Panagiotis_ Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 (edited) Διάβασα σήμερα ότι αναμένεται η εν λόγω έκδοση στην Ελλάδα μέσα στον Ιούνιο(αν και το κόβω για Ιούλιο, 26/6 σήμερα). Στο ελληνικό site της vw δεν το αναφέρει πουθενά ούτε και σε άλλα site μπόρεσα να βρω τεχνικά χαρακτηριστικά. Παραθέτω κάτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως τα έχει το γερμανικό site της vw σε μετάφραση. Κατά τη γνώμη μου πολύ βασική είναι η προσθήκη 6 σχέσης στο κιβώτιο πράγμα που έλλειπε από το κλασικό 1.6 TDI. Η ροπή παραμένει ίδια, αυξάνετε λίγο η τελική. Μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο από το κλασικό πάντως ελπίζω να έχουμε πληροφορίες για Ελλάδα σύντομα. Συνδυασμένη κατανάλωση 3,2 l/100km Εκπομπές CO2 85 g / 100km Κατηγορία ενεργειακής απόδοσης: A + Τύπος κινητήρα: 4-κύλινδρος κινητήρας ντίζελ, 4 βαλβίδες / κύλινδρο Κυβισμός 1.598 cc Μέγιστη ισχύς: 81 kW (110 hp) στις 3200 - 4000 / min Μέγιστη ροπή: 250 Nm / 1500 - 3000 /min Πρότυπο καυσαερίων: Euro 5 Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 ταχυτήτων Μπαταρία: 380 A (68 Ah) Γεννήτρια: 140 A Κενό βάρος: 1265 κιλά Τελική ταχύτητα: 200 χλμ/ώρα Επιτάχυνση των 0-100 km/h -> 10,5 sec Edited December 26, 2018 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximosm Posted June 29, 2013 Report Share Posted June 29, 2013 Γερμανία άρχισε να κυκλοφορεί αυτό το μοτέρ. Εγώ είναι να πάρω τώρα το νέο Golf υπάρχει περίπτωση να το παραγγείλω και να έρθει με αυτό το μοτέρ; Στάλθηκε από το GT-P3110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis_ Posted June 29, 2013 Author Report Share Posted June 29, 2013 Γερμανία άρχισε να κυκλοφορεί αυτό το μοτέρ. Εγώ είναι να πάρω τώρα το νέο Golf υπάρχει περίπτωση να το παραγγείλω και να έρθει με αυτό το μοτέρ; Στάλθηκε από το GT-P3110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Δεν ξέρω, και εγώ αυτό αναρωτιέμαι και ελπίζω να γίνεται.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted June 30, 2013 Report Share Posted June 30, 2013 (edited) Σε καλύτερες μισθολογικές εποχές θα το τσίμπαγα ασυζήτητα! τώρα και τα 1200 είναι ζόρι με 540 φραγκοδίγραφκα μισθό το μήνα... Να φανταστώ η κατανάλωση θα είναι γύρω στο 4,5 πρακτικά? έχει και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίδρων? γιατί με 100 και cruise control το βλέπω να φτάνει 3 λίτρα το πολύ με το ζόρι! Edited June 30, 2013 by naruel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted June 30, 2013 Report Share Posted June 30, 2013 Είδα ένα σήμερα σε γαλάζιο με ζάντες αλουμινίου!Ωραίο αμαξάκι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis_ Posted June 30, 2013 Author Report Share Posted June 30, 2013 Σε καλύτερες μισθολογικές εποχές θα το τσίμπαγα ασυζήτητα! τώρα και τα 1200 είναι ζόρι με 540 φραγκοδίγραφκα μισθό το μήνα... Να φανταστώ η κατανάλωση θα είναι γύρω στο 4,5 πρακτικά? έχει και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίδρων? γιατί με 100 και cruise control το βλέπω να φτάνει 3 λίτρα το πολύ με το ζόρι! Όχι δεν πιστεύω να έχει το ACT, δεν πρέπει να έχει περάσει σε tdi κινητήρα ακόμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos P Thessaloniki Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 Είμαι και εγώ στη διαδικασία αγοράς του νέου Golf 7 1.6 TDi BlueMotion ... Σε αντιπροσωπία στη Θεσσαλονίκη, που ρώτησα, ακόμα δεν έχει έρθει ο καινούριος κινητήρας . Τον περιμένουν θεωρητικά μέσα στο καλοκαίρι . Άλλωστε, γιατί να μην τον φέρουν βλέποντας τις πωλήσεις του προηγούμενου μοντέλου να είναι χαμηλές λόγω του 5-τάχυτου κιβωτίου και της σχετικά χαμηλής ιπποδύναμης ... Για το ACT δε νομίζω ότι έχει πρακτική ισχύ σε κινητήρα Diesel . Η τιμή του πάντως, για Diesel, είναι άκρως δελεαστική : 20900 ευρώ για την έκδοση Generation + μεταλλικό χρώμα και όλα τα έξοδα φακέλου + αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω + ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες + πακέτο αισθητήρων βροχής και φώτων Και αυτά για το μοντέλο που δίνεται τώρα ... Για τιμή στο μοντέλο με τον καινούριο κινητήρα δεν έχουν ούτε αυτοί ( αντιπρόσωποι ) ιδέα ... Αναμένουμε 2 μήνες ακόμα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximosm Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 Σε ποια αντιπροσωπία πηγές; Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted July 6, 2013 Report Share Posted July 6, 2013 Πάντως στο γερμανικό site της vw μπορείς να διαλέξεις αυτήν την version κινητήρα με μικρή διαφορά τιμής, οπότε ίσως αξίζει η αναμονή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis_ Posted July 6, 2013 Author Report Share Posted July 6, 2013 Αυτό ελπίζουμε..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximosm Posted July 6, 2013 Report Share Posted July 6, 2013 Εγώ το πήρα τώρα με το 5αρι σασμάν. Εξάλλου ήταν να πάρω το αυτόματο οπότε έχει και 5 ταχύτητες να αλλάζω βαριέμαι να αλλάζω 6 Οι 5 ταχύτητες είναι πολύ καλά κλοιμακομενες οπότε η διαφορά στην κατανάλωση με το μοτέρ με τα 110 άλογα οφηλετε κύριος σε αλλαγές στο αμάξωμα και σε αλλαγές στο μοτέρ. Στάλθηκε από το GT-P3110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 Μαγκες η 6 χρειαζεται , το 5αρι κιβωτιο ηταν "απαραδεξια" σε ενα τοσο ακριβο αυτοκινητο ,hundai,kia,ford,γαλλικα ιταλικα σε τετοιες εκδοσεις και αμαξωματα ειχαν 6αρι και βεβαιως στην εθνικη η 6η ριχνει ενα 0.3-0,5Λ. Αρχες σεπτεβριου λενε θα ειναι εδω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximosm Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 Μαγκες η 6 χρειαζεται , το 5αρι κιβωτιο ηταν "απαραδεξια" σε ενα τοσο ακριβο αυτοκινητο ,hundai,kia,ford,γαλλικα ιταλικα σε τετοιες εκδοσεις και αμαξωματα ειχαν 6αρι και βεβαιως στην εθνικη η 6η ριχνει ενα 0.3-0,5Λ. Αρχες σεπτεβριου λενε θα ειναι εδωΕμένα μου είπαν το 1 τρίμηνο του 14. Η κλιμάκωση του σασμάν είναι μεγάλη υπόθεση. Ας μην ανοίγουμε θέμα, πάντως όπως είπα η 5η στο golf είναι αρκετά μακριά 2000rpm/~120km/hΣτάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos P Thessaloniki Posted July 11, 2013 Report Share Posted July 11, 2013 @ maximosm : Ποιος σου είπε για πρώτο τρίμηνο του 2014 ? Το έμαθες από αντιπρόσωπο , γιατί εμένα μου είπαν για τέλος καλοκαιριού και ότι θα με ειδοποιήσουν όταν έρθει για να το παραγγείλω ...Είχα πάει να το πάρω και μόνοι τους μου είπαν να περιμένω τέλος καλοκαιριού για τον καινούριο κινητήρα με το 6-άρι σασμάν ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximosm Posted July 11, 2013 Report Share Posted July 11, 2013 @ maximosm : Ποιος σου είπε για πρώτο τρίμηνο του 2014 ? Το έμαθες από αντιπρόσωπο , γιατί εμένα μου είπαν για τέλος καλοκαιριού και ότι θα με ειδοποιήσουν όταν έρθει για να το παραγγείλω ... Είχα πάει να το πάρω και μόνοι τους μου είπαν να περιμένω τέλος καλοκαιριού για τον καινούριο κινητήρα με το 6-άρι σασμάν ... Από την κεντρική αντπροσωπεία kosmocar.Εγώ πάλι επειδή το έκανα παραγγελια θα περιμένω 3 μήνες οποτε δεν έλεγε να περιμένω ποτε θα έρθει και μετά να παραγγείλω.Όπως είπα η μεγάλη διαφορα είναι στο αμάξωμα και στο μοτέρ το σασμάν το 6 ari απλά κάνει το μοτέρ να είναι λίγο πιο ξεκούραστο στο ταξίδι.Σε επιδόσεις το 5ari έχει καλύτερο 0-100. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted July 11, 2013 Report Share Posted July 11, 2013 (edited) Ναι αλλά δεν παίρνεις diesel για επιδόσεις σαν πρώτο πλάνο Πάντως ναι όλα στ μυαλό ειναι Edited July 11, 2013 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximosm Posted July 11, 2013 Report Share Posted July 11, 2013 Ναι αλλά δεν παίρνεις diesel για επιδόσεις σαν πρώτο πλάνο Πάντως ναι όλα στ μυαλό ειναι Καλά σίγουρα αλλά που ξέρεις καμιά φορά.. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos P Thessaloniki Posted July 12, 2013 Report Share Posted July 12, 2013 @ maximosm : Τι ακριβώς παρήγγειλες ( έκδοση , χρώμα , έξτρα ) και πόσο σου βγαίνει "με το κλειδί στο χέρι" , δλδ με έξοδα φακέλου, πινακίδες, μεταφορά ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
igna Posted July 13, 2013 Report Share Posted July 13, 2013 Hi http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/3189352/ Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos P Thessaloniki Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Χθες η AUDI ανακοίνωσε ότι θα φέρει το καινούριο μοτέρ με το όνομα ULTRA από αρχές Σεπτέμβρη στη Γερμανία και λίγο αργότερα <?> στην υπόλοιπη Ευρώπη ...Εφόσον η VW πουλάει στη Γερμανία το καινούριο μοτέρ από τώρα , μήπως θα έρθει Ελλάδα αρχές Σεπτέμβρη-Οκτώβρη ; http://www.newsbeast.gr/car/arthro/567655/neos-oikonomikoteros-1600aris-tdi-ultra-tis-audi/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos P Thessaloniki Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Ρε παιδιά , έχει κανένας καμιά ενημέρωση σχετικά με το πότε θα είναι στην Ελλάδα ο νέος κινητήρας Diesel ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos P Thessaloniki Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 (edited) Λοιπόν παίδες , τα πράγματα έχουν ως εξής :Επειδή βαρέθηκα να περιμένω πήγα πάλι στην αντιπροσωπεία να ρωτήσω πότε τελικά περιμένουν τον νέο κινητήρα . Ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν ξέρει και ότι δεν έχει επίσημη ενημέρωση από τον επίσημο, και μοναδικό, εισαγωγέα (KOSMOCAR AE). Το πρόβλημα είναι ότι το εργοστάσιο έχει παράξει πάρα πολλά αυτοκίνητα με τον παλιό 1.6 TDi (105ps 5-Speed Manual) με αποτέλεσμα να έχει μαζευτεί αρκετά μεγάλο stock. Η KosmoCar έχει παραγγείλει πολλά από αυτά χωρίς τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία. Έτσι, πρέπει πρώτα να πουλήσει αυτά και μετά να φέρει τα καινούρια. Αν φέρει τα καινούρια 1.6 TDi (110ps , 6-Speed Manual) θα του μείνουν πολλά 1.6 TDi (105ps 5-Speed Manual) με αποτέλεσμα να τα βγάλει με μειωμένη τιμή, περίπου 1000 ευρώ. Αυτό θα έχει τεράστια οικονομική ζημία για την KosmoCar την ίδια. Έχοντας αυτά υπόψιν, επικοινώνησα με την KosmoCar στα κεντρικά της, κάνοντας την εξής ερώτηση : - Εφόσον στη Γερμανία έχει αποσυρθεί ο 1.6 TDi (105ps 5-Speed Manual) και πωλείται ΜΟΝΟ ο 1.6 TDi (110ps , 6-Speed Manual) πότε περίπου αναμένεται η εισαγωγή του εν λόγω κινητήρα στην Ελλάδα ? Και η απάντηση που έλαβα ήταν : - Έχει δρομολογηθεί η εισαγωγή των νέων GOLF με το νέο ο 1.6 TDi (110ps , 6-Speed Manual) για το Μάρτιο του 2014 , αλλά πιέζουμε το εργοστάσιο για ακόμα νωρίτερα ! Ως εκ τούτου, όποιος δε θέλει να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας και για το 2014 στο παλιό του αμάξι, συμβιβάζεται με το 1.6 TDi (105ps 5-Speed Manual) ... Edited September 9, 2013 by Nikos P Thessaloniki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 (edited) Μια απορία: Εγώ στο www.vw.de (Γερμανία), γιατί δεν βρίσκω 1.6ΤDI με 6 ταχύτητες παρά μόνο το 4Motion (105ps πάλι); Βλέπω μόνο το BlueTDI1.6 TDI με 110ps, αλλά είναι και αυτό 5-τάχυτο. http://www.volkswagen.de/de/CC5.html Επίσης, γιατί λες ότι η Γερμανία έχει αποσύρει τον 1.6TDi 105ps/5-speed? Στο Configurator του VW.de υπάρχει κανονικά σαν επιλογή. Edited September 9, 2013 by PiNiOn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 Ξέρει κάποιος αν ο νέος κινητήρας TDI θα βγει και με DSG7 ή μόνο manual? Γιατί στο γερμανικό site δεν βλέπω dsg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximosm Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 Ξέρει κάποιος αν ο νέος κινητήρας TDI θα βγει και με DSG7 ή μόνο manual? Γιατί στο γερμανικό site δεν βλέπω dsg...Μόνο manual... Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...