Tsav Posted February 21, 2013 Report Share Posted February 21, 2013 Μάγκες καλημέρα θέλω να αγοράσω το Gti 6 και έχω 2 απορίες .Πρωτον ποια είναι η κατανάλωση του και εκτός απο φόρο πολυτελείας αν πληρώνω κάποιο έξτρα φόρο ή τεκμήριο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted February 21, 2013 Report Share Posted February 21, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted February 21, 2013 Report Share Posted February 21, 2013 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=55126#entry521650 θα απελπιστει ο ανθρωπος βρε Γιαννη,ενα ενα τη φορα.......χαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted February 21, 2013 Report Share Posted February 21, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted February 23, 2013 Report Share Posted February 23, 2013 Αμα ρωτάς φίλε για φόρους και καταναλωσεις στο gti ..... Αστο καλύτερα πανε σε κατι μικρότερο και δυνατό. Δεν ειναι τρέλα τα λεφτα που χρειάζονται - λες και μιλάμε για supercar - αλλά δεν παύουν να ισχύουν κάποιες πάγιες - παράλογες χρεώσεις οι οποίες αν μη τι άλλω σε αποτρέπουν απο την αγορά του μέσα στην γενικότερη κρίση της εποχής! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babisr21 Posted February 23, 2013 Report Share Posted February 23, 2013 Χωρις να θελω να σε αποθαρρυνω το σημα του GTI τσουζει καθε χρονο. Αλλα αν δεν εχεις προβλημα με τα λεφτα χτυπα το. 660 ευρω σημα, φορο στην κατοχη 440 ευρω συν ασφαλεια και βενζινες. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpcupra Posted February 23, 2013 Report Share Posted February 23, 2013 Χωρις να θελω να σε αποθαρρυνω το σημα του GTI τσουζει καθε χρονο. Αλλα αν δεν εχεις προβλημα με τα λεφτα χτυπα το. 660 ευρω σημα, φορο στην κατοχη 440 ευρω συν ασφαλεια και βενζινες. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 αυτο ισχυει για οσους το αγορασαν μεχρι 31/10/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babisr21 Posted February 23, 2013 Report Share Posted February 23, 2013 Χωρις να θελω να σε αποθαρρυνω το σημα του GTI τσουζει καθε χρονο. Αλλα αν δεν εχεις προβλημα με τα λεφτα χτυπα το. 660 ευρω σημα, φορο στην κατοχη 440 ευρω συν ασφαλεια και βενζινες. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 αυτο ισχυει για οσους το αγορασαν μεχρι 31/10/10 Ενταξει, τοτε θα ειναι πιο ανετος Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted February 24, 2013 Report Share Posted February 24, 2013 ξεχασατε και τον φορο πολυτελειας,κανα 500 ευρω ακομα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AriKoRn Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 αυτο ισχυει για οσους το αγορασαν μεχρι 31/10/10 τι εννοείς με αυτό ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 10, 2013 Report Share Posted April 10, 2013 Αν αντεχεις 2.0Λ αυτοκινητο παρε GTD για μενα ... οι καταναλωσεις τους και οι επιδοσεις του ειναι ονειρο απλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 Αν αντέχεις όντως το GTD είναι πολύ ωραίο αμάξι! ΥΓ.Είδα κι ένα γερμανικό όπως γυρνούσα από Κοζάνη και το πλάκωνε αρκετά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 Αν ηταν ενα Μαυρο ,ειναι θεσσαλονικιου που εργαζεται στην γερμανια....και εχει γερμανικες πινακιδες...τον ειδα πριν 2 μερες το ξερω γιατι ετυχε να αλλαξουμε λαστιχα πριν 1 χρονο μαζι (Αν αναρωτιεστε τον λογο ειχε χειμερινα και φοβηθηκε μην τα χαλασει μιας και ηταν τετοια εποχη περιπου)...και τον ειχα γνωρισει . Ερχεται καθε 4-5 μηνες πρεπει να μενει αγιο ιωαννη αν θυμαμαι καλα. To GTD εχει μεικτη 7 ...οταν το gti στις ιδιες συνθηκες ειναι 4Λ πανω . Για μενα το κορυφαιο της αμαξι . Κριμα που δεν το εβγαλε και σε 4 motion .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AriKoRn Posted April 15, 2013 Report Share Posted April 15, 2013 καλα αν το ειχε βγαλει και σε 4motion θα ηταν το υπερτατο!!! το πουλαγα στεγνα το gti και αγοραζα καινουργιο gtd xD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dapopoulos Posted April 16, 2013 Report Share Posted April 16, 2013 Καλησπέρα , είμαι προς αναζήτηση για τον αδελφό μου ενός gti , έχουμε καταλήξει σε 2 συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι και τα 2 ατρακαριστα-άβαφτα (έγινε ένας πρώτος έλεγχος σε δικό μας μηχανικό και σε βαφέα με ηλεκτρονικό μετρητή που έχουν), είναι στις 37Κ χιλιόμετρα το ένα και στα 39Κ χιλιόμετρα το άλλο και είναι χρονολογίας 10 και τα 2 . Το ένα είναι με dsg και το άλλο όχι. Ήθελα να ρωτήσω εάν το dsg του gti εμφανίζει τα προβλήματα που εμφάνιζε το dsg 7 που έμπαιζε στα 122-160. το αμάξι θα χρησιμοποιείται 1 φορά κάθε 15 μέρες για περίπου 100χιλ αποκλειστικά για βόλτα , ξέρω ότι έχει κατανάλωση γύρω στα 11 άλλα δεν νομίζω να υπάρχει ξανά τέτοια ευκαιρία να πάρει κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο με 16-17Κ ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted April 17, 2013 Report Share Posted April 17, 2013 Καλησπέρα , είμαι προς αναζήτηση για τον αδελφό μου ενός gti , έχουμε καταλήξει σε 2 συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι και τα 2 ατρακαριστα-άβαφτα (έγινε ένας πρώτος έλεγχος σε δικό μας μηχανικό και σε βαφέα με ηλεκτρονικό μετρητή που έχουν), είναι στις 37Κ χιλιόμετρα το ένα και στα 39Κ χιλιόμετρα το άλλο και είναι χρονολογίας 10 και τα 2 . Το ένα είναι με dsg και το άλλο όχι. Ήθελα να ρωτήσω εάν το dsg του gti εμφανίζει τα προβλήματα που εμφάνιζε το dsg 7 που έμπαιζε στα 122-160. το αμάξι θα χρησιμοποιείται 1 φορά κάθε 15 μέρες για περίπου 100χιλ αποκλειστικά για βόλτα , ξέρω ότι έχει κατανάλωση γύρω στα 11 άλλα δεν νομίζω να υπάρχει ξανά τέτοια ευκαιρία να πάρει κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο με 16-17Κ ευρώ. Kαλημερα , αν μπορεσεις να παρεις το DSG , παρτο . Ειναι "ποιοτητα ζωης" και δεν θα σε προβληματισει απο ζημιες ( εξαιρεση αν εχεις σκοπο να κινηθεις στα 500+ΗΡ ... ) Επισης βασικο , για λογους μεταπωλητικης αξιας , ειναι να εχει ηλιοροφη . Ειναι χαρακτηριστικο που ζητειται στην κατηγορια αυτη απο την πλειοψηφια των αγοραστων . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AriKoRn Posted April 17, 2013 Report Share Posted April 17, 2013 Καλησπέρα , είμαι προς αναζήτηση για τον αδελφό μου ενός gti , έχουμε καταλήξει σε 2 συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι και τα 2 ατρακαριστα-άβαφτα (έγινε ένας πρώτος έλεγχος σε δικό μας μηχανικό και σε βαφέα με ηλεκτρονικό μετρητή που έχουν), είναι στις 37Κ χιλιόμετρα το ένα και στα 39Κ χιλιόμετρα το άλλο και είναι χρονολογίας 10 και τα 2 . Το ένα είναι με dsg και το άλλο όχι. Ήθελα να ρωτήσω εάν το dsg του gti εμφανίζει τα προβλήματα που εμφάνιζε το dsg 7 που έμπαιζε στα 122-160. το αμάξι θα χρησιμοποιείται 1 φορά κάθε 15 μέρες για περίπου 100χιλ αποκλειστικά για βόλτα , ξέρω ότι έχει κατανάλωση γύρω στα 11 άλλα δεν νομίζω να υπάρχει ξανά τέτοια ευκαιρία να πάρει κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο με 16-17Κ ευρώ. πριν λιγους μηνες πηρα και εγω το gti (dsg) με το ιδιο ακριβως σκεπτικο (ευκαιρια να βλεπεις ενα αμαξι τον 40.000 μετα απο 2 χρονια να πουλιεται κατω και απο τα μισα) σου προτεινω το dsg με 1000 απλα απολαυση και στις αλλαγες οταν εχει ζεσταθει η εξατμιση ακους εναν καταπληκτικο ηχο (fart) οπως το λενε στο εξωτερικο που θα σε κανει να το γουσταρεις ακομα περισοτερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...