Jump to content
Κοσμάς

Golf 7 1.4Tsi 140 Ps

Recommended Posts

Ακομα δεν το έστρωσα ρε σι!! Μην μου βάζεις ιδέες... :crazy:  :crazy:

Αν και δεν νμζ να υπάρχει ακομα κατι για τον κινητήρα μας. Γνωρίζει κανεις τπτ?

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ροπη το εργαλειο παντως 25κιλα...χωρις κομπρεσσορα... Στα χαμηλα ειναι μπασος ο θορυβος ? Τουρμπινα πιστονια κτλ κτλ ξερουμε τι φοραει εχει κανει κανεις συγκριση με ετκα ...?

 

1390 κυβικα vs  1395κυβικα (mk7)... και τελικα...στα κιλα ειναι οντως ποιο ελαφρυ ? 

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

είναι σημαντικά πιο ελαφρύ.  ίδια κυβικά αλλά νέας σχεδίασης σασί,  πιο ελαφρύ. Συνολικό βάρος σημαντικά μειωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα golf.   

ότι πρέπει για τους κοντράκηδες...  

χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Όντος πολλα τα 25kg ροπης για σκέτο turbo και την βγάζει απο αρκετα χαμηλά. Φαντάσου οτι ανοίγω μέχρι 2.5κ στροφές στο eco με σχεδόν τερμα γκαζι μια 3η  και την κτλαβαινω!!

Το αμάξι είναι αρκετά αθόρυβο μεχρι τις 2κ αλλά μετα ακούς τον κλασικό μπάσο ήχο! Για πιο πάνω θα σας πω σ 1-2 βδομάδες που θα αρχίσω να ανεβάζω δειλα δειλά.

Απο turbo δεν ξέρω τι φοράμε...

Με απογοήτευσε λιγάκι η ανάρτηση που είναι αρκετα μαλακή αλλά αυτα είναι γούστα και προσωπικά μου αρέσει να είναι λγ σκληρό το αμαξi.

Απο φρένα είμαι υπερευχαριστημένος.

Κατανάλωση μέχρι στιγμής μου φαίνεται αρκετα οικονομικο οπότε φαντάζομαι με το που κάνω λιγα χλμετρα θα είμαι σε παρα πολυ καλά επίπεδα.

Ωραίο τιμόνι και αρκετά καλο κιβώτιο.

Αυτα σε γενικές γραμμές....Αν ξέχασα κάτι ρωτήστε. 

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτα τα δυο links υπαρχει πληρη αναφορα των διαφορων των νεων tsi κινητηρων (ΕΑ211) με τους παλιους πλεον tsi κινητηρες των Golf V, VI  (ΕΑ111)..

 

Παρατηρειται σημαντικη μειωση βαρους των μηχανικων μερων, απο μπλοκ ( υλικο αλουμινιου πλεον απο του εως τωρα χυτοσιδηρου  :hmm:   ) εως και στροφαλομπιελων... 

 

http://www.cargroup.org/assets/speakers/presentations/40/schmidt_oliver.pdf

 

http://www.ausmotive.com/downloads/Volkswagen/MQB-platform-Feb2012.pdf

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα πολλες διαφορες...απορω τι ξερουν απο αυτα οι αντιπροσωπειες...ελπιζω να βγει ποιο αξιοπιστος απο του προηγουμενους και να εμαθε η vw απο τα τραγικα λαθη της στην χαρτογραφιση αλλα και σε πολλα περιφερειακα χαμηλης τελικα ποιοτητας οπως αποδειχθηκε εκ των υστερων . Εδω θα ειμαστε θεου θελοντως και θα τα δουμε . Ελπιζω να βγει και εκδοση με τον νεο 1.8 tsi που φοραει ηδη το leon και το A3.

Για το θεμα του tunning τι λετε ? Επηρεαζουν σημαντικα τα νεα υλικα τις αντοχες του μοτερ σε θερμοκρασιακες αλλαγες ? Μπορει να μην αντεχει τις τρελες που αντεχε ο παλιος αλλα σιγουρα εχουν μελετησει το νεο block και για να εκαναν αυτην την αλλαγη στα υλικα ισως ξεορυν κατι παραπανω . Μου προκαλει παντως μεγαλη απορια οτι η abt εχει βγαλει προγραμμα απο 140->170 αλογα αλλα οι επιδοσεις..ειναι ισες ακριβως με του παλιου 160....δηλαδη 8.2 0-100... δεν ειναι οξυμωρο ? http://www.abt-sportsline.de/typo3temp/mp_soap_client_files/ProduktDokument/2/5G0_114_170_CHPA_AS_E.pdf

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Εγώ λέω πως το αμάξι εχει ελάχιστη βελτίωση κ αυτα ειναι τρικ της vw για β πουλήσει !γις το χειρόφρενο π ειναι κουμπί τι λέτε ;αν μηνει απο μπαταρία ασφαλεια χαλάσει κάτι τι γίνεται ;

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει πολλα περιθώρια στο tuning αυτό το μοτέρ . Αλλωστε ο χαρακτηρας του ειναι η οικονομία καυσίμου φαίνεται ξεκάθαρα στο PDF  όλα εχουν γινει έτσι ωστε να μειωθούν ρύποι, βαρος, καταναλώσεις .
Δεν μπορει να αντέξει τις πιεσεις η μπιελα του νεου 1.4 σε σχεση με τον πάλιο το ιδιο κια ο στρόφαλος ... Επίσης η πολλαπλή εξαγωγής ειναι μέσα στην κυλινδροκεφαλή ναι μεν καλό επειδή θα ψυχεται ΑΛΛΑ ειχαμε που δεν ειχαμε περιθωρια αλλαγης τουρμπο στον 160αρι τωρα τιποτα !! Οτι κανει το μαμα τουρμπο που δεν θα κανει πολλα γιατι το 160αρι φοραγε γαιδουρο-τουρμπο απλα ειχε τον κομπρεσσορα για χαμηλα , οπότε αυτο σαν 140αρι θα εχει μικρότερο τουρμπο για να σπουλάρει χαμηλώτερα

Link to comment
Share on other sites

Καλα ενταξει το χειροφρενο πραγματικα τραγικο. Κατα τα αλλα οι διαφορες ειναι ολες προσανατολισμενες στην  καταναλωση και στους ρυππους , το μοτερ ειναι σημαντικα ποιο ελαφρυ αφου στο συνολο εχει αφαιρεθει αρκετο μεταλλο. Θα ηθελα ποιο σπορ τιμονι παντως. Θελω να δω τι βελτιωσεις εγιναν σε δισκοπλατο και γενικα ολα τα κουσουρια που τραβουσε η καθε γενια απο την αλλη. Εχω μεγαλη απορια για μηχανισμους τζαμιων ,πολλαπλασιαστες ,βαλβιδες κτλ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Εχθες εκανα Αθηνα-Κορινθο μεσω αττικης οδου...πηγαινα σταθερα με 130-140 και ειχα μεση καταναλωση 6,7.νομιζω οτι ειναι πολυ καλα..Επισης θα ηθελα να ρωτησω ποσα χιλιομετρα πρεπει να κανω για να το στρωσω? ειμαι στα 650 τωρα...

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλα εισαι , εστω αυτο το 0.8λ κατω ειναι σημαντικοτατη βελτιωση .Κοιτα να δεις ο κινητηρας σου πριν τον παρεις εχει δουλεψει σε ολες  τις στροφες ακομα και στον κοφτη ... μετα τα 1500 μπορεις σταδιακα να ανοιγεις ταχυτητες χωρις κανενα προβλημα . Εγω ετσι εκανα και μετα τα 2.500 το οδηγουσα κανονικα και εχω 60Κ και δεν καιει σταγονα . Αλλος κινητηρας ο δικος σου βεβαια ,το βιβλιαρακι τι λεει ? Δεν εχει καποιες οδηγιες ?

Link to comment
Share on other sites

Το βιβλιαρακι δεν το εχω κοιταξει καθολου.Στην αντιπροσωπεια τη μερα της παραλαβης μου ειπα αρχικα να πηγαινω χαλαρα για 1000 χλμ αλλα μετα μου το αλλαξαν και μου ειπαν για 1500.Τωρα ειμαι στα 650 χλμ,το εχω συνεχεια στο drive ( dsg ) και αλλαζει στις 2.5000-3000 εκτος απο καποιες περιπτωσεις που παταω το γκαζι λιγο πιο αποτομα και κανει αλλαγη στις 3500.Επισης θα ηθελα να ρωτησω καπιον που γνωριζει,οταν βαζω sport mode αλλαζει και η αποδοση του κινητηρα?Περα δηλαδη απο το οτι αλλαζει ταχυτητες πιο ψιλα,αλλαζει και η ροπη του πχ?

Edited by lefteriss
Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν αλλαζει κατι στο Sport Mode ....  Στο D για παραδειγμα αν πατησεις τερμα το γκάζι θα ειναι σαν να οδηγάς στο Sport . Απλα στο D μολις αφησεις εστω και λιγο το γκαζι αμεσως θα βαλει την μεγαλυτερη σχεση για οικονομια !
Ασε το Sport Mode εκει που θα το απολαυσεις ειναι στο Manual Mode δηλαδη ετσι οπως ειναι στο D σπρώχνεις το λεβιε δεξιά και πλεον κανεις οτι θες εσυ .

Μιας και εχεις DSG7 οταν περνάς απο λακουβες ρολαριστός με λιγα χμ πχ 20χμ ακους θόρυβο?
Θελω να μαθω αν στο καινουργιο golf λυσανε το θεμα με τους θορυβους τους DSG

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω οδηγησει αλλο μοντελο vw με dsg για να ξερω για τι θορυβο μιλας αλλα δεν ακουω καποιον αξιοσημειωτο θορυβο..αν θες να μου εξηγησεις για τι ειδους θορθβο μιλας ισως μπορεσω να σε βοηθησω περισσοτερο

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλα εισαι , εστω αυτο το 0.8λ κατω ειναι σημαντικοτατη βελτιωση .Κοιτα να δεις ο κινητηρας σου πριν τον παρεις εχει δουλεψει σε ολες  τις στροφες ακομα και στον κοφτη ... μετα τα 1500 μπορεις σταδιακα να ανοιγεις ταχυτητες χωρις κανενα προβλημα . Εγω ετσι εκανα και μετα τα 2.500 το οδηγουσα κανονικα και εχω 60Κ και δεν καιει σταγονα . Αλλος κινητηρας ο δικος σου βεβαια ,το βιβλιαρακι τι λεει ? Δεν εχει καποιες οδηγιες ?

στο βιβλιαράκι λέει ότι μέχρι τα πρώτα 1000 πας έως τα 2/3 των στροφών δλδ μέχρι 4000στρ

Θα δεις πολλες διαφορες αν συγκρινεις το 1.6 fsi με το 1.4 tsi.. Ελπιζω να εισαι κατενθουσιασμενος οπως ημουν κ γω οταν περασα απο ματιζ 800cc σε γκολφ 1400cc με 122 αλογα :D

 

Καλα οσο αφορα την τεχνολογια με τους 2 κυλινδρους... Καλο γ@μαει αλλα ΑΝ παθει κατι σε ποια αντιπροσωπεια να το παει ο κατοχος? Αληθεια ο Μπαρμπαμητσενος εχει μεγαλυτερη επιδεξιοτητα απο τους αντιπροσωπακιδες!

Υ.γ Κοσμα.... μην φοβασαι δν τα περασαν προγραμματα ακομα δν κινδυνευεις!

Αθήνα-Λουτράκι-Αθήνα με 2 άτομα και cruise στα 120-130 6λιτ/100. Έχω κάνει 1300χλμ

Link to comment
Share on other sites

<p>Ολο το development του Golf vii σε video <a href="

">ΕΔΩ</a> (Εχει διπλα λιστα με 15 βιντεο)</p>

<p>Επισης βλεπω πολλα βιντεο απο στοκ golf 7 και χτυπανε 0-100 7.4 ...εκτος αν ειναι μονταζ... </p>

<p>πχ <a href="

">
</a></p>

<p> </p>

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω καταλάβει τι ρόλο παίζει η συγκεκριμένη έκδοση. Πισωγύρισμα μου φαίνεται. Καλώς έβαλαν τον tsi 105 - τον φοράει όλο το γκρουπ πια, καλώς έχουν το tsi 122, με 18.000 είναι αρκετά καλή αγορά. Το tsi 140 πως λανσάρεται? Γιατί σπορτίφ έκδοση που να μειώνει το χάσμα μέχρι το gti, όπως ήταν το mk5 GT 170 ή το mk6 tsi 160 δεν φαίνεται να είναι.

Εκτός αν κάνουν καμία έκπληξη οι Γερμανοί και λανσάρουν το 1.8 τsi που φημολογείται ότι θα είναι στην γκάμα της Αμερικής, αλλά και πάλι αν το βγάλουν στα 26.000 ποιος δεν θα δώσει 4χιλ. παραπάνω για να πάρει το gti...

 

Αντί να εξελλίσονται πάντως, έφτασαν να έχουν ίδιες ή μικρότερες ιπποδυνάμεις από εταιρείες που τους αντέγραψαν στο downsizing των κινητήρων (Opel Astra, Ford Focus, Mercedes A Class κλπ).

 

Από την άλλη στο Passat καταργούν τον αρκετά καλό 1.8 tsi 160 και τοποθετούν τον 1.4 tsi 160 που φόραγαν τα Scirocco & Golf 6, ότι να΄ναι δηλαδή - για να ρίξουν και καλά το κόστος..

Link to comment
Share on other sites

....Κοιτα να δεις...μην το βλεπεις σαν ιπποδυναμη αλλα δες την αποδοση αυτης... το 0-100 κτλ ... ο tsi twincharged ειναι εξαιρετικος κινητηρας αλλα με τα σημερινα δεδομενα κοστιζει..30% παραπανω απο τον νεο 1.4-140 μονο το ποσο μεταλλο αφαιρεθηκε να υπολογισεις φτανει. Απο την αλλη η νεα πλατφορμα με το μειωμενο βαρος ειναι οτι πρεπει για αυτα τα μοτερ , ο νεος 140 το παει το golf οπως ο παλιος 160. Ολα ειναι θεμα κοστους πλεον καθαρα ...με την καλυτερη δυνατη ποιοτητα . Ο χρονος θα δειξει. Η seat θα βγαλει τον 1.4 Twincharged με 200 αλογα ,το ανακοινωνσε στο ibiza rc trophy , σαν κινητηρας ειναι ΤΕΡΑΣ αντοχης σε συγκριση με τον νεο 1.4-140 ,αλλα ειναι ποιο βαρυς πινει και καπνιζει . Φιλος μηχανικος αποφασισε να παρει το "παλιο" Golf 6 R-line   μιας και εχεi και Gt και μου πε χιλιες φορες να ξερω τι εχω κατω απο το καπο και να ξερω την αντοχη του (στο gt ειχε προγραμμα 100Κ χιλ + ) και τα αδυνατα του σημεια παρα να μην ξερω τιποτα παρα μονο οτι εχει φυγει πολυ μεταλλο απο πανω του . Ο νεος 1.8 αξιζει μονο στην περιπτωση της audi η οποια τον βγαζει με τεχνολογιες καινουριες και κυριως Valvelift εμεσο και αμεσο ψεκασμο και ενα σωρο αλλες βελτιωσεις.,αλλα οκ ποιος θα παει να δωσει 25Κ οταν με 26-27 θα παιρνει το audi ?  Ασε που δεν βλεπω να μπαινει ο "καλος" 1.8 στο Golf ... θα δουμε...

 .
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και εγώ. Στη σημερινή εποχή δεν είναι ''must'' το πόσα άλογα έχεις αλλά το πόσο καύσιμο καταναλώνεις. Πέραν τούτου πιστεύω ότι στη σειρά 7 με βασική αιτία την νέα εξαιρετική πλατφόρμα αλλά και με άλλες πολλές καινοτομίες, έχει μικρύνει το χάσμα μεταξύ του 1.4 και του gti. Τα 25 κιλά ροπής που έχει  ο 1400αρης το πάνε το αμάξι σφαίρα. Και έχω προσωπική άποψη γιατί μέχρι και πριν ένα μήνα είχα το 5αρι gti stage2

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να πω ότι το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο (το είχα ξαναγράψει) κάτι το οποίο επιβεβαίωσα όταν το είδα και από κοντά στον Στεργίου στην Μεταμόρφωση πριν 15 μέρες. Καλορίζικο φυσικά στους νέους κατόχους και καλοτάξιδο - φίλε Petrinos να το χαρείς όσο δεν πάει. Το αυτοκίνητο αποπνέει ποιότητα η οποία είναι άμεσα αντιληπτή!  Δεν κρύβω όμως ότι περίμενα το κάτι παραπάνω στην γκάμα κινητήρων, ίσως τον 1.6 tsi που γραφόταν κάποια στιγμή ότι θα παρουσιάσουν το 2012 στο Polo R, ίσως τον 1.8 tsi στην καλή του εκδοχή όπως γράφει ο katsas.

 

Τέλος πάντων, από τους πρώτους τολμηρούς θα δούμε που μπορεί να φτάσει αυτό το μοτέρ. Μη ξεχνάμε ότι το tsi 160 με ένα πρόγραμμα ήταν αρκετά κοντά στο mk6 gti μέχρι τα 200km/h.

 

@ thanos katsas από την νέα πλατφόρμα δεν φαίνεται μειωμένο βάρος, 1290 κιλά γράφει στο παρακάτω link ότι είναι το αυτοκίνητο, ενώ το mk6 tsi 160 dsg ήταν 1286 κιλά (1271 το manual) :

 

http://www.zeperfs.com/en/duel4539-2686.htm

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα των κινητήρων δεν έχει να κάνει με το golf αποκλειστικά. Αφορά όλη την γκάμα των μοντέλων του ομίλου vag. Σίγουρα όλοι περιμένουμε ένα νέο καλό  1600αρι tsi αλλά όλα πλέον γίνονται στο βωμό της οικονομίας. Όσο για το βάρος δεν ξέρω να σου πω αυτή τη στιγμή γιατί δεν θυμάμαι πόσο βάρος γράφει στο βιβλιαράκι. Πάντως στο διαφημιστικό φυλλάδιο αναφέρει ότι είναι παραπάνω από 80 κιλά πιο ελαφρύ από το προηγούμενο μοντέλο.

Από αυτά που έχω διαβάσει πάντως στον ηλεκτρονικό τύπο όντως ζυγίζει 80 κιλά λιγότερα σε σχέση με το Golf 6 λόγω της νέας αρθρωτής πλατφόρμας MQB. Η Volkswagen αναφέρει ότι η μείωση των κιλών αυτών επιτεύχθηκε κατά 38 κιλά λόγω της λεπτότερου χάλυβα και αλουμινίου στο σώμα του αυτοκινήτου, κατά 26 κιλά λόγω των αλουμινένιων μερών στο σασί, 12 κιλά από τον εξοπλισμό και 3 κιλά από τη νέα καλωδίωση. Το συνολικό βάρος του Golf στην βασική έκδοση ανέρχεται στα 1.050 κιλά.

Ως αποτέλεσμα του μικρότερου βάρους, μειώθηκε και η μέση κατανάλωση του, ξεκινώντας από 13,9% φτάνοντας έως τα 23% σε μερικές εκδόσεις.
Για το θέμα του tuning η ABT είναι η μόνη που έχει βγάλει αυτή τη στιγμή και μιλάει για 170ps και 30 κιλά ροπή. Σύντομα θα βγάλει και η MTM. Οι υπόλοιπες τίποτα προς το παρόν.

Edited by petpinos
Link to comment
Share on other sites

Ο χρονος θα δειξει παιδια το σιγουρο ειναι οτι οι αντοχες του κινητηρα σαν block σαν μπιελες και σαν κεφαλη κτλ...ειναι κατα πολυ μειωμενες ..γιαυτο και το safe border ειναι τοσο χαμηλα (170ps) ...

Οποιος μπορει να κανει ενα βιντεακι 50-150 με 3η ταχυτητα στο κιβωτιο ...θα ημουν ευγνομων!

Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθησω αυριο ή μεθαυριο να τραβήξω ενα ανοιγμα μ 3η. Αν δεν ανεβάσω θα το εχω ξεχάσει οποτε στειλε pm! Αν το ήξερα σμρ π εκανα αρκετες δοκιμές θα σ ανεβαζα ενα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.