Jump to content
Tsav

Gti 6

Recommended Posts

Μάγκες καλημέρα θέλω να αγοράσω το Gti 6 και έχω 2 απορίες .Πρωτον ποια είναι η κατανάλωση του και εκτός απο φόρο πολυτελείας αν πληρώνω κάποιο έξτρα φόρο ή τεκμήριο .

Link to comment
Share on other sites

Αμα ρωτάς φίλε για φόρους και καταναλωσεις στο gti ..... Αστο καλύτερα πανε σε κατι μικρότερο και δυνατό. Δεν ειναι τρέλα τα λεφτα που χρειάζονται - λες και μιλάμε για supercar - αλλά δεν παύουν να ισχύουν κάποιες πάγιες - παράλογες χρεώσεις οι οποίες αν μη τι άλλω σε αποτρέπουν απο την αγορά του μέσα στην γενικότερη κρίση της εποχής!

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να θελω να σε αποθαρρυνω το σημα του GTI τσουζει καθε χρονο.

Αλλα αν δεν εχεις προβλημα με τα λεφτα χτυπα το.

660 ευρω σημα, φορο στην κατοχη 440 ευρω συν ασφαλεια και βενζινες.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να θελω να σε αποθαρρυνω το σημα του GTI τσουζει καθε χρονο. Αλλα αν δεν εχεις προβλημα με τα λεφτα χτυπα το. 660 ευρω σημα, φορο στην κατοχη 440 ευρω συν ασφαλεια και βενζινες. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

 

αυτο ισχυει για οσους το αγορασαν μεχρι 31/10/10 ;)

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να θελω να σε αποθαρρυνω το σημα του GTI τσουζει καθε χρονο. Αλλα αν δεν εχεις προβλημα με τα λεφτα χτυπα το. 660 ευρω σημα, φορο στην κατοχη 440 ευρω συν ασφαλεια και βενζινες. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

 

αυτο ισχυει για οσους το αγορασαν μεχρι 31/10/10 ;)

Ενταξει, τοτε θα ειναι πιο ανετος :p

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Αν αντεχεις 2.0Λ αυτοκινητο παρε GTD για μενα ... οι καταναλωσεις τους και οι επιδοσεις του ειναι ονειρο απλα.

Link to comment
Share on other sites

Αν αντέχεις όντως το GTD είναι πολύ ωραίο αμάξι!

 

ΥΓ.Είδα κι ένα γερμανικό όπως γυρνούσα από Κοζάνη και το πλάκωνε αρκετά.. :aggressive:

Link to comment
Share on other sites

Αν ηταν ενα Μαυρο ,ειναι θεσσαλονικιου που εργαζεται στην γερμανια....και εχει γερμανικες πινακιδες...τον ειδα πριν 2 μερες το ξερω γιατι ετυχε να αλλαξουμε λαστιχα πριν 1 χρονο μαζι (Αν αναρωτιεστε τον λογο ειχε χειμερινα και φοβηθηκε μην τα χαλασει μιας και ηταν τετοια εποχη περιπου)...και τον ειχα γνωρισει . Ερχεται καθε 4-5 μηνες πρεπει να μενει αγιο ιωαννη αν θυμαμαι καλα. To GTD εχει μεικτη 7 ...οταν το gti στις ιδιες συνθηκες ειναι 4Λ πανω . Για μενα το κορυφαιο της αμαξι . Κριμα που δεν το εβγαλε και σε 4 motion ....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , είμαι προς αναζήτηση για τον αδελφό μου ενός gti , έχουμε καταλήξει  σε 2 συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι και τα 2 ατρακαριστα-άβαφτα (έγινε ένας πρώτος έλεγχος σε δικό μας μηχανικό και σε βαφέα με ηλεκτρονικό μετρητή που έχουν), είναι στις 37Κ χιλιόμετρα  το ένα και στα 39Κ χιλιόμετρα  το άλλο και είναι χρονολογίας 10 και τα 2 . Το ένα είναι με dsg και το άλλο όχι. Ήθελα να ρωτήσω εάν το dsg του gti εμφανίζει τα προβλήματα που εμφάνιζε το dsg 7  που έμπαιζε στα 122-160.  το αμάξι θα χρησιμοποιείται 1 φορά κάθε 15 μέρες για περίπου 100χιλ αποκλειστικά για βόλτα , ξέρω ότι έχει κατανάλωση γύρω στα 11 άλλα δεν νομίζω να υπάρχει ξανά τέτοια ευκαιρία να πάρει κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο με  16-17Κ ευρώ. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , είμαι προς αναζήτηση για τον αδελφό μου ενός gti , έχουμε καταλήξει  σε 2 συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι και τα 2 ατρακαριστα-άβαφτα (έγινε ένας πρώτος έλεγχος σε δικό μας μηχανικό και σε βαφέα με ηλεκτρονικό μετρητή που έχουν), είναι στις 37Κ χιλιόμετρα  το ένα και στα 39Κ χιλιόμετρα  το άλλο και είναι χρονολογίας 10 και τα 2 . Το ένα είναι με dsg και το άλλο όχι. Ήθελα να ρωτήσω εάν το dsg του gti εμφανίζει τα προβλήματα που εμφάνιζε το dsg 7  που έμπαιζε στα 122-160.  το αμάξι θα χρησιμοποιείται 1 φορά κάθε 15 μέρες για περίπου 100χιλ αποκλειστικά για βόλτα , ξέρω ότι έχει κατανάλωση γύρω στα 11 άλλα δεν νομίζω να υπάρχει ξανά τέτοια ευκαιρία να πάρει κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο με  16-17Κ ευρώ. 

 

Kαλημερα , 

 

αν μπορεσεις να παρεις το DSG , παρτο . Ειναι "ποιοτητα ζωης" και δεν θα σε προβληματισει απο ζημιες ( εξαιρεση αν εχεις σκοπο να κινηθεις στα 500+ΗΡ ... )

Επισης βασικο , για λογους μεταπωλητικης αξιας , ειναι να εχει ηλιοροφη . Ειναι χαρακτηριστικο που ζητειται στην κατηγορια αυτη απο την πλειοψηφια των αγοραστων . 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , είμαι προς αναζήτηση για τον αδελφό μου ενός gti , έχουμε καταλήξει  σε 2 συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι και τα 2 ατρακαριστα-άβαφτα (έγινε ένας πρώτος έλεγχος σε δικό μας μηχανικό και σε βαφέα με ηλεκτρονικό μετρητή που έχουν), είναι στις 37Κ χιλιόμετρα  το ένα και στα 39Κ χιλιόμετρα  το άλλο και είναι χρονολογίας 10 και τα 2 . Το ένα είναι με dsg και το άλλο όχι. Ήθελα να ρωτήσω εάν το dsg του gti εμφανίζει τα προβλήματα που εμφάνιζε το dsg 7  που έμπαιζε στα 122-160.  το αμάξι θα χρησιμοποιείται 1 φορά κάθε 15 μέρες για περίπου 100χιλ αποκλειστικά για βόλτα , ξέρω ότι έχει κατανάλωση γύρω στα 11 άλλα δεν νομίζω να υπάρχει ξανά τέτοια ευκαιρία να πάρει κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο με  16-17Κ ευρώ. 

πριν λιγους μηνες πηρα και εγω το gti (dsg) με το ιδιο ακριβως σκεπτικο (ευκαιρια να βλεπεις ενα αμαξι τον 40.000 μετα απο 2 χρονια να πουλιεται κατω και απο τα μισα) σου προτεινω το dsg με 1000 απλα απολαυση και στις αλλαγες οταν εχει ζεσταθει η εξατμιση ακους εναν καταπληκτικο ηχο (fart) οπως το λενε στο εξωτερικο που θα σε κανει να το γουσταρεις ακομα περισοτερο 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.