Jump to content
draminos4

Μια Ερωτηση.. Κατηφόρα Με Νεκρό ;

Recommended Posts

Να πέσεις δηλ. σε κατηφόρα,πάνω σε κάποιον και να τον"καθαρίσεις"...ή να βρείς μπροστά σου σε μια κατηφόρα έναν "ξερό"; :crazy:

Τι εννοεις;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, άρθρο που είχα διαβάσει στο παρελθόν....πολύ παλιά δεν το θυμάμαι που και πότε... έλεγε ότι,

αν χρειασθεί να πατήσεις απότομα φρένο π.χ. σε εθνική οδό πας με διακόσια και κάτι συμβεί, καλά είναι να πατάς και συμπλέκτη ώστε να απεμπλακεί η ταχύτητα.

Ο λόγος? αν και δεν θυμάμαι  καλά έχει να κάνει με το ABS.

Ουσιαστικά, με το φρένο έχεις να κάνεις με το βάρος του αυτοκινήτου μόνο, όταν έχεις και ταχύτητα ουσιαστικά μεγαλώνει και η ορμή, χρειάζεται περισσότερη  

δύναμη των φρένων και το ABS δεν ανταποκρίνεται όσο καλά θα μπορούσε.

 

Αντίστοιχα και με μοτοσυκλέτα, όταν πατάς φρένο, δεν πρέπει τα χέρια σου να πηγαίνουν στο τιμόνι με όλο το βάρος, αλλά να συγκρατείς το σώμα σου με τα πόδια πάνω στο τεπόζιτο. για να μην πέφτει το βάρος όλο στον μπροστινό τροχό, έτσι θα σταματήσεις πιο γρηγορα και σταθερά. 

 

Φίλτατε ανάποδα τα λές. . . . . .

- Με 200 αν πατήσεις συμπλέκτη έχεις 100% την ορμή του οχήματος. Και την αδράνεια πατώντας το φρένο μετά.

- Με 200 αν πατήσεις μόνο το φρένο έχεις να διαχειριστείς ΜΟΝΟ την αδράνεια.

 

Αν υποθέσουμε οτι θέλουμε 1sec απο την στιγμή που πατήσαμε τον συμπλέκτη , με 200χ.α.ω. διανύουμε περίπου 60 μέτρα χωρίς να έχουμε κάνει κιχ. Επίσης το όχημα συνεχίζει να επιταχύνει για όλη αυτή την απόσταση.

 

Αν απλά πατήσουμε ΜΟΝΟ το φρένο, ακόμη και μέχρι να το πατήσουμε (1sec) , το όχημα είδη πάει επιβραδύνοντας (επιβράδυνση κινητήρα).

 

Το abs είναι σύστημα υποβοήθησης του συστήματος πέδησης με σκοπό να μην αφήνει να μπλοκάρουν οι τροχοί κατα την πέδηση προκειμένου να διατηρείται η πρόσφυση και η κατευθυντικότητα του οχήματος. Εκμεταλλευόμενος κάποιος και την επιβράδυνση του κινητήρα ΠΡΙΝ προλάβει καν να πατήσει φρένο πόσο μάλλον να μπει και το abs στο παιχνίδι , ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΟ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ μπορεί να είναι. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Οτί το όχημα σαν σύνολο ισορροπεί ανάμεσα στους 2 πραγματικούς (εγκάρσιους) άξονες του.

Edited by ANDRITSOULAS
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πες τα χρυσόστομε! Γιατι κάποιοι θα μας τρελάνουν με την οδήγηση τους με νεκρά.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά τώρα η κλασική απάντηση που έρχεται είναι η "μα δεν εννοούμε νεκρά με 200km/h ή την άλλη ή την παράλλη περίπτωση" οπότε δεν βγαίνει άκρη στη συζήτηση

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά τώρα η κλασική απάντηση που έρχεται είναι η "μα δεν εννοούμε νεκρά με 200km/h ή την άλλη ή την παράλλη περίπτωση" οπότε δεν βγαίνει άκρη στη συζήτηση

Εφόσον όλοι οδηγούμε και εχουμε δίπλωμα είμαστε και άνω των 18, άρα ενήλικες και νους υπάρχει. Ο καθένας όπως νομίζει, δεν θα γεμίσει κανενός το κεφάλι εφόσον εχει αντίθετη άποψη. Η λογική είναι μία.

Συμφωνώ οτι άκρη δεν βγαίνει και ο καθένας θα λέει το μακρύ του.

Αλλος με νεκρά στην εθνική επειδή δεν έχει κίνηση λέει (να τρελαθούμε δηλ) και ο άλλος με νεκρά (δικαιολογημένα) για να τσουλήσει στο γκαράζ.

Δεν αξίζει να ασχολούμαστε άλλο. Ο βλάκας θα επιμένει και μετά θα πει δεν εννοούσα αυτο, εννοούσα το άλλο και παιδιάστικες συμπεριφορές και κολοτούμπες.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

κανατε τον κοπο να διαβασετε τα προηγουμενα ποστ;(εχω αναφερει και παραδειγματα) μιλησε κανεις για 200; δεν καταλαβαινω γιατι συνεχως το πατε εκει.

Και εδω μπαινουμε να ανταλλαξουμε αποψεις οχι να βριζουμε ο ενας τον αλλον και να ειρωνευομαστε. Αν δεν θελετε να συμμετεχετε στη συζητηση μην το κανετε.Δεν σας αναγκασε κανεις με πιστολι να γραψετε κατι. Παρολαυτα επιχειρηματα ακομα ΜΗΔΕΝ. Τα αυτονοητα ειναι γνωστα.Εκ βαθεων γνωσεις-δοκιμες υπαρχουν;

Link to comment
Share on other sites

Τόσα επιχείρηματα απο τόσους πολλούς εχεις ακούσει εδω μέσα και συ νομιζεις οτι είσαι μόνος με την σωστή άποψη. Ασε τις υποδείξεις , εσυ πρεπει να διαβάσεις λίγο προς τα πίσω.

Και επειδή δεν παλεύεσαι, το οτι δεν εχεις ακούσει επιχειρήματα, τα πιστόλια κλπ ..άστα καλύτερα για καναν αλλον.

Φιλικά πάντα, αλλα βγάλε τ ακουστικά ν ακους τα πολλά προηγούμενα ποστ,

Βάλε πρώτη και μην κολλάς! ))

Θέλεις και δοκιμές;; Με νεκρά τις θες;;

Μόνο σε πίστα με νεκρά ·λολ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

Το εψαξα τελικα εκτος φορουμ γιατι εδω και ακρη δεν εβγαλα,και ειρωνευτηκα επανειλημμένως. Θες να δεις τι σημαινει επιχειρηματα; Μπες εδω και εδω και θα καταλαβεις,υπαρχουν κι αλλα φορουμ με θεματα. Οι αποψεις διιστανται. Παντως εδω μεσα δεν αναφερθηκε ουτε μισο επιχειρημα εκτος απο φοβιες-προκαταληψεις-παπαγαλισμους αναμασωντας καποιες χι αποψεις καποιων. Και το θεμα μπορει και να κλειδωθει γιατι το τρολαρισμα και οι ειρωνιες δεν βγαζουν πουθενα.

Link to comment
Share on other sites

Οκ διαφωνούμε. Εμπλούτισε όμως τις γνώσεις σου με πολλα παραπάνω που που εχουν γραφτεί προηγουμενα απο άλλους συμφορουμίτες. Το τι λένε άλλα φόρουμ μ αφήνει αδιάφορο γιατι δεν εχω διάθεση του καθενός το μακρύ να διαβάζω. Εσύ που είσαι νέος ψάξου κι αλλού και σχημάτισε άποψη.

End of story.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μιας κ απο τα αρχικά ποστ-φιτίλια είναι δικό μου θα παραθέσω κάποιες σκέψεις για να κλείσει το θέμα σιγά σιγά με χαμόγελα!

Όποιος με παρεξηγήσει δεν του φταίω εγώ

Επιπλέον δηλώνω ότι η προσωπική μου οδήγηση κ άποψη είναι ενάντια στη κίνηση με νεκρό

Λοιπόν χαριτολογωντας:

Νέα συνδυασμένη πεδηση της vw - το φρένο πιέζει αυτόματα κ τον συμπλέκτη

Νέο 15αρι dsg - ανάμεσα σε κάθε σχέση υπάρχει νεκρό by default

Νέο cruise control - Σε κατωφέρειες βάζει μόνο του νεκρό

Ο καθένας μας έχει το δικό του οδηγικό στυλ κ δύσκολα το αλλάζει

Η άποψη του καθενός είναι σεβαστή

Ας προσέχουμε όλοι μας λίγο περισσότερο όταν οδηγούμε κ ας προσπαθήσουμε να ελλατώσουμε όλα τα υπόλοιπα επικίνδυνα που κάνουμε όταν οδηγούμε. Έτσι θα συμβάλλουμε όλοι μαζί τόσο στη δική μας ασφάλεια όσο και των υπολοίπων

Καλό βράδυ σε όλους κ να προσέχουμε

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως το ότι με κουμπωμένη ταχύτητα και ρολάροντας χωρίς γκάζι, η πεταλούδα είναι παντελώς κλειστή και η στιγμιαία καταναλωση κατα τη διαδικασία αυτή είναι απλά, ξερά και απόλυτα 0, μου αρκεί για να είναι μονόδρομος ο συγκεκριμένος τρόπος οδήγησης. Επίσης η μείωση φθοράς στα τακάκια είναι σημαντικότατη ειδικά για αυτους που οδηγούν σε επαρχιακούς δρόμους με στροφιλίκια και φρενάρουν με κατεβάσματα και ελάχιστο φρένο. Θέμα καταπόνησης του σαζμάν ή του δίσκου κατά την προσωπική μου άποψη και εμπειρία δεν τίθεται, οπότε γιατί να ψάξουμε για αλλα επιχειρήματα, δεν αρκεί η μηδενική κατανάλωση καυσίμου σαν βασικό επιχείρημα?

 

Για την ιστορία να αναφέρω ότι έχω golf 4 του 2002 με 276000 χλμ πρώτο χέρι. Στα 75K χλμ περίπου άλλαξα τον πρώτο μου δίσκο, νέος οδηγός, πολλά πατιναρίσματα και πάντα νεκρά στο φρενάρισμα (δεν ξέρω αν έχει σχέση ως προς την φθορά - δε νομίζω). Από τότε τα κατεβάσματα ταχυτήτων και το φρενάρισμα με κουμπωμένη ταχύτητα (έπειτα από συμβουλή του τότε μηχανικού για μακροζωία του σαζμαν) έγιναν το οδηγικό μου στυλ. Ε εκείνος ο δίσκος ήταν και ο τελευταίος που άλλαξα, ακόμη έχω τον ίδιο εδώ και 200000 χλμ και έχει λίγο ψωμί ακόμη. Το σαζμάν δεν έχει κάνει κιχ (έχω να αλλάξω βαλβολίνες πάνω από 100Κ χλμ) και για όσους είχαν 4άρια golf θα ξέρουν την ευαισθησία του με τα πλαστικά μέρη (πριτσίνια) που σπάνε και πας για αλλαγή σαζμαν).  ΕΠίσης κάτι εκτός θέματος αλλά που κολλάει με τα παρα πάνω που λέω, (επίσης συμβουλή του τότε μηχανικού) μια κακή συνήθεια που έχουμε σχεδόν όλοι, ποτέ το χέρι πάνω στο λεβιέ χωρίς λόγο, απλά για να ξεκουράζεται το χέρι. Η καταπόνηση που δέχεται το σαζμάν απλά και μόνο επειδή εμείς κρατάμε τον λεβιε κατά την οδήγηση είναι μεγάλη.

Edited by archon_rc
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Το εψαξα τελικα εκτος φορουμ γιατι εδω και ακρη δεν εβγαλα,και ειρωνευτηκα επανειλημμένως. Θες να δεις τι σημαινει επιχειρηματα; Μπες εδω και εδω και θα καταλαβεις,υπαρχουν κι αλλα φορουμ με θεματα. Οι αποψεις διιστανται. Παντως εδω μεσα δεν αναφερθηκε ουτε μισο επιχειρημα εκτος απο φοβιες-προκαταληψεις-παπαγαλισμους αναμασωντας καποιες χι αποψεις καποιων. Και το θεμα μπορει και να κλειδωθει γιατι το τρολαρισμα και οι ειρωνιες δεν βγαζουν πουθενα.

Καταρχάς δεν διαβάζεις τα επιχειρήματα ΜΟΥ.

Και ΛΕΩ 200 χαω ΓΙΑΤΙ ο άνθρωπος ΤΟΥ οποίου παραθέτω ΤΟ ποστ λέει ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΣΙΑ. Δεν καταλαβαίνω που σε τρωλαρω εγώ ας ΠΟΥΜΕ. Σε προκαλώ από όπου και αν ΕΙΣΑΙ να ερθω με δικά ΜΟΥ έξοδα με ΤΟ δικό ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ και να ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ test. Ορίζεις συνθήκες, δρόμου, ταχύτητα και οτι άλλη συνιστώσα θες. ΟΛΛΑ σε βίντεο. Με ΣΤΟΊΧΗΜΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΕΞΩΔΩΝ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ θα τα πάρεις ΕΣΥ.

Φίλτατε 2 απόψεις διίστανται ΟΤΑΝ : Απο ΕΝΑ σύνολο ανθρώπων οι μισοί υποστηρίζουν την ΜΙΑ άποψη και οι άλλοι μισοί την Άλλη. Στην ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ μας όμως ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΤΟ 99% των απλών οδηγών, οδηγών αγώνων, ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΠΡΟΤΑΘΛΗΤΩΝ, ΑΚΟΜΗ και οδηγών σκαφών, αεροπλάνων, και άλλων οχημάτων , υποστηρίζει πως κατά την επιβράδυνση ΤΟΥ οχήματος μας εκμεταλλευόμαστε ΚΑΙ την επιβράδυνση ΤΟΥ κινητήρα.

Edited by ANDRITSOULAS
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Φίλε ANDRITSOULAS, απλά υποκλίνομαι. Τα είπες αναλυτικά, συγκεκριμένα και ευγενικά.

Τα θερμά συγχαρητήριά μου !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αντε jimsek βγες και πες οτι δεν βλεπεις επιχειρήματα να λίωσουμε στα πατώματα !! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως το ότι με κουμπωμένη ταχύτητα και ρολάροντας χωρίς γκάζι, η πεταλούδα είναι παντελώς κλειστή και η στιγμιαία καταναλωση κατα τη διαδικασία αυτή είναι απλά, ξερά και απόλυτα 0, μου αρκεί για να είναι μονόδρομος ο συγκεκριμένος τρόπος οδήγησης. Επίσης η μείωση φθοράς στα τακάκια είναι σημαντικότατη ειδικά για αυτους που οδηγούν σε επαρχιακούς δρόμους με στροφιλίκια και φρενάρουν με κατεβάσματα και ελάχιστο φρένο. Θέμα καταπόνησης του σαζμάν ή του δίσκου κατά την προσωπική μου άποψη και εμπειρία δεν τίθεται, οπότε γιατί να ψάξουμε για αλλα επιχειρήματα, δεν αρκεί η μηδενική κατανάλωση καυσίμου σαν βασικό επιχείρημα?

 

Για την ιστορία να αναφέρω ότι έχω golf 4 του 2002 με 276000 χλμ πρώτο χέρι. Στα 75K χλμ περίπου άλλαξα τον πρώτο μου δίσκο, νέος οδηγός, πολλά πατιναρίσματα και πάντα νεκρά στο φρενάρισμα (δεν ξέρω αν έχει σχέση ως προς την φθορά - δε νομίζω). Από τότε τα κατεβάσματα ταχυτήτων και το φρενάρισμα με κουμπωμένη ταχύτητα (έπειτα από συμβουλή του τότε μηχανικού για μακροζωία του σαζμαν) έγιναν το οδηγικό μου στυλ. Ε εκείνος ο δίσκος ήταν και ο τελευταίος που άλλαξα, ακόμη έχω τον ίδιο εδώ και 200000 χλμ και έχει λίγο ψωμί ακόμη. Το σαζμάν δεν έχει κάνει κιχ (έχω να αλλάξω βαλβολίνες πάνω από 100Κ χλμ) και για όσους είχαν 4άρια golf θα ξέρουν την ευαισθησία του με τα πλαστικά μέρη (πριτσίνια) που σπάνε και πας για αλλαγή σαζμαν).  ΕΠίσης κάτι εκτός θέματος αλλά που κολλάει με τα παρα πάνω που λέω, (επίσης συμβουλή του τότε μηχανικού) μια κακή συνήθεια που έχουμε σχεδόν όλοι, ποτέ το χέρι πάνω στο λεβιέ χωρίς λόγο, απλά για να ξεκουράζεται το χέρι. Η καταπόνηση που δέχεται το σαζμάν απλά και μόνο επειδή εμείς κρατάμε τον λεβιε κατά την οδήγηση είναι μεγάλη.

Άλλαξε βαλβολίνες προληπτικά!Μπορεί να είναι ένα ακόμα έξοδο αλλά τα σασμάν μας είναι ευαίσθητα και μια αλλαγή βαλβολίνες κάθε 50000 χιλιόμετρα μόνο καλό μπορεί να τους κάνει!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς δεν διαβάζεις τα επιχειρήματα ΜΟΥ.

Και ΛΕΩ 200 χαω ΓΙΑΤΙ ο άνθρωπος ΤΟΥ οποίου παραθέτω ΤΟ ποστ λέει ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΣΙΑ. Δεν καταλαβαίνω που σε τρωλαρω εγώ ας ΠΟΥΜΕ. Σε προκαλώ από όπου και αν ΕΙΣΑΙ να ερθω με δικά ΜΟΥ έξοδα με ΤΟ δικό ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ και να ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ test. Ορίζεις συνθήκες, δρόμου, ταχύτητα και οτι άλλη συνιστώσα θες. ΟΛΛΑ σε βίντεο. Με ΣΤΟΊΧΗΜΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΕΞΩΔΩΝ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ θα τα πάρεις ΕΣΥ.

Φίλτατε 2 απόψεις διίστανται ΟΤΑΝ : Απο ΕΝΑ σύνολο ανθρώπων οι μισοί υποστηρίζουν την ΜΙΑ άποψη και οι άλλοι μισοί την Άλλη. Στην ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ μας όμως ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΤΟ 99% των απλών οδηγών, οδηγών αγώνων, ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΠΡΟΤΑΘΛΗΤΩΝ, ΑΚΟΜΗ και οδηγών σκαφών, αεροπλάνων, και άλλων οχημάτων , υποστηρίζει πως κατά την επιβράδυνση ΤΟΥ οχήματος μας εκμεταλλευόμαστε ΚΑΙ την επιβράδυνση ΤΟΥ κινητήρα.

Εβαλες πολυ μεγαλο ποσοστο.

Δεν χρειαζεται ουτε δοκιμες ουτε τιποτα.Απλα κανε την διαδρομη Κοζανη-Βεροια με νεκρο και με ταχυτητα,και θα καταλαβεις πολυ καλα.Με βενζινοκινητο φυσικα.

Και υπαρχουν πολλοι αλλοι δρομοι με παρομοιο στυλ που η κατηφορα σε αναγκαζει με την ταχυτητα να πατας και γκαζι. Και αφου θα εχεις κανει και την διαδρομη Λαμια -Κοζανη,οταν θα κατεβαινεις θα βρεις πολλες κατηφορες που η ταχυτητα μεσα θα αναγκαζει να πατας συνεχως γκαζι.Στα 2χιλιομετρα αποσταση ισως να κερδισεις 0.50€ αλλα στα 20-30 χιλιομετρα φαινεται η οικονομια,ποια οικονομια; Με νεκρα εχει καταναλωση 0.6λιτρα. Με ταχυτητα 0.0λιτρα αλλα δεδομενου οτι σε φρεναρει ο κινητηρας αναγκαζεσαι να πατας γκαζι για να εχεις μια αλφα επιθυμιτη ταχυτητα δηλαδη κοντα 4λιτρα στην καλυτερη. 0.6λ<4λ απλα αριθμιτικη.Επισης αν θελω να φρεναρω δεν παταω φρενο κουμπωνω τριτη-τεταρτη-πεμπτη(με την εκτη δεν θα βοηθησει ιδιαιτερα)αναλογα και αν χρειαστει παταω φρενο(το ποδι πανω στο φρενο σε περιπτωση).

Δεν οδηγαω τοσο επιθετικα οσο νομιζετε,το αντιθετο μαλιστα. Οταν βρεθει ομως ελευθερος δρομο πχ Βεροια -Θεσσαλονικη και δεν εχει κινηση φυσικα ναι θα παω και στα 170.Αλλα οχι παντου και παντα.

 

Οσο για τον ειναι καλο η οχι να εχουμε το χερι στην ταχυτητα,ειναι καλο για 4 προχειρους λογους.1)να ειμαστε σε εγρηγορση για γρηγορη εναλλαγη ταχυτητας σε χι-ψι κατασταση, 2ον για να μην εχουμε την ακομα πιο λαθος συνηθεια να εχουμε αριστερο χερι στο παραθυρο και δεξι στο τιμονι (λες και απο αγκαρεια οδηγας) και 3ον ακομα και τα 2 χερια στο τιμονι να εχεις παλι χανεις χρονο για εναλλαγες σε χι-ψι καταστασεις,4ον να μην ασχολεισαι με οτιδηποτε αλλο εκτος απο την οδηγηση(πχ κινητο).Οσοι βεβαια εχουμε τον τεμπελη δεν ανυσηχουμε καν γι αυτο το θεμα.Η πιεση ειναι σχεδον μηδενικη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου απλά εισαι παντελώς άσχετος και επιμένεις. Ο λεβιες δεν πρέπει να δέχεται κανενός ειδους περιττού βάρος και πίεση γιατί φθείρεται πρόωρα.

Διάβαζε να μαθαίνεις.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αντι να μαθαινεις ασχολεισαι να την νεκρά ακόμα.

Κι επιμένεις λες και εχεις δίκιο. Τόσοι στα λέμε αλλα κωφεύεις.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα πολλή πλάκα η όλη κουβέντα διαθέτετε αρκετό χρόνο για χάσιμο!

Η νεκρά βοηθάει αποκλειστικά κ μόνο όταν πλησιάζεις σε φανάρι με λίγα χιλιόμετρα κ θες να ρολάρεις για να σταματήσεις!

jimsek δεν χρειάζονται επιχειρήματα για το αυτονόητο πειραματίσου κ μόνος σου και οδήγησε όπως σε βολεύει,το θέμα θεωρείτε λήξαν και τζάμπα αναλωνόμαστε σε συζητήσεις!

Link to comment
Share on other sites

Εβαλες πολυ μεγαλο ποσοστο.

Δεν χρειαζεται ουτε δοκιμες ουτε τιποτα.Απλα κανε την διαδρομη Κοζανη-Βεροια με νεκρο και με ταχυτητα,και θα καταλαβεις πολυ καλα.Με βενζινοκινητο φυσικα.

Και υπαρχουν πολλοι αλλοι δρομοι με παρομοιο στυλ που η κατηφορα σε αναγκαζει με την ταχυτητα να πατας και γκαζι. Και αφου θα εχεις κανει και την διαδρομη Λαμια -Κοζανη,οταν θα κατεβαινεις θα βρεις πολλες κατηφορες που η ταχυτητα μεσα θα αναγκαζει να πατας συνεχως γκαζι.Στα 2χιλιομετρα αποσταση ισως να κερδισεις 0.50€ αλλα στα 20-30 χιλιομετρα φαινεται η οικονομια,ποια οικονομια; Με νεκρα εχει καταναλωση 0.6λιτρα. Με ταχυτητα 0.0λιτρα αλλα δεδομενου οτι σε φρεναρει ο κινητηρας αναγκαζεσαι να πατας γκαζι για να εχεις μια αλφα επιθυμιτη ταχυτητα δηλαδη κοντα 4λιτρα στην καλυτερη. 0.6λ<4λ απλα αριθμιτικη.Επισης αν θελω να φρεναρω δεν παταω φρενο κουμπωνω τριτη-τεταρτη-πεμπτη(με την εκτη δεν θα βοηθησει ιδιαιτερα)αναλογα και αν χρειαστει παταω φρενο(το ποδι πανω στο φρενο σε περιπτωση).

Δεν οδηγαω τοσο επιθετικα οσο νομιζετε,το αντιθετο μαλιστα. Οταν βρεθει ομως ελευθερος δρομο πχ Βεροια -Θεσσαλονικη και δεν εχει κινηση φυσικα ναι θα παω και στα 170.Αλλα οχι παντου και παντα.

Οσο για τον ειναι καλο η οχι να εχουμε το χερι στην ταχυτητα,ειναι καλο για 4 προχειρους λογους.1)να ειμαστε σε εγρηγορση για γρηγορη εναλλαγη ταχυτητας σε χι-ψι κατασταση, 2ον για να μην εχουμε την ακομα πιο λαθος συνηθεια να εχουμε αριστερο χερι στο παραθυρο και δεξι στο τιμονι (λες και απο αγκαρεια οδηγας) και 3ον ακομα και τα 2 χερια στο τιμονι να εχεις παλι χανεις χρονο για εναλλαγες σε χι-ψι καταστασεις,4ον να μην ασχολεισαι με οτιδηποτε αλλο εκτος απο την οδηγηση(πχ κινητο).Οσοι βεβαια εχουμε τον τεμπελη δεν ανυσηχουμε καν γι αυτο το θεμα.Η πιεση ειναι σχεδον μηδενικη.

Αγαπητέ και ΠΑΛΙ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ.

Έστω κατηφορικος δρόμος μήκους 100χιλ. ΕΣΥ κατεβαίνεις με ΝΕΚΡΟ και εγώ με την καταληλη ταχύτητα ΓΙΑ την συγκεκριμένη κατηφόρα.

ΕΣΥ θα καις ΚΑΠΟΥ στο 0,5 λίτρο + πολύ ΠΑΡΑΠΑΝΩ φθορά στα υλικά τριβής ΤΟΥ συστήματος πέδησης στο polo σου.

ΕΓΩ θα κάψω ΚΑΠΟΥ στο 0,000 του λίτρου. ΓΙΑΤΙ οποίας κατηγορίας δρόμος και να είναι θα εχω την ιδανική ταχύτητα. ΚΑΙ αν ΘΕΛΩ να παω γρηγορότερα θα βάλω ΜΙΑ μεγαλύτερη. Και αν ΘΕΛΩ περισσότερη επιβράδυνση. χαϊδεύω τον ποδομοχλο ΤΟΥ φρενου.

Τα 4 λίτρα πως τα έβγαλες ? Αφού ΤΟ λες και μόνος σου. 0,0 .

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΓΚΑΖΙ ?

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ .

ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΠΑΩ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΟΡΕΙΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ?

Δεν σας τα κάνανε οι δαακαλοι σας στην οδήγηση?

Σου ξεκαθαρίζω πως δεν έρχομαι σε αντιπαράθεση ΜΑΖΙ σου. Προβάλω επιχειρήματα σε ΜΙΑ συζήτηση. Είναι η δουλειά ΜΟΥ τέτοια που ΜΠΟΡΩ να σου εξηγήσω ΤΟ οτιδήποτε αφορά οδηγική συμπεριφορά _ τεχνικές οδήγησης.

Δεσμεύομαι να ΚΑΝΩ ΤΟ τεστ στο κατηφορικο κομμάτι ΤΟΥ Μπραλου.

ΜΙΑ με τον δικό σου τρόπο και ΜΙΑ με τον δικό ΜΟΥ. Έχοντας την κάμερα στο trip computer. ΚΑΙ ΕΞΗΓΏΝΤΑΣ τα πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια,οποιος θελει να κανει οικονομια στο ταξιδι παιζωντας με την νεκρα για να γλυτωσει 2 ευρω,το ΚΤΕΛ εχει βγαλει φανταστικες προσφορες.

Σε λιγο ο πρωτοπορος ελληνας θα βαλει καταρτι.

Edited by Passatoukos
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ και ΠΑΛΙ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ.

Έστω κατηφορικος δρόμος μήκους 100χιλ. ΕΣΥ κατεβαίνεις με ΝΕΚΡΟ και εγώ με την καταληλη ταχύτητα ΓΙΑ την συγκεκριμένη κατηφόρα.

ΕΣΥ θα καις ΚΑΠΟΥ στο 0,5 λίτρο + πολύ ΠΑΡΑΠΑΝΩ φθορά στα υλικά τριβής ΤΟΥ συστήματος πέδησης στο polo σου.

ΕΓΩ θα κάψω ΚΑΠΟΥ στο 0,000 του λίτρου. ΓΙΑΤΙ οποίας κατηγορίας δρόμος και να είναι θα εχω την ιδανική ταχύτητα. ΚΑΙ αν ΘΕΛΩ να παω γρηγορότερα θα βάλω ΜΙΑ μεγαλύτερη. Και αν ΘΕΛΩ περισσότερη επιβράδυνση. χαϊδεύω τον ποδομοχλο ΤΟΥ φρενου.

Τα 4 λίτρα πως τα έβγαλες ? Αφού ΤΟ λες και μόνος σου. 0,0 .

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΓΚΑΖΙ ?

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ .

ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΠΑΩ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΟΡΕΙΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ?

Δεν σας τα κάνανε οι δαακαλοι σας στην οδήγηση?

Σου ξεκαθαρίζω πως δεν έρχομαι σε αντιπαράθεση ΜΑΖΙ σου. Προβάλω επιχειρήματα σε ΜΙΑ συζήτηση. Είναι η δουλειά ΜΟΥ τέτοια που ΜΠΟΡΩ να σου εξηγήσω ΤΟ οτιδήποτε αφορά οδηγική συμπεριφορά _ τεχνικές οδήγησης.

Δεσμεύομαι να ΚΑΝΩ ΤΟ τεστ στο κατηφορικο κομμάτι ΤΟΥ Μπραλου.

ΜΙΑ με τον δικό σου τρόπο και ΜΙΑ με τον δικό ΜΟΥ. Έχοντας την κάμερα στο trip computer. ΚΑΙ ΕΞΗΓΏΝΤΑΣ τα πάντα.

όχι μαθητές!Μαθητριούλες πηγαίνεις σε ορεινά κ απόμερα κομμάτια!Μην κάνεις καμία βλακία και κατέβεις τον Μπράλο με νεκρά και σε μαζέψει καμία νταλίκα τώρα που γνωριστήκαμε και κανονίζουμε μελλοντικές συναντήσεις!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιατί ρε φίλε; :)

Με ΝΕΚΡά κατεβαίνεις και το έβερεστ με ασφάλεια κι οικονομία προπαντώς !!!

Οπως λέει ο jimsek. :)

Χαχαχαχαχαχαχα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.