Jump to content
GolfCrete1.8T

Vw Golf Mk4 1.8Tπροταση Βελτιωσης Help!

Recommended Posts

Καλησπερα και απο μενα.

Με λενε Γιωργο και απο την τριτη(πρωτα ο θεος)θα ειμαι κατοχος ενος vw golf 1.8t του 2003 μαμα με 150 αλογα.

Επειδη δεν ειμαι ιδιαιτερος γνωστης του ιντερνετ και επειδη απο οτι καταλαβα απο τα λιγα που διαβασα υπαρχει πολυ ενημερωμενος κοσμος με αριστες γνωσης και εμπειρια ειπα να απευθηνθω πρωτα εδω και μετα σε οποιονδηποτε βελτιωτη η μαγαζι.Δεν θελω να παω σε καποιον και να τον ρωτησω γιατι θεωρω πως αν σε παρουν χαμπαρι οτι δεν ξερεις την πατησες αναλογα με την περιπτωση γιατι δεν ειναι ολοι απατεωνες.

Στο ζουμι τωρα θα ηθελα την βοηθεια οποιουδηποτε που θα μπορουσε να μου πει καποια φτηνη και αξιοπιστη λυση για να ανεβουν τα αλογα στα 180.

Γινεται μονο με προγραμμα και φιλτρο?Και αν ναι τι προτεινετε?Θελει οπωσδηποτε και εξατμιση?

Με τι απο ολα αυτα και ποσα αλογα πανω μιλαμε?

Δεκτες πασης φυσεως βοηθειες.

Σας ευχαριστω ολους και να ξερετε πως οσοι πιστη προσελθετε εδω στην κρητη να κερασουμε μια ρακι!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το γνωριζω και σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση...

Αυτο που δεν γνωριζω και θελω γνωμες και λεπτομερειες αν γινεται ειναι τι προγραμμα και τι φιλτρο?

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω καταρχην πολυ για τον χρονο που διαθεσες να γραψεις ολα αυτα.

Η ερωτηση μου τωρα ειναι η εξης,μπορω να ξεκινησω απλα με ενα ιντερκουλερ και με ενα downpipe και με ενα φιλτρο(ας ειναι και φολτρο ελευθερας μεσα στο φιλτροκουτι) και μετα να παω σε προγραμμα και αγελαδα?

Με τα παραπανω θα εχω διαφορα σε ιπποδυναμη η μονο καλυτερο και ποιο ξεκουραστο δουλεμα?

Επισης ξεχασα να αναφερω πως το αμαξι εχει μπαρομετρο αλλα πειδη δεν το εχω παρει στα χερια μου ακομα ο πωλητης μου ειπε πως δουλευει maximum 0,9μπαρ και αμα ζοριστει πευτει στα 0,3 για ασφαλεια.Ειναι σωστο αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Guest πανος-gti

ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ Κ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ Κ Η ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΤΗΣ.ΑΦΟΥ ΒΕΒΕΙΑΩΘΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ Κ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ.ΞΕΚΙΝΑΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ ΤΗΣ Κ/Ν .ΜΕΤΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ Η ΑΘΗΝΑ !ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ REVO ΜΕ ΤΗΛΕΧΕΙΡΗΣΤΗΡΙΟ ,ΤΗΣ ABT ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΑΘΗΝΑ WWW.ABT.GR ,Κ ΨΑΞΕ Κ ΓΙΑ UNITRONIC ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΦΟΡΑΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ ΕΒΑΛΑ.ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΑΠΟ ΤΟ DOWNPIPE MEΧΡΙ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ Κ ΑΦΟΥ ΒΑΛΕΙΣ Κ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΕΣΑΙΟΥ ΜΠΑΝΕΙ Φ70 ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΟΠΟΙΟ Κ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.....ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ Κ ΤΟ DOWNPIPE ΕΙΝΑΙ Φ70.

ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΑΠΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΛΛΑ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΗΝ ΤΗ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.ΜΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΕΛΙΚΟ ΔΛΔ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΟΥ ΕΝΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ Κ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ Κ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ.ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ!

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω και πανο-gti και rouleman.Πανο-gti δηλαδη με ενα τελικο και ενα φιλτρο και αλλαγη τον καταλυτη θα ανεβω σε αλογα η απλα σε λειτουργεια του μοτερ?Εγω αν μπορω με φτηνες και καλες λυσεις να ανεβω στα 180 που ειναι τα αλλα gti ειμαι πολυ μα πολυ ευχαριστημενος και δεν θελω απο εκει και πανω λογο καταναλωσεις και τυχον προβληματων.Οχι οτι δεν εχει αρκετο γκαζι τωρα(επαθα πλακα οταν το εκανα βολτα μιας και τωρα εχω ενα peugeot 106 1000cc).Σπινιαρε μεχρι και η τριτη ταχυτητα.Φοβερο.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτο εχεις δικιο...Οταν εκατσα μεσα νομιζα πως ηταν αεροπλανο...Μετα βεβαια απο λιγο καιρο συνηθιζεις το γκαζι και θελεις κιαλλο κιαλλο κιαλλο...

Η καταναλωση να φανταστω ξεπερναει κατα πολυ τα 10 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα?

Να ξεκινησω απλα με ενα φιλτρο δηλαδη και μετα βλεποντας και κανοντας η μονο του το φιλτρο δεν κανει τιποτα απολυτος?

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα...Δηλαδη να βγαλω μια καρτουλα μελους τις SHELL για καλο και για κακο?Χαχαχα.

Με ενα φιιλτρο δεν μου ειπες θα δω καμια διαφορα?Να βαλω και μια σκαστρα απο S3?Θα ακουγεται λιγακι παραπανω απο οτι τωρα που απλα ακουγεται οταν τουρμπιζει?

και κατι τελευταιο...Πες μου σε παρακαλω εσυ τι μοντελο εχεις και τι βελτιωσεις εχεις κανει αν σου ειναι ευκολο???

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα...Και στα ποσα αλογα εισαι τωρα με ολα αυτα?

Το δικο μου(οχι ακομα) εχει και αυτο ηλεκρογκαζο και οχι ντιζα και ειναι 1.8τ με 150 αλογα μαμα και εχει 103.000χιλιομετρα και εκανε ενα μεγαλο σερβις στις 98 χιλιαδες με ιμαντες χρονισμου κτλ...

Οποτε μονο forge σκαστρα δηλαδη.Αν τωρα βαλω φιλτροχωανη αλλαζη το πραγμα σε συνδιασμο με ενα τελικο απλα?

Συγνωμη για την φλυαρια αλλα ειμαι ψιλοασχετος και δυστηχως εδω κατω δεν εχει πολυ σχετικους να σου πουν τι ακριβως ειναι καλο να κανεις.Ειναι ομως αστερια να σου περνουν τα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον καλησπερα και απο μενα!!!!Επειδη σε νιωθω απολυτα μιας και εγω πριν απο 2,5 χρονια πηρα το δικο μου golf 4 gti 180hp AUQ.Ακου πως εχει το πραγμα και η σειρα!

-1ο βαζεις ενα φιλτρο ελευθερο αλλα στεγνου τυπου χωρις λαδωματα και τα σχετικα!

-2ο περνεις μια αγελαδα οποιασδηποτε μαρκας(οχι με 10 ευρω εννοειται)

-3ο του βαζεις μια σκαστρα forge 007 την οποια φοραω και εγω.(τα τσαφ τσουφ τα ξεχνας αν θελεις να δουλεψει καλα το αυτοκινητο)

-4ο βρισκεις ενα ιντερκουλερ μαζι με σωληνωσεις και τα σχετικα

-5ο του βαζεις μια εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω φ63,5 αν θελεις να παιξεις απο 200-260 αλογα(down pipe-καταλυτη-τελικο)

-6ο ψαχνεις για προγραμματιστη και οχι για κονσερβα (πχ revo,abt,unitronic)

Να σου στησει δλδ το προγραμμα με τα πραγματα που φοραει το αμαξι και οχι που θα φορεσει!

ΑΑ...και μονο κατοσταρα!για να δεις και εκει διαφορα στο γκαζι!!!!Εγω 2 χρονια τωρα το δουλευω με κατοσταρα!Μια φορα εβαλα απλη και ξενερωσα!

Βεβαια ο προγραμματιστης μπορει να στο κανει να δουλευει και με απλη,αλλα κερδιζεις και απο εκει!

Εγω ειμαι στο σταδιο του αν θα κανω προγραμμα γτ εχω 140.000χλμ.Περιμενω να την ακουσει η τουρμπινα και η να βαλω καμια πιο μεγαλη η να βαλω κ4!

Με ολα τα παραπανω που φοραω εγω εχω παρει καμια 15-20 αλογα!Ανοιξα με μαμα gti 5αρι και παμε μαζι!Αλλα εμενα ειναι 180αρι και 6αρι σαζμαν!

Καλη αρχη και καλοταξιδο!

Αν ξερεις να το δουλευεις δεν θα σε βγαλει τπτ!!!!

Και αν επιτρεπεται ποσα λεφτα το πηρες???

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ξανα και απο μενα και καταρχην θελω να σε ευχαριστησω πολυ φιλε κωστα για την κατατοπιστικοτατη παρουσιαση με σειρα για βελτιωση.

Σιγα σιγα πιστευω πως θα ακολουθησω την σειρα με την οποια τα παρουσιασες γιατι και γω πιστευω(και απο οτι εμαθα απο συζητησεις)πως ετσι πρεπει να αρχισει και να τελειωσει καποιος αν θελει να εχει καλα και αξιοπιστα αποτελεσματα.

Το αμαξι το εκανα ανταλλαγη με ενα αλλο που ειχα και επιασε γυρω στα 5.500-6.000 χιλιαδες ευρω.Απο οτι εψαξα και ειδα ειναι μια σχετικα καλη τιμη αν εξαιρεσεις τα ψιλο μαζεματα τα οποια θελει.

Θα ηθελα να σε ρωτησω ομως κατι...Τι ενοουσες οταν ειπες "αν ξερεις να το δουλευεις"?

Ενοεις καλο ζεσταμα πριν τα ανοιγματα και 2 λεπτα ηρεμια αν δεν εχεις turbo timer πριν το σβισεις?

Αν ειναι και τιποτα αλλα μυστικα πολυ ευχαριστως να τα μαθω αν εχεις την καλωσυνη να τα μοιραστεις.

Ευχαριστω ξανα ολους για τον χρονο που δινεται για το ξεστραβωμα των νεων!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτα ειναι τα κλασικα που λενε,πρεπει να γινονται και σε ενα ατμοσφαιρικο!Ο turbo κινητηρας θελει και το αναλογο δουλεμα!

Το να πατησεις μια 5η απ τις 1500στροφες μεχρι κοφτη δεν θα σε σωσει αν το αφησεις να δουλεψει 2 λεπτα πριν το σβησεις!

Γενικο ειναι το θεμα...δεν πρεπει να το ζοριζεις,να ξερεις πως να το σπασεις,πως να το ξεκουρασεις και ολα αυτα!

Με τον καιρο θα το μαθεις!

Link to comment
Share on other sites

αυτο περι αλλαγης σκαστρας που ακριβως βοηθαει παιδια? εμενα το μονο που μου εχουν πει και το διαπιστωσα και μονος μου ειναι οτι δεν δουλευει σωστα με ανοιχτου τυπου σκαστρα.... αν βαλεις απο s3 η καποια αλλη μεγαλυτερη θα κερδισει κατι?

Link to comment
Share on other sites

Περι n75 θα μου πει καποιος που το εχει ψαξει τι γινετε απο οσο ξερω ειναι η n75h η n75j αν θυμαμαι καλα...Ποτε και ποιος ο λογος να βαλουμε καποια απο αυτη??Ποιες οι διαφορες μεταξυ τους?? Μιλαμε για μαμα μοτερ 1.8t

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="lancia16hf" data-cid="520727" data-time="1357941991"><p>

αυτο περι αλλαγης σκαστρας που ακριβως βοηθαει παιδια? εμενα το μονο που μου εχουν πει και το διαπιστωσα και μονος μου ειναι οτι δεν δουλευει σωστα με ανοιχτου τυπου σκαστρα.... αν βαλεις απο s3 η καποια αλλη μεγαλυτερη θα κερδισει κατι?</p></blockquote>

Μια χαρα ειναι και με σκαστρα s3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.