nikos.pi Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 Γεια σασ,εδω και καιρο ,σε χαμηλες στροφες πολλες φορες σβηνει ο φωτισμος απο τους διακοπτες στην πλευρα του οδηγου!Σαν πτωση τασης οταν παω να ξεκινησω με πρωτη η οταν μαρσαρω με νεκρα !Γνωριζει κανεις τι μπορει να ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 μπαταρια φιλος...πηγαινε στη αντιπροσωπια(αν εχεις εγγυηση ακομα) να στη μετρησουν κ εαν ειναι αρκετα πεσμενη να απαιτησης αλλαγη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos.pi Posted January 10, 2013 Author Report Share Posted January 10, 2013 Την εχω αλλαξει φιλε εβαλα bosch αλλα θα την ξαναλλαξω,καμια καλη προταση για μπαταρια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 Την εχω αλλαξει φιλε εβαλα bosch αλλα θα την ξαναλλαξω,καμια καλη προταση για μπαταρια; varta - exide μια από τις δύο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manos_m Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 Σε μένα συμβαίνει το εξής παράξενο. 9 στις 10 φορές που θα βάλω μπρος δεν μπορώ να ανοίξω παράθυρα μέχρι να περάσουν 10sec. Άλλες φορές του οδηγού άλλες του συνοδηγού και δεν τα πατάω μαζί... Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό ότι το βράδυ που βάζω μπρος ανάβω φώτα αργεί να ανάψει και ο φωτισμός στους διακόπτες των παραθύρων που αργούν να ανοίξουν. Σαν δλδ να αργεί να παει το ρεύμα... Το πήγα είπαν προφανώς οτι το διαγνωστικό δεν δείχνει τπτ αλλά μέτρησαν χαμηλή τάση στη μπαταρία και μου την άλλαξαν. Με την καινούρια πάλι τα ίδια και σχεδόν αμέσως μετά την αλλαγή. golf 6 45000χμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 Και σε μενα εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα σε golf 5...αλλαξα τη μπαταρια βαζωντας 60ah, μεγαλυτερης χωριτικοτητας σε σχεση με τη μαμα που ηταν varta 42ah(μια χαρα μου κρατησε 4.5 απ οταν αγορασα τ αμαξι),και ολα κομπλε...εσυ τη μαμα σου ξαναεβαλαν στην αντιπροσωπια λογικα ε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manos_m Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 Και σε μενα εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα σε golf 5...αλλαξα τη μπαταρια βαζωντας 60ah, μεγαλυτερης χωριτικοτητας σε σχεση με τη μαμα που ηταν varta 42ah(μια χαρα μου κρατησε 4.5 απ οταν αγορασα τ αμαξι),και ολα κομπλε...εσυ τη μαμα σου ξαναεβαλαν στην αντιπροσωπια λογικα ε; logika nai... alla tha to koitaksw na eimai sigouros. ara apo oti katalava na paw eksw na tin allaksw me 60ah? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 αυτο θα σου προτεινα εγω αλλα και τα περισσοτερα μελη εδω που μετα το ''φτυσιμο'' της μαμα μπαταριας πανε σε 60αρα.εχει οντως τεραστια διαφορα σε σχεση με τη μαμα...και στην εκκινηση κ σε ολα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos.pi Posted January 11, 2013 Author Report Share Posted January 11, 2013 Την 60 την χωραει κανονικα στην βαση?Ο δυναμοσ δεν εχει προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 ναι μια χαρα καθεται στη βαση...το υφασματινο καλυμα που εχει απ εξω η μαμα μπαταρια το ξεχνας...δε μπαινει.εκτος κ εαν εχει το πλαστικο καλυμα που κανει μια χαρα...οχι το δυναμο δεν εχει κανενα προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsoxaki Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 Παιδιά καλησπέρα...στελνω απο κρήτη..εγω εχω παρόμοιο πρόβλημα με το golf5 fsi ...άλλαξα τις λάμπες μπροστά,έβαλα Phillips...απο τότε όταν αναβω το διακόπτη για τα φώτα.σε 3-4 δεπτερόλεπτα σβήνουν...τα φωτατου διακόπτη,τις ρύθμησης φωτινότητας και προσανατολισμου φωτών,(ακριβως δίπλα) το λαμπακι του αλαρμ και τα φωτα τις οροφής.για τα εδωτερικα φωτα....!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 65 αρα 70 αρα αξιζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos.pi Posted February 22, 2013 Author Report Share Posted February 22, 2013 Τελικα μαλλον θεμα γειωσης ειναι ,καθαρισα την γειωση που καταληγει απο την μπαταρια στο σασι και δεν το εχει ξανακανει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKITAS TSI Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Eιχα κι'εγω αυτα τα προβληματα μεχρι που εβαλα μεγαλυτερη,60Α αντι για 52Α,το μονο προβλημα ειναι οτι η μονωση της παλιας μπαταριας δεν ταιριαζει στην καινουργια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symearg Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Παιδιά καλησπέρα...στελνω απο κρήτη..εγω εχω παρόμοιο πρόβλημα με το golf5 fsi ...άλλαξα τις λάμπες μπροστά,έβαλα Phillips...απο τότε όταν αναβω το διακόπτη για τα φώτα.σε 3-4 δεπτερόλεπτα σβήνουν...τα φωτατου διακόπτη,τις ρύθμησης φωτινότητας και προσανατολισμου φωτών,(ακριβως δίπλα) το λαμπακι του αλαρμ και τα φωτα τις οροφής.για τα εδωτερικα φωτα....!!!!!!!! Μαγικό ! Το ίδιο ακριβώς έπαθα πριν 2 χρόνια στο Caddy μου μετά από αλλαγή μπαταρίας. Ποτέ δεν κατάλαβα τί ήταν. Το πήγα στον Παζαρόπουλο και μου είπαν οτι ήταν ο διακόπτης. Τον δοκίμασα με το διακόπτη ενός άλλου (ίδιο μοντέλο - 2005) αλλά το έκανε και πάλι. Μέχρι που το πούλησα δεν έλυσα το πρόβλημα... Πιστεύω πάντως οτι ήταν κάτι μέσα από τη ρύθμιση του vag com. Είχα κάνει και σχετικό topic εδώ στο forum. Μαγικό ! Το ίδιο ακριβώς έπαθα πριν 2 χρόνια στο Caddy μου μετά από αλλαγή μπαταρίας. Ποτέ δεν κατάλαβα τί ήταν. Το πήγα στον Παζαρόπουλο και μου είπαν οτι ήταν ο διακόπτης. Τον δοκίμασα με το διακόπτη ενός άλλου (ίδιο μοντέλο - 2005) αλλά το έκανε και πάλι. Μέχρι που το πούλησα δεν έλυσα το πρόβλημα... Πιστεύω πάντως οτι ήταν κάτι μέσα από τη ρύθμιση του vag com. Είχα κάνει και σχετικό topic εδώ στο forum. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=49478 Αυτό το topic είχα κάνει τότε. Γράψε και εκεί το πρόβλημα σου μήπως ξέρει κανείς κάτι και βοηθήσει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsoxaki Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Τον άλλαξα και γω τον διακόπτη αλλα τίποτα....μου ειπαν να αλλάξω παταρια να βαλω 60Ah,μαλλον...ο ηλεκτρολογς που το πηγα δεν μπορει να βρει τιποτα!!!αλλαξα και ολες τις λάμπες μηπως δεν τις αναγνωριζει...αλλα πέρα βρέχει,τα ίδια!!!θα αλλάξω την παταρια γιατι ειναι ψιλοπαλια...αλλα το επομενο που θα αλλάξω ειναι το αυτοκίνητο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symearg Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 (edited) Τον άλλαξα και γω τον διακόπτη αλλα τίποτα....μου ειπαν να αλλάξω παταρια να βαλω 60Ah,μαλλον...ο ηλεκτρολογς που το πηγα δεν μπορει να βρει τιποτα!!!αλλαξα και ολες τις λάμπες μηπως δεν τις αναγνωριζει...αλλα πέρα βρέχει,τα ίδια!!!θα αλλάξω την παταρια γιατι ειναι ψιλοπαλια...αλλα το επομενο που θα αλλάξω ειναι το αυτοκίνητο!!! Ούτε η μπαταρία είναι, μην μπαίνεις σε έξοδα χωρίς λόγο. Πήγαινε μαμά vw και θα το ψάξουν. Μάλλον κάποια ρύθμιση στο vag com. Κάτι απενεργοποιήθηκε ή το αντίθετο. Μπορεί να είναι κάποιο είδος safe mode του ηλεκτρικού συστήματος. Τί λάμπες έβαλες αρχικά? Edited February 22, 2013 by symearg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Μπορεί να ακουστεί κουφό αλλά ζητήστε να αποσυνδέσουν την φύσα που πάει απο την πόρτα στο σασί και να την ξανασυνδέσουν. Εμένα μου συνέβει να σβήσουν τα πλήκτρα της πόρτας του οδηγού και με τον παραπάνω τρόπο διορθώθηκε και απο τότε όλα καλά (φτου φτου σκόρδα...χαχαχα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisperi Posted February 24, 2013 Report Share Posted February 24, 2013 Παιδιά λόγω πείρας όταν αλλάζουμε μπαταρία καλό είναι να μπαίνει με την ίδια χωρητικότητα του κατασκευαστή.Γιατί ο δυναμός είναι υπολογισμένος να βλέπει φορτίο για 50αμπερόρια για παράδειγμα και όχι 65 που έχει η νέα.Οπότε αργεί να τη φορτίσει και όλο το βάρος πε΄φτει πάνω του(κλιματισμός-προβολάκια-θερμεινόμενο τζάμι-μεγάλη σκάλα φώτων).Έτσι μειώνεται η διάρκεια ζωής του.Το πλεονέκτημα είναι οτι σε κρύα εκκίνηση έχουμε μεγάλα αποθέματα ενέργειας. Δυναμός=γεννήτρια ή αλτερνέϊτορ(το είπα χωριάτικα) χεχεχε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsoxaki Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 Την παταρία την άλλαξα γιατι η πρωτη ηταν πολλά χρονια...εβαλα exide 62ΑΗ...λάμπες εβαλα της phillips τις crystal vision 4300κ. Το άφησα σε ενα ηλεκτρολογο που μαλλον εχει ξεχρονισει μου ειπε ο εγκεφαλος για τα φώτα..ή κατι τέτοιο θα το κοιταξει... αυριο θα παω να το πάρω και εαν το φτιαξει θα γραψω τι ακριβως ήταν μήπως και χρειαστει καποιος άλλος πληροφοριες για το συγκεκριμένο πρόβλημα! Ούτε η μπαταρία είναι, μην μπαίνεις σε έξοδα χωρίς λόγο. Πήγαινε μαμά vw και θα το ψάξουν. Μάλλον κάποια ρύθμιση στο vag com. Κάτι απενεργοποιήθηκε ή το αντίθετο. Μπορεί να είναι κάποιο είδος safe mode του ηλεκτρικού συστήματος. Τί λάμπες έβαλες αρχικά? πριν κανενα μήνα το πήγα και στην VW στην αλεξάνδρας...μου ειπαν οτι θελει πολύ ψαξιμο..να το αφήσω 4-5 μέρες και εαν χρειαστεί να ξυλώσουν το ταμπλό!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos.pi Posted March 1, 2013 Author Report Share Posted March 1, 2013 Λοιπον πηγα σημερα vw Δραμας ,το προβλημα μου με τον φωτισμο οφειλεται στον δυναμο και στην μπαταρια !Οσοι εχουμε valeo δυναμο πρεπει να αντικατασταθει με bosch δυναμο (εαν φορατε bosch αλλαζει ο αυτοματος), και η μπαταρια πρεπει να ειναι 72Αh,υπαρχει οδηγια απο vw! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsoxaki Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 Μολις πήρα και γω το αμαξι απο τον ηλεκτρολόγο.το προβλημα ηταν στον εγκέφαλο της καμπίνας (κατω απο το τιμόνι) ειχε καει μια διοδος και μια ασφάλεια απο καποιο βραχυκύκλωμα. (110 κόστος ) τωρα ανάβουν όοοοοολα τα λαμπάκια..Μετα την αλλαγή και της παταρίας σε 62ΑΗ.σαν να δουλέυει καλυτερα και ο ανεμιστηρας του καλοριφέρ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos.the Posted November 3, 2015 Report Share Posted November 3, 2015 Kαλησπερα σας. Να πω κι εγω την εμπειρια μου στο θεμα μιας και μου ετυχε προσφατα. Πριν μερες αρχισε να ζοριζεται η μπαταρια μου καθως γυρναγα την μιζα, λογικο καθως εκλεισε 4 + χρονια (εργοστασιακη 44Ah) το ειχα ηδη και στο μυαλο μου να την αλλαξω μιας και πιανουν τα κρυα. Απο εκεινη τη στιγμη λοιπον , παρατηρησα πως εσβηνε για 4-5 δευτερολεπτα ο φωτισμος στους διακοπτες παραθυρων στις πορτες καθε φορα που παταγα αποτομα το γκαζι. Αλλαξα λοιπον την μπαταρια με μια 60Ah και το προβλημα εξαφανιστηκε. Ησυχασα κι εγω γιατι διαβαζοντας παραπανω παρομοιες περιπτωσεις ανησυχησα μηπως ειναι κατι πιο συνθετο. Πιστευω να καθησυχαστουν και αλλοι φιλοι που τους συμβαινει κατι παρομοιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...