 και δεν φουσκώνει παραπάνω.. Αλλάξαμε Ν75 και τα ίδια... Τι άλλο παίζει να είναι??? Βασικά είτε το έχω στην βενζίνη είτε στο υγραέριο το κάνει, αλλά όχι πάντα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted August 24, 2012 Report Share Posted August 24, 2012 Μάλλον φταίει η HKS....σίγουρα σου δουλεύει σωστά με αυτήν την σκάστρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted August 24, 2012 Report Share Posted August 24, 2012 Πήρα μία μεταχειρισμένη HKS διπλού εμβόλου από έναν φίλο γιατί την πλαστική που φορούσε την άλλαξα πάλι πριν τρεις μήνες και γι' αυτό δεν είχα υποψιαστεί ότι μπορεί να είναι από εκεί... Τώρα από αυτό το θέμα είναι εντάξει. Εδώ και μερικές μέρες όμως έχω άλλο θέμα... Έβαλα υγραέριο και στην αρχή όλα εντάξει, αλλά μερικές φορές η πίεση πηγαίνει μέχρι 0,4 και δεν φουσκώνει παραπάνω.. Αλλάξαμε Ν75 και τα ίδια... Τι άλλο παίζει να είναι??? Βασικά είτε το έχω στην βενζίνη είτε στο υγραέριο το κάνει, αλλά όχι πάντα... Μηπως πεφτει σε safemode, μολις δεν ανεβαζει πιεση αν το σβησεις και το ξαναβαλεις μπροστα επανερχετε η πιεση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos.golf Posted August 25, 2012 Author Report Share Posted August 25, 2012 Την HKS την πήρα από ένα παιδί που την είχε πάνω σε Leon Cupra και δούλευε κομπλέ... Απ ότι καταλαβαίνω πρέπει να μπαίνει σε safe mode αλλά και στο διαγνωστικό μας δείχνει την N75, την αλλάξαμε και πάλι τα ίδια.. Αλλά το πρόβλημα δεν το κάνει συνέχεια, γιατί εν κινήσει εκεί που δουλεύει σωστά παρουσιάζεται αυτό, και μετά από κάποιες ώρες μπορεί να επανέλθει κανονικά χωρίς να σβήσω το αυτοκίνητο!!! Οπότε δεν πρέπει να είναι safe mode, γιατί για να επανέλθει από safe mode πρέπει να σβήσει το αυτοκίνητο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaspar Posted September 8, 2012 Report Share Posted September 8, 2012 ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ?ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΙΜΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos.golf Posted December 9, 2012 Author Report Share Posted December 9, 2012 (edited) Παιδιά σορρυ για την καθυστέρηση δεν ξέρω kaspar αν βρήκες τελικά τι ήταν, αλλά σ εμένα ήταν θέμα προγραμματισμού το υγραερίου. Απλά ο μηχανικός που έβαλε το σύστημα προσπάθησε να δώσει όσο λιγότερο υγραέριο μπορούσε για μεγαλύτερη οικονομία και καλά, αλλά μετά από δυο-τρεις προγραμματισμούς το πετύχαμε!!!!! Έχω κάνει περίπου 13000 χλμ με το υγραερίο και δεν έχω κανένα πρόβλημα... Απλά όταν το έχω στο υγραέριο το πηγαίνω μέχρι 3800-3900 στροφές και όχι παραπάνω, γιατί απ' όσο έχω ψάξει και μπορώ να γνωρίζω (μηχανικός είμαι κι εγώ απλά σε λίγο μεγαλύτερες μηχανές - στα πλοία!!!) το υγραέριο κατά την καύση αναπτύσσει μεγαλύτερες θερμοκρασίες μέσα στο κύλινδρο απ' ότι η βενζίνη, οπότε στις πολλές στροφές καταπονούνται κατά πολύ περισσότερο τα μέταλλα των εδρών των βαλβίδων και οι βαλβίδες... Βέβαια μπορεί οι ανοχές τους να είναι τέτοιες που δεν έχουν κανένα πρόβλημα, αλλά για λόγους ψυχολογικούς εγώ προσωπικά δεν το κυνηγάω και πολύ το αυτοκίνητο με το υγραέριο... Όταν θέλω να το πατήσω απλά το γυρνάω στην βενζίνη!!!! Edited December 9, 2012 by giorgos.golf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 το οτι δεν μπορει να στο διαβασει το κομπιουτερ δεν σε ανησυχει καθολου??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos.golf Posted December 10, 2012 Author Report Share Posted December 10, 2012 Φίλε quicksilver σίγουρα με ανησυχεί, αλλά για να πω την αλήθεια δεν το έψαξα και πάρα πολύ... Δεν μπορεί να το διαβάσει το κομπιούτερ της revo, γιατί όταν πήρα το αυτοκίνητο υποτίθεται ότι φορούσε revo πρόγραμμα... Οπότε κατά πάσα πιθανότητα δεν φοράει revo πρόγραμμα και είναι κάτι άλλο... Δεν το έψαξα παραπάνω λόγω άλλων υποχρεώσεων αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο πρόβλημα... Τώρα για να μπορέσει το κομπιούτερ της revo να το διαβάσει απ' ότι μου είπαν στην αντιπροσωπεία της vw (που έχουν και την revo) πρέπει να ρεσετάρουμε το πρόγραμμα και να προγραμματιστεί ξανά απ' την αρχή, οπότε αυτό σημαίνει ότι θα αγοράσω ξανά το πρόγραμμα και το έχω αφήσει έτσι γιατί το καλοκαίρι σκέφτομαι να προχωρήσω σε αλλαγή turbo-intercooler, οπότε μέχρι τότε μάλλον έτσι θα μείνει αν δεν παρουσιαστεί κάποιο άλλο θέμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...