Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Recommended Posts

Golf gt 37000km βάζω μπροστά κρύος κινητηρας αναβοσβηνει η ενδειξη κινητηρα μολις έπεσε το ρελαντι έσβησε. Οταν είναι κρυο συμβαίνει πάντα το ίδιο. Βαζω το scangauge και βγάζει σφάλμα 300, 302, 304 που σημαίνει κακη καύση στον δεύτερο και τεταρτο κύλινδρο. Στην Karenta τα παιδιά μου λένε πως είναι από βενζίνη και να ρίξω κανενα βελτιωτικό βενζίνης και πιθανον θα στρώσει.

Για πειτε καμια ιδέα.

Thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

το προβλημα που εχεισ ειναι οτι εχουν ποιαση παρα πολυ καπνα οι βαλβηδεσ και γιαυτι σου το παρουσηαζη .εχεισ δυο επηλογεσ η πρωτη ειναι να βαλησ ενυσχητηκο βενζηνασ μηποσ και καθαρησουναι και η δευτερη ειναι να ανοιχτη το καπακι και να καθαρηστουναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ασχετο αλλα πως ποιανουν καπνα οι βαλβηδες?και ειδικα σε τοσα λιγα χιλιομετρα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η βενζίνη και τα καθαριστικά ή πρόσθετα βενζίνης στο αυτοκίνητο σου δεν κάνουν απολύτως τίποτα στο καθάρισμα των βαλβίδων.

Πεταμένα λεφτα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι δυνατον σε τοσο λιγα χιλιομετρα να χρειαστει να ανοιχτει το καπακι για καθαρισμο? Δηλαδή αποκλειεται το ενδεχομενο να ειναι από κακη βενζίνη?

Edited by golf gtV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ομως ναι

Ψαξε υπάρχει έτοιμο θεμα με ολες τις λύσεις "καθαρισμός βαλβίδων"

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορεί και με τόσα χλμ να γίνουν επικαθήσεις στις βαλβίδες ,αν το αυτοκίνητο δεν ανοίγει και γενικότερα δουλεύει για μικρές αποστάσεις και μέσα στην κίνηση είναι πολύ πιθανό-

 

τα καθαριστικά βενζίνης δεν κάνουν τίποτα γιατί πολύ απλά δεν περνάνε από τις βαλβίδες ... αν ρίξεις καθαριστικό μόνο από την εισαγωγή με αναμένη την μηχανη ,υπάρχει σχετικό τόπικ -

 

επίσης δούλευε το αυτοκίνητο πιο συχνά σε στροφές πάνω από 3500 για λίγη ώρα ,βοηθάει στο συγκεκιμένο πρόβλημα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα

Το αυτοκινητο δουλεύει μονο στην Εθνική και με στροφές επάνω από 3500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα

Το αυτοκινητο δουλεύει μονο στην Εθνική και με στροφές επάνω από 3500.

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δοκιμασε να πας σε καποιο σοβαρο συνεργειο , αυτο με τις επικαθησεις εχει καταντησει αστικος μυθος. Υπαρχει gt στην θεσσαλονικη με 250χιλ χιλιομετρα και ακομα δεν εχει κανει κανενα καθαρισμο , ουτε αλλαγη τουρμπινας ουτε ολα αυτα που κατα καιρους εχουν λεγχει. Μηπως ειναι προβλημα στις βαλβιδες στα μπεκ κατι τετοιο ? Ειδικα αν λες οτι το ανοιγεις το αμαξι αποκλειεται να ειναι επικαθησεις , αν ειχες το αμαξι στην πολη και εκανες 10-20χιλ καθημερινα ισως να ειχες θεμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι παιδια.το αυτοκινητο χρησιμοποιειται ως.δευτερο.γι αυτο εχει και τοσο λιγα.χλμ. Ολα.ειναι στην.εθνικη.και με.δουλεμα πολυ.καλο.Θα σας πω απο εβδομαδα που θα βαλω τα τρια μπουκαλακια βελτιωτικα βενζινης.και θα σας πω αποτελεσματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δοκιμασε να πας σε καποιο σοβαρο συνεργειο , αυτο με τις επικαθησεις εχει καταντησει αστικος μυθος. Υπαρχει gt στην θεσσαλονικη με 250χιλ χιλιομετρα και ακομα δεν εχει κανει κανενα καθαρισμο , ουτε αλλαγη τουρμπινας ουτε ολα αυτα που κατα καιρους εχουν λεγχει. Μηπως ειναι προβλημα στις βαλβιδες στα μπεκ κατι τετοιο ? Ειδικα αν λες οτι το ανοιγεις το αμαξι αποκλειεται να ειναι επικαθησεις , αν ειχες το αμαξι στην πολη και εκανες 10-20χιλ καθημερινα ισως να ειχες θεμα.

Γιατι Θανο ειναι αστικος μυθος? πραγματικοτητα  ειναι  οτι   ενα ποσοστο tsi εχουν θεμα  !Εμενα μου αναψε  πρωτη φορα  check engine στα  40000 χλμ με αριστη χρηση μονο εκτος πολης, 100ron καυσιμο παντα και ολα  τα συναφη.Το θεμα ειναι  οτι οι καπνισμενες βαλβιδες ειναι,η ελατηρια  βαλβιδων,οι οδηγοι βαλβιδων κτλπ ,πρεπει να  βγει καπακι!!ολα  τα  αλλα  τα ματζουνια  ειναι να  'χαμε  να  λεγαμε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επανερχομαι.

Εβαλα τα βελτιωτικα βενζινης και μεχρι στιγμής (ειμαι στη μεση του ρεζερβουαρ) βγαζει μονο στο τεταρτο κυλινδρο προβλημα και αυτο οταν ειναι κρυο. Μου ειπαν για καθαρισμό μπεκ αν δεν στρωσει στο δευτερο γεμισμα. Για πειτε γνωμες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επανερχομαι.

Εβαλα τα βελτιωτικα βενζινης και μεχρι στιγμής (ειμαι στη μεση του ρεζερβουαρ) βγαζει μονο στο τεταρτο κυλινδρο προβλημα και αυτο οταν ειναι κρυο. Μου ειπαν για καθαρισμό μπεκ αν δεν στρωσει στο δευτερο γεμισμα. Για πειτε γνωμες.

Κανε τραμπα μπουζι μια φορα 1-4 κυλινδρο. Κυκλοφορησε το, αν κανει missfires στον 1ο βαλε καινουργια μπουζι. Αν κανει στο 4 , βαλε τα μπουζι οπως ηταν και κανε τραμπα πολλαπλασιαστες 1-4. Αν κανει missfires στον 1ο αλλαξε πολλαπλασιαστη. Αν ξανακανει 4ο παμε γι σλλα.. Καντα και βλεπουμε

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως συμπιεση που μετρησα ηταν ενταξει. Δοκιμαζω και τα ξαναλεμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως συμπιεση που μετρησα ηταν ενταξει. Δοκιμαζω και τα ξαναλεμε.

Οκ

Περιμενω να μου πεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα είναι η πρώτη ημέρα που κρυο το αυτοκινητο δεν αναψε καμια ενδειξη. Αρα μάλλον δουλευουν αυτα τα βελτιωτικά βενζίνης. Θα δούμε, θα κάνω και την τραμπα με πολλαπλασιαστες και μπουζι και βλεπουμε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλημερα

Μετά από 4 μπουκαλακια βελτιωτικά βενζίνης (και αλλαγη βενζιναδικου) που μου εδωσαν τα παιδια στην karenta τελειωσαν τα misfire που εβγαζε το αυτοκινητο όταν ήταν κρύο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλημερα

Μετά από 4 μπουκαλακια βελτιωτικά βενζίνης (και αλλαγη βενζιναδικου) που μου εδωσαν τα παιδια στην karenta τελειωσαν τα misfire που εβγαζε το αυτοκινητο όταν ήταν κρύο.

Μήπως το βελτιωτικο βενζίνης που προμηθευτηκες είχε κωδικό G001770A2 και ήταν της Volkswagen??

Τα τέσσερα μπουκαλακια τα έριξες το ένα μετά το άλλο, δηλαδη τέσσερα γεμισματα και τέσσερα μπουκαλακια βελτιωτικο??

Σε ευχαριστώ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχω μπροστά μου τον κωδικό. Θα το δω και θα σου πω αύριο.

Είναι όντως βελτιωτικο βενζίνης της Vw και οχι καθαριστικο βαλβιδων. Ετσι αναγράφεται επάνω στην ετικέτα. Η διαδικασία είχε ως εξής: Δυο μπουκαλακια σε κάθε γέμισμα για δυο φορες. Εχω πάρει αλλά δυο για να βάλω τώρα ένα σε κάθε γέμισμα. Πάντως μετά το δεύτερο γεμισμα σταμάτησαν τα misfire.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον! Αν μπορείς να δεις τον κωδικό με βοηθάς, έχω ένα golf gt με 120.000 χιλιόμετρα και μου κάνει ακριβώς τα ίδια. Απο συνεργείο δεν βρήκαν κάτι μεμπτό παρά μόνο πως μάλλον έχει πιάσει καπνια...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θέλει αλλαγή το φιλτρο βενζίνης πριν το βελτιωτικο; Κάτι τέτοιο λένε ειδικά στα καθαρίστηκα μπεκ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτός ειναι ο κωδικος. Αν το πήρε απο την vw ο φίλος. Αλλα το κάθε μπουκαλάκι ειναι για γέμισμα ως 70 λίτρα Τα δυο μπουκαλάκια ειναι πολυ νομίζω και δεν ξέρω μηπως του κάνει περισσότερο κακο παρά καλο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω παιδια τελείωσα με αυτο το πρόβλημα. Όλα πλέον είναι καλα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...