Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Wisdom

Κιβώτιο Dsg7 Τέλος!

Recommended Posts

Δυσάρεστα νέα.

 

Πριν 10 ημέρες περίπου, γύρω στα 57,000χλμ, μου άναψε η λυχνία "πορτοκαλί καταλύτης" χωρίς το αμάξι να εμφανίσει κάποιο πρόβλημα. Το λαμπάκι παρέμεινε αναμμένο για 3-4 ημέρες κι εγώ για ασφάλεια δεν έκανα μεγάλες διαδρομές, ούτε ανέπτυσσα μεγάλες ταχύτητες, μέχρι να βρω χρόνο να το πάω στο service. Μετά όμως το λαμπάκι έσβησε μόνο του κι εγώ σκέφτηκα ότι θα είχε κάποιο θέμα η βενζίνη και μετά όλα καλά. Μετά από 2 κενές ημέρες άρχισε να αναβοσβήνει η ένδειξη της σχέσης ταχύτητας. Ανεξαρτήτως ποια σχέση ήταν επιλεγμένη (P, N, R, 1/D1/S1, 2/D2/S2, 3/D3/S3, 4/D4/S4, 5/D5/S5, 6/D6/S6, 7/D7/S7) πάντα αναβόσβηνε. Προσοχή: Δεν αναβόσβηναν όλες οι ενδείξεις ταυτόχρονα (δείγμα ότι έχει μπλοκάρει το κιβώτιο και ότι πρέπει να ακινητοποιήσεις το όχημα). Αυτό γινόταν από την ώρα που έβαζα εμπρός και για περίπου 20 λεπτά την πρώτη ημέρα, για περίπου 40 λεπτά τη δεύτερη ημέρα και από την τρίτη ημέρα δεν σταματούσε να αναβοσβήνει, ανεξαρτήτως του πόση ώρα οδηγούσα. Οδηγικά πάλι καμία διαφορά, όλα έμοιαζαν άψογα και σε επιδόσεις και στις αλλαγές σχέσεων και στο D και στο S. Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις λαθών όταν πήγαινα στην MFI/MFD στο σημείο που σου λέει τα μηνύματα λάθους (στην οθόνη, όχι μέσω Vag-Com) το μόνο που μου έβγαζε ως σφάλμα ήταν χαμηλή στάθμη νερού πλυστικής.

 

Το πάω στο service, όπου άκουσαν και έναν μεταλλικό θόρυβο, ενώ η πρώτη διάγνωση μόλις το έβαλαν στο διαγνωστικό ήταν σοβαρή βλάβη εγκεφάλου κιβωτίου. Μου είπαν ότι ήθελε αλλαγή ο εγκέφαλος του κιβωτίου και ότι καλά έκανα και τους το πήγα. Την επόμενη όμως ημέρα που κατέβασαν το κιβώτιο με πήραν τηλέφωνο έκπληκτοι για να μου πουν ότι το κιβώτιο μέσα ήταν κατεστραμμένο, με φουρκέτες σπασμένες και γρανάζια γεμάτα ρινίσματα και γρέζια! Μάλιστα απορούσαν πώς είναι δυνατόν να μην είχα μείνει στο δρόμο!

 

Να μην σας τα πολυλογώ, πάμε για αλλαγή κιβωτίου, το οποίο εννοείται ότι δεν είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα και ότι πρέπει να το περιμένω να έρθει οδικώς από Γερμανία. Ευτυχώς μου έδωσαν αυτοκίνητο αντικατάστασης (ένα Polo) για να μην περάσω Πάσχα χωρίς αμάξι. Επίσης ευτυχώς, είμαι ακόμα στην επέκταση εγγύησης, γιατί το μαλλί από ό,τι μου είπαν θα έφτανε κοντά 7 χιλιάρικα!!!

 

Πάντως μου είπαν ότι πρώτη φορά συναντούν κάτι τέτοιο με DSG7, ότι σίγουρα δεν ευθύνεται ο τρόπος οδήγησής μου, ούτε η προηγούμενη αλλαγή του πολύδισκου. Ελπίζω αυτό να σημαίνει ότι ήταν μια αστοχία είτε εγκεφάλου είτε υλικών και ότι το καινούργιο κιβώτιο που θα έρθει δεν θα εμφανίσει κάτι παρόμοιο.

 

Θα ενημερώσω μόλις τελειώσει το θέμα.

 

ΥΓ. Η χαμηλή στάθμη στο δοχείο πλυστικής οφείλεται σε διαρροή του δοχείου που επίσης θα αντικατασταθεί, αλλά αυτό μετά από το πρόβλημα με το κιβώτιο μου φαίνεται ασήμαντο πταίσμα για να το αναφέρω χωριστά στο forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest πανος-gti

για αυτο φιλε μου κ ολοι εσεις που διαλεγετε αυτοματα   κιβωτια θελει πολυ σκεψη διοτι αν ο φιλος μας δεν ειχε εγγυηση θα πληρωνε αλλο ενα αυτοκινητο.....!καλη δυναμη ευχομαι κ σιδερενιο απο δω κ περα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν μπορείς και αν σου επιτρέψουν βγάλε φωτογραφίες απο το εσωτερικό του κιβωτιού ...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

για αυτο φιλε μου κ ολοι εσεις που διαλεγετε αυτοματα   κιβωτια θελει πολυ σκεψη διοτι αν ο φιλος μας δεν ειχε εγγυηση θα πληρωνε αλλο ενα αυτοκινητο.....!καλη δυναμη ευχομαι κ σιδερενιο απο δω κ περα.

Καλά Πάνο, δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα με τα αυτόματα! Έχω αυτόματο αμάξι, με 174.000χλμ, βελτιωμένο από τις 15.000χλμ μέχρι σε επίπεδο Κ04, και δεν έχει κάνει κιχ...

 

Πρώτη φορά ακούω για σασμάν αυτόματο που να έχει σκορπίσει μέσα. Ακόμη πιο εντύπωση μου κάνει ότι είναι και σε μαμά αμάξι.

 

Αν και το πρόβλημα φαντάζομαι να είχε ξεκινήσει από πιο πριν, πάντως όταν έχουμε check engine λαμπάκι, δεν καθόμαστε και το κοιτάμε για 4 μέρες, χωρίς να το τσεκάρουμε. Ούτε περνάνε άλλες 3 μέρες με την ένδειξη της επιλογής ταχύτητας να αναβοσβήνει! Είναι τουλάχιστον αμέλια (αν όχι εγκληματικό). Αλλά μου κάνει εντύπωση ότι τα βρήκαν όλα μέσα σκορπισμένα, ενώ το αμάξι είχε κανονική οδηγική συμπεριφορά! Είναι δυνατόν να υπάρχουν σπασμένα μεταλλικά κομμάτια και να μην έχει καμία επίπτωση αυτό στο σασμάν? Μήπως επειδή ήταν σε επέκταση εγγύησης (όπου το πληρώνουν άλλοι) και δεν έχουν και δουλειά αυτόν τον καιρό, ήταν μια καλή ευκαιρία να "γεμίσουν" τις ώρες τους?....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κιβώτιο δεν έχει σκορπίσει μέσα για κανένα λόγο ! Απλα ο σύμβουλος σέρβις που θα μίλησε με τον φίλο μας θα ήταν άσχετος + την εγγύηση τα μεγαλοποιησε για να δείξει ότι ήταν μεγάλη η ζημιά και κοίτα τι μεγάλη ζημιά σου φτιάχνουμε .

Το mechatronic του κάηκε του φίλου μας για αυτο αναβοσβηναν οι ενδείξεις γι'αυτό ζήτησα φωτογραφίες απο το σασμαν γιατι δεν παίζει αυτο που του είπαν

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλά μια μικρή λεπτομέρεια... Το αμάξι ειναι σε ΕΠΕΚΤΑΣΗ εγγύησης, που σημαίνει ότι δεν πληρώνει η VW, αλλά η ασφαλιστική... και αν κρίνω από μια "αστείας μορφής" κάλυψη εγγύησης εντός επέκτασης που χρειαστηκα για το Λεόν (χαλασμένη λαβή ανοίγματος πορτ-μπαγκάζ), οι ασφαλιστικές το κουράζουν και το ψάχνουν μεχρι αηδίας προκειμένου να δεχτούν να καλύψουν.

 

Αρα δεν βλέπω το λόγο να πουν παπατζιλίκια στον wisdom από την αντιπροσωπεία...

 

Επί της ουσίας βέβαια, θα συμφωνήσω με το Νίκο, όταν ανάβει λαμπακι, το ελέγχουμε άμεσα... έστω και σε ένα διαγνωστικό ;)

 

(Νίκο, ξηρού τύπου σαζμάν ειναι δαύτα, ενώ το δικό σου αν θυμάμαι καλά είναι υγρού)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λαθος! Δεν ειναι ξηρού τυπου . Μονο ο συμπλέκτης ειναι ξυρου τυπου στο 7αρι μας .
Το σασμαν (αξονες, φουρκετες, γραναζια κλπ κλπ) λυπαίνονται κανονικα όπως ολα τα σασμαν . Συγκεκριμένα φοράει 1.7L βαλβολίνης (οσο περιπου και ενα συμβατικό χειροκίνητο σασμαν VW) . Ο Δισκος ειναι ξηρός όπως και στα συμβατικά χειροκίνητα .

Το 6αρι DSG εχει πολύ λάδι (γυρω στα 7λιτρα) γιατι το λάδι του σασμαν κυκλοφορεί και στον συμπλέκτη !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι, ναι, ναι! Βλακεία μου... κόλλησα :lazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως Σίμο και ο σύμβουλος service όταν τον ρώτησα αν υπάρχει περίπτωση η βλάβη να προέκυψε λόγω έλλειψης λιπαντικού το ίδιο μου απάντησε, ότι είναι ξηρού τύπου και δεν παίρνει λιπαντικό. Βρε λες;  :huh:

 

Θα το κοιτάξω αυτό με τις φωτογραφίες, αν και είναι σίγουρο ότι δεν ήταν μόνο το mechatronic αφού όταν άνοιξαν το καπώ όντως ακουγόταν ένας περίεργος μεταλλικός θόρυβος. Επίσης μου παρουσιάστηκε πολύ γλαφυρά η εικόνα της έκπληξης των μηχανικών όταν άνοιξαν το κιβώτιο και ότι μαζεύτηκαν όλοι και το χάζευαν. Τέλος, πήγα ο ίδιος και είδα το αμάξι ξεκοιλιασμένο μετά την αφαίρεση του κιβωτίου (για να πάρω προσωπικά μου αντικείμενα λόγω παρατεταμένης παραμονής) με τη μηχανή σε βάση συγκράτησης, τη μίζα εκτός και το κιβώτιο να λείπει.

 

ΥΓ. Τον Οκτώβριο λήγει η επέκταση εγγύησής μου. Περιττό να σας πω ότι θα κάνω ανανέωση και ότι αυτό θα γίνεται κάθε χρόνο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι συμβουλοι σερβις στην πλειοψηφία ειναι άσχετοι και ξέρουν λιγοτερα και απο εμας ! Με τους αρχιμηχανικους να μιλάτε του συνεργείου αν θελετε οντως να μάθετε .

Όλοι λένε το 7αρι ειναι ξηρό, δεν εχει λάδι, δεν γινονται αλλαγες κλπ σορρυ κιολας αλλα ειναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ!

Ας το ξαναπω, το 7αρι εχει 1.7L βαλβολινης καθαρά για λίπανση του κιβωτιου (δεν γινεται κιβωτιο χωρις λυπανση) , την ιδια ποσοτητα βαλβολινης σχεδόν παίρνει και το 6ταχυτο χειροκινητο του group(αυτο γιατι δεν το λέμε ξηρό?) . Έχει επίσης 1l υδραυλικου υγρού (οπως αυτό στο τιμονι) που το διαχειριζεται το mechatronic και μεσω βαλβιδών και εμβόλων ελεγχει το συμπλεκτη και τις αλλαγες . Το mechatronic συνηθως χαλαει γιατι περνάει στην πλακετα το υδραυλικο υγρο .

Το μόνο ξηρό μερος ειναι ο συμπλέκτης στο 7αρι DSG όπως και ενα χειροκινητο σασμαν με δισκοπλατο(Αυτα γιατι δεν τα λεμε ξηρα?). Βασικα το 7αρι DSG εχει παραααα πολλες ομοι

Οι VW οντως δενπροτείνει αλλαγη ουτε βαλβολινης ούτε υδραυλικου υγρου, αλλα οχι οτι δεν γινεται να βγουν και να μπουν καινούργια αλλα ουτε οτι δεν εχουν και ειναι ''ξερα΄΄(χαχαχαα)

ΑΛΛΑ Η VW ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ! Αλλα ολοι τις αλλαζουν γιατι ειναι κατι εύκολο!

Ε και στα DSG7 αλλάζει .

Παρτε ενα PDF που έφτιαξα για την αλλαγή βαλβολίνης στο 7αρι DSG

https://docs.google.com/file/d/0B4ZtcmOPPBCOdDdyWFFLZjl5QTg/edit

Edited by the_winner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα... Παρακάτω και το αρχειάκι για το DSG7...

 

 

http://forum.quattroruote.it/posts/downloadAttach/12858.page

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πχ αυτό το Octavia κανει λες και εχει σπάσει κατι . ΑΛΛΑ ειναι το mechatronic .
Το mechatronic ειναι  μια ηλεκτρονικη πλακετα(εγκεφαλος) που παιρνει δεδομένα απο παντου και διαχειριζεται τους συμπλέκτες και τις αλλαγες.
Η συμπλεξη /αποσυμπλεξη των συμπλεκτων γινεται με υδραυλικη πιεση το ιδιο και οι αλλαγες των ταχυτητων . Η Πιεση στο υδραυλικο υγρο δημιουργείται με ηλεκτρικο μοτεράκι ΜΕΣΑ στην μοναδα mechatronic .Ολο αυτο ειναι πολυπλοκο γιατι αν πχ καει το μοτερακι που δημιουργει την πίεση το σασμαν ειναι ΝΕΚΡΟ ή αν περάσει υδραυλικό υγρο στην πλακετα παλι το κιβωτιο ΝΕΚΡΟ , επίσης μπορει το μοτερακι απλα να μην αναπτυσει την σωστη πιεση οποτε να μην κουμπωνουν σωστα οι ταχυτητες ή να προσπαθει να τις κουμπωσει και για αυτο ο θόρυβος
Οριστε το βιντεακι που φαινεται οτι δεν μπορει να κουμπωσουν οι ταχυτητες και κανει σαν σπασμενο

Και ενα δικο μου βιντεακι απο το δικο μου DSG το οποιο δουλευει ΑΨΟΓΑ, δεν εχω κανενα προβλημα απλα σε δρομο χαλια κανει θορυβο(οπως τα περισσοτερα)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αμάξι μου έκλεισε 25 μέρες στο συνεργείο και ακόμα περιμένω...

 

Έχει πολλή πλάκα να προσπαθείς να χωρέσεις στο μικρούλι Polo όλα τα πράγματα της οικογένειας για τις μετακινήσεις του Σαββατοκύριακου, ειδικά όταν έχεις καλομάθει στον αχανή χώρο αποσκευών του CC...

Edited by Wisdom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν σου είπαν Γιώργο πότε θα είναι έτοιμο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι Σίμο, ακόμα περιμένουν το ανταλλακτικό από Γερμανία. Με τα πόδια να το έφερνε η Μέρκελ θα είχε φτάσει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιώργο να ξερεις ότι τους άφησες πολύ χαλαρά επί του θέματος. Σύμφωνα με νομοθεσία της Ε.Ε. ειναι υποχρεωτική η διατήρηση ΠΛΗΡΟΥΣ παρακαταθήκης ανταλλακτικών από τον επίσημο αντιπρόσωπο για οτιδήποτε εισάγει για διάρκεια ελάχιστη 10 ετών από την ημερομηνία διακοπής παραγωγής του εν λόγω προιόντος! Επομένως ήταν υποχρεωμένοι να έχουν ανταλλακτικό διαθέσιμο, ή στη χειρότερη περίπτωση να σου παρέχουν ανταλλακτικό άμεσα και εντός ολίγων ημερών (αερομεταφορά δηλαδή).

 

Εχε υπόψη ότι η VW θα πληρωθεί ΚΑΝΟΝΙΚΑ το ανταλλακτικό και δεν σου κάνουν καμία απολύτως εξυπηρέτηση στην προκειμένη καθότι η επέκταση αποτελεί ξεχωριστό ασφαλιστικό προιόν από την Allianz! Επομένως με λίγη πίεση και ενδεχομένως υπό την απειλή καταγγελίας στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτή, στο ΙΝΚΑ, και ενδεχομένως στις ελεγκτικές αρχές της Ε.Ε. θα τους έκανε να το δουν λίγο πιο "θερμά" το όλο θέμα. Αυτά δεν σου τα λέω σαν "θεωρία" καθότι σε παρόμοια θέση στο παρελθόν, και όταν πίεσα η απάντηση "σε 30 μέρες περίπου θα έχουμε ανταλλακτικό" μετατράπηκε σε "ελάτε σε 4 μέρες, το αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο" ;)

 

Επίσης, καθαρά και μόνο για το γ@μώτο της ιστορίας, ζήτησε να δεις το νέο σαζμαν όταν έρθει και δες αν έχει κανένα X κάπου κατά το τέλος του κωδικού ανταλλακτικού που έχει χτυπημένο στο κέλυφος του. Αν έχει Χ τότε ειναι ανακατασκευσμένο σαζμάν, που ήταν σύνηθης πρακτική για καλύψεις εντός εγγυήσεως τουλάχιστον στο παρελθόν. Περίπτωση όμως στην οποία ΛΟΓΙΚΑ δεν θα πρέπει να υπάγεσαι καθότι δεν σε καλύπτει η ίδια η VW με εγγύηση όπως σου προανέφερα, αλλά η ασφαλιστική εταιρεία!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις συμβουλές Σίμο. Εντάξει, από τη στιγμή που σου δίνουν αυτοκίνητο αντικατάστασης δεν είναι και τραγικά τα πράγματα. Τα νέα είναι ότι αύριο πρώτα ο Θεός παραλαμβάνω!

 

Θα ενημερώσω εδώ αναλόγως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά σε αυτό εξαρτάται πως το βλέπει ο καθένας... Πχ άλλος θα το δει πως "εγώ πληρωσα να οδηγώ CC και όχι Polo", αλλά εφόσον θεωρείς εσύ ότι βολεύτηκες ικανοποιητικά, τότε αυτό είναι που έχει σημασία.

 

Όπως και να έχει, με το καλό να το παραλάβεις και σου εύχομαι πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα :drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά ξεμπερδέματα, συμφωνώ με την άποψη του winner για τους συμβούλους σέρβις. Και κάτι περίεργο, πως είναι δυνατόν να κοστίζει 7.000 ευρώ το κιβώτιο όταν η διαφορά κατά την αγορά του αυτοκινήτου σε σχέση με το χειροκίνητο είναι 2.500 ευρώ?

 

Το να είναι ανακατασκευής πάλι, θα πρέπει να ενημερώσουν, έτσι κάνουν οι σοβαρές αντιπροσωπείες, σου λένε χχχχ λεφτά καινούριο και χχχ το ανακατασκευής, πολύ σωστό ότι θέλει έλεγχο μήπως λόγω επέκτασης / ασφαλιστικής τοποθετήσουν κανένα ανακατασκευής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

σαν εξτρα το DSG (τουλχιστον σε scirocco) εχει + 1250 ευρω! Γιατί εχει μόνο τοσο? Γιατι σου βγάζουν απο την τιμη το στανταρ χειροκινητο . Αν πληρωνες εξτρα το DSG οσο εχει σαν ανταλλακτικο θα επρεπε να σου δινουν και το χειροκινητο κιβωτιο γιατι ειναι ηδη πληρωμενο στην αρχικη τιμη .

Επισης παντα σαν εξτρα κατι οταν γινεται η παραγγελια ειναι πολυυυυ πιο φθηνο σε σχεση αν πας να το παρεις μετα σαν ανταλλακτικο .

Κάτσε παρε τιμες απο ΟΛΑΑΑΑΑΑ τα ανταλλακτικα του αυτοκινητου , εσενα σου βγηκε πχ 25 χιλιαρικα και αν το παρεις κομματι-κομματι βγαινει 50.,0000

Share this post


Link to post
Share on other sites

σαν εξτρα το DSG (τουλχιστον σε scirocco) εχει + 1250 ευρω! Γιατί εχει μόνο τοσο? Γιατι σου βγάζουν απο την τιμη το στανταρ χειροκινητο . Αν πληρωνες εξτρα το DSG οσο εχει σαν ανταλλακτικο θα επρεπε να σου δινουν και το χειροκινητο κιβωτιο γιατι ειναι ηδη πληρωμενο στην αρχικη τιμη .

Επισης παντα σαν εξτρα κατι οταν γινεται η παραγγελια ειναι πολυυυυ πιο φθηνο σε σχεση αν πας να το παρεις μετα σαν ανταλλακτικο .

Κάτσε παρε τιμες απο ΟΛΑΑΑΑΑΑ τα ανταλλακτικα του αυτοκινητου , εσενα σου βγηκε πχ 25 χιλιαρικα και αν το παρεις κομματι-κομματι βγαινει 50.,0000

 

Και λίγα έβαλες! Στο "ανταλλακτικό" έχεις να κάνεις με το κέρδος της VW, το κέρδος χονδρικής του κεντρικού εισαγωγέα, το κέρδος λιανικής του τοπικού dealer, τα μεταφορικά φυσικά αλλά και το όλο handling cost μιας και άλλο η μαζική κατασκευή και άμεση τοποθέτηση και άλλο η κατασκευή, συσκευασία και αποθήκευση του ανταλλακτικού στο κεντρικό ντεπό ανταλλακτικών της VW! Σε πολλά ανταλλακτικά η τιμή μπορεί να φεύγει ως και 7 φορές πάνω από το αρχικό κόστος "πρώτης τοποθέτησης" ;)

Το να είναι ανακατασκευής πάλι, θα πρέπει να ενημερώσουν, έτσι κάνουν οι σοβαρές αντιπροσωπείες, σου λένε χχχχ λεφτά καινούριο και χχχ το ανακατασκευής, πολύ σωστό ότι θέλει έλεγχο μήπως λόγω επέκτασης / ασφαλιστικής τοποθετήσουν κανένα ανακατασκευής.

 

Αυτό που λες δεν ειναι υποχρεωτικό δυστυχώς. Εφόσον ένα ανταλλακτικό θεωρείται από την VW ως ισάξιο ποιοτικά με ένα καινούργιο, τότε στα πλαίσια καλύψεων "εργοστασιακής" εγγύησης μπορούν να σου το δώσουν μιας και φυσικά φέρει τις σχετικές εγγυήσεις του κατασκευαστή! Θα συμφωνήσω μαζί σου όμως ότι κάτι τέτοιο ισχύει σε περίπτωση που πηγαίνει κάποιος να αγοράσει ένα εξάρτημα απευθείας όπου και θα πρέπει να ειναι ενήμερος, αν και αντικειμενικά μιλώντας ειναι πρακτικά αδύνατο να πας να αγοράσεις εσύ και να σου πασάρουν κάτι τέτοιο ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα εξακολουθεί να μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο το κόστος των 7.000 ευρώ για το κιβώτιο. Δηλαδή ο κινητήρας πόσο έχει, 15.000 ευρώ?

 

Σχετικά με καινούριο / ανακατασκευής ανταλλακτικό πριν 5 χρόνια που άλλαξα μοτέρ στο προηγούμενο αυτοκίνητο (εκτός εγγύησης) από την αντιπροσωπεία με ενημέρωσαν ότι το καινούριο έχει 6.000 ευρώ και το ανακατασκευής 4.000 ευρώ (αν θυμάμαι καλά τα ποσά). Τελικώς έβαλα μεταχειρισμένο με 1.800 ευρώ αφού το αυτοκίνητο την άλλη μέρα μπήκε για πούλημα. Οφείλει νομίζω η αντιπροσωπεία να ενημερώσει για το ανταλλακτικό και να έχει και τα συνοδευτικά έγγραφα που πρέπει, ανεξάρτητα αν καλύπτεται ή όχι από επέκταση εγγύησης κλπ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν, όπως σας είπα παρέλαβα την Παρασκευή. Το αμάξι είναι μια χαρά (όχι ότι και πριν δεν ήταν δηλαδή). Επηρεασμένος από τη συζήτηση εδώ τσέκαρα το ανταλλακτικό και ήταν όντως καινούργιο. Μάλιστα αλλάχτηκε σχεδόν όλο το σύστημα μετάδοσης, αφού τοποθετήθηκε καινούργιο κιβώτιο, καινούργιο mechatronic και καινούργιος πολύδισκος συμπλέκτης (παρόλο που είχα αλλάξει πολύδισκο μόλις πέρσι λόγω των γνωστών προβλημάτων των παλιών με το σκορτσάρισμα). Το νέο κιβώτιο έχει εγγύηση δύο ετών, ανεξάρτητη από την εγγύηση του υπόλοιπου αυτοκινήτου.

 

Όπως και να έχει πάντως, εγώ τον Σεπτέμβριο πάω για νέα επέκταση εγγύησης (μονοετή από άλλη ασφαλιστική εταιρεία) γιατί πολλά έχουν δει τα μάτια μου...

 

ΥΓ. Μια χαρά ήταν το αμάξι αντικατάστασης όσο καιρό δεν είχα το δικό μου, αλλά μετά από έναν μήνα με το Polo, όταν ξαναοδήγησα το CC νόμιζα ότι οδηγούσα Ferrari!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλοτάξιδο Γιώργο. Καλό στρώσιμο, και απροβλημάτιστο απο εδώ και πέρα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ Σίμο.

 

Θα αστειεύεσαι για το στρώσιμο, ειδικά με τον τρόπο που οδηγώ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...