faniaros Posted August 19, 2013 Report Share Posted August 19, 2013 Γειά σας παιδιά, Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος από την παρουσίαση του golf 7 και πιστεύω ότι πολλοί από εμάς αναρωτιόμαστε για την ομαλή λειτουργία του act. Προσωπικά, ενδιαφέρομαι για την αγορά αυτού του κινητήρα και θέλω να ζητήσω από τα παιδιά του φόρουμ που τον διαθέτουν να μας κάνουν μια ενημέρωση... Θα ήθελα, αν είναι εύκολο να μας δώσετε την γνώμη για τον το σύστημα συνεχίζει να δουλεύει όπως πρέπει, τα χιλιόμετρα που έχετε, τον "τρόπο" οδηγησής σας και τις καταναλώσεις που έχετε... Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας Φάνης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 Το σύστημα ACT δεν ειναι κάτι το καινούργιο. Ειναι ενα σύστημα το οποίο το χρησιμοποιούν εδω και πολλα χρόνια σε μεγάλα οχήματα (φορτηγά κ.α.). Η VW απλά το έβαλε πρώτη σε επιβατικό όχημα. Εγω που το εχω και εχω κάνει μέχρι τώρα 7000χλμ δεν εχω κανένα προβλημα. Η μέση κατανάλωση συνολικά μέχρι σήμερα 7,5λιτρα (70% πόλη και 30% εκτός) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ntinos Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 (edited) Θεμα που σκεφτομουν να ανοιξω και γω που με ενδιαφερει επισης ο κινητηρας. Μπορεις να μας πεις και τη διαφορα μεσα στην πολη με και χωρις ACT? Το χεις τσεκαρει? Edited August 20, 2013 by Neptune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted August 21, 2013 Report Share Posted August 21, 2013 Επίσης πότε ενεργοποιείται στην πράξη? Μετά από κάποια ταχύτητα ή στροφές? Η αλλαγή είναι ανεπαίσθητη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasP Posted August 21, 2013 Report Share Posted August 21, 2013 Και εμένα η μέση κατανάλωση μου είναι 7,1 λίτρα. Σε ταξίδια που έτυχε να κάνω σε στιγμές που είχε ευθεία για 15-20 χιλιόμετρα με το act ενεργό έγραφα στιγμιαία 3,3 με 4.1, 130 χιλιόμετρα και 6η και AC. Όταν ο δρόμος έχει ανηφορική κλίση ή περνάς τις 3.000 περίπου απενεργοποιείται. Την αλλαγή σε ταχύτητες ταξιδιού δεν την καταλαβαίνεις. Εγώ την αλλαγή την καταλαβαίνω με 2α και 30 χιλιόμετρα που είναι στο όριο ενεργοποιήσης/απενεργοποίησης του act που με παράθυρα ανοιχτά ακούς και την αλλαγή στον ήχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted August 22, 2013 Report Share Posted August 22, 2013 Με το Ενεργό Σύστημα Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT), δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του κινητήρα απενεργοποιούνται αυτόματα όταν το αυτοκίνητο κινείται μεταξύ των 1.400 & 4.000 σ.α.λ. και με ταχύτητα έως 140 km/h. Έτσι, βελτιώνεται η απόδοση του κινητήρα, καθώς η προσωρινή απενεργοποίηση των δύο κυλίνδρων μπορεί να εξοικονομήσει πάνω από 0,5 λίτρα καυσίμου στα 100 km, ανάλογα πάντα με το στυλ οδήγησης.Το Ενεργό Σύστημα Διαχείρισης Κυλίνδρων προσφέρεται σε συνδυασμό με το κινητήρα 1.4 TSI με 140 PS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted August 22, 2013 Report Share Posted August 22, 2013 Καλά έκαναν και το έβαλαν, οι καταναλώσεις είναι εξαιρετικές. Εκτός από φορτηγά που αναφέρει ο mk7man, το σύστημα cylinder on demand υπήρχε σε μοτέρ μεγάλου κυβισμού V6 & V8. Η μόνη απορία που έχω πάντως, είναι πως αντιπαρέρχεται το σύστημα την ανομοιόμορφη λειτουργία και κατά συνέπεια φθορά που θα έχουν οι κύλινδροι σε βάθος χρόνου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 25, 2013 Report Share Posted August 25, 2013 Υπερβολές!Να λέμε ότι κάτι κάνουμε για λόγους κατανάλωσης να χουμε να λέμε....Μακάρι να βγεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου.Αυτό μόνο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 (edited) Υπερβολές!Να λέμε ότι κάτι κάνουμε για λόγους κατανάλωσης να χουμε να λέμε....Μακάρι να βγεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου.Αυτό μόνο! Λόγω προδιαγραφών ρύπων EU6 το έβαλαν αναγκαστικά. Το 1.4 με το ACT είναι ΕU6, ενώ χωρίς είναι ΕU5. Όσον αφορά την αξιοπιστία, δεν είναι κάτι καινούργιο για το VAG, έχει δοκιμαστεί. Εδώ και καιρό μπαίνει στα 4.0TFSI της AUDI και σαν σύστημα-εξαρτήματα είναι παραπλήσιο του audi-valve-lift που υπάρχει χρόνια τώρα σε 2.0TFSI (απλά εκεί τα δεύτερα έκκεντρα είχαν άλλο βύθισμα-διάρκεια και όχι μηδενικό για να "απενεργοποιούν" τις βαλβίδες). Οπότε δεν είναι κάτι νέο. Edited August 26, 2013 by PiNiOn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swat Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 Αληθεύει οτι το 140αρι έχει μικρότερη μεικτή κατανάλωση από το 122αρι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touring the M3 Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 (edited) Όσον αφορά την αξιοπιστία, δεν είναι κάτι καινούργιο για το VAG, έχει δοκιμαστεί. Ώχχχ..... Edited September 9, 2013 by Touring the M3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted September 9, 2013 Author Report Share Posted September 9, 2013 (edited) Αληθεύει οτι το 140αρι έχει μικρότερη μεικτή κατανάλωση από το 122αρι; Ναι, λόγω του act... Σε θεωρητικό τουλάχιστον επίπεδο η VW δίνει διαφορά της τάξεως του μισού λίτρου στην μεικτή. Edited September 9, 2013 by faniaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...